Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

NEO ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (ενδιαφέροντα και πρωτότυπα κείμενα της εποχής)

Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ariston Books
ένα νέο βιβλίο για την εθνική επέτειο:

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Τι - πώς - γιατί

(επιμέλεια Δημοσθένη Κούκουνα)

Ανθολόγηση κειμένων, αναμνήσεων και πηγών για την ιταλική επίθεση, καθώς και των κυριοτέρων ντοκουμέντων. 

Περιεχόμενα: 
Δημοσθένη Κούκουνα (28η Οκτωβρίου 1940: Η αλήθεια για τη μεγάλη συνωμοσία εναντίον της Ελλάδος 
– Απόπειρα γερμανοφίλων για την ανατροπή της δικτατορίας Μεταξά 
– Η αλληλογραφία Χίτλερ-Μουσολίνι και η συνάντησή τους στη Φλωρεντία), 
Γιώργου Α. Λεονταρίτη (Όσα δεν αναφέρονται για το Έπος του 1940), 
Σπύρου Μελά (Η μεγάλη ημέρα του «ΟΧΙ»), 
Βασιλείου Παπαδάκη (Οι παραμονές της 28ης Οκτωβρίου 1940), 
Αλέξη Κύρου (Εν όψει του πολέμου), 
Αλέξη Ελικιώτη (Η επιβολή της 4ης Αυγούστου ήταν προεργασία για την 28η Οκτωβρίου 1940), 
Αλέξανδρου Παπάγου (Ο Πόλεμος 1940-41), 
Εμμανουέλε Γκράτσι (Η αποστολή μου στις 28 Οκτωβρίου και τα επακόλουθα),
Βίκτωρα Έρμπαχ-Σαίνμπεργκ (Η μυστική έκθεση του Γερμανού πρεσβευτή προς το Βερολίνο για την ιταλική επίθεση), 
Σπύρου Σέλληνα (Πώς ο Ιωάννης Μεταξάς δέχθηκε το τελεσίγραφο), 
Παναγιώτη Πιπινέλη (Ο βασιλεύς Γεώργιος Β΄ και ο πόλεμος 1940-41), 
Φρειδερίκης (Ο πόλεμος εναντίον του Άξονα), 
Πέτρου (Όταν άρχιζε ο ελληνοϊταλικός πόλεμος), 
Γιώργου Θεοτοκά (Τετράδια ημερολογίου από τον πόλεμο 1940-41), 
Αλέξανδρου Σακελλαρίου (Η κρίσιμη στιγμή – ώρα 3.30 πρωινή), 
Γεωργίου Ράλλη (Αναμνήσεις ενός εφέδρου ανθυπιλάρχου), 
Λαιρντ Άρτσερ (Από το ημερολόγιο ενός Αμερικανού στην Αθήνα), 
Αθανασίου Σαράφη (Οι Έλληνες ηθοποιοί κατά την περίοδο του πολέμου), 
Ιωάννη Μεταξά (Σελίδες από το προσωπικό ημερολόγιό του), 
βασιλική αλληλογραφία Αθηνών-Λονδίνου, 
αρχεία του Φόρεϊν Όφις, 
επίσημα κείμενα, όλα τα πολεμικά ανακοινωθέντα κ.ά.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σάν χριστιανός ντρέπομαι που καταντήσαμε να εχουμε μπροστάρη στις διαμαρτυρίες μας τον απάτερο Κλεομένη. Ντρέπομαι αλήθεια.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Καλύτερα να ντρέπεσαι για τους ιερωμένους που γνωρίζεις και που παριστάνουν τον "κινέζο":
1) για τον οικουμενισμό
2) για την ψευδοσύνοδο της Κρήτης
3) για την μασονία, τους Ρόταρυ και τα Lions
4) για την λαθρομετανάστευση = ισλαμοποίηση της πατρίδος μας
5) για το αισχρό έργο που παίζεται στον κινηματογράφο, που προσβάλει τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό και την Παναγία μας και που ο ιερέας σου πάλι παριστάνει ότι δεν άκουσε και δεν ξέρει τίποτε.

Πάντα θα βρίσκουν κάποιο θέμα που δεν προκαλεί τόση κόντρα με την Ιεραρχία, για να παριστάνουν ότι διαμαρτύρονται

(απόψε, λίγες δεκάδες μέτρα πιο πάνω από το θέατρο Αριστοτέλειον, τα "Ορθόδοξα Σωματεία" της Θεσσαλονίκης, είχαν ενημέρωση για τα Θρησκευτικά ... Ένας ακροατής που τόλμησε να ρωτήσει γιατί ακόμη δεν έχουν τοποθετηθεί τα "ορθόδοξα" σωματεία της πόλης για το Κολυμπάρι, εξυβρίστηκε άγρια από μέλος της επιτροπής κατά την έξοδο του "άλλη φορά να μην ξαναπατήσεις εδώ, μην ξανακάνεις ερώτηση, να μην λες ότι έχεις μέσα στη φαλάκρα σου". Αυτό είναι το ήθος όσων παριστάνουν ότι τάχα αγωνίζονται για τα Θρησκευτικά, δείχνοντας με το δάκτυλο την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αντί να δείχνουν τον αρχιεπίσκοπο και την Ιεραρχία).

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μεταφέρουμε τα 2 σχόλια στην αντίστοιχη ανάρτηση, εδώ:
https://opaidagogos.blogspot.gr/2017/10/18102017-830.html

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.