Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Τι θα γίνει αν η ζωή θελήσει ΕΣΥ, αύριο να είσαι η “μαμά του Τάκη”;

Ένα συγκλονιστικό γράμμα για ένα ιδιαίτερο παιδί



Όταν έμαθα ότι ήμουν έγκυος, δεν προσευχόμουν να γεννήσω ένα όμορφο μωρό.
Αυτό ίσως το ονειρευόμουν, αλλά το μόνο πράγμα που με απασχολούσε ήταν να γεννήσω ένα υγιές παιδί.
Έτρεμα στη σκέψη ότι μπορεί το μωράκι μου να είχε αυτισμό, σπαστικότητα, νοητική στέρηση. Έτρεμα, γιατί έχω ζήσει από κοντά τον πόνο της μάνας που κλαίει μερόνυχτα για τον ρατσισμό που δέχεται το παιδάκι της.
Οικογένειες διαλύονται γιατί δεν αντέχουν το βάρος…
Παιδιά ζουν σαν μπαλάκια, πότε στο ένα ίδρυμα και πότε στο άλλο γιατί δεν τα δέχονται στα σχολεία. Άνθρωποι τους συμπεριφέρονται σαν μιάσματα, σχεδόν τους φοβούνται και τους απεχθάνονται…
Κάθε φορά που συναντώ μαμάδες με αυτιστικά παιδάκια, διαλύομαι.
Πώς να περιγράψεις τον πόνο τους;
Πώς να τον νιώσεις τη στιγμή που το δικό σου παιδί χαίρει άκρας υγείας, παίζει με τα υπόλοιπα παιδάκια στην παιδική χαρά, πάει καθημερινά στο σχολείο…
Αυτές οι μαμάδες, είναι σύγχρονες ηρωίδες και σε αυτές τις μαμάδες είναι αφιερωμένο το σημερινό μου post.
Αυτό που θα διαβάσετε, είναι το γράμμα που έγραψε η Κατερίνα για την καλή της φίλη που αγωνίζεται να μεγαλώσει αξιοπρεπώς το αυτιστικό παιδί της. Η Κατερίνα δεν είναι δημοσιογράφος, ούτε συγγραφέας. Όμως θα εκπλαγείτε με το συγκινητικό γράψιμό της, με την αληθινή της γραφή που ξεχειλίζει σε περιγραφικότητα και συναίσθημα.
Κατερίνα, σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό που διάβασα!
Όταν ήμουν στην Έκτη Δημοτικού έγινε κάτι μαγικό! Γνώρισα τον Τάκη! Ο Τάκης ήταν ένα παιδί με ειδικές ανάγκες, κάποια χρόνια μεγαλύτερός μου. Ήταν η μασκότ της περιοχής με την κακή, κάκιστη έννοια… Τα παιδιά τον κορόιδευαν, οι μεγάλοι τον κορόιδευαν, όλοι τον κορόιδευαν και τον περιγελούσαν κι έκαναν πλάκα με τον Τάκη.
Με τον τρόπο που μιλούσε ή προσπαθούσε να μιλήσει, με τις άναρθρες κραυγές του, με τις άτσαλες κινήσεις και τους μανιερισμούς του, με το γέλιο του και το ορθάνοιχτο στόμα του. Κι εκείνος γελούσε ακόμη περισσότερο προκαλώντας ακόμη περισσότερο τις κοροϊδίες και τα πειράγματα.
Ήταν η πρώτη ημέρα στην Έκτη τάξη και θυμάμαι την μαμά του Τάκη να τον κρατά από το χέρι ολόκληρο άντρα και να μιλά με το δάσκαλο.
Έκλαιγε, έκλαιγε γοερά και θυμάμαι μια φράση που άκουσα στα κλεφτά

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Λευκάδα: πράξη ανθρωπιάς δυο μαθητών

Οι μαθητές που συγκίνησαν ένα ολόκληρο νησί
με τα χρήματα που συγκέντρωσαν στα κάλαντα
 

Τα δύο παιδιά ξεκίνησαν νωρίς το πρωί για να πουν τα κάλαντα στην γειτονιά τους και αποφάσισαν να κάνουν κάτι χωρίς να ενημερώσουν τους γονείς τους …

Λευκάδα — Σε μια μεγάλη πράξη ανθρωπιάς προχώρησαν δύο μικρά παιδιά από το κατηχητικό της ενορίας της Παναγίας των Ξένων στη Λευκάδα, αφού έδωσαν τα λεφτά που συγκέντρωσαν από τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον οίκο πρόνοιας της Μητρόπολης.
Ο Στέφανος και ο Βάιος, μαθητές του δημοτικού, αντί να ξοδέψουν τα χρήματα που κέρδισαν για τους εαυτούς τους, προτίμησαν να τα χαρίσουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών τους.
Ο μητροπολίτης Λευκάδος κ. Θεόφιλος, αφού ενημερώθηκε για την κίνηση αυτή, συνεχάρη δημόσια τους δύο μαθητές. Σύμφωνα με το lefkadapress.gr, οι γονείς των παιδιών δεν γνώριζαν το παραμικρό

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Τι δώρο να πάρουμε σε παιδί με αυτισμό ή σύνδρομο Asperger;

Η επιλογή ενός παιχνιδιού για Χριστουγεννιάτικο δώρο-και όχι μόνο- σε ένα παιδί με αυτισμό ή σύνδρομο Asperger, αποτελεί πρόκληση. Για τον λόγο αυτό οι ειδικοί του site http://www.nationalautismresources.com, βάσει των ερωτήσεων που δέχονται κάθε χρόνο, έφτιαξαν έναν οδηγό προκειμένου να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τα κατάλληλα δώρα και να ανταποκριθείτε ιδανικά στις ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες αυτών των παιδιών.


Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψιν όταν επιλέγετε δώρο για παιδί με αυτισμό ή σύνδρομο Asperger

photo autism2_zps0f00c9f9.jpg
Πάνελ άμμου
Έχετε στο νού σας περισσότερο τις ικανότητες αυτού του παιδιού παρά την ηλικία του. Keep in mind an autistic person’s developmental ability rather than age. 
Εάν το παιδί με αυτισμό έχει κάποιου είδους καθυστέρηση στη γλώσσα ή στις κοινωνικές δεξιότητες, αναζητήστε παιχνίδια που να βοηθούν το επίπεδο ικανότητάς τους σε αυτούς τους τομείς ώστε να ενθαρρύνουν την ανάπτυξή του.

Δώρα και παιχνίδια βάσει αναπτυξιακής ηλικίας
Άλλο ένας είδος δώρου που μπορείτε να σκεφτείτε να δώσετε σε ένα παιδί με αυτισμό είναι κάτι που να ηρεμεί το παιδί. Η ελαφριά δόνηση είναι πολύ χαλαρωτική για πολλά παιδιά και εφήβους με αυτισμό και

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Μοναχός Μωυσής: Ελπίδα και απελπισία (Σκέψεις για τα Χριστούγεννα)

Ελπίδα και απελπισία
Γράφει ο μοναχός Μωυσής, Aγιορείτης
Η κρίση, μικρή ή μεγάλη, συνεχίζεται. Στον κόσμο επικρατεί απελπισία. Απελπισία σημαίνει απώλεια ολοσχερή κάθε ελπίδας. Να μη θέλεις να ανασηκωθείς, να ανυψωθείς, να κρατηθείς από κάπου, να πιαστείς, να στερεωθείς, να αναστηθείς ελπιδοφόρα και νικηφόρα. Η πονηρή απελπισία κουράζει, ατονεί, σκοτεινιάζει, εξουθενώνει. Η ελπίδα ανακουφίζει, αναπτερώνει και ελευθερώνει. Η απελπισία οδηγεί σε αδιέξοδα άφωτα. Τα βάρη είναι ασήκωτα, οι πτέρυγες κομμένες, τα λάθη πολλά. Νέοι άνεργοι και ηλικιωμένοι ανασφαλείς. Αγωνία και άγχος καλύπτουν τις πονεμένες καρδιές. Ορισμένους η απελπισία τούς οδηγεί σε ολέθρια άκρα, την ανοσιοδοξία, τη μελαγχολία, την αυτοκτονία.

Ψάχνουν οικονομολόγοι να βρουν τα αίτια της κρίσης. Δανειστές κερδίζουν υπέρογκα ποσά από αυτή. Οι πιστοί με απλότητα ή περιέργεια απευθύνουν πολλές φορές πολλά «γιατί» στο Θεό. Γιατί το επέτρεψε; Γιατί το παρατείνει; Τι προσδοκά; Γιατί μας ταλαιπωρεί; Γιατί δοκιμαζόμαστε τόσο πολύ; Αναζητούν με κάθε ελπίδα μία απάντηση από τον Προνοητή των πάντων Θεό. Δεν κατανοείται εύκολα η θεϊκή παιδαγωγία.
 
Δεν ήταν μόνον οι υπερβολικές κοινωνικές παροχές αλλά και η

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Επιτέλους: ΟΛΜΕ: Όχι στην ηλεκτρονική παρακολούθηση της σχολικής ζωής

Επιτέλους!
Ένα μήνα μετά την αποκάλυψή μας για το 

η ΟΛΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία ανάμεσα σε άλλα καταγγέλλει :

ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ, ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Το ασφυκτικό, αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης, που έχει επιβάλλει η Κυβέρνηση (πειθαρχικό δίκαιο, αξιολόγηση, παρουσιολόγιο, καθηκοντολόγιο και άλλα), εμπλουτίζεται με ένα καινούργιο «εργαλείο». Πρόκειται για το Πληροφοριακό Σύστημα Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών «My School».  Στο πλαίσιο αυτό το myschool, ενοποιεί μια σειρά βάσεων δεδομένων όπως το e-survey (αριθμός μαθητών / τμήμα, ωράρια εκπαιδευτικών – αναθέσεις μαθημάτων– συμπληρώσεις ωραρίων κλπ) και τη βάση δεδομένων ΝΕΣΤΩΡ / ΕΠΑΦΟΣ (στοιχεία μαθητών, αποτελέσματα φοίτησης κλπ). Επιπλέον, η συμπλήρωση και νέων στοιχείων, ακόμη και κάποιων που ενδεχομένως θα παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα, καθίστανται υποχρεωτική (ΑΜΚΑ μαθητών).
 (...)
Με την εφαρμογή του προγράμματος αυτού ανακινούνται σοβαρά ζητήματα νομικής φύσης όπως η καταγραφή προσωπικών δεδομένων, η ασφάλεια των στοιχείων κ.λπ.  (...)
 διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση εδώ

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Γιόγκα στα σχολεία με εντολή του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Καταγγελίες γονέων.


Συνταχθέν υπό των διαχειριστών του Ιστολογίου Κατάνυξις

Άλλη μια τάση της νέας εποχής που παρουσιάζει έξαρση τα τελευταία χρόνια, λέγεται «μαθήματα θεραπευτικής Yoga». Δεν θα μας απασχολούσε καθόλου αν δεν αντιλαμβανόμασταν ότι επιχειρείται από την πολιτεία να μπει αυτός ο διάβολος στα σπίτια μας, στις οικογένειές μας μέσω της δημόσιας εκπαίδευσης.

Από καιρό παρακολουθούμε κυρίως στο facebook τις σχετικές ενημερώσεις που καθημερινά εμφανίζονται και προτείνουν τη γιόγκα ως λύση στα προβλήματά μας, μάλιστα γίνονται συναντήσεις, ομιλίες, μαθήματα για δασκάλους γιόγκα κλπ. Τι θα πει μαθήματα για δασκάλους; Τόσοι δάσκαλοι γιόγκα τι μας χρειάζονται; «Ρωτήσαμε» λοιπόν στο διαδίκτυο όπου ως γνωστό με μια απλή αναζήτηση βρίσκει κανείς τις πληροφορίες που θέλει για κάθε θέμα.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι ύποπτες κινήσεις της πολιτείας αλλά και οι αντιδράσεις εντοπίζονται από το 2009 και εξής.


Διαβάζουμε σε σχετικό forum (http://truth.freeforums.org/topic-t4735.html):

«Μετά τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση εισάγουν τη θρησκεία της ΓΙΟΓΚΑ στην εκπαίδευση!

Αρχίζουν πρώτα από τους εκπαιδευτικούς ΚΑΙ συνέχεια θα έχουν τα παιδιά μας;

Κατόπιν εντολής του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Ε.Π.Θ.) εισάγεται στα σχολεία της

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ομιλία Εορτής Χριστουγέννων


Ομιλία Εορτής Χριστουγέννων
Τεχνική Σχολή Παραλιμνίου
Γ. Κυπριανού

Αγαπητά μου παιδιά, συμπαθείς μου συνάδελφοι και εκλεκτοί
προσκεκλημένοι.


Για τους πιο πολλούς από μας, η λέξη «Χριστούγεννα» αυτή σημαίνει με
φώτα, μουσικές, στολίδια, χαρά, χαμόγελα, κίνηση στους δρόμους, αργίες,
φαγοπότια, διασκέδαση, δώρα, τραγούδια, κάλαντα, ψώνια, αϊ‐βασίληδες.
Παντού κυριαρχεί η χαρά, η διασκέδαση, το πανηγύρι με κεντρικό θέμα το
μήνυμα της αγάπης και της ειρήνης που έφερε ο Χριστός στον κόσμο. Είναι
ακόμα όμως αλήθεια, ότι όλη αυτή η εορταστική ατμόσφαιρα αυτόματα και
απότομα θα σβήσει, μαζί με το πρώτο σβήσιμο των φώτων στα καταστήματα
και το πρώτο ξεκρέμασμα των στολιδιών από τους δρόμους και τα σπίτια μας.
Όταν και πάλι όλοι θα επιστρέψουμε ο καθένας πίσω στη προ των
Χριστουγέννων ζωή του, την παλιά του ζωή, στην καθημερινότητα, σε όλων
των ειδών τα προβλήματα και τις έγνοιες μας.

Και είναι να αναρωτιέται κανείς. Δεν είναι κρίμα, τελικά, η χαρά των
Χριστουγέννων να διαρκεί μόνο όσο διαρκεί κι ένα φωτάκι σε ένα
Χριστουγεννιάτικο δέντρο; Ποιο είναι το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων
και πώς μπορεί ο άνθρωπος να ζήσει αυτή τη χαρά όσο γίνεται περισσότερο;

Καταρχάς, ένας από τους πρώτους λόγους για τους οποίους χαίρεται όλος ο
κόσμος είναι για το ότι ο Χριστός, με τη Γέννησή Του έφερε στον κόσμο την
Αγάπη και την Ειρήνη. Ωστόσο, τόσο η ιστορία όσο και τα λόγια του ίδιου του
Χριστού μας οδηγούν κάπου αλλού. Πρώτα ο Χριστός έζησε μέσα στο μίσος
και το φθόνο των ανθρώπων, η ζωή του ήταν μια ζωή μαρτυρίου και διωγμού.
Εξαιτίας του θανατώθηκαν τόσα αθώα βρέφη και τόσα εκατομμύρια μάρτυρες
μέσα στην ιστορία. Για την αγάπη και την ειρήνη μιλούν κι άλλες θρησκείες
πριν και μετά το Χριστό και 2000 χρόνια μετά, κανείς δεν μπορεί να
ισχυριστεί ότι ο κόσμος και οι άνθρωποι ζουν με αγάπη και ειρήνη. Από την
άλλη, ο ίδιος ο Χριστός, μέσα στο Ευαγγέλιο, λέει κάτι εντελώς αντίθετο
«Εγώ, λέει, δεν ήλθα στον κόσμο να φέρω ειρήνη, αλλά μαχαίρι, δηλαδή,
πόλεμο». Τι να συμβαίνει λοιπόν, ποια είναι η αγάπη και η ειρήνη των
Χριστουγέννων;

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Ομιλία Ιωάννη Ασσιόγλου : Παιδαγωγική διαχείριση των κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου

Παρουσίαση του Ιωάννου  Ασσιόγλου καθ. ΕΠΑ.Λ.

Μάθημα  με θέμα: Παιδαγωγική διαχείριση των κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου  

Οι Νέες Τεχνολογίες διεισδύουν και κατακτούν όλες τις περιοχές του ανθρωπίνου βίου.
Συμβάλλουν όμως στην κοινωνική πρόοδο ή διαμορφώνουν έναν άλλο τρόπο ζωής;

Συνεργασία με το μάθημα  "Ευέλικτη Μάθηση" του καθ.  Δ. Πολίτη του  τμ. Πληροφορικής  Α.Π.Θ.
με φοιτητές, μαθητές, γονείς κ.α.

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013, ώρα 7:30 μ.μ.

Κτίριο Βιολογικού της σχολής Θετικών Επιστημών Α.Π.Θ. (πρώην Φ.Μ.Σ.)

Αίθουσα Β, ημιόροφος, όπως φαίνεται στον χάρτη.
________________________________________
Με εκτίμηση
Ιωάννης Π. Ασσιόγλου
Τηλ.2310.228.921
Email: ioannis@assioglou.gr

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου. Αγρυπνία στην Θεσσαλονίκη

Αγρυπνία το βράδυ της Δευτέρας 16 Δεκ. Εορτή του αγ. Διονυσίου Αιγίνης του θαυματουργού, στον Ι.Βυζ.Ν. Προφ. Ηλιού Θεσ/νίκης

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 
ΙΕΡΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ 
επί της εορτής του αγ. Διονυσίου Αιγίνης του θαυματουργού

Το βράδυ της Δευτέρας 16 Δεκεμβρίου 2013, στον Ιερό Ναό μας, θα τελεσθεί Ιερά Αγρυπνία (κατά το αγιορείτικο τυπικό) επί της εορτής του αγ. Διονυσίου Αιγίνης του θαυματουργού.
Έναρξις: 9:00 μμ.  
Λήξις: 1:10 πμ. 
Η Θεία Λειτουργία θα αρχίσει στις 12:00.
  εκ του Ι. Ναού
τηλέφωνον 2310273790  Πηγή

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Ένας άγιος δάσκαλος σε Κρυφό Σχολειό (από τον βίο του Αγ. Αρσενίου του Καππαδόκου).

Ο άγιος Αρσένιος ως δάσκαλος

 “Στα παιδιά ο Πατήρ δίδασκε με τον τρόπο της εποχής εκείνης. Χρησιμοποιούσε και σχετική άσκηση στα παιδιά, για να αυξάνει τον ανδρισμό τους , αλλά παράλληλα  να ταπεινώνει και  τα πάθη τους.

Όλα αυτά που ζούσε ο Πατήρ , την ακρίβεια της Ορθοδοξίας, την ευλάβεια και “το θρήσκος καθ΄όλην την εντέλειαν” τα μετέδιδε και στους μαθητές του.
Στα παιδιά ακόμα δίδασκε και την νοερά προσευχή , το “Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με” ή “εις το όνομα τουΧριστού και της Παναγίας” και, όταν καμιά φορά έσφαλαν ή πάθαιναν καμιά ζημιά , τους είχε μάθει να λένε “ήμαρτον, Θεέ μου”.Έλεγε να κόβουν κομματάκια από κληματόβεργες, να τα αρμαθιάζουν και να κάνουν κομπολόι (σαν κομποσκοίνι), για να μετρούν τις ευχές ή τις ανάλογες μετάνοιες , που είχε ο καθένας σαν κανόνα , και έτσι εξάγνιζε και τον νου των παιδιών με την αδιάλειπτη προσευχή. “
από το βιβλίο Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, εκδ. Ι. Ησυχαστηρίου «Ευαγγ. Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή1999, σελ. 40-42. για την αντιγραφή Alexia-momyof6 




 

- Πάντως, Γέροντα, και οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να κάνουν δουλειά δυσκολεύονται, γιατί είναι δεσμευμένοι.
- […] Βλέπεις και οι δάσκαλοι στην Μικρά Ασία, μέσα σ’ εκείνα τα δύσκολα χρόνια, πόσα πρόσφεραν! Γιατί δούλευαν με την καρδιά τους. Πονούσαν, είχαν ευλάβεια, θυσιάζονταν. Να, και ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης πόσο σοφά φερόταν στα Φάρασα! Είχε ετοιμάσει αίθουσα για σχολείο και αντί για θρανία είχε βάλει δέρματα από κατσίκες ή από πρόβατα με το τρίχωμά τους. Πάνω σ’ αυτά γονατισμένα τα παιδιά παρακολουθούσαν τα μαθήματα. Με αυτόν τον σοφό τρόπο δεν ερέθιζε τους Τούρκους, ακόμη και όταν τύχαινε να τα δουν, γιατί νόμιζαν ότι προσεύχονταν.
Όταν πάλι ο Άγιος Αρσένιος ήθελε να βγάλει εκδρομή τα παιδιά, τα πήγαινε σε ένα δικό του χωράφι που ήταν σαν κήπος, δήθεν για να κάνουν δουλειά, και τα έλεγε: «Αν τυχόν δείτε Τούρκο, να κάνετε κανένα κουτσοδούλι. Κόψτε κανένα κλαρί, για να νομίζει ότι καθαρίζετε τον κήπο». Και έτσι έκαναν τα καημένα. Γιατί, αν καταλάβαιναν οι Τούρκοι ότι τα πήγε εκδρομή, θα είχε ιστορίες. Κρυφό σχολειό βλέπεις! Όταν έφευγε ο Τούρκος, έπαιζαν πάλι τα παιδιά. Και το καλοκαίρι, στις

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

"Παιδεία" ή "εκπαίδευση";

Ὁ δάσκαλος κ. Δημήτριος Νατσιὸς συζητᾶ μὲ τὸν Καθηγητὴ Γεωστρατηγικῆς καὶ Στρατηγικὸ Ἀναλυτὴ κ. Νίκο Λυγερὸ γιὰ τὴ διαφορὰ μεταξὺ παιδείας καὶ ἐκπαίδευσης.




το είδαμε εδώ

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Στόχος ζωής ενός δασκάλου: να βοηθά τα παιδιά του (συγκινητικό βίντεο)

Έκανε την τάξη του να κλάψει λέγοντας μόνο μερικές λέξεις (video)

Το σχολείο μπορεί να γίνει ένα μαγικό μέρος για τους μαθητές. Αρκεί οι καθηγητές τους να έχουν όχι μόνο όρεξη, αλλά στόχο ζωής να βοηθούν τα παιδιά τους.
 


Ο Musharaf, ή αλλώς Mushy, είχε πρόβλημα στην ομιλία, έχοντας έντονο τραυλισμό (κεκέδισμα) που τον εμπόδιζε από το να εκφραστεί και να διαβάσει κείμενα. Με τη μέθοδο του καθηγητή του ο Μushy μπόρεσε να πει μερικές λέξεις, που έκαναν την τάξη του να συγκινηθεί.
το είδαμε εδώ





Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Εθισμός στο διαδίκτυο : όλη η τραγική πραγματικότητα σε βίντεο 2 λεπτών

VIDEO: Η γενιά των social media σε ένα βίντεο για χιλιάδες "like"

Ένα χιουμοριστικό και μάλλον θλιβερό βίντεο ανέβασε στο διαδίκτυο ο κωμικός Μαρκ Μαρούν στο οποίο σκιαγραφεί την γενιά των social media.
Όπως άλλωστε τιτλοφορείται και το φιλμάκι με ήρωες καρτούν που ζουν τη καθημερινότητά τους εξαρτώμενοι, σαν εθισμένοι ναρκομανείς, για ένα like που θα δώσει υπόσταση στην ύπαρξή τους.





Δείτε το βίντεο. Μήπως αναγνωρίζετε τον εαυτό σας;
το είδαμε εδώ

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

1843-2013: 170 χρόνια από τον θάνατό του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Εκδήλωση Ι.Μ.Κονίτσης (Νεότερη Ενημέρωση)

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ & ΚΟΝΙΤΣΗΣ
 Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

 Την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 6:00 μ.μ.,
στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Γυμνασίου – Λυκείου Κονίτσης
θα πραγματοποιηθεί , υπό την αιγίδα της Ι. Μητροπόλεως,
εκδήλωση αφιερωμένη
στον πρωτομάστορα της Λευτεριάς

            ΘΕΟΔΩΡΟ  ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
αφού φέτος συμπληρώνονται  170  χρόνια

από τον θάνατό του (1843-2013).
  
Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει :

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

εργοστάσια παραγωγής Ελληνικών "τούβλων"

Πάνε τώρα κάποια χρόνια πού παρακολουθώ με ενδιαφέρον γραπτά μαθητών πού κάποιες φορές φθάνουν σε περιοδικά και εφημερίδες…

Έτσι λοιπόν συζητώντας με κάποιον παλιό καθηγητή ( όπως τόχω συνήθειο στο καφενείο πού πάω, για να μαθαίνω νέα και μετά να τά διαβάζετε κι΄ εσείς καί να μορφώνεστε… ) μού είπε πάνω κάτω τα εξής:


«Τά περισσότερα απ΄ αυτά τα παιδιά πού υποτίθεται πάνε σχολείο για να μάθουν γράμματα δείχνουν το μέγεθος της εκπαιδευτικής αμορφωσιάς τους και από τους τρόπους τους.

Δεν ξέρω αν φταίνε γι΄ αυτό οι καθηγητές, ή οι κακές καταβολάδες από τα σπίτια  τους μια και πολύ λίγοι απ΄ αυτούς τους καθηγητές προσέχουν να δίνουν και «παιδεία»  στους μαθητές  τους.
Τους δίνουν μάθηση, όχι όμως και παιδεία !

Όταν ο καθηγητής αποκαλεί τον μαθητή

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Θα απολυθεί η εκπαιδευτικός που συνέλαβε τον γιο του Α. Σαμαρά να αντιγράφει;

Αντί να λάβει επισήμως τα συγχαρητήρια, απειλείται και με απόλυση...

«Μία από τις πλέον σημαντικές διαδικασίες σε συμβολικό αλλά και σε πολιτικό επίπεδο στη σύγχρονη ιστορία της ιδιωτικής εκπαίδευσης θα λάβει χώρα στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) την ερχόμενη Πέμπτη, 28/11.
Εκεί, σύμφωνα με όσα ορίζει το Σύνταγμα, η εκπαιδευτική νομοθεσία και η γνωμοδότηση 4/2012 του ΝΣΚ, το Συμβούλιο θα κρίνει, εάν είναι νόμιμη ή όχι η εκ μέρους του Κολλεγίου Αθηνών (επικεφαλής του οποίου είναι ο αδελφός του πρωθυπουργού Αλέξανδρος Σαμαράς) καταγγελία σύμβασης της εκπαιδευτικού Μπουλούτα Ευφροσύνης, ΠΕ 04, η οποία τρεις μήνες πριν από την καταγγελία είχε συλλάβει σε ενδοσχολικές εξετάσεις τον υιό του πρωθυπουργού να αντιγράφει.
Η συνεδρίαση του Συμβουλίου γίνεται κάτω από ισχυρότατες πολιτικές πιέσεις για ευνόητους λόγους. Στη συγκεκριμένη υπόθεση δεν υποκρύπτεται απλώς το μένος του εργοδότη, ο οποίος εκδικητικά απολύει έναν εργαζόμενο, επειδή τόλμησε να «θίξει» μέλος της οικογένειάς του. Κρύβεται η απόπειρα του Κολλεγίου Αθηνών και μιας ομάδας σχολαρχών να αποσυρθεί η κρατική εποπτεία από την ιδιωτική εκπαίδευση και να διαλυθεί κάθε ίχνος αξιοκρατίας και εργασιακών δικαιωμάτων στα ιδιωτικά σχολεία. Ενδεικτική της πίεσης η επί ένα ολόκληρο έτος πρωτοφανής άρνηση του ΚΥΣΔΕ να