Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

ΠΟΥ είστε παλικάρια ;;;

Βλέπω την φωτογραφία 
του Παλαιστίνιου Φαντί Αμπού Σαλάντ,
που αν και με κομμένα τα πόδια από Ισραηλινή επιδρομή στις 30 Μαρτίου του 2014,
ΣΥΝΕΧΙΣΕ να κρατάσει την σφεντόνα και να πολεμά,
μέχρι ... χθες
οπότε δολοφονήθηκε από τους Ισραηλινούς,



και θυμήθηκα τον δικό μας πρόγονο, τον Κυναίγειρο
... οι εναπομείναντες Πέρσες έσπευσαν να διαφύγουν με τον στόλο τους.
Στον σκληρό αγώνα που ακολούθησε γύρω από τα εχθρικά πλοία
ο Κυναίγειρος,
προσπαθώντας να εμποδίσει ένα πλοίο να αποπλεύσει,
το άρπαξε με το χέρι, περιμένοντας να φτάσουν οι συμπολεμιστές του και να το καταλάβουν.  
Όταν ένας Πέρσης του ακρωτηρίασε το χέρι, τότε ο Κυναίγειρος έπιασε το πλοίο με το άλλο του χέρι.  
Όταν ο Πέρσης του έκοψε και το δεύτερο, τότε ο Κυναίγειρος γράπωσε το πλοίο με τα δόντια του.ΣΥΝΕΧΙΣΕ και ξεψύχησε όταν ο Πέρσης του έκοψε το κεφάλι.








κι αναρωτιέμαι
πόσο ξεπέσαμε ;



Οι ήρωες 
του 1821,
του 1940,
του Μακεδονικού Αγώνα,
του Έπους της ΕΟΚΑ,
του Αυτονομιακού Αγώνα της Β.Ηπείρου, 
ΔΕΝ είναι για να τους βλέπουμε ως ζωγραφιές στα κάδρα. 

Εμείς 
πρέπει να πάρουμε τη θέση τους 
αν νομίζουμε ότι αξίζουμε να έχουμε ελεύθερη πατρίδα.
Δέντρο που δεν ποτίζεται μαραζώνει.



Αυτή τη βδομάδα ξεκινάει η αηδία των Gay Pride.

Σε περιμέναμε, δεν ήρθες,
ΠΟΤΕ δεν ήρθες.
Πάντα μια δικαιολογία, μια πρόφαση ...
Πάντα μια απειροελάχιστη μειοψηφία είμασταν οι αντιδρώντες.

Πως μπορείς να κλείνεις τα μάτια σου;
Πως μπορείς να ανέχεσαι να βλέπουν τέτοιες εικόνες τα παιδιά σου στο δρόμο;

Άραγε πως θα αντιδρούσαν όλοι αυτοί οι ήρωες που θυσιάστηκαν για να επιμένεις εσύ σήμερα να ζεις στον ευδαιμονισμό σου, σαν  ζωντανός ΝΕΚΡΟΣ.



ΞΥΠΝΑ και ΠΟΛΕΜΑ!


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

3 σχόλια:

αμφοτεροδέξιος είπε...

https://amfoterodexios.blogspot.gr/2018/05/blog-post_60.html

Αργύρης μυλωνας είπε...

Οσο υπαρχουν στη χωρα και καλοπερνανε με τα κλεμμενα απο το λαο οι δυτικοδουλοι κυβερνωντες και η μπουρζουαζια,ελληνας δεν μπορει να κινηθει εσωτερικα και να αναπτυξει φρονημα αγωνα μεχρις εσχατων για την πατριδα ΤΟΥΣ.Π
Παρτε το χαμπαρι,ας πολεμησουν οι αλβανοι και οι φιλιππινεζοι με τους μπαγκλαντεσιανους τους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αγαπητέ
οι Έλληνες που έδιναν την ζωή τους για αιώνες, δεν το έκαναν για τον Κυβερνήτη τους, αλλά για να μην καταλήγουν τα παιδιά και οι γυναίκες τους στα χαρέμια των πασάδων, για να μην βεβηλώνονται οι εκκλησίες και γίνονται τζαμιά, για να μην γίνονται γενίτσαροι τα παιδιά τους.

Η εξουσία πάντα θα φθείρει. Φυσικά ένα πρότυπο ηγέτη, πχ Μεταξάς, αποτελεί πηγή έμπνευσης.

Αν ψάχνεις δικαιολογία για να μην αντισταθείς και να μην πολεμήσεις, θα τη βρεις .. τώρα σου φταίνε οι "δυτικόδουλοι" πολιτικοί! Ο Τσίπρας δηλαδή.
Πριν λογικά θα σου έφταιγε ο Σημίτης κι ο Καραμανλής κι ο Παπανδρέου. Τελικά υπάρχει κάποιος πολιτικός που ως πρωθυπουργός θα αποτελούσε λόγο για να πολεμήσεις; Μάλλον όχι.

Να 'χαμε να λέγαμε ... γεμίσαμε εξυπνάκηδες.
Πολύ πονηρά όμως περνάς το "νόημα" για να καρφώνεται στο ίσω μέρος του εγκεφάλου μας: Ας πάνε οι άλλοι (αλβανοί κλπ) να πολεμήσουν ..
εσύ κάθε και σχολίαζε.

Πιστεύομε το μεγαλύτερο παράπονο των ηρώων όσων θυσιάστηκαν, ήταν οι Εφιάλτες που κρυβόταν ή έμεναν πίσω την ώρα της μάχης και οι οποίοι θα επιβίωναν μετά τη μάχη. "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.