Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Η αποβληθείσα αιδώς

Καλοκαίρι. Βλέπω τους ανθρώπους να πηγαινοέρχονται πέρα στο δρόμο. Με την ελάχιστη παρατηρητικότητα, ανάμεσα στις άλλες προ των οφθαλμών ρέουσες εικόνες, προβάλλουν στην πλειονότητά τους επαναλαμβανόμενες ως ακριβές αντίγραφο η μια κατόπιν της άλλης αυτές του θήλεος φύλου, πάσης ηλικίας, συνθέτοντας κατά ασχήμονα και απειρόκαλο τρόπο μια αισθησιακή, επιτηδευμένη, αφύσικη και εν πολλοίς απροκάλυπτη, «αποκαλυπτική» και προκλητική παρέλαση, έναν «ξενισμό»παντελώς άγευστο της «ευωδίας», που αναδύει μέσα από τους αιώνες η ιστορία της Ρωμιάς γυναίκας.


Η κρατούσα νοοτροπία, με τον κατακερματισμό της συνολικής εικόνας του θείου και χαριτωμένου πλάσματος, με τη δημιουργία σύγχυσης στο πρότυπο της γυναίκας, που είναι η Παναγία μας, με την επιχείρηση διαγραφής της ιδιαιτερότητας της αποστολής αυτού του φύλου και με την επίμονη προσπάθεια αποκάλυψης και προβολής σε δημόσια θέα των μελών του σώματος, που έχουν εκ φύσεως ιερή αποστολή -επινόηση δυτικής προέλευσης, αισθησιακού χαρακτήρα και ολότελα ξένης προς την ελληνορθόδοξη Παράδοσή μας - πέτυχε να επιβληθεί και να επικρατήσει. Ως μη ορθά δε αξιολογημένη για την καταλυτική της δύναμη επί του ορθόδοξου ήθους, «εισέβαλε» στη ζωή ακόμη και των λεγόμενων ηθικών ανθρώπων, αλλά και πολλών ενσυνείδητα αγωνιζόμενων χριστιανών.


Καθιερώθηκε λοιπόν και στη δική μας απροετοίμαστη κοινωνία, η οποία είναι πλέον πεπεισμένη, πως δε συμβαίνει τίποτε με όλον αυτόν για τη γυναικεία φύση και ύπαρξη ξεπεσμό, που δίνει το στίγμα της οριστικής μετάλλαξης αυτής και της αποστολής της στη ζωή. Για τη γυναίκα κόρη. Για τη γυναίκα σύζυγο. Για τη γυναίκα μητέρα. Για τη γυναίκα γιαγιά. Για τη γυναίκα, σύμβολο της συστολής, της σεμνότητας, της αιδούς.
Ρεύμα ισχυρό πλέον στην πληγωμένη από τον εκδυτικισμό κοινωνία μας.

Κακέκτυπο προδοτικό προς τους αρχαίους προγόνους μας
"άμα δε και κιθώνι εκδυομένω συνεκδύεται και την αιδώ η γυνή". (Ηρόδοτος) 
Απ΄τη στιγμή που η γυναίκα θα βγάλει το ρούχο της, ταυτόχρονα πετάει και την ντροπή.
Αλλά και προς τους Αγίους μας:
«άνθος έν εστι γυναιξίν εράσμιον, εσθλόν έρευθος». (Γρηγ. Ο Θεολόγος) 
Το πιο θελκτικό και όμορφο λουλούδι στις γυναίκες, είναι το υπέροχο κοκκίνισμα της ντροπής.
Όλα αυτά ακροθιγώς, σαν αφορμή για το θέμα «Αιδώς» και η συνέχεια σε ένα μικρό βιβλίο, το οποίο κυκλοφόρησε πριν από μια εικοσαετία περίπου.
Τίτλος του: «ΑΙΔΩΣ» και συγγραφέας ο αείμνηστος Μιχαήλ Μιχαηλίδης.Εκεί μπορεί να ενημερωθεί κάθε καλοπροαίρετος ανήσυχος νους και να προβληματιστεί περί του θέματος.
Απλό και προσιτό στην κατανόησή του από τον καθένα και πάντα επίκαιρο, όπως επίκαιρη και διαχρονική παραμένει και η αιδώς ως έννοια εφαρμοσμένη, αλλά και εφαρμόσιμη και εφαρμοστέα.

Παραθέτω τον πρόλογο του βιβλίου, εκδόσεων «Άγιος Νικόλαος»:
«Στις αρχές του εικοστού αιώνα, το ναυάγιο του «Τιτανικού» υπήρξε το πιο τρομακτικό στην ιστορία της θάλασσας.
«Αβύθιστο» το είπανε, μα στο παρθενικό του ταξίδι χτύπησε σε παγόβουνο και βούλιαξε στα βαθιά νερά του Ατλαντικού.
Λήγοντος του εικοστού αιώνα, ένα άλλο ναυάγιο -πολύ πιο τρομακτικό- βρίσκεται σε εξέλιξη. Πρόκειται για το ναυάγιο της Ευρώπης.
Μόνο της Ευρώπης; Όλης της ανθρωπότητας. Ένα χωρίς προηγούμενο ναυάγιο. Μια πρωτόγνωρη παρακμή των ηθικών αξιών και του πολιτισμού. Μια παρακμή που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο μαρασμό και τον πνευματικό θάνατο.

Τα «δρώμενα» σε όλα τα επίπεδα, το πιστοποιούν και το προσυπογράφουν. Ένας τεχνολογικός γιγαντισμός, που στηρίζεται σε καλαμένια πόδια. Μια παχυσαρκία, που δεν αφήνει το πνεύμα να ισχυροποιηθεί. Μια ποιότητα ζωής με τυρί και λουκάνικο, αλλά με ψυχή που λιμοκτονεί.
Όσο ξεψυχάει η αιδώς, πεθαίνει μαζί της η ομορφιά, ο πολιτισμός, ο άνθρωπος.
Σκοπός του βιβλίου: Να σημάνει συναγερμό για την περιφρούρηση των μεγάλων αξιών της ζωής, όπως είναι η Αιδώς, και το διαμάντι της σεμνότητας.
Με τη βοήθεια του Θεού, υπάρχει ελπίδα»
.


Στο πρώτο κεφάλαιο, μεταξύ άλλων γράφει:
Ελάχιστες λέξεις στο ελληνικό λεξιλόγιο έχουν τόσο αμέτρητο βάθος και τόσον πλούτο εννοιών και συναισθημάτων, όσο η αιδώς. Είναι μια λέξη με απέραντο ηθικό περιεχόμενο. Με κάποια προέκταση, θα λέγαμε πως είναι μια σύνοψη της ηθικής ή μια έκφραση του όλου ηθικού νόμου. Συγκεφαλαιώνει όλες μαζί τις αρετές. Η Ιωάννα Τσάτσου στέκεται με θαυμασμό και αναφωνεί:
Κάποτε τον παληό καιρό
Άγραφος ακόμα ο νόμος
ελεύθερος ο άνθρωπος
από το φόρτο της γνώσης
στην πρώτη διδαχή
μια λέξη
«Αιδώς»
Μια λέξη για τους άριστους
που κλείνει όλους τους νόμους
τη συστολή, το σεβασμό
και την ευγένεια.

Σχολιάζοντας το μικρό, αλλά συμπυκνωμένο από νοήματα, ποίημα, ο Σαράντος Καργάκος σημειώνει: «Η ποιήτρια τοποθετεί τη λέξη «αιδώ» στο κέντρο του ποιήματος, όπως τον παληό καιρό ήταν τοποθετημένη στο κέντρο της κοινωνικής ζωής και διαμόρφωνε το ήθος των παλαιών ανθρώπων. Έτσι απομονωμένη, μοιάζει με φωτιστική εστία που φωτίζει το υπόλοιπο λεκτικό στερέωμα».
Όσες καλοπροαίρετες ψυχές έχουν ενδιαφέρον, ανησυχίες και ερωτηματικά, μπορούν να καταφύγουν σ΄ αυτό το μικρό βιβλίο. Θα αποκτήσουν γνώσεις, για τις οποίες μέχρι τώρα δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να ενημερωθούν και να προβληματιστούν, προς ωφέλεια πνευματική.

Είναι κρίμα να κλείσουμε το άρθρο, χωρίς να καταφύγουμε στην Καινή Διαθήκη, στην οποία η λέξη «αιδώς» αναφέρεται δύο φορές.
Στην προς Εβραίους επιστολή: 
«Διὸ βασιλείαν ἀσάλευτον παραλαμβάνοντες ἔχωμεν χάριν, δι' ἧς λατρεύωμεν εὐαρέστως τῷ Θεῷ μετὰ αἰδοῦς καὶ εὐλαβείας». (Εβρ. 12, 28) 
Η αιδώς και η ευλάβεια αναφέρονται στη διάθεσή μας απέναντι στο Θεό. Από μόνη της η αιδώς έχει την έννοια του σεβασμού και του δέους. Να «ντραπούμε» το Θεό.

Στην Α΄ προς Τιμόθεον: 
«Ὡσαύτως καὶ γυναῖκας ἐν καταστολῇ κοσμίῳ, μετὰ αἰδοῦς καὶ σωφροσύνης κοσμεῖν ἑαυτάς, μὴ ἐν πλέγμασιν ἢ χρυσῷ ἢ μαργαρίταις ἢ ἱματισμῷ πολυτελεί». (Α΄ Τιμ. 2,9) 
Εδώ αναφέρεται στο ντύσιμο και το στόλισμα των γυναικών κατά τη δημόσια λατρεία.

Ο Ζιγαβηνός ερμηνεύει: «Λέγοντας δε (ο απόστολος Παύλος) εν καταστολή κοσμίω, μετά αιδούς και σωφροσύνης, απαγόρευσε όσα καλλυντικά επαλείφονται στα μάγουλα και τα βαψίματα των ματιών και το λικνιστό βάδισμα και τη χαύνη, προκλητική φωνή».
Και συνεχίζει ο Χρυσόστομος: «και το φιλήδονο βλέμμα, που είναι πλήρες από κάθε πορνική διάθεση, το επιμελημένο ανασήκωμα της καλύπτρας του προσώπου, τη ζώνη την εντυπωσιακή, τα εξεζητημένα υποδήματα».(Π. Τρεμπέλα, Υπομνήματα)
Ο απόστολος Παύλος αναφέρεται παρακάτω και σε άλλου είδους καλλωπισμούς. Την επιτηδευμένη κόμμωση, τα χρυσά βραχιόλια και δαχτυλίδια, τα σκουλαρίκια, τα πολυτελή ρούχα. Και καταλήγει πως τα αγαθά έργα ενώπιον του Θεού είναι ο καλύτερος στολισμός.




Ηλιάδης Σάββας
Δάσκαλος
Κιλκίς, 26-7-2015

Θυμίζουμε παλαιότερη ανάρτηση μας:
Η παρακμή στην ενδυμασία

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάσια η προσέγγιση του όλου ζητήματος απ την πλευρά του κ.Ηλιάδη.
Δυστυχώς, η αναίδεια δε φείδεται, πλεον, ούτε των ιερών ναών. Σημείο των καιρών!
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Κομμάτι της Παρακμής και το παρακάτω

Το Πεδίον του Άρεως των Παιδικών&Εφηβικών μου χρόνων με την ομορφιά του,την Οδό των προτομών των Ηρώων του 1821,την Παιδική Χαρά στην οποία Υπήρχε μια Τεχνητή Λίμνη μαζί με το σπιτάκι για τις πάπιες&τους κύκνους που ζούσαν εντός της Λίμνης και πηγαίναμε Τότε με τους γονείς να τα ταίσουμε ή να βγάλουμε Φωτογραφίες (ευτυχώς έχω τέτοιες φωτό που τείνουν να γίνουν συλλεκτικές πλέον) έχει πέσει σε δυσμένεια εδώ και Πολλά μα Πάρα Πολλά Χρόνια..απο τις ανέμελες βόλτες με Ποδήλατο ή με τα πόδια σε Όλα τα σημεία του Πάρκου,το Άγαλμα της Αθηνάς που βρίσκεται παράλληλα με την Αλεξάνδρας απέναντι απο την Σπύρου Τρικούπη,την Μεγάλη Πλατεία μπροστά απο το Χώρο που Στεγαζόταν το θέατρο με τα περίφημα ταλέντα του Οικονομίδη,Εκδρομές με το Σχολείο μιας και το Πάρκο ήταν Σημείο Αναφορά αλλά και Όαση διαφυγής απο τις βαρετές ώρες Διδασκαλίας των Μαθημάτων,Κοπάνα στο τέλος της σχολικής Χρονιάς μιας και πηγαίναμε να παίξουμε Μπουγέλο για το κλείσιμο της Χρονιάς,τα πρώτα φλέρτ/χτυποκάρδια (ΝΑΙ φλέρτ ΟΧΙ σεξ κατευθείαν..)Αγνότητα-Αθωότητα..
Εδώ και πολλά Χρόνια έχει αλλάξει Άρδην το Τοπίο στο Ιστορικό Πάρκο της Αθήνας,Σκόπιμη εγκατάλειψη εκ μέρους της Όποιας Πολιτείας Υπάρχει..μιας και η διαχειρισή του αποτελούσε κόντρα ανάμεσα στην Υπερνομαρχία Αθηνών ή τον Δήμο Αθηναίων καθώς οι ΕΚΑΣΤΟΤΕ "Τοπικοί/Υπερτοπικοί Άρχοντες" αυτοί απλά λειτουργούσαν σαν καιροσκόποι..καθώς ΔΕΝ νοιάζονται για τίποτα πέραν των Αθέμιτων συμφωνιών που κλείσανε πριν λίγα χρόνια με τους εργολάβους για την Ανακατασκευή του Πάρκου που ναι μεν έγινε αλλά εγκαταλείφθηκε δε..οπότε μια τρύπα στο νερό κάνανε...Απο Χώρος Αναψυχής&Χαράς μετατράπηκε σε ρυπαρό-επικίνδυνο μέρος που συχνάζουν Άρρωστα παιδιά Τοξικομανείς,γίνεται Εμπόριο Ναρκωτικών,Πιάτσα Παιδόφιλων,ελλειπή Μέτρα Φύλαξης ακόμα πιο ελλειπής ο Φωτισμός (αφού όπου ακόμα υπήρχε σπάσανε τις λάμπες και έτσι επικρατεί το απόλυτο σκοτάδι..) και μέσα σε όλη αυτή την Παρακμή έχουμε και το "Φαινόμενο" των "Μορφωμένων Προσφύγων με i-pad που απλά λιάζονται σε πλατείες&πάρκα.."όπως μας έχουν πει..Επειδή πέρασα κάποια στιγμή απο εκεί είδα: γυναίκες με παιδιά,άνθρωποι να κοντοστέκονται δεξιά&αριστερά κοιτώντας αμήχανα,επικρατούσε έντονη δυσοσμία,είδα "Μετανάστες" να βγαίνουν μέσα απο θάμνους,ένας μάλιστα την ώρα που διέσχιζα το μονοπάτι φώναζε: Φίλε-Φίλε δεν ξέρω αν μίλαγε σε εμένα εγώ συνέχισα τον δρόμο μου η κατάσταση είναι περίεργη..,οι σκηνές είχαν φτάσει μέχρι την Όδό των Ηρώων για όσους ξέρουν,τα Συναισθήματα Ανάμεικτα:Μέχρις ενός σημείου το Ανθρώπινο Στοιχείο,ύστερα θλίψη-Οργή για την Κατάντια του Πάρκου κάτι για το οποίο εκτός απο την επίσημη Πολιτεία που Σαφώς και φέρει Τεράστια Ευθύνη έχουμε και εμείς οι κάτοικοι της Ευρύτερης Περιοχής γύρω απο το Πάρκο που με την Απάθεια&Αδιαφορία μας συντελέσαμε σε αυτό το χάλι.. και ανησυχία για τα επερχόμενα.....Τώρα τι γίνεται οέο;;;

http://www.protothema.gr/greece/article/497062/fotia-ston-kataulismo-ton-prosfugon-sto-pedion-tou-areos/

Κωνσταντίνος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αν και το σχόλιο σας δεν σχετίζεται με την ανάρτηση, δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε ότι η ανεξέλεγκτη ροή λαθρομεταναστών προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί τεράστια προβλήματα.

Και επειδή πρέπει κάποτε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, πέρα από την δημόσια υγεία και την αισθητική στις πλατείες και τα πάρκα, ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι η ισλαμοποίηση της Ευρώπης. Ιδέες όπως η ελευθερία του ανθρώπινου προσώπου, πάνω στις οποίες βασίστηκε το ευρωπαϊκό ιδεώδες, απειλούνται ευθέως από την υποχρεωτική επιβολή της Σαρίας (ισλαμικό "δίκαιο"-κατ ευφημισμόν).
Η μαζική απόδοση ελληνικής ιθαγένειας (όχι μόνον υπηκοότητας αλλά και ιθαγένειας!) σε πρώην (λαθρο)μετανάστες αποτελεί επίσης δημογραφική αλλοίωση και παραβιάζει τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών.

Ανώνυμος είπε...

Άριστα τα γράφει ο Ηλιάδης για την ηθική κατάντια και αισχρότητα της κοινωνίας μας.

Ανώνυμος είπε...

Κοιτάχτε στα σχόλια ...ήθος!
Κοιτάχτε τα όλα προσεκτικά και θα με θυμηθείτε!

http://amethystosbooks.blogspot.gr/2015/07/blog-post_964.html?m=1

Ανώνυμος είπε...

Όπως γράφω και στον Τίτλο είναι Κομμάτι της Παρακμής (μπορεί να μην αφορά την αιδώ+τον τρόπο ντυσίματος) άλλα είναι ένα θέμα κάτι παραπάνω απο ΟΥΣΙΩΔΕΣ μιας και εκτός απο την Προσβολή της Αισθητικής του Ιστορικού Πάρκου της Αθήνας+την Δημόσια Υγεία των Ατόμων-Προσφύγων ή "Μορφωμένων Προσφύγων με i-pad.." όπως μας τους έχουν πει κάποιοι τίθεται και το ζήτημα της Υγείας των Κατοίκων της Ευρύτερης Περιοχής με εξάπλωση νοσημάτων-ασθενειών που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν άγνωστες στην Ελλάδα όμως τώρα αλλάξανε τα πράγματα....Σε Συνδυασμό λοιπόν με την Εθνολογική αλλοίωση του Ελληνικού πληθυσμού μέσω της Μεθοδευμένης Στρατηγικής που ακολουθείται στο ζήτημα του Μεταναστευτικού τότε μιλάμε για Ξεκάθαρη Αντικατάσταση των γηγενών με φοβερά αποτελέσματα σε επίπεδο Κοινωνικής Συνοχής,Εθνικής Συνείδησης (όχι πως τώρα κάμποσοι Νεοέλληνες έχουν Εθνική ίσα-ίσα είναι ένα μεταλλαγμένο/εκφυλισμένο είδος που ΔΕΝ νοιάζεται για αυτά τα θέματα επειδή έτσι τον εκπαίδευσε το Κομματικοποιημένο/Ανθελληνικό Σύστημα..) και βεβαίως δημιουργεί περαιτέρω πρόβλημα στο ήδη ΤΕΡΑΣΤΙΟ Εθνικής Σημασίας ζήτημα του Δημογραφικού μιας και οι Έλληνες είτε ΔΕΝ παντρεύονται καθόλου ή αν παντρεύονται κάνουν 1 παιδί το πολύ 2 ενώ οι κάθε λογής αλλοδαποί είναι "Πολύτεκνοι" υπό μια έννοια..με ότι αυτό συνεπάγεται και σε δημοσιονομικό επίπεδο/Ασφαλιστικά Δικαιώματα/Επιδόματα Προνοίας κτλ. τα οποία Σαφώς και θα παίρνουν (ήδη παίρνουν) πιο εύκολα+γρήγορα απο τους Έλληνες..

Το blog σας το παρακολουθώ τους τελευταίους 3 με 4 Μήνες έχει αρκετό ενδιαφέρον μιας και αναδεικνύει θέματα τα οποία τα γνωστά καθεστωτικά Νεοταξίτικα ΜΜΕ είτε θάβουν ή περνάνε επιφανειακά σαν να είναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ/ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.. (Απόδοση Ιθαγένειας σε παιδιά αλλοδαπών,Κάρτα Πολίτη-Τσιπάρισμα-Ηλεκτρονικό Φακέλωμα,Σύμφωνο Συμβίωσης Ομόφυλων Ατόμων,Παρελάσεις "Περήφανων" Ομοφυλόφιλων κτλ.) Πλέον αυτές οι απόψεις που γράφω εδώ είναι "Υπό δίωξη" και σου φοράνε την Ταμπέλα του Ρατσιστή-Χρυσαυγίτη κτλ. αν τις πεις σε Δημόσιο Χώρο μιας και είναι πολύ της Μόδας..η στρεβλού τύπου "Προοδός".βέβαια ούτε λόγος για τον ΔΙΚΟ τους Πολυεπίπεδο Εθνορατσισμό κατά της Ελλάδας..οπότε έχουμε 2 Μέτρα και 2 Σταθμά..
Είναι σημαντικό που Υπάρχουν ακόμα Ιστιολόγια που μπορείς να εκφράσεις την ανησυχία σου για τα τεκταινόμενα απο τους Τέκτονες Χωρίς να γίνει Λογοκρισία απο τους Υπεύθυνους,Έχουμε Ανάγκη να μιλάμε-λέμε την γνώμη μας.
Ο Κόμπος έφτασε στο Χτένι..βρισκόμαστε σε σημείο 0.....

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.
Ως πνευματική ηγεσία, ως πρόσωπα με σεβασμό στα ιδανικά και τις αρχές τους, οφείλουμε να κάνουμε το χρέος μας. Δεν μπορούμε να σιωπούμε, ειδικά όταν ο εχθρός βρίσκεται εντός των τειχών. Και στην πατρίδα μας και στην εκκλησία μας.
Το ελάχιστο που οφείλουμε να κάνουμε λοιπόν, είναι να ενημερώσουμε.
Όταν οι συνθήκες το απαιτούν, δεν αποκλείουμε και ακτιβιστικές δράσεις, είτε μέσω ενεός εμαιλ διαμαρτυρίας είτε και της φυσικής μας παρουσίας.
Όπως γράψαμε και στο παρελθόν, ζούμε στιγμές προ της Άλωσης της Πόλης. Αν ξυπνήσουμε έγκαιρα, ίσως να μην είναι πολύ αργά για την πτώση. Αλλιώς .. η Ιστορία θα επαναληφθεί.

Ανώνυμος είπε...

Επιχειρείται Άλωση της Ελλάδας ΧΩΡΙΣ όπλα ακόμα...Πνευματική-Πολιτισμική με Αιχμή του Δόρατος το Μεταναστευτικό και κατ' επέκταση Ολοκληρωτική Αντικατάσταση των Γηγενών,εν μέρει ο Μέσος Νεοέλληνας ραγιάς βρίσκεται σε κατάσταση Πνευματικής-Πολιτισμικής Σύγχυσης μην ξέροντας Ποιός είναι,Ποιοί ήταν οι προγονοί του,το Ιστορικό&Πολιτισμικό του Υπόβαθρο αφού επί σειρά ετών εκπαιδεύτηκε έτσι απο το Κατευθυνόμενο Κομματικοποιημένο Ανθελληνικό Σύστημα "Επίσημης Παιδείας" και φεύγοντας απο το Σχολείο Αδιαφόρησε+έδειξε Απάθεια ώστε να μάθει ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ-ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ-ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ,οπότε απο ένα σημείο και ύστερα συνειδητά επέλεξε να ΜΗΝ νοιάζεται για τίποτα άλλο πέρα απο τα χρήματα-τον φραπέ/fredocino και την πλαστή ευδαιμονία που είχε αυτοεγκλωβιστεί τόσα χρόνια..Εγω περιμένω να ξεκινήσει να εφαρμόζεται Μαζικά ο Ισλαμικός Νόμος στην Ελλάδα με τα γνωστά επακόλουθα μπας και πάρει χαμπάρι ο Έλληνας τι ακριβώς παίζεται..δεν ξέρω αν θα προκληθεί απο κάποιο προκατασκευασμένο περιστατικό βάση σχεδίου ή αφορμή θα είναι κάποιο τυχαίο γεγονός το οποίο θα "εκμεταλλευτούν" οι θύλακες Τζιχαντιστών που υπάρχουν στην Ελλάδα...Όμως θεωρώ ότι είναι μια μορφή διαπαιδαγώγησης απο τον θεό για να στρώσουμε χαραχτήρα (ίσως με άγριο τρόπο βέβαια αλλά απαραίτητο ώστε να ισορροπήσουμε γιατί έχουμε ξεφύγει..εντελώς..) ή εύχομαι να φανερώσει ο θεός Ανθρώπους με Προσωπικότητα Έλληνες στην Ψυχή&Συνείδηση ώστε να ξεκινήσει ο Επανελληνισμός και η Ανάκαμψη σε όλα τα επίπεδα.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.