Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Οι παρεξηγήσεις πού χωρίζουν τούς ορθοδόξους αντιοικουμενιστές. Σχόλιο.+ Νεότερη Ενημέρωση

Οι παρεξηγήσεις πού χωρίζουν τούς ορθοδόξους αντιοικουμενιστές



Υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση πού τήν εκμεταλεύεται ο διάβολος γιά νά μάς διαβάλει, νά μάς διαιρεί καί νά κάνει τήν δουλειά του, νά βασιλεύει.

Ο Γέροντας Ιωσήφ ο ησυχαστής έφυγε από τής παρατάξεις τών ζηλωτών καί γύρισε στά μοναστήρια. Γιατί τό έκανε;

Διότι τό 1950 οι παρατάξεις τών ζηλωτών έβγαλαν εγκύκλιο η οποία καταδίκαζε τήν κρατούσα Εκκλησία τού νεού ημερολογίου ώς αιρετική μέ άκυρα μυστήρια.

Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα ν’ανησυχήσει, νά προσευχηθεί καί νά δεί όραμα ότι ξέφυγε από τό Άγιον Όρος καί βρίσκονταν σ’ένα βράχο μέ κύμα έτοιμος νά πνίγει, όποτε άφησε τούς ζηλωτές καί γύρισε στό Πατριαρχείο, όμως δέν μνημόνευε τόν Πατριάρχη, διότι άλλο είναι τό Πατριαρχείο καί άλλο ο Πατριάρχης.

Όταν ο Πατριάρχης κηρύττει «γυμνή τή κεφαλή» αιρετικές απόψεις, φεύγεις απ’αυτόν, αλλά όχι καί από τήν Εκκλησία. Αυτό έκανε καί ο Γέροντας Ιωσήφ όταν είδε ότι οι ζηλωτές έφευγαν, όχι μόνο από τόν αιρετικό Πατριάρχη, αλλά καί από τήν Εκκλησία τήν οποία έλεγαν αιρετική καί έφτιαχναν άλλες εκκλησίες – παρατάξεις πού η μία απέρριπτε τήν άλλη. Έτσι έκανε καί ο άγιος γέροντας Παΐσιος, έκοψε τό μνημόσυνο, άλλα δέν μπήκε στίς παρατάξεις νά μαλώνει γιά τίς κεφαλές τους.

Έτσι καί τώρα φεύγουμε μακριά από τόν αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο καί δέν τόν μνημονεύουμε, αλλά δέν κάνουμε δική μάς εκκλησία. Παραμένουμε εντός τής Εκκλησίας καί παρακαλούμε τόν Θεό νά στείλει ορθοδόξο Πατριάρχη νά καταδικάσει τήν αίρεση τού οικουμενισμού καί όλους τούς καινοτόμους τής Εκκλησίας, κληρικούς καί θεολόγους.

Ο Γέροντας Ιωσήφ μεχρί τέλους τής ζωής τού δέν μνημόνευε τόν Πατριάρχη καί μετά όλοι οι υποτακτικοί του στά κελλιά τους δέν μνημόνευαν. Καί ο Γέροντας Εφραίμ στήν Φιλοθέου μεχρί τό 1973 δέν μνημόνευε, όμως τό ’73 εξαρχία τού Πατριαρχείου είπε στό Άγιον Όρος, οποίος δέν μνημονεύει τόν Πατριάρχη καθαιρείται καί έτσι άρχισαν τήν μνημόνευση. Άλλους ηγουμένους πού δέν μνημόνευσαν τούς καθαίρεσαν, όπως τόν Αγιοπαυλίτη Ανδρέα, τόν Γρηγοριάτη Αθανάσιο, τόν Ξενοφωντινό Ευδόκιμο, τόν Εσφιγμενίτη Αθανάσιο καί μόνο η Εσφιγμένου συνέχισε νά μήν μνημονεύει.

Άν έκαναν καλά ή κακά πού προτίμησαν τήν μνημόνευση από τήν καθαίρεση καί τήν μοναχική ανάπτυξη από τήν ομολογία πίστεως, άς τό κρίνει ο Θεός, πάντως είναι αλήθεια ότι ο Πατριάρχης δέν θά άφηνε νά κάνουν ούτε τά 6 μοναστήρια και μία σκήτη στό Άγιον Όρος, ούτε τά 4 μοναστήρια στήν Ελλάδα,ούτε τά 18 μοναστήρια στήν Αμερική.

Άς σκεφθεί έκαστος τί είναι προτιμότερο, οικουμενιστικά μοναστήρια ή ορθόδοξη πίστη καί ομολογία «έμπροσθεν τών ανθρώπων»(Ματθ.10,32).

Αυτό πού συμβαίνει τώρα είναι, ότι έχουμε τούς οικουμενιστές οι οποίοι είναι όλοι ενωμένοι καί εμάς τούς αντιοικουμενιστές πού είμαστε όλοι χωρισμένοι.

Άς ενώσουμε όλοι τήν ορθόδοξη πίστη μας καί νά προσευχηθούμε ο Θεός νά διώξει από τήν ποίμνη Του όλα τά ζιζάνια πού πνίγουν τά στάχυα πού έσπειρε.

Άς φανερώσουμε στόν λαό τού Θεού τήν μεγάλη αποστασία τών Ποιμένων από τόν Θεό καί τόν προσηλυτισμό τών πιστών στήν παναίρεση του οικουμενισμού καί τήν δολιότητα τής Συνόδου τής Κρήτης η οποία εισήγαγε πανορθόδοξα καί συνοδικά τήν αίρεση τού οικουμενισμού στήν ορθόδοξη Εκκλησία. 



Σκανδαλισμένος Αγιορείτης Μοναχός


Σχόλιο:
Δημοσιεύσαμε χθες εδώ, ένα μήνυμα του π.Αυγουστίνου Καντιώτη, επαινετικό για τους παλαιοημερολογίτες. Δυστυχώς τα σχόλια που ακολούθησαν, από κάποιους, όξυναν την συζήτηση.

Πολύ φοβόμαστε ότι αν, αν ποτέ βρεθούν φωτισμένοι και ταπεινοί πατέρες, που μελλοντικά σε μια Ορθόδοξη Σύνοδο, θα καταλήξουν σε μια κοινή, σωστή ενωτική και αντιοικουμενιστική γραμμή, που θα καταγγέλλει την αίρεση και θα ρυθμίζει τα όποια άλλα θέματα (όπως πχ του ημερολογίου), τότε θα βρεθούν λαϊκοί που θα
προτιμούν να ζουν μόνοι, στην αυτοδικαίωση τους παρά να αποδεχθούν την λύση των φωτισμένων ιερέων. Καλά και τα ημερολόγια και οι παραδόσεις, αρκεί να μην καταλήξουμε σαν τους Φαρισαίους.

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Την 1η φωτογραφία είδαμε εδώ.


Νεότερη ενημέρωση (7/6/2017, λίγες ώρες μετά την αρχική δημοσίευση) :
Σχολιαστής του ιστολογίου μας έγραψε το παρακάτω σχόλιο:

"Σχετικά με τον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή, σας παραπέμπω στο βιβλίο Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιότης (αγγλική έκδοση Ιερό Ησυχαστήριο Άγιος Εφραίμ - Κατουνακια, εκδ 2003, Κεντρική διάθεση : βιβλιοπωλείο Το περιβόλι της Παναγιάς) σελίδα 55-58.

Επίσης ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης που ήταν μαθητής του Γέροντα Ιωσήφ την ώρα που έκανε προσευχή άκουσε το εξής : Στο πρόσωπο του Επισκόπου Φλωρίνης (Καβουρίδη) αποκήρυξες όλη την Εκκλησία. 

Το παραπάνω το άκουσε όταν μαζί με το γέροντα Ιωσήφ αποκήρυξαν τον Φλωρίνης Χρυσόστομο ( επειδή δεχόταν τα μυστήρια του Ν.Η) και πήγαν με τους Ματθαικους. Μετά ζήτησαν συγχώρεση και επανήλθαν στους Φλωρινικούς.

Επαναλαμβάνω ότι ο Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστης και ο Εφραίμ ο Κατουνακιώτης ήταν Ματθαικοι και μετά έγιναν Φλωρινικοι. 

Μάλιστα ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιότης είχε λάβει την ιερωσύνη από τους ΓΟΧ και λίγο έλειψε να το διώξουν από το Άγιο Όρος ( σελίδα 52 - 53 του προαναφερθέντος βιβλίου )"

Τον προτρέψαμε να μας το στείλει ως φωτογραφία, για να το επιβεβαιώσουμε.
Πράγματι λάβαμε το εμαιλ με τις σχετικές φωτογραφίες από το βιβλίο, τις οποίες και παραθέτουμε για να μην υπάρχει αμφιβολία και στους αναγνώστες ότι ισχύουν όσα έγραψε ο σχολιαστής μας:








Νεότερη ενημέρωση (8/6/2017) :
O +ΙΓΖ  μας υπενθύμισε το παρακάτω ενδιαφέρον κείμενο :

ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 
[ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ]

Ἐγκύκλιος 1950
Ἀρ. Ἐγκυκλίου :13
Ἐν Ἀθήναις τῇ 26 Μαΐου 1950


ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 
ΤΩΝ Γ. Ο. Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ

Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,
Χάρις ὑμῖν καὶ Εἰρήνη παρὰ Θεοῦ παρ’ ἡμῶν δ’ εὐχὴ καὶ Εὐλογία.
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς καθ’ ἠμᾶς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας λαβοῦσα ὑπ’ ὄψιν πληροφορίας καθ’ ἃς τινὲς τῶν εὐλαβεστάτων Ἱερέων ἡμῶν ἀμελούσι καὶ τὴν ἐκπλήρωσιν τῶν καθηκόντων αὐτῶν βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῆς ὑφ’ ἠμῶν δοθείσης ὁμολογίας κατὰ τὸ Σωτήριον ἔτος 1935, προαγόμεθα ὅπως ὑπομνήσωμεν πάσιν αὐτοῖς τὰ ἀκόλουθα. 

Κατὰ τὸ Σωτήριον ἔτος 1935 ἐκηρύξαμεν τὴν Ἐκκλησίαν τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν Σχισματικήν• ἐπαναλαμβάνομεν καὶ αὔθις τὴν τοιαύτην διακήρυξιν καὶ κατὰ συνέπειαν ἐντελλόμεθα τὴν ἐφαρμογὴν τοῦ Α´ Κανόνος τοῦ Μεγάλου Βασιλείου δεδομένου ὅτι τὰ ὑπὸ τῶν Νεοημερολογιτῶν τελούμενα Μυστήρια, ὡς σχισματικῶν ὄντων τούτων, ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ τῆς Ἁγιαστικῆς χάριτος.

Ὡσαύτως οὐδένα Νεοημερολογίτην δέον νὰ δέχεσθε εἰς τοὺς Κόλπους τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας καὶ κατὰ συνέπειαν νὰ ἐξυπηρετεῖτε τοῦτον, ἄνευ προηγουμένης ὁμολογίας δι̉ ἧς νὰ καταδικάζη οὗτος τὴν καινοτομίαν τῶν Νεοημερολογιτῶν καὶ νὰ ΚΗΡΥΣΣΗ τὴν Ἐκκλησίαν τούτων ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΝ. 

Προκειμένου δὲ περὶ βαπτισθέντων ὑπὸ τῶν καινοτόμων νὰ ΜΥΡΟΝΟΝΤΑΙ διὰ Ἁγίου Μύρου ὀρθοδόξου προελεύσεως, τὸ ὁποῖον εὑρίσκεται ἐν ἀφθονίᾳ παρ’ ἡμῖν. 

Ἐπὶ ταύτη δὲ τῇ εὐκαιρίᾳ ἀπευθύνομεν πρὸς πάντας τοὺς Γνησίους Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ὑστάτην ἔκκλησιν καλοῦντες αὐτοὺς Πατρικῶς, ὅπως προσέλθωσιν εἰς Ἕνωσιν μεθ’ ἡμῶν, ἣν ἐπιβάλλει τὸ συμφέρον τοῦ Ἱεροῦ ὑπὲρ τῆς Πατρώας εὐσεβείας ἡμῶν ἀγῶνος καὶ ἀποτελεῖ τὸν διακαῆ πόθον πάντων ἡμῶν.

Προσκαλοῦντες δὲ ὑμᾶς, ΑΙΡΩΜΕΝ τὰ ἐξ ὑπαιτιότητος ἡμῶν δημιουργηθέντα σκάνδαλα καὶ πρὸς τοῦτο ἀνακαλοῦμεν καὶ ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΩΜΕΝ πᾶν ὅ,τι ἀπὸ τοῦ ἔτους 1937 ἕως σήμερον ἐγράφη καὶ ἐλέχθη ὑφ’ ἡμῶν, διὰ κηρυγμάτων, διασαφήσεων δημοσιευμάτων καὶ ἐγκυκλίων, ἀπᾶδον καὶ ἀντιστρατευόμενον πρὸς τὰς Ἀρχὰς τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ ὑφ’ ἡμῶν διεξαγομένου Ἱεροῦ Ἀγῶνος ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας οὗτινος τὸ κήρυγμα περιλαμβάνεται ἐν τῇ ἐκδοθείσῃ ἐγκυκλίῳ ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κατὰ τὸ ἔτος 1935 ἄνευ οὐδεμιᾶς προσθήκης καὶ ἀφαιρέσεως καὶ αὐτὸν ἀκόμη τὸν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΝ ΟΡΟΝ «Δυνάμει καὶ ἐνεργεία».

Ταῦτα πάντα δηλοῦμεν δι̉ ὑστάτην φοράν, χάριν τῶν σκανδαλισθέντων Χριστιανῶν ὧν ἐπιθυμοῦμεν τὴν ψυχικὴν σωτηρίαν καὶ ἐπ’ εὐκαιρίᾳ διακηρύσσομεν ὅτι πάντες ἡμεῖς δέον νὰ φυλάσσωμεν τὴν ὑφ’ ἠμῶν δοθεῖσαν ὁμολογίαν ἐν ἔτει 1935 ἀκεραίαν μέχρι τέλους τῆς ζωῆς ἡμῶν ἐπικαλούμενοι τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ διὰ πάσαν παρέκκλισιν.
Στῶμεν ὅθεν καλῶς.

Μετ’ Εὐχῶν Διαπύρων
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος
Ὁ Πρόεδρος Τὰ Μέλη

† Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος 
† Ὁ Κυκλάδων Γερμανός
† Ὁ Χριστιανουπόλεως Χριστόφορος
† Ὁ Διαυλείας Πολύκαρπος

28 σχόλια:

The Cave Dweller είπε...

Σχετικά με τον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή, σας παραπέμπω στο βιβλίο Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιότης (αγγλική έκδοση Ιερό Ησυχαστήριο Άγιος Εφραίμ - Κατουνακια) σελίδα 55-58.

Επίσης ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης που ήταν μαθητής του Γέροντα Ιωσήφ την ώρα που έκανε προσευχή άκουσε το εξής : Στο πρόσωπο του Επισκόπου Φλωρίνης (Καβουρίδη) αποκήρυξες όλη την Εκκλησία.

Το παραπάνω το άκουσε όταν μαζί με το γέροντα Ιωσήφ αποκήρυξαν τον Φλωρίνης Χρυσόστομο ( επειδή δεχόταν τα μυστήρια του Ν.Η) και πήγαν με τους Ματθαικους. Μετά ζήτησαν συγχώρεση και επανήλθαν στους Φλωρινικούς.

Επαναλαμβάνω ότι ο Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστης και ο Εφραίμ ο Κατουνακιώτης ήταν Ματθαικοι και μετά έγιναν Φλωρινικοι.

Μάλιστα ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιότης είχε λάβει την ιερωσύνη από τους ΓΟΧ και λίγο έλειψε να το διώξουν από το Άγιο Όρος ( σελίδα 52 - 53 του προαναφερθέντος βιβλίου )

The Cave Dweller είπε...

Ο σκανδαλισμένος "Αγιορείτης" επειδή έχει γράψει ημι-αλήθειες καλό θα ήταν να μας πει το όνομα που έλαβε στην κουρά του, σε ποια Μονή ανήκει και ποιον μνημονεύει.

Διαφορετικά να αφήσει το πληκτρολόγιο και το blogging και να πιάσει το κομποσχοίνι του.

Ανώνυμος είπε...

Θ.Α. 1

"Πολύ φοβόμαστε ότι αν, αν ποτέ βρεθούν φωτισμένοι και ταπεινοί πατέρες, που μελλοντικά σε μια Ορθόδοξη Σύνοδο, θα καταλήξουν σε μια κοινή, σωστή ενωτική και αντιοικουμενιστική γραμμή, που θα καταγγέλλει την αίρεση και θα ρυθμίζει τα όποια άλλα θέματα (όπως πχ του ημερολογίου), τότε θα βρεθούν λαϊκοί που θα
προτιμούν να ζουν μόνοι, στην αυτοδικαίωση τους παρά να αποδεχθούν την λύση των φωτισμένων ιερέων. Καλά και τα ημερολόγια και οι παραδόσεις, αρκεί να μην καταλήξουμε σαν τους Φαρισαίους."

Φυσικά και πάντα υπάρχουν άνθρωποι που πέφτουν θύματα του μισανθρώπου και απομονώνονται στο εγώ τους και χρήζουν προσευχής. Αυτοί όμως απέχουν από την εκκλησία για παράλογα πράγματα.

Παρακαλώ, θυμηθείτε στην Αγία Γραφή, όταν οι φαρισαίοι έλεγαν ότι "εμείς είμαστε παιδιά του Αβραάμ" ο Κύριος τους είπε "παιδιά του Αβραάμ μπορεί να αναστήσει και από τις πέτρες".

Το ημερολόγιο άλλαξε για να φέρει σύγκρουση και ταραχή και για τίποτε άλλο. Δεν υπάρχει καμμία ακρίβεια και διόρθωση, παρά αλλοίωση και απομάκρυνση από την εκκλησιαστική μας παράδοση. Άρνηση των παραδοθέντων από του Αγίους Πατέρες, όχι μία φορά αλλά πολλάκις.

Αυτά δεν τα γράφουμε για να προσχωρήσετε σε καμμία παράταξη των ΓΟΧ.

Υπάρχουν και άλλοι ιερείς του νέου, που αν τελικά αποφασίσουν να αποτειχιστούν (δεν ξέρω γιατί δεν το έχουν ήδη κάνει), θα ακολουθήσουν το πατροπαράδοτο εορτολόγιο, διότι αυτό έχει ορίσει η εκκλησία.

Ανώνυμος είπε...

Ποιοί θα είναι αυτοί οι φωτισμένοι αντιοικουμενιστές πατέρες που θα ακολουθήσουν αντιοικουμενιστική γραμμή; Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα.
Μέχρι το Κολυμπάρι υπήρχαν αμφιβολίες.
Τώρα όμως; Δεν είναι σίγουρο ότι πρόκειται για συνοδική άρνηση της αλήθειας του Τριαδικού Θεού; Αν έχετε αμφιβολία παρακαλώ πείτε μου.
Όλες αυτές οι προσωπικότητες οι οποίες έχουν πολυδιαφημιστεί για την αρετή τους, ποιό δραστικό κτύπημα έχουν δόσει στην κακοδοξία;
Από πού θα προκύψουν οι φωτισμένοι πατέρες, όταν οι παπάδες που συνεχώς χειροτονούνται εμποτίζονται με τις απόψεις του οικουμενισμού;
Τα ψωμιά μας λιγοστεύουν. Και πρέπει να γίνει ένα θαύμα για να χορτασθούν οι πέντε χιλιάδες...

Από τότε που σταματήσαμε να εμφανιζόμαστε στην κρατική εκκλησία της Ελλάδος, σκέπτομαι τι ωραία που θα ήταν άν όλα αυτά περί οικουμενισμού είναι μόνο υπερβολές κάποιων προκειμένου να ικανοποιήσουν σκοπιμότητες. Δυστυχώς αυτοί οι λογισμοί μου συνεχώς διαψεύδονται. ( μη μου πείτε ότι ο τάδε άγιος είπε να μην εμπιστευόμαστε τους λογισμούς....ο Θεός μας έδωσε το νου , το λογιστικό και τη φαντασία για να μπορούμε να σκεπτόμαστε τα του Θεού και να πορευόμαστε σωστά με γνόμωνα το νόμο του Θεού. Δεν μας έκανε άλογα όντα. Ούτε οι Άγιοι Ομολογητές της Ορθοδοξίας παραμέρισαν τη λογική τους και την πίστη τους στους ιερούς κανόνες για να μην τους πουν υπερζηλωτές. Γι αυτό και ο Κύριος τους ανέδειξε).

Δεν μπορούμε να θέλουμε να είμαστε ζηλωτές (...πια ο όρος αυτός έχει πάρει χείριστη έννοια...) και επιλεκτικά να τονίζουμε την αποφυγή κάποιων αιρέσεων και σε άλλα να γυρίζουμε την πλάτη γιατί έτσι μας βολεύει.

Λέτε ότι σέβεστε τους αγώνες των παλαιοημερολογιτών.
Οι παλαιοημερολογίτες (αφήστε τη μερίδα του κλήρου...για τους λαϊκούς ο λόγος) είναι αυτοί που δεν προτίμησαν την σιωπή.
Αυτοί καθημερινά ζουν ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ από μικροί μέχρι τώρα που είναι 20, 30, 50, 90 ετών τον ΑΔΙΚΟ ρατσισμό των νεοημερολογιτών και όλης της άθρησκης κοινωνίας, σαν να είναι αιρετικοί. Αυτοί που θέλουν να βαπτίζονται τα παιδιά τους με τρεις καταδύσεις, να φορούν το μαντήλι οι γυναίκες και να τηρείται η ευπρέπεια του οίκου του Θεού, που θέλουν να διαβάζονται όλα στις ακολουθίες της εκκλησίας.....γενικά να τηρούνται οι τύποι. Διότι με τον τύπο έρχεται και η ουσία.
Λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: πριν το παιδί πειθαρχήσει στο κακό, έχει απειθήσει στο καλό.
Ο τύπος είναι έθος (συνήθεια). Και το έθος είναι ταυτόσημο με το ήθος. Δεν θέλουμε να είμαστε ηθικιστές...πολύ σωστά! Δεν θέλουμε όμως να είμαστε ηθικοί;;;Να εντρυφούμε και να μαθαίνουμε, να συνηθίζουμε να είμαστε όπως μας θέλει ο Θεός;

Και η ύπαρξη των θρησκολήπτων και αμόρφωτων δαιμονοληπτικών παλαιοημερολογιτών δεν υπερβαίνει σε βλακεία την πίστη στις δαιμονικές προλήψεις και των ακατήχητων νεοημερολογιτών. Αλλά αυτό δεν αφορά κάποιον από εδώ που γράφουμε.
Για τους αρχιερείς Παλαιού και Νέου....τέτοιοι είμαστε , τέτοιους μας δίνει....

Η συζήτηση δεν οξύνεται όσο δεν υπάρχει προσωπική εμπάθεια. Εμπλουτίζεται.
Θέλω να πιστεύω ότι συμμετέχουμε άπαντες στη συζήτηση με αγαθές προθέσεις.
Έχουμε χορτάσει από προπαγάνδα πολιτική και θρησκευτική.

Το ιστολόγιό σας αγαπητοί παιδαγωγοί, είναι από τις σελίδες που προσφέρουν σε παιδαγωγούς και σε ανθρώπους που προβληματίζονται με όσα γίνονται. Θρέφω ευγνωμοσύνη για εσάς και για τους αλλους ιστολόγους που ενημερώνουν, επισημαίνουν και προβληματίζουν καλοπροαίρετα, προς δόξαν Θεού.

Θ.Α.

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ

1/2
Ο Πατερ έγραψε:
«Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα ν’ανησυχήσει, νά προσευχηθεί καί νά δεί όραμα ότι ξέφυγε από τό Άγιον Όρος καί βρίσκονταν σ’ένα βράχο μέ κύμα έτοιμος νά πνίγει, όποτε άφησε τούς ζηλωτές καί γύρισε στό Πατριαρχείο, όμως δέν μνημόνευε τόν Πατριάρχη, διότι άλλο είναι τό Πατριαρχείο καί άλλο ο Πατριάρχης»

Απάντηση: Οι Πατέρες της ορθοδόξου Εκκλησίας ουδέποτε έκοψαν η ενώθηκαν βάση «οράματος» δηλαδή επι το απλούστερο βάση διαβολικής πλάνης. Διαβάστε την κλίμακα του Ιωάννη και θα δείτε τι γράφει γι’ αυτούς που πιστεύουν στα «οράματα»
Πρώτη φορά ακούτε ότι ο διάβολος σχηματίζεται ακόμα και σε άγγελο φωτός, προκειμένου να σε πλανήσει… δυστυχώς έχουμε παραδείγματα στο αγιον ορος από ασκητές που γκρεμίστηκαν από τα βράχια λόγω οραμάτων - υποτίθεται Αρρήτων αποκαλύψεων.
Περαιτέρω ο Ιωσήφ είχε δωσει εντολή να νηστέψει όλη η συνοδεία τρεις μέρες, και κατόπιν να αποφασίσουν από κοινού, για το αν θα ενωθούν με το Πατριαρχείο. Αποτέλεσμα: όλοι είπαν ΟΧΙ και επειδή μόνο ο Ιωσήφ είπε ναι, τους απείλησε ότι όποιος δεν υπακούσει να φύγει από την σκήτη. [ αυτά για να ξερουμε όλη την αλήθεια]


Ο Πάτερ έγραψε:
«Όταν ο Πατριάρχης κηρύττει «γυμνή τή κεφαλή» αιρετικές απόψεις, φεύγεις απ’αυτόν, αλλά όχι καί από τήν Εκκλησία. Αυτό έκανε καί ο Γέροντας Ιωσήφ όταν είδε ότι οι ζηλωτές έφευγαν, όχι μόνο από τόν αιρετικό Πατριάρχη, αλλά καί από τήν Εκκλησία τήν οποία έλεγαν αιρετική καί έφτιαχναν άλλες εκκλησίες – παρατάξεις πού η μία απέρριπτε τήν άλλη. Έτσι έκανε καί ο άγιος γέροντας Παΐσιος, έκοψε τό μνημόσυνο, άλλα δέν μπήκε στίς παρατάξεις νά μαλώνει γιά τίς κεφαλές τους»

Απάντηση: Από την Εκκλησία δεν φεύγει αυτός που κρατάει αυτά που παρέλαβε, αλλά οι καινοτόμοι. Η Ζ’ οικουμενική αναθεματίζει τους καινοτόμους γραπτής η άγραφης παράδοσης.
Σήμερα Πάτερ δεν εχουμε έναν αιρετικό Πατριάρχη, ώστε να κόψουμε από αυτόν, αλλά ολόκληρο το σύμπαν.
Εκκλησία είναι αυτός ο επίσκοπος ο οποίος ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας, όπως λενε και οι ευχές της Λειτουργίας. Σήμερα ποιος επίσκοπος ορθοτομεί;; ΚΑΝΕΝΑΣ
Ενημερωτικά: ακόμα και να είσαι με επίσκοπο που ορθοτομεί, εάν αυτός ο επίσκοπος συλλειτουργεί με τους αιρετικούς, ποια είναι η διαφορά;;;
ΚΑΜΙΑ επειδή το Ποτήριο είναι ΕΝΑ και όχι δυο η περισσότερα.
Οπότε εκων άκων μένεις στην αίρεση.

Αναφορικά για τις παρατάξεις.
Η Εκκλησία ΓΟΧ έχει αποστολική διαδοχή από την ΡΟΕΔ Φιλαρέτου
Δεν ιδρύσαμε εκ του μη όντως άλλη Εκκλησία όπως γράφετε κι εσείς και άλλοι, η Εκκλησία ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ με αποστολική διαδοχή από έτερη τοπική ορθόδοξη Εκκλησία - ΡΟΕΔ
Η Εκκλησία είναι Μια παρά το Πιστεύω, και όλες οι ορθόδοξες τοπικές Εκκλησίες ανα τον κόσμο αποτελούν την Μια Εκκλησία, άλλωστε στην ευχή της Λειτουργίας μνημονεύονται όλοι οι ορθόδοξοι επίσκοποι « πάσης επισκοπής ορθοδόξων»

Ποσώς μας ενδιαφέρει ο δαιμονισμός και ο τσαρλατανισμός του ενός και του άλλου σκοταδολόγου και ιδρυτή σχίσματος τον οποιο δεν ξεπλένει ούτε αίμα μαρτυρίου



Ανώνυμος είπε...

2/2

Ο Πάτερ έγραψε:
«Έτσι καί τώρα φεύγουμε μακριά από τόν αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο καί δέν τόν μνημονεύουμε, αλλά δέν κάνουμε δική μάς εκκλησία. Παραμένουμε εντός τής Εκκλησίας καί παρακαλούμε τόν Θεό νά στείλει ορθοδόξο Πατριάρχη νά καταδικάσει τήν αίρεση τού οικουμενισμού καί όλους τούς καινοτόμους τής Εκκλησίας, κληρικούς καί θεολόγους»

Απάντηση: Πάτερ και αυτό να γίνει που λες, κι αυτό απαγορεύεται, επειδή η Εκκλησία έχει Συνοδικό σύστημα και όχι καισαροπαπισμό – αποφασίζω και διατάζω

Δια ταύτα
Αυτό που δεν μπορούν να εννοήσουν κάποιοι είναι ότι η προαίρεση κάνει την διαφορά.

Η αυτοκτονία είναι ασυγχώρητο αμάρτημα
Οι Σουλιώτισσες και οι Πόντιες που έπεσαν στον γκρεμό πήγαν στην κόλαση, η είναι εθνομάρτυρες;;
Ο Ηρώδης που τήρησε τον όρκο του πήγε στον παράδεισο; Αν γινόταν επίορκος ο Χριστός θα τον τιμωρούσε, η θα τον ευλογούσε;
Ο Ιακώβ που παράνομα ευλογήθηκε… έπραξε καλώς η κακώς; Ο Θεός με ποιον ήταν; Με τον νόμιμο Ησαύ, η με τον παράνομο Ιακώβ.
Το Νέο ημερολόγιο εισήχθη για το καλό της Εκκλησίας η για την τορπιλίσει;; Η ιστορία τι απέδειξε;;
Που σας οδήγησε η « νόμιμη» εκκλησία του νεου ημερολογίου;
Απάντηση: Στην Μασονική θρησκεία του οικουμενισμού.
Αυτή είναι η θρησκεία των Στοών: πίστευε όπου θέλεις, δεν υπάρχει πρόβλημα, ο ΜΑΤΣ είναι ένας ανεξαρτήτου ονόματος.
Καλύτερα ελληνικά δεν γνωρίζω, και όποιος κατάλαβε κατάλαβε
Ευλογείτε Πάτερ
















Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

κ.Βαρβερή, γράψατε: "Μάλιστα ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιότης είχε λάβει την ιερωσύνη από τους ΓΟΧ και λίγο έλειψε να το διώξουν από το Άγιο Όρος ( σελίδα 52 - 53 του προαναφερθέντος βιβλίου )"

αν δεν σας κάνει κόπο, στείλτε μας φωτογραφίες από τις σελίδες αυτές. Θα τις δημοσιεύσουμε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς κ.Βαρβέρη
γράψατε:
"Ο σκανδαλισμένος "Αγιορείτης" επειδή έχει γράψει ημι-αλήθειες καλό θα ήταν να μας πει το όνομα που έλαβε στην κουρά του, σε ποια Μονή ανήκει και ποιον μνημονεύει."

Απαντήσαμε σχετικά και στο παρελθόν σε άλλο σχόλιο:
Γνωρίζουμε τον συγκεκριμένο μοναχό, ο ίδιος μας ρώτησε τι νομίζουμε, αν πρέπει να γράφει το όνομα του ή όχι. Του συστήσαμε να γράφει τα κείμενα του ανώνυμα. Για τον ίδιο λόγο και εμείς παρεμβαίνουμε ανώνυμα. Δεν θέλουμε να προβάλουμε τα πρόσωπα μας, δεν θα αξιοποιήσουμε ποτέ τον αγώνα μας. Για εμάς σημασία έχει η άποψη και όχι ποιος την καταθέτει.

Φυσικά κάνει και το κομποσκοίνι του και τον παρακαλούμε και δέεται και για προσωπικά θέματα μελών της ομάδος μας.

Επίσης -αν και το θεωρήσαμε αυτονόητο από τα συμφραζόμενα διευκρινίζουμε ότι - ΔΕΝ μνημονεύει τον οικουμενιστή (αιρετικό) Βαρθολομαίο.

The Cave Dweller είπε...


Προς παιδαγωγό :

Σας έστειλα στο email σας τα στοιχεία που ζητήσατε.

Με εκτίμηση και σεβασμό στον Αγώνα σας.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε, τα αναρτήσαμε με σχετική νεότερη ενημέρωση στην ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ
Μια διευκρίνιση
Ο Φλωρίνης το 1950 δια εγκυκλίου αναίρεσε αυτά που έλεγε τα προηγούμενα χρόνια, καθώς αποκύρηξε επίσημα ως σχισματική την κρατούσα «εκκλησία» η οποία στερείτε αγιαστικής χάριτος.
Εστειλα το ντοκουμέντο στο ιστολόγιο.
ΥΣ
Η δεκαετία του ’40 δεν εχει καμία σχέση με την δεκαετία του 2020 αναφορικά με τις βλασφημίες των Οικουμενιστών.
Τότε το πρόβλημα ήταν οι 13 μέρες, ενω σήμερα ο ίδιος ο διάβολος.

Ανώνυμος είπε...

ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
[ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ]

Ἐγκύκλιος 1950
Ἀρ. Ἐγκυκλίου :13
Ἐν Ἀθήναις τῇ 26 Μαΐου 1950

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ. Ο. Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ

Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,
Χάρις ὑμῖν καὶ Εἰρήνη παρὰ Θεοῦ παρ’ ἡμῶν δ’ εὐχὴ καὶ Εὐλογία.
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς καθ’ ἠμᾶς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας λαβοῦσα ὑπ’ ὄψιν πληροφορίας καθ’ ἃς τινὲς τῶν εὐλαβεστάτων Ἱερέων ἡμῶν ἀμελούσι καὶ τὴν ἐκπλήρωσιν τῶν καθηκόντων αὐτῶν βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῆς ὑφ’ ἠμῶν δοθείσης ὁμολογίας κατὰ τὸ Σωτήριον ἔτος 1935, προαγόμεθα ὅπως ὑπομνήσωμεν πάσιν αὐτοῖς τὰ ἀκόλουθα.

Κατὰ τὸ Σωτήριον ἔτος 1935 ἐκηρύξαμεν τὴν Ἐκκλησίαν τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν Σχισματικήν• ἐπαναλαμβάνομεν καὶ αὔθις τὴν τοιαύτην διακήρυξιν καὶ κατὰ συνέπειαν ἐντελλόμεθα τὴν ἐφαρμογὴν τοῦ Α´ Κανόνος τοῦ Μεγάλου Βασιλείου δεδομένου ὅτι τὰ ὑπὸ τῶν Νεοημερολογιτῶν τελούμενα Μυστήρια, ὡς σχισματικῶν ὄντων τούτων, ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ τῆς Ἁγιαστικῆς χάριτος.
Ὡσαύτως οὐδένα Νεοημερολογίτην δέον νὰ δέχεσθε εἰς τοὺς Κόλπους τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας καὶ κατὰ συνέπειαν νὰ ἐξυπηρετεῖτε τοῦτον, ἄνευ προηγουμένης ὁμολογίας δι̉ ἧς νὰ καταδικάζη οὗτος τὴν καινοτομίαν τῶν Νεοημερολογιτῶν καὶ νὰ ΚΗΡΥΣΣΗ τὴν Ἐκκλησίαν τούτων ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΝ.

Προκειμένου δὲ περὶ βαπτισθέντων ὑπὸ τῶν καινοτόμων νὰ ΜΥΡΟΝΟΝΤΑΙ διὰ Ἁγίου Μύρου ὀρθοδόξου προελεύσεως, τὸ ὁποῖον εὑρίσκεται ἐν ἀφθονίᾳ παρ’ ἡμῖν.
Ἐπὶ ταύτη δὲ τῇ εὐκαιρίᾳ ἀπευθύνομεν πρὸς πάντας τοὺς Γνησίους Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ὑστάτην ἔκκλησιν καλοῦντες αὐτοὺς Πατρικῶς, ὅπως προσέλθωσιν εἰς Ἕνωσιν μεθ’ ἡμῶν, ἣν ἐπιβάλλει τὸ συμφέρον τοῦ Ἱεροῦ ὑπὲρ τῆς Πατρώας εὐσεβείας ἡμῶν ἀγῶνος καὶ ἀποτελεῖ τὸν διακαῆ πόθον πάντων ἡμῶν.

Προσκαλοῦντες δὲ ὑμᾶς, ΑΙΡΩΜΕΝ τὰ ἐξ ὑπαιτιότητος ἡμῶν δημιουργηθέντα σκάνδαλα καὶ πρὸς τοῦτο ἀνακαλοῦμεν καὶ ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΩΜΕΝ πᾶν ὅ,τι ἀπὸ τοῦ ἔτους 1937 ἕως σήμερον ἐγράφη καὶ ἐλέχθη ὑφ’ ἡμῶν, διὰ κηρυγμάτων, διασαφήσεων δημοσιευμάτων καὶ ἐγκυκλίων, ἀπᾶδον καὶ ἀντιστρατευόμενον πρὸς τὰς Ἀρχὰς τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ ὑφ’ ἡμῶν διεξαγομένου Ἱεροῦ Ἀγῶνος ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας οὗτινος τὸ κήρυγμα περιλαμβάνεται ἐν τῇ ἐκδοθείσῃ ἐγκυκλίῳ ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κατὰ τὸ ἔτος 1935 ἄνευ οὐδεμιᾶς προσθήκης καὶ ἀφαιρέσεως καὶ αὐτὸν ἀκόμη τὸν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΝ ΟΡΟΝ «Δυνάμει καὶ ἐνεργεία».

Ταῦτα πάντα δηλοῦμεν δι̉ ὑστάτην φοράν, χάριν τῶν σκανδαλισθέντων Χριστιανῶν ὧν ἐπιθυμοῦμεν τὴν ψυχικὴν σωτηρίαν καὶ ἐπ’ εὐκαιρίᾳ διακηρύσσομεν ὅτι πάντες ἡμεῖς δέον νὰ φυλάσσωμεν τὴν ὑφ’ ἠμῶν δοθεῖσαν ὁμολογίαν ἐν ἔτει 1935 ἀκεραίαν μέχρι τέλους τῆς ζωῆς ἡμῶν ἐπικαλούμενοι τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ διὰ πάσαν παρέκκλισιν.
Στῶμεν ὅθεν καλῶς.

Μετ’ Εὐχῶν Διαπύρων
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος
Ὁ Πρόεδρος Τὰ Μέλη
† Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος † Ὁ Κυκλάδων Γερμανός
† Ὁ Χριστιανουπόλεως Χριστόφορος
† Ὁ Διαυλείας Πολύκαρπος





mnk είπε...

"...ο Πατριάρχης δέν θά άφηνε νά κάνουν ούτε τά 6 μοναστήρια και μία σκήτη στό Άγιον Όρος, ούτε τά 4 μοναστήρια στήν Ελλάδα,ούτε τά 18 μοναστήρια στήν Αμερική.

Άς σκεφθεί έκαστος τί είναι προτιμότερο, οικουμενιστικά μοναστήρια ή ορθόδοξη πίστη καί ομολογία «έμπροσθεν τών ανθρώπων»(Ματθ.10,32)."

.....................
"Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν." (Ματθαίος 23-15)

Ανώνυμος είπε...

Προς Kyriakos Varveris:
Ευχαριστούμε για την παράθεση.
Θα ήθελα μία διευκρίνιση αν είναι εύκολο:
ο Εφραίμ ο Κατουνακιώτης χειροτονήθηκε από τους Ματθαιικούς και μετά πήγε στους Φλωρινικούς;

Ή ήταν στους Φλωρινικούς, πήγε στους Ματθαιικούς και μετά ξαναγύρισε στους Φλωρινικούς;

Όπως και να έχει , η πληροφορία αυτή είνα βόμβα μεγατόνων στους σημερινούς κληρικολαϊκούς του νέου ημερολογίου.

Το βιβλίο αυτό υπάρχει στα ελληνικά;
Αν όχι, γιατί δεν έχει μεταφραστεί;

Ανώνυμος είπε...

προς 10.44

ειναι ατομική βόμβα επειδή τώρα πάει περίπατο το παραμύθι με τους αχειροτόνητους και ανιερους ΓΟΧ....

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ
Το βιβλίο με τον βίο του Ιωσηφ το εχω δώσει, αλλα απ’ οτι θυμάμαι:
Ο Ιωσήφ ήταν Γεννημα θρέμμα Ματθαικός, έγινε φλωριναίος το 1948 οταν ο Ματθαίος έκανε χειροτονία επισκοπική μόνος του, και μετά πήγε με το Πατριαρχείο εξ’ αφορμής της παραπάνω εγκυκλίου που ανέβασα.

Ολοι οι συνασκητές του Ιωσήφ και των γύρω περιοχών τον ακολουθούσαν, σε οτι έκανε.

Ανώνυμος είπε...

προς 11.12 μ.μ.

Καμία ατομική βόμβα. Εδώ η Εκκλησία δέχτηκε χειροτονίες αιρετικών (Αρειανών) με την επιστροφή τους στην Εκκλησία, στους σχισματικούς θα κολλούσε;

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ
Προς 1.25
Από την μεριά σου εχεις μια σωστη αποψη, αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη.
Δεχθηκαν ιεροσύνη από τους ΓΟΧ για να τους οικειοποιηθούν.
Οσο ηταν ΓΟΧ δεν τους ηξερε κανείς και μολις πήγαν στο Πατριαρχείο τους έμαθε ολη η οικουμένη, γράφτηκαν βιβλία για τον Ιωσηφ και τους ίδιους και ολως τυχαιως ολοι εγιναν ηγούμενοι Μοναστηριών και θεοφόροι Πατέρες.
Η φαντάζεσαι πως αν ελεγαν στον Εφραίμ έλα να σε χειροτονήσουμε πάλι, ο ίδιος θα έλεγε πολύ ευχαρίστως;

Αυτό προσπάθησε να κάνει και ο Χριστόδουλος με τους ΓΟΧ.
Εάν πήγαιναν στο Νέο θα δεχόταν τις χειροτονίες τους.
Κάπου τσάκισε η δουλειά, αλλά μάλλον θα την αποτελειώσουν οι σημερινοί...

The Cave Dweller είπε...

Προς 8 Ιουνίου 2017 - 1:25 π.μ.

Προφανώς αυτή η ανάρτηση σας κράτησε ξύπνιο μέχρι τα ξημερώματα !!!

Αν διαβάσετε στην 2η εικόνα (σελίδα 52) υπάρχει μια φράση : state of grace δηλαδή κατάσταση χάριτος.

Μπορείτε να μου πείτε αγαπητέ πως ήλθε η κατάσταση χάριτος (δηλαδή Χάρις και Ενέργεια του Αγίου Πνεύματος ) σε άνθρωπο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ, κατά τα λεγόμενά σας, και άρα εκτός Εκκλησίας ? Ε ???

Ανώνυμος είπε...

O μόνος από τους παραπάνω που είπε την αλήθεια σύντομα, και το σημαντικότερο ολοκληρωμένα,για τον όσιο γέροντα Ιωσήφ τον ησυχαστή,είναι ο +ΙΓΖ σχόλιο 8 Ιουνίου 12:51.

Όταν σχολιάζουμε κάτι,οφείλουμε να λέμε όλη την αλήθεια,δηλαδή για δέκα εξελίξεις πάνω σε ένα περιστατικό,οφείλουμε να λέμε και τα δέκα.Γιατί αν πούμε μόνο το 2,το 7,και το 9,θα βγει ένα ψεύτικο συμπέρασμα για το περιστατικό.

Και μακάρι αυτόν τον κανόνα να τον σεβόντουσαν όσοι γράφουνε βιβλία.Αλλά δυστυχώς...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ +ΙΓΖ να σε διορθώσω μόνο στο εξής.Ο όσιος γέροντας Ιωσήφ ο ησυχαστής γεννήθηκε το 1898,δηλαδή αρκετά χρόνια πριν να προκύψει το ημερολογιακό,και συνεπώς δεν μπορεί να ήταν "γέννημα θρέμμα Ματθαιικός" όπως λες.

Ήταν για κάποια χρόνια με τους Ματθαιικούς και πράγματι τους εγκατέλειψε,και εν συνεχεία εγκατέλειψε και τους Φλωριναίους.

Ανώνυμος είπε...

Όταν άλλαξε το ημερολόγιον και η Εκκλησία ακολούθησε το νέον ημερολόγιον, το Άγιον Όρος, ένεκα της παραδόσεως διετήρησε την χρήσιν του παλαιού ημερολογίου, χωρίς όμως να διακόψη καί την επικοινωνίαν και εξάρτησίν του από το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως.
Μερικοί αγιορείτες μοναχοί, αυτοτιτλοφορούμενοι «ζηλωτές», εξ αιτίας της αλλαγής του ημερολογίου διέκοψαν την πνευματικήν επικοινωνίαν τους με το Πατριαρχείον και το υπόλοιπο Άγιο Όρος. Δεν συμμετείχον εις τα Λειτουργίας, τας πανηγύρεις, ούτε και επικοινωνούσαν με τους υπόλοιπους πατέρας.
Ο Γέροντας Ιωσήφ ελυπείτο πολύ δι’ αυτήν την κατάστασιν.
Με πολύ πόνον έκρουε την θύραν του θείου ελέους και ο Πανάγαθος Θεός δεν παρέβλεψε την ταπεινήν δέησίν του.
Εις την έντονην αυτήν προσευχήν, διηγείται ο μακάριος Γέροντας Ιωσήφ, με επήρε ο ύπνος.
«Τότε βρέθηκα ξαφνικά μόνος μου, επάνω εις ένα μικρό κομμάτι βράχου του Αγίου Όρους, μέσα εις την θάλασσαν, που ταλαντευόταν από στιγμή σε στιγμή να βυθισθεί καί νά μέ πνίξει…
Τρόμαξα και σκέφτηκα, ότι αφού αυτό αποκόπηκε από το σύνολον και ταλαντεύεται, σε λίγο θα βυθισθή και εγώ θα χαθώ.
Τότε με ένα δυνατόν πήδημα βρέθηκα εις το σταθερόν μέρος του βουνού.
Πράγματι, το μικρόν κομμάτι του βράχου που ευρισκόμουν, το κατέπιε η θάλασσα και εγώ εδόξασα τον Άγιον Θεόν, που με έσωσεν από τον όλεθρον!
Αμέσως συνέδεσα το όνειρον με το θέμα που με απασχολούσε και παρακαλούσα Τον Κύριον, ώστε να μη με αφήσει να πλανηθώ εις την κρίσιν μου».
Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους  Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές…
Αλλά καί ό γνωστός Αγιορείτης πνευματικός  παπα Εφραίμ ο Κατουνακιώτης διηγείτο, ότι έβλεπε πάντοτε την θείαν Χάριν εις την Θείαν Λειτουργίαν να καθαγιάζει τα Τίμια Δώρα, σε Σώμα και Αίμα του Χριστού.
Όμως, όσον διάστημα ήταν με τους ζηλωτές έβλεπε κάτι σάν κάλυμμα μπροστά του, το οποίον τον εμπόδιζε να βλέπει ευκρινώς την θείαν Χάριν. Το κάλυμμα αυτό έφυγε, όταν ό ίδιος επανήλθεν εις την ζώσαν Εκκλησίαν τού Αγιορείτικου Παλαιού Ημερολογίου, απομακρυνόμενος οριστικά από τούς ζηλωτές….
  (Πνευματικαί εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ)
Έκδοσις «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ» 2005. (σελ. 200).

Ανώνυμος είπε...

Ο ίδιος ο Εφραίμ έχει δηλώσει
βιβλίο Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιότης (αγγλική έκδοση Ιερό Ησυχαστήριο Άγιος Εφραίμ - Κατουνακια) σελίδα 55-58.

ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης που ήταν μαθητής του Γέροντα Ιωσήφ την ώρα που έκανε προσευχή άκουσε το εξής : Στο πρόσωπο του Επισκόπου Φλωρίνης (Καβουρίδη) αποκήρυξες όλη την Εκκλησία.

Τελικά ποιο από τα δυο οράματα είναι από το άγιο Πνεύμα;

Επίσης ο Εφραίμ ο Αριζονίτης όταν ήταν στο Φιλοθέου είπε στους Μοναχούς: είδα όραμα την Παναγία και μου είπε να κόψουμε το μνημόσυνο.
Μετά από 3 μέρες τους είπε: η Παναγία μου είπε να μείνουμε….
Καταλάβατε, έτσι;;;;

Ανώνυμος είπε...

προς τον ανώνυμο 8 Ιουνίου 10:51

Ξέρεις πόσες απόπειρες συκοφάντησης και εξευτελισμού έχουν γίνει μέχρι σήμερα, κατά του γέροντα Εφραίμ του Φιλοθείτη στην Αριζόνα;

Δεν θα είσαι ούτε ο πρώτος,ούτε ο τελευταίος.

Ανώνυμος είπε...


ο Εφραίμ ο Αριζονίτης είναι αυτός που εμπόδισε την αποτείχιση πολλών μοναχών και ιερέων, όπως και ο Μεταλληνός, και μεχρι αυτη την στιγμη αυτό το διακόνημα έχουν.

Ανώνυμος είπε...

Είναι κρίμα για τους Γ.Ο.Χ. Κρίμα!Ενώ ξεκίνησαν έναν όμορφο και ευλογημένο αγώνα για το καλό της Εκκλησίας,πόσο άσχημη εξέλιξη είχαν στην συνέχεια!

Οι κακίες,οι μιζέριες και οι συκοφαντίες που ακούστηκαν μέχρι σήμερα για άγιες μορφές,όπως ο Άγιος Νεκτάριος,Άγιοι Πορφύριος και Παίσιος,στην συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον χώρο των Γ.Ο.Χ.

Ειδικότερα για τον Άγιο Νεκτάριο,λέγεται ότι ο πατέρας των Φλωριναίων Αυξέντιος Πάστρας δεν τον αναγνώριζε ως άγιο.Ας μας διορθώσουν,αν κάνουμε λάθος.

Γιάννης Καραγιαννάκης είπε...

Αναφέρεται στο κείμενο για τον γ. Ιωσήφ "... άφησε τούς ζηλωτές καί γύρισε στό Πατριαρχείο, όμως δέν μνημόνευε τόν Πατριάρχη, διότι άλλο είναι τό Πατριαρχείο καί άλλο ο Πατριάρχης"
Εγώ προσωπικά δεν βγάζω νόημα εδώ και βοηθήστε με: Αν δεν μνημόνευε τον Πατριάρχη τότε τι σημαίνει το " γύρισε στο Πατριαρχείο"; Αφού και νωρίτερα δεν τον μνημόνευε δηλ. ήταν αποτειχισμένος άρα τι άλλαξε;
Εγώ αυτό που ξέρω προσωπικά από τον π. Θεοδώρητο Μαύρο που είχε μείνει για λίγο με τον π. Εφραίμ, είναι ότι από ζηλωτές έγιναν μνημονευτές (του αιρετικού πατριάρχη Αθηναγόρα).
Δεν υπάρχει μέση κατάσταση.
Όσον αφορά την αιτία της μεταστροφής τους, αν θέκουμε να γνωρίζουμε ολόκληρη την ιστορική αλήθεια, η κρατούσα εκκλησία ήταν πρώτη αυτή που καταδίκασε τα μυστήρια των παλ/τών ήδη από τις πρώτες μέρες της αποτείχισής τους.Αν χρεισστείτε στοιχεία θα σας τα παραπέμψω.
Άλλωστε αυτό φάνηκε ξεκάθαρα όταν έδιναν άμεσα εντολή οι μητροπολίτες στην αστυνομία και εισέβαλαν εν ώρα Θ. Λειτουργίας στις εκκλησίες των παλ/των χύνοντας καταγής την Θ. Κοινωνία, αναποδογυρίζοντας Επιταφίους την Μ. Εβδομάδα, πετώντας στο δρόμο ολόκληρες αδελφότητες μοναστηριών και πολλά τέτοια που απιδεικνύουν ότι τους θεωρούσαν χειρότερους και απί αιρετικούς.
Αυτά δεν σκανδάλισαν τον π. Ιωσήφ και την συνοδεία του παρά μόνο η εγκύκλιος των παλ/τών;
Όσον αφορά τα πολυδιαφημισμένα οράματα να διαβάσετε το όραμα του π. Φιλόθεου Ζερβάκου που κατέγραψε ο ίδιος και κατόπθν προσευχής του φανέρωσε ο Θεός να ακολουθήσει το παλαιό.
Όπως και έκανε για ένα διάστημα για να επιστρέψει όμως πίσω στο νέο μετά από ένα έτος αγνοώντας το όραμά του...
Σωστά είπε ένας παραπάνω ότι έχουμε εντολή από κανόνες της Εκκλησίας να αγνοούμε τα οράματα.
Έχουμε " Μωυσήν και τους προφήτες"
Ο νοών νοείτω

Ανώνυμος είπε...

Ο όσιος Ιωσήφ ο ησυχαστής ήταν ματθαιίτης, μετά φλωρινικός λόγω των ματθαιικών χειροτονιών του 1948, και το 1950 λόγω της εγκυκλίου που έβγαλε ο πρ. φλωρίνης έφυγε και από αυτόν και εκκλησιαζόταν στο κυριακό της Αγίας Αννης το οποίο δεν μνημόνευε τον πατριάρχη εκείνη την περίοδο.

Δεν είναι γνωστό ακριβώς αν το έτος που εκοιμήθη ο όσιος ιωσήφ είχε μπεί μνημόσυνο πατριάρχου στο κυριακό ή όχι. Αλλά απόδειξη πως ο Κύριος σε καιρούς χάους δεν είναι όπως εμείς νομικιστής ανέδειξε την αγιότητα του έτσι κι άλλιώς.

Άγιοι βγήκαν από όλους τους χώρους, η οσία Ταρσώ απο τους ματθαιίτες, ο γέρο Δαμασκηνός από τους φλωρινικούς, ο γέρο θεοδόσιος ο ρώσος καρουλιώτης από τους ζηλωτές αγιορείτες, ο γέρο Δανιήλ ο κατουνακιώτης από τους μνημονευτές, ως γνωστόν μνημόνευε ο παπάς του ο π. Αθανάσιος τον πατριάρχη όταν εκοιμήθη, ο γερό Εφραίμ ο κατουνακιώτης από μνημονευτές πάλι, ο Ηλίας Λακατούσου ο νεοημερολογίτης ρουμάνος με άφθορο λείψανο και θαύματα, οι κάρες ρουμάνων μαρτύρων νέου και παλιού που ευωδιάζουν. Άρα;

Άρα ας κοιτάξει ο καθένας να είναι μετριοπαθείς και ας ενωθεί οντολογικώς με τον Χριστό και θα σωθεί. Οι άγιοι που βγήκαν από διαφόρους χώρους δεν επικυρώνουν και την κανονικότητα του κάθε χώρου, άλλο αγίασε κάποιος γιατί αγίασε τον εαυτό του και άλλο αν οι επίσκοποι του έχουν κανονική χειροτονία ή όχι, ή είναι οικενιστές ή όχι όπως στην περίπτωση των αγίων Παισίου, Πορφυρίου, Ιακώβου Τσαλίκη, Φιλοθέου Ζερβάκου.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.