377 Ορθόδοξοι Αρχιερείς
απέρριψαν το «Κολυμπάρι»!
Λάθος... συγχωρέστε με. Λάθος!!!
Διαβάζουμε (στον "Ορθ. Τύπο"):
«...Τελικώς ηθελημένως η ασυνειδήτως η Ρωσία διέσωσε το κύρος της Ορθοδοξίας θέτουσα την τελεσίδικον σφραγίδα εις το Κολυμβάριον, το οποίον επισήμως απερρίφθη όχι μόνον από το πλήρωμα της Εκκλησίας, όχι μόνον από τας Εκκλησίας Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας αλλά και από τους παρισταμένους Προκαθημένους όλων των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών.
Μεγάλην νίκην κατήγαγον όλοι όσοι ηγωνίσθησαν από κάθε μετερίζι, δια να καταδικασθή η υποτιθεμένη «Συνοδος» που διήρεσε τους Ορθοδόξους.
Ο νέος ορίζων που διανοίγεται ενώπιόν μας είναι η ενημέρωσις των πιστών δια την οικουμενιστικήν θεολογίαν, η οποία έχει αλλοιώσει το φρόνημα των Ορθοδόξων.
Εις αυτό οφείλομεν από κοινού να συγκροτήσωμεν ενιαίον αδιάσπαστον μέτωπον».
π. Φώτιος Βεζύνιας:
Λάθος... συγχωρέστε με. Λάθος!!!
Απόρριψη αιρέσεως και μάλιστα θεσμοθετημένης!!!! ...για την Ορθόδοξη Παράδοση σημαίνει "ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ".
Έγινε κάτι τέτοιο;
Πότε;
Απορρίφθηκε η Κρήτη από το πλήρωμα της Εκκλησίας;
Πότε;
Ο λαός κοιμάται ύπνον βαθύ. Ουδείς τον ενημέρωσε.
Το κείμενο προς τον Λαόν είναι ενδεικτικό του κλίματος της ύπνωσης και της διαστροφής!!!
Μήπως και οι άλλες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες δια της αποστροφής των καταδίκασαν;
Πότε;
Λάθος λοιπόν Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ...
Η Κρήτη πρέπει να καταδικασθεί δια Πανορθοδόξου Συνόδου που θα αναθεματίσει τα πρόσωπα που συμμετείχαν και τα κείμενα που υπεγράφησαν.
Να συγκροτήσωμεν λοιπόν "ενιαίον αδιάσπαστον μέτωπον", δεκτόν, αλλά με ΕΝΑΝ στόχο την "πανορθόδοξο καταδίκη και του οικουμενισμού και της Κρήτης".
Δεν φτάνει η καταδίκη της "οικουμενιστικήςθεολογίας", γιατί αυτήν την αίρεση του οικουμενισμού την μετέτρεψαν σε πρακτική και βίωμα, πρόσωπα που προΐστανται της Ορθοδόξου Εκκλησίας.. Δυστυχώς δε μεταξύ αυτών και όλοι οι προκαθήμενοι οι μετασχόντες των πεπραγμένων εις τους εορτασμούς του Ρωσικού Πατριαρχείου.
Αλλιώς εις μάτην κοπιώμεν.
Νυν υπέρ της πίστεως ο αγών.
π. Φώτιος Βεζύνιας
Δυστυχῶς, π. Φώτιε, παρόμοιο λάθος ἔκανε καὶ ἡ προσφάτως ἀναβιώσασα στὴν Θεσσαλονίκη "Σύναξη Κληρικῶν" τῆς Γατζέας.
Ἐλπίζουμε νὰ τονίσετε στοὺς π. Θεόδωρο καὶ π. Νικόλαο, ὅτι κάνουν λάθος νὰ στηρίζονται στοὺς Οἰκουμενιστὲς τῆς Ρωσίας, γιὰ νὰ νικήσουν τόν ...Οἰκουμενισμό! Κι ἕνα μικρὸ παιδὶ τὸ καταλαβαίνει αὐτό.
Ὅπως κάνουν λάθος νὰ ἀρνοῦνται ἢ νὰ διαστρέφουν τὸν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία «ὁ κοινωνῶν ἀκοινώνητω ἀκοινώνητος ἔσται», ἐπειδὴ δὲν ἀντέχουν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν!
Οἱ ποιμαντικοὶ λόγοι Οἰκονομίας ποὺ ἐφεῦραν, εἶναι καὶ ἔχουν ἀποδειχθεῖ ἕωλοι!
Ἀκόμα κι ἂν κάποτε εἶχαν λόγο ὑπάρξεως, σήμερα, λόγῳ τῆς ἄμεσης πληροφόρησης, ἐκμηδενίζονται! Καὶ ἐπίσης δὲν ἰσχύουν, γιατὶ πλέον ἔπαυσαν νὰ ἀποτελοῦν λόγους Οἰκονομίας, ἐφ’ ὅσον ἡ Οἰκονομία δὲν μπορεῖ νὰ ἐφαρμόζεται γιὰ δεκαετίες. Ὁ Οἰκουμενισμός, Πατέρες, δὲν ἄρχισε ἀπὸ τότε ποὺ ἐσεῖς -ἀργοπορημένοι- ἀποτειχιστήκατε, ἀλλὰ μετρᾶ δεκαετίες!
Καὶ τέλος, ἡ ἀποτείχιση δὲν γίνεται κατὰ κύριο λόγο ὡς διαμαρτυρία, ἀλλὰ γιὰ
σωτηριολογικοὺς λόγους, καὶ ὅσοι συντελοῦν στὴν παραμονὴ τῶν πιστῶν στὴν αἵρεση, ἔχουν μεγάλη εὐθύνη.
Καλὴ μετάνοια σὲ ὅλους μας καὶ
Καλὰ Χριστούγεννα!
3 σχόλια:
Ο καιρός προχωράει, ο αιφνιδιασμός -από τις άνωθεν διώξεις- παρεμερίζεται σιγά σιγά, οι καταστάσεις και οι άνθρωποι ωριμάζουν, ευχόμαστε όσοι πατέρες συνεχίζουν την οδό της οικονομίας ως σύσταση σε πιστούς (αν την συνεχίζουν), σιγά σιγά να περάσουν στον δρόμο της ακρίβειας.
Ομοίως όσοι ακόμη συνεχίζουν να μνημονεύουν αιρετικούς, να βρουν το θάρρος και με τη βοήθεια του Θεού να προχωρήσουν και αυτοί.
Γνωρίζουμε ποιος είναι ο εχθρός. Ο Οικουμενισμός.
Οι ανθρώπινες αδυναμίες ή η δειλία είναι συναισθήματα που δύσκολα μπορεί κάποιος να υπερκεράσει, ειδικά στην εποχή μας. Γίναμε όλοι καλοπερασάκηδες. Από τότε που οι ιερωμένοι έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι, τους κόπηκαν τα φτερά και δύσκολα μπορούν να πετάξουν. Γι αυτό μόνη ελπίδα μας είναι ο Κύριος.
Διαβάζωντας προσεκτικά το πλήρες κείμενο της Αποφάσεως της Συνόδου της Ιεραρχίας της Ρωσικής Εκκλησίας συμπεραίνουμε ότι η Ρωσική Εκκλησία, ούτε Καταδικάζει τις επίμαχες Αποφάσεις της "Συνόδου" του Κολυμπαρίου, ούτε τις Αποδέχεται, απλά τις κάνει Ανεκτές, με όλες τις Εκκλησιαστικές συνέπειες που συνεπάγεται το γεγονός αυτό. Αυτό δεν σημαίνει Ακύρωση αλλά Ανοχή της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου
Η απόφαση λέει:
"Η εν λόγω Σύνοδος δεν δύναται να θεωρείται Πανορθόδοξη ούτε και οι αποφάσεις της ως δεσμευτικές για όλο το Ορθόδοξο πλήρωμα".
Επομένως, δεν την δέχεται. Ένα το κρατούμενο.
Έπειτα λέει:
"ορισμένα εξ αυτών περιλαμβάνουν ασαφείς και διφορούμενες διατυπώσεις, κάτι το οποίο δεν επιτρέπει να τα θεωρούμε ως υποδειγματική έκφραση των αληθειών της Ορθοδόξου πίστεως και της Παραδόσεως της Εκκλησίας. Αυτό αφορά ιδιαίτερα το κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», το οποίο δεν υπέγραψαν 2/3 των μελών της αντιπροσωπίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Σερβίας και οι μεμονωμένοι Ιεράρχες ορισμένων άλλων κατά τόπους Εκκλησιών, οι οποίες μετείχαν των εργασιών της εν Κρήτη Συνόδου, κάτι το οποίο επιμαρτυρεί τη μεγάλη διχογνωμία ως προς το κείμενο αυτό ακόμη και στους μετασχόντας της εν Κρήτη Συνόδου".
Εδώ λέει ότι ούτε οι συμμετέχοντες δέχτηκαν τις αποφάσεις! Δεύτερο κρατούμενο.
Επίσης λέει:
"προαγωγή των αδελφικών σχέσεων με τις κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες καθώς και την κοινή με τις λοιπές χριστιανικές ομολογίες".
Δηλαδή αντικαθιστά την απόφαση της ψευτοσυνόδου περί "Εκκλησιών". Τρίτο το κρατούμενο.
Είναι ολοφάνερο ότι την απορρίπτει ως Σύνοδο και την θεωρεί ως μια προσυνοδική διαδικασία στην οποία ακόμα γίνεται ένας ανοικτός θεολογικός διάλογος, ο οποίος δεν δεσμεύει κανέναν απολύτως!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.