Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ Του π. Θεόδωρου Ζήση και η ΑΠΑΝΤΗΣΗ μας

Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ

Του π. Θεόδωρου Ζήση


Ὅλοι γνωρίζουμε τὴν ἀνύπαρκτη ἀντίδραση τῆς Ἐκκλησίας μετὰ τὴν ψήφιση τοῦ ἐπαίσχυντου νόμου γιὰ τὸ σύμφωνο συμβίωσης τῶν ὁμοφυλοφίλων.
Περιμέναμε μετὰ τὴν κορύφωση αὐτὴ τῆς βλασφημίας καὶ τῆς ὕβρεως ἐναντίον τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ Εὐαγγελίου του νὰ ἀφυπνισθοῦν, νὰ ξυπνήσουν ἀπὸ τὶς κραυγὲς καὶ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν τέκνων τῆς Ἐκκλησίας ποὺ γέμισαν τὶς χριστιανικὲς ἱστοσελίδες στὸ Διαδίκτυο ἀλλὰ καὶ σὲ δημοσιεύματα τοῦ Τύπου.



Ἀντίθετα εἴδαμε ἔκπληκτοι τὸν προκαθήμενο καὶ ἄλλους ἐπισκόπους νὰ δέχονται μὲ χαρὰ τὸν βλάσφημο κυβερνήτη καὶ τοὺς βουλευτάς, νὰ τοὺς μοιράζουν τὴν πρωτοχρονιὰ τὴν βασιλόπιττα, νὰ τοὺς ἀναμένουν καὶ νὰ τοὺς ἀνέχονται στὴν πρωτοχρονιάτικη δοξολογία καὶ στὴν τελετὴ τοῦ ἁγιασμοῦ τῶν ὑδάτων, 
κάποιος δὲ ἀρχιεπισκοπικὸς τιτουλάριος μητροπολίτης, μὲ ἄνωθεν προφανῶς ὁδηγία, νὰ τοὺς ἀναγνωρίζει καὶ ἱερατικὰ καθήκοντα, δίνοντας σὲ τρεῖς ἐξ αὐτῶν, ἐκ τῶν ὁποίων δύο πρωτοστάτορες καὶ προστάτες στὴν ὑποστήριξη τοῦ βδελύγματος τῶν Σοδόμων, τὸν Τίμιο Σταυρὸ γιὰ νὰ τὸν ρίξουν στὰ νερὰ τῆς «Δεξαμενῆς»στὸ Κολωνάκι. Δὲν εἶναι καθόλου βαρὺ νὰ ποῦμε ὅτι ὄντως ἐδόθησαν«τὰ Ἅγια τοῖς κυσί». Καὶ ἐνῶ στὸν Ἰορδάνη «ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις» ὁ ἀνάξιος ἐπίσκοπος μᾶς ἐφανέρωσε ἄλλη «τριάδα»βλάσφημη καὶ ὑβριστικὴ τῆς Ἁγίας, ἀδιαιρέτου, ὁμοουσίου καὶ ζωοποιοῦ Τριάδος.


Εἴμαστε βέβαιοι πλέον πὼς ἡ σιωπὴ καὶ ἡ ἀνοχὴ δὲν προέρχεται ἀπὸ δειλία, ἀλλὰ εἶναι σχεδιασμένη συμμαχία μὲ γεωπολιτικὲς μάλιστα προεκτάσεις ποὺ στοχεύουν στὴν ἀποδυνάμωση τῆς προσπάθειας ποὺ κάνει ὁ μεγάλος ἡγέτης τῆς Ρωσίας Βλαδίμηρος Πούτιν νὰ μὴ ἐπιτρέψει τὴν «δυτικὴν ἀμαυρότητα», τὸ δυτικὸ σκοτάδι, νὰ ἐπεκταθεῖ στὴν Ὀρθόδοξη Ἀνατολή. Ἤδη ἐμάθαμε ὅτι στὴν Ρωσία, ἐξεπλάγησαν ἀπὸ τὴν ἐκκωφαντικὴ σιωπὴ τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὸ σύμφωνο συμβίωσης τῶν ὁμοφυλοφίλων. Ἐκκλησιαστικοὶ κύκλοι ἀπευθυνόμενοι πρὸς τοὺς δικούς μας ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες ἐκ τοῦ μακρόθεν ἔλεγαν: «Μᾶς ξεκουφάνατε μὲ τὴ σιωπή σας». Ἡ Ἑλλάδα εἶναι ἡ πρώτη ὀρθόδοξη χώρα ποὺ νομοθετεῖ ὑπὲρ τῶν ὁμοφυλοφίλων· ἂς ἐλπίσουμε πὼς στὴν ἐπιλογή της αὐτή, ὡς κακὸ παράδειγμα, δὲν θὰ τὴν ἀκολουθήσουν καὶ ἄλλες ὀρθόδοξες χῶρες.



Πηγή
επιλογή φωτογραφιών: Παιδαγωγός

ΣΧΟΛΙΟ- το μήνυμα μας προς τον π.Θεόδωρο Ζήση:
π.Θεόδωρε Ζήση,
Παρακολουθούμε τα κηρύγματα σας μέσω διαδικτύου και ομολογούμε ότι καμαρώνουμε το σθένος σας, το οποίο σπανίως βρίσκουμε σήμερα σε ιερωμένους.
Πολύ φοβόμαστε όμως ότι αργήσατε. Ότι ένας ένας οι "ευλαβείς" ιερείς ήδη λάκισαν.. 
Λιγοστοί μείνατε. Ίσως δεν έπρεπε να αργήσετε τόσο. Τώρα όλοι οι "παραδοσιακοί", έμαθαν να πιπιλίζουν καλά τις νέες "καραμέλες", (όπως συνήθισαν να παριστάνουν τον τυφλό): 
"κάνουμε υπακοή στην εκκλησία", "μα, μην ιεροκατηγορείς", "κοίτα τα δικά σου λάθη και διόρθωσε πρώτα τον εαυτό σου" κλπ .. (παρόλο που γνωρίζουν ότι η κριτική ασκείται σε πράξεις καθαρά δογματικής φύσεως)

Αν τολμήσετε ποτέ να κάνετε το επόμενο βήμα, θα σας πούνε ακραίο. Θα σας αφήσουν μόνο. Από τους τοπικούς δεσποτάδες έχουν πολλά περισσότερα να περιμένουν. Η συνείδηση έχει αμβλυνθεί.
Όπως μόνους, σας άφησαν κάποτε κάποιες αδελφότητες της πόλης (αυτό που δεν γνωρίζατε είναι ότι ήταν προσυνενοημένες μεταξύ τους) όταν διοργανώνατε τις αντιδράσεις ενάντια στην επίσκεψη του Πάπα (επί μακαριστού Χριστόδουλου).Ένας ένας, έβρισκαν μια δικαιολογία και έβγαιναν από την αίθουσα εκείνο το απόγευμα στον Άγιο Αντώνιο. Ο πρώτος επικαλέσθηκε μια ασήμαντη δικαιολογία, οι υπόλοιποι επικαλέσθηκαν την αποχώρηση του πρώτου και συνεπώς την μη ύπαρξη ομοφωνίας! Θυμάστε;; 
Όπως ακριβώς εγκαταλείψατε κι εσείς άλλους αγωνιστές ιερείς μόνους. Για θυμηθείτε..


Σχετικές αναρτήσεις μας :

"πριν αλεκτορα φωνησαι ..." Αρχιεπίσκοπος και μητροπολίτες ξέχασαν τις "απειλές" και υποδέχθηκαν πανηγυρικά τους πολιτικούς άρχοντες. Δυστυχώς ΚΑΙ ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Μαζί με άφθονα πρωτοχρονιάτικα και χριστουγεννιάτικα Οικουμενιστικά αίσχη σε Ελλάδα και εξωτερικό. Νεότερη ενημέρωση από Θεοφάνεια.




Παραθέτουμε μια πολύ πρόσφατη -ενδεικτική- ομιλία του π.Θεοδώρου. Αν δεν έχετε χρόνο, ξεκινήστε από το 6ο λεπτό. Μιλάει πράγματι με παρρησία. Ομολογεί και τον συγχαίρουμε. 
Δείτε το :

13 σχόλια:

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Μα τον άφησαν μόνο του τον π. Θεόδωρο Ζήση! Ακόμα και κάποιοι «λέοντες» Επίσκοποι νοτιότερα, που δήθεν τον υποστήριζαν! Έτσι, παρουσιάζεται τώρα ως «ακραίος» και «γραφικός» ο π. Θεόδωρος, αφού οι διάφορες «αδελφότητες», οργανώσεις, σύλλογοι και άλλοι «πιστοί Χριστιανοί», φροντίζουν ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΘΙΜΟ, να διοργανώνουν καμιά άσχετη εκδηλωσούλα με βαρετές ομιλίες - μονολόγους και γενικότερα να πετάνε καμιά...τουφεκιά «στο γάμο του Καραγκιόζη», έτσι για να λένε ότι...αγωνίστηκαν, τρομάρα τους!!!

Θα μου επιτρέψετε μια προσωπική εμπειρία με τον π. Θεόδωρο:

Πέρυσι περίπου τέτοια εποχή, τον προσκάλεσα στην ραδιοφωνική εκπομπή «Ελληνορθόδοξα» που έκανα στον Ρ/Σ «Άγια Μετέωρα». Η πρόσκληση έγινε κατόπιν συνεννοήσεως με τους υπεύθυνους του σταθμού, έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Έλα όμως που δημιουργήθηκαν...!

Την ημέρα της εκπομπής κι ενώ είχα ειδοποιήσει τον π. Θεόδωρο προ ημερών, ο υπεύθυνος του σταθμού με ενημέρωσε πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να βγει καλεσμένος ο Ζήσης στην εκπομπή, γιατί «υπάρχουν αντιδράσεις από τις Μονές των Μετεώρων»!!! Φυσικά εξεπλάγην και διαμαρτυρήθηκα, αφού υπενθύμισα πως είχα ενημερώσει εδώ και μέρες για την παρουσία του αγωνιστή Ιερέα στην εκπομπή και είχαν δώσει το «ΟΚ»!

Όμως, φαίνεται πως «έπεσε γραμμή» από...ψηλά κι έτσι μου πρότειναν να βρω μια δικαιολογία (=ΨΕΜΑ) να πω στον π. Θεόδωρο και στους αναγνώστες του Ελλάς - Ορθοδοξία όπου είχα προαναγγείλει την εκπομπή. Φυσικά αρνήθηκα και ζήτησα να διακοπεί η συνεργασία μας, αφού τέτοιες παρεμβάσεις αποκλεισμού και μάλιστα Ιερωμένων δεν πρέπει να υφίστανται σε «ορθόδοξα» ραδιόφωνα.

Ζητώ συγνώμη για το προσωπικό ύφος του μηνύματος. Όσα ανέφερα είναι για να καταλάβουμε όλοι αφενός ΠΩΣ αποκλείουν όσους τολμούν να λένε την αλήθεια με κάθε κόστος και αφετέρου ΠΩΣ διαπλέκονται διάφοροι «πιστοί Χριστιανοί», είτε πρόκειται για οργανώσεις, είτε για κοσμικούς, είτε ακόμα και για Μοναστήρια...

Ανώνυμος είπε...

Δεν με εκπλήσσει. Είναι προφανές ότι τα θέματα της νέας εποχής, σαν τη λερναια υδρα από παντού μας σφίγγουν. Εμείς οι υποτιθέμενοι Χριστιανοί έχουμε καταντήσει χλιαροί καί δεν μπορούμε να μαζέψουμε τους εαυτούς μας, πόσο μάλλον να συντονιστουμε γιά πνευματική ομαδική αντίσταση. Όλοι μαζεύουμε τα κομμάτια μας. Όλοι παρασυρομαστε από την κατρακύλα της αποστασίας. Ο διάβολος το βλέπει και λυσσά ακόμη περισσότερο. Προσπαθεί, ότι μπορεί να καταβροχθίσει. Σύμφωνο συμβίωσης, κάρτα πολίτη, καί κατά τά φαινόμενα πολύ γρήγορα το chip.
Οι Άγιοι Αρχιερείς ως άνθρωποι με αδυναμιες δεν ξεφεύγουν του κανόνα. Ίσως λοιπόν θα πρέπει να είμαστε πιό επιεικής εάν θέλουμε να τους βοηθήσουμε. Ας έχουμε υπόψην μας ότι το δίκαιο στις μέρες μας θέλει καλό τρόπο καί πλούσια διάκριση για να μας το αναγνωρίσουν. Όλοι εμείς λοιπόν οι κοσμικοί, κρίνουμε καί κατακρινουμε Αρχιερείς με τα δικά μας μέτρα καί σταθμά, έχοντας μεγάλη άγνοια τι εστί πόλεμος του διαβόλου ενάντια σε Αρχιερείς. Λέγοντας αυτά θέλω να τονίσω ότι πρέπει να τους βοηθήσουμε στο έργο τους. Καί βοήθεια σημαίνει καταρχήν την κατανόηση του πολυσυνθετου έργου τους καί του πολέμου τού σχήματος, πού όλοι αγνοούμε γιατί δεν το φοράμε. Ας φωνάζουμε δυνατά μέσα μας προς Τον Θεόν για τούς Αρχιερείς, καί ας μιλάμε προς εκείνους με πραότητα, αγάπη, ταπείνωση. Ας μην ξεχνάμε ότι καί αυτοί θέλουν τον χρόνο τους. Ο σκοπός μας είναι να κερδίζουμε Χριστόν σε κάθε επικοινωνία. Με αυτόν τον τρόπο μας ακούνε και ετσι φτιάχνουμε και παιδαγωγουμε πρώτα τους εαυτούς μας, καί αυτό είναι το μεγαλύτερο κέρδος.


Ζηλωτής

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Ίσως λοιπόν θα πρέπει να είμαστε πιό επιεικής εάν θέλουμε να τους βοηθήσουμε.(...) το δίκαιο στις μέρες μας θέλει καλό τρόπο καί πλούσια διάκριση για να μας το αναγνωρίσουν (...) πρέπει να τους βοηθήσουμε στο έργο τους.(...) καί αυτοί θέλουν τον χρόνο τους"

Δοκιμάσατε ποτέ να προσεγγίσετε κάποιο "επώνυμο" μητροπολιτικό γραφείο;
Στάθηκε ποτέ εφικτό να συναντήσετε τον μητροπολίτη στο γραφείο του χωρίς να χρησιμοποιήσετε κάποιο "μέσο";

Όσες φορές στο παρελθόν προσπαθήσαμε να συναντήσουμε "γνωστό" μητροπολίτη, ο λαϊκός γραμματέας του, απαντάει ότι λέει κλεισμένα όλα τα ραντεβού για 2-3 μήνες και αν θέλουμε να ξανακαλέσουμε τότε.
Όταν ξανακαλέσαμε, λέει ότι πάλι είναι κλεισμένα. Αν τον πιέσεις, παραπέμπει στους "παρατρεχάμενους" αλλά αμφιβάλουμε αν φτάνει κάτι στον ίδιο. Εκνευριστικό και υποτιμητικό επίσης είναι ότι αποφεύγουν να απαντήσουν σε εμαιλ (ότι το έλαβαν), για να μην υπάρχουν τεκμήρια.

Σε ποιο "έργο" να τους βοηθήσουμε;
Στις τελετές των ρόταρυ στο ξενοδοχείο της μητρόπολης ΔΙΑΚΟΝΙΑ;
Ή στην δίωξη αγωνιστών κληρικών;
Ή στην μήνυση εναντίον του captain-Γιάννη;
Ή στα μαύρα χρήματα που παίρνουν από τους ναούς -στις γνωστές ταρίφες που απαιτούν κάθε μήνα από κάθε ναό (αναφερόμαστε σε μητρόπολη της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης)
Ή στην βοήθεια για τους "πρόσφυγες" (ο σχεδόν "κοιμισμένος" αρχιεπίσκοπος πάλι σήμερα μίλησε για τους "πρόσφυγες"!
http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/6070-arxiepiskopos-zoume-tin-agonia-kai-tin-tragodia-ton-prosfugon- )
Ή στα "δεσποτικά συλλείτουργα";

Ποιον "χρόνο τους θέλουν". Γιατί τον θέλουν; για να συναντάνε τον Ψινάκη και τον Σαμαρά; ή τον αμερικανό πρέσβη και τον Μπουτάρη; Πάντως γι αυτούς έχουν σίγουρα "χρόνο".
Επιτρέψτε μας να ξέρουμε κάτι παραπάνω για το τι συμβαίνει στα γραφεία των παρατρεχαμένων και των μητροπολιτών.

Πλέον αυτό που μένει είναι το "ειπέ τη εκκλησία".
Όπως ξαναγράψαμε ξέρουμε πολλά από όσα συμβαίνουν. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αποδείξουμε αρκετά από αυτά. Γι αυτό δεν τα δημοσιεύουμε. Αντί λοιπόν να κάνετε συστάσεις σε εμάς -αλάθητοι δεν είμαστε οι συστάσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες- κάντε τον κόπο να δοκιμάσετε να απευθυνθείτε κι εσείς στους ίδιους τους μητροπολίτες. Αν και δεν το νομίζουμε (ίσως εσείς έχετε καλύτερη τύχη).

Εμείς αποφασίσαμε και θα κάνουμε το χρέος μας.

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν χαίρομαι για το διάλογο καί ευχαριστώ γιά την απάντηση. Επ αυτού επιτρέψτε μου.
Δεν έκανα συστάσεις, γνώμη κατέθεσα.
Εξ αρχής είπα,οτι όλα θέλουν το χρόνο τους, καί όλοι έχουμε αδυναμιες. Η αρετή η δική σας πιθανόν να είναι αδυναμία γιά πολλούς Αρχιερείς.
Ετσι το θεωρώ εγώ. Ούτε εσείς ούτε εγώ είμαστε Καρδιογνώστες, γιά να γνωρίζουμε εάν ο συστηματικός τρόπος ραντεβού, είναι προσχηματικός ή όντως είναι πραγματικά δύσκολη η επικοινωνία.
Όλοι θέλουμε τον χρόνο μας καί όλους μας περιμένει στη μετάνοια ο Άγιος Θεός.
Εάν εσείς είσαστε μετανοημενος καί αγωνιζεστε για την Πατρίδα και την Ορθοδοξία, είναι ενθαρρυντικό καί ευχάριστο, όμως μην έχουμε την απαίτηση καί οι Αρχιερείς να έχουν τον ίδιο βαθμό Μετανοίας με εσάς, και να βρισκονται στο ιδιο σκαλί αγωνιστικότητας, για να σας δώσουν αυτό το οποίο ζητάτε, αγωνιζεστε, καί είναι αυτονόητο.
Ο Χριστός μας λέει οι δυνατοί να βοηθούν τους αδύνατους, όχι σε σχήμα, αλλά σε ύφος έργα μετάνοια.
Τέλος επειδή με ρωτάτε πως να βοηθήσετε θα σας πω την άποψή μου. Πρώτο βήμα είναι η δική μας εσωτερική μετάνοια. Αυτό σημαίνει ότι εάν ακολουθώ στραβά, κατά την Πίστη των πατέρων, να συμμορφοθώ και ότι περισσεύει να το κόψω καί ότι λείπει να το προσθέσω. Υπογράφω Ζηλωτής διότι πριν λίγο καιρό έφυγα από το νέο γιά λογους Πίστεως. Κόψτε λοιπόν εσείς την επικοινωνία από τους Αρχιερείς που αναφέρεσται, δρομολογούμενο κατά το δυνατόν σε πανελλήνια κλίμακα, καί ενημερώστε τους. Βγαίνοντας από αυτό το μαντρί τους δίνετε ένα μεγάλο ερέθισμα καί ενα μεγάλο προβληματισμό για να σας ακολουθήσουν. Μπείτε εσείς μπροστά μην περιμένετε από εκείνους. Κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή καί σιγά σιγά ο κόσμος να βλέπει το ρεύμα προς την Ορθοδοξία. Να μην ξεχνάτε ότι οι εκπαιδευτικοί στο σύνολό τους έχουν πολύ μεγάλη δύναμη και εξουσία. Με τις Ορθόδοξες κινήσεις παρασύρουν καί ξεσηκώνουν συνειδήσεις. Όλοι περιμένουμε την σπίθα, εμπρός.
Όσο γιά τα ροταριανά που γράφετε, θέλω να πω ότι καί για εκείνους υπάρχει μετάνοια καί ο Άγιος Πανάγαθος μακροθυμος Θεός τους περιμένει όπως καί εμάς.
Τέλος με την υπομονή τη μακροθυμία την ανεξικακία και την αγάπη χτίζουμε Χάριτι Θεού, και όχι με το εδώ και τώρα καί έτσι το θέλω εγώ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν εργαζόμαστε ή ότι επαναπαυόμαστε στον καναπέ. Απεναντίας αγωνιζόμαστε περισσότερο στον εσωτερικό αγώνα της κάθαρσης της καρδιάς.
Κλείνοντας, θεωρώ ότι κατά τη γνώμη μου, ο μεγαλύτερος, αποτελεσματικότερος, καί παιδαγωγικότερος τρόπος όλων των εποχών όλων των αιώνων, ήταν η παιδαγωγική του Μέγιστου Αγίου Νεκτάριου, όπου τα λάθη των παιδιών, τα χρέωνε στον εαυτόν του, βάζοντας για λόγους διορθώσεως αυτών, έξτρα προσωπικό κανόνα και πρόσθετε νηστεία στη νηστεία του, αγρυπνία στην αγρυπνία του, προσευχή στην προσευχή του, και γονυκλισίες στις γονυκλισίες του. Έτσι έχτισε οικοδομήματα Μεγάλων και Αγίων Ανδρών. Έτσι να κάνετε καί εσείς καί να είσαστε σίγουροι ότι οι Αρχιερείς που τώρα σας περιφρονούν θα έρθουν να σας αναζητήσουν.
Καλό αγώνα καλή δύναμη στο έργο σας.

Την ευχή του Αγίου Νεκταρίου να έχουμε καί να τον επικαλεισται να σας βοηθάει στο πανυπερδύσκολο παιδαγωγικό σας έργο.


Ζηλωτής

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για τις ειλικρινείς και αδερφικές συμβουλές σας (έστω, κατατεθημένες ως γνώμη). Αποτελούν αφορμή προβληματισμού.

ανώνυμος είπε...

¨Ολα αυτά που λέτε, είναι όμορφα, δηλαδή αυτογνωσία , αυτομεμψία, αυτοκατάκριση, επιείκια, όμορφοι τρόποι αγάπης, ανεξικακία, μακροθυμία κοκ.
¨Ομως συγχωτάτε με αδελφέ εν Κυρίω, δίκην δικηγόρου του μπλογκ ( αφού από ευγένεια πιθανότατα δεν σας απαντούν οι ίδιοι) , θα σας ρωτούσα που είδατε στα γραφόμενά τους κάτι αντίθετο με αυτό που λέτε.
Προσωπικά δεν το βλέπω, αλλ' αντιθέτως διαβάζω μια αγωνιστικότητα και φρόνημα αδαμάντινο, με τις αναπόφευκτες κάποιες φορές εντάσεις στο ύφος.
Επίσης, νομίζω ότι περιττεύουν τα του Αγίου μας Νεκταρίου, για τον ίδιο λόγο.

Από εκεί και πέρα, οι προτάσεις στο δια ταύτα σας, προς τον Ιστολόγο είναι οι ενδεικνυόμενες, μπράβο.
Επίσης, επισημαίνω μετά χαράς και το Χρυστοστομικό αγαπητικό ύφος σας.
Χαίρετε εν Κυρίω..

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

"Υπογράφω Ζηλωτής διότι πριν λίγο καιρό έφυγα από το νέο γιά λογους Πίστεως. Κόψτε λοιπόν εσείς την επικοινωνία από τους Αρχιερείς που αναφέρεσται, δρομολογούμενο κατά το δυνατόν σε πανελλήνια κλίμακα, καί ενημερώστε τους."

κχ
Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό. Διότι έχει επικρατήσει η (κατά τη γνώμη μου) εσφαλμένη αντίληψη ή πεποίθηση, ότι ο άγιος Θεός χρόνους και ημέρες δεν κυττά. Ούτε αν καταργήσουμε τη θρησκεία και στη θέση της βάλουμε την εκκλησία, ούτε απαγορεύει τους διαλόγους, ούτε θα ενδιαφερθεί - αργότερα θα το ακούσουμε κι αυτό - αν βαπτιζόμαστε νήπια ή ενήλικοι. Μπορούμε να κάνουμε τον οποιοδήποτε νεωτερισμό, αρκεί να βαδίζουμε το δρόμο που χάραξε η πατερικότητα. Η "παραδοσιακότητα" και αρκετά άλλα σε -οτητα, δεν αποτελεί δέσμευση.

Κατ΄ αυτό τον τρόπο, γίναμε δέκτες της φροϊδικής αρχής της ηδονής, της υπαρξιακής φιλοσοφίας, και με την θεολογία της σχέσης αποκτήσαμε το νέο μας αλφαβητάρι της πίστης, το οποίο σημειωτέον δεν αποκλείει να προερχόμαστε από τους πιθήκους. Διότι, σε κάποια φάση της εξελικτικής διαδικασίας, ο θεός παρενέβη και έκανε τον πίθηκο άνθρωπο, βεβαίως, μετά το είπε και εγένετο η μεγάλη έκρηξη (μπιγκ μπανγκ).

Σύμφωνα λοιπόν με το νέο μας αλφαβητάρι, το μόνο που έκανε ο θεός ήταν η μεγάλη έκρηξη, όσο για τα άλλα, ας κάνουμε την υποχώρηση να δεχτούμε ότι, σαν είδε η εξέλιξη να σταματά στους πιθήκους, τότε αποφάσισε να "βάλει το χεράκι του". Τα υπόλοιπα είναι φαντασιακά και ιδεοληπτικά πρόσθετα ανθρώπων ευφυών ή, έστω, βαθύτατα φιλοσοφημένων.

Έτσι, παραμένουμε πάντα ορθόδοξοι, σεβόμενοι όσα μας λέει η επιστήμη και οι νόμοι για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ανώνυμος είπε...



Αγαπητέ, καταρχήν έλαβα πλήρη απάντηση, και τους ευχαριστώ.

Κατά δεύτερον δεν προσεξατε ιδιαίτερα,  αυτά που γραφω. Το κεντρικό θέμα που έμμεσα διακρίνω και διαφένεται σε αυτή, αλλά καί σε άλλες αναρτήσεις αγωνιστικού καί ελεγκτικού φρονηματος της εν λόγω ομάδος, καί για το οποίο ενισταμαι τελικά, δεν είναι η έλειψη αγωνιστικότητας, (για αυτό τους προτρέπω να τραβήξουν μπροστά στον αγώνα). Είναι η απαίτηση καί η αξίωση που έχουμε από Αρχιερείς Ορθοδόξους να έχουν πρωταγωνιστικό καί αγωνιστικό ρόλο, που είναι αυτονόητο βέβαια. Στις μέρες μας δεν είναι αυτονόητο τελικά.
Αυτή είναι η βασική διαφωνία μας καί όχι η δράση των αδελφών, καί φαίνεται ξεκάθαρα στις απόψεις μου.

Κατά τρίτον, το αγωνιστικό φρόνημα του κάθε ανθρώπου /χριστιανού, μπορεί και να πηγάζει οχι από το ζηλο για την αγάπη του Χριστού, αλλά από του διαβόλου τα ελατήρια, που μπορεί να είναι η εγωιστική αυτοπροβολή, να δείχνουμε δηλαδή, και όχι να είμαστε. Τονίζω, ότι οπωσδήποτε δεν θέλω να υπονοήσω κάτι ανάλογο  για το συγκεκριμένο blog, θεωρώντας τους αδελφούς πραγματικά αγωνιστές, καί για το λόγο αυτό αφιερώνω χρόνο καί κόπο, για την κατάθεση σχολίων. Τα λέγω αυτά καθώς σε έτερο Ορθόδοξο  αγωνιστικό ιστολόγιο λόγω των φρονημάτων μου κατά του οικουμενισμού, αποκλείστηκα παντελώς απο το δικαιωμα της ελευθερης εκφρασης.
Επίσης, άλλη περιπτωση, σε αλλο ορθοδοξο αγωνιστικό ιστολόγιο,  έστειλα τρία κόσμια σχόλια καί ο διαχειριστής τα ακύρωσε καί δεν τα δημοσίευσε. Ορθόδοξος διαχειριστής που άνευ λόγου, φιμώνει και ακυρώνει την πνευματικό κόπο, την αρετή της δημοκρατίας της ελευθερίας λόγου, σκέψης και έκφρασης, για εμένα θεωρείται φασισμός, ρατσισμός καί αλαζονεία.

Τέλος, η παιδαγωγική τού Αγίου Νεκταρίου, ήταν εκ Πνεύματος Αγίου παιδαγωγική, καί είναι πάντοτε διαχρονική,  αιώνια, χρήσιμη καί καρποφόρα. Όποιος θεωρεί περιττή αυτή τη μορφή διαπαιδαγώγισης, τότε άμμεσα καί έμμεσα θεωρεί περιττό το Πανάγιο και Ζωηφόρο Πνεύμα, πού καρποφόρησε τον Άγιο, και είναι μεγίστη βλασφημία.

Αγαπητέ, αντιλαμβάνομαι ότι είστε παιδαγωγός διότι με τέτοιο ύφος ομιλείτε, καί θα ήθελα να καταθέσω ότι στό λόγο μου προσπαθώ να εφαρμόζω τη διάκριση. Είμαι υπέρ τού ραπίσματος τού Αγίου Νικολάου με το λόγο, όταν διαπιστώνω αλαζονείας πνεύμα στο συνομιλητή, καί υπέρ του πράου και ευγενικού λόγου, όταν διαπιστώνω ότι ο συνομιλητής δεν έχει έπαρση καί αλαζονεία, όπως οι αδελφοί μου, του blog.


Ζηλωτής

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια αδελφέ μου για την στάση που τήρησες! Ο π. Θεόδωρος είναι από τους καλύτερους ιερείς στην Ελλάδα και είναι άδικο να είναι παραγκωνισμένος.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Και εμείς (διαβάζοντας το σχόλιο του ανωνύμου), σας ευχαριστούμε για την κατάθεση της μαρτυρίας σας και σας συγχαίρουμε για την στάση σας.

Θα προσπαθήσουμε να το αναδείξουμε ως ξεχωριστή ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι του Παιδαγωγού, τι συνέβη με τις αδελφότητες και τις συγκεντρώσεις κατά του Πάπα; Δεν γνωρίζω και για αυτό ρωτάω έχοντας καλό λογισμό.

Ανώνυμος είπε...

Τι συνέβει με τις αδελφότητες, τον π. Θ. Ζήση και τον Πάπα;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ενώ σχεδίαζαν όλοι μαζί τις αντιδράσεις στην επίσκεψη του Πάπα (ένα από τα ορμητήρια για αγρυπνίες ήταν το μοναστήρι Αγ.Διονυσίου στον Ολύμπου, και γεωγραφικά χρήσιμο μέρος- έγινε συγκέντρωση στην Αθήνα ενάντια στην παρουσία του Πάπα)
οι αδελφότητες εγκατέλειψαν τον π.Θεόδωρο (ήταν ένας από αυτούς που συντόνιζαν τις αντιδράσεις στην Β.Ελλάδα) και δεν συμμετείχαν στις αντιδράσεις.

(Για την ιστορία, θα θυμίσουμε ότι είχε προηγηθεί η "κόντρα" Χριστόδουλου με Σημίτη για την μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, τα μεγάλα συλλαλητήρια για το θέμα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, η συλλογή υπογραφών από την εκκλησία: έφτασαν τα 3 εκατομμύρια, οπότε με μια πολύ έξυπνη κίνηση, η τότε κυβέρνηση για να διασπάσει το αγωνιστικό φρόνημα και την ενότητα, δίχασε τον πιστό λαό βάζοντας τον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας να καλέσει τον Πάπα-ως τάχα αρχηγό κράτους.
Ο μακαριστός Χριστόδουλος, για να μην χαρακτηριστεί "ακραίος" προτίμησε να παραστεί στην τελετή υποδοχής στην Πλάκα αλλά "έβαλε" τον Πάπα να ζητήσει συγνώμη για τα εγκλήματα των καθολικών. Εκ των υστέρων αποδεικνύεται ότι ήταν ένα από τα σοβαρά πνευματικά-δογματικά λάθη του μακαριστού και άξιου κατά τα άλλα Χριστοδούλου, που ίσως του κόστισε και την ζωή του αφού πιθανώς μετά από αυτό τον εγκατέλειψε η θεία χάρης και έτσι μπόρεσαν και τον "ξεφορτώθηκαν" με τον παράξενο εκείνο καρκίνο.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.