Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Αγωνίες πιστών Νο1. ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΗ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ


ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ

Και όχι οι διάβ(λ)ογοι των Οικουμενιστών:







Κυριάκος Βαρβέρης(Νέον ημερολόγιον):
Χαίρομαι αδελφέ Δημητριε που με διαβεβαιώνεις ότι το ημερολόγιο δεν έχει αναχθεί σε δόγμα και ελπιζω να με θεωρεις εν Χριστω αδελφό σου εστω και αν ακόμα ακολουθώ το νέο ημερολόγιο.

Ο προβληματισμος μου δημιουργηθηκε μελετώντας τα έργα του πατρός Φιλοθεου Ζερβακου ,όπου σε αρκετές επιστολές του καυτηριαζει κάποιες πρακτικές που απαιτούσαν αναβαπτισμο και εκ νέου μυρωμα των πιστών που προέρχονταν από το νέο ημερολόγιο ( ίσως αυτές οι πρακτικές να εφαρμόζονταν παλαιότερα από Ματθαικους). Χαίρομαι και πάλι για τα ξεκάθαρα σχόλιά σου. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός να σας ευλογεί .

Με εκτίμηση και σεβασμό στους αγωνιστές αδελφούς Ορθοδοξους Χριστιανούς του Πατριου ημερολογίου,



Δημήτριος Χατζηνικολάου(Παλαιόν ημερολόγιον)
Ἀσφαλῶς καί σέ θεωρῶ ἐν Χριστῷ ἀδελφόν!

Ἐγώ βαπτίσθηκα καί νυμφεύθηκα στό Νέον. Δέν δέχομαι τίς πλανεμένες Ματθαιϊκές ἀντιλήψεις ἤ μᾶλλον βλασφημίες ὅτι εἶμαι "ἀβάπτιστος" καί "ἀνύμφευτος"! Οὔτε ἀναμυρώθηκα ὅταν προσεχώρησα στό Πάτριον, καθότι, κατά τόν Ἅγιον Νικόδημον τόν Ἁγιορείτην (βλ. ὑποσημείωσιν στόν 48ον Κανόνα τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου), "δευτεροδίδοται τό ἅγιον Μῦρον, ἀλλά εἰς μόνους τούς ἀρνηθέντας τήν πίστιν," ἐνῷ ἐγώ οὐδέποτε ἠρνήθην τήν Ὀρθοδοξίαν.

Ἄν ἀποφασίσῃς νά προσχωρήσῃς στό Πάτριον, θά πρέπῃ νά εἶσαι πολύ προσεκτικός μέ τούς διαφόρους τσαρλατάνους.

Ἡ κοινωνία μέ τόν Οἰκουμενισμόν, ἐν γνώσει ὅτι εἶναι αἵρεσις, ἀποτελεῖ θανάσιμον ἁμάρτημα, ἀλλά καί ἡ προσχώρησις στήν Ὀρθοδοξίαν θά πρέπῃ νά γίνεται μέ πολλήν διάκρισιν καί γνῶσιν.



ΣΧΟΛΙΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ:


Χαιρόμαστε πάρα πολύ που έχει αρχίσει ήδη ένας διάλογος (σε πείσμα των διαλόγων τύπου τσίρκου των Οικουμενιστών)και μία σωστή επικοινωνία εν αληθεία και αγάπη με τους αδελφούς Ορθόδοξους Χριστιανούς και των δύο ημερολογίων.

Πλέον ο κοινός διωγμός της Ν.Τ.Π. απέναντι στην Εκκλησία Του Χριστού μας ενώνει αδιάσπαστα αφήνοντας πίσω και ανεπιστρεπτί ακραίες καταστάσεις και διατυπώσεις.

Ίσως και ο Κύριός μας να επέτρεψε αυτήν την κατάσταση για να μπορεί να υπάρχει σήμερα (μετά από 92 χρόνια)ένα ακαινοτόμητο προζύμι(παλαιό ημερολόγιο) προκειμένου να ενωθεί με την ζύμη(αντιοικουμενιστές νέου ημερολογίου ) και έτσι να αναπλαστεί εν Χριστώ ένας Ορθόδοξος άρτος ευάρεστος στην Παναγία Τριάδα.

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, Πηγή

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.
Για την προσχώρηση στην Ορθοδοξία έχουν αποφανθεί οι Οικουμενικές Σύνοδοι Α'- Β'- Δ' - ΣΤ' οι Κανόνες του Μ.Βασιλείου 1ος και 47ος οι οποίοι επικυρώθηκαν απο την ΣΤ' Οικουμενική (και όχι οι Ματθαικοί)

Ξεκινάμε με τα standards
1.Η είσοδος στην Εκκλησία γίνεται εξ άπαντος δια Βαπτίσματος
2. Εξω απο την Εκκλησία ΔΕΝ υπάρχει Εκκλήσία. Τούτο σημαίνει ότι ΔΕΝ υπάρχουν 2-3...23 Σώματα αλλά μόνο ΕΝΑ με κεφαλή τον Χριστό.
3. Μυρώνουμε επειδή ΔΕΝ υπάρχει άγιο πνεύμα έξω απο την Εκκλησία κατά ακρωτάτη οικονομία, κανονικά πρέπει να βαπτισθεί το εισερχόμενο μέλος.

Β' Οικουμενική: επειδή τότε το 99% είχαν βαπτισθεί απο αιρετικούς Αρειανιστές, κατά ακρωτάτη οικονομία δέχθηκε τον ορθόδοξο ΤΥΠΟ του βαπτίσματος με τριττή κατάδυση εικονίζοντας και πραγματώνοντας την τριήμερη ταφή του Χριστού, καθώς ο άνθρωπος συνθάπτεται με τον Χριστό και συν-ανασταίνεται.
Α' Οικουμενική βάπτισε εξ άπαντος τους Παυλιανιστές
Β'Οικουμενική βάπτισε εξ άπαντος τους Καθαρούς ( και ένα σωρό άλλους)
Οι Καθαροί μήπως αρνήθηκαν την πίστι;;;
Γι' αυτό ακριβώς ονομάστηκαν Καθαροί για το άκρων άωτον της ακρίβειας, σε σημείο να μην δέχονται τον άνθρωπο που έπεσε στην αμαρτία, γι' αυτό καταδικάστηκαν.
Αυτοί οι ΓΟΧ που σας έχουν μυήσει στην ΜΗ αναμύρωση και στο ότι το ποδόλουτρο είναι κανονικό βάπτισμα εν πρώτοις τους ονοματίζω Ασχετους και κατά δεύτερον Καραμπινάτους Αιρετικούς.

Εαν τολμάει κάποιος απο αυτούς τους ψευδοποιμένες ας το καταθέσει επίσημα στην Σύνοδο δηλαδή: δεν μυρώνω κανέναν απο το Νεο-οικουμενισμό κατά την εισδοχή του και οτι το ποδόλουτρο είναι έγκυρο βάπτισμα.
ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΕΥΘΕΩΣ
Τα υπόλοιπα είναι του Διαβόλου και όλων των αιρετικών που συγχωνεύτηκαν στην ΓΟΧ θρησκευτική κοινότητα = Σέκτα με την δική τους υπογραφή

Θα ανεβάσω τα πάντα για όποιον ενδιαφέρεται βλέπε Blog
Μαρτυρική Εκκλησία
Να τελειώνουμε επιτέλους με το σκυλολοι των αιρετικών που κατέστρεψαν την ορθοδοξία δίκην αγαπολογίας, λες και οι Πατέρες των Οικουμενικών Συνόδων είχαν μίσος που έθεσαν τις προυποθέσεις.

Οποιος ενδιαφέρεται ας κάνει τον κόπο να μας διαβάσει

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Εκτός απο τις αποφάσεις της αρχαίας Εκκλησίας...
Η Εκκλησία απεφάνθη εκ νεου με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1756 όπου ΑΚΥΡΩΝΕΙ το βάπτισμα δια επιχύσεως και ραντίσματος
Το ίδιο απεφάνθη και το Πατριαρχείο το 1829
( βλέπε αναλυτικά στο ανάλογο άρθρο που σας έχω ήδη παραπέμψει)

Σημειωτέον οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ορίζουν ΑΝΑΘΕΜΑ για όποιον δεν υπακούσει επι βλασφημία του αγίου Πνεύματος.
Αυτό στα υπ'οψιν

Ανώνυμος είπε...

+.Ι.Γ.Ζ.

Οι αιρετικοί δεν έχουν Ποτήριο Χριστού, ούτε άγιο Πνεύμα.
Όπου δεν υπάρχει Χριστός εκεί δεν υπάρχει ούτε το Άγιον Πνεύμα, διότι ο Χριστός ζει έν τη Εκκλησία διά του Αγίου Πνεύματος, το οποίον αποτελεί την ψυχήν της και η Εκκλησία ζεί διά του Αγίου Πνεύματος έν τω Χριστώ, ο οποίος αποτελεί την κεφαλήν της.
Ο οργανισμός της Εκκλησίας έχει κεφαλήν τον Χριστόν. Τούτο σημαίνει ότι η κεφαλή είναι κεφαλή του Σώματος και το Σώμα είναι της Κεφαλής, ώστε να είναι αχώριστα το έν από το άλλο, και το έν πλήρωμα του άλλου.
Το Άγιον Πνεύμα αρχιτεκτονεί την Εκκλησία του Θεού, συνεπώς ο άνθρωπος γίνεται μέλος της Εκκλησίας του Χριστού μόνον διά του Αγίου Πνεύματος. Όπου είναι το Άγιον Πνεύμα εκεί είναι ο Χριστός και όπου είναι ο Χριστός εκεί είναι και το Άγιον Πνεύμα.
Συνεπώς δεν υπάρχει Εκκλησία σε αιρετικούς και σχισματικούς.
Τα μυστήρια είναι ατικανονικά ενω σε άλλες περιπτώσεις άκυρα όπως το βάπτισμα καθώς τελειται δια επίχυσης και ανυπόστατα γράφε Χρίσμα, διότι επέφεραν την αποσύνδεση στην Μία, Αγία, Καθολική Εκκλησία.
Και από την στιγμή που δεν έχουν άγιο Πνεύμα, δεν έχουν ούτε και τον Χριστό.
Χωρίς Αγιο Πνεύμα... ποιος κάνει την Μεταβολή σε Σώμα και Αίμα;;;
( η μεταβολή γίνεται απο το άγιο Πνεύμα και όχι απο τον Ιερέα )

Ρωτώ:
Υπάρχει άγιο Πνεύμα σ’ αυτούς που το βλασφημούν με τον χειρότερο τρόπο;
Oι Οικουμενιστές που έχουν στους κόλπους τους όλες τις αρχαίες αιρέσεις και τα αναθέματα των οικουμενικών Συνόδων στο κεφάλι τους, έχουν άγιο Πνεύμα;
Εαν έχουν τότε γιατί να φύγω;

Τα Αυτονόητα που ξεκαθάρισαν οι Πατέρες της Εκκλησίας σήμερα έγιναν Δυσνόητα καθώς όλος ο αγώνας έγκειται στο να αποδείξουν κάποιοι την εγκυρότητα των μυστηρίων των πανχάλεπων αιρετικών.

Να ρωτήσω και κάτι άλλο,
Απο το κολυμπάρι και μετά τις υπογεγραμμένες αιρέσεις, τα μυστήρια των Νεο-οικουμενιστών είναι έγκυρα;

Εαν είναι ΠΡΟΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΓΟΧ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ το ίδιο και όλους τους Παπάδες τους
Οσο για μένα τους τα έχω γράψει επίσημα (έχω κρατήσει τα email )

Ιδού η Ρόδος,
Επίσημα κύριοι με την υπογραφή σας, αν τολμάτε και όχι σπέκουλα και χειραγώγηση απο τα site

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ 1935

...Διά τοῦτο προήχθημεν κάθ’ ὑπαγόρευσιν τῆς συνειδήσεως ἡμῶν, νά δηλώσωμεν εἰς τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον, ὅτι κόπτομεν πᾶσαν ἐπικοινωνίαν μέτ’ Αὐτοῦ, ὡς σχισματικοῦ κατά τήν ἰδίαν ὁμολογίαν αὐτοῦ, ποιούμεθα δέ θερμήν ἔκκλησιν πρός τήν μερίδα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ τοῦ ἀποδεχθέντος τό νέον ἡμερολόγιον ἐπί καλῇ τῇ πίστει, ὅτι τοῦτο δέν προσκρούει πρός τήν Ὀρθοδοξίαν, ὡς ἐπιπολαίως διεκήρυξεν ὁ καινοτόμος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν, ὅπως ἀποκηρύξωσι καί οὗτοι τό Γρηγοριανόν ἡμερολόγιον, ὡς ἀντορθόδοξον, καί διασαλπίσωμεν εἰς τόν Σχισματικόν Ἀρχιεπίσκοπον τά ρήματα τοῦ σοφοῦ Βρυένιου: «Οὐκ ἀρνησόμεθά Σε φίλη Ὀρθοδοξία, οὐ ψευσόμεθά Σε Πατροπαράδοτον σέβας, οὐκ ἀφιστάμεθά Σου Μῆτερ Εὐσέβεια, ἐν Σοῖ ἐγεννήθημεν, ἐν Σοῖ ζῶμεν, καί ἐν Σοῖ κοιμηθησόμεθα. Εἰ δέ καλέση καιρός, καί μυριάκις ὑπέρ Σου τεθνηξόμεθα».


† Ὁ Δημητριάδος Γερμανός
† Ὁ Πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος
† Ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος

σ.σ. τότε για την ημερολογιακή καινοτομία τους αποκήρυξαν, ιδρύοντας ίδιον θυσιαστήριον με επισκοπικές χειροτονίες... ενώ σήμερα οι Νεο-οικουμενιστές που υπάγονται βλασφημία του ΠΣΕ έχουν άγιο Πνεύμα;;;

ΥΣ
Ολα τα παραπάνω Δεν τα γράφω για τον Αδελφό και φίλο Δημήτριο Χατζηνικολάου, αλλά για όλους τους κληρικούς και επισκόπους των ΓΟΧ
και προς ενημέρωση όλων των λαικών όπου και αν υπάγονται

Παναγιώτης Παναγιώτου είπε...

Έχω μέσα μου την πεποίθηση και την ελπίδα,ότι το ημερολογιακό ζήτημα θα λυθεί σύντομα,εν πνεύματι αληθείας και αγάπης.
Αιτία της δημιουργίας του εν λόγω ζητήματος ήταν ο επάρατος οικουμενισμός και αιτία της λύσεως θα είναι η στάση μας απέναντι στην σύγχρονη αυτή αίρεση.
Ας μην ελπίζουμε όμως στους αμαρτωλούς εαυτούς μας,αλλά στην αγάπη του Χριστού μας.Εμείς να κάνουμε αυτό που οφείλουμε ως Ορθόδοξοι και ο Χριστός να σώσει την Εκκλησία Του.
Τα σέβη μου στους δυο συνομιλητές.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.
Απο το ενωτικό κείμενο των ΓΟΧ 2014

Β’.Οἰκουμενισμός: Συγκρητιστικὴ Παναίρεση

12.Ἡ συμμετοχὴ τῶν ἐξ ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν στὸ λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν» (1948 κ.ἑ.), καθὼς καὶ σὲ ἄλλους Οἰκουμενιστικοὺς Ὀργανισμούς, ἀποτελεῖ μία ἔμπρακτη ἄρνηση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας...
( σ.σ. εφ’ όσον έχουμε έμπρακτη άρνηση, τότε πως έχουν οι αρνητές άγιο Πνεύμα;;; από την στιγμή που υπάγονται στο ΠΣΕ όλες oι αρχαίες αιρέσεις και Αναθεματισμένες από οικουμενικές Συνόδους, τι άλλη καταδίκη περιμένετε; Το άγιο πνεύμα δεν λάλησε ορθά τότε… και θα λαλήσει ορθότερα σήμερα ; Η μήπως δεν γνωρίζετε ότι η νομιμοποίηση του Σοδομισμού στην τάξη των κληρικών [Αγγλικανοί] όπως και οι Λεσβίες επισκοπίνες προτεστάντισες, τα επίσημα μνημόσυνα στους Μουσουλμάνους ( Λέσβος) οι Μασωνικές στοές και οι συνπροσευχές με τον Δαλάι Λάμα συνιστούν βλασφημία στο άγιο Πνεύμα;
Εσείς για όλα τα παραπάνω θέλετε οικουμενική απόφαση;;;)

Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο και να κλείσω:
Πριν την Α' Οικουμενική Σύνοδο, ποιά Οικουμενική Αναθεμάτισε τους αιρετικούς;;;
Μήπως οι Αγιοι Πατέρες κήρυτταν ότι οι αιρετικοί έχουν ενεργά και ισχυρά μυστήρια;;;
Ο Αγιος Κυπριανός ούτε αγιασμό δεν δεχόταν απο αιρετικούς - πως μπορεί ο μολυσμένος να σε αγιάσει;;;
Ενώ σήμερα οι θολολόγοι κηρύττουν ότι οι αιρετικοί κοινωνούν Χριστό και σε πάνε στον παράδεισο.
Για τέτοιο σκοτάδι μιλάμε.

Ανώνυμος είπε...

Απο το ενωτικό κείμενο των ΓΟΧ 2014

Ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησίαποτὲ δὲν ἀναγνώρισε ἀπολύτως καὶ ἐξ ἀποστάσεως, οὔτε κατ᾿ Ἀκρίβειαν, οὔτε κατ᾿ Οἰκονομίαν, τὰ μυστήρια τὰ ὁποῖα τελοῦνται ἐκτὸς Αὐτῆς, ( σ.σ. τώρα τι έχετε να πείτε αγαπητοί ΓΟΧ;)
ἐφ᾿ ὅσον δηλαδὴ αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι τελοῦν ἢ αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι μετέχουν στὰ μυστήρια αὐτὰ παραμένουν στοὺς κόλπους τῆς ἰδιαίτερης αἱρετικῆς ἢ σχισματικῆς Κοινότητάς τους.
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, μὲ τὴν ἐφαρμογὴ τῆςΟἰκονομίας ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο ὅταν δέχεται μεμονωμένα πρόσωπα ἢ Κοινότητες, τὰ ὁποῖα εἶναι ἐκτὸς Αὐτῆς, ἀλλὰ ἔχουν πνεῦμα μετανοίας, ἀποδέχεται μόνο τὸν (ἐξωτερικὸ) τύπο τοῦ μυστηρίου, ( σ.σ. τι σημαίνει αυτό; ότι έχουν έγκυρα μυστήρια;) τὸ ὁποῖο προέρχεται ἀπὸ αἱρετικοὺς ἢ σχισματικούς, ἐὰν βεβαίως αὐτὸς ἔχει τηρηθεῖ ἀνόθευτος, εἰδικὰ μάλιστα σὲ σχέση μὲ τὸ βάπτισμα, ( σ.σ. τουτέστιν εαν δεν εχει τηρηθεί, τότε βαπτίζουμε)

Οι δικές μου ενστάσεις: είναι στην ολοκληρωτική διαφωνία λόγων και έργων και αυτά ακριβώς στηλιτεύω, την ορθόδοξη ομολογία των ΓΟΧ εν συνδυασμώ της αιρετικής πρακτικής, με αποτέλεσμα την σύγχυση.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.
Απο το ενωτικό κείμενο των ΓΟΧ 2014

Β’.Οἰκουμενισμός: Συγκρητιστικὴ Παναίρεση

12.Ἡ συμμετοχὴ τῶν ἐξ ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν στὸ λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν» (1948 κ.ἑ.), καθὼς καὶ σὲ ἄλλους Οἰκουμενιστικοὺς Ὀργανισμούς, ἀποτελεῖ μία ἔμπρακτη ἄρνηση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας...
( σ.σ. εφ’ όσον έχουμε έμπρακτη άρνηση, τότε πως έχουν οι αρνητές άγιο Πνεύμα;;; από την στιγμή που υπάγονται στο ΠΣΕ όλες oι αρχαίες αιρέσεις και Αναθεματισμένες από οικουμενικές Συνόδους, τι άλλη καταδίκη περιμένετε; Το άγιο πνεύμα δεν λάλησε ορθά τότε… και θα λαλήσει ορθότερα σήμερα ; Η μήπως δεν γνωρίζετε ότι η νομιμοποίηση του Σοδομισμού στην τάξη των κληρικών [Αγγλικανοί] όπως και οι Λεσβίες επισκοπίνες προτεστάντισες, τα επίσημα μνημόσυνα στους Μουσουλμάνους ( Λέσβος) οι Μασωνικές στοές και οι συνπροσευχές με τον Δαλάι Λάμα συνιστούν βλασφημία στο άγιο Πνεύμα;
Εσείς για όλα τα παραπάνω θέλετε οικουμενική απόφαση;;;)

Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο και να κλείσω:
Πριν την Α' Οικουμενική Σύνοδο, ποιά Οικουμενική Αναθεμάτισε τους αιρετικούς;;;
Μήπως οι Αγιοι Πατέρες κήρυτταν ότι οι αιρετικοί έχουν ενεργά και ισχυρά μυστήρια;;;
Ο Αγιος Κυπριανός ούτε αγιασμό δεν δεχόταν απο αιρετικούς - πως μπορεί ο μολυσμένος να σε αγιάσει;;;
Ενώ σήμερα οι θολολόγοι κηρύττουν ότι οι αιρετικοί κοινωνούν Χριστό και σε πάνε στον παράδεισο.
Για τέτοιο σκοτάδι μιλάμε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

πατέρ Ι.Γ.Ζ.
γνωρίζετε τόσο πολλά, οπότε είστε καταιγιστικός, δεν έχουμε κάτι να σχολιάσουμε. Απλά τα διαβάζουμε και τα λαμβάνουμε υπόψη.

Μόνον μια παρατήρηση-ένσταση:
"δεν μυρώνω κανέναν απο το Νεο-οικουμενισμό κατά την εισδοχή του και οτι το ποδόλουτρο είναι έγκυρο βάπτισμα."
Δηλαδή όσοι έκαναν κανονικό βάπτισμα, σε κολυμπήθρα με αρκετό νερό, όπου σωστά καταδύθηκαν, με αυτούς -που είναι μάλλον η πλειοψηφία- τι γίνεται;
Είναι δυνατόν να υποχρεωθούν να ξαναβαπτιστούν;

Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.

Σας γράφω εντίμως και με φόβο Θεού:

Οποιος έχει επίχυση απο το Νεο η ράντισμα απο τις Σλάβικες Εκκλησίες πρέπει να βαπτισθεί ορθόδοξα με τριττή κατάδυση.

Απαραίτητη προυπόθεση είναι η κατήχηση και κατόπιν η βάπτιση.
Ο Χριστός είπε ο Πιστεύσας και Βαπτισθείς...

Εαν κάποιος έχει τριττή κατάδυση απο το Νεο η απο τις Σλάβικες Εκκλησίες τότε έχει Βάπτισμα.

Η οικονομία σαφώς είναι το 50% της Εκκλησίας και ως εκ τούτου ο άνθρωπος μπορεί να γίνει δεκτός με Χρίσμα η και κατά ακρωτάτη οικονομία με την μετάνοια ( στην περίπτωση που δεν μπορεί να εννοήσει όλα τα παραπάνω) τα πάντα γίνονται προκειμένου να σωθεί μια ψυχή.

Απόδειξη το αεροβάπτισμα της Νοσοκόμας... και όμως η Εκκλησία το δέχεται ως έγκυρο σωτηριολογικό μυστήριο.
Αυτές οι περιπτώσεις όμως είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας.

Σαφώς ο επίσκοπος και κατά δεύτερον ο Παπάς θα αξιολογήσει με διάκριση την περίπτωση εκάστου, άνθρωπος με άνθρωπο απέχει όσο το σίδερο με το βαμβάκι και θα πράξει αναλόγως για την σωτηρία του.

Ο Κανόνας όμως πρέπει να είναι ξεκάθαρος και οι οικονομίες στις υποσημιώσεις, ενω εμείς σήμερα κάναμε τις υποσημειώσεις Κανόνα και τον Κανόνα υποσημείωση και μάλιστα όποιος αρθρώσει λόγο κατηγορείτε ως φονταμενταλιστής.

Ανώνυμος είπε...



'' η κοινωνια με τον οικουμενισμο εν γνωσει .....ειναι αιρεσις'',,,,[?]


----υπο το αναθεμα κεινται οι εν γνωσει κοινωνουντες των Μυστηριων των υπο των κ ρ ι σ ι ν καινοτομων καιτοι ταυτα ειναι εισετι ισχυρα.
Τα μυστηρια των μη κεκριμενων λογιζονται εγγυρα μεχρι της καθαιρεσεως των αιρετικων νομιζω [Ζ` οικ.Συν].

Τον αγ.Ανατολιο χειροτονησε ο Αιρετ.Διοσκορος μετα τη ληστρικη της Εφεσσου κ πριν τη Δ `οικ.συνοδο'η χειροτονια εκ θεου εστιν.Τα υπο του Νεστοριου τελουμενα μυστηρια θεωρηθηκαν εγγυρα μεχρι της καθαιρεσης του.

Διπλος ο κινδυνος της εκκλησιας.
Απο τη μια και απο την αλλη.
Εσφαλμενη η οδος που ακολουθουν καποιοι.
Πρεπει η εκκλησια να ξεκαθαρισει ποιοι ειναι πραγματικα σχισματικοι και ποιοι σχισματοαιρετικοι,αλλοιως θα βλεπουμε συνολα να αποσχιζονται απο τη Μια ,Ορθ.Εκκλησια.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Οτι είναι ο άρχοντας που μνημονεύεις, αυτό είσαι και εσύ που τον μνημόνευσες, το ίδιο και ο λαικός που άκουσε και προσήλθε συνειδητά στο Ποτήριο. Αυτή την έννοια έχει η εκφώνηση του επισκόπου, δηλαδή την ομολογία του κληρικού με ποιόν επίσκοπο συντάσσεται αλλά και την ενημέρωση των λαικών, ώστε να γνωρίζουν σε ποιό Ποτήριο θα κοινωνήσουν.

Στην αρχαία Εκκλησία τα μυστήρια λ.χ. του Νεστορίου ήταν έγκυρα μέχρι να καταδικασθεί επίσημα, επειδή τότε δεν υπήρχε Νεστόριος πριν τον Νεστόριο Σήμερα είναι κάτι που δεν γνωρίζει η Εκκλησία;
Επιτρέπεται να συλλειτουργείς με επισκοπίνες προτεστάντισες;
Επιτρέπεται η επισημοποίηση του Σοδομισμού στους κληρικούς; ( Αγγλικανοί και αν θυμάμαι καλά και στο Νεο κάτι τέτοιο είπαν - ίσως να παράκουσα )
Επιτρέπεται να συμπροσεύχεσαι με βουδιστές και όλους τους Σατανολάτρες αδύνατον αριθμείσαι;
Επιτρέπεται να υπογράφεις την θεωρία των κλάδων;
Επιτρέπεται να υπογράφεις για την νομιμοποίηση των Μονοφυσιτών ως αδελφή ορθόδοξη Εκκλησία. Η Δ' Οικουμενική που τους αναθεμάτισε πριν απο 1600 χρόνια έκανε λάθος;;;;;; Τότε δεν λάλησε σωστά το άγιο Πνεύμα και ήρθαν οι τσαρλατάνοι σήμερα να το διορθώσουν;
Επιτρέπεται να υπογράφεις ότι η Ορθοδοξία ΔΕΝ έχει όλη την αλήθεια αλλά οτι όλες οι διδασκαλίες έχουν μέρος της αλήθειας;;; ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΕΥΘΕΩΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ

Επιτρέπεται ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος να τελούν επίσημα μνημόσυνα στους Μωαμεθανούς με συλλειτουργό τον Πάπα Ρώμης;
κλείνω με δυο ερωτήματα:
1.Τι δεν γνωρίζει η Εκκλησία για όλα τα παραπάνω ώστε θα πρέπει να συγκληθεί 8η οικουμενική;;;
Τότε να περιμένω και την κατοχύρωση του Ευαγγελίου εκ νέου;;;

2.Στο Κολυμπάρι υπέγραψαν αιρέσεις και την νομιμοποίηση του ΠΣΕ
Τούτο σημαίνει κατεγνωσμένη αίρεση;
η θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη Πανορθόδοξη να καταδικάσει την προηγούμενη;


Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.

Και κάτι ακόμα,
Στην αρχαία Εκκλησία (πολλώ δε μάλλον στην σύγχρονη) υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου δέχθηκαν τα μυστήρια των αιρετικών, αλλά αυτό έγινε και γίνεται για ποιμαντικούς λόγους και όχι επειδή οι αιρετικοί έχουν έγκυρα μυστήρια.
Το πρώτο μεγάλο παράδειγμα έγινε στην Β' Οικουμενική.
Γιατί δέχθηκαν το Βάπτισμα των Αρειανών ως έγκυρο, ενώ κάποιων άλλων αιρετικών ως άκυρο;;

Επειδή η αίρεση του Αρειου είχε εισχωρήσει μέχρι το μεδούλι, με αποτέλεσμα όλη η Ρωμανία αλλά και οι περισσότεροι οι επίσκοποι της Β' Οικουμενικής να έχουν Βάπτισμα απο Αρειανούς, ίσως κάποιοι να είχαν και χειροτονία.
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει πως εαν το ακύρωναν, έπρεπε πρώτος ο Μ.Κων/νος να βγεί απο τα δίπτυχα διότι βαπτίσθηκε απο Αρειανό, αλλά και οι ίδιοι οι επίσκοποι έπρεπε να βαπτισθούν και την επόμενη να γίνουν Διάκοι, μετά Πρεσβύτεροι κατόπιν Επίσκοποι... ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ
Ετσι λοιπόν βρήκαν την λύση επειδή το βάπτισμα των Αρειανών σε τίποτα δεν διέφερε απο το ορθόδοξο. Τουτέστιν ο ΤΥΠΟΣ.

Τους υπόλοιπους αιρετικούς ( μακράν μικρότερων αιρετικών διδασκαλιών) τους βάπτισαν επειδή είχαν παραχαράξει τον ορθόδοξο ΤΥΠΟ του μυστηρίου

Εκτοτε αυτή την πρακτική έχει η Εκκλησία, όταν υπάρχει ο ορθόδοξος τύπος
του μυστηρίου, τότε παρά την οικονομία είναι δεκτόν με ΑΝΑΜΥΡΩΣΗ
Β' Οικουμενική 7ος κανόνας ΠΗΔΑΛΙΟ εκδόσεις ΑΣΤΗΡ σελ. 163-164

Ανώνυμος είπε...

Οχι δεν επιτρεπεται!

,,,,,

Ο αγιος Γρηγοριος Θεολογος,δεν διεκοψε εκκλησιασ.κοινωνια με τον επισκοπο του οταν αυτος υπεγραψε ενα ημι-αρειανο κειμενο{361]αλλα αγωνιστηκε να τον πεισει.Και πραγματικα τα καταφερε μετα τρια ετη,οπου και το αποκηρυξε.
Βεβαιως και ο ευσεβης Κανων της Ορθ.Εκκλησιας γνωριζει ως αγιες και εγκυρες εκεινες τις Συνοδους τις οποιες διακρινει η ορθοτης των δογματων {Αγ.Μαξιμος προς Θεοδοσιο Καισσαρειας}.Αλλα υπαρχει κ χρονος κ θα δειξει ,...
Ο Αιρ.Νεστοριος εως τη στιγμη της καταδικης του,εκαλειτο απο τους επισκοπους του ''ευλαβεστατος '' και εθεωρειτο επισκοπος ακομα της Καθολικης Εκκλησιας.
Το να βαδιζει κανεις εν μεσω παγιδων και επικινδυνων επαλξεων επανω εις τα τειχη της πολεως,ορθοτομων κ ορθοποδωντον λογον της αληθειας,ειναι νομιμως αγωνιζομενος ως αποδεικνυων την Ορθ.Πιστη.
Η εκκλησια κλυδωνιζεται αλλα ουδολως καταποντιζεται.
Και αν κ χειμαζεται,τοσο κ υπομενει ...
Ποιος εκφραζει την εκκλησια; μηπως οι σχισματικες κοινοτητες ;
Οχι βεβαια!

Οσο για τον επισκοπο.
Ο γερων πατερας του καθενος που βρισκεται στο κρεβατι του πονου,που ξερει τι ειναι ο επισκοπος του;
Που γνωριζει κανεις εκτος λιγες περιπτωσεις τι ειναι ο επισκοπος του;
Μπορει να βγαλει ασφαλες συμπερασμα εαν πραγματι ειναι αιρετικος καποιος εαν δεν καταδικαστει η αιρεσις και αφου ανακριθουν τα δογματα του και φανουν εαν ειναι πραγματι αιρετικες οι προθεσεις του,οπως γνωριζουμε απο τις οικουμενικες συνοδους;
Τελικα κανουμε τη ζωη της εκκλησιας ολο και πιο δυσκολη με την ακριβεια,την οποια δεν γνωριζει ο πιστος λαος και πως να γνωριζει αφου δεν εχει ιδεα και που το μονο που ξερει ειναι να πηγαινει να κοινωνα και να εξομολογειται απλα και ταπεινα.
Επειδη ομως η εκκλησια εκφραζεται @συ-νοδικως @ κ οχι με του καθενος τα λογια,και ειμαστε υποχρεωμενοι να σεβαστουμε τη συνοδικη εννοια ,υπο τον ορο πως εκφραζεται πατερικα,γνωριζει να αγωνιζεται απο την αλλη και να αμυνεται οσακις διεβαλλεται η ορθη πιστις,και δεν απεκλειε ποτε τους ορθοδοξως φρονουντες αγιους πατερες να διαφωτιζουν τους πλανεμενους,ινα μη γινει η Εκκλησια διεφθαρμενων δογματων.
Ορια Πατερων αιωνια μη μεταιροντα και τας εφ'εκατερα παρατροπας,υπερβολας φημι και ελλειψεις,αποτρεπομενον,την βασιλικην οδευειν και μεσην και προς Ουρανους και Θεον απλανως και α σ φ α λ ω ς φερουσαν.
Ολες δε οι οικουμενικες Συνοδοι ησαν θελημα Θεου,καθως ο αγ.Φιλοθεος ομολογει για την αναποφευκτη αυτη συγκληση συνοδου του 1341-''ως θελημα Θεου''...''ινα και Ο Θεος εν Εκκλησια πολλη και λαω βαρει δοξασθη....και τον οικειον αυθις κατα τον εαυτου λογον αντιδοξαση θεραποντα'' [αγΓρηγ Παλαμας - Μονχ Θεοκλητου Διονυσιατη σελ 183].
Δεν θα επανελθω,εξακολουθω να πιστευω πως το καραβι της Ορθ.Εκκλησιας εχει Κεφαλη Τον Χριστο κ Αυτος το κυβερνα,οπως ο γερ.Αγ.Παισιος μας συμβουλευει.
Τα υπολοιπα ειναι για μπλεξιμο
....Και καποιοι ενοριτες που μεταπηδησαν στους παλαιοημερολογιτες,εξακολουθουν να τους βλεπουν που πανε στα μνημοσυνα των νεοημερολογιτων,που τους καλουν ολοι αυτοι οι συγγενεις κ φιλοι τους ,οποτε εχουν εκκλ.κοινωνια κ παλι ενω τους θεωρουσαν αιρετικους.
Ο καθε ενας εχει την ευθυνη του απεναντι του εαυτου του κ Του Θεου.
Συγνωμη κ παλι!

Ανώνυμος είπε...

Εχει μεγαλη σημασια για πια περιοδο μιλαμε και την περιπτωση του καθε ατομου (π.χ. στο Βαπτισμα αν γινανε καταδυσεις ή οχι)
Μεγαλο προβλημα δυστυχως δημιουργηθηκε απ την αλλοπροσαλη σταση των Επισκόπων ΓΟΧ (με αποτελεσμα να υποβαθμιζεται, για να μην πω γελοιοποιειται ο αγωνας των ΓΟΧ) οι οποιοι με υπερζηλωτισμο κι ανευθυνοτητα μιλαγανε για ακυρα μυστηρια νεο/των τις δεκαετιες 50, 60, 70 (όταν η ΡΟΕΔ απ΄οπου ελκουμε χειροτονιες και τρία μέλη της ευωδίασαν τα λείψανα, με συνεση, αρνιοτανε να παρει θεση σε τοσο σοβαρο ζητημα) και τωρα πια (μετα το Κολυμπαρι) που το νεο ημερολογιο ειναι κατεγνωσμενη αιρεση λόγω Οικουμενισμού, δεν ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ στη πραξη οι εξαγγελιες κι ενιοτε γινονται στραβα ματια και κοινωνουν νεο/τες.
Το θεμα ειναι ομως τι επρεπε να γινει τις παλιοτερες δεκαετιες αν δεν υπηρχαν αποδειξεις αν βουτηχτηκε ή οχι...
Ο αβουτηχτος=αβαπτιστος (κατα τον Ιερό Νικόδημο)πώς μπορεί να κοινωνήσει ;
Επίσης το πότε βαπτίστηκε ο νεο/της. Μετα το 1965 περιπου (νομιζω ειχανε βγαλει κι εγκυκλιο) στην συντριπτική πλειοψηφία δεν γινότανε βουτηγμα. Αλλά και το πότε μυρώθηκε στο νεο
Ειδικα μετα την ενωση με Κυπριανιτες βλεπουμε αρκετα περιεργα, κι Επίσκοποι με συγκεκριμενη θεση το 60, 70, στη ΠΡΑΞΗ να πρεσβευουν αλλα σημερα, μπερδεύοντας, παίρνοντας φαινεται αντιστροφα τις δεκαετιες και τα γεγονοτα.
Και μπορεί να λεμε κατεγνωσμενη αιρεση μετα το Κολυμπαρι, και προσωπικα να μην παίρνω την ευθυνη να μιλησω για παλιότερα, αλλα ποιος νεο/της μπορει να ειναι σιγουρος για μετα την Ασιζη το 1986, όταν πια ουτε ενας Επισκοπος στην κρατουσα δεν εκανε αποτειχιση κι όταν ο ενας παναιρετικός Κων/πόλεως διαδεχότανε τον άλλο χωρίς καμία ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ (αποτείχιση) αντίδραση ;;
Ο Κύριος, ως ελεημων, φωτίζει και αλλόθρησκους, και χωρις να συμμετεχουν σε Μυστηρια, αλλα με εκεινους τους Ορθοδοξους που ξερουνε και παραμενουνε στην Κρατουσα τί γίνεται ;
Δεν πειραζανε και πειράζουνε τον Κυριο, μένωντας εν γνώση τους κι ουσιαστικα απαιτωντας να εχουν Μυστηρια, μετά από τόσες δεκαετίες παραμονής σε μια συνεχώς κατρακυλούσα και τώρα πια κατεγνωσμενη αιρεση ;

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Εκτός από τους υπερζηλωτές του Πατρωου, μεγαλο κακο κανανε κι επίσης διευρύνανε το χασμα-Σχισμα με το νέο και καποιοι "Φωστηρες" του νεου, οι οποιοι μιλαγανε για δυνητικη αποτειχιση, υποδεικνυοντας ουσιαστικα με την σταση τους την ΜΗ αποτειχιση και "αναπαυοντας" συνειδησεις εξαρτωμενων απο τις κρατικές παροχές και προνόμια, όταν ο Ίερος Νικοδημος στην ερμηνείαν του ΙΕ΄Κανων της Πρωτοδευτερας Συνοδου(Ιερόν Πηδάλιον Σ.358),ΕΓΚΩΜΙΑΖΕΙ τους αποτειχισθεντες προ Συνοδικής, οπότε καταλαβαίνουμε τι προτάσσει το Πνευμα του Νομου….
Αν γινόντουσαν ευρύτερες αποτειχίσεις από το 1965, με τα γνωστα του Αθηναγορα, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ κι ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΝ με την παροδο των ετων και της εκτροπης, σημερα δεν θα ειμασταν εδω...Αυτα όμως για τις παλιότερες δεκαετίες, σήμερα δεν έχει νόημα να κάνει καποιος αποτειχιση από τον Κων/πόλεως, Μαγνησιας, Συρου, Μεσσηνιας, αλλα να παει π.χ. στον Πειραιως που συλλειτουργει καθε τρεις και λιγο μαζι τους, τους εγκωμιαζει και τους απαλλασει (βλεπε Μεσσηνιας) στο Εκκλησιαστικο δικαστηριο και δεν αντεδρασε στον διορισμο του Μεσσηνιας ως εκπροσωπου στο Π.Σ.Ε., αφου αλλωστε βεβαιωνει για το Ορθοδοξο φρονημα του. Μιλαμε για ΟΜΑΔΑ κεκκριμενων αιρετικων, οπου απλα καποιοι το παιζουν αντιδρωντες, οπώς και σ αλλους χωρους καποιοι το παιζουνε αντιμνημονιακοι...Παρεπτιπτόντως αναγνωριζουνε κι αλλες Εκκλησιες από τη συμμετοχη το 1948 στο Π.Σ.Ε. (γιατι καποιοι σημερα πεφτουν απ τα συννεφα...
Η Εκκλησία σαφώς δεν θα χαθεί, αλλά στο παρελθόν δεν χαθηκε γιατί μεσολάβησαν Μαρτυρες κι Ομολογητές, δεν επενεβη ο ίδιος ο Κύριος (που εννοείται ενίσχυσε τους ανωτέρω), όπως αποκοιμίζουν το Ποιμνιο τους κάποιοι "Ιερωμένοι" λέγοντας τους "έχει ο Θεός" κι εκεινοι μενουνε στη βολεψη και τα προνομια τους.
Όπως δεν θα χαθεί και σήμερα, αν θελήσει η ηγεσια των ΓΟΧ να συνεχισει τις παρεκτροπες, εκτός δηλαδή περιστατικων κοινωνίας με νεο/τες, έχουμε θέματα με καρτα πολίτη, έλλειψη ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ αντιδρασεων για μαθημα θρσησκευτικων κ.α., με τα θρησκευτικα κι "αντιρατσιστικα" νομοσχεδια της Ν.Τ.Π, να θέλουν να μας δεσουνε τα χερια. Το να συνταχθουν καποιοι με την Κρατούσα "Εκκλησια" της Ν.Τ.Π., είτε ακολουθούν το Πατριο, είτε το νέο, δεν σημαίνει ότι όλοι θα τους ακολουθήσουνε

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΕΡΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ
"Οι γαρ, δι' αίρεσιν τινα παρά των Αγίων Συνόδων, ή Πατέρων κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος, ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται, προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον,
αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν ΕΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΡΥΣΑΣΘΑΙ".
(Ιερόν Πηδάλιον Σ.358).

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Είναι γνωστό ότι οι ματθαιικοί είναι ακραίοι και έχουν αυτοαπομονωθεί λόγω αντιεκκλησιαστικού πνεύματος. Έχουν γίνει μάλιστα και 6-7 κομμάτια, όχι ότι οι φλωρινικοί είναι λογότερα! Έχει δίκιο ο κ. Χατζηνικολάου ότι κάποιος που θα πάει στο παλιό πρέπει να προσέχει τους τσαρλατάνους. Βέβαια σε σοβαρό διάλογο απαγορεύονται εκφράσεις κοσμικές τέτοιου είδους. Εμείς οι χριστιανοί πρέπει να χρησιμοποιούμε θεολογικούς ή πνευματικούς όρους.

Οι φλωρινικοί από την άλλη δεν έχουν αποδείξεις ότι είναι επίσκοποι ή ιερείς αφού δεν υπάρχει πιστοποιητικό χειροτονίας του πρώτου τους επισκόπου του ταλαντίου Ακακίου Παππά. Υπάρχουν κανόνες οικουμενικών συνόδων που απαγορεύουν να γίνεται δεκτός ιερέας ή επίσκοπος χωρίς τα απαραίτητα χαρτιά του. Και θα πρέπει να γίνεται έλεγχος της ορθόδοξης πίστης του. Αν έχει και χαρτιά και ορθή πίστη τότε πρέπει να γίνεται δεκτός. Το ότι πέρασαν από το 1960, 56 χρόνια και καμία ομάδα φλωρινικών δεν παρουσίασε πιστοποιητικό χειροτονίας του πρώτου τους επισκόπου Ακακίου αποδεικνύει ότι δεν υπάρχουν οι Κανονικές αποδείξεις για το αν είναι επίσκοποι ή όχι.

Ενώ ο ακάκιος είχε αμφισβητηθεί το 1960, όχι μόνο από τους ματθαιικούς και την επίσημη εκκλησία της Ελλάδος, αλλά ακόμα και από τους ίδιους τους φλωρινικούς πιστούς, απόδειξη ότι δεν τον άφησαν να λειτουργήσει όσο ζούσε στην ενορία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού στην Αμφιάλη Πειραιώς, παρ' όλα αυτά δεν έβγαλε φωτογραφίες με τον Αρχιεπίσκοπο Χιλής Λεόντιο Φιλίπποβιτς, όταν δήθεν μαζί χειροτόνησαν επισκόπους το 1962. Ποιά θα ήταν η καλύτερη απόδειξη για το ότι είναι Επίσκοπος αφού όλοι σχεδόν μιλούσαν για ανύπαρκτη χειροτονία; Αφού υπάρχουν φωτογραφίες του Λεοντίου όταν χειροτονεί τον Αυξέντιο Πάστρα Επίσκοπο, γιατί απουσιάζει ο Ακάκιος αν ήταν Επίσκοπος;

Ο Αυξέντιος Παστρας ήταν καθηρημένος από τον Επίσκοπο του Ματθαίο Καρπαθάκη το 1949, διότι όταν επέστρεψε από τις ΗΠΑ όπου είχε πάει για έρανο δεν πήγε στον Επίσκοπο του Ματθαίο, αλλά στον Φλωρίνης Χρυσόστομο, μαζί με το ταμείο που έκανε από τον έρανο.

Ακόμα αρνιόταν να κάνει εγκαίνια ναού που θα αφιερωνόταν στον άγιο Νεκτάριο Αιγίνης αφού δεν τον δεχόταν ως άγιο. Αυτός άφησε ελεύθερη και την ηγουμένη Μαγδαληνή να γράφει κατά του Αγίου Νεκταρίου το 1970. Ονομάζοντας τον αγιομάχο, αιρετικό, εικονομάχο και άλλα φρικτά. Για όποιον θέλει να σωθεί υπάρχει ένας δρόμος, Αποτείχιση και μακριά από γοχ. ΜΑΚΡΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Οι Νεοημερολογίτες Οικουμενιστές με όλες τις βλασφημίες που υπέγραψαν και ξεστόμισαν δημοσίως δεν αρνήθηκαν την ορθή πίστι κ. Χατζηνικολάου;
Πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσεις δωδεκαθειστής για να αρνηθείς την πίστι;
Οι επίσημες συμπροσευχές με τους ινδιάνους και όλα όσα γίνονται δεν αποτελούν άρνηση της ορθοδοξίας;
Προφανώς έχετε μπλέξει με Κυπριανίτες οι οποίοι επίσης ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ όπως και η συντριπτική πλειονότητα των ΓΟΧ

Ανώνυμος είπε...

Ο λόγος κάποιων αδερφών περισσότερο μου φαίνεται για λόγος ρητορικός όπου αγωνίζεται για επικράτηση της απόψεώς του -ακόμη και αφορίζοντας την άλλη πλευρά- παρά για λόγος χριστιανικός.

Πρόβλημα ορθόδοξης βιωματικής κατήχησης υπάρχει και ο οικουμενισμός πάνω σε αυτό βασίζεται και το διαιωνίζει, προκειμένου να συστήσει το δικό του "κατηχητήριο". Το κατηχητήριο της ομοιογένειας, της ισοπέδωσης, της δήθεν ευκολίας, της διαστροφής της αποφυγής του Σταυρού στο βωμό σκοπιμοτήτων

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.