Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

"Διακριτικός" θεολόγος απειλεί με μήνυση την Κατάνυξη. Η απάντηση μας στις απειλές του κ.Φίλιου.

"Μικρό το θίξιμο, μεγάλη η ταραχή, τεράστιος ο εγωϊσμός!"
Άγιος γέρων Ιωσήφ ησυχαστής και σπηλαιώτης




Διαβάζουμε στο Κατάνυξις:
"Παραθέτουμε το απειλητικό email που φέρει την υπογραφή Ηρακλής Φίλιος, με το οποίο ο υπογράφων απευθύνεται στους διαχειριστές του Ιστολογίου μας, κουνώντας απειλητικά το δάχτυλο με παρρησία, που είναι.. φως φανάρι από που προέρχεται.

Σε πρακτικές εκφοβισμού δεν υποκύπτουμε. 
Όποιος γράφει ή ομιλεί δημοσίως, αναλαμβάνει και την ευθύνη. 
Όταν το κάνει αγνοώντας τους Πατέρες, την Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας, προκαλώντας το Ορθόδοξο αισθητήριο του πιστού λαού, εμείς ελεύθερα θα τον καταγγέλλουμε για τις κακοδοξίες και τις αυθαιρεσίες του."


Διαβάστε τώρα το απειλητικό email

" Την επόμενη φορά που θα ασχοληθείς μαζί μου, θα έχεις μήνυση.
Δεν σου δίνω το δικαίωμα να με κρίνεις, ακόμη κι αν με γνωρίζεις. Επίσης, δεν σου δίνω το δικαίωμα να με χαρακτηρίζεις πολύ εύκολα, χωρίς να με γνωρίζεις. Δεν σου δίνω και το δικαίωμα να με διασύρεις με τα εμπαθή σου λόγια, τη στιγμή που δεν σε ενοχλώ και δεν ασχολούμαι μαζί σου.
Με έχεις διασύρει και δημιουργείς εντυπώσεις. Χωρίς να έχεις το θάρρος να μου απευθυνθείς προσωπικά, κρύβεσαι και στηλιτεύεις, κρίνεις και κατακρίνεις με πλήρη την απουσία διάκρισης, μιας εκ των υψίστων αρετών.
Συνέχισε, και σου υπόσχομαι πως με την επόμενη προβληματική σου αναφορά στου πρόσωπο μου, η οδός θα είναι σίγουρα δικαστική. 
Ηρακλής Φίλιος" 




Σχόλιο:

Καταπληκτικός ο συνειρμός του "Βαλκανιολόγου- Θεολόγου" (αλλά εργαζόμενου ως "πρωτοψάλτη στην Αγ.Μαρίνα Τρικάλων") κ.Φίλιου.


πηγή βιογραφικού, εδώ
Θα γράφω άρθρα (με το αζημίωτο;)
αλλά αφού "δεν σε ενοχλώ και δεν ασχολούμαι μαζί σου" (ο ενικός αναφέρεται στο Κατάνυξις ...), ΜΗΝ ασχολείστε με μένα!
Αλλιώς "θα έχεις μήνυση" (ναι, ο ίδιος έγραψε αυτήν την άψογα διατυπωμένη έκφραση,  είναι δυνατόν μετά να μην τον εμπιστεύονται να γράφει άρθρα οι Βατοπεδινοί στο "Πεμπτουσία" και οι οικουμενιστές στο "Φως Φαναρίου";!)


Πάντως δεν βρίσκετε λίγο υπερβολική την απαίτηση των οικουμενιστών αρθρογράφων; 
Αν ξανασχολάσεις (δημόσιο) άρθρο μου "θα έχεις μήνυση"!



Αφορμή στάθηκε άρθρο του κ.Ηρακλή Φίλιου, για τον μητροπολίτη Καλαμαριάς Ιουστίνο

που φυσικά σχολιάστηκε από το Κατάνυξις (εδώ) ως εξής:
"Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Το άρθρο που ακολουθεί είναι μια σπουδή στη δεσποτική κολακεία. 
Ο συγγραφέας ασταμάτητος φιλόδοξος και ταχέως ανερχόμενος στη λίστα των χρήσιμων οικουμενιστών. Τον παραδίδουμε στον απλό λαό της Φλώρινας και της Καλαμαριάς. Να βάλει η μαρτυρία του απλού λαού, τα πράγματα στη θέση τους.

Με υπερβολές και κολακείες, τη στιγμή που η Εκκλησία βιώνει εσωτερικό διωγμό από τους Οικουμενιστές υπό τον Οικουμενικό Πατριάρχη, χάνουμε το δρόμο μας.

Ας μας απαντήσει ο Μητροπολίτης Καλαμαριάς, είναι παναίρεση ο Οικουμενισμός; Καταδικάζει την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου; Θα τολμήσει να ελέγξει τον πνευματικό του προϊστάμενο για θέμα πίστης και να διακόψει τη μνημόνευσή του;"


Τίποτε το μεμπτό στο σχόλιο;
Μάλιστα παρέθεσαν από κάτω ΟΛΟΚΛΗΡΟ το άρθρο του κ.Ηρακλή Φίλιου! 
Πότε οι οικουμενιστές πρόβαλαν οποιαδήποτε ανακοίνωση αντι-οικουμενιστών; Ποιοι είναι τελικά οι "σκοταδιστές" και οι "φασίστες";!



Για τον κ.Ηρακλή Φίλιο γράψαμε κι εμείς μερικά, εδώ.
άλλο άρθρο -κολακεία- για τον Καλαμαριάς Ιουστίνο.


Εδώ ο κ.Φίλιος υπερασπίζεται τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο!
Τι στο καλό, εργολαβία τις έχει πάρει τις υπερασπίσεις των δεσποτάδων
ο "πρωτοψάλτης της Αγίας Μαρίνας Τρικάλων";!!!
κι εδώ τα άρθρα για τον "επίσκοπο Μπραζαβίλ Παντελεήμονα Αράθυμου"


Ποιος να είναι αυτός ο Επίσκοπος Μπραζαβίλ που συστηματικά προβάλει επαινετικά με άρθρα του ο κ.Φίλιος;;;; Τι μας θυμίζει, τι μας θυμίζει! Από που λέτε να είναι; Από νησί; Κυκλάδες;!!


Διαβάζουμε:
"Ἔτσι ἐπίσημα καί ἐπώνυμα καταγγέλλεται Παντελεήμων τις Ἀράθυμος, πού τό πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας τοποθέτησε στό Μπραζαβίλ τοῦ Κογκό ὡς ἐπίσκοπο. 
Γνωστός ὁ διωγμός τοῦ ἱεραποστόλου τῆς περιοχῆς πατρός Θεολόγου Χρυσανθακοπούλου, γιά νά μείνη ἐλεύθερο τό πεδίο στόν κ. Ἀράθυμο.

Ἀπό καταγγελία τῶν νέων τῆς περιοχῆς, πού ὁ π. Θεολόγος εἵλκυσε στόν Χριστό, πληροφορούμαστε: 

«Κάπνισμα, ποτά, παρέες μέ ἀνθρώπους τόν ὑποκόσμου. Διδάσκει σέ νέους λεξιλόγιο τοῦ ὑποκόσμου. Ἡ ἀστυνομία τοῦ Pointe Noire συνέλαβε τόν ἐπίσκοπο Μπραζαβίλ μέ Κονγκολέζο σέ αὐτοκίνητο...».

Ἡ ἔκκλησις τῆς Ὀρθοδόξου Νεολαίας τοῦ Μπραζαβίλσυγκλονίζει. 
Μόλις τά παιδιά αὐτά ὡδηγήθηκαν ἀπό τόν πνευματικό τους, τόν π. Θεολόγο, στό θαυμασμό τοῦ Προσώπου τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἔπεσαν ἀπό τά σύννεφα, γιατί τό πατριαρχεῖο τούς ὑποχρεώνει νά βλέπουν «εἰς τόπον Χριστοῦ» τόν ἀείποτε Ἀράθυμο.

Τό μόνο, πού ξέρει ὁ ἀπό Σύρον Ἀράθυμος εἶναι τό ἐπιτίμιο τῆς ἀκοινωνησίας σέ ὅσα εὐσεβῆ παιδιά σέβονται τόν πνευματικό τους π. Θεολόγο. Ἔγινε, βλέπετε, τῆς μόδας ἡ... ἀκοινωνησία!


Τό Ἀλεξανδρινό κέντρο ἔχει στολίσει τήν Ἀφρική μέ παρόμοια«μπουμπούκια».
"
Πηγή αποσπάσματος : εδώ


διαβάστε και τα σχόλια! Έχουν αρκετά ζωηρές περιγραφές 
όπως πχ 
"1. Μπορεί ένας επίσκοπος της ιεραποστολής να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο βωμολοχιών, όπως αυτό που χρησιμοποιεί τόσο ο επίσκοπος όσο και ο φίλος του; (...)
2. Μπορεί ένας επίσκοπος την ώρα της Θείας Λειτουργίας να κάθεται προκλητικά στο μπαλκόνι και να καπνίζει με τον φίλο του, αντί να συμμετέχει στη λατρεία; "
Σχετικό άρθρο εδώ και εδώ.



Δείτε τώρα (εδώ)  τον π.Παντελεήμονα Αράθυμο να μιλάει στην Ιερά Σύνοδο των Καθολικών!
με τι θέμα λέτε; μα φυσικά για την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης!




Ας δούμε ένα ακόμη άρθρο του κυρίου Ηρακλή Φίλου:
"Η εκκλησία δεν καταδίκασε ποτέ τον έρωτα και τη σεξουαλικότητα"!!!
Τι συμπέρασμα λέτε να εξάγουν οι νέοι με τέτοιο τίτλο ;



Επίλογος

Πως λέτε να τελειώνει το άρθρο (το είδαμε εδώ)  με τίτλο
"Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Ένας οραματιστής με ισχυρή προσωπικότητα", 
του κ.Ηρακλή Φίλιου, 11/6/2017 (πριν 1 μήνα, ακριβώς την ημέρα που έχει τα ονομαστήρια του ο Βαρθολομαίος!);





Ναι, σωστά το φανταστήκατε:
"Χρόνια Πολλά Παναγιώτατε"!!!





Φυσικά δεν παρέλειψε προηγουμένως να αναφέρει :
"Η ηγετική του μορφή δραστηριοποιείται εκτός των στενών εκκλησιαστικών καθηκόντων και ορίων, αναλαμβάνοντας δραστηριότητες που κάποιος θα μπορούσε να απορεί για το πώς σχετίζονται με την Εκκλησία."
Ξέρετε κ.Ηρακλή, την ίδια απορία έχουμε κι εμείς. 
Τι σχέση μπορεί να έχουν κάποιοι άνθρωποι με την εκκλησία (πέρα από το ράσο που ενίοτε φοράνε και χωρίς το οποίο ενδεχομένως δεν θα είχαν καμία ανέλιξη, πχ πανεπιστημιακή. εκκλησιαστική κλπ).




και συνεχίζει ο κύριος Ηρακλής Φίλιος :
"Συν τοις άλλοις εκφράζει την αγωνία του για το προσφυγικό. Όλοι θυμόμαστε την επίσκεψη του στη Λέσβο τον Απρίλιο του 2016 μαζί με τον Πάπα Φραγκίσκο (...) 


Θέλω να προσθέσω σε όλα αυτά και το μεγάλο γεγονός της σύγκλισης της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης τον Ιούνιο του 2016 (...)"
Φέρτε κι άλλους "πρόσφυγες"! Ακόμη δεν ισλαμοποιήθηκε αρκετά η Ευρώπη.
Όσο για την αναφορά στο "Κολυμπάρι".
Καταλαβαίνετε ε;!!
"Φως Φανάρι"!




Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει η αναφορά και στον "εθνοφυλετισμό" ως "αίρεση"!!!

(μην κρυβόμαστε, αυτό είναι ένα ακόμη πρόβλημα της "Νέα Τάξης". Εκτός από θρησκείες, υπάρχουν  και έθνη. Πάντως έστω και έτσι διαβάσαμε επί τέλους την λέξη "αίρεση" σε κείμενο του κ.Φίλιου !!!)

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

6 σχόλια:

Αργύρης μυλωνας είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The Cave Dweller είπε...


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ, στον Κο. Ηρακλή που απειλεί με μηνύσεις σε κοσμικά (στην πράξη νεο-ειδωλολατρικά) δικαστήρια.


Κεφάλαιον ΣΤ΄.
Οι Χριστιανοί όχι εις ειδωλολατρικά δικαστήρια.

Α΄ΚρΣΤ-1. Τολμά τις υμών, πράγμα έχων πρός τον έτερον, κρίνεσθαι επί των αδίκων και ουχί επί των αγίων;

Α΄ΚρΣΤ-2. ουκ οίδατε ότι οι άγιοι τον κόσμον κρινούσι; και ει εν υμίν κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι εστέ κριτηρίων ελαχίστων;

Α΄ΚρΣΤ-3. ουκ οίδατε ότι αγγέλους κρινούμεν; μήτι γε βιωτικά;

Α΄ΚρΣΤ-4. βιωτικά μεν ουν κριτήρια εάν έχητε, τους εξουθενημένους εν τη εκκλησία τούτους καθίζετε.

Α΄ΚρΣΤ-5. πρός εντροπήν υμίν λέγω. ούτως ουκ ένι εν υμίν σοφός ουδέ εις ος δυνήσεται διακρίναι ανά μέσον του αδελφού αυτού,

Α΄ΚρΣΤ-6. αλλά αδελφός μετά αδελφού κρίνεται, και τούτο επί απίστων;

ΥΓ: Προς όλα τα αγαπητά ορθόδοξα και αγωνιστικά ιστολόγια :

Μην ασχολείστε ονομαστικά με αυτά τα πρόσωπα και μην αναφέρεστε προσωπικά σε αυτούς. Αυτό που πρέπει να στηλιτευτεί είναι η κακοδοξία του οικουμενισμού.

Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν άνθρωποι πιασμένοι στα πλοκάμια της πλάνης.

Ο Άγιος Ιγνάτιος μας λέει γι'αυτές τις περιπτώσεις ανθρώπων :

" Αν κάποιος παρακούσει την Εκκλησία, ας είναι για σένα όπως ο ειδωλολάτρης ή ο τελώνης, μας διδάσκει ο Κύριος, αποξενωμένος από τον Θεό, και εχθρός του Θεού."



Αργύρης μυλωνας είπε...

Ορισε μας φιλε κυριακο το τι και ποια ειναι η εκκλησια και τι αφορα η παρακοη προς αυτην.

The Cave Dweller είπε...

Αγαπητέ κ.Ανάργυρε,

Εκκλησία είναι εκεί όπου υπάρχουν οι παρακάτω συνθήκες :

1ον) Απαραχάρακτη η Ορθόδοξη Πίστη όπως μας την παρέδωσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός και όπως εδογμάτισαν οι Άγιοι και Θεοφόροι Πατέρες της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Ανατολικής Εκκλησίας.

2ον) Εκεί όπου τηρείτε απαρασάλευτα και απαρέγκλιτα το ΣΥΝΟΛΟ της Πατερικής Παράδοσης χωρίς καμία καινοτομία οποιουδήποτε είδους.

Παρακοή στην Εκκλησία είναι η κάθε είδους διαστρέβλωση, παραχάραξη και καινοτομία σε θέματα Πίστεως και Παραδόσεως.

Ελπίζω η απάντησή μου να ήταν σαφής.

Αργύρης μυλωνας είπε...

Σε βρισκω αρκουντως ενημερωμενο και σαφεστατο

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΦΙΛΙΟ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.