" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Μια υπέροχη οικογένεια.

Την ιστορία αυτή την αφηγήθηκε η μητέρα μιας Μοναχής και αφορούσε την δική της οικογένεια. Είπε:
“Κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής υποφέραμε πολύ. Έφθασε ημέρα που στο σπίτι μας δεν υπήρχε τίποτε άλλο εκτός από νερό! Τότε ο πατέρας μου μας πήρε από το χέρι και ανεβήκαμε ψηλά στο βουνό, που δέσποζε πάνω από το χωριό που μέναμε, και μαζέψαμε λούπινα. Τα χιλιοέβρασε η καημένη η μητέρα μου, αλλά δεν λέγανε να ξεπικρίσουν.
Με αυτά ξεγελούσαμε την πείνα μας, αλλά τα μάτια μας έκαιγαν από την πίκρα. Και να φανταστεί κανείς ότι είχαμε και σοβαρά άρρωστη την μεγαλύτερη αδελφούλα μου. Αλλά και τα δύο αδέλφια μου αγόρια που εργάζονταν κι ήταν πάνω στην ανάπτυξή τους τί να φάνε;

 
Κάποτε η μητέρα εξοικονόμησε ένα κομματάκι σοκολάτα! Κανένας Άγγλος στρατιώτης της την έδωσε ; από καμμιά φιλανθρωπική οργάνωση την πήρε; Δεν γνωρίζω. Η καλή μας μητέρα ούτε που την άγγιξε. Την έφερε και κρυφά την έδωσε στην άρρωστη αδελφούλα μου, με την ελπίδα πως θα δυνάμωνε. ( Μάταια όμως. Σε λίγο καιρό πέθανε, την πήρε ο Θεός κοντά Του )

Ούτε όμως και η άρρωστη την έφαγε. Επειδή άκουσε πως την άλλη μέρα η μητέρα κι εγώ θα κατεβαίναμε στην πόλη με το γαϊδουράκι για κάποια αναγκαία εργασία και θα περπατούσαμε τουλάχιστον οκτώ με δέκα ώρες, με φώναξε κρυφά κοντά της και δίνοντάς μου το κομματάκι της σοκολάτας, μου είπε:

- Πάρε το, να το φας εσύ, αδελφούλα μου, γιατί έχεις να περπατήσεις πολύ αύριο και πρέπει να δυναμώσεις.

Την πήρα και την φύλαξα για την αυριανή οδοιπορία. ¨Όμως η καλή μου μητέρα έβαλε εμένα στο γαϊδουράκι κι εκείνη περπατούσε δίπλα με τα πόδια. Την παρακαλούσα ν’ ανέβει κι εκείνη, αλλά δεν θέλησε. Με λυπόταν γιατί ήμουν μικρό. Τότε έβγαλα από την τσεπούλα μου την σοκολάτα και της την έδωσα λέγοντας:

- Πάρε, μαμά, φάε εσύ σοκολάτα να δυναμώσης που περπατάς τόσες ώρες, αφού εμένα με πάει το γαϊδουράκι!

Πριν προλάβει να αρνηθεί, την έβαλα στα χέρια της. Τότε κοντοστάθηκε και την κοίταξε δακρυσμένη. Είχε ξαναγυρίσει στα χέρια της!”

Μια ελληνική οικογένεια βασανισμένη από την φτώχεια και την αρρώστια είχε τέτοιο ήθος, τέτοια αγάπη, τέτοια αυταπάρνηση! Ας την θαυμάσουμε αλλά και ας την μιμηθούμε!
   
Πηγή: «ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ   Ουράνια μηνύματα   Θαυμαστά γεγονότα»
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΑΡΝΑΚΟΒΑΣ
agioritis.pblogs.gr
diakonima.gr
το είδαμε εδώ

Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Πάτρα: Σεμινάρια Αποκρυφισμού σε δασκάλους


Σεμινάρια Αποκρυφισμού σε δασκάλους στην "Κίνηση Πρόταση"! 


             
   Πάτρα  20.11.2013

ΑΝΟΙΚΤΗ   ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς  αξιοτίμους
κ. Ανδρέα Σαμοθρακίτη, πρόεδρο,
κα Ελένη Κοττά – Μπαλαδάκη, γραμματέα
κ. Αλέξη Μουζακιώτη, αντιπρόεδρο,
κ. Πάρη Τρίγκα, ταμία,
κα Ρένα Πεγιάζη, ειδική γραμματέα,
κ.κ.  Νίκο Βουτσινά, Βασίλη Πασσά, μέλη
του  Διοικητικού Συμβουλίου
της «Κίνησης “ΠΡΟΤΑΣΗ”, για έναν άλλο τρόπο ζωής»
Ενταύθα


Αξιότιμοι,
όπως γνωρίζετε, εστάλη προς όλους τους εκπαιδευτικούς των Πατρών πρόσκληση για συμμετοχή σε «βιωματικό σεμινάριο» που αφορά στην «Βιωματική Κατανόηση της Ιδέας της Ολυμπιακής Εκεχειρίας στα Δημοτικά Σχολεία». Το σεμινάριο διοργανώνεται στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Κίνησης "ΠΡΟΤΑΣΗ" (Σαρανταπόρου 20, ΠΑΤΡΑ), ανήμερα της εορτής του Αγίου Ανδρέου (ώρα 11:00-14:00).
Όπως προκύπτει από την πρόσκληση, η ΠΡΟΤΑΣΗ δεν είναι διοργανωτής του «βιωματικού σεμιναρίου», το οποίο υλοποιείται από άλλο φορέα, άγνωστο στην Πάτρα. Εν τούτοις, το γεγονός και μόνο ότι η ΠΡΟΤΑΣΗ παρέχει το χώρο της και το φιλοξενεί, προσδίδει στον φιλοξενούμενο φορέα και στο ίδιο το σεμινάριο από το κύρος και την ανταπόκριση που έχει η ΠΡΟΤΑΣΗ στην πατραϊκή κοινωνία. Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι στη συνείδηση των προσκαλουμένων εκπαιδευτικών βαρύνουσα σημασία θα έχει πρώτιστα το γεγονός ότι φιλοξενείται στην ΠΡΟΤΑΣΗ, τη στιγμή, μάλιστα, που ο φορέας υλοποίησης του σεμιναρίου είναι παντελώς άγνωστος στην πόλη μας.
Συνεπώς, είναι αναμφισβήτητη η αυξημένη ευθύνη της ΠΡΟΤΑΣΗΣ, αναφορικά με το τι φιλοξενεί στο δικό της χώρο, στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης.
Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να σας απευθύνω δημόσια την παρούσα, σε συνέχεια των στοιχείων που σας προσκομίστηκαν κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου σας της 18.11.2013 αναφορικά με το σεμινάριο αυτό.

Α. Η ΠΡΟΤΑΣΗ σε όλους τους τόνους αυτοσυστήνεται, εκτός των άλλων, και ως κίνηση που τηρεί αυστηρά τη θρησκευτική ουδετερότητα. Επιτρέψτε μου όμως να πω ότι η θρησκευτική ουδετερότητα δε μπορεί να δικαιολογήσει τη διοργάνωση σεμιναρίου και την πρόσκληση εκπαιδευτικών σε αυτό ανήμερα της εορτής του Πολιούχου μας και μάλιστα την ώρα της Λιτανείας της Τιμίας Κάρας Του. Και αν οι φιλοξενούμενοι δικαιολογημένα δεν έχουν τέτοιες ευαισθησίες και αναστολές,  προκαλεί θλίψη να

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Παιδὶ καὶ βυζαντινὴ εἰκόνα

Γράφει ὁ Δημήτρης Νατσιὸς,
Δάσκαλος Κιλκὶς -Θεολόγος

Τὸ ἔχουμε τονίσει ἐπανειλημμένως ὅτι ἀπὸ τὰ σχολικὰ ἐγχειρίδια, τὰ βιβλία Γλώσσας, τὰ Ἀναγνωστικά του Δημοτικοῦ-ὅπως τὰ ὀνομάζαμε παλαιότερα-εἶναι τὰ κρισιμότερα καὶ ἀπὸ πλευρᾶς συγγραφῆς, τὰ δυσκολοτέρα. (Μία διευκρίνηση. Τὰ βιβλία Γλώσσας, ὀνομάζονταν Ἀναγνωστικά, ὄχι μόνο γιατί μέσω τῶν βιβλίων αὐτῶν, μάθαινε ὁ μαθητὴς ἀνάγνωση, νὰ συλλαβίζει, νὰ διαβάζει. Αὐτὸ τελειώνει στὴν Α’ Δημοτικοῦ. Μὲ τὰ παλιά, ὡραία Ἀναγνωστικά, γινόταν ἀνάγνωση τοῦ πολιτισμοῦ μας. Ξεφυλλίζοντας τὰ ὁ μαθητὴς περιδιάβαινε καὶ οἰκειωνόταν τά, καθ’ ἠμᾶς, τιμαλφῆ. Τὰ βιβλία περιεῖχαν γνώσεις ἱστορικές, γεωγραφικές, λαογραφικές.

Τὰ μυρίπνοα ἄνθη τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἀρωμάτιζαν τὰ «φυλώμματά» τους. Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ συγγραφὴ τοὺς ἀνατίθετο σὲ τρανοὺς καὶ σπουδαίους λογοτέχνες καὶ ἐπιστήμονες καὶ ὄχι, ὡς εἴθισται σήμερα, σὲ σκύβαλα καὶ περιτρίμματα τῆς ἐθνοαποδόμησης). Τὰ βιβλία, λοιπόν, Γλώσσας, ἀλλὰ καὶ ὁ δάσκαλος ἀποτελοῦν γιὰ τὸν μικρὸ μαθητὴ ἐνσάρκωση τῆς κοινωνίας στὴν ὁποία τὸ σχολεῖο τὸν ὁδηγεῖ. Στὰ βιβλία ἀντικατοπτρίζεται τὸ ποιὸν τῆς κοινωνίας στὴν ὁποία καλεῖται ὁ μικρὸς μαθητὴς νὰ ἐνηλικιωθεῖ καὶ νὰ προκόψει. Ἔχουμε ἀναφερθεῖ πολλὲς φορὲς στὰ ἀνούσια καὶ ἐπικίνδυνα κείμενα ποὺ περιέχουν τὰ βιβλία Γλώσσας.

Τὰ βιβλία ὅμως ἔχουν καὶ εἰκαστικὴ διάσταση. Καὶ μέσω τῆς εἰκόνας περνοῦν μηνύματα, κάποτε δραστικότερα ἀπὸ τὸν λόγο. (Ἡ λέξη εἰκόνα προέρχεται ἀπὸ τὸ ρῆμα εἴκω, ποὺ σημαίνει ὁμοιάζω, ἐξ οὐ καὶ ὁ σύγχρονος ὅρος «εἰκαστικὲς τέχνες»).

Πρὶν ὅμως ἀκροθίξουμε τὸ περιεχόμενο τῶν βιβλίων, μία ἀναφορὰ στὸν εἰκαστικὸ καλλωπισμὸ τῶν τάξεων. 
Θυμᾶμαι πρὶν ἀπὸ ἀρκετὰ χρόνια, ὑπηρετοῦσα στὸ σχολεῖο τῶν Ἄνω Σουρμένων, χωριὸ σκαρφαλωμένο στοὺς πρόποδες τοῦ καταπράσινου καὶ πανέμορφου ὅρους Μπέλλες, στὰ σύνορα μὲ τὰ Σκόπια.

Συνηθίζω νὰ ἔχω ἀναρτημένα, στοὺς τοίχους τῆς αἴθουσας, κάδρα τῶν ἡρώων της ἱστορίας μας, καθὼς καὶ λίγες εἰκόνες, βυζαντινὲς ἁγιογραφίες. Ἐπισκέπτεται τὸ διθέσιο σχολεῖο-ἔκλεισε πιὰ-σχολικὸς σύμβουλος, «προοδευτικῆς» κοπῆς. (Ἦταν τὰ χρόνια της σοσιαληστρικῆς λαίλαπας καὶ φαυλοπραξίας).


Μοῦ ζήτησε νὰ κατεβάσω τὶς εἰκόνες καὶ τὰ κάδρα τῶν ἡρώων, διότι δὲν δημιουργοῦν «παιδαγωγικὴ ἀτμόσφαιρα», τρομάζουν τὰ παιδιὰ καὶ νὰ ἀναρτήσω τοπία, ζῶα καὶ λοιπὲς χαζοχαρούμενες παραστάσεις.

Πρῶτον, τοῦ ἀπάντησα, ἡ αἴθουσα δὲν εἶναι προέκταση τοῦ παιδικοῦ δωματίου, πρέπει ὁ χῶρος νὰ ἀναδίδει σοβαρότητα. Δεύτερον, ἂν στρέψουν τὸ βλέμμα τοὺς τὰ παιδιὰ ἀριστερὰ ἀντικρίζουν τὸ Μπέλλες καί, ἂν κοιτάξουν δεξιά, τὴν ὡραιότατη λίμνη Δοϊράνη.

Τί δουλειὰ ἔχουν τὰ τοπία, ὅταν ἔχεις, ζωντανὸ μπροστὰ στὰ μάτια σου τὸν... τόπο.

Τρίτον, οἱ ἥρωες, οἱ ἀνέσπερες μορφές τους, δὲν «κατεβαίνουν», γιατί αὐτοὶ μας ἐλευθέρωσαν, τὰ παιδιὰ τοὺς συνήθισαν, ἔγιναν «φίλοι» τους.

Δὲν κατάλαβε, σηκώθηκε καὶ ἔφυγε. Δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω, γιατί μία φωτογραφία μὲ γατάκια ποὺ παίζουν, εἶναι παιδαγωγικῶς τελεσφερότερη ἀπὸ τὴν παράσταση, γιὰ παράδειγμα, τῆς Ἐξόδου τοῦ Μεσολογγίου.

Ἀντίθετα ἡ δεύτερη διδάσκει μία πολὺ ὑψηλὴ ἔννοια, τὴν θυσία, ἐνῶ ἡ πρώτη εἶναι ἕνα ρηχὸ «μπακλαβούργημα», ποὺ θὰ ἔλεγε καὶ ὁ Κόντογλου. Δὲν θυμᾶμαι ποὺ τὸ ἐντόπισα, ἀλλὰ σημείωσα ἕνα σπουδαῖο κείμενο τοῦ Παλαμᾶ, γι’ αὐτὴν τὴν ὑποτίμηση οὐσιαστικά του μαθητῆ, τοῦ παιδιοῦ.

«Ἔχω γιὰ τοῦ παιδιοῦ τὸν νοῦ μία ἰδέα κάπως διαφορετικὴ ἀπὸ ἄλλους. Πιστεύω πὼς τὸ μυαλό του, μπορεῖ νὰ χωνέψει τροφὴ πιὸ λεπτὴ καὶ πιὸ βαθιὰ ἀπ’ ὅση συνηθίζουμε νὰ τοῦ προσφέρουμε. Μέσα στὸν μικρόκοσμο τῆς ψυχῆς τοῦ γίνονται πράγματα πιὸ πολλὰ κι ἀπ’ ὅσα φαντάζονται τοῦ κόσμου οἱ ψυχολόγοι. Οἱ πιὸ μεγάλοι ἄνθρωποί μου φαίνεται πὼς εἲν’ ἐκεῖνοι ποὺ ἀπὸ τὰ πρῶτα χρόνια τους γρικούσανε κουβέντες καὶ ἀναστρεφότανε μὲ ἰδέες πιὸ ψηλὲς ἀπὸ τὸ παιδακίσιο μπόι τους». (Σοφὲς κουβέντες.

Γιατί γιὰ παράδειγμα, νὰ μὴν ὑπάρχουν στὰ βιβλία Γλώσσας ἀποσπάσματα ἀπὸ τὰ ἐξαίσια ἔργα τοῦ Πλούταρχου, τοῦ Μέγ. Βασιλείου-σὲ στρωτὴ νεοελληνική-του Παπαδιαμάντη καὶ βρίσκεις ἀνοητολογήματα τοῦ τύπου «ἡ Φρικαντέλα ἡ μάγισσα»;).


Εἶναι γνωστὸ πὼς τὰ τελευταία χρόνια τὰ γνωστά, σκοτεινὰ κέντρα τῶν Χριστομάχων, χρησιμοποιώντας τὸ ἐπιχείρημα τοῦ λεγόμενου οὐδετερόθρησκου σχολείου, βάλθηκαν νὰ ἀποκαθηλώσουν ἀπὸ τὶς σχολικὲς τάξεις τὶς εἰκόνες.

Στὰ σχολικὰ βιβλία Γλώσσας, οἱ

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Τι θα πει "Πανηγυρική τελετή με άρωμα Φαναρίου" ;

Πήρα αφορμή για το παρόν άρθρο από διάφορες φιλοπατριαρχικές ιστοσελίδες, που διαφημίζουν οικουμενιστικές τελετές προσδίδοντας σε αυτές τις εκφράσεις «άρωμα Φαναρίου» και «Βυζαντινή μεγαλοπρέπεια». 

Τι να σημαίνει άραγε η είδηση πως στην τάδε ιερά πανήγυρη, τελέσθηκε με άρωμα Φαναρίου, Βυζαντινή μεγαλοπρέπεια και κατάνυξη ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός ή η Θ. Λειτουργία;



Ο απλός χριστιανός, διαβάζοντας τις λέξεις Φανάρι και Βυζάντιο, σκέπτεται τους αρχιερείς του Οικουμενικού Θρόνου να χοροστατούν και να ομοιάζουν με τους μεγάλους φωστήρες της οικουμένης, παλαιούς Πατριάρχες όπως τους αγίους Γερμανό και Μέγα Φώτιο. Τους ιεροψάλτες να αποδίδουν τους ύμνους και να θαρρεί πως ακούει τους μεγάλους άρχοντες του Πατριαρχικού Ναού, Πέτρο Λαμπαδάριο και Ιάκωβο Ναυπλιώτη. Να απαγγέλλεται ο πανηγυρικός της ημέρας και να θαρρεί πως τα χείλη του χρυσορρήμονα Χρυσοστόμου ομιλούν και δοξάζουν τον Θεό και υμνούν την Ορθοδοξία. Για τον απλό λαό μια τέτοια ακολουθία σημαίνει απόλαυση και Χάρη, ορθόδοξη πνευματική ζωή μέσα στην Εκκλησία του Χριστού. Σε μια τέτοια Εκκλησιαστική Σύναξη συναντά ο πιστός τον Ουρανό και γεύεται τις γεύσεις του Παραδείσου.

Όμως η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική σήμερα. Στους Πατριαρχικούς και δυστυχώς Οικουμενιστικούς κύκλους, Φανάρι και Βυζάντιο, προϋποθέτουν την παρουσία πρωτοκλασάτων αιρετικών, ταγών της παπικής και της ποικιλόμορφης προτεσταντικής θρησκευτικής κοινότητας. Σημαίνουν επαίσχυντες συμπροσευχές, ανάρμοστους εναγκαλισμούς με τους αιρετικούς εν πνεύματι δαιμονικό, κοινές αγιαστικές πράξεις που

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

mySchool: Ο "μεγάλος αδελφός" μέσα στα σχολεία!

«mySchool» μηχανισμός πειθάρχησης και εντατικοποίησης και όχι αθώο πληροφοριακό σύστημα


Με έκπληξη οι διευθυντές/διευθύντριες και οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων, παρέλαβαν έγγραφο με την υπογραφή του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου όπου τους καλεί από την Πέμπτη 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν ταυτόχρονα το νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool και το survey σε καθημερινή βάση! Η έκπληξη μεγάλωσε όταν διάβασαν τις οδηγίες και είδαν τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρώσουν.


1.Ας μιλήσουμε για την αθέατη πλευρά των πραγμάτων
Μελετώντας τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρωθούν, το βιβλίο του Όργουελ, 1984, σου έρχεται στο μυαλό.
Γιατί μόνο αθώο δεν είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα. Δεν είναι απλώς αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά εργαλείο άσκησης πολιτικής στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και μάλιστα με ασφυκτικό τρόπο και σε καθεστώς φόβου και επιβολής.



Ας δούμε ενδεικτικά ορισμένα ζητήματα, γιατί είναι αδύνατον να καταγραφούν όλα (μόνο οι οδηγίες είναι σχεδόν 250 σελίδες)!!



1.Οι καρτέλες των μαθητών περιλαμβάνουν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία, από διεύθυνση, τηλέφωνο έως το ΑΜΚΑ τους. Τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

οι «νεκροί του Πολυτεχνείου»...

 οι «νεκροί του Πολυτεχνείου»... 
...όπως τους παρουσιάσαμε στα παιδιά μας στις επετειακές σχολικές γιορτές την προηγούμενη Παρασκευή.  Ως πότε θα τα κοροϊδέυουμε;
 
(Δεκέμβριος 1944)


(Μάιος 1936)

Διαβάστε και :

Αυτοί ήταν οι νεκροί του Πολυτεχνείου (ντοκουμέντα)

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Παραμένουν οι θρησκευτικές εικόνες στις δικαστικές αίθουσες με απόφαση του ΣτΕ

Αφιερωμένο εξαιρετικά !!  
στους συναδέλφους που ξεκίνησαν να κατεβάζουν (με διάφορες προφάσεις) τις εικόνες από τις σχολικές αίθουσες και σχολικά εργαστήρια:


Παραμένουν οι θρησκευτικές εικόνες στις δικαστικές αίθουσες με απόφαση του ΣτΕ

Ως απαράδεκτη απέρριψε το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας την αίτηση τριών πολιτών, με την οποία ζητούσαν να αφαιρεθούν όλες οι θρησκευτικές εικόνες και τα σύμβολα από  τους  τοίχους  των δικαστικών αιθουσών, αλλά και να ακυρωθεί απόφαση της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των Διοικητικών Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης, που προβλέπει την εικόνες στις δικαστικές αίθουσες.

Οι Σύμβουλοι επικαλούμενοι σχετικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, το Σύνταγμα και την ελληνική νομοθεσία έκριναν ότι δεν μπορεί να προσβληθεί η επίμαχη απόφαση της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των Διοικητικών Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης.


Παράλληλα, η δικαστική απόφαση   αναφέρει ότι οι  τρεις προσφεύγοντες στο ΣτΕ, μεταξύ των οποίων και μία δικηγόρος, δεν απέδειξαν το έννομο συμφέρον τους, όπως απαιτεί ο νόμος, αλλού ούτε έχει αποδειχθεί η ιδιότητα της δικηγόρου, την οποία επικαλείται η προσφεύγουσα.


Το ΣτΕ έκανε δεκτή την παρέμβαση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ υπέρ της απόφασης της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των Διοικητικών Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης, καθώς κρίθηκε από τους συμβούλους Επικρατείας ότι έχει ηθικό έννομο συμφέρον να ασκήσει παρέμβαση
πηγή
το είδαμε εδώ 

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Σχολικό βιβλίο: "Το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου ήταν αποτέλεσμα θρησκευτικού φανατισμού"!

Στην εικόνα βλέπετε πως χαρακτηρίζεται στα βιβλία του δημοτικού ο αγώνας των Ελλήνων για ελευθερία: Ως "αποτέλεσμα θρησκευτικού φανατισμού"!


Ποιο γεγονός χαρακτηρίζεται έτσι; Το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου στο οποίος οι Κρήτες επαναστάτες ανατινάχθηκαν με τους Τούρκοιυς που τους πολιορκούσαν για να μην συλληφθούν αιχμάλωτοι!

Και αυτό το κορυφαίο γεγονός της ελληνικής ιστορίας ανάλογο με αυτό άλλων κορυφαίων στιγμών της ελληνικής ιστορίας, όπως το Κούγκι στο Σούλι, η έξοδος του Μεσολογγίου κλπ που έκαναν πράξη τον στίχο του εθνικού ποιητή "Καλύτερα μιας ώρας Ελεύθερη ζωή, παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή) διδάσκεται στα παιδιά μας ως αποτέλεσμα ούτε λίγο ούτε πολύ,"τζιχαντισμού"!

Δυστυχώς οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε ιδέα πως διδάσκονται ιστορία τα παιδιά μας. Πρέπει να ασχοληθούμε για να πιέσουμε για την αποκατάσταση της ιστορικής εκπαίδευσης, που έχει υποστεί πλήγματα από νεοταξίτες "εκπαιδευτικούς".

 
ΤO ΧΡOΝΙΚO

Την άνοιξη του 1866 οι Κρήτες επαναστάτησαν για μια ακόμη φορά. Μετά από μάχες σε πολλές περιοχές, ο Διοικητής του Τουρκικού Στρατού Μουσταφάς Πασάς με 15.000 άνδρες και 30 τηλεβόλα κίνησε κατά της Μονής Αρκαδίου (Κέντρο Αγώνος περιοχής Ρεθύμνης) και την 7η Νοεμβρίου την πολιόρκησε από παντού.
Μέσα στη Μονή βρίσκονταν 964 άτομα. Μαχητές ήταν μόνο 259. Oι άλλοι ήταν γέροι και γυναικόπαιδα. Ανάμεσά τους ήταν και η οπλαρχηγός - ηρωίδα - Χαρίκλεια Δασκαλάκη (Δασκαλάκαινα), κόρη, σύζυγος και μάνα πολεμιστών. O πατέρας της είχε σκοτωθεί σε προηγούμενη επανάσταση, 3 γιοι της σκοτώθηκαν στην επανάσταση εκείνης της χρονιάς (1866), ο δε σύζυγός της ήταν απόγονος του Εθνομάτυρα Δασκαλογιάννη.

Ηγούμενος ήταν ο Γαβριήλ Μαρινάκης, εξέχουσα προσωπικότητα, αστείρευτη πηγή πατριωτισμού και θάρρους. Ήταν το καταφύγιο των καταπιεζομένων που τους εμψύχωνε με τις επαναστατικές ιδέες της ελευερίας και της Ένωσης με την Ελλάδα. Φρούραρχος ήταν ο Ανθυπολοχαγός Ιωάννης Δημακόπουλος, που πήγε εθελοντής στην Κρήτη.


Στις 8 Νοεμβρίου, μετά την λειτουργία, ο Ηγούμενος είπε στους πολιορκημένους:

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Η Αθήνα χρηματοδοτεί την παραγωγή γενίτσαρων στην Θράκη

Η Αθήνα χρηματοδοτεί την παραγωγή γενίτσαρων στην Θράκη

Περίπου στα τέλη του Σεπτεμβρίου είχαμε ξαφνιάσει με μία συνταρακτική αποκάλυψη σχετικά με την μειονοτικά εκπαίδευση στη Θράκη, γράφοντας "Μεγάλη επίθεση της Άγκυρας στη Θράκη σε εξέλιξη...". Στα μέσα Οκτωβρίου, είχαμε παρουσιάσει ένα καυστικό και εξίσου αποκαλυπτικό άρθρο, με τίτλο "Θράκη: Το υπουργείο Παιδείας μειώνει τα ελληνικά μαθήματα στα μειονοτικά σχολεία", όπου αναφερόμασταν στην πρωτοφανή αύξηση των εγγραφών μουσουλμανοπαίδων στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης και στην "αποχώρηση" της Ελληνικής γλώσσας από αυτά. Για άγνωστους λόγους, πολλοί δεν πίστευαν (δεν ήθελαν ή δεν τολμούσαν να πιστέψουν) στην στροφή 180 μοιρών που έκαναν οι μουσουλμάνοι της Θράκης, παρά τους λόγους που με απόλυτη ακρίβεια είχαμε ήδη εκθέσει.

Στο φύλλο της Δευτέρας 4 Οκτωβρίου, στην τουρκόγλωσση εφημερίδα "Γκιουντέμ", δημοσιεύθηκε αποκαλυπτικό άρθρο, στο οποίο καταγράφεται η ευχάριστη έκπληξη των διευθύνσεων των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, για την πρωτοφανή και σε επίπεδα ρεκόρ αύξηση εγγραφών μουσουλμάνων μαθητών, αλλά και η αισχρότατη αιτιολόγηση περί άριστου επιπέδου εκπαίδευσης που προσφέρεται στα σχολεία αυτά...

Φυσικά, οι διευθυντές των μειονοτικών σχολείων δεν τολμούν να παραθέσουν τις βαθμολογίες "επιτυχίας" και εισόδου των μουσουλμάνων μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες αποκαλύπτουν την τραγική αλήθεια και το χείριστο επίπεδο εκπαίδευσης που παρέχεται στα συγκεκριμένα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, είτε λόγω επιβολής της πολυγλωσσίας (πρόσθεση τουρκικής γλώσσας στις ήδη υπάρχουσες Ελληνική και Πομακική) που επιβάλλεται στους μαθητές, είτε εξαιτίας του μηδενικού εκπαιδευτικού επιπέδου των μεταφερόμενων εκ Τουρκίας εκπαιδευτικών, οι οποίοι κάνουν ανεπίσημα μαθήματα τουρκικής προπαγάνδας, επιδεικνύοντας μηδενικό ενδιαφέρον για την παραγωγή εκπαιδευτικού έργου και την υποχρέωσή τους απέναντι στους μαθητές τους.

Επίσης, οι διευθυντές αυτών των ιδιωτικών σχολείων, δεν αναφέρονται στις επιδοτήσεις που δίνει απλόχερα το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής σε όσους στέλνουν τα παιδιά τους στα μειονοτικά σχολεία, ούτε κάνουν λόγο για άλλου είδους επιδοτήσεις (μαντήλες κ.λ.π.) που μοιράζονται ποικιλοτρόπως στους Έλληνες μουσουλμάνους που μαστίζονται από την οικονομική κρίση, αλλά και από την παγερή αδιαφορία των Αθηνών.

Η αύξηση των εγγραφών στα μειονοτικά γυμνάσια και Λύκεια, όμως, αποδίδεται και σε έναν ακόμη παράγοντα, ο οποίος είναι και η απόλυτη εφαρμογή της ανισότητας από την πλευρά της κυβέρνησης Σαμαρά.
Είναι γνωστό πως λόγω οικονομικής κρίσης έχουν σταματήσει σε ολόκληρη την Ελλάδα οι κρατικές -επιδοτήσεις για την μεταφορά των μαθητών αστικών και ημιαστικών περιοχών στα σχολεία (την μεταφορά των μαθητών έχουν αναλάβει οι τοπικοί δήμοι, οι οποίοι είτε δεν διαθέτουν κατάλληλα οχήματα, είτε δεν διαθέτουν οικονομικούς πόρους), με αποτέλεσμα να παρατητούνται από τραγελαφικές έως άκρως επικίνδυνες εικόνες συνθηκών μεταφοράς των ελληνόπουλων στα δημόσια σχολεία.
Στην Θράκη, όμως, η κρατική επιδότηση συνεχίζει να δίνεται μόνο για τους μαθητές των μειονοτικών σχολείων! Και αυτό δεν αποτελεί ένα απλό παράδοξο που αξίζει να καταγραφεί, αλλά πρόκειται για μία πολιτική εκτρωματική απόφαση η οποία εφαρμόζει το απόλυτο της ανισονομίας μεταξύ των μαθητών, αλλά και επιπλέον, αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, αφού το κράτος πληρώνει (και επιβαρύνει τους πολίτες του) για την μεταφορά μαθητών ιδιωτικών σχολείων, προφανώς επειδή οι φοβικοί άρχοντες (τοπικοί και Αθηνών) τρέμουν μήπως και διαμαρτυρηθεί ο συνεχώς παρανομών και προκλητικός τούρκος πρόξενος της Κομοτηνής! Με απλά λόγια, το κράτος των Αθηνών πληρώνει αδρά την μεταφορά των μουσουλμάνων μαθητών των ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ μειονοτικών σχολείων!!!

Την ίδια στιγμή, μουσουλμάνοι δήμαρχοι (εγκάθετοι του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, γνωστότατοι και δηλωμένοι τουρκόφρονες) αρνούνται να

Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

24/11/2013, εκλογές Π.Ε.Θ. : Συμμετέχουμε – Στηρίζουμε - Ἀγωνιζόμαστε - Ἐνισχύστε μας

Μὲ τὴ συμμετοχὴ μας ο θεολόγοι, ἀπὸ τὶς ἀνατολικὲς ὡς τὶς δυτικὲς καὶ ἀπὸ τὶς βόρειες ὡς τὶς νότιες ἀκρώρειες τῆς Ἑλλάδας, στηρίζουμε:

 
1)   τὸ ψηφοδέλτιο τῆς ΠΕΘ,
2)   τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν καὶ 
3) τὸν θεολογικὸ ἀγώνα ποὺ διεξάγεται ἐνάντια σὲ κάθε προσπάθεια υποβίβασης το θεολογικοῦ λόγου καὶ τῆς δυνατότητας νὰ ἀκουστεῖ καθάριο τὸ μήνυμα τοῦ Χριστοῦ στὰ σχολεῖα τῆς πατρίδας μας. 
 
Ζητᾶμε τὴν ἐνεργὴ στήριξή σας: 
1) γιὰ τὴ δυναμικὴ συμμετοχή μας στὰ κέντρα λήψης τῶν ἀποφάσεων ποὺ μᾶς ἀφοροῦν,
2)  γιὰ νὰ ἀκουστεῖ δυνατὰ καὶ καθαρὰ ἡ φωνή, ἡ ἀγωνία καὶ οἱ προτάσεις καὶ τῆς ἄλλης Ἑλλάδας καὶ
3)  γιὰ ἕνα μάθημα Θρησκευτικῶν σύγχρονα ὀρθόδοξο, πιστὸ στὴν ἁγιογραφικὴ καὶ πατερική μας παράδοση, ποὺ ἀφουγκράζεται τοὺς παλμοὺς τῆς καρδιᾶς τῶν νέων μας καὶ τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας, ποὺ ὁραματίζεται τὸ αὔριο, ποὺ ὑποστασιάζει τὴν ἐν Χριστῷ ἐλπίδα.
 
Ἀναλαμβάνουμε τὴν εὐθύνη καὶ δηλώνουμε τὴν ἀπόφασή μας νὰ δράσουμε μὲ

Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Όλη η αλήθεια σε μια φωτογραφία: Η οικογένεια στο τραπέζι.


ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: 

1ον Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΦΟΡΑΕΙ ΓΡΑΒΑΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ (ΤΟ ΣΕΒΕΤΑΙ),

2ον Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ(ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ),

3ον Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΑΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ,

4ον ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΕΡΒΙΡΕΙ (ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΝΟΥΝ),

5ον ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΨΑΡΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ!!!

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΤΕ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ!!!

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

ΠΕΘ: αφελληνισμός και αποχριστιανοποίηση μέσα από τα σχολικά βιβλία

ΠΕΘ: Τα εν χρήσει Προγράμματα Σπουδών καταδεικνύουν αναμφισβήτητα τον αφελληνισμό και την αποχριστιανοποίηση και αποδόμηση του ανθρώπινου προσώπου

Πρόσκληση και πρόκληση
Το θέμα αποτελεί είδηση, πρόσκληση και πρόκληση. Είναι η Ημερίδα για το ήθος και το ύφος της Παιδείας μας με αναφορές στα σχολικά βιβλία και στα αναλυτικά προγράμματα Σπουδών, για να αποδείξουμε ότι εδώ και αρκετά χρόνια «εάλω» η Παιδεία και εκ των έσω.
Ύστερα από επισταμένη μελέτη των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΦΕΚ τ. Β' 303/13.3.2003) και αξιολόγηση όλων των δεδομένων στοιχείων και των ενστάσεων κατά των νέων σχολικών βιβλίων των θεωρητικών μαθημάτων (φιλολογικών, Ιστορικών και θεολογικών)
και των αντιστοίχων και ομότιτλων αυτών βιβλίων του "Εκπαιδευτικού" και των "Τετραδίων των μαθημάτων", καθώς και των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΦΕΚ τ. Β' 2335/17.10.2011) καθίσταται φανερό και καθολικώς αποδεκτό ότι γίνεται διείσδυση ανθελληνικής προπαγάνδας εις βάρος της εθνικής μας Ιστορίας, της ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεως, του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού και του εκπαιδευτικού ήθους, τουτέστιν των ιδεωδών και των ιδανικών της Παιδείας μας. Τα εν χρήσει Προγράμματα Σπουδών καταδεικνύουν αναμφισβήτητα τον αφελληνισμό και την αποχριστιανοποίηση και αποδόμηση του ανθρώπινου προσώπου.
Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σας και στη γλώσσα, επιτρέψατε μας να παραθέσουμε ελάχιστα παραδείγματα-ερανίσματα από την ομάδα Εργασίας Φιλολόγων και Θεολόγων, τα όποια "διδάσκονται" τα Ελληνόπουλα, για του λόγου του αληθές:
Α' Ανθολόγιο Β' Γυμνασίου
1.  Αρχαία Ελλάδα: Ο τόπος και οι άνθρωποι. Κείμενο (από μετάφραση). "Ο χωριάτης". Διαβάζουμε; "... κάθεται με ανασηκωμένο το ιμάτιο πάνω από τα γόνατα, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα απόκρυφα του" (σελ. 44).
2.  "Οι Εταίρες" (=πόρνες). Το κείμενο στις σελίδες 40-42 να διαβαστεί. Στο τέλος του κειμένου οι ερωτήσεις για τους μαθητές:
α) Με βάση τις βελτιωτικές επεμβάσεις, πού αναφέρονται στο κείμενο, να γράψετε τις προδιαγραφές για την εμφάνιση και τη συμπεριφορά της ιδεώδους Εταίρας.
β) Ποια καλλυντικά αναφέρονται και σε ποια σημεία του σώματος χρησιμοποιούνται; (χωρίς σχόλια).
Β' Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ' Γυμνασίου
1. Στις σελίδες 164-168 μεταξύ των άλλων διαβάζουμε: "... από της μυλωνούς τον πισινό ζητάς ορθογραφία. Ο πισινός της μυλωνούς είναι ο νους του ανθρώπου. Είχα