" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015

ΜΑΣΟΝΙΑ: ΦΡΙΚΤΟΙ ΟΡΚΟΙ – ΕΡΕΒΩΔΗ ΜΥΣΤΙΚΑ Γιατί δίδονται στις Στοές οι φοβεροί όρκοι; Ποια είναι τα “βαρύτιμα” μυστικά που θέλουν να “κρύψουν” οι μασόνοι;

Tο α΄ μέρος αποκαλυπτικού άρθρου του Μοναχού Αβερκίου με τίτλο «Φοβεροί όρκοι – ερεβώδη μυστικά» που δημοσιεύθηκε στον Ορθόδοξο Τύπο φ. 2093/20.11.2015 σ. 1, 6.

Αφορά στους φρικτούς όρκους που δίνουν οι μυούμενοι στις μασονικές Στοές και στα μυστικά που με αυτό τον τρόπο θέλει η μασονία να προστατευθούν.

Είναι συνέχεια παλαιοτέρων άρθρων που δημοσίευσε ο μοναχός Αβέρκιος στον Ορθόδοξο Τύπο το καλοκαίρι με τίτλο «Παγκόσμια Θρησκεία Α΄-Ε¨» (φ. 2077/12.6.2015 έως 2081/7.8.2015 βλ. www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/2077.pdf - αλλάζει μόνο ο αριθμός του φύλου πχ 2078, 2079, 2080 και 2081)

Τα άρθρα του μοναχού Αβερκίου στηρίζονται αποκλειστικά σε επίσημα μασονικά περιοδικά και βιβλία, και όχι σε βιβλιογραφία περί της μασονίας.


ΦΡΙΚΤΟΙ ΟΡΚΟΙ – ΕΡΕΒΩΔΗ ΜΥΣΤΙΚΑ
Γιατί δίδονται στις Στοές οι φοβεροί όρκοι;
Ποια είναι τα “βαρύτιμα” μυστικά που θέλουν να “κρύψουν” οι μασόνοι;

Α΄
Εκπλήσσεται σφόδρα και τρομάζει αληθινά ο ερευνητής, όταν, μελετώντας προσεκτικά τα κατά καιρούς διαλαμβανόμενα εις τα αυθεντικά τεκτονικά έντυπα, διαβάζει εκεί τους ανήκουστης σκληρότητος μασονικούς όρκους. Και ευθύς αμέσως, ως ένας κανονικός και λογικός άνθρωπος διερωτάται:
Γιατί καλούνται από τις τεκτονικές αρχές και τους κανονισμούς τους οι μυούμενοι στις Στοές σοβαροί συνάνθρωποί μας να δώσουν επισημότατα αυτούς τους τόσο σκληρούς μασονικούς όρκους;  Μήπως για να κρύψουν “απαραβιάστως” κάποιες μυστικές διδασκαλίες και επιδιώξεις τους, τις οποίες από μακρού χρόνου[1] έχουν καταστρώσει;  
Αλλά ποιες είναι αυτές οι διδασκαλίες και επιδιώξεις τους, και ποίοι, εν γνώσει ή εν αγνοία αυτών  καλούνται να τις υπηρετήσουν; Μήπως είναι ερεβώδεις και σκοτεινές οι μασονικές αυτές διδασκαλίες και επιδιώξεις;
…Και ποίοι καλούνται να υπηρετήσουν αυτά που στο αδιαφανές τεκτονικό παρασκήνιο από χρόνων πολλών και συνεχώς αναφέρονται; Είναι, άραγε, “βασιλείς” ή “στρατιώται”; Είναι κατά καιρούς κάποιοι Πρωθυπουργοί ή κλητήρες; Καθηγητές Πανεπιστημίου ή απλοί και απλοϊκοί άνθρωποι είναι;
Μήπως καλούνται εκεί – Θεέ μου φύλαγε! – ακόμη και κληρικοί; Μήπως κατά καιρούς προσελκύονται στις Στοές των μασόνων ακόμη και Πατριάρχες;
Ετούτα, βεβαίως, δεν θέλουμε να τα πιστέψουμε!



Οι φοβεροί τεκτονικοί όρκοι …
Ας δούμε όμως πρώτα δύο (από τους υπερτριάκοντα που υπάρχουν) φοβερούς μασονικούς όρκους, τους διδόμενους κατά τις επάλληλες, εισαγωγικές και προαγωγικές μυήσεις μασόνων εις τις Στοές τους (τα κείμενα με κόκκινο χρώμα είναι ακριβή αποσπάσματα μασονικών εκδόσεων):

«Όρκος
Επί παρουσία του τελείου τούτου Συνεδρίου και διά του λόγου της τιμής μου υπισχνούμαι ότι δεν θα αποκαλύψω ποτέ τα μυστήρια των Ιπποτών του Ροδοσταύρου [μασόνου του 18ου βαθμού] εις ουδένα αδελφόν κατωτέρου βαθμού ουδ’ εις βέβηλον τινα [εις πρόσωπον που ΔΕΝ είναι μασόνος], επί ποινή ν’

ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ & ΝΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ . Μερικά από όσα υπέστησαν Μουσουλμάνοι και Έλληνες από τις Σταυροφορίες.

Με τίτλο «ΕΛΛΑΔΑ: ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ή ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ;», καί ημερομηνία 24 Μαΐου 2013, είχε δημοσιευθεί στον ημερήσιο ελληνικό τύπο ένα χρονογράφημα μας. Σ’ αυτό διατυπώναμε την απορία μας γιατί οι Ελληνικές Αρχές είχαν επιτρέψει σε πάρα πολλούς Μουσουλμάνους διαδηλωτές, μετανάστες εισβολείς, να μετατρέψουν το κέντρο των Αθηνών σε «ΑΧΟΥΡΙ»!

Οι λόγοι κατά τους διαδηλωτές ήταν δύο:
1ος: Να διαμαρτυρηθούν επειδή οι Έλληνες δεν τους προμήθευαν τα απαραίτητα κεφάλαια ώστε να ανεγείρουν ναούς για τη λατρεία του Αλλάχ, και
2ος: Για να γιορτάσουν την Eid al-Adha, που είναι η πλέον ιερή θρησκευτική γιορτή τους.


Με απλά λόγια απαιτούσαν από εμάς να τους προμηθεύσουμε τα όπλα για να μας εκτελέσουν, αφού για το Ισλάμ κάθε τόπος που δεν κατοικείται από Μουσουλμάνους, είναι Dar al- Harb (τόπος πολέμου) και ο πόλεμος αυτός δεν τελειώνει παρά μόνον όταν γίνουν όλοι πιστοί Dar al-Islam (Οίκος που βασιλεύει το Ισλάμ). Ένας δε μασκοφόρος διαδηλωτής με τσεκούρι, κρατούσε πανό που παρίστανε γυναίκα με κομμένα τα χέρια. Φανταστείτε επίπεδο!...

Με την έλλειψη των απαιτούμενων μέτρων, οι πολιτικοί - και δεν αναφερόμαστε μόνο στους Έλληνες - δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για να συμβαίνουν γεγονότα όπως αυτά των Παρισίων που έχουν συνταράξει την ανθρωπότητα.

Όποια ώρα του 24ώρου κι αν ανοίξουμε την τηλεόραση, όλα τα κανάλια (κυρίως Γαλλικά-Βρετανικά-Γερμανικά-Ιταλικά) διατυπώνουν τον αποτροπιασμό τους για το πρόσφατο φονικό που προξένησαν οι Ντζιχαντιστές στο Παρίσι (Ντζιχάντ= ιερός πόλεμος του Ισλάμ κατά των αλλοθρήσκων). Αυτό είναι λογικό, αλλά εδώ ενθυμούμαστε μερικά από αυτά που υπέστησαν οι Μουσουλμάνοι και οι Έλληνες από τις Σταυροφορίες!...

«Σταυροφορίες» ήταν το ψευδώνυμό τους. Κανονικά θα έπρεπε να λέγονται

Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

Νέα Άγια ευωδιάζοντα λείψανα ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ (Νοέμβριος 2015)

Το Σάββατο το μεσημέρι, εγκαταστάθηκα προς φιλοξενία στο Ιερό κελί των Καρυών του Αγίου Νικολάου του Ψαρά. Εκεί Γέροντας είναι ο σεβαστός σε όλους μας πνευματικός, παπα – Αρτέμιος.


ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΛΑΚΚΩΝ ΚΙ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΑΓΙΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ
Με δέος ο Γέροντας Αρτέμιος μου είπε:
« Ξέρετε, πάτερ, εδώ και καιρό, τα συνεργεία διανοίγουν μεγάλους λάκκους περιφερειακά του Ιερού Ναού του Πρωτάτου, για να στηρίξουν τον Ιερό Ναό με τσιμέντο και χοντρά σίδερα. Στη διαδικασία διάνοιξης αυτών των λάκκων, οι εργάτες φέρουν στην επιφάνεια νέους τάφους αγίων λειψάνων που ευωδιάζουν. Είναι άγια λείψανα μαρτύρων ομολογητών της Ορθοδόξου ημών Πίστεως των μαρτυρησάντων μαζί με τον Άγιο Κοσμά τον Πρώτο επί του λατινόφρονος Πατριάρχου Βέκκου το 1204 και Μιχαήλ Παλαιολόγου Αυτοκράτορος ».



Την επομένη ημέρα, Κυριακή 22 – 11- 2015, λειτουργήθηκα στον Ιερό Ναό του Πρωτάτου, με την παρουσία του Αγίου Πρώτου, Οσιοτάτου Λαυριωτάτου Μοναχού, Κυρού Παύλου. Ο Άγιος Πρώτος, με δέος κι αυτός, επιβεβαίωσε όλα τα προλεχθέντα. Ο καιρός που διάλεξε ο Πάνσοφος Θεός μας, να μας γνωρίσει τα νέα παλληκάρια του, είναι σημαδιακός. Τώρα, που πολλοί Ελληνόφωνες ψευτορθόδοξοι τρέχουν μαζί με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο προς τον Πάπα, την Πανθρησκεία και τον Οικουμενισμό, ο Θεός μας, για να μας στηρίξει στην Πίστη, μάς αποδεικνύει ότι το μεγαλείο της αμώμου ημών Πίστεως, βρίσκεται στην ομολογία της Ορθοδόξου ημών Πίστεως.



Δε μισούμε κανέναν απ’αυτούς που τρέχουν προς τον Πάπα. Ευχόμεθα να μετανοήσουν και να επιστρέψουν. Αμήν! Γένοιτο! Δόξα Τω Θεώ ημών!
το είδαμε εδώ
Πηγή


Στην αρχική ανάρτηση, προσθέσαμε αγιογραφία υπό του Αρχιμανδρίτου π.Δωροθέου Θεμελή, Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Νικολάου Άνδρου.


Στο οπισθόφυλλο της εκτύπωσης διαβάζουμε:

Την 22αν Σεπτεμβρίου τους οσιομάρτυρας Ζωγραφίτας.
Την 4ην Ιανουαρίου τους οσιομάρτυρας Βατοπεδινούς.
Την 13ην Μαΐου τους οσιομάρτυρας Ιβηρίτας.
Την 19ην Μαϊου τους οσιομάρτυρας Καντάρας Κύπρου.
Την 5ην Δεκεμβρίου τους οσιομάρτυρας Καρεώτας.
Την Κυριακήν των Αγιορειτών τους 12 οσιομάρτυρας Κουτλουμουσιανούς.
Την Κυριακήν των Αγιορειτών τους οσιομάρτυρας Ξενοφωντινούς.
Ιστολόγιο Ο Παιδαγωγός

Ἡ Ἑλλάδα ἐάλω. "Ἡ Ἑλλάδα θά γεμίσει Μασόνους, Παπόφιλους καί κάθε καρυδιᾶς καρύδι!" Προφητικός λόγος τοῦ Μακαριστοῦ Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτη (βίντεο) που δυστυχώς υλοποιήθηκε

Γιά μία ἀκόμη φορά, μένουμε ἐκστατικοί στά προφητικά λόγια τοῦ Μακαριστοῦ Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτη, πού ἤδη πῆραν σάρκα καί ὀστά!



Γεμίσαμε Μασόνους πολιτικούς (καί Ἐπισκόπους),


Οἰκουμενιστές-παπόφιλους ρασοφόρους καί θεολόγους, κάθε καρυδιᾶς καρύδι ("λαθρο"μετανάστες),
καί ὑπόδουλους τῆς Ε.Ο.Κ.-καί "σωτῆρος" τῶν πολιτικῶν μας πού ὄντως ἔγινε ὁ τάφος μας κατά τό λεγόμενον Καντιώτου!
Ἡ Ἑλλάδα ἐάλω.


Ποιός μᾶς φταίει; Ὅλοι αὐτοί;
Αὐτοί θά δώσουν λόγο γιά τήν προδοσία τους.
Φταῖμε ἐμεῖς γιά τήν ἀποστασία μας καί τήν ἀμετανοησία μας!
Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι τό μόνο ὑγιές ἀνοσιοποιητικό σύστημα μίας κοινωνίας κι ἑνός κόσμου
πού βάλλεται ἀπό κάθε εἴδους κακό.
Κι ἐμεῖς δέν τήν φυλάξαμε...

Ἀκολουθεῖ (το συγκλονιστικό) βίντεο:

Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

Καραγκιοζλίκια ... Η παρασημοφόρηση ενός δεδηλωμένου αθέου.

Ο Αλέξης Τσίπρας, ομολογουμένως ικανότατος λαϊκιστής και απατεώνας, που ακολουθεί τα χνάρια του Ανδρέα Παπανδρέου (υποσχόταν κι αυτός "έξοδο από ΝΑΤΟ, ΕΟΚ κλπ"), έγκαιρα κατάλαβε την δύναμη που έχουν οι εκκλησιαστικοί ηγέτες στα "πρόβατα". Και την αξιοποιεί στο έπακρο. Από τον ένα Πατριάρχη (Βαρθολομαίο), στον άλλον:



Το εύλογο ερώτημα είναι γιατί ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων παρασημοφόρησε έναν δεδηλωμένο άθεο που δεν έχει παντρευτεί (ούτε καν με πολιτικό γάμο), που επέλεξε να μην βαφτίσει τα παιδιά του, που φέρνει τώρα το νέο σύμφωνο συμβίωσης και για ομοφυλόφιλους, που προχώρησε ραγδαία τις κάρτες και την "αχρήματη κοινωνία" και πιθανότατα φέρνει προσεχώς την κάρτα του πολίτη (πάντα "για το καλό μας", για την ασφάλεια μας.., αφού προηγουμένως έφερε τους "πρόσφυγες").
Για ποιο ακριβώς  απονέμει το παράσημο στον δηλωμένο άθεο, ο Πατριάρχης ;


Άραγε θα παρασημοφορούσε ποτέ ο Χριστός τους Γραμματείς και Φαρισαίους;
Ή θα παρασημοφορούσε ποτέ ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος τον βασιλέα Ηρώδη;

Οι δηλώσεις του Τσίπρα (στη λογική των διαθρησκευτικών διαλόγων και του Οικουμενισμού) πρέπει να μας προβληματίσουν για τα παιχνίδια που στήνονται και στα οποία οι κάθε είδους τοποθετημένοι θεατρίνοι συμμετέχουν.  

Για τις παρασημοφορήσεις του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων γράψαμε ξανά εδώ:

Εκκλησία της Ελλάδος και Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. 

Η κατάπτωση της εκκλησίας μας σε φωτογραφίες και βίντεο


Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων παρασημοφορεί τον μητροπολίτη Βεροίας Παντελεήμων (ναι αυτόν που λίγο έδιωξε από την μητρόπολη του, τον αγωνιστή αντιΟικουμενιστή ιερέα π.Ματθαίο Βουλκανέσου, δείτε εδώ και εδώ)

Ο μητροπολίτης Βεροίας με τη σειρά του, παρασημοφορεί ηγουμένη γυναικείου μοναστηριού και μάλιστα άλλης μητρόπολης (του επίσης "γνωστού" μητροπολίτου Σιατίστης), δείτε εδώ

Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων παρασημοφορεί τον -αρχιμανδρίτη τότε- π.Ιουστίνο Μπαρδάκα (μαζί με τον μητροπολίτη του). Λίγους μήνες αργότερα αυτός εκλέγεται Μητροπολίτης Καλαμαριάς! Βλέπετε κάτι συμπτώσεις! Ούτε προφήτες να μα 'σταν. Φαίνονταν από πριν ποιοι θα "προοδεύσουν".
Και για να μην νομίζετε ότι υπάρχει ακόμη το Άγιο Όρος οπότε δεν χανόμαστε, πάρτε και μια "παρασημοφόρηση" από τον γνωστό γέροντα της Βατοπεδίου Εφραίμ (δεν έχει αφήσει μητρόπολη σε Ελλάδα και εξωτερικό που να μην επισκεφθεί). Η φωτογραφία από εδώ. Έχει γεμίσει το διαδίκτυο με χιλιάδες φωτογραφίες και βίντεο από κάθε τελετή που γίνεται στο μοναστήρι τους. 


Τι πειράζει; Ένα παράσημο ακόμη.  Λες και έχει καμία σημασία.
(Δώστε παράσημα: να κλείσουμε στόματα και να χτίσουμε συμφωνίες. Αμοιβαία τα οφέλη. Όπως ακριβώς "κλείνουν τα στόματα" και οι απατεώνες.)
 Μην παραξενευτεί αν σε λίγο καιρό δείτε και παρασημοφορήσεις "αντιΟικουμενιστών". Κάποιους βρήκαν ήδη τρόπο να τους εντάξουν στην "συνοδεία τους".

Όταν ο ίδιος ο ποιμένας φέρνει τον λύκο μέσα στο μαντρί, μήπως τα πρόβατα οφείλουν να ξυπνήσουν;

Πάντως στον ίδιο θρόνο κάποτε κάθισαν και αγωνιστές Πατριάρχες, που μιλούσαν με ευθύτητα και έλεγχαν με παρρησία (γράψαμε εδώ). Σήμερα, αν δεν ασκηθείς στο "γλύψιμο" και στα ψέμματααν δεν μάθεις να "σκύβεις", δεν γίνεσαι ούτε ... καντηλανάφτης. Οι εξαιρέσεις, απειροελάχιστες..

Ράδιο Παράγκα, Περί εγκεφαλικού θανάτου, Εξαιρετική τηλεφωνική παρέμβαση και επίμαχο σχόλιο για τους "αιρετικούς και σχισματικούς παλαιοημερολογίτες"

Ράδιο Παράγκα, Περί εγκεφαλικού θανάτου, Εξαιρετική τηλεφωνική παρέμβαση:

το είδαμε εδώ
(ολόκληρο το βίντεο, εδώ)

Αξίζει όμως -με αφορμή τον εγκεφαλικό θάνατο- να διαβάσετε το παρακάτω "συνειρμικό" σχόλιο, που διαβάσαμε εδώ:

Όπως είναι γνωστό, οι παλαιοημερολογίτες είναι σχισματικοί και αιρετικοί. 
Αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση, όπως ακριβώς κατά περίπτωση αντιμετωπίστηκαν οι αρχαίοι ημών ειδωλολάτρες πρόγονοι από τους εκκλησιαστικούς πατέρες. Κάτι παρεμφερές συμβαίνει και με τους παλαιοημερολογίτες. 
Όχι όμως και με τους παπικούς, τους προτεστάντες αγγλικανούς και άλλους ... "συγγενείς". 

Συμπέρασμα : Οι καινοτόμοι με τους νεωτεριστές και οι παραδοσιακοί με τους ισλαμιστές ISIS και τους ταλιμπάν. Η εγκεφαλική αποφλοίωση πλήρης.


Και το δικό μας (συμπληρωματικό) σχόλιο: 
Είναι πράγματι παράδοξο η "διηρημένη εκκλησία" να περιλαμβάνει στα μυαλά ορισμένων από κάθε είδους αιρέσεις, μέχρι γυναίκες δεσποτίνες και ομοφυλόφιλους δεσποτάδες, 

αλλά να μην περιλαμβάνει όσους πιστεύουν πραγματικά στα δόγματα της Ορθοδοξίας και το έχουν αποδείξει εμπράκτως, θυσιάζοντας τον μισθό τους και βιώνοντας πογκρόμ και απομόνωση. 
Πόσο επιλεκτική "αγάπη", "καλοσύνη" και "εκκλησιαστική συνείδηση", έχουν τελικά οι Οικουμενιστές;;;
Ιστολόγιο- Ομάδα Εκπαιδευτικών "ο Παιδαγωγός"

Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

Αποκαλυπτικό: Εκβιασμός στο μοναστήρι της Πάτμου για να συναινέσουν να δοθεί Ορθόδοξος ναός σε καθολικούς;

Συνταρακτικά και αποκαλυπτικά αθλίων μεθοδεύσεων, τα όσα διαβάζουμε. 

Μετά τις αντιδράσεις των πιστών στα σχέδια βεβήλωσης Ορθοδόξων ναών της Πάτμου παραχωρώντας τους σε Καθολικούς (με εντολή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου), 
τώρα κατέληξαν στην  παραχώρηση "ιδιωτικού" ορθοδόξου ναού (!) και αφόρητες πιέσεις προς τον ηγούμενο του μοναστηριού της Πάτμου για να να φανεί ότι τάχα οι ίδιοι οι μοναχοί ζητάνε την άδεια από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο για να παραχωρηθεί ο ναός αυτός!

Αν αληθεύουν οι καταγγελίες που διαβάζουμε σε επώνυμο άρθρο σε τοπικό ιστολόγιο της Πάτμου, έχουμε μία ακόμη περίπτωση ωμού εκβιασμού.


Καλούμε τον ηγούμενο του μοναστηριού της Αποκάλυψης της Πάτμου να μην ενδώσει στις πιέσεις. Ορκίστηκε εφ' όρου ζωής να ακολουθεί τον δρόμο της άσκησης και του μαρτυρίου και όχι να σκύβει το κεφάλι προδίδοντας την Ορθοδοξία. Αρκετές πατερίτσες και εγκόλπια και δώρα μάζεψαν οι δεσποτάδες και οι Πατριάρχες. Οι αγιασμένες Αγίες Τράπεζες, το ιερό θυσιαστήριο, δεν μπορεί να γίνεται δώρο για να χτίζει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος το επικοινωνιακό του προφίλ.


Ιστολόγιο- Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



"Αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτη και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού" αναφέρει η εκκλησία και παραφράζοντας το, θα μπορούσε κάποιος να το μετατρέψει σε "Δογματικό εκκλησιαστικό ηγέτη μετά πρώτη και δεύτερη προειδοποίηση αγνόησε τον".


Το αναφέρουμε αυτό εξ' αιτίας της κατ' εξακολούθηση και με επιτακτικό τρόπο προσπάθειας που έχει αναληφθεί από τον πατριάρχη, ως απωθημένο ή κατάλοιπο παλαιών εποχών, ώστε με το έτσι θέλω να υποχρεωθεί η Μονή της Πάτμου και όλο το νησί, να παραχωρήσει χριστιανική ορθόδοξη εκκλησία στους καθολικούς. Και έχουμε αναφερθεί –κι αυτό είναι το παράξενο- στην προσπάθεια που καταβάλλεται από το πατριαρχείο, το οποίο άσκησε και ασκεί πιέσεις προς την Ιερά Μονή και ειδικά στον ηγούμενο, φυσικά μέσω τρίτων και προφορικά για να μην υπάρχουν πειστήρια, ώστε να

28 Nοεμβρίου 1940: Επέτειος μνήμης για τους 'Ελληνες πεσόντες στρατιώτες στο Βοδίνο Άνω Δρόπολης

27 Νοεμβρίου του 1940. Οι Έλληνες φαντάροι του 40ου  Συντάγματος Ευζώνων ξεκίνησαν από την Καστάνιανη, πέρασαν την Κοσοβίτσα προς την Πέπελη και το βραδάκι έφθασαν στην Αγία Παρασκευή του Βοδίνου. Έπρεπε πάση θυσία να πιάσουν τον λόφο στρατηγικής σημασίας (λόφος που λέγεται και μπαλκόνι της Δρόπολης),  για να ελέγχουν τις κινήσεις των Ιταλών προς πάσα κατεύθυνση και να καθορίζουν συντεταγμένες για το πυροβολικό τους. Αφού πρωτίστως τους προαπάντησε η δημογεροντία του χωριού προτίμησαν να μη μοιραστούνε στα σπίτια αλλά για τυχών απρόοπτα να στρατοπεδεύσουν στην εκκλησία.

     Σαν να προμάντευαν το κακό. Την ίδια νύχτα Ιταλικός λόχος, που φαίνεται είχε παρακολουθήσει τις κινήσεις τους, μέσα από την Κλεισούρα στα βόρεια του χωριού ανηφόρησε στην αθέατη πλευρά του λόφου και στρατοπέδευσε περίπου 200 μ. απέναντι της εκκλησίας, κεκαλυμμένος από μαντρότοιχο, απόμερα του χωριού και καμουφλαρισμένος από πυκνή βλάστηση.

     28 του Νοέμβρη. Ξημερώνοντας, ριπές από πολυβόλα και τουφεκιές προς την εκκλησία, ανταπάντηση από τους Έλληνες που αιφνιδιάσθηκαν και το τουφεκίδι άναψε για καλά. Ελιγμοί από τους Έλληνες και μετά αρκετού χρόνου φθάσανε στον μαντρότοιχο, τώρα αντιμέτωποι με τους Ιταλούς. Τρεις οι πεσόντες εκ μέρους των Ελλήνων. Ο Ιωάννης Μπουραντάς από το Κομπότι Άρτας, ο Χρήστος Στάμου από τα Άγναντα και ο Στέφανος Γραβιάς από τον Καταρράχτη. Τρεις σκοτωμένους άφησαν πίσω τους και οι Ιταλοί αφού τράπηκαν σε άτακτη φυγή.




     Οι πεσόντες ενταφιάστηκαν στην δυτική πλευρά της εκκλησίας με όλες τις τιμές και κατ’ εντολή του Έλληνα αξιωματικού οι χωριανοί ενταφίασαν και τους Ιταλούς στην τοποθεσία που είχαν σκοτωθεί. Μετά από σχεδόν μήνα που οι Εύζωνοι  απομακρύνθηκαν από το χωριό  οι χωριανοί τίμησαν τους πεσόντες με λιθόκτιστο τάφο και σκαλιστά τα ονόματα τους. Από τις Βοδινιώτισες μανάδες ποτέ δεν τους έλειψε το μοιρολόγι όταν κλαίγανε τους δικούς τους, τα κεριά, τα τρισάγια, τα μνημόσυνα σ’ επετείους, σαν να ανέμεναν να αναστηθούν όπως και ο θρύλος για τον «μαρμαρωμένο βασιλιά». 
Αυτό μέχρι το 1967 που καταργήθηκε η θρησκεία, καθώς μετά «Θεός φυλάξει».

     Ήρθε όμως το 1990 και η ψυχή του Βορειοηπειρώτη ευαίσθητη. Έγινε ξανά ο γκρεμισμένος τάφος με

Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015

Γραβάτα δεν φοράς, σταυρό δεν κάνεις, αλλά "κιπά" φοράς! Πως γίνεται, Αλέξη (Τσίπρα);

«Αντισυστημικός» – Όχι στη γραβάτα! 
Άθεος – Όχι στο σταυρό και τον θρησκευτικό όρκο. 
Την κιπά όμως τη φόρεσε στο Ισραήλ!

Θέλει ο σιωνιστής να κρυφτεί μα η χαρά δεν τον αφήνει. Φειδωλή η φωτογράφιση της επίσκεψης του Αλέξη Τσίπρα στο μουσείο του Ολοκαυτώματος και ελάχιστα “γκρο πλαν” με τον Τσίπρα να καταθέτει στεφάνι με την κιπά στο κεφάλι.

Σε δήλωσή του αμέσως μετά την έξοδο από το Μουσείο ο Αλέξης Τσίπρας ανέφερε: 
«Βρισκόμαστε σε έναν τόπο με ιδιαίτερο ιστορικό συμβολισμό. Στην πρώτη μου επίσκεψη ως πρωθυπουργός στην Ιερουσαλήμ ζήτησα να επισκεφθώ το μουσείο του Ολοκαυτώματος που είναι ορόσημο στην σύγχρονη ιστορία και γιατί είναι καθήκον όλων μας αυτό το ορόσημο του Ολοκαυτώματος, την μαύρη κηλίδα της ιστορίας να μην τη ξεχνάμε, για να μην επιτρέψουμε σε κανέναν που θα ήθελε να την επαναλάβει. Να αντισταθούμε στην ιδεολογία του μίσους, στον ρατσισμό και να μετατρέψουμε αυτή την πόλη από πόλη βίας και εχθροπραξιών σε πόλη ειρήνης και ειρηνικής συμβίωσης».

Ναι, να γίνει ειρήνη για να μπορέσει να έρθει και ο Μεσσίας που αναμένουν οι Εβραίοι.
Μόνο που για να γίνει ειρήνη, το τέρας που λέγεται Κράτος του Ισραήλ, πρέπει να έχει πρώτα καταβροχθίσει και άλλα εδάφη και πλούτο, πλην της Γης των Παλαιστίνιων που έχει ήδη πράξει και στοχεύει στην πλήρη εξαφάνισή τους. Τώρα σειρά έχουν τα Συριακά εδάφη και τη βουλιμία τους γευόμαστε όλοι με τον πόλεμο που άναψαν εκεί κατά του Άσαντ.

Καμαρώστε έναν ακόμα σιωνιστή προσκυνητή:
τα παραπάνω διαβάσαμε εδώ

Εξαιρετική η έρευνα του ιστολογίου Κόκκινος Ουρανός -για τον λόγο που οι πολιτικοί φοράνε κιπά μέσα στην συναγωγή, που αποδεικνύει ότι 



Η κιπά δεν είναι ένα απλό «σκουφάκι», κάποιο ενδυματολογικό αξεσουάρ, είναι σύμβολο μιας θρησκείας. Κάτι ανάλογο με την ισλαμική μαντίλα που φοράνε οι μουσουλμάνες. Ή τα τουρμπάνια που φοράνε οι Σιχ. 

Ως «σεβασμός», νομίζω, νοείται να εισέλθεις και να εξέλθεις με ησυχία από έναν θρησκευτικό λατρευτικό χώρο (στον οποίον δεν ανήκεις) και γενικά να είσαι κόσμιος και ενδεδυμένος «σεμνά». Τα υπόλοιπα αφορούν τους θρησκευόμενους της συγκεκριμένης θρησκείας. Εφόσον δεν ανήκεις σε αυτήν την θρησκεία, δεν είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις το τυπικό της.

Το να απαιτείς από έναν μη Εβραίο να

ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΘΗ Ο ΛΑΟΣ; ΑΥΡΙΟ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ.

Ένας ολόκληρος λαός παρακολουθεί το σίριαλ «η διάσωση τη Ελλάδας» με τα χέρια σταυρωμένα - 
Η χώρα οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στο γκρεμό και οι Έλληνες περιμένουν υπομονετικά την οριστική συντριβή τους - 

Ολόκληρη η διεθνής κοινότητα αναρωτιέται «Γιατί ο λαός δεν εξεγείρεται;».

Μια Ελλάδα διαλυμένη, ανίκανη να σταματήσει το κατήφορο κι ένας λαός που περιορίζει την αντιστασιακή του δράση σε ψευτοσυνθήματα και απειλές χωρίς καμία απολύτως δράση.
Ο περίφημος χείμαρρος του κινήματος των αγανακτισμένων έχει εξαφανιστεί. 
Που βρίσκονται άραγε όλοι αυτοί που γέμιζαν κάθε βράδυ την πλατεία Συντάγματος και ούρλιαζαν εναντίον της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που επιχειρούσαν να ξεπουλήσουν τη χώρα;
Οι... αγριεμένοι του Συντάγματος που είναι;
Εκείνα τα περίφημα και τα πομπώδη συνθήματα: «κουφάλες έρχονται κρεμάλες», τι απέγιναν;
Που χάθηκε εκείνο το: «ο λαός τώρα θα μιλήσει»;



Η στάση της ελληνικής κοινωνίας δεν έχει πολιτική εξήγηση, μόνο ψυχολογική και έχει απασχολήσει αρκετούς πολιτικούς αναλυτές ανά τον κόσμο.
Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν έχουν περάσει τόσο σκληρά μέτρα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.

Τι φταίει άραγε και δεν ξεσηκώνεται ο λαός;
«Ο ραγιαδισμός έχει περάσει στο DNA μας», όπως υποστηρίζουν κάποιοι ή μήπως η προπαγάνδα της νέας τάξης πραγμάτων έχει κάνει... χειρουργική δουλειά;


Δεν υπάρχει άλλος λαός ακόμη και από εκείνους που έχουν παρόμοια προβλήματα και είναι σε κρίση που να έχει ανεχθεί τέτοια υποβάθμιση του βιοτικού του επιπέδου και παράλληλα τόσες προσβολές και εξευτελισμούς χωρίς να έχει κάνει έστω μία

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2015

Αναμνήσεις από την Στέλλα Νίκα-Πάνου, την "κυρά της Χιμάρας"

Πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες στίς 19 Νοεμβρίου 2015, ἔφυγε πρόωρα ἀπό τή ζωή, μία ξεχωριστή ἑλληνίδα, ἡ Στέλλα Νίκα (τό γένος Πάνου), νηπιαγωγός στό ἑλληνικό σχολεῖο τῆς Χιμάρας.

Τή Στέλλα τή γνωρίσαμε τό 2008, σέ ἐπίσκεψή μας στή Χιμάρα. Μέ τήν πρώτη εἰκόνα δέν σοῦ γέμιζε τό μάτι! Δέν ἦταν ἀπό τούς ἀνθρώπους πού ἐντυπωσίαζε, οὔτε τῆς ἄρεσε ἡ προβολή! Μετρίου ἀναστήματος, γύρω στά 55 καί κάπως τραχιά καί ἀπότομη στή συμπεριφορά της , βασανισμένη ἀπό τή ζωή, μᾶλλον ἔκρυβε, παρά φανέρωνε τόν θησαυρό πού φύλαγε βαθειά μέσα στήν καρδιά της. Δωρικός τύπος, μέ λίγα ἀλλά σταράτα λακωνικά λόγια, δέν ἤξερε, οὔτε ἤθελε νά λέει πομπώδεις ἐκφράσεις καί φιλολογικές καλολογίες, οὔτε διέθετε τήν «δῆθεν» εὐγένεια πού ἔχουμε συνηθίσει στόν «πολιτισμένο» ὑποκριτικό μας κόσμο.

Τό πόσο λάθος κάναμε στήν πρώτη μας αὐτή ἐκτίμηση, θά τό καταλαβαίναμε σιγά-σιγά στίς ἑπόμενες ἐπισκέψεις μας. Ὅταν ἀνακαλύπταμε μία φλογερή καρδιά πού ζοῦσε καί ἔπαλλε μόνο γιά τήν Ἑλλάδα, καί πού καθημερινό της μέλημα ἦταν νά μεταδώσει Χριστό καί Ἑλλάδα στούς μικρούς Χιμαριῶτες μαθητές πού τούς ἀγαποῦσε σάν παιδιά της, καθώς ἡ ἴδια δέν ἀπέκτησε παιδιά μέ τόν σύζυγό της (πού ἔφυγε κι αὐτός πέρυσι ἀπό τή ζωή). Μᾶς ἔκανε πάντοτε ἰδιαίτερη ἐντύπωση ὁ παλμός καί τό ἐθνικό φρόνημα μέ τό ὁποῖο συμμετεῖχαν στίς ἐθνικές ἑορτές στή Χιμάρα τά παιδιά τοῦ νηπιαγωγείου , τό ὁποῖο ἀποδίδαμε βεβαίως στήν γνωστή ἀγωνιστικότητα καί πατριωτισμό τῶν Χιμαριωτῶν. Ἀπό πίσω ὅμως κρυβόταν καί μία ἐκπαιδευτικός-ὑπόδειγμα πού ζοῦσε καί ἀνέπνεε γιά νά μεταδώσει ἀξίες καί ἀρχές στά παιδιά της καί πού ὅραμά της ἦταν νά μπορέσει νά τά διδάξει σέ ἕνα ἑλληνικό σχολεῖο, ὅραμα πού ἔζησε γιά νά τό δεῖ νά πραγματοποιεῖται, ἔστω καί μέ προβλήματα, τά τελευταῖα χρόνια μετά τό 2007. Γιά αὐτό καί εἶχε κερδίσει κατά γενική ὁμολογία, τήν ἀγάπη καί τήν ἐκτίμηση τόσο τῶν παιδιῶν ὅσο καί τῶν γονέων τους.

Ἀπό τό σπίτι τῆς ἱστορικῆς οἰκογένειας τῶν Παναίων ὅπου κατοικοῦσε, εἶχε περάσει ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς σέ μία του περιοδεία καί τό βροντερό του κήρυγμα γιά σχολεῖα καί ἑλληνική παιδεία εἶχε ριζώσει στήν καρδιά της. Μέχρι νά δοθεῖ ἡ ἄδεια γιά τό ἑλληνικό σχολεῖο, μάζευε τά παιδιά στό γυναικωνίτη τοῦ ἱεροῦ ναοῦ τῶν Ἁγίων Πάντων στήν ἀκρόπολη τῆς Χιμάρας καί τούς μάθαινε ἀνάγνωση καί γραφή, ἀλλά πρωτίστως ἑλληνική ἱστορία, ὅπως παλιά στό κρυφό σχολεῖο ἐπί Τουρκοκρατίας !

Δύο - τρία περιστατικά ἔχουνε μείνει χαραγμένα στή μνήμη μας ἀπό τήν Στέλλα. Στήν πρώτη ἐπίσκεψή μας, μπαίνουμε στήν αἴθουσα τοῦ νηπιαγωγείου καί βλέπουμε τούς τοίχους γεμάτους ἀπό ἑλληνικές σημαίες, χάρτες τῆς Ἑλλάδος, καθώς καί δεκάδες ἥρωες τῆς ἀρχαίας Ἑλλάδας, τοῦ Βυζαντίου καί τοῦ 1821. Στήν ἐπισήμανσή μας πώς εἶναι γεμάτη γαλάζιο ἡ αἴθουσα, γυρνάει μέ αὐστηρότητα καί μᾶς λέει τονίζοντας τίς λέξεις : «Παιδιά, νά ξέρετε πώς ἐμεῖς ἐδῶ πάνω, τά πρῶτα χρώματα πού μαθαίνουμε εἶναι τό μπλέ καί τό ἄσπρο. Ἀφοῦ τά μάθουμε αὐτά πολύ καλά (μᾶς κοιτάει μέ νόημα), τότε καί μόνο προχωροῦμε στά ἄλλα.» Στή συνέχεια μᾶς συνόδευσε στό σπίτι τοῦ ἐθνομάρτυρα Ἀριστοτέλη Γκούμα γιά νά προσκυνήσουμε στόν τόπο τῆς θυσίας του καί νά χαιρετίσουμε τήν οἰκογένειά του. Πρίν μποῦμε μέσα μᾶς πιάνει ἀπό τό χέρι καί μᾶς λέει αὐστηρά:

"19η Μαΐου" - Θεατρικό έργο απάντηση στις αθλιότητες του υπουργού Φίλη, της κυβέρνησης Τσίπρα

Σαμψούντα, 19 Μαΐου 1919. Δύο οικογένειες, η οικογένεια Ποζίδη και η οικογένεια Κεμεζεντζίδη, ετοιμάζονται να παντρέψουν τα παιδιά τους, τον Γιώργη και τη Συμέλα. Τα σχέδια των Νεότουρκων, όμως, θα αλλάξουν για πάντα τις ζωές τους, όπως και χιλιάδων άλλων Ελλήνων του Πόντου.
Αθήνα, Νοέμβριος 2015. Το θεατρόφιλο κοινό υποδέχεται την ιστορική ηθογραφία 19η Μαΐου, στον απόηχο των δηλώσεων του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη για τη Γενοκτονία των Ποντίων. Αν και το έργο δεν γράφτηκε με… πολιτική πρόθεση, το θέμα του και οι χαρακτήρες τους οποίους έβαλε στο χαρτί η Φανή Δαλεζίου το κάνουν πιο επίκαιρο από ποτέ.


Συναντήσαμε τη συγγραφέα και ηθοποιό της 19ης Μαΐου στο «Αγγέλων Βήμα», το θέατρο που από τις 23 Νοεμβρίου και έως τις αρχές Ιανουαρίου 2016, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, φιλοξενεί στη σκηνή του «ήρωες που έφυγαν από τα σπίτια τους παίρνοντας μαζί μόνο τις εικόνες τους και την

Υπέρ πάντων: το τομάρι μας.

του Γιάννη Λαζάρου
Η κυβέρνηση άφαντη, η αξιωματική αντιπολίτευση άφαντη, η αντιπολίτευση γενικώς άφαντη.
Ο μόνος που είναι φανερός σε αυτόν τον τόπο είναι ο στόχος. Λέγεται και Έλληνας πολίτης. 

Αυτοί που πρέπει να σηκώσουν το βάρος όλων των ευθυνών για την κατάντια δεν είναι πουθενά. Κάνουν κάτι εμφανίσεις στα σκυλάδικα των πολιτικών εκπομπών με λαμέ κουβέντες και τσαλίμια ευρωτσέλιγκα και τέλος.


Έχουν ρίξει όλο το βάρος των ευθυνών στις πλάτες των πολιτών ως ατομικές οικονομικές ευθύνες και αυτοί είναι σε μόνιμες διακοπές.
Οι της ΝΔ υποψήφιοι κάνουν σαν χήρες στο κρεββάτι την ώρα που τα νομοσχέδια φουσκώνουν με νέες ευρεσιτεχνίες του Τσακαλώτου. Αφήσαμε τη μοίρα της χώρας στο Τσακαλώτο που οι οικονομικές του γνώσεις είναι χειρότερες από τα ελληνικά του: "Το προσαυξημένο φόροι συν το πολλαπλασιαστικό το υποκείμενο επί της επιτόκιο european τραπεζικής θα είναι πολύ καλά". Μην νομίζετε ότι και τα αγγλικά του είναι καλύτερα. Στα Eurogroup οι εταίροι "τραβάνε" σε βίντεο όσα λέει και τα παίζουν μετά στο σπίτι τους καλώντας όλη την γειτονιά για τα " Tsakaloto's funniest videos".


Κι ενώ το Τσακαλώτο δεν καταλαβαίνει που βρίσκεται και γιατί βρίσκεται εκεί που βρίσκεται, η ελληνική πραγματικότητα έχει γίνει βάλτος από τους Τσακαλώτους και η δημοσιογραφία παίζει ακόμη μια φορά τον ρόλο της για το μεγαλύτερο βούλιαγμα των Ελλήνων.
Η ροή των ειδήσεων που στέλνεται από τα γραφεία επικοινωνίας του κράτους και διοχετεύεται στα κρατικοϊδιωτικά ΜΜΕ και από εκεί αναπαράγεται με copy paste ή με παραλλαγές στο "ελεύθερο" διαδίκτυο έχει ως εξής:

Πρώτα βάζουμε την τρομοκρατία του ISIS γιατί αυτές τις εντολές στέλνουν τα αφεντικά των Βρυξελλών επειδή από την εποχή των Σπηλαίων ο φόβος φυλάει τα έρημα. Μετά βάζουμε το μαλλιοτράβηγμα των σκυλούδων υποψηφίων για το λαϊκομάγαζο "ΝουΔου" και μετά αρχίζει το πατιρντί κατεβατό:
"Φόροι με νέους φόρους συν τους φόρους από τους προηγούμενους φόρους".
"Πρόστιμο στο πρόστιμο του προσαυξημένου προστίματος των προηγούμενων ετών".
"Κατάσχεση περιουσίας από την εφορία στην ήδη κατασχεμένη από την Τράπεζα και τούμπαλιν".
"Αύξηση έμμεσων φόρων σε

Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2015

Εκδήλωση-βιβλιοπαρουσίαση προς τιμήν του Βορειοηπειρώτη αγωνιστή Ανδρέα Μαρτίνου.

Η Ένωση Χειμαρριωτών σε συνεργασία με τις εκδόσεις «Πελασγός» του Ιωάννη Γιαννάκενα διοργανώνουν εκδήλωση-βιβλιοπαρουσίαση προς τιμήν του Βορειοηπειρώτη αγωνιστή Ανδρέα Μαρτίνου, του οποίου μόλις κυκλοφόρησε ζωντανή μαρτυρία με τίτλο «Το πρέπον του Ανδρέα Μαρτίνου»,
την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 6 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Κωνσταντινουπολιτών (Δ. Σούτσου 46, σταθμός μετρό Αμπελόκηποι). 

Στην εκδήλωση θα μιλήσουν: Ο καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου Άγγελος Συρίγος Ο δικηγόρος και αγωνιστής των φυλακισθέντων Βορειοηπειρωτών Κώστας Κυριακού Ο συνιδρυτής της Ένωσης Χειμαρριωτών και δικηγόρος Αθανάσιος Κόρμαλης Ο συγγραφέας του έργου Σταύρος Παπουτσής Ο τιμώμενος Ανδρέας Μαρτίνος 
Την εκδήλωση θα χαιρετίσουν η πρόεδρος της Ένωσης Χειμαρριωτών Μαρία Μπολάνου και ο εκδότης Ιωάννης Γιαννάκενας. 

Όπως γράφει ο Αθανάσιος Λ. Κόρμαλης, ο Ανδρέας με το βιβλίο του κάνει γνωστή την καταπίεση, τα μέτρα και την πολιτική του κομμουνιστικού καθεστώτος. Προσφέρει γνώση που γεννά την αντίσταση σε ένα πεδίο, όπου πολλοί “Ελληνόφωνοι” αγωνίζονταν να πουλήσουν συμπαράσταση σε “αδικούμενους όπου γης” αλλά ποτέ όμως σε Έλληνες ή Ελληνικής καταγωγής ανθρώπους.. . [Ελεεινή συμπεριφορά, που χρήζει ιδιαιτέρας μελέτης]. 

Ακόμη ένα πολύτιμο βιβλίο, που “ξεθάβει” τα κατορθώματα του καθεστώτος σε Βόρειο Ήπειρο και Αλβανία· και θα πρέπει να γράφουν και αλλά της ιδίας εποχής με τον Ανδρέα αλλά και παλαιότερης.
Ο Ανδρέας με το αίμα και την μαρτυρική αφήγησή του, για την οποίαν αξίζουν θερμά και πολλά συγχαρητήρια στον συντάκτη και στην επιμελήτρια, συνέτριψε και το “σύνδρομο εξάρτησης και υποτέλειας” που συνθλίβει το έθνος μας, την αξιοπρέπεια, την ζωή, την πρόοδο, το Μέλλον των Ελλήνων, που δεν έχουν πάψει να διαβιούν μονίμως στην ζητιανιά, μονίμως στα γόνατα…
Μια στάλα άνθρωπος σηκώθηκε, στάθηκε όρθιος, μόνος ή

εμετική προπαγάνδα από την ΟΛΜΕ

Όταν η ΟΛΜΕ καταστρατηγεί τον θεσμικό της ρόλο και από συνδικαλιστικό όργανο εκπροσώπησης των εργασιακών θεμάτων των εκπαιδευτικών καταντάει κομματικό ιδεολογικό φερέφωνο, καθοδηγητής και ινστρούχτορας των «πιονιέρων» μαθητών και μακρύ χέρι της Νέας Τάξης, τα αποτελέσματα είναι τα παρακάτω.


(σημ: το κείμενο εστάλη στα Σχολεία με την οδηγία "ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΙ", ωσάν να επρόκειτο για ανακοίνωση της Υπηρεσίας. Ποιοι νομίζετε ότι είστε, κύριοι "συνάδελφοι";;;)



Ανώνυμος23 Νοεμβρίου 2015 - 10:54 π.μ.

ο εαμοβουλγαρος εχθρος κανει τη δουλεια του τελεια!
εμεις οι ελληνες τι κανουμε περα απο αστειες κλαψες στο ιντερνετ?
ουτε την ιδεολογικη ταυτοτητα του εχθρου δεν τολμαει κανεις να πει
ειναι μπολσεβικοι εαμοβουλγαροι αναρχοκομουνιστες μαρξιστες αριστεριστες θανασιμοι εχθροι του λαου μας και της πατριδας μας ,μεγαλυτεροι και απο τους ισλαμιστες,

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2015

Έφυγε από τη ζωή η δασκάλα Στέλλα Πάνου. Η "κυρά της της Χιμάρας".

Ως δάσκαλοι με ελληνορθόδοξα ιδανικά, οφείλουμε έστω και καθυστερημένα, μετά θάνατον, να τιμούμε τους συναδέλφους μας που φύλαξαν "Θερμοπύλες". 
Στην αδούλωτη Χειμάρα της Βορείου Ηπείρου, το πάντα απόρθητο κάστρο του Ελληνισμού.
Ιστολόγιο- Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Η Στέλλα Νίκα (το γένος Πάνου) από σήμερα (19 Νοεμβρίου 2015) δεν είναι πια μαζί μας. Πέθανε στο σπίτι όπου ζούσε μόνη μετά τον θάνατο του αγαπημένου της συζύγου. Στο κάστρο της Χιμάρας, στο παλαιό αρχοντικό της οικογένειας Πάνου, εκεί όπου είχε διαμείνει πριν από κάπου 230 χρόνια ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.

Η Στέλλα Νίκα είχε αφιερώσει την ζωή της στα παιδιά της Χιμάρας. Πριν να ξαναλειτουργήσει το ελληνικό σχολείο, μάζευε τα παιδιά της Χιμάρας σε ένα δωμάτιο, στην πίσω πλευρά της εκκλησίας της Αγίας Μαρίνας. Εκεί λειτουργούσε το κρυφό σχολειό της. Μάθαινε στα παιδιά της Χιμάρας τα ελληνικά γράμματα, την ιστορία, τα τραγούδια και τις παραδόσεις.

Κράτησε τα παιδιά με εθνικό πατριωτικό φρόνημα υψηλό. Όταν το 2007 λειτούργησε το ελληνικό σχολείο και πάλι μετά 62 χρόνια, η Στέλλα διορίστηκε νηπιαγωγός και συνέχισε το λειτούργημά της. Το σχολείο σύντομα βρέθηκε πολύ μικρό για την τόσο μεγάλη προσέλευση των μαθητών της Χιμάρας. Το νηπιαγωγείο μεταφέρθηκε στο υπερώο του γειτονικού ναού των Αγίων Πάντων όπου μέχρι χθες η Στέλλα Νίκα συνέχιζε αυτό που θεωρούσε καθήκον προς τα παιδιά της. Προς όλα δηλαδή τα παιδιά της Χιμάρας. Και βέβαια δεν ήσαν μόνο τα παιδιά, για την Στέλλα Νίκα ότι το ελληνικό ήταν και ιερό και έπρεπε με όλη της την δύναμη να το υπηρετήσει.

Ας είναι αιώνια η μνήμη της.


Δημήτρης Περδίκης, Πηγή


Ένα χρόνο πριν η ιστορία της δασκάλας Στέλλας έγινε γνωστή στο πανελλήνιο μέσω της τηλεοπτικής εκπομπής 360°

Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015

Αυλοκόλακες... δεσποτάδων

Είχαμε την "πνευματική ευλογία" να διαβάσουμε το παρακάτω στιχηρό (ευχές) προς τιμήν του μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιεροθέου:



Ναυπάκτου Ἱερόθεον Ἐπίσκοπον καί Πατέρα
Αγοντα σεπτάς ἑορτίους ἡμέρας
Υἱϊκῶς εἰκοσαετής Ποίμνη εὐχέτω
Πάντοτε ὑγιαίνοντα καί ὀρθοτομοῦντα τόν λόγον
Απαντας ὁδηγοῦντα εἰς νομάς σωτηρίους
Κύριος χαρίζηται ἐπί μακρόν τῇ Ἐκκλησίᾳ.
Τιμίαν δέ Ποίμνην τοῦ καλοῦ ποιμένος
Ολην μαθητεύουσαν τῷ Ἐπισκόπῳ
Υπό τήν σκέπην Αὐτοῦ Κύριος φυλάξοι.



© 2013 Ἱερά Μητρόπολις Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου.


Ναι με coryright της Ιεράς Μητρόπολης Ναυπάκτου
(μην τους το κλέψει κανένας "αυλικός" και το προσαρμόσει για άλλον μητροπολίτη!) 
Αν δεν το πιστεύετε, δείτε το στην "Εκκλησιαστική Παρέμβαση", το περιοδικό της Μητρόπολης Ναυπάκτου :  http://parembasis.gr/index.php/menu-teyxos-230/4276-2015-230-01-a

Δημοσιεύουμε (τους στίχους προς τιμήν του Ναυπάκτου), εστιάζοντας φυσικά όχι στο πρόσωπο αλλά στο "φαινόμενο". 
Κυρίως γιατί τέτοια "φαινόμενα" είναι δυστυχώς "κολλητικά". 
Θα δείτε σε λίγο καιρό αντίστοιχα "τροπάρια"και για άλλους μητροπολίτες (αν δεν υπάρχουν ήδη).
Όσο τα φαινόμενα δεσποτοκρατίας πληθαίνουν, τόσο οι αυλοκόλακες θα παραληρούν.



Στην ίδια ιστοσελίδα διαβάζουμε για τα 20 έτη ποιμαντορίας του Ναυπάκτου (με δεκάδες φωτογραφίες) :
"Τό ἀπόγευμα τοῦ Σαββάτου στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό τοῦ Ἁγίου Δημητρίου Ναυπάκτου τελέσθηκε ὁ πανηγυρικός Ἑσπερινός, μέ τήν συμμετοχή τῶν Σεβ. Μητροπολιτιῶν Λαρίσης καί Τυρνάβου κ. Ἰγνατίου, Καστορίας κ. Σεραφείμ, Φλωρίνης κ. Θεοκλήτου, Ἐδέσσης κ. Ἰωήλ, Κηφισίας κ. Κυρίλλου καί Θεοφιλ. Ἐπισκόπου Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου καί βεβαίως τοῦ ἑορτάζοντος οἰκείου Ποιμενάρχου κ. Ἱεροθέου.(...).




Τήν Κυριακή τελέσθηκε ἀρχιερατικό συλλείτουργο μέ τήν συμμετοχή τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνύμου, ὡς συμπροσευχομένου, καί τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν Καστορίας κ. Σεραφείμ, Πειραιῶς Σεραφείμ, Ἐδέσσης κ. Ἰωήλ, Πατρῶν κ. Χρυσοστόμου, Θηβῶν κ. Γεωργίου, Φωκίδος κ. Θεοκτίστου, Ἰλίου κ. Ἀθηναγόρου, καί Κηφισίας κ. Κυρίλλου. (...) Στό τέλος τῆς θείας Λειτουργίας ἀντηλλάγησαν κατάλληλοι λόγοι μεταξύ τοῦ ἑορταζομένου Μητροπολίτου καί τοῦ Μακαριωτάτου."
Οι "κλασσικές" πλέον φωτογραφίες. Το άγιο δισκοπότηρο και οι πιο ιερές στιγμές της Θείας Λειτουργίας, ως ντεκόρ στις δεσποτικές φιέστες. Τέτοιες φωτογραφίες καθιερώθηκαν ακόμη και μέσα στο Άγιο Όρος (κάποτε δεν τολμούσες να βγάλεις φωτογραφία εντός του περίγυρου του μοναστηριού, πόσο μάλλον εντός του ναού). Τελικά νομίζουν οι δεσποτάδες ότι είναι τόσο όμορφοι και πρέπει να φωτογραφίζονται διαρκώς σε αλλεπάλληλες πόζες; Ή κάποιοι τους παραμυθιάζουν; Όποιο περιοδικό μητρόπολης και αν ανοίξεις, αντί για πνευματικά θέματα, διαβάζεις για τις δραστηριότητες του δεσπότη κι έχει παντού φωτογραφίες του. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.


Δεσποτικές μηνύσεις και φίμωση ιστολογίων
Την επισήμανση (για το αρχικό στιχηρό προς τιμήν του Ναυπάκτου) μας έστειλε εμπιστευτικά αναγνώστης, για την πρόσφατη ανάρτηση μας για την επικείμενη απόφαση του ΣτΕ σχετικά με την εξουσία του εκάστοτε "δεσπότη" στην διοίκηση των μοναστηριών (γράψαμε εδώ).
Η ίδια ιστοσελίδα, στην ενότητα "Ιερές Μονές", αναφέρει: "Πρώην Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως" ΕΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ - Η ΠΡΩΗΝ "ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΣΩΤΗΡΟΣ ΣΚΑΛΑΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ"
Πιθανώς φοβήθηκε να το δημοσιεύσει ο ίδιος ο αναγνώστης. Μην φάει κι αυτός καμία "ποιμαντική" μήνυση από τον "καλό ποιμένα" (όπως τον χαρακτηρίζει και το στιχηρό). Όπως έφαγαν 4 ιστοσελίδες-ιστολόγια..
Παρεπιπτόντως, θυμάστε την μήνυση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου εναντίον των

Αφού οι Ισλαμιστές μισούν την Ευρώπη και θέλουν να την καταστρέψουν, γιατί οι ίδιοι αποφεύγουν τις Ισλαμικές χώρες και έρχονται στην Ευρώπη;



το είδαμε εδώ




Τάκης Θεοδωρόπουλος, Εφημερίδα Καθημερινή, 18/11/2015

Η μόνη θρησκεία που μπορείς να κατακρίνεις, να λοιδορήσεις ή και να χλευάσεις στην πολυπολιτισμική Ευρώπη είναι ο χριστιανισμός. Μπορείς να λες με όλη σου την άνεση πως ο χριστιανισμός δεν συμβιβάζεται με τις αξίες της σύγχρονης δημοκρατίας. Δεν κινδυνεύεις να σου προσάψουν μισαλλοδοξία, να σε κατηγορήσουν για αρτηριοσκληρωτικό συντηρητισμό. Το αντίθετο μάλιστα. Θα πάρεις δίπλωμα φιλελευθερισμού, περγαμηνές ανοχής, και τα αγήματα των προοδευτικών θα σου απονείμουν τις δέουσες τιμές. Αν όμως τολμήσεις και κατακρίνεις, ή έστω αμφιβάλλεις, για τη δυνατότητα του Ισλάμ να συνυπάρξει με τις αξίες που ο δυτικός πολιτισμός κατέκτησε ύστερα από αιώνες Ιστορίας, αμέσως θα σε κατατάξουν στο χοιροστάσιο του μισαλλόδοξου φυλετισμού, κάπου στο τελευταίο υπόγειο της κόλασης. Κοινώς, θα σου απαγορεύσουν να μιλάς.


Σκέψεις αναπόφευκτες όταν διαπιστώνεις, χωρίς να εκπλήττεσαι, πως η προοδευτική κοινή γνώμη, μετά τη σφαγή στο Παρίσι, αντί να αναρωτιέται με ποια όπλα θα αντιμετωπισθεί ο «Μαύρος Θάνατος», ενδιαφέρεται περισσότερο να αποδείξει ότι

Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2015

Είναι επιτρεπτό να άγουν τα ονομαστήρια του οι θρησκευτικοί ποιμένες με χλιδή, κολακείες και υπεροψίες;

Εκκοσμίκευση και Οικουμενισμός! Ποιά σχέση έχει η "νέα εκκλησία" με εκείνη των Αγίων Αποστόλων και των Πατέρων;

«Είναι επιτρεπτό να άγουν τα ονομαστήριά τους οι θρησκευτικοί ποιμένες;»

Υπό Δημητρίου Π. Λυκούδη, Θεολόγου – Φιλολόγου, Υπ. Δρος Παν/μίου Αθηνών



Επιτρεπτό είναι, ηθικό δεν είναι, μάλλον δε και ανήθικο και ασύμβατο και ασύμφωνο με την ιερατική και δη, αρχιερατική τους διακονία!

Μακράν απ΄ εμού επιδιώξεις λαϊκισμού! Πιότερο με αποξενώνουν παρά με νουθετούν. Παρά ταύτα όμως, αν και η ουτιδανότητά μου ανήκει στη χορεία όσων εκείνων υπερασπίζονται το τιμημένο ράσο με κάθε τρόπο και οιουδήποτε τιμήματος, εν προκειμένω, κατηγορηματικά δηλώνω και απερίφραστα πρωτοστατώ στο "ουαί" όλων όσων κυνηγούν και αναπαύονται στις "φιέστες" και στα δώρα, στις κακέκτυπες απομιμήσεις των πάλαι ποτέ καλών και ουσιωδών θεατρικών παραστάσεων και ερασιτεχνικών δρωμένων! Φεύ!


Δεν αναφέρομαι στη Θεία Λειτουργία, αλλά στην προετοιμασία και σε όσα έπονται αυτής, στα μιαρά, επαίσχυντα, ανορθόδοξα, απατροπαράδοτα, ανήκουστα, ανίερα! Στους πανηγυρικούς που εστιάζουν στον εορτάζοντα Άγιο στα πρώτα πέντε λεπτά της ώρας και ακολουθεί η γλοιώδης φιλοφρόνηση και η αντίδοση και η υπόσχεση και η πιθανή συγκατάβαση και "παραλληλία" στο μέλλον για πιθανή αποδοχή πρότασης εμψηφισμού και άλλων ορεγομένων του Αυτού επισκοπικού αξιώματος! Είναι ανήθικο!

Αν και ένας χριστιανός ξενυχτάει στο κρεβάτι του πόνου, αν και ένας ετερόδοξος δεν έχει βραδινό κατάλυμα, αν έστω και μιά ψυχή αδημονεί την επιούσαν και αγωνιά δια την σωτηρίαν της, ακόμη και τότε, δεν έχετε δικαίωμα διοργάνωσης, συμμετοχής, αποδοχής και προσωπικής τέρψης στα εόρτια "καραγκιοζιλίκια" και μεθέορτα και παμμίαρα! 
Και ως κατακλείδα επιτέλους, θυμηθείτε: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ!!!
το είδαμε εδώ

Άρση προστασίας της πρώτης και μοναδικής ζωής. Οι "τζιχατιστές" της πολιτικής.

του Γιάννη Λαζάρου

Οι διαπραγματεύσεις "μαίνονται" μεταξύ δανειστών και εγκεφάλων της κυβέρνησης τύπου Τσακαλώτου και Σταθάκη. Πόσοι θα χάσουν την πρώτη κατοικία τους και ποιους θα προστατεύσει η αριστερή κυβέρνηση. Αγωνία μεγάλη έχει ο λαός ενώ η εξάντληση είναι χαραγμένη στα πρόσωπα των διαπραγματευτών. Το σίγουρο είναι ένα. Η κυβέρνηση πάλι θα πετύχει. Πάντα πετυχαίνει και θριαμβεύει βαφτίζοντας όπως της γουστάρει τα θέλω των ξένων που την διόρισαν για να ολοκληρώσουν τους σκοπούς τους.



Οι κατοικοεδρεύοντες στην αποικία δεν θα πάρουν χαμπάρι ακόμη μια φορά την σφαγή για να βάψουν τις μουτσούνες τους με κάποια σημαία. Ακόμη δεν έχουν ξεβάψει τα χρώματα της Γαλλικής σημαίας από τις μούρες για την συμπαράσταση στους Γάλλους και άντε από την αρχή. Η συμπαράσταση στον Γαλλικό λαό βάρεσε κόκκινο, γιατί άλλο το αίμα του Ρώσου, του Ισπανού, του Εγγλέζου, του Παλαιστίνιου, του Σύριου κ.λπ και άλλο το μοσχομυρισμένο του Γάλλου. Το γεγονός πως όλα αυτά τα αίματα ήταν και είναι αθώων κανέναν δεν συγκινεί.


Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει στην καθημερινότητά μας όπου εμβρόντητοι παρακολουθούμε το φαινόμενο της διαπραγμάτευσης της μιας και μοναδικής ζωής μας από τους κατακτητές και τα υποχείριά τους που αποκαλούνται Ελληνική κυβέρνηση. Διορισμένοι τζιχάντι πολιτικοί αλλά και μυριάδες φανατισμένων εκμαυλισμένων υποστηρικτών τους δεν δίνουν δεκαράκι τσακιστό για την απώλεια της ζωής Ελλήνων αν δεν εξυπηρετούνται συμφέροντα της ομάδας τους.


Η απελπισία έχει βαρέσει κόκκινο, πιο κόκκινο κι αυτό των δανείων από τον φόβο της απώλειας της οικογενειακής εστίας αλλά και από τον φόβο που σπέρνουν με τα "τρομοκρατικά" χτυπήματα σε μεγαλουπόλεις. Όταν ακούς ένα πιτσιρικά να σου λέει πως φοβάται να πάει στην πλατεία, όλα έχουν στρωθεί στην εντέλεια από τους

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Ισλαμ και λαθρομετανάστευση: Από μια τριχιά κρέμεται η επιβίωση της Δύσης

Άρθρο του Ανδρ.Ανδριανόπουλου 
(τουλάχιστον αυτός δεν κινδυνεύει να χαρακτηρισθεί ως ….Ακροδεξιός)!!!!!!


Για τις ανάγκες του νέου μου βιβλίου για το Αζερμπαϊτζάν, συνομίλησα προ καιρού με ένα μετριοπαθή αλλά πιστό μουσουλμάνο της κοινότητας του Αμπού Μπεκρ, στο Μπακού, που δεν μάσησε τα λόγια του:

"Εδώ στο Αζερμπαϊτζάν έχουμε εξασφαλίσει μια πραγματική όαση μετριοπάθειας και ηρεμίας. Τα πράγματα όμως δεν είναι παντού και για πάντα έτσι. Εσείς στη Δύση" μου σημείωσε με έμφαση,
"κρίνετε τα πράγματα μέσα από τις δικές σας θρησκευτικές και πολιτιστικές αξίες και αντιλήψεις. Γι’ αυτό και συνήθως δεν καταλαβαίνετε τι ακριβώς συμβαίνει".



"Μα αντιδρούμε με ανθρωπισμό και με στήριγμα την ανοχή" του αντέτεινα.

"Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα σας" αποκρίθηκε. 
"Οι μουσουλμάνοι στη Δύση δεν ενσωματώνονται στον δικό σας τρόπο ζωής και στις δικές σας αξίες και αρχές. Κι αντιδρούν με τον δικό τους τρόπο, διατηρώντας άσβεστες και τις αντιλήψεις άλλα και το μίσος που τους πλημμυρίζει. Εσείς σκέφτεστε ανθρωπισμό, λχ με τους πρόσφυγες, κι εισπράττετε τρομοκρατική βαρβαρότητα και φόνους. Απλά και μόνο επειδή είσαστε Δυτικοί και όχι μουσουλμάνοι. Οφείλετε να κατανοήσετε κάποιες θεμελιώδεις ισλαμικές αρχές. Που δεν μπορεί να τις απεκδυθεί κανένας αφοσιωμένος στις παραδόσεις μουσουλμάνος, όπου κι αν βρίσκεται. Λ.χ. η αρχή της "μετακίνησης" (χαιζίρια). Σύμφωνα με το Κοράνι και πολλά "χαντίντ" (πράξεις κι ερμηνείας των εφαρμογής των κανόνων) αποτελεί ιερή υποχρέωση για κάθε πιστό η μετεγκατάσταση σε κομμάτια γης που δεν είναι, καθ’ όλον η εν μέρει, ελεγχόμενα από το Ισλάμ. Με βάση τις εντολές της "ντα’ ουα", που αποτελούν ένα είδος ισλαμικής επιταγής, όλοι αυτοί οφείλουν να εργασθούν για την διάδοση του μηνύματος του Ισλάμ και την εγκαθίδρυση ενός ισλαμικού κράτους".

"Εννοείς δηλαδή πως η ροή μεταναστών ή προσφύγων γίνεται βάσει σχεδίου για την εσωτερική υπονόμευση των δυτικο- χριστιανικών χωρών;"

"Αυτό που λέω είναι πως, ανεξαρτήτως προθέσεων, οι γραφές καθοδηγούν τον πιστό μουσουλμάνο σε τέτοια συμπεριφορά. Όλοι οφείλουν, με τον ένα η τον άλλο τρόπο, να ενταχθούν, αυτοί και ο κόσμος στον οποίο ζουν, στο ‘Νταρ αλ Ισλαμ’ –στον κόσμο δηλ. του Θεού. Ενόσω εσείς επιμένετε και ομιλείτε για ανθρωπισμό, υποδοχή προσφύγων με τρόπο ανοικτό και με στόχο την ομαλή αφομοίωση, αυτοί θα συνεχίσουν να δουλεύουν για την σταδιακή επιβολή της Σαρία (ισλαμικού νόμου) και την καθυπόταξη των καφίρων (άπιστων). Σε εποχές εντάσεων μάλιστα αυτός ο στόχος μπορεί να πάρει την μορφή τρομοκρατικών κινήσεων και ένοπλων συγκρούσεων. Όλος ο κόσμος αποτελεί δυνάμει προέκταση της εξουσίας του Ισλάμ. Η τζιχάντ (ο αγώνας) για την επιβολή του μπορεί να πάρει (καί να νομιμοποιείται γι’ αυτό) κάθε μορφή".


Δυστυχώς η Δύση έχει τα μάτια κλειστά. Αντιδρώντας με την λογική και τον φιλελεύθερό της ανθρωπισμό υπογράφει την θανατική της καταδίκη. Οι φρικαλεότητες στο Παρίσι δεν αποτελούν παρά το ξεκίνημα μιάς σειράς τέτοιων αποτρόπαιων πράξεων. Εκκολάπτουμε μόνοι μας το φίδι που ετοιμάζεται να μας θανατώσει. Θα συνιστούσα

Απόφαση σταθμός του ΣτΕ: Τα μοναστήρια ανήκουν στο Ηγουμενοσυμβούλιο τους και ΟΧΙ στους "δεσποτάδες"!

Την εισήγηση  του Συμβουλίου της Επικρατείας (αν καταλάβαμε καλά εκκρεμεί η τελική απόφαση) με την οποία ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ οι "διοικητικές πράξεις" μητροπολιτών να διορίζουν αυθαίρετα "τριμελή διαχειριστική επιτροπή" για να υποκαταστήσει το ηγουμενοσυμβούλιο μοναστηριού, αφιερώνουμε εξαιρετικά στον μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο. 


Με λύπη πρόσφατα διαβάσαμε ότι μήνυσε 4 ιστολόγια! (όπως διαβάσαμε εδώ)

«Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη» όπως έλεγαν και οι σοφοί αρχαίοι πρόγονοι μας.

Αξίζει να διαβάσετε σχετική ανάρτηση με τίτλο: "Σεβασμιότατε σταματήστε τις μηνύσεις" (αναφέρεται σε μηνύσεις του μητροπολίτη Ναυπάκτου, που προηγήθηκαν)  και αν έχετε χρόνο ρίξτε μια ματιά στο πλούσιο υλικό των Αττικών Νέων,  για την Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου και την διαμάχη της με τον τοπικό μητροπολίτη, εδώ.
Τι να το κάνουμε το αξιόλογο συγγραφικό έργο του μητροπολίτη, όταν δείχνει τέτοιο μένος εναντίον ενός μοναστηριού;; Κρίμα.






Νέα σημαντική Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (αρ. 510/ 2015), έρχεται να προστατέψει και πάλι το θεσμό του αυτοδιοίκητου των κοινοβιακών μοναστικών Αδελφοτήτων, στην Εκκλησία Ελλάδος.


Το Δικαστήριο, απέρριψε διοικητική πράξη τοπικού Μητροπολίτη, που διόρισε προσωρινή «τριμελή διαχειριστική επιτροπή» και διέταξε τις μοναχές του κοινοβίου, να της παραδώσουν τη διαχείριση του μοναστηριού (!).


Το σκεπτικό της Απόφασης, αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι:
«…η διοίκηση της Ιεράς Μονής ανήκει στο Ηγουμενοσυμβούλιο, το οποίο εκλέγεται από τη μοναστική αδελφότητα, χωρίς να χορηγείται στον επιχώριο Μητροπολίτη η εξουσία αντικατάστασης του Ηγουμενοσυμβουλίου με άλλο όργανο ή αποψίλωσης των αρμοδιοτήτων του».

Η νομολογία στην Απόφαση αυτή, του ανώτατου ακυρωτικού δικαστηρίου της χώρας, βάζει τα πράγματα στη θέση τους, για κάθε επίδοξο «καταπατητή» κοινοβιακών θεσμικών κεκτημένων των μοναστικών Αδελφοτήτων, και συγκεκριμένα,