Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Χαρά Νικοπούλου: κατάθεση ψυχής (βίντεο από πρόσφατη εκδήλωση στην Κόρινθο)

Στο δημοτικό θέατρο Κορίνθου βρέθηκε η Χαρά Νικοπούλου μαζί με μια ομάδα συνεργατών της όπως τον κύριο Σεμπαιδήν Καραχότζα Πομάκο δημοσιογράφο και τον κύριο Νίκο Λυγερό σε μια ομιλία συζήτηση που σαν θέμα είχε την Θράκη.

Σε αυτή την ομιλία της η Χαρά Νικοπούλου εξηγεί την κατάσταση στην Θράκη, τον αγώνα που έχει γίνει για να μην εκτουρκιστεί η περιοχή.
Επίσης κάλεσε σε συστράτευση όλους τους Έλληνες λέγοντας πως αν η "ελληνική" πολιτεία και το τουρκικό προξενείο έχουν φτιάξει μια θηλιά στον λαιμό των Θρακιωτών εμείς δεν θα τραβήξουμε το σχοινί. Κι αν κάποιοι Έλληνες πουν πως η Θράκη είναι μακρυά και γιατί να πάω στη Θράκη θα σας πω πως στην Ελλάδα πια δεν έχουμε την πολυτέλεια να ρωτάμε από που είσαι, αν είσαι Στερεοελλαδίτης, Πελοποννήσιος, η Ηπειρώτης. Πλέον στην Ελλάδα ρωτάμε αν είσαι Έλληνας .

Αν είσαι Έλληνας όταν ματώνει η Θράκη γίνεσαι Θρακιώτης ,
Αν θα ματώσει η Κύπρος γίνεσαι Κύπριος,
όποιο μέρος κι αν ματώσει γίνεσαι ένα με αυτό και δίνεις το παρόν !   


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η Χαρά Νικοπούλου συνεχίζει τον αγώνα που έδωσαν κατα καιρούς οι ΗΡΩΪΔΕΣ δασκαλίτσες ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ και η ΗΡΩΪΚΗ ΔΑΣΚΑΛΑ της Καρπασίας ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΦΩΚΑ

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.