Σάββατο 12 Απριλίου 2014

ΕΚΤΑΚΤΟ : Δεν ψωνίζουμε την Κυριακή των Βαϊων! Βεβηλώνουν για πρώτη φορά την Αγία και Μεγαλη Εβδομάδα

Το Σύνταγμα της Ελλάδας, ο θεμελιώδης νόμος στον οποίο βασίζεται η διαμόρφωση ολόκληρης της νομοθεσίας μας, επί δυο αιώνες, αρχίζει με το «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαίρετου Τριάδος».
Από το πρώτο Σύνταγμα, με την ονομασία «Προσωρινόν Πολίτευμα της Ελλάδος», το οποίο ψηφίστηκε από την Α' Εθνοσυνέλευση στις 1 Ιανουαρίου 1822 στην Επίδαυρο και αναθεωρήθηκε το 1823  από τη Β' Εθνοσυνέλευση  στο Άστρος της Κυνουρίας, και όλα τα μετέπειτα Συντάγματα, του 1827, του 1832, του 1844, του 1864 (αναθεώρηση 1911), του 1927, του 1952, καθώς και το τελευταίο (ΦΕΚ 120 Α/20-6-2008), το Σύνταγμα του 1975 το οποίο ισχύει με τις αναθεωρήσεις (1986, 2001, 2008), γίνεται αναφορά «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαίρετου Τριάδος».
Λογικά λοιπόν, οι νόμοι που απορρέουν από το Σύνταγμά μας, πρέπει να είναι σύμφωνοι με τη Βουλή του Ενός Τριαδικού Θεού. Αυτού, στον οποίο πιστεύει η πλειοψηφία του πληθυσμού της Ελλάδος, το πλήρωμα της Ανατολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησιάς που είναι και η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα (άρθρο 3 Συντάγματος).
Αλλά δυστυχώς, δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Συμβαίνει συχνά το εντελώς αντίθετο. Από την προσχώρηση της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1981) και στη συνέχεια την είσοδο της «τρόικα» στην Ελλάδα (2010), δημιουργούνται θεσμοί και διατάξεις, ψηφίζονται νόμοι και λαμβάνονται αποφάσεις, που φαινομενικά κάνουν την Ελλάδα πιο σύγχρονη και προοδευτική, εφάμιλλη των μεγάλων κρατών της Ευρώπης στην πραγματικότητα όμως, την κάνουν να χάνει την Ορθοδοξία της τον Ελληνισμό της, αλλά και την οικονομία της.  
Η ελληνική βουλή, τα τελευταία χρόνια, ψηφίζει αντίθετα προς τη Βουλή του Ενός Τριαδικού Θεού.
***  
Θα αναφερθούμε σε έναν μόνο από τους εκατοντάδες τέτοιους νόμους που ψηφίστηκαν στην μεταμνημονιακή εποχή. Το νόμο 4177/2013 (ΦΕΚ 173 Α/8-8-2013). Με το άρθρο 16 ’’λειτουργία καταστημάτων τις Κυριακές’’ καταργήθηκε αυτό που για χρόνια γνωρίζαμε και βιώναμε, η ’’Κυριακή αργία’’. Σε επτά (7) κατονομαζόμενες Κυριακές του χρόνου, τις Κυριακές στις περιόδους των εκπτώσεων, τις δυο Κυριακές προ των Χριστουγέννων και την Κυριακή των Βαΐων, όλα τα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα μπορούν να είναι ανοικτά. Για τις υπόλοιπες Κυριακές του χρόνου αποφασίζει κατά τόπους, η οικεία Αντιπεριφέρεια.

Καταργήθηκε η θεοπαράδοτη αργία της Κυριακής, η αρχαιότερη χριστιανική γιορτή η οποία καθιερώθηκε ως γιορτή και αργία από τον β’ μ.Χ. αιώνα.
Καταργήθηκε η αργία της Κυριακής την οποία ο
Μ. Κωνσταντίνος, μετά το διάταγμα των Μεδιολάνων (313), την όρισε με τον πρώτο του νόμο, στις 7-3-321, ως ημέρα αναπαύσεως, αγαλλιάσεως, θείας λατρείας και αγαθοεργίας, ἡ Κυριακή αργία ἡ σεβαστή ημέρα του ηλίου (εξ ου και το Sun-day).
Καταργήθηκε η αργία της Κυριακής, την οποία σειρά νομοθετημάτων την τιμούσαν, την σέβονταν και την προστάτευαν από το 1928 (Διάταγμα 23-11-1928, Ν. 4388/1929, Π.Δ του 1930 ΦΕΚ 78 Α/14-3-1930, Ν. 4504/1966, Β.Δ 748/1966 ΦΕΚ 179 Α/13-9-1966). Από τότε (άρθρο 4 Ν. 4388/1929), είχε προβλεφτεί, κατ εξαίρεση, να είναι ανοικτά τα καταστήματα μόνο την τελευταία Κυριακή του χρόνου με την παρατήρηση αν η εορτή των Χριστουγέννων συμπίπτει με Κυριακή, η εξαίρεση να ισχύει για την προτελευταία Κυριακή. Η διάταξη αυτή εφαρμόστηκε μέχρι και τα Χριστούγεννα του 2012.Τα Χριστούγεννα του 2013, εφαρμόστηκε ο νέος νόμος 4177/2013 για δυο Κυριακές και τώρα θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά και στην Κυριακή των Βαΐων (13-4-2014).

Μάλιστα, ενόψει του Πάσχα, κυκλοφόρησε διαφημιστικό φυλλάδιο αλυσίδας πολυκαταστημάτων, όπου στο εξώφυλλο με έντονα κόκκινα κεφαλαία γράμματα γράφει : «ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ! Με τις αγορές σας από 27 Μαρτίου μέχρι και 12 Απριλίου, σας δίνουμε δωροεπιταγές των 5 ευρώ. Οι δωροεπιταγές όμως, θα εξαργυρωθούν αποκλειστικά την Κυριακή (σ.σ των Βαΐων) 13 Απριλίου»…

Ναι !!! Την Κυριακή των Βαΐων, με το νόμο, ενός υποτίθεται ορθόδοξου χριστιανικού κράτους, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά για τις αγορές μας.

Την Κυριακή των Βαΐων, αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας, στην Ορθόδοξη Ελλάδα, αντί οι Χριστιανοί να καλούνται να κατακλύσουν τους Ορθόδοξους Ναούς, το πρωί στη Θεια Λειτουργία με τα βάγια στα χέρια να προϋπαντήσουν τον Κύριο ψάλλοντας το : «Ωσαννά ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ο βασιλεύς του Ισραήλ» και το βράδυ, στην Ακολουθία του Νυμφίου (Όρθρος Μ. Δευτέρας), να Του ζητήσουν τη στολή της ψυχής και να μη μείνουν εκτός νυμφώνος, καλούνται να κατακλύσουν τις αγορές.

Απίστευτο !!! Ἡ Κυβέρνηση υπηρετώντας τα καταχθόνια σχέδια του Διεθνούς Σιωνισμού, που επιδιώκει να καταργήσει την αργία της Κυριακής – αυτή είναι ἡ αλήθεια – βρήκε τον τρόπο να ανορθώσει την ελληνική οικονομία και επιτέλους ἡ Ελλάδα να μπει σε τροχιά ανάπτυξης. Πραγματικό θαύμα !!!                                              
Σε όσους – διότι δεν αρνούμαστε ότι υπάρχουν και υγιείς φωνές στο Κοινοβούλιο, οι οποίες όμως χάνονται και πνίγονται – ντόπιους απάτριδες, άθρησκους, υποτακτικούς, που μας κυβερνούν και προσδοκούν οφέλη για την πατρίδα, με την κατάργηση της Κυριακής αργίας, τους λέμε ότι θα αποτελέσουν τη ντροπή των επόμενων γενιών και τους υπενθυμίζουμε :
τα λόγια του Ψαλμωδού : «Κύριος διασκεδάζει βουλάς εθνών και αθετεί βουλάς αρχόντων η δε βουλή του Κυρίου εις τον αιώνα μένει» καθώς και
τα λόγια του αγίου Κοσμά του Αιτωλού: «κεΙνο τ κέρδος πο γίνεται τν Κυριακ ενε φωρισμένο κα κατηραμένο, κα βάνετε φωτι κα κατάρα ες τ σπίτι (σ.σ στην πατρίδα) σας κα χι ελογίαν».

Εμείς, οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, είναι καιρός να ζητήσουμε το έλεος του Θεού και να μην αφεθούμε στα χεριά των ανθρώπων βουλευτών ανταρτών της Βουλής του Θεού και του αιωνίου Νόμου Του.
.


Αλεξανδρούπολη     Απρίλιος 2014
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.