Σάββατο 28 Απριλίου 2012

π. Σαράντης Σαράντος: Τί; Πῶς; Ποιούς θά ψηφίσουμε;

Ἐπί τέλους μέσα στό «δημοκρατικό καθεστώς» πού ζοῦμε ὁρίστηκε ἡμερομηνία ἐκλογῶν, ἡ 6η Μαΐου, ἡμέρα Κυριακή.  
(...)
Αὐτές οἱ ἐκλογές ἀπαιτοῦν ἀπό ὅλους μας ἰδιαιτέρα σύνεση καί διάκριση, ἀφοῦ καλούμαστε νά ἐκλέξουμε ἐκπροσώπους μας μέ ξεχωριστή ἀγάπη στούς Ἕλληνες πολῖτες, ἀδιάφθορους, ἔντιμους, φιλοπάτριδες, μέ ἐγνωσμένη, εἰ δυνα­τόν, ὀρθόδοξη φιλοθεΐα καί θυσιαστική φιλανθρωπία.  
Ἀνθρώπους μέ ἁπλῆ ἀνθρωπιά πρός τούς ξένους καί μέ ἀκέραιο σεβασμό στήν ὑπερτρισχιλιετῆ ἱστορία τῆς χώρας μας, πού καταξιώθηκε ἀπό τούς ἐξαίρετους θεανθρώπινους θησαυρούς τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καί ζωῆς τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς και Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μας.
Μέχρι τώρα ἔχει συσσωρευθεῖ στή μαρτυρική Ἑλλάδα ἀσύλ­ληπτο βάρος προδοσίας, μισοθεΐας ἀπό τούς φανερούς ἤ κρυπτο­μένους ἀγνωστικιστές, ἀθέους ἤ καί πολεμίους τῆς ἁγίας ἑλληνορθο­δόξου παραδόσεώς μας. 
Ἔχει ἐκτονωθεῖ ἀπό τίς ψυχές μας ἕνα ὀγκωδέστατο πλέγμα ἀπό ὕβρεις, κατάρες, ἀγανάκτηση, ἄσπονδο - κοσμικά δικαιολογημένο ­- μῖσος, ἰδίως ἐκ τῶν κατατρεγμένων συμπολιτῶν μας ἐναντίον τῶν μή σπλαχνικῶν διαχειριστῶν τοῦ Ἔθνους μας, τῶν «ἀρχόντων» ἐχθρῶν μας.
Βάναυσα ὅλοι μας ἀπειλούμαστε ἀπό τόν ἄμβωνα τῆς Νέας Ἐποχῆς, τήν τηλεόραση μέ τά ἐπιτελεῖα της, γιά ἀκόμα πιό σκληρά μέτρα καί χαράτσια πού δέν ἔχουν προηγούμενο στήν ἱστορία μας καί τήν ἀρχαία καί τῶν νεωτέρων χρόνων, ἐνῷ ἑτοιμαζόμαστε, ὑπο­τίθεται, γιά ἐκλογές.  
 (...)
Τό θέμα μας ὅμως εἶναι οἱ ἐπικείμενες ἐκλογές.  Τί θά κάνουμε; Ἡ ἀπάντηση εἶναι πάρα πολύ δύσκολη.  Μποροῦμε ὅμως νά σκεφθοῦμε τά ἑξῆς: 
1.       Ὅσοι ὑπέγραψαν, οἱ διακόσιοι περίπου βουλευτές, τίς συμβάσεις πού παραδίδουν «ἀμετάκλητα» στούς δανειστές τῆς χώρας μας ἔδαφος, ὑπέδαφος, ὀρυκτό πλοῦτο, ἐναέ­ριο χῶρο, παραθαλάσσιο, δημόσια καί ἰδιωτική περιουσία, πολιτιστική κληρονομιά κ.τ.λ., κ.τ.λ., μποροῦν νά θεω­ροῦ­νται ὑποψήφιοι ἐκπρόσωποί μας στίς ἐπικείμενες ἐκλογές;  Εἶναι δυνατόν;;;
2.      Ὑπάρχουν κόμματα, τά ὁποῖα ἔχουν κάνει ἀναλυτική κρι­τική τῶν μεθοδεύσεων τοῦ πλαστοῦ χρέους, τῶν ἐπαχθῶν ὑποχρεώσεων τῆς πατρίδος μας πρός τό Δ.Ν.Τ., τήν Εὐρω­παϊκή Ἕνωση, τούς δανειστές.  Ἔχουν ἀποδείξει ὅτι ἡ μέχρι τώρα διετής οἰκονομική πολιτική δέν βοηθάει τή χώρα μας, ἀλλά ἀκόμα περισσότερο ὑποθηκεύει τό μέλλον γενιῶν καί γενιῶν μετά ἀπό μᾶς, ἀφήνοντας ἐρείπια στούς μεταγενεστέρους μας σέ ὅλα τά ἐπίπεδα ζωῆς. 
Ἀπό αὐτά τά ἀντιμνημονιακά κόμματα ὠφεληθήκαμε μέ τίς ἐμπερι­στατωμένες ἀναλύσεις πού ἔχουν κάνει γύρω ἀπό τό ἐπονείδιστο χρέος, ἀπό τούς δυσβάστακτους τόκους γιά τήν ἀποπληρωμή τοῦ χρέους καί γύρω ἀπό τή γενικότερη φθίνουσα κατάσταση τῆς χώρας μας, πού εἶναι ἀποτέ­λεσμα τῶν «ἀμετά­κλη­των» δανειακῶν συμβάσεων πού τελικά ὑπέγραψαν οἱ διακόσιοι βου­λευτές. 
Λυπούμαστε ὅμως ὑπερβολικά γιατί, ἐνῷ οἱ γνώσεις τους, ἡ δράση τους, ἡ μαχητικότητά τους ἔδειχναν τήν ἀγάπη τους γιά τήν πατρίδα μας, τήν Ἑλλάδα, ὡστόσο δειλά – δειλά ἤ μερικοί πιό φανερά, δηλώνουν ἄθεοι.  Ἐνδεχομένως καί κάποιες ἄλλες σκοπιμό­τητες, συμβατές μέ τήν ἀθεΐα τους, νά ἔρθουν στό φῶς τότε πού θά καθήσουν στούς βουλευτικούς θώκους.  Ἡ περίπτωσή τους μᾶς παραπέμπει στή νοοτροπία καί στή δράση τοῦ Ἀδαμάντιου Κοραῆ, ὁ ὁποῖος θαμπώθηκε ἀπό τόν εὐρωπαϊκό ἀθεϊστικό οὐμα­νισμό, ἀρνήθηκε τήν ἐκλεκτή ἑλληνορθόδοξη Παρά­δοση καί ἀγωνίστηκε νά ἐγκαθιδρύσει στήν πατρίδα μας τήν ἄψυχη εὐρωπαϊκή κουλτούρα, τῆς ὁποίας τά ἀποτελέ­σματα δυστυχῶς εἰσπράττουμε ὅλοι μας.
3.      Ὅσους ἀπό τούς ἀντιμνημονιακούς δέν ἔχουν ξεκαθαρίσει τό θέμα τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη πῶς μποροῦμε νά τούς ἐμπιστευθοῦμε; Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη θά εἶναι τό δηλητη­ριῶδες κερασάκι πάνω στήν τούρτα τῆς ἠλεκτρονικῆς φυλακῆς, πού ἀπό δεκαετίες ἑτοιμάζει ἡ Νέα Ἐποχή σέ βάρος μας.  Ἄν καί αὐτοί ἀδιαφοροῦν στήν καταδυνά­στευ­ση τῆς ἐλάχιστης ἐλευθερίας μιᾶς ἀναπνοῆς, μιᾶς ἀνάσας πού ἀπέμεινε ἀκόμα στόν Ἕλληνα πολίτη, πῶς μποροῦμε νά τούς δώσουμε τήν ἐξουσιοδότηση νά προετοιμάσουν μιά πραγματική καί ὄχι εἰκονική σεισά­χθεια;
4.      Τίς ἡμέρες αὐτές πού μέ διάφορα παραπλανητικά διλήμ­ματα προσπαθοῦν οἱ ἐπαγγελματίες πολιτικοί νά μᾶς ξεγε­λάσουν, ἄς κλείσουμε τά αὐτιά μας νά μήν ξαναμολυνθοῦν ἀπό τίς πλάνες ὑποσχέσεις τους.  Ἄς κλείσουμε τόν ἄμβωνα τῆς Νέας Ἐποχῆς, τήν τηλεόραση, γιά νά μή ρυπαίνει μέ  τό συστηματικό ψεῦδος τίς ψυχές μας.  Μυθομανεῖς θά καταντήσουμε, ἄν ἐξακολουθοῦμε νά τεί­νουμε εὐήκοα ὦτα σ’ αὐτούς.
5.      Ἄς ἐπιμεληθοῦμε τήν ἐν Χριστῷ πνευματική μας ζωήΤό κομποσχοίνι, τήν εὐχή, τίς ἱερές Ἀκολουθίες, γιά νά μπο­ρέσουμε νά ἀνακαλύψουμε ἔστω καί ἕνα Χριστιανό Ἕλλη­να πού πονάει γιά τήν κατάσταση τῆς χώρας μαςἌν πραγματικά πονᾶμε γιά τήν πατρίδα μας, εἶναι βέβαιο ὅτι ὁ Χριστός θά δείξει, θά ἀναδείξει ἄνδρα ἐν Χριστῷ πνευματικῶν ἐπιθυμιῶν, ἄνδρα θυσίας καί προσφορᾶς καί θά δώσει ἐλπίδα σωτηρίας. Εἴμαστε σίγουροι ὅτι ὄχι μόνο ἕνας, ἀλλά ἀρκετοί νέοι ὑποψήφιοι ἔχουν ὀρθόδοξη παιδεία, ἔμπνευση, πίστη Χριστοῦ καί ἀγάπη γιά τήν Πατρίδα.
6.      Στήν περίοδο τῆς ἀρχεγόνου Ἐκκλησίας τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, τότε πού ὁ Ἰουδαϊκός λαός ἦταν σκλαβωμένος στούς εἰδωλολάτρες καί ἀναγκά­ζονταν ὅλοι οἱ Ἰουδαῖοι νά προσκυνήσουν τόν πανίσχυρο Ναβου­χοδονόσορα, οἱ τρεῖς νέοι Ἀνανίας, Ἀζαρίας καί Μι­σαήλ δέν ἀρνήθηκαν τόν ἀληθινό Θεό καί δέν προσκύνησαν τά εἴδωλα.  Ἐκβιάσθηκαν καί ρίχτηκαν στήν κάμινο τοῦ πυ­ρός.  Βάδιζαν ἀτρόμητοι μέσα στήν πυρακτωμένη κάμινο δοξολογοῦντες τόν ἀληθινό Θεό καί μετανοοῦντες γιά λογαριασμό ὅλης τῆς γενιᾶς τους πού ἀπομακρύνθηκε πνευματικά ἀπό τόν ἀληθινό Θεό.  Καταξιώθηκαν τοῦ πα­σίγνωστου θαύματος τῆς σωτηρίας τους ἀπό τήν κατα­στρε­πτική δύναμη τοῦ πυρός.  Οὔτε τρίχα τῆς κεφαλῆς τους δέν ἐνοχλήθηκε, δέν πειράχθηκε ἀπό τή φωτιά, ἀλλά μέσα στήν πυρένδροσο κάμινο ἀπεκαλύφθη ἡ μελλοντική σά­ρ­κωση καί ἐνανθρώπιση τοῦ ἀσάρκου Λόγου, φαινομένου ὡς λευχείμονος καί ἀστραφτεροῦ ἀγγέλου πού τούς ἐνδυ­νάμωνε, τούς θεοεμψύχωνε καί τούς πλήρωνε μέ τήν ἐμπει­ρία τῆς Ἀναστάσεως τοῦ μαρτυρήσαντος, Σταυρωθέντος καί Ἀναστάντος Κυρίου μας.  Ἔγιναν μάρτυρες τῆς λαμπροφόρου Ἀνα­στάσεως τοῦ Χριστοῦ, πρό Χριστοῦ.  Εἶναι ἀδύνατο σήμερα καί μεῖς, οἱ κληρικοί καί λαϊκοί τῶν ἐσχάτων χρόνων, ζῶντες ἐν μετανοίᾳ τό μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ νά μήν ἀποκτήσουμε ἐμπειρία Ἀναστάσεως  καί σωτηρίας τῆς πατρίδος μας ἀπό τήν ἡτοιμα­σμένη νέα κάμινο πυρός ἀπό τούς ἡγέτες τῆς Νέας Ἐποχῆς καί τούς συνεργούς τους.


απόσπασμα, το πλήρες κείμενο εδώ
ἐφημέριος Ἱ.Ν.Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Ἐνδεχομένως καί κάποιες ἄλλες σκοπιμό­τητες, συμβατές μέ τήν ἀθεΐα τους, νά ἔρθουν στό φῶς τότε πού θά καθήσουν στούς βουλευτικούς θώκους."

Τα είπετε όλα!! Το έγραψα και στο Ρωμαϊκό οδοιπορικό. Τα μικρά κόμματα έγιναν για να μη κατέβει η Ρωσία στο Αιγαίο. Χαρακτηριστικά είναι δυο γεγονότα τις τελευταίες ημέρες.
1. Αποκλεισμός της Ρώσικης εταιρίας από την εξαγορά της ΔΕΠΑ
2. Το mega δεν έδειξε τον Σαμαρά χτες στον ΠΡΙΝΟ και μάλιστα όταν έχει μαζί του επιστήμονα όπως είναι ο Κονοφάγος,ειδικευμένο στα πετρέλαια.

Τέλος να σημειώσω ένα μικρό γεγονός:
Στις 19 Φεβρουαρίου ο Σαμαράς πήγε στη Ρωσία και κανόνισε μελλοντικές επενδύσεις με τον Πούτιν. Στις 24 Φεβρουαρίου ο Καμμένος δημιούργησε αντιμνημονιακό κόμμα!!!

Ο μοναδικός που μιλάει για Χριστιανισμό, προσεύχετε μαζί με τη γυναίκα του φανερά!!
και θέλει Χριστιανική Ελλάδα και Ευρώπη είναι ο Σαμαράς. Πως γίνεται και δεν περνάει επικοινωνιακά αυτό, ακόμη και από Χριστιανικά site ,o ΘΕΟΣ μόνο το γνωρίζει!

Μπράβο στον αρχιμανδρίτη για την ειλικρινή και ακριβέστατη ανάλυσή του.

Ανώνυμος είπε...

πολλούς επαγγελματίες 'ανώνυμους' προσέλαβε τελευταία εβδομάδα η ΝΔ.

Μάθε να διαβάζεις λοιπόν:
1. Ὅσοι ὑπέγραψαν, οἱ διακόσιοι περίπου βουλευτές, τίς συμβάσεις πού παραδίδουν «ἀμετάκλητα» στούς δανειστές τῆς χώρας μας ἔδαφος, ὑπέδαφος, ὀρυκτό πλοῦτο, ἐναέ­ριο χῶρο, παραθαλάσσιο, δημόσια καί ἰδιωτική περιουσία, πολιτιστική κληρονομιά κ.τ.λ., κ.τ.λ., μποροῦν νά θεω­ροῦ­νται ὑποψήφιοι ἐκπρόσωποί μας στίς ἐπικείμενες ἐκλογές; Εἶναι δυνατόν;;;

Τα είπε όλα!

Ανώνυμος είπε...

" ἀπό τήν ἡτοιμα­σμένη νέα κάμινο πυρός ἀπό τούς ἡγέτες τῆς Νέας Ἐποχῆς καί τούς συνεργούς τους."'

Εδώ είπε περισσότερα...

Ανώνυμος είπε...

πολλούς επαγγελματίες 'ανώνυμους'

Αυτό ονομάζεται δολοφονία χαρακτήρων


"Μάθε να διαβάζεις λοιπόν"

Αυτό είναι το Σταλινικό ύφος της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Α. Σαμαράς: "Ηλεκτρονική κάρτα υγείας για κάθε πολίτη... "

σχόλιο ID-ont: Ψηφίζετε Αντώνη Σαμαρά;
Εαν ναι, τότε με την ψήφο σας λέτε ΝΑΙ στην έκδοση της Κάρτας Yγείας η οποία θα έχει "πρόσβαση στο πλήρες ιστορικό του ασθενή, που θα διαβάζεται ηλεκτρονικά από τον γιατρό που τον εξετάζει κάθε φορά."

Δηλ. ψηφίζετε:
1. να επεκταθεί το ηλεκτρονικό φακέλωμα υγείας,
2. να υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για κλέψιμο από τους hackers της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης,
3. να αποκτήσουμε μια Ηλεκτρονική Κάρτα - προφανώς με τσιπάκι -, η οποία θα ενσωματωθεί στην Κάρτα του Πολίτη, δηλ. να αποκτήσουμε τον προπομπό της Κάρτας του Πολίτη


Στο μόνο πράγμα που υπάρχει συνέχεια στην κυβερνητική πολιτική, ανεξαρτήτως του ποιος κυβερνάει, είναι στο ζήτημα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης:
α) Η ΝΔ εισάγει τον ΑΜΚΑ, την βάση της Κάρτας του Πολίτη, όπως μάθαμε πρόσφατα από τον κο Τζωρτζάκη, (δηλ. 5 χρόνια μετά την ψήφιση του νόμου του ΑΜΚΑ)
β) Η ΝΔ υπογράφει σύμβαση με την Ιαπωνική Εταιρεία Toppan για την έκδοση της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας των Αστυνομικών, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού της να χρησιμοποιήσει το ίδιο σύστημα για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα των Πολιτών,
γ) Το ΠΑΣΟΚ ψηφίζει την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και βαφτίζει την Ηλεκτρονική Ταυτότητα "Κάρτα του Πολίτη" για να την ..."καταπιεί" πιο εύκολα ο πολίτης,
δ) Το ΠΑΣΟΚ αρχίζει να εφαρμόζει σταδιακά την Ηλεκτρονική Φυλακή (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση): Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, Κάρτα Αποδείξεων και άλλα πολλά
ε) η ΝΔ ως συνεχιστής του όλου προγράμματος εξαγγέλλει την Ηλεκτρονική Κάρτα Υγείας ...

η συνέχεια:
http://id-ont.blogspot.com/2012/04/blog-post_26.html

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μια διευκρίνηση
Επικοινωνήσαμε με το Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό.
Κανείς από τους συντάκτες του δεν έκανε το 1ο σχόλιο (που περιελάμβανε στήριξη σε πολιτικό κόμμα).

Ίσως ο 1ος ανώνυμος να αναφερόταν απλά σε ΣΧΟΛΙΟ που έγραψε και εκεί.

Δεν νομίζουμε ότι βοηθάνε οι πολιτικές ή κομματικές αντιπαραθέσεις.
Το κείμενο του π.Σαράντη και το προηγούμενο κείμενο του συναδέλφου κ.Νατσιού νομίζουμε βάζουν τα πράγματα στη σωστή τους θεώρηση.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό ιστολόγιο δεν είπα ποτέ ότι έγραψα άρθρο στο Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό!
Ίσως γνωρίζετε περισσότερα από μένα. Αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει συνταγή στην πολιτική. Εγώ επεσήμανα μερικά θετικά του προγράμματος Σαμαρά.
Δεν είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος ούτε βαλτός ανώνυμος.
Παρατηρώ όμως μια μονομερή πολιτική εμμονή λες και υπάρχει πολιτική αρετή.Ας δούμε την άποψη Καμμένου για το τζαμί

http://www.youtube.com/watch?v=cqm8kynYfGg&feature=player_embedded

Η άποψη του ΔΗΜΑΡΑ ποια είναι για την κάρτα του πολίτη?
Στο πρώτο μνημόνιο,το καθοριστικό, ψήφισε παρόν

Η αποψή μου είναι ότι στο διαδίκτυο κυκλοφορούν ΝΕΟΕΠΟΧΗΤΕΣ με την προβιά
ΑΝΤΙΝΕΟΤΑΞΙΤΗ.
Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο του π.Σαράντη, ειδικότερα σε αυτό

"Ὅσους ἀπό τούς ἀντιμνημονιακούς δέν ἔχουν ξεκαθαρίσει τό θέμα τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη πῶς μποροῦμε νά τούς ἐμπιστευθοῦμε; "

Για να κλείσω, η αποψή μου είναι για να σχολιαστεί και όχι να ποινικοποιηθεί. Ο πνευματικός μου μου έχει προτείνει άλλη οδό.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Παράκληση προς όλους:
Ας προσπαθήσουμε όλοι να γίνεται γόνιμος και φιλικός διάλογος, όσο το δυνατόν χωρίς χαρακτηρισμούς και αφορισμούς, απλά με ειλικρίνεια.

Η καλή διάθεση βοηθάει όλους μας να προβληματιστούμε.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.