" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΕΤΣΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ! (ΒΙΝΤΕΟ)

Η κ. Ευδοξία Αυγουστίνου, Φιλόλογος, Θεολόγος, Εκπαιδευτικός, υποδεικνύει τα ακατάλληλα και ύπουλα σημεία εκείνα, στα σχολικά βιβλία της Α΄& Β΄ Γυμνασίου, τα οποία υπονομεύουν & διαφθείρουν της αθώες και τρυφερές ψυχές των ανυπεράσπιστων αγνών μαθητών. :

 


 

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Ταινία μαθητών Στ' Δημοτικού: "Κάρυστος 1821"

Με τη συμπλήρωση 180 χρόνων από την απελευθέρωση της Εύβοιας από τους Οθωμανούς,  οι μαθητές της Στ΄τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, δημιούργησαν μια ιστορική ταινία με θέμα την επανάσταση του 1821 στην περιοχή της Νότιας Εύβοιας.

 

 

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013

ΣΚΩΤΙΑ: Υποχρεωτικές «εκπαιδευτικές εκδρομές» σε τζαμιά από τα Δημοτικά σχολεία

Το ριζοσπαστικό σοσιαλιστικό καθεστώς στη Σκωτία στέλνει τους μαθητές των δημοτικών σχολείων σε μουσουλμανικά τεμένη ως «εκδρομή». Τα παιδιά αναγκάζονται να φορέσουν ισλαμική θρησκευτική περιβολή και να συμμετέχουν σε ισλαμικές θρησκευτικές τελετές.
 

Από το Scotsman.com ...


Θρησκευτικοί ηγέτες και δημοτικοί σύμβουλοι του Midlothian καταδίκασαν τους γονείς που απέσυραν τα παιδιά τους από την «σχολική εκδρομή» στο τζαμί, αλλά ένας 42χρονος πατέρας μαθητή, ο οποίος δεν έλαβε μέρος, είπε: «Δεν συμφωνώ με την αποστολή του παιδιού μου σε ένα τζαμί για να μάθει για μια θρησκεία που δεν είναι δική του. Το μίσος κηρύττεται σε αυτά τα τζαμιά και δεν θέλω το παιδί μου να έχει καμία ανάμιξη σε αυτό".


Ένας άλλος γονιός είπε: "Αν δεν θέλετε τα παιδιά σας να μαθαίνουν τέτοιου είδους πράγματα, τότε θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να πουν «όχι». Πολλοί από τους φίλους μου έχουν μια διαφορετική θρησκεία από την δική μου, αλλά δεν προσπαθούν να μου την επιβάλλουν με το ζόρι".
Από ανάλογη "σχολική εκδρομή" σε τζαμί στη Δανία


Δεν είναι γνωστό αν

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Ἡ Μάχη τοῦ Κιλκίς. Δημητρίου Νατσιοῦ

Ἡ Μάχη τοῦ Κιλκίς

Δημητρίου ΝατσιοῦΔασκάλου – Θεολόγου


«Ὅλα τά εἶχα προβλέψει, τά εἶχα σκεφθεῖ, ὅλα ἐκτός ἀπό τήν τρέλλα τῶν Ἑλλήνων». Εἶναι λόγια τοῦ Νικολάου Ἰβανώφ, ἀντιστρατήγου, διοικητῆ τῆς 2ης Βουλγαρικῆς Στρατιᾶς, μετά τήν ἥττα του στό Κιλκίς. Χωρίς νά τό γνωρίζει ὁ Βούλγαρος στρατηγός ἐπαναλαμβάνει τά λόγια τοῦ θρυλικοῦ Γέρου τοῦ Μοριά, τοῦ Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, πού ἔλεγε λίγα χρόνια μετά τήν ἁγιασμένη Ἐπανάσταση τοῦ ’21: «Ὁ κόσμος μᾶς ἔλεγε τρελλούς. Ἠμεῖς, ἄν δέν ἤμεθα τρελλοί, δέν ἐκάναμεν τήν ἐπανάστασιν, διατί ἠθέλαμεν συλλογισθῆ πρῶτον διά πολεμοφόδιαν, καβαλλαρία μας, πυροβολικό μας, πυροτοθῆκες μας, τά μαγαζιά μας, ἠθέλαμεν λογαριάσει τήν δύναμιν τῆν ἐδικήν μας, τήν τούρκικη δύναμη. Τώρα ὅπου ἐνικήσαμεν, ὅπου ἐτελιώσαμεν μέ καλό τόν πόλεμό μας, μακαριζόμεθα, ἐπαινόμεθα. Ἄν δέν εὐτυχούσαμεν, ἠθέλαμεν τρώγει κατάρες ἀναθέματα…» («Ἅπαντα περί Κολοκοτρωναίων», ἐκ. «ΙΔΕΒ», σελ. 215) Ναί, ἡ ἴδια «τρέλλα», ὁ ἡρωισμός, ἡ «νηφάλιος μέθη» τῶν Ἑλλήνων, φανερώθηκε καί στή Σαλαμίνα καί στήν Πόλη καί στό Μεσολλόγι καί στό ἔνδοξο ’40.
Ἡ ελληνική ἱστορία ἔχει μία ἰδιοτυπία, μοναδική ἴσως στήν οἰκουμένη. Εἶναι ἱστορία ἀδιάλειπτων ἀγώνων γιά ἐπιβίωση. Μῆλον τῆς ἔριδος οἱ γεωγραφικές ἑστίες του στή συμβολή δύο ἠπείρων, ἀντιμετωπίζουν εἰσβολές, ἐπιθέσεις, κατοχές καί φρικτές σκλαβιές, ἐρημώσεις κατά τήν διάρκεια ἀδιάκοπων ἐπεκτατικῶν ἐξορμήσεων ἀπό ὅλα τά σημεῖα τοῦ ὁρίζοντα. Ὅλοι τίς διεκδικοῦν, ὅλοι τίς ποδοπατοῦν μέ τά στίφη τους. Ἀλέθεται ὁ Ἑλληνισμός, ἡ «Πονεμένη Ρωμηοσύνη» στίς μυλόπετρες τῆς ἱστορίας, ἀλλά «… ἰδού ζῶμεν». Ή, ὅπως ὡραία τό διατύπωσε ὁ στρατηγός Μακρυγιάννης στά «ἀπομνημονεύματά» του: «Ὅτι ἀρχή καί τέλος, παλαιόθεν καί ὡς τώρα, ὅλα τά θερία πολεμοῦν νά μᾶς φᾶνε καί δέν μποροῦνε· τρῶνε ἀπό μας καί μένει καί μαγιά».

Ἀπό τήν ἴδια τήν μαγιά τῶν ἡρώων τοῦ ’21 ἦταν φτιαγμένοι καί οἱ μαχητές τῶν Βαλκανικῶν πολέμων, οἱ ὁποῖοι εἶναι συνέχεια τῆς μεγάλης Ἐπανάστασης. Ἑκατό περίπου χρόνια μετά, τό Γένος, ἑδραζόμενο στήν λαϊκή ὁμοψυχία: «Ἕλληνας ὁμοφρονέοντας… χαλαπούς εἶναι περιγίγνεσθαι», ὅταν ὁμονοοῦν οἱ Ἕλληνες εἶναι ἀνίκητοι διαλαλεῖ ὁ Ἡρόδοτος («Ἱστορία» ΙΧ, 2) χάρις καί στήν θυσία τῶν παλληκαριῶν τοῦ Μακεδονικοῦ Ἀγώνα, διπλασιάζει τά φτερά του.
Οἱ Βαλκανικοί Πόλεμοι τοῦ 1912-13 εἶναι ἀπελευθερωτικοί πόλεμοι. Καί ὁ στρατός μας ἐλευθέρωνε σκλάβους Ρωμηούς, οἱ ὁποῖοι γιά 500 καί πλέον χρόνια διατήρησαν ἄσβεστη τήν ἐθνική τούς συνείδηση, γιατί –αναμφίλεκτη ἀλήθεια αὐτό– κρατήθηκαν ἀπό «τό ἄμφιο» τῆς ἑλληνοσώτειρας Ἐκκλησίας μας.

Στίς 30 Αὐγούστου τοῦ 1907 ὁ λαός τῆς Δράμας ἀποχαιρετᾶ τόν ἐθνο-ιερομάρτυρα Ἐπίσκοπο Χρυσόστομο, πού ὅδευε γιά τόν τόπο τοῦ μαρτυρίου του, τήν αἱματοκυλισμένη Σμύρνη. Λίγο πρίν τήν ἐπιβίβασή του στό τρένο, ὁ δημογέροντας Νίκας, προσφωνόντας τον, ὑψώνει τήν φωνή του, ὀρθώνει τήν λεβέντικη κορμοστασιά του, ἀτενίζει ἀγέρωχα τόν ποιμενάρχη καί τοῦ φωνάζει: «Δέσποτα, μᾶς παρέλαβες λαγούς καί μᾶς ἔκαμες λιοντάρια. Μείνε ἥσυχος. Θά γίνει τό θέλημά σου (Ν. Βασιλειάδη: «Γιά τήν Ἐλευθερία», σελ. 265) Ἡ Ἐκκλησία στάθηκε ὁ Κυρηναῖος τοῦ Γένους σ’ ὅλη τήν πολυαίωνη σκλαβιά, αὐτή, μέ τούς ἀτρόμητους Μητροπολίτες της, ἦταν ἡ ψυχή τοῦ Μακεδονικοῦ Ἀγώνα. Ἄς τό θυμοῦνται αὐτό ὅσοι ἐκκλησιομάχοι κουνοῦν σήμερα τό δάχτυλο καί βυσσοδομοῦν κατά τῆς ἀμωμήτου πίστεώς μας.

Ἔλεγε μεταξύ ἄλλων ὁ μεγάλος λογοτέχνης μας Στρατής Μυριβήλης, σέ ὁμιλία του, τό 1953: «Σάν ἔπεσε τό Βυζάντιο, ἡ Ἐκκλησία ἀντικατέστησε τόν τσακισμένο κρατικό ὀργανισμό σάν ὑποκατάστατος μηχανισμός τῆς ἐθνικῆς ἑνότητας. Τά

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Σημαντικότατη Παρέμβαση της ΠΕΘ για τα σχολικά βιβλία προς το Υπουργείο Παιδείας (2007): Επίκαιρο όσο ποτέ.

Σημαντικότατη Παρέμβαση της ΠΕΘ για τα σχολικά βιβλία προς το Υπουργείο Παιδείας

Δημοσιεύουμε σήμερα το Υπόμνημα της ΠΕΘ για τα σχολικά βιβλία προς το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων για τα σχολικά Βιβλία που έγινε όταν Υπουργό Παιδείας ήταν η κ. Μαριέττα Γιαννάκου, λόγω της επικαιρότητας του θέματος αλλά και της ευστοχίας των παρατηρήσεων και της σημαντικότητας των επισημάνσεων που περιέχονται στο εν λόγω έγγραφο του οποίου οι συγγραφείς έγκαιρα διαπίστωσαν το μεγάλο θέμα που υπάρχει με τα σχολικά βιβλία και τα προβλήματα που αυτά δημιουργούν. 

*** 
Υπόμνημα της ΠΕΘ για τα σχολικά βιβλία
Αθήνα 10-7-2007 Αριθμ. Πρωτ. 210

Προς

την Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

κ. Μαριέττα Γιαννάκου

Ενταύθα

Κυρία Υπουργέ,


Αφ' ης στιγμής αναλάβατε τα ηνία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων περιχαρής έσπευσε να σας συγχαρή και δια των υπ' αριθμ.11/16-1-2006 και 161/6-6-2006 εγγράφων της ζήτησε συνάντηση μαζί σας για να σας εκθέσει αιτήματα του κλάδου των θεολόγων αλλά και γενικώτερα χρόνια θέματα της εκπαίδευσης και να συνεργαστή μαζί σας για την επίλυση εκκρεμούντων θεμάτων, αφού επί μίαν 20ετίαν και πλέον η Ένωση μας εις μάτην ζητούσε και ανέμενε συνάντηση με τους προ-διατελέσαντες Υπουργούς Παιδείας. Ελπίζουμε και συνεχίζουμε να ελπίζουμε- ότι εσείς θα βρήτε, έστω και τον ελάχιστον χρόνον να μας δεχθήτε προ του τέλους της θητείας σας.

Κυρία Υπουργέ, επειδή, όμως, κατά τη διάρκεια πού εσείς προΐστασθε του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μεταξύ των άλλων θεμάτων, προέκυψε το θέμα των νέων σχολικών βιβλίων, τα όποια ναι μεν

Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

Το τέλος της μειονοτικής παραπαιδείας πλησιάζει


«Αυξάνονται οι μουσουλμάνοι που απορρίπτουν το μειονοτικό σχολείο»


του Σεμπαϊδήν Καραχότζα
Ένα από τα θέματα που όσο και να τα αναλύσει κανείς πάντα θα έχει να πει και κάτι άλλο, πάντα θα βρίσκει κάτι να προσθέσει είναι η μειονοτική εκπαίδευση στη Θράκη, ένα ζήτημα για το οποίο τα τελευταία χρόνια έχουν ακουστεί πολλές γνώμες, έχουν γίνει αρκετές παρεμβάσεις αλλά η ουσία παραμένει η ίδια, εξακολουθεί δηλαδή η μειονοτική εκπαίδευση να καταδικάζει τα παιδιά των μουσουλμάνων στην αμάθεια και στην αγραμματοσύνη.
Το μόνο ευχάριστο που μπορεί κανείς να παρατηρήσει κατά την τελευταία δεκαετία είναι πως αυτό έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν όλο και περισσότεροι μουσουλμάνοι οι οποίοι και απορρίπτουν το μειονοτικό δημοτικό σχολείο και στέλνουν πλέον τα παιδιά τους σε ελληνόφωνο. Αυτό φυσικά δεν είναι μια απλή γνώμη αλλά ένα απόλυτα τεκμηριωμένο στοιχείο αφού μόνο τον αριθμό των μουσουλμανοπαίδων που φοιτούν σε ελληνόφωνα δημοτικά σχολεία της Ξάνθης να δει κανείς θα καταλάβει πως πρόκειται για μια πραγματικότητα και όχι για μια απλή γνώμη.
Αυτή τη στιγμή οι μουσουλμάνοι μαθητές που φοιτούν σε ελληνόφωνα δημοτικά σχολεία της πόλης είναι μερικές εκατοντάδες και το ευχάριστο είναι πως χρόνο με το χρόνο ο αριθμός αυτός μεγαλώνει. Μάλιστα η αύξηση αυτή είναι τόσο μεγάλη ώστε να χρειαστεί παρέμβαση και ειδική οδηγία από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, με βάση την οποία οι μουσουλμάνοι μαθητές που επιλέγουν το ελληνόφωνο σχολείο να μοιράζονται και στα 22 δημοτικά σχολεία της Ξάνθης, έτσι ώστε να μην παρατηρηθεί το φαινόμενο μετατροπής ελληνόφωνων σχολείων σε μειονοτικά εξαιτίας της παρουσίας πολλών μουσουλμάνων, κάτι δηλαδή που σχεδόν έχει γίνει στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης.
Από την κατάσταση αυτή όμως και από την επιλογή ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων από τόσους πολλούς μουσουλμάνους συμπολίτες μας βγαίνουν και ορισμένα χρήσιμα κατά την ταπεινή μου άποψη συμπεράσματα. Το πρώτο και κυριότερο κατά τη γνώμη μου συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων των Δραγώνα και Φραγκουδάκη έχει αποτύχει εντελώς αφού σε διαφορετική περίπτωση, αν δηλαδή ήταν ένα πετυχημένο πρόγραμμα, κανένας μουσουλμάνος δε θα είχε λόγο να επιλέξει το ελληνόφωνο δημοτικό σχολείο για το παιδί του. Κι όμως μιλάμε για ένα πρόγραμμα που στοίχισε πολλά χρήματα στο ελληνικό κράτος και που στην ουσία δεν πρόσφερε τίποτα στα παιδιά των μουσουλμάνων. Και το περίεργο είναι πως κάποιοι εξακολουθούν να λένε πως το εν λόγω πρόγραμμα έχει συμβάλει τα μέγιστα για την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη μόρφωση των μουσουλμανοπαίδων.
Ένα δεύτερο και εξίσου σημαντικό συμπέρασμα είναι η απόλυτη δικαίωση όλων εμάς που εδώ και χρόνια έχουμε ζητήσει με τον πλέον επίσημο τρόπο την ίδρυση ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων αν όχι σε όλα τουλάχιστον σε κάποια από τα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αν υπήρχαν αυτά τα σχολεία, οι μουσουλμάνοι γονείς της

Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στή Θεσσαλονίκη γιά τίς ἐκδηλώσεις ὁμοφυλοφιλικῆς «ὑπερηφάνειας» (Gay Pride)

ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ "ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ" (GAY PRIDE)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΩΡΑ 18:30
ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ἡ παρουσία σου θά σημάνει:
·        Ὁμολογία Πίστεως στόν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό
·        Σεβασμό στήν Ἑλληνορθόδοξη Παράδοση
·        Προάσπιση τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας
·        Αἴσθηση χρέους ἀπέναντι στά παιδιά μας
Ὁμιλητής :  Δημήτριος Νατσιός, Δάσκαλος - Θεολόγος
Συνδιοργανωτές:
"ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ", ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΝΩΣΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ "ΓΕΧΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ"
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ"
Ο.Χ.Α. "ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΙΣ"
ΟΜΑΔΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ "ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ"
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΣΥΒΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ 
"Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ" ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ "ΨΥΧΟΥΛΕΣ"
ΣΦΕΒΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ 
ΦΙΛΩΝ Ι. ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ 
ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ "ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ"
Ἡ ἐκδήλωση θά κλείσει μέ ἀνάγνωση ψηφίσματος καί κατάθεσή του στό Δημαρχεῖο.

Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

Δελτίου τύπου τῆς Ἑνωμένης Ρωμηοσύνης γιὰ τὸ Athens Pride καὶ τὴν ἱστορικὴ ἀλήθεια

Ἡ Ἀθηνᾶ τῆς Σοφίας καὶ τῆς Παρθενίας
Ὅπως ἔχουμε ξαναπεῖ σὲ ἄλλο ἄρθρο μας,  ὡς Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη, θεωροῦμε τὶς παρελάσεις τῶν ὁμοφυλοφίλων  ὡς παρελάσεις κατοχῆς τῶν Νεοταξιτῶν στὴ Χώρα μας. Πρὸς ἐπιβεβαίωση τοῦ ἀνωτέρω, οἱ διοργανωτές  φρόντισαν μὲ περισσὴ ἀλαζονεία, τὸ φετινὸ σύνθημα τοῦ Athens Pride νὰ εἶναι τὸ «Ἡ Ἀθηνα δικιά μας» μὲ τὴ λέξη «Ἀθηνα» ἐσκεμμένα χωρὶς τόνο ὥστε νὰ ὑπονοεῖται ταυτόχρονα καὶ ὅτι ἡ πόλη τῆς Ἀθήνας ἀνήκει στοὺς ὁμοφυλόφιλους ἀλλὰ καὶ ὅτι ἡ Θεὰ Ἀθηνᾶ ἦταν λεσβία. Υπάρχει μία τάση ποὺ θέλει νὰ ἐμφανίζει τὸν ἀρχαιοελληνικὸ πολιτισμὸ ὅτι ἦταν ἐλευθέρων ἠθῶν καὶ φιλήδονος. Πρόκειται φυσικὰ γιὰ μία προπαγάνδα ποὺ προσβάλλει τὸν Πολιτισμὸ καὶ τὴν Ἱστορία μας. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ἡ ἀκριβῶς ἀντίθετη. Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι ἡ Θεὰ Ἀθηνᾶ λατρευόταν ἀπὸ τοὺς ἀρχαίους μας προγόνους ὡς Θεὰ τῆς Σοφίας ἀλλὰ καὶ τῆς Παρθενίας.
 
Εἰδικότερα, μᾶς πληροφορεῖ ὁ Πλάτων στὸ ἔργο του  "Κρατύλος ἢ Περὶ ὀρθότητος ὀνομάτων", ὅτι τὸ ὄνομα τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς, προκύπτει ἀπὸ τὴν λέξη Ἀθεονόη, δηλαδὴ μαζὶ μὲ τὸν νοῦ καὶ ὁ θεός. Μετὰ πάλι μᾶς λέει ὅτι χάριν εὐφωνίας μετέτρεψαν τὸ ὄνομά της τὸ ἀρχικὸ σὲ Ἀθηνᾶ.
Μᾶς λέει δηλαδὴ ὅτι τὸ ὄνομα τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς, σχετίζεται μὲ τὴν νόηση τοῦ Θεοῦ, γι’ αὐτὸ καὶ οἱ πρόγονοί μας τῆς ἀνακήρυξαν σὲ θεὰ τῆς ΣΟΦΙΑΣ!
 
Ἐκτὸς τῶν ἄλλων γνωρίζουμε πολὺ καλὰ ἀπὸ τὴν ἱστορία καὶ τὴν μυθολογία, ὅτι ἡ θεὰ Ἀθηνᾶ, ἦταν ἁγνή, ἦταν παρθένος. Γεγονὸς τὸ ὁποῖο εἶναι καὶ ἡ βασικὴ αἰτία γιὰ τὴν ὁποία θεωρήθηκε ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες ἡ θεὰ τῆς Σοφίας τοῦ θεοῦ. Εἶναι χαρακτηριστικὸ δε, ὅτι γεννήθηκε ἀπὸ τὸ κεφάλι, ἀπὸ τὴν κάρα τοῦ Διός, ὅταν ὁ ἴδιος ὁ Δίας ζήτησε ἀπὸ τὸν Ἥφαιστο νὰ τὸν χτυπήσει στὸ κεφάλι.
  Δίας = πατέρας τῶν θεῶν, ὁ μοναδικὸς ἔχων τὴν ὑπέρτατη σοφία.
Ἀθεονόη (Ἀθηνᾶ) =   σκέψη, ἡ νόηση τοῦ Διὸς
Ἀθηνᾶ = κόρη μὲ τὴν στενὴ ἔννοια, θυγατέρα ἀλλὰ καὶ κόρη-κοῦρος-βοηθὸς τοῦ Διὸς διότι ἡ νόηση τοῦ Θεοῦ εἶναι Ἁγνή, Παρθένος, Ἄϋλη καὶ μέσω τῆς ὁποίας τελεῖται τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ.
 
Μάλιστα ὁ ναός, ὁ ὁποῖος δεσπόζει μέχρι σήμερα στὴν Ἀθήνα καὶ ὁ ὁποῖος ἀφιερώθηκε στὴν θεὰ Ἀθηνᾶ ὀνομάζεται Παρθενώνας! Μᾶς μεταδίδουν μέσα στοὺς αἰῶνες οἱ πρόγονοί μας τὸ ἑξῆς κωδικοποιημένο μήνυμα, ὅπως κάνουν ἐξάλλου μὲ ὅλη την  μυθολογία τους:
Ἡ σωματικὴ ἁγνότητα, ἡ παρθενία, εἶναι ἡ βάση τῆς πνευματικῆς ἁγνότητος-παρθενίας, ἡ ὁποία ὁδηγεῖ στὴν Σοφία τοῦ Θεοῦ, στὴ θέωση.
 
Στὴν πρὸ Χριστοῦ ἐποχὴ οἱ Ἕλληνες ἐπέλεξαν νὰ

Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Βιβλίο της Ά γυμνασίου (προς 13χρονα), παρουσιάζει δεσμό 15χρονης με 25χρονο ηλεκτρολόγο, ως «πρώτο έρωτα» με ρομαντική διάθεση!!!!!!!

Λάβαμε το κείμενο από Κατερινιώτη εκπαιδευτικό και το δημοσιεύουμε με τα συγχαρητήριά μας. Θυμίζουμε πως το κείμενο απευθύνεται σε 13χρονα παιδιά……..

Η «ΑΡΠΑΓΗ» ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ.
Έκπληκτη δήθεν η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί την εξέλιξη της «αρπαγής» της 13χρονης Χριστίνας και ο καθένας απορεί για το που φτάσαμε και για το τι μας περιμένει ακόμη. Πήραν φωτιά τα blogs και το facebook λες και κάποιοι τώρα ξυπνήσανε και αντιλήφθηκαν πως μπορεί να τα φτιάχνει μια 13χρονη με έναν 23χρονο.
Ποιος όμως έχει ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης για αυτό το χάλι; 
Φυσικά το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!! 
Παραπέμπω σε ενότητα του τετραδίου εργασιών της Νεοελληνικής Γλώσσας της Ά Γυμνασίου (13 χρονών) (Ενότητα 2η, σελίδα 16, κείμενο 6 [Οσάκις] ) που οι μαθητές καλούνται μέσα από ένα κείμενο της Ρούλας Κακλαμανάκη να κάνουν κάποιες ασκήσεις χωρίς ακόμα να έχει επέμβει εισαγγελέας για το μήνυμα που περνάει στα 13χρονα το ίδιο το κείμενο που μιλάει για τον Σάκη τον ηλεκτρολόγο (20-25 χρονών) που τα έφτιαξε με μια 15χρονη μαθήτρια την Αλέκα και καταγράφηκε ως ο πρώτος έρωτας της τάξης της:
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/file.php/DSGYM-A112/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD/13-22.pdf
   
Και ρωτώ. Είναι ποινικό αδίκημα μια τέτοια σχέση; Είναι φυσιολογική; 
Γιατί τόσα χρόνια δεν άκουσα από καμία ένωση φιλολόγων κάποια διαμαρτυρία;
Γιατί εμείς οι μεγάλοι πρώτα από όλα σιωπούμε και ανεχόμαστε και διδάσκουμε στα 13χρονα ότι μπορούν να τα φτιάξουν και με κάποιον 10 χρόνια μεγαλύτερό τους χωρίς να τρέχει τίποτα.
Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ!!!! 
ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ!!! ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ!!!
  Ιωάννης Μπεϊνάς Εκπαιδευτικός

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

"Μέ ἔκαναν νά σιχαθῶ καί νά βαρεθῶ ὅλα αὐτά καί νά ἀντιπαθήσω καί νά χάσω τήν πίστη μου καί νά μή θέλω τό Θεό"

Ἀγαπητέ μου, τώρα δέν ψάχνουμε ἐνόχους. Ψάχνουμε νά σκεφτεῖ ὁ καθένας μέσα του ἄν ἔχει κάνει μία τέτοια ζημιά στούς γύρω μας, μόνο  καί μόνο γιά νά βοηθηθοῦμε καί νά ἐπανορθώσουμε. Δέ θέλουμε νά πυροβολήσουμε κανέναν. 
Στράφηκα σέ ἕναν μαθητή καί μοῦ εἶπε τά ἑξῆς: "Τί νά πῶ; Μά δέν εἶναι ζωή αὐτή. Μέ τό ζόρι νά νηστεύω, μέ τό ζόρι νά πηγαίνω ἐκκλησία, μέ τό ζόρι νά προσεύχομαι. Ὅλα μέ τό ζόρι!". 
 
Καί σηκώνει ἕνας τό χέρι, "Νά πῶ καί κάτι ἄλλο ἐγώ;" Τόν εἶδα ἀναμαλλιασμένο καί φοβήθηκα τί θά ἀκούσω. Tοῦ λέω "Γιά πές. Θά μιλήσεις εὐγενικά, ὅμως, ἐτσι;" 
"Ναί. Ἀκοῦστε. Μέ ἔκαναν νά σιχαθῶ καί νά βαρεθῶ ὅλα αὐτά καί νά ἀντιπαθήσω καί νά χάσω τήν πίστη μου καί νά μή θέλω τό Θεό." 
Καί συμπληρώνει ὁ ἴδιος κάτι φοβερό: "Πού, ὁ Χριστός εἶναι τό ὡραιότερο πρόσωπο! Εἶναι ὁ καλύτερος! Πού δέν φταίει σέ τίποτε Aὐτός. Ἀλλά ἔτσι πού μέ μεγάλωσαν. Μ' αὐτά πού μου ἔλεγαν καί μέ τόν τρόπο πού μέ δίδασκαν, μέ ἔκαναν νά τά ἀντιπαθήσω ὅλα!" Ἐγώ ἄκουγα βουβός καί ἀμήχανος, μέ δέος καί ντροπή πού τά παιδιά καθρέπτιζαν ἔτσι εἰλικρινά τήν ἐπαφή μέ τόν κόσμο τῶν μεγάλων. 
 
Πόσο μέ ἐντυπωσίασε αὐτή ἡ φράση τοῦ παιδιοῦ: "Ὁ Χριστός εἶναι ὁ καλύτερος. Εἶπε τά πιό ὡραία πράγματα. Εἶναι ὁ πιό καλό. Τί φταίει ὁ Χριστός; Δέν φταίει ὁ Χριστός!"
Ἀλλά ὅταν ἐμεῖς, οἱ ὁποῖοι ἔχουμε τήν ἐπιγραφή τοῦ Χριστοῦ στή ζωή μᾶς διατρεβλώνουμε τήν εἰκόνα του στά παιδιά, τί περιμένουμε; Ὅλοι μας νομίζουν ἀληθινούς χριστιανούς. Μέ νομίζει ὁ ἄλλος πρότυπο χριστιανοῦ. Κι ὅ,τι πῶ θά

Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

«Οι Αντιγόνες». Παραδοσιακές Γαλλίδες κατά των Femen

Αυτές οι νεαρές γυναίκες ανήκουν σε μια ομάδα που ονομάζεται “Les Antigones”, η οποία φαίνεται ότι σχηματίστηκε για να αντιταχθεί στην "ουκρανική" δήθεν φεμινιστική FEMEN, που τα καλά χρηματοδοτούμενα μέλη της κάνουν «διαμαρτυρίες» με τόπλες. 
Ας σημειωθεί ότι η τελευταία είδηση για τις πολυδιαφημιζόμενες Femen, λέει ότι η εκπρόσωπός τους Alise, που φωτογραφήθηκε σε πολλές «διαμαρτυρίες» στη Γαλλία, είναι επαγγελματίας πόρνη. Υπάρχει και σελίδα που μπορεί να κλείσει κάποιος «ραντεβού» μαζί της. Τόσο ακτιβισμός πόσο να αντέξουμε άλλο;



Στην ιστοσελίδα των “Les Antigones”, υπάρχει ένα ωραίο απόσπασμα από τον Σολζενίτσιν:


«Μείνετε σταθεροί στον αγώνα κατά του κακού. Ποτέ μην δεχτείτε να κάνετε  συμβιβασμό. Προτιμήστε να χάσετε τα πάντα, τη ζωή, το μισθό, τις συνθήκες, αντί να θυσιάσετε τη συνείδησή σας».

Ο τιμημένος με Νόμπελ Λογοτεχνίας ρώσος λογοτέχνης. Αλεξάντρ Ισάγεβιτς Σολζενίτσιν (1918 - 2008), γνωστός για το «Αρχιπέλαγος γκούλαγκ», (που περιγράφει τη ζωή στα σταλινικά στρατόπεδα εργασίας) πέρασε μέσα από μια κόλαση που λίγοι από εμάς μπορούν να φανταστούν και ποτέ δεν αμφιταλαντεύτηκε. Θα πρέπει να σκέφτηκε πολλές φορές ότι ο κομμουνισμός θα συνεχιστεί επ 'αόριστον, και ότι οι πιθανότητές του για μια νίκη ήταν μηδενικές. Ωστόσο, υπερίσχυσε. Είναι μια καλή υπενθύμιση, για όλους μας.




Όσο αφορά το όνομα της ομάδας, η Αντιγόνη, πρόσωπο τραγικό στην ελληνική μυθολογία, όταν ο άρχοντας της Θήβας, Κρέοντας διέταξε να μείνει άταφο το σώμα του αδελφού της, Πολυνείκη, επειδή ενήργησε ως προδότης, εκείνη, σε αντίθεση με την αδελφή της Ισμήνη, αψήφησε τους νόμους του Κρέοντα και ενταφίασε τον νεκρό αδελφό της επειδή αυτό ήταν σύμφωνο με την ηθική και με την θέληση των θεών. Αυτήν την πράξη της την πλήρωσε με τον θάνατό της.




Μερικά από όσα λέει το μήνυμα στο παραπάνω βίντεο:  

  • Είμαστε οι Αντιγόνες, ένα νέο online κίνημα. Μιλάμε σήμερα για το κίνημα FEMEN. Με πνεύμα διαλόγου και ειλικρίνειας. Δυστυχώς, μια μονάδα ΜΑΤ ήταν εκεί και μας εμπόδισε να έρθουμε να σας μιλήσουμε ... Θα διαβάσετε ένα σύντομο κείμενο που απευθύνεται στις FEMEN.
  • Femen, λέτε ότι ο αγώνας για τη γυναικεία φύση είναι φεμινιστικός. Το αρνούμαστε. Είναι γυναικείος.
  • Λέτε ότι με τα γυμνά βυζιά θα υπερασπιστείτε τη γυναικεία φύση. Εμείς λέμε ότι αυτή την γυναικεία φύση την υπερασπίζεσαι με αξιοπρέπεια.
  • Λέτε ότι η θρησκεία μας αποξενώνει. Εμείς λέμε ότι για πολλές από εμάς, αποτελεί ένα μονοπάτι ελευθερίας και αυτοπραγμάτωσης.
  • Λέτε ότι ο σεξισμός ελέγχει την κοινωνία και ότι θα πολεμήσετε τους άνδρες. Εμείς λέμε ότι μόνο με τους άνδρες μπορούμε να είμαστε ολοκληρωμένες γυναίκες.
  • Απαιτείτε την ισότητα των φύλων. Εμείς λέμε ότι μόνο η συμπληρωματικότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών επιτρέπει το μεγαλείο της κοινωνίας μας.
  • Εσείς πληρώνεστε για να τα λέτε αυτά. Εμείς λέμε ότι το ζήτημα της γυναικείας φύσης δεν είναι για πώληση
  • Σε ό,τι κάνετε βάζετε την ταπείνωση και τη βία. Εμείς διαμορφώνουμε ένα μπλοκ με ηρεμία και αποφασιστικότητα.
  • Όπως είπε η Αντιγόνη: «Δεν δημιουργήθηκα για το μίσος σας, αλλά για να είμαι με αυτούς που αγαπώ».
  • Γνωρίζετε τι είπε ο Τολστόι; «Γυναίκα, κρατάς το βλέμμα του κόσμου στο χέρι σου».
  • Έτσι εμείς οι Αντιγόνες, έχουμε τον κόσμο στα χέρια μας και απορρίπτουμε την φεμινιστική ρητορική σας. Θέλουμε μια κοινωνία που θα σέβεται τη γυναίκα και την παγκόσμια εμβέλεια της. Ερωμένες, συζύγους, μητέρες, και αγωνίστριες για τον σκοπό τους.
  • Femen, σας έχω δει στην τηλεόραση. Προσπάθησα να είμαι υπομονετική και ήσυχη. Πέρασα επτά εβδομάδες στο διαδίκτυο προσπαθώντας να σας καταλάβω. Βαρέθηκα πια. Θα σας πω κάποια πράγματα γιατί δεν σας φοβάμαι πια. Σήμερα, οι μάσκες πέφτουν, και μάζεψα εδώ όλες τις Antigones μου. Μην μας κοροϊδεύετε. Εμείς, εμείς είμαστε γυναίκες. Είμαστε αηδιασμένες από τις ξεφτιλισμένες γελοιότητές σας. Είμαστε αηδιασμένες που τολμάτε να μιλάτε εξ ονόματος των γυναικών. Δεν μιλάω με θυμό, αλλά με θλίψη. Είμαι λυπημένη για τον μοντέρνο κόσμο. Ειδικά για τους ανθρώπους της Γαλλίας που έχουν υπηρετήσει αυτή την ιδεολογία. Η βία σας αποτρέπει οποιοδήποτε έργο ή οποιαδήποτε εποικοδομητική συζήτηση. Λυπούμαστε για αυτό. Μπορείτε να λέτε ότι πολεμάτε για τις γυναίκες, αλλά στην πραγματικότητα πολεμάτε εναντίον τους.
  • Femen, femen, οι Antigone στέκονται μπροστά σας!


Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Τραγικό:12χρονη δεν άντεξε τις επιθέσεις στο Facebook και αυτοκτόνησε!



Μια 12χρονη από τη Νέα Υόρκη ...

έβαλε τέλος στη ζωή της έπειτα από τα κοροϊδευτικά σχόλια που έγραφαν συμμαθητές της από το σχολείο.
Η Gabrielle Molina δεχόταν καθημερινές επιθέσεις στο διαδίκτυο από συνομήλικούς της που την αποκαλούσαν ''παλιοθήλυκο'' και ότι έμοιαζε σαν να έπασχε από το σύνδρομο Down.
Η μικρή άφησε μάλιστα και ένα σημείωμα στο οποίο περιέγραφε τους λόγους που την οδήγησαν στο να αφαιρέσει τη ζωή της. Την Gabrielle βρήκε απαγχονισμενη στο δωμάτιό της η 15χρονη αδελφή της.
Οι συντετριμμένοι γονείς της μίλησαν στα αμερικανικά ΜΜΕ για να προειδοποιήσουν άλλους γονείς για την τραγωδία που ζουν και τους κινδύνους που κρύβει το Facebook και ο εκφοβισμός μέσω διαδικτύου (cyberbullying).

ΣΧΟΛΙΟ: Η είδηση πρέπει να μας προβληματίσει και ως παιδαγωγούς και ως γονείς ώστε να αναλάβουμε επί τέλους τις ευθύνες μας.
Μήπως κάποτε πρέπει να πάψουμε να απαντάμε στο παιδί μας με το  "Δεν πειράζει";
Μήπως είναι υποχρέωσή μας να τους εξηγήσουμε ότι οι πράξεις μας έχουν συνέπειες; Και μπορεί να πληγώσουν ΠΟΛΥ τους άλλους.