Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον επίσκοπο Μεθώνης Κλήμη, για τον ΕΠΙΚΗΔΕΙΟ λόγο που εκφώνησε στον μητροπολίτη ΛΑΡΙΣΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟ


Σχόλιο:

Επειδή δυστυχώς η ιστορία γράφεται πολλές φορές από την "εξουσία", η οποία βρίσκει τρόπους -πάντα  με το αζημίωτο-  να αναδεικνύει πρόσωπα και να σπιλώνει άλλα, παραθέτουμε την απάντηση της Ορθόδοξης εφημερίδας Εφημερίδας "Αγώνας", στο επικήδειο που εκφώνησε ο δεσπότης Μεθώνης, προς τον μητροπολίτη Λαρίσης Ιγνάτιο.

Απίστευτα όσα θα διαβάσετε, που δεν είναι τίποτε διαφορετικό από όσα λίγο πολύ συμβαίνουν σε κάθε μητρόπολη, όμως δεν υπάρχουν και αλλού ευσυνείδητοι ορθόδοξοι πιστοί που θα τομήσουν να τα καταγγείλλουν.

Διαβάστε τα, αξίζει.

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



(Η "εφημερίδα Αγώνας" απάντησε στον επίσκοπο Μεθώνης κ. Κλήμη για τα ψέματα που είπε στον επικήδειο λόγο του για τον μητροπολίτη Λάρισας κυρό Ιγνάτιο) 



ΤΟΣΟ ΨΕΜΑ ..! ΕΛΕΟΣ!!! 

Ο ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ (ΣΤΟΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΥΡΟ ΙΓΝΑΤΙΟ) ΚΑΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΩΝΗΣ κ. ΚΛΗΜΗΣ 


Είχαμε αποφασίσει να μην ασχοληθούμε με τον δεσπότη Ιγνάτιο, μετά την, επίσημα πλέον, γνωστοποίηση – αφού για μήνες κορόιδευαν τον λαό – ότι είναι άρρωστος. Από τότε συμπεριλάβαμε όλοι οι διωκόμενοι στα δίπτυχα των δικών μας προσώπων (σε Λειτουργίες, παρακλήσεις και στις καθημερινές μας προσευχές) υπέρ υγείας και έμπρακτης μετάνοιας. 

Η ροή, όμως, των γεγονότων μας ανάγκασε να τροποποιήσουμε, τον προγραμματισμένο σχεδιασμό, διότι συγκεκριμένα κέντρα, επώνυμοι παράγοντες και δημοσιογραφικοί κάλαμοι άρχισαν να καταστρώνουν με μεγάλη μαεστρία την προπαγανδιστική επικαιρότητα. Γέμιζαν τις στήλες του καθημερινού τύπου και κάλυπταν σε έκταση πληρότητας τις τηλεοπτικές οθόνες, λιτανεύοντας μια φαντασμαγορική προβολή, ως πολυτάλαντοι κοινωνικοί αναλυτές, ενημερώνοντας τους αδαείς ότι πέρασε από την Λάρισα ως αθόρυβος αχνός και σιωπηλός βηματισμός στην πολύβουη πιάτσα της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας, ως ανάστημα που «το αμάρτημά του ήταν, ότι ήταν γνήσιος καλόγερος (καλόγερος με πάνω από 200 στολές;) με υπακοή στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας (θα έκανε υπακοή αν τούλεγαν να πέσει στον Πηνειό;) δεχθείς τον Μάιο του 1994 την εκλογή του και, ουσιαστικά, την εντολή να έλθει στη Λάρισα και να ενώσει το ποίμνιο (άραγε γιατί οι 5 που τους προτάθηκε η Μητρόπολη πριν τον Ιγνάτιο αρνήθηκαν; Δεν ήταν εντολή γι’ αυτούς;)» (ΧΑ.ΑΝ “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, 15-7-18). 

Παράλληλα διαστρέβλωναν την αλήθεια συκοφαντώντας ένα τίμιο και αληθινό αγώνα που δεν είχε σχέση ούτε με χρήματα, αλλ’ ούτε και με θέσεις. Με τον τρόπο αυτό κατόρθωσαν να επιβάλουν την άποψή τους και να δώσουν βηματισμό και ρυθμό ζωής σε μυριάδες ανύποπτους ανθρώπους, που εντυπωσιάζονται από την συνθηματολογία των “υπηρετών της… τίμιας πληροφόρησης”, που έχουν αναλάβει εργολαβικά την πλύση εγκεφάλων. 

Δούλεψε τόσο καλά η προπαγάνδα, που δεν άφησε χώρο για την έντιμη, αμερόληπτη και ειλικρινή ενημέρωση. 

Γι’ αυτό αποφασίσαμε να απευθύνουμε τον προβληματισμό μας στο λαό, στο πλήρωμα της Εκκλησίας, στους Λαρισαίους, αλλά και σ’ όλα τα μήκη και πλάτη ώστε να μάθουν την αλήθεια και μπαίνοντας στο χώρο των προβλημάτων να μπορούν να σταθούν αμερόληπτοι ΚΡΙΤΕΣ. 



Παράλληλα, αναγκαστήκαμε ν’ απαντήσουμε: 

1. Στον κακόβουλο ρεπόρτερ – δημοσιογράφο του ιστολογίου “ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ”, ο οποίος αρνήθηκε να αναρτήσει την απάντησή μας (Αυτό θα πει δημοσιογραφική εντιμότητα). (διαβάστε την απάντηση εδώ)

2. Στον δεσπότη Δημητριάδος (και Τοποτηρητή Λάρισας) κ. Ιγνάτιο, που αγκομαχάει να κατατάξει στην χορεία των “αγιοποιμένων” Οικουμενιστών δεσποτάδων, τον Ιγνάτιο. (διαβάστε την απάντηση εδώ)

3. Στον Θεμιστοκλή Μουρτζανό (διαβάστε την εδώ), Λαρισαίο παπά που βρίσκεται ως αρχιερατικός στον Κερκύρας, και ο οποίος αναδείχθηκε σε άριστο ζυμωτή της ψευδαλήθειας. (διαβάστε την απάντηση εδώ)

4. Σε μερικούς τοπικούς άρχοντες. (διαβάστε την απάντηση εδώ)

5. Και σήμερα σε σας, τον Εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδας, που διαλαλήσατε τόσα και τέτοια ψέματα στον επικήδειο λόγο, ώστε αν είναι δικές σας επινοήσεις πρέπει να καταθέσετε το ωμοφόριό σας και να πάτε στη μονή της μετανοίας σας. Αν όμως σας τις έδωσαν, να ερευνήσετε, και εφ’ όσον βεβαιωθείτε για το λάθος να ζητήσετε συγνώμην από τον Θεό πρώτα και ύστερα από το λαό του Θεού. Τους δε πληροφοριοδότες να παραπέμψετε εκκλησιαστικά. 



“Άγιε εκπρόσωπε της Εκκλησίας της Ελλάδος δέσποτα κ. Κλήμη, ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια του Άμβωνα, στήλωσα τα μάτια μου πάνω σας γιατί με εντυπωσίασε το αγέρωχο βάδισμά σας, το επιβλητικό σας ύφος, και η εμφάνισή σας. Στάθηκα για λίγο συγκλονισμένος και απορημένος, προσπαθώντας να φέρω στην μνήμη όλη την ιστορική καταγραφή, τις φυσιογνωμίες προσώπων και την πυκνή εκδίπλωση των θλιβερών περιστατικών που διαδραματίστηκαν στον ίδιο χώρο και με το ίδιο πρόσωπο (Ιγνάτιο). 

Κι ενώ περίμενα να ξεκινήσετε προτρέποντας κλήρο και λαό να γονατίσει και να ζητήσει από τον Κύριο της δόξης να τους σχωρέσει γι’ αυτά που εποίησε... δηλαδή: 
την περιφρόνηση των Ιερών Κανόνων, 
την παραβίαση του Ελληνικού Συντάγματος, 
την ποδοπάτηση των τριάντα (30) αποφάσεων του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου της χώρας (ΣτΕ) σε βάρος αγίων ποιμένων, 
την αφαίμαξη με την οποία χρέωσε τον Έλληνα φορολογούμενο με εκατομμύρια ευρώ για τις μετακινήσεις χιλιάδων αστυνομικών από όλη την Ελλάδα και για μέρες, προκειμένου να έρθει στη Λάρισα ο Ιγνάτιος για Λειτουργία δύο ωρών, 
ξυλοκοπώντας και στέλνοντας στα δικαστήρια εκατοντάδες ανθρώπους, 
γεμίζοντας τα πινάκια των δικαστηρίων με περίπου 20 δεκάδες υποθέσεις (34 βρίσκονται και αυτή τη στιγμή στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια), 
πληρώνοντας χιλιάδες ευρώ σε δικηγόρους και δικαστικά έξοδα, αλλά και διέλυσε οικονομικά τους ιερούς ναούς αφαιμάζοντάς τους. 

(Περιορίζομαι τώρα μόνο στη χάραξη γενικών διαπιστώσεων. Τα άπειρα περιστατικά, καθώς αναδύονται μέσα από το σκοτεινό φόντο της 24ετίας, προκαλούν μελαγχολία και απογοήτευση τόση, που με μία συνοπτική διατύπωση δεν μπορείς να τα περιγράψεις). 


Αντί, λοιπόν, να πράξετε το σωστό και ωφέλιμο για την ψυχή του κοιμηθέντος, εσείς ακολουθήσατε το προκαθορισμένο μοτίβο, που, ως άλλος Πάπας Λέων ο Ι΄, του δώσατε συγχωροχάρτι απαλλάσσοντάς τον από
κάθε ενοχή… και δίδοντάς του, εκτός των άλλων, και πιστοποιητικό εντιμότητας και υψηλής διοικητικής ικανότητας, καταθέτοντας όσο πιο πολλά εφήμερα άνθη του λόγου διαθέτατε, ώστε να στολίσετε και να ωραΐσετε το σκούρο πορτραίτο το μακαρίτη Ιγνατίου! 

Πρέπει να γνωρίζετε, “άγιε” Μεθώνης Κλήμη, ότι από τον πρώτο μου θαυμασμό, που δεν κράτησε παρά λίγα δευτερόλεπτα, μας ήρθε η απογοήτευση. Δεν σας κρύβουμε ότι σοκαριστήκαμε. Δεν μπορέσαμε να πιστέψουμε αυτά που έβλεπαν τα μάτια μας. Ήσουν ένας καλός σκηνοθέτης της υποκριτικής δραματολογίας και κοσμικής φαντασμαγορίας. Προσπαθούσατε – μέσα στο αρνητικό κλίμα που υπήρχε – να πλέξετε στεφάνι δόξης στον μακαρίτη. 

Φθάσατε μάλιστα να διαβάσετε και τί είπε ο Ιγνάτιος στον χειροτονητήριο λόγο του το 1994: “Και άκουσα, της φωνής Κυρίου λέγοντος: τίνα αποστείλλω και τις πορεύσετε προς το λαό τούτον; Και είπα: Ιδού, εγώ ειμί – απόστειλόν με. Ιδού εγώ, ότι η ιερωσύνη εκ νεότητός μου αγαπήσας και εν αυτή αγαλλόμενος”. 
Έλεος, Κύριε. «Τουλάχιστον… μη βλασφημείτε». Μην αποδίδετε τις αθλιότητές σας στην ευθύνη του Παναγίου Πνεύματος. Μέσα στο ξεφρένιασμα των αυθαιρεσιών σας, στην παραζάλη των παραβιάσεων των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας και των Νόμων της Ελληνικής Πολιτείας, πρόφεραν τα χείλη σας τον ισχυρισμό, ότι η ενέργεια και η αποδοχή του κυρού Ιγνατίου ήταν θεία φανέρωση και φωτιστική επέμβαση του ιδίου του Χριστού; ΣΟΒΑΡΕΥΘΕΙΤΕ επιτέλους δέσποτα! 


Δηλαδή, μας λέτε ότι, πριν 20 χρόνια (30 Ιουνίου 1968) που το Πανάγιο Πνεύμα κατέστησε τον Θεολόγο Μητροπολίτη Λαρίσης, Πλαταμώνος & Τυρνάβου, εκφωνούντων των συλλειτουργούντων Αρχιερέων την ευχή «Η Θεία Χάρις, η πάντοτε τα ασθενή θεραπεύουσα, και τα ελλείποντα αναπληρούσα, προχειρίζεται Θεολόγον, τον θεοφιλέστατον Πρεσβύτερον, Επίσκοπον της Θεοσώστου Πόλεως Λαρίσης…» έκανε ΛΑΘΟΣ!!! και παρουσιάστηκε στον Ιγνάτιο στις 28 Μαΐου 1994 και του είπε: «Τίνα αποστείλω και τα… πορεύεστε προς λαό τούτο…». Ω ΘΕΕ ΜΟΥ!!! Ω ΤΗΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΣΑΣ!!! 
Είναι δυνατόν εσείς, ένας επίσκοπος, να υποπέσετε σε τέτοιο θανάσιμο αμάρτημα, να εμπαίζετε και να βλασφημείτε το Άγιο Πνεύμα, φθάνοντας στο σημείο να το αντιμετωπίζετε ως υπηρέτη των οιωνδήποτε εμπαθών επιθυμιών σας και όχι σαν το τρίτο πρόσωπο του εν Τριάδι προσκυνητού Θεού; 
Ο Κύριος φωνάζει δυνατά. Εάν το ξεχάσατε σας το θυμίζουμε. Ακούστε το: «Δια τούτο λέγω υμίν πάσα αμαρτία και βλασφημία αφεθήσεται τοις ανθρώποις, η δε του Πνεύματος βλασφημία ουκ αφεθήσεται τοις ανθρώποις» (Ματθ. 12, 13). 



Δέσποτα, αφήστε τις φιέστες, και διαβάστε κάποια στιγμή το Ιερό Πηδάλιο (σελ. 360, 511) να δείτε τι λένε: ο 87ος Κανών της Καρθαγένης, ο 74ος των Αγίων Αποστόλων, ο 16ος της Πρωτοδευτέρας. 
Λένε ότι ο Επίσκοπος (εν προκειμένω ο Λαρίσης Θεολόγος) δεν διώκεται από την Επισκοπή του προτού να τελειώσει η κρίσης του, 
«Καν υπό κατηγορίαν και αφορισμόν γένη τις Επίσκοπος, δεν εξωθείται από την Επισκοπήν του, ούτε καθαίρεται έως ου λάβη πέρας το περί αυτού δικαστηρίον». Λένε ότι «χρη πρότερον την αιτίαν του μέλλοντος της Επισκοπής εκδιώκεσθαι, κανονικώς εξεταζομένην, εις πέρας άγεσθαι, ειθ’ ούτω μετά την αυτού καθαίρεσιν, έτερον αντ’ αυτού εις την Επισκοπήν προβιβάζεσθαι». 
Ακόμα και αν καθαιρεθεί ο Επίσκοπος – λέει ο 4ος της Σαρδικής – εμποδίζεται να γίνει άλλος Επίσκοπος εις την Επισκοπήν του καθαιρεθέντος Επισκόπου, προ του να αποφασίση περί τούτου ο Ρώμης, ίνα μη ώσιν εν τη αυτή πόλει δύο Επίσκοποι, όπερ παράνομόν εστι και εμποδισμένον από τον 8ο Κανόνα της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου και τον 12ο της Τετάρτης». Δείτε και τους 58 Αποστολικό και τον 80ο της Έκτης. Αυτά γράφει το Ιερό Πηδάλιο (έκδοση “Άστερος” 1970). 

Εδώ, στην περίπτωση του π. Θεολόγου, όχι μόνο δεν υπήρξε καθαίρεση ή οποιαδήποτε άλλη ποινή, αλλ’ ούτε καν σωστή δίκη έγινε, ούτε κάποια κατηγορία του απαγγέλθηκε. 

Μπορεί κάποιος να αντιλέξει: Τι ζητάτε τώρα σεις; Όταν ο μακαρίτης Ιγνάτιος δεν σεβάστηκε το Νόμο, τον Αρχηγό του Κράτους, τις 30 αποφάσεις του Ανωτάτου Δικαστηρίου της χώρας (ΣτΕ), ζητάτε να είχε σεβαστεί τους Θείους και Ιερούς Κανόνες;;; 

Ευχόμαστε δέσποτα, ο Θεός να σας συγχωρέσει για το θανάσιμο αμάρτημα που διαπράξατε. 



1) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Και συνεχίσατε τον επικήδειο λόγο σας κ. Κλήμη: 
«Τα έργα θεοφιλούς διακονίας του (του αποβιώσαντος Ιγνατίου) είθισται, σε στιγμές όπως αυτή, να επαναφέρουμε ευλαβώς στο νου μας) καθώς και τη δράση του κοιμηθέντος Ιεράρχου στη Μητρόπολή του. Αποπειρώμεθα με απλές γραμμές να συναγραφήσουμε την ποιμαντική και κοινωνική προσφορά του αποβιώσαντος Ιεράρχου… Επί των ημερών του εχειροτόνησε πλειάδα δοκίμων, αξίων ιερέων (περί τους 100…)». 

Πρώτο ψέμα. Οι χειροτονίες του ανέρχονται στις 70 (υπάρχουν ημερομηνίες και ονόματα). Ως προς το “δοκίμων και αξίων” η φιλοσοφία του ήταν: «χειροτόνησε για να σε στηρίξουν». 

Κι απ’ τους χειροτονηθέντες οι μισοί είναι ιερομόναχοι – κατά την επιθυμία του ιδίου –. Και τούτο – όπως έλεγε – προσθέτει ευθύνες και στεναχώριες (γυναίκα, παιδιά…) στον έγγαμο κληρικό ενώ ο μοναχός έχει το κεφάλι του ήσυχο (αλλά και παρατράγουδα που εάν τα καταγράψουμε θα γίνει σεισμός). 

Εκείνο, δέσποτα, που ξεχάσατε να αναφέρετε – και είναι στα “ΥΠΕΡ” του μακαριστού Ιγνατίου – είναι το ότι προχείρησε Πρωτοπρεσβύτερους και οικονόμους κοντά στους 100 (δηλαδή όλους!) εκτός από τον π. Λάμπρο Ρίνη για να τον τιμωρήσει που τόλμησε να ξεσκεπάσει την οικονομική βρωμιά του Προσκυνήματος της Αγ. Παρασκευής Τεμπών. 
Επί πλέον έκανε όλους σχεδόν τους ιερείς πνευματικούς και εξομολόγους και χειροθέτησε αναγνώστες αμέτρητα μικρά παιδιά και όλους σχεδόν τους ψάλτες. 
Ερωτηθείς γιατί το κάνει απάντησε: 
“Όλους αυτούς, με ένα σταυρό ή επιγονάτιο, ή με την ευχή της χειροθεσίας τους κάνω δικούς μου και σε κάποια στιγμή θα με στηρίξουν”. 

Αυτές τις μεθόδους καλλιεργούσε ο κυρός Ιγνάτιος, “άγιε” δέσποτα Κλήμη, και όχι – όπως αναληθώς αναφέρατε – «ανταπεξήλθε όλας τα δυσκολίας της ποιμαντορίας με ιώβειο υπομονή έχων ως οδηγό πάντοτε την ευχή του Οσίου Ευφραίμ του Σύρου “Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, υπομονής και αγάπης…”». 



2) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Δεύτερο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου, μας είπατε, ότι είναι το Εκκλησιαστικό Γηροκομείο. ΜΕΓΑ ψεύδος! 
Το Γηροκομείο, το κατασκεύασε εξ ολοκλήρου η κυρία Ιωάννα Παντελίδου. Να τι έγραφε το επίσημο περιοδικό της μητρόπολης Λάρισας “ΤΑΛΑΝΤΟ” (τεύχος 5, Σεπτ.-Οκτ. 2005, σελ. 3): «Την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2005 τελέστηκαν πανηγυρικά από το Σεβ. Ιγνάτιο τα εγκαίνια…» (Το κείμενο είναι μέρος της ομιλίας που εκφωνήθηκε από τον ίδιο): «Εντιμότατοι Άρχοντες, Αγαπητοί Προσκεκλημένοι, Επίτιμος Κυρία Ιωάννα Βλάχου-Παντελίδου, Μεγάλη Ευεργέτις της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, Αδελφοί… Να ευχαριστήσω τη μεγάλη κυρία, τη μεγάλη ευεργέτιδα της Ιεράς Μητροπόλεώς μας επίτιμο κυρία Ιωάννα Παντελίδου, το γένος Βλάχου, η οποία με δικά της χρήματα και με χρήματα της αοιδίμου αδελφής της Μαρίκας Χατζηνικολή, το γένος Βλάχου, όπως ήταν κοινή τους επιθυμία ανήγειρε εξ ολοκλήρου και μας παραδίδει, σήμερα, έτοιμο όλο αυτό το μεγάλο και πανέμορφο κτίριο…». 

Ο κ. Ιγνάτιος δεν έβαλε ούτε δύο ευρώ, αλλά η δωρήτρια, που άφησε και μια μεγάλη προίκα σε μετρητά για την λειτουργία του. Απεναντίας ο Ιγνάτιος άρχισε να εσοδεύει από το ίδρυμα α) από τους προϋπολογισμούς των ναών 4% επί των ακαθαρίστων εσόδων με τον κωδικό Δ/14, β) Από Δωρεές, γ) από δισκοφορίες, δ) από όλες σχεδόν τις εισπράξεις του χρυσοφόρου προσκυνήματος “Παναγία η Αρμενιώτισσα”, ε) από τις συντάξεις των γερόντων και άλλα έσοδά τους, στ) από κοινοτικά προγράμματα και ζ) από έκτακτα χαράτσια. 



3) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Τρίτο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου, μας είπατε, ότι είναι το “ΚΡΙΚΚΕΙΟΝ” Εκκλησιαστικό Ορφανοτροφείο Θηλέων. ΜΕΓΑ ψεύδος συνοδευόμενο και από απάτη. Το ίδρυμα αυτό κατασκευάσθηκε για να καρπωθούν την μεγάλη ακίνητη περιουσία των μακαριστών Οδυσσέα και Ιωάννας Κρίκκη, μετέχοντες σε πλαστογραφίες, απειλές και δικαστικές διαμάχες προκειμένου να την αποσπάσουν από τους πραγματικούς κληρονόμους που ήταν το κρατικό Ορφανοτροφείο Θηλέων Λάρισας. 

Για την αρπαγή αυτή μιλάει ο ίδιος ο Ιγνάτιος στην έφεση, που κατέθεσε στις 26 Φεβρουαρίου 2009, και αποσπασματικά λέει: «Να γίνει δεκτή η παρούσα (έφεση) ως νόμιμη και βάσιμη. Να εξαφανιστεί η υπ’ αριθ. 4159/2008 οριστική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών… (διότι εμείς) συστήσαμε ήδη, με την από 8-5-2008 απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος – που δημοσιεύθηκε νόμιμα στο υπ’ αριθ. 1061Β/9-6-2008 ΦΕΚ – Ίδρυμα με την επωνυμία «ΚΡΙΚΚΕΙΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΝ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ», του οποίου σκοπός είναι η προστασία και ανατροφή παιδιών, κατ’ αρχήν κορασίδων ανηλίκων ορφανών από τους δύο ή τον ένα γονέα…». 

«Υπό τα δεδομένα αυτά και την νομική και πραγματική μεταβολή του σκοπού του αντιδίκου (Κέντρο Παιδικής Μέριμνας, ο πραγματικός κληρονόμος) το οποίο πλέον αδυνατεί να εκτελέσει το σκοπό της διαθήκης (καθώς δεν υφίσταται πλέον Ορφανοτροφείο Θηλέων Λάρισας υπό την διεύθυνσή του)… Θα πρέπει να θεωρηθεί πως υπό την έννοια “Ορφανοτροφείου Λάρισας” εννοούνταν το τότε Οικοτροφείο-Ορφανοτροφείο Λάρισας και ήδη Ορφανοτροφείο Θηλέων Λάρισας (που εμείς κατασκευάσαμε) και να απορριφθεί η αγωγή του αντιδίκου…». 

Με απλά λόγια (αλλά ψεύτικα) ο κ. Ιγνάτιος λέει: Εμείς είμαστε η συνέχεια του παλαιού Ορφανοτροφείου Θηλέων κι εμείς πρέπει να πάρουμε το χρυσοφόρο κληροδότημα. 

Δεν σταμάτησε όμως εδώ το θέμα (για το κληροδότημα “Κρίκκη” και τη Μητρόπολη Λάρισας γράφαμε άπειρες φορές. Αναζητήστε τις πληροφορίες στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ “ΑΓΩΝΑΣ”) αλλά συνεχίστηκε με την κατασκευή του “ιδρύματος” – εδώ παίχτηκε η μεγαλύτερη κομπίνα που ο νους του κάθε ανθρώπου σταματάει. 

Ο προϋπολογισμός του έργου – Ορφανοτροφείο – ήταν 750.000 ευρώ, αλλά τελικά κόστισε 524.475 ευρώ (δήλωση του Ιγνατίου). Τα χρήματα που μάζεψε ξεπερνούν τα 2,5 εκατομμύρια και προέρχονται: Από το Προσκύνημα της Αγ. Παρασκευής Τεμπών 700.000 ευρώ (υπάρχει αναλυτική δημοσίευση στα φ. 117/2007 & φ. 231/2016). Από τους ναούς, δίσκους, χαράτσια, δωρεές κ.λ.π. άλλα τόσα περίπου. Από τα ενοίκια του κληροδοτήματος Κρίκκη (από την τετραώροφη πολυκατοικία στην Αθήνα, τη Βίλα στον Πλαταμώνα κ.λ.π.) 1.200.000 ευρώ. Από πωλήσεις διαμερισμάτων τα ποσά είναι άγνωστα καθώς και αρκετά χρήματα από άλλα προσκυνήματα και παρεκκλήσια. Το ποσό που αναφέραμε είναι το ελάχιστο. 

Δεν φθάνουν όλα αυτάόταν στις 8 Οκτωβρίου του 2008 η εφημερίδα “ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ” με ολοσέλιδο άρθρο της δημοσιογράφου κ. Μαρίας Παπουτσάκη ρίχνει μια βόμβα μεγατόνων. Γράφει: «Το Ορφανοτροφείον Θηλέων – συνοικία Ανθούπολη, Θεσσαλία» έχει ενταχθεί στα “επιχειρησιακά και περιφερειακά προγράμματα που συγχρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και Κοινοτικών Πόρων” με το ποσόν – μην ζαλιστείτε – 750.000 ευρώ. 

Ενώ το έργο έχει τελειώσει – ετοιμάζονται για εγκαίνια – και τα χρήματα που μάζεψαν είναι πενταπλάσια του κόστους, τώρα προσπαθούν να πάρουν κι άλλα. ΦΟΒΕΡΟ! Όπου άκουγε χρήματα ο κ. Ιγνάτιος έτρεχε να αρπάξει. 

Και δεν σταματούσε εδώ! Έχετε ακούσει ποτέ ίδρυμα να έχει 4 διαφορετικά τοπωνύμια; Εδώ στην Λάρισα και στην Μητρόπολη το έχουμε κι αυτό. 

Το ονόμασαν: α) ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΝ ΘΗΛΕΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ. Έτσι με αυτόν τον τίτλο στέλνονταν οι εγκύκλιοι στους ναούς για την περιφορά δίσκων και την είσπραξη τριμηνιών από ναούς και προσκυνήματα. 

Το ονόμασαν: β) «ΚΡΙΚΚΕΙΟΝ» ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΝ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ, με απώτερο σκοπό να αρπάξουν την καθόλου ευκαταφρόνητη κληρονομιά «ΚΡΙΚΚΗ». 

Το ονόμασαν: γ) ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΝ ΘΗΛΕΩΝ – ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΘΕΣΣΑΛΙΑ, επιδιώκοντας να ξεγελάσουν τους “κουτόφραγκους” Ευρωπαίους και να τους ξαφρίσουν τα 750.000 ευρώ (από πρόγραμμα ευρωπαϊκών επιδοτήσεων), για ένα έργο που κόστισε μόνο 525.000 ευρώ και είχε τελειώσει. 

Το ονόμασαν: δ) «ΚΡΙΚΚΕΙΟΝ» ΕΥΑΓΕΣ ΙΔΡΥΜΑ. Είχε μυριστεί, φαίνεται, ο Ιγνάτιος ότι τα ευαγή ιδρύματα, ενισχύονταν χρηματικά για ανέγερση, συντήρηση και λειτουργία από κοινοτικά και εθνικά προγράμματα. 

Τώρα, αν διερωτάστε, πώς είναι δυνατόν ένας “πνευματικός” άνθρωπος και δη εκκλησιαστικός ηγέτης να σκαρφίζεται τέτοια τεχνάσματα, είναι όντως αξιοπερίεργο! 

Και έπεται συνέχεια. Για την λειτουργία του, ενώ συγκέντρωναν κατ’ έτος περί τις 200-250 χιλ. ευρώ από διάφορες πηγές (έχουμε κατ’ επανάληψη λεπτομερώς γράψει) δεν τους έφθαναν να συντηρήσουν 10 περίπου κοριτσάκια! 

Δηλαδή δεν φθάνουν τα 20.000 € για κάθε κοριτσάκι και γι’ αυτό, κάθε λίγο και λιγάκι ακούγαμε στους ναούς να διαβάζετε η εγκύκλιος του Ιγνατίου: «Αδελφοί! Βοήθεια! Είναι αδύνατον να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις του». 

Αυτό το ίδρυμα δεν το έκανε για τα ορφανά κοριτσάκια. Το έκανε: α) για να αρπάξει την κληρονομιά ΚΡΙΚΚΗ που δεν τους ανήκε και β) για να έχει μια μεγάλη πηγή εσόδων στηριγμένη στην ευαισθησία των ανθρώπων. 



4) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Τέταρτο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου – μας είπατε – ήταν το μεγάλο ενδιαφέρονγια τη νεολαία δημιουργώντας και λειτουργώντας κατασκηνώσεις

Ε!... είπαμε, “άγιε” Μεθώνης, να λέμε και κανένα ψέμα αλλ’ όχι και στον τόπο μας που είναι τοις πάσι γνωστά τα έργα του Ιγνατίου. Αιδώς, άγιε Μεθώνης, γιατί όχι μόνο δεν δημιούργησε κατασκηνώσεις – όπως ψευδέστατα αναφέρατε – αλλά ούτε καν είχε πρόθεση να φτιάξει (παρ’ ότι βρήκε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό από τον Θεολόγο) δεδομένου ότι επί 24 χρόνια προσποιούνταν ότι ψάχνει να βρει… οικόπεδο. Και οικόπεδο μέχρι σήμερα ΔΕΝ βρέθηκε! Φαίνεται ότι άλλο είχε στο μυαλό του ο κ. Ιγνάτιος… 

Η λέξη ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ήταν γι’ αυτόν μία σίγουρη αλλά και αστείρευτη πηγή που γέμιζε τα θυλάκιά του με χρήμα, εξασφαλίζοντάς τον το μαξιλάρι για τα γεράματά του! 

Εμείς πολλές φορές αυτή την απάτη την καταγγείλαμε αλλά κανείς δεν μας άκουγε. Πέρυσι τον ίδιο μήνα (“ΑΓΩΝΑΣ”, Αύγουστος 2017, αρ. φ. 243) με κύριο, πρωτοσέλιδο άρθρο γράφαμε: “ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ που «βρικολάκιασαν» ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ;;;”. 



5) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Πέμπτο έργο της θεολογικής διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου – μας είπατε – είναι η ίδρυση της Ιεράς Μονής Γλυκοφιλούσης Ραψάνης, και της Ιεράς Μονής Αγίου Ραφαήλ – Νικολάου και Ειρήνης Πυργετού. 

Για την Ι. Μ. Γλυκοφιλούσης δεν ρωτήσατε αν έδωσε κανένα ευρώ. Από τα δικά του ασφαλώς ούτε λεπτό. Από της Μητρόπολης ούτε συζήτηση. Μόνον από τα δικαιώματα που απορρέουν βάσει του κανονισμού του προσκυνήματος Αγ. Παρασκευής Τεμπών και του κωδικού 9/10, ο οποίος συγκεκριμένα αναφέρει ότι: «Δια την συντήρησιν και ανακαίνισιν και ευπρεπισμόν των παρεκκλησίων της Κοινότητος Ραψάνης διατίθεται το 2% των εσόδων του Προσκυνήματος». Πράγματι είχαν συγκεντρωθεί την 10ετία (1999-2009) περί τις 100.000 ευρώ και δικαιούνταν ένα καλό ποσοστό χρημάτων. Όπως μάθαμε αλλά και διαβάσαμε στον τοπικό τύπο από τα «ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ», για ευχές μιλούσαν και όχι για χρήματα: ΙΔΟΥ: «Ξεκινούν οι εργασίες στη Μονή Παναγίας Γλυκοφιλούσης Ραψάνης… Με τις ευχές και την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιγνατίου και τη βοήθεια των πιστών ανθρώπων, έφτασε στο σημείο να ξεκινήσουν οι εργασίες ανοικοδόμησης του νέου ευμεγέθους καθολικού της Ιεράς Μονής…». Με ευχές και ευλογίες δεν ξέρω αν γίνεται τίποτα! Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Και το δεύτερο, το Μοναστήρι του Αγ. Ραφαήλ αποτελεί μια θλιβερή ιστορία που ξεκίνησε ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ (με απάτη). Προσπάθησαν να ξεγελάσουν τους “κουτόφραγκους” Ευρωπαίους και να τους φάνε τα χρήματα. Έτσι ίδρυσαν ένα Όργανο που θα επιλαμβάνετο των θεμάτων “Οικολογίας και Περιβάλλοντος” (μοναστήρι φτιάχναν ή “οικολογικά” συστήματα;). Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ της Κυβέρνησης και προσπάθησαν να το εντάξουν στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Χρηματοδοτήσεων. Από δω και μετά αρχίζουν ιστορίες για αγρίους. Στα δικαστήρια που ακολούθησαν ακούστηκαν πράγματα πρωτόγνωρα. Ο ένας εκ των τεσσάρων των κατηγορουμένων που ήταν και το δεξί χέρι του Ιγνατίου (βέβαια όλοι οι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν) είπε: «Δεν δέχομαι την κατηγορία του απατεώνα. Τα περί μεσαζόντων τα δέχομαι. Σε συνεννόηση με τον μητροπολίτη και τον ηγούμενο έγιναν όλα…» και στο Υπόμνημα που έστειλε στην Πταισματοδίκη Λάρισας (19/9/2006) περιγράφει με δραματικό τρόπο τα όσα έπαθε ο άνθρωπος. Να τι καταγγέλλει: «Πίστεψα, ότι οι εκκλησιαστικοί ηγέτες έχουν ήθος. Πίστεψα ότι θα πούνε την αλήθεια και ότι δεν θα αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα, διότι μόνο πταίσματα μπορεί να έπραξα, όχι ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!! (γράφω με κεφαλαία σε ένδειξη αγανάκτησης, εντάσεως, θυμού, συναισθήματα που αυτή την στιγμή με συνέχουν). Αυτοί όμως εσιώπησαν. 

Ρίχθηκα στο λάκκο των λεόντων από αδελφούς μου ρασοφόρους. Οι χειρότερες, οι πιο βρώμικες, οι πιο ραδιούργες και σιχαμερές ψυχές, κύριε Εισαγγελέα, σε όλον τον πλανήτη, είναι οι ψυχές ημών των ρασοφόρων. Στο σινάφι μας, στο προσκήνιο, ξεχειλίζουν τα σάλια από τα πολλά χειροφιλήματα και τους εναγκαλισμούς, ενώ στο παρασκήνιο μαίνονται μάχες αιμοδιψείς, “ΦΟΝΟΙ” αναίμακτοι και δυσσεβείς, που ο Ποινικός Κώδικας ούτε τους διανοείται. 

Εγώ όμως δεν σιωπώ, κύριοι Εισαγγελείς του τόπου μου και κύριοι Εισαγγελείς του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου» (Υπόμνημα σελ. 6-7). 

Στην εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου “ΖΟΥΓΚΛΑ”, που επακολούθησε μετά, ακούστηκαν για τον κ. Ιγνάτιο φρικτά πράγματα: Ότι είναι μιζαδόρος, γιατί έδωσε πιστοποιητικό σε νεαρό πλούσιο επιχειρηματία, καλλιτέχνη ότι είναι δήθεν μοναχός στην μονή αγίου Ραφαήλ, αντί ποσού 5.000.000 δρχ. για να μην υπηρετήσει στο στρατό κ.ά. 

Είναι ένα μοναστήρι “αμαρτωλό”, που υπάρχει στα χαρτιά και έχει ηγούμενο και εγγεγραμμένους 29 ιερομονάχους χωρίς να διαμένει σ’ αυτό σχεδόν κανείς. 

Γι’ αυτό το υπαρκτό αλλά ανύπαρκτο μοναστήρι μιλήσατε με μεγάλο δέος, “άγιε” Κλήμη Μεθώνης! 




6) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Έκτο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου, μας είπατε ότι είναι το Ευαγές ίδρυμα ο «ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ» (συσσίτια απόρων). 

Εδώ ο κ. Ιγνάτιος πάτησε πάνω στο πιο ευαίσθητο σημείο του λαού και άνοιξε την κάνουλα για νέα έσοδα. Διότι, ενώ η μητρόπολη παρουσιάζεται ως μεγάλη ευεργέτιδα, η ίδια δεν συμμετέχει σχεδόν καθόλου. Όλη τη λειτουργία τους την έχουν αναλάβει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ οι ενορίες της πόλης ανά μία εβδομάδα και οι κωμοπόλεις με τα χωριά 2-3 ημέρες για 3-4 φορές το χρόνο, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σε τρόφιμα, συσκευασίες πλαστικές ως και προσωπικό. 

Η μητρόπολη εισπράττει γι’ αυτά από τους προϋπολογισμούς των ναών το 4% επί των ακαθαρίστων εσόδων (κωδ. Δ/13), από τα προσκυνήματα, από τις τακτικές δισκοφορίες, από προσφορές του κόσμου, οργανισμών, επιχειρήσεων κ.α. σε χρήμα και σε τρόφιμα που δεν είναι και ευκαταφρόνητα. 

Αντίθετα, σε άλλες μητροπόλεις καλύπτεται σχεδόν αποκλειστικά η λειτουργία τους απ’ το μητροπολιτικό ταμείο. Αυτός είναι ο Ιγνατιακός “ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ”. 




7) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Έβδομο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου, μας είπε ότι είναι το γραφείο Νεότητος. 

Αυτό είναι σχεδόν ανύπαρκτο, διότι σε μια Λάρισα 200.000 κατοίκων πλαισιώνεται από 15-25 νεολαίους (υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες δικές τους) εισπράττοντας μάλιστα για τη λειτουργία του μόνο από τον Κωδ. Άρθρο 9/γ της Αγ. Παρασκευής Τεμπών 5% (τελευταία έγινε 8%) δηλαδή περί της 20.000 ευρώ εκτός των άλλων Προσκυνημάτων. 

Και το πιο τραγικό είναι αυτό που συνέβη το 2012 όταν όλο τον μήνα Οκτώβριο με συνεχείς ανακοινώσεις στους ναούς, στα ΜΜΕ, ο δεσπότης Ιγνάτιος καλούσε τους επιτυχόντες στις σχολές Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι. για μια ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιούσε στις 27 του μηνός Οκτωβρίου και ώρα 7 το απόγευμα, στην αίθουσα θρόνου του Επισκοπείου. 

Η προσέλευση ήταν για “κλάματα”. Προσήλθαν 11 νέοι (οι εισαχθέντες, ξεπερνούσαν τους 1000) και χωρίς να ντραπούν το δημοσίευσαν στον τοπικό τύπο (είχαμε αναδημοσίευση “ΑΓΩΝΑΣ” φ. 186, Νοεμ. 2013), και δεν το ξανάκαναν πλέον άλλη χρονιά. Αυτό είναι το “Γραφείο Νεότητος”! 




8) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Όγδοο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου, μας είπατε ότι, είναι η “Τράπεζα αίματος”. 

Ο κ. Ιγνάτιος, παρόλη την υποστήριξη όλων των Μέσων Ενημέρωσης, της κρατικής συμβολής και όλων των Ι. Ναών της Μητρόπολης δεν κατόρθωσε ν’ αυξήσει την προσέλευση στην αιμοδοσία. Ήταν πενιχρή, αφού κάθε φορά η συγκέντρωση ασκών κυμαίνονταν μεταξύ 30-45, ενώ στην εποχή Θεολόγου, χωρίς καμία διαφήμιση ή καταπίεση και παρόλη την πολεμική που δέχονταν από παντού, συγκεντρώνονταν 150-175 ασκοί σε κάθε αιμοδοσία. 




9) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Ένατο έργο της θεοφιλούς διακονίας των μακαριστού Ιγνατίου, μας είπατε, ότι είναι το “Εκκλησιαστικό Φροντιστήριο Κατηχητών”. 

Εδώ έχει πλήρη εφαρμογή: «Ο μέλλων πράττειν μη πρόλεγε, αποτυχών γάρ γελασθήση». Δηλ. μην προλέγεις αυτό που πρόκειται να κάνεις, γιατί αν αποτύχεις θα σε κοροϊδέψουν (Πιτακός ο Μυτιληναίος 650-570 π.Χ. ένας από τους 7 σοφούς της Πρ. Ελλάδος). 

Όταν ξεκίνησαν μιλούσαν ότι είχαν 200 άτομα στο φροντιστήριο (εφ. 24-9-2008). Οκτώ μήνες αργότερα (21-5-2009) δημοσιεύει ο τοπικός τύπος φωτογραφία με 27 άτομα, που αν αφαιρέσουμε το διδακτικό προσωπικό έφθαναν στα 20 άτομα. Και φέτος, σε δημοσίευμα και φωτογραφία βρίσκουμε 17 άτομα και αφαιρώντας τους διδάσκοντας πόσοι μένουν; Αχ! Αρχαίε φιλόσοφε Πιτακέ, για τον Ιγνάτιο το είπες πριν 2500 χρόνια; 




10) Το ψέμα πάει σύννεφο. 

Δέκατο έργο της θεοφιλούς διακονίας του μακαριστού Ιγνατίου, μας είπατε ότι, είναι το “Κέντρον Στήριξης Οικογένειας”. 

“Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν”. Ξεκίνησε με μεγάλες προσδοκίες το Φθινόπωρο του 2008. Το πρόγραμμα…; Δύο συγκεντρώσεις και ομιλίες (Δευτέρα & Πέμπτη) την εβδομάδα με διαφημίσεις στα τοπικά ΜΜΕ, αναρτήσεις στα ηλεκτρονικά μέσα Δικτύωσης, αφισοκολλήσεις έξω από τους ναούς και σε διάφορα σημεία της πόλης, εκτυπώσεις εικόνας που παρουσίαζε τον Χριστό νήπιο, την Παναγία και τον Ιωσήφ να είναι αγκαλιασμένοι συζυγικά. Και αυτή την εικόνα ονομάτησαν “Αγία Οικογένεια” για να προσελκύσουν με κάθε τρόπο κόσμο. 

Το αποτέλεσμα; Το πολυδιαφημιζόμενο “Κέντρον Στηρίξεως Οικογένειας” να παραμένει μόνο στα χαρτιά και στα «ΔΙΠΤΥΧΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ». 

“Άγιε” εκπρόσωπε της Εκκλησίας της Ελλάδας, «και τί έτι λέγω; Επιλείψει γαρ με διηγούμενον ο χρόνος…» (Εβρ/ 11, 32) όσον αφορά τις ημέρες και τα έργα της “θεοφιλούς” διακονίας του μακ. Ιγνατίου στη Λάρισα. Όντως είσαι ατελείωτος! ΟΜΩΣ ξεχάσατε να αναφέρετε τί δεν ΠΡΟΛΑΒΕ στα 24 χρόνια “ποιμαντορίας” να πραγματώσει στη Μητρόπολη Λάρισας ο μακ. Ιγνάτιος, ίσως γιατί ο Κύριος τον κάλεσε “ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ” (sic). 

ΔΕΝ “ΠΡΟΛΑΒΕ” (εφ. “Ημ. Κήρυκας”, 8 Οκτ. 1998). 

- Η Μητρόπολη Λάρισας θα ιδρύσει “Βρεφονηπιακούς Σταθμούς” (Μήπως έγιναν τόσοι πολλοί που δεν μετριούνται;;;). 

- Θα ενισχύουμε κάθε χρόνο το Δημοτικό Γηροκομείο Λάρισας (είπε) με ποσοστό 20% τουτέστιν με 60.000-70.000 ευρώ το χρόνο (Ρωτήστε εάν έχουν πάρει έστω 1 ευρώ.); 

- Θα κάνουμε νέες κατανομές εσόδων υπέρ κοινωνικών φορέων (Ακούσατε ή είδατε να έδωσε κάτι σε κάποιο κοινωνικό φορέα;;;). 

- Θα αυξήσουμε το ποσοστό 5% σε 9% υπέρ της Κοινότητας Ραψάνης. Τουτέστιν έπρεπε η κοινότητα να εισπράττει σε ετήσια βάση περί τις 30.000 €. Δεν γνωρίζουμε τι ελάμβανε, αλλά προ 2ετίας αντί αύξησης με την υπ’ αρ. 291/2016/16 (ΦΕΚ 225 Α/5-12-2016) τα κατάργησε τελείως. 

- Την επιχείρηση “καθαρά χέρια” (Ημ. Κήρυκας, 21/7/96). Δεν άργησαν τα ΜΜΕ να έχουν πρώτο θέμα: «ΙΔΟΥ ΤΑ “ΙΕΡΑ ΑΙΣΧΗ”», «“ΚΑΙΝΕ”ΤΑ ΠΑΓΚΑΡΙΑ», «“ΡΟΖ” ΤΗΛΕΦΩΝΑ και ρεμούλες», «Ήξερε ο Ιγνάτιος για το “ΧΡΥΣΟ” παγκάρι», «ΒΑΡΙΕΣ καταγγελίες για σκάνδαλα», «ΒΓΗΚΑΝ από τα… ράσα τους οι Συνοδικοί ανακριτές», «Σε, κλοπές και βιντεοταινίες» και δεκάδες ακόμα… ΚΑΙ ΜΕΤΑ. Τί! ΕΙΧΕ ;;; 

- … Να δημοσιεύσει επί 20 χρόνια ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ (έσοδα – έξοδα) της Μητρόπολης. 

- … Να ανακοινώσει για 18 περίπου χρόνια τα έσοδα των Προσκυνημάτων – Αγ. Παρασκευής Αγ. Ραφαήλ, Αγ. Ελευθερίου, Παναγίας… Πόσα είναι και που βρίσκονται τα χρήματα;;; 

- … Πόθο να τελειώσουν οι αγωγές στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια να πάρει τα χρήματα που διεκδικούσε από 34 Αγωνιζόμενους (περί τα 880.000 ευρώ...) Μεγάλη επιθυμία να δει όλους τους Αγωνιζόμενους πεθαμένους και μετά να πεθάνει ο ίδιος (όπως είχε εκφραστεί στο μακαριστό τώρα Πενταπόλεως Ιγνάτιο). 




“Άγιε” εκπρόσωπε της Εκκλησίας, περιγράψατε με πολύ γλαφυρό τρόπο τα… χαρίσματα του κυρού Ιγνατίου λέγοντας: 
«Η ευδοκία του μεγάλου Αρχιερέως Ιησού Χριστού και η χάρις του Παναγίου Πνεύματος περιεκόσμησε τον απερχόμενο Ιεράρχη με κρείτονα χαρίσματα… ακεραιότητα, πνευματικότητα, εργατικότητα…, σεμνότητα, καρτερία, αμνησικακία, υπομονή, πραότητα…». 

ΜΗΠΩΣ, δέσποτα, ήταν “ευδοκία” του Χριστού, που ο κ. Ιγνάτιος ζήτησε με το υπ’ αρ. 308/12-8-1996 έγγραφο προς τον αρχ. Σεραφείμ και την Ι. Σύνοδο να τιμωρηθούν οι Αρχιερείς και οι Ιερείς που έλαβαν μέρος στην Εξόδιο ακολουθία του π. Θεολόγου; Δηλαδή ζητούσε (μάλλον) να τον αφήσουν ΑΤΑΦΟ; 

ΜΗΠΩΣ, δέσποτα ήταν “ευδοκία”… που ζήτησε με το υπ’ αρ. 1020/27/10/1997 έγγραφο να απολογηθούν οι ιερείς που κήδευσαν δεκάχρονο αγόρι Αγωνιζόμενων γονέων; 

ΜΗΠΩΣ, δέσποτα ήταν “ευδοκία”… που τιμώρησε πολύτεκνο ιερέα (με έγκυο πρεσβυτέρα, που από την στενοχώρια δημιούργησε ανεπανόρθωτο πρόβλημα στο κυοφορούμενο!). 

ΜΗΠΩΣ… ήταν “ευδοκία”… που μόλις πάτησε το πόδι του μέσα στο Επισκοπείο (στα μέσα Αυγούστου) το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να ζητήσει από το μεγαλύτερο λογιστικό γραφείο της Λάρισας να διενεργήσει εξονυχιστικό έλεγχο την περίοδο Θεολόγου, με την κρυφή ελπίδα να βρει κάποια ατασθαλία ώστε με τα πληρωμένα ΜΜΕ να το διατυμπανίσει και να τον διασύρουν; 

ΤΙ ΚΡΙΜΑ που απογοητεύτηκαν, διότι το πόρισμα που φέρνει ημερομηνία 10 Σεπτ. 1996, είναι ύμνος για τον ΘΕΟΛΟΓΟ! ΙΔΟΥ: 
«Εκ του διενεργηθέντος ελέγχου δεν διαπιστώθηκαν παρατυπίες ή παραλείψεις… Τα χρήματα κατατίθενται σε λογαριασμούς τραπεζικών καταθέσεων… Ετηρήθηκαν όλοι οι νομικές διαδικασίες…». 

- ΜΗΠΩΣ ήταν “ευδοκία”… που υπερπολύτεκνο ιερέα τον τιμώρησε με αργία και στέρηση αποδοχών (δικαιώθηκε στο ΣτΕ ομόφωνα) επειδή μίλησε σε τηλεοπτικό σταθμό; 

- ΜΗΠΩΣ… ήταν “ευδοκία”… που ο μακαριστός Ιγνάτιος εμπιστεύτηκε την υγεία του στα “χρυσά χέρια” του γιατρού Τζάκη και όχι στα χέρια του Χριστού; Αυτό έδειξε σε ποιον είχε εμπιστοσύνη. 

- ΜΗΠΩΣ ήταν “ευδοκία”… που εσείς οι “ακτήμονες” δεσποτάδες κάνατε έρανο μεταξύ σας για να συγκεντρώσετε το “μικρό” ποσό του 1.000.000 ευρώ και να τον προπέμψετε για το ΜΑΪΑΜΙ; Φαίνεται ότι ο Ιγνάτιος έχριζε μεγαλύτερης υποστήριξης από τις εκατοντάδες καμένες και μαυρισμένες ψυχές στο ΜΑΤΙ, ΚΑΛΑΜΟ, ΡΑΦΗΝΑ, ΜΑΡΑΘΩΝΑ… και αλλού! 

- ΜΗΠΩΣ ήταν “ευδοκία”… να παίρνεις από κάποιον το μοναδικό ζωτικό όργανο για την δική σου επιβίωση, πληρώνοντας μάλιστα πολύ αδρά και αντιστρατευόμενος το δημιουργικόν έργον του Θεού “Θεός δίνει, Θεός παίρνει” (Ιώβ), θανατώνοντας τον δότη σου εν γνώσει; 

- ΜΗΠΩΣ ήταν “ευδοκία”… ο μακροβιότερος (24 χρόνια) δεσπότης στη μητρόπολη Λάρισας (που με πολύ ΤΟΝΟ το είπατε) να έχει μια γκαρνταρόμπα 232 αρχιερατικών στολών; Δηλαδή έραβε 10 συνολικά το χρόνο στους ΟΙΚΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΜΟΔΑΣ; (Σημειώσεις: Οι 200 φωτογραφημένες στολές που δημοσιεύσαμε στον “ΑΓΩΝΑ” (φ. 179 Απρίλιος 2012) είναι όλες από την επίδειξη που έκανε ο Ιγνάτιος φωτογραφιζόμενος για το περιοδικό της μητρόπολης “ΤΑΛΑΝΤΟ” γι’ αυτό κάτω από κάθε φωτογραφία αναφέρομε τον αριθμό του τεύχους και τη σελίδα). 

- ΜΗΠΩΣ ήταν “ευδοκία… ο φτωχός, ταπεινός, σεμνός Ιγνάτιος” να έχει – και μάλιστα – σε ιδικές προθήκες 133 μίτρες, 115 πατερίτσες, 145 σταυρούς και εγκόλπια, 53 μπαστούνες κ.ά.; (βλέπε “ΑΓΩΝΑΣ” φ. 221/15 σελ. 8). 

- ΤΕΤΟΙΑ περιστατικά, έχουμε να σας καταμαρτυρήσουμε δεκάδες… 



Εκείνο δέσποτα “άγιε” που έκανε τον κόσμο να γελάσει λίγο μέσα στη “μεγάλη θλίψη” ήταν αυτό που στο τέλος είπατε: 
«… Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας, ο μακαριότατος Πρόεδρος αυτής και σύμπασα η τοπική Εκκλησία σε προπέμπουν σε χοϊκό μνήμα…». 

Για ποιο χοϊκό μνήμα μιλήσατε αφού δεν υπήρχε ψήγμα χώματος, δεδομένου ότι ήταν ντυμένο εξ ολοκλήρου με πανάκριβα, μονοκόμματα μάρμαρα, που πιθανόν να ωχριούν οι φαραωνικοί τάφοι μπροστά στου Ιγνατίου το μνήμα, σε μια εποχή μάλιστα που η πλειοψηφία του κόσμου φυτοζωεί και πολλοί κάθε βράδυ ψάχνουν τους κάδους να βρουν κάτι για να ξεγελάσουν το στομάχι τους! 



“ΑΓΙΕ” δέσποτα σε παρακολουθούσα όλη την ώρα της ομιλίας αποσβολωμένος. Παρατηρούσα τον αρχιεπίσκοπο να σε κοιτάει τσιτωμένος, σαν νά ’λεγε“τί λέει τούτος εδώ;;;”. Κι εσείς το χαβά σας… να προσπαθείτε να στήσετε μια προτομή από άμμο, στεφανωμένη με δάφνες. Αγνοήσατε, όμως, μια νομοτέλεια. Ότι οι μύθοι δεν γράφουν ιστορία. Το ψέμα δεν θεμελιώνει μνημείο δόξης. Η απάτη δεν μεταποιείται σε σύμβολο καταξίωσης. Οι μύθοι, όταν επινοούνται και προβάλλονται για να στηρίξουν σχήματα και ανθρώπους, συστήματα παρανομίας ή καταπατητές Ιερών Κανόνων, παραπλανούν και εντυπωσιάζουν πρόσκαιρα. Δημιουργούν μια φαντασμαγορική λάμψη πυροτεχνήματος (διώκτες αγ. Αθανασίου, Χρυσοστόμου, Νεκταρίου…) αλλά σύντομα σβήνουν και γυρίζει το πηχτό σκοτάδι, στο ΚΕΝΟ, στην ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ. Όταν ο ευσυνείδητος ιστορικός αποτραβήξει ή ξεσκίσει τη μάσκα της απάτης, τότε θα αποκαλυφθεί η τραγική ιστορική σκευωρία γελοιοποιούμενος ο μυθοποιός, είτε βρίσκεται ακόμα στη ζωή, είτε κοιμάται στον τάφο. Φορτώνεται την ευθύνη. Στιγματίζεται και παραδίδεται στην ιστορική χλεύη. 

Το πέρασμα του μακαρίτη Ιγνατίου από τη Λάρισα υπήρξε το μελανότερο και μακροβιότερο (24ετία) γεγονός. Έδωσε την ευκαιρία στους χριστιανούς να δείξουν το αληθινό τους “πιστεύω”. 

Τώρα που η πλάκα του τάφου σκέπασε κάθε πάθος και πόθο ας του ευχηθούμε οι τελευταίες του στιγμές επί της γης να υπήρξαν εν μετανοία. 

1 σχόλιο:

nikmoralis είπε...

Στην ίδια συνέντευξη, ο Hunter λέει ότι οι «συντηρητικοί» έχουν χάσει παντού. Ακόμα και αν σε πολιτικό επίπεδο πετυχαίνουν κάποιες νίκες. Οι liberal (αριστεροί) ελέγχουν τα κυριότερα μέσα «παραγωγής κουλτούρας» (τις ειδησεογραφικές και ψυχαγωγικές βιομηχανίες, τα πανεπιστήμια κλπ.).
Για όσους γνωρίζουν αυτό ακριβώς ήταν το «όραμα» της περιβόητης Σχολής της Φρανκφούρτης. Αυτό ακριβώς ήθελαν και αυτά ακριβώς πέτυχαν.

Εφόσον τα «προλετάριοι ενωθείτε» και οι «επαναστάσεις» δεν έπιασαν, η στρατηγική των μαρξιστών άλλαξε. Η εξουσία θα καταλαμβανόταν μετά από μια «μακρά πορεία μέσα από τα θεσμικά όργανα» - στα σχολεία, στα μέσα ενημέρωσης, ακόμα και στις εκκλησίες, κάθε θεσμός και ίδρυμα που θα μπορούσε να επηρεάζει την κουλτούρα.

Στο άρθρο «Θα κάνουμε την Δύση τόσο διεφθαρμένη που θαβρωμάει», αποκαλύπτεται το όραμα της καταστροφής της παραδοσιακής (κατ’ αυτούς «καταπιεστικής») δυτικής κοινωνίας, μέσα από τα λόγια ενός εκ των ιδρυτών της Σχολής της Φρανκφούρτης, του Willi Munzenberg. Η βιομηχανία αδικημάτων «ρατσισμού», η αποδυνάμωση της χριστιανικής θρησκείας, η διάλυση της οικογένειας, η προπαγάνδα υπέρ της ομοφυλοφιλίας στα σχολεία, η μαζική μετανάστευση και η καταστροφή της Ταυτότητας, είναι οι μοχλοί πίεσης ή οι θανατηφόροι ιοί που θα φέρουν την καταστροφή των αξιών και θα κάνουν τον δυτικό πολιτισμό να βρώμα. Τότε, που όλα θα έχουν ισοπεδωθεί, λέει ο Munzenberg, «μπορούμε να επιβάλουμε τη δικτατορία του προλεταριάτου».

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.