Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ (Ἀφιερωμένω στόν μητροπολίτη Θεόκλητο, ἀπό τόν προκάτοχό του)

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

Μᾶς κατηγοροῦν, ὅτι δὲν σεβόμεθα τὸ Πατριαρχεῖο, διότι ὅλως αὐθαιρέτως διεκόψαμε τὸ μνημόσυνο τοῦ ὀνόματος τοῦ πατριάρχου.
Ὄχι, ἀδικοῦν τὴν ἀλήθεια, ὅταν λένε «ὅλως αὐθαιρέτως». 
Τὸ ἀληθὲς εἶνε τὸ τελείως ἀντίθετο. 



Ἐὰν ἀνοίξετε τὸ Πηδάλιο καὶ μελετήσετε τὸν ΙΕ΄ κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τότε θὰ δῆτε ὅτι ὄχι «ὅλως αὐθαιρέτως» ἀλλὰ
«ὅλως κανονικῶς» διεκόψαμε τὴ μνημόνευσι τοῦ πατριάρχου. 

Τὴν διεκόψαμε μετὰ ἀπὸ φρικώδεις δηλώσεις του περὶ πρωτείου καὶ ἀλαθήτου τοῦ πάπα, περὶ φιλιόκβε κ.λπ.. «Γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» διεκηρύσσοντο, σὲ παγκόσμιο κλίμακα, ἀντορθόδοξες διδασκαλίες, ποὺ ἔχουν καταδικασθῆ ἀπὸ πλῆθος Συνόδους. 


Οἱ δὲ τρεῖς μητροπολῖται τῆς Βορείου Ἑλλάδος, οἱ ὁποῖοι μὲ πόνο ψυχῆς προχωρήσαμε στὴν διακοπὴ τοῦ πατριαρχικοῦ μνημοσύνου, μὲ ἔγγραφο πρὸς τὴν Ἱ. Σύνοδο δηλώσαμε ὅτι, ἐὰν ὁ πατριάρχης διέψευδε τὶς σχετικὲς δηλώσεις, ἐμεῖς θὰ ἐπαναλαμβάναμε τὸ μνημόσυνο. Ἀλλὰ δυστυχῶς ἐκεῖνος ἐπέμεινε στὶς πεπλανημένες ἀντιλήψεις του. 


Τὸ δὲ γεγονὸς ὅτι ἡ Ἱ. Σύνοδος, παρ᾿ ὅλες τὶς πιέσεις ποὺ δέχθηκε, δὲν προχώρησε νὰ ἐπιβάλῃ κυρώσεις ἐναντίον μας, δείχνει ὅτι κατὰ βάθος ἀνεγνώριζε τὴν ὀρθότητα τῆς ἐνεργείας μας. Προσέφερε δὲ ἡ ἐνέργειά μας αὐτὴ ὑψίστη ὑπηρεσία στὸ Πατριαρχεῖο, διότι ὑπῆρξε ἕνα φρένο στὸν πατριάρχη, ποὺ ἔσπευδε πυραυλοκινήτως πρὸς ἄκαιρον ἕνωσιν μὲ τοὺς παπικούς.

[Ἀπὸ βιβλίο «Ἀπαντήσεις ἐκκλησιαστικῶν θεμάτων», Ἀθῆναι 1973, σσ. 49-50 καὶ 
«ΚΟΡΑΚΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ», ἐκδοση 2016, σελ. 51)



Διαβάστε 2 σχετικά άρθρα-απαντήσεις στην νέα εγκύκλιο του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου:

και

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ Κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΓΙΑΤΊ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ;





Και επειδή μια εικόνα = 1000 λέξεις,
ΔΕΙΤΕ τι κάνει ο διάδοχος του π.Αυγουστίνου:











Φυσικά ο π.Θεόκλητος  δείχνει την αγάπη του όχι μόνον στους Οικουμενιστές αλλά και στους αμιγώς ορθοδόξους, απλά με άλλους τρόπους:



ο γεμάτος "αγάπη" π.Θεόκλητος,
ανακοινώνει την παύση από ηγούμενο στον π.Παϊσιο (στο μοναστήρι που έχτισε ο ίδιος ο π.Παϊσιος!).
Το έγγραφο θιροκολλείται έξω από το μοναστήρι! Νέα εκκλησιαστικά ήθη (μάλλον "εισαγόμενα" από το Φανάρι)


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τυφλωμενος απο την αιρεση και την κοινωνια του με τους αιρετικους ο μητροπολιτης φλωρινας πηρε φορα...κατηφορα...και ποιος τον σταματα...!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαν Ντάλας είπε...

Η απόφαση της Συνόδου του 1351 που αναθεμάτισε τον Βαρλαάμ και τον Ακίνδυνο όριζε να διακόπτουμε την κοινωνία, όχι μόνο με τους αιρετικούς αλλά και με όσους κοινωνούν μαζί τους,τους οποίους άν είναι κληρικοί "πάσης ιερατικής λειτουργίας απογυμνώμεν"..."κι άν είναι λαικός την ιδίαν (ακοινωνησίαν) καθυποβάλλομεν". Ο Αγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος λέει:"Όχι μόνο αυτοί που φθείρουν την πίστη με κακή διδασκαλία, για την οποία ο Χριστός απέθανε, θα πάνε στο πύρ το άσβεστο, αλλά και οι ακροατές αυτού". "Ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται". Ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης επισημαίνει:"Εφης δι εμοί οτι δέδοικας ειπείν τω πρεσβυτέρω σου, μή αναφέρειν τον αιρεσιάρχην καίτοι περί τούτου ειπείν σοι το παρόν ού καταθαρρώ, πλήν οτι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτώ κάν Ορθόδοξος εί ο αναφέρων".

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.