Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Ρίγος..!! Μαθητές και μαθήτριες του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, τραγουδάνε δυνατά το "Μακεδονία Ξακουστή"!


Εκεί που απογοητεύεσαι

  • και βλέπεις τους "λάθρο" -πρώην Ισλαμιστές που έκοβαν κεφάλια- να εγκαθιστώνται μόνιμα πλέον στην Ελλάδα 
  • και να έχουν στην υπηρεσία τους από φαντάρους που τους καθαρίζουν τις τουαλέτες στα Hot Spot (θυμηθείτε το στρατοδικείο στα 2 στελέχη που αρνήθηκαν να πάνε, εδώ και εδώ)
  • μέχρι κρατικοδίαιτες ΜΚΟ (εκεί να δείτε χρήμα σε "ημετέρους" - ο ΣΥΡΙΖΑ μας θυμίζει μέρες ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του 1980-1990, που αν είχες την "πράσινη κάρτα" διοριζόσουν και έκανες κουμάντο στο δημόσιο, σε συναιτερισμούς κλπ!). 
  • εκεί που μαθαίνεις ότι 39 από τα 151 μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ στο δημόσιο με μια απλή υπογραφή Υπουργού, χωρίς ΚΑΜΙΑ διαδικασία αξιολόγησης, δείτε εδώ! "Στο δρόμο που χάραξε ο Καρανίκας" (εδώ)
  • εκεί που ακούς τους σαπιοκοιλιάδες πολιτικούς να συναγωνίζονται ποιος θα πει την πιο μεγάλη προδοσία (το μοναδικό κόμμα που δηλώνει ξεκάθαρα αντίθετο στην σύνθετη ονομασία με συνθετικό το "Μακεδονία" στους Σκοπιανούς είναι η Χρ.Αυγή, ατελείωτη προδοσία λοιπόν παντού)
  • εκεί που βλέπεις τους δεσποτάδες να έχουν "ράψει" το στόμα τους -κι ο μοναδικός, ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος, που τόλμησε κάτι να πει για τους ομοφυλόφιλους και τους "προστάτες" τους, δικάστηκε σε χρόνο dt και θα ξαναδικαστεί (!) γιατί δεν άρεσε η απόφαση στον Υπουργό, δείτε εδώ (α ρε κομμουνισταριά! και μιλούσατε τόσα χρόνια για "ελευθερία γνώμης" και "δικαιοσύνη"!)

ποιος να το περίμενε ότι ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ του ΕΠΑΛ (ότι πιο χειρότερο δηλαδή σε επιδόσεις σε σχέση με τα Ενιαία Λύκεια),
θα τραγουδούσαν σημειωτών δυνατά και περήφανα το "Μακεδονία Ξακουστή" μπροστά στους προδότες (εκπροσώπους κυβέρνησης κλπ που βρίσκονται στην εξέδρα)!


Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν εμπνευστής της προσπάθειας ήταν τα ίδια τα παιδιά ή η καθηγήτρια ή γυμνάστρια τους, πάντως ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ μαθητές και συνοδούς!

Καμαρώστε μαθητές και μαθήτριες του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης!

"μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ τραβά ..."!


Ακολουθεί το ρεπορτάζ από εδώ:


Το θερμότερο χειροκρότημα των θεατών της παρέλασης της 25ης Μαρτίου στην Αλεξανδρούπολη απέσπασε το 2ο Επαγγελματικό Λύκειο της Αλεξανδρούπολης μιας και οι μαθητές και οι μαθήτριες του έκαναν κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο.

Φτάνοντας μπροστά στην εξέδρα των επισήμων, οι δυο μαθητικοί ουλαμοί σταμάτησαν και με βήμα σημειωτόν τραγούδησαν το εμβατηριακό τραγούδι «Μακεδονία ξακουστή». Οι μαθητές συνέχισαν να παρελαύνουν μόνο όταν είπαν και τον τελευταίο στίχο του τραγουδιού προκαλώντας μεγάλη έκπληξη στον κόσμο.

Ειρήσθω εν παρόδω, το συγκεκριμένο τραγούδι ακούστηκε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της παρέλασης και από την Φιλαρμονική του Δήμου Αλεξανδρούπολης, αλλά και από τη Φιαρμονική του Στρατού

2 σχόλια:

ΔΟΞΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ είπε...

εσείς ρε βολευτές τι χειροκροτείτε; την ξεφτίλα σας; όπως ο άλλος ο κουραδοαριστερός η όρθια κουράδα που ψήφισσε το νόμο για τις φπούστρες και "χαμογελούσε" στο καρναβάλι όπου τις ξεφτίλιζαν και τις γελοιοποιούσαν οι νεαροί καρναβαλιστές

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς Santiago aj

κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν,

σαν την παροιμία: δεν βρέχει, σας φτύνουν!
Από τις υπουργικές καρέκλες όλα δείχνουν τόσο ειδυλλιακά στις πόλεις των "ιθαγενών"!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.