Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

Προσωπικός Ἀριθμός: Ἕνα νέο Ἂουσβιτσς; ΟΧΙ στην ψηφιακή σκλαβιά που μας ετοιμάζουν.

Ἤδη ἀπὸ τὸν προηγούμενο ὑπουργό ψηφιακῆς διακυβέρνησης Κ. Πιερακάκη, εἶχε προαναγγελθεῖ ὁ προσωπικός ἀριθμός τοῦ πολίτη, ὁ ὁποῖος «θὰ λύσει ὅλα τά προβλήματα τῆς γραφειοκρατίας». 
Ὁ σημερινός ὑπουργός Δ. Παπαστεργίου ἀνακοίνωσε ὅτι μέχρι τὸ τέλος τοῦ 2023 θὰ δοθεῖ αὐτὸς ὁ ἀριθμός.



Τὸ κύριο ἐπιχείρημα πού ἀκοῦμε γιὰ τὴν εἰσαγωγή τοῦ ἑνός καὶ μοναδικοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ εἶναι αὐτὸ τῆς ἐξυπηρέτησης καὶ τῆς πάταξης τῆς γραφειοκρατίας. Δηλαδή γιὰ νὰ μὴν θυμᾶται ὁ πολίτης 4-5 ἀριθμούς (ταυτὸτητας, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ἀρ. Δημοτολογίου) νὰ ἔχει νὰ θυμᾶται 1 ἀριθμό. 
Εἶναι ἕνα πτωχό ἐπιχείρημα πού δὲν δικαιολογεῖ τὴν ἀνάγκη ἐφαρμογῆς τοῦ μέτρου. 
Προτοῦ ἀποκτήσουμε κινητά μὲ ἀποθηκευμένες ἐπαφές, ὁ μέσος ἄνθρωπος γνώριζε ἀπ’ ἔξω τουλάχιστον 50 ἄν ὄχι 100 τηλεφωνικούς ἀριθμούς. Ὁ δὲ μέσος Κινέζος ἀπομνημονεύει τουλάχιστον 3,000 χαρακτῆρες τῆς Κινέζικης γραφῆς.




Ἄνθρωπος σὲ ἐπίπεδο ζώου.

Τὸ νὰ λαμβάνω ἕναν προσωπικό ἀριθμό διά βίου, ἀπὸ τὴν ὥρα πού θὰ γεννηθῶ μὲχρι νὰ πεθάνω, ἐξ ἀρχῆς δὲν μοῦ ἀκούγεται καλό. Εἰδικότερα μάλιστα ὅταν αὐτὸς θὰ εἶναι ὁ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ἀριθμός πού θὰ μὲ καθορίζει σάν πρόσωπο καὶ θὰ μὲ ἀκολουθεῖ ὅλη μου τὴν ζωή. 

Παλιά σφραγίζανε τά μοσχάρια καὶ τά ζῶα μὲ ἕνα πυρωμὲνο σίδερο-σφραγίδα, καίγανε τὸ δέρμα τους δηλαδή, σήμερα τούς τρυπᾶνε τὸ αὐτί μὲ ἕνα σκουλαρίκι σήμανσης πού ἔχει εἴτε Bar Code, QR Code ἤ ἕνα RFID tag. Ἄρα κατ’ ἀρχάς δὲν θέλω νὰ ἔχω ἴδια ἀντιμετώπιση μὲ ἕνα ζῶο.





Ἄνθρωπος σὲ ἐπίπεδο σειριακοῦ ἀριθμοῦ – τῆς ὁποιασδήποτε μηχανῆς

Ἄν τὸ πᾶμε ἕνα βῆμα πιό μετά σὲ ἐπίπεδο serial number (σειριακοῦ ἀριθμοῦ) πού ἔχουν ὅλες οἱ συσκευές, τά μηχανήματα κλπ δὲν θέλω νὰ ἔχω ἴδια ἀντιμετώπιση μὲ ἕνα μηχάνημα.
Τὸ ἐπίπεδο συσκευῆς συνδεδεμένης στὸ διαδίκτυο.

Ἄν τὸ πᾶμε ἀκόμα ἕνα βῆμα πιό μετά σὲ ἐπίπεδο MacAdress, δὲν θέλω νὰ ἔχω ἴδια ἀντιμετώπιση μὲ μία συσκευή πού συνδέεται στο διαδίκτυο.
“Μία διεύθυνση Media Access Control - ἐλέγχου προσπέλασης στὸ μέσο (διεύθυνση MAC), πού καλεῖται ἐπίσης καὶ φυσική διεύθυνση ἤ διεύθυνση ὑλικοῦ, εἶναι μία μοναδική ταυτότητα πού ἀποδίδεται στίς διασυνδέσεις δικτύου (network interfaces) γιὰ τὴν ἐπικοινωνία στὸ φυσικό τμῆμα τοῦ δικτύου”. 
Κάθε συσκευή, δηλαδή, πού συνδὲεται στὸ διαδίκτυο ἐνσύρματα ἤ ἀσύρματα, πρέπει νὰ ἔχει ἕνα μοναδικό ἀριθμό ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ πού νὰ τὸ χαρακτηρίζει … παγκοσμίως. 
Εἴτε εἶναι ὑπολογιστής, laptop, ταμπλέτα, κινητὸ ἤ ἁπλά «πράγμα» ἄν δοῦμε καὶ τὸ ΙοΤ, τὸ “Internet of Things” – τὸ διαδίκτυο τῶν πραγμάτων (ἀπὸ ποτήρια, ψυγεῖα μὲχρι αὐτοκίνητα).





ΟΛΗ ἡ εἰκόνα, ὁλοκληρωτισμός -Big Brother.

Κοιτώντας ἀπὸ ψηλά καὶ βλέποντας ὅλη τὴν εἰκόνα, ὁ λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο κάποιοι σοφίστηκαν τὴν δημιουργία τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ, ἑνός μοναδικοῦ ἀριθμοῦ πού θὰ σὲ χαρακτηρίζει σάν ἄτομο (ἤ «πράγμα») παγκοσμίως εἶναι γιὰ νὰ γίνεις ἕνα μὲλος μίας παγκόσμιας οἰκογένειας εἴτε σὲ συνδέουν στὸ Internet (βλέπε Μετανθρωπισμό, Χαράρι κλπ εἴτε ὄχι, μὲ τὀ ὁποῖο θὰ «ἀναγνωρίζεσαι», θὰ «ταυτοποιεῖσαι», θὰ παρακολουθεῖσαι καὶ θὰ προσδιορίζεσαι σάν πολίτης μὲ ἀριθμό λίγων ἤ πολλῶν δικαιωμάτων τὰ ὁποῖα θὰ ἐπαναπροσδιορίζονται ἐπί καθημερινῆς βάσης ἀνάλογα μὲ τὸ πόσο ἀρεστός εἶσαι στὴν πολιτεία, ὅπως συμβαίνει σήμερα στήν Κίνα.



Συνδυαζόμενο μὲ τὸ ψηφιακό εὐρώ – ἤ τὸ ψηφιακό νόμισμα ἐν γένει παγκοσμίως – τὴν ἠλεκτρονική ταυτότητα/κάρτα τοῦ πολίτη πού σύντομα θὰ συμπεριλαμβάνεται ὡς ἐμφύτευμα στὸ σῶμα μας, χτίζει τὸ τέλειο ἀπολυταρχικό σύστημα πού ὅμοιό του δὲν θὰ ἔχει ὑπάρξει στὴν ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητας.



Ὁ Προσωπικός Ἀριθμός δὲν εἶναι οὔτε γιὰ ἐξυπηρέτηση οὔτε γιὰ τὸ καλό μας. Εἶναι καιρός νὰ μπεῖ ἐπί τέλους ἕνα φρένο στὴν κατρακύλα τῆς ψηφιακῆς σκλαβιᾶς πού ἑτοιμάζεται. Στὸ τέλος βέβαια σάν ἐπιχείρημα μπαίνει ὅτι ὁ ΠΑ θὰ ξεκλειδώνει τὴν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καὶ τίς συνδεδεμένες βάσεις δεδομένων. Ὅμως, δὲν θέλουμε συνδεδεμένες βάσεις δεδομένων οὔτε νὰ ἐκτεθοῦμε στοὺς κινδύνους πού ἐγκυμονοῦν.



ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ νὰ ἐκδοθεῖ ἕνας τέτοιος ἀριθμός.

Δὲν ἀρνούμαστε ἁπλά τὴν παραλαβή του, ἀρνούμαστε τὴν ἔκδοσή του – ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ, δὲν ὑπάρχει λόγος, οὔτε βεβαίως πρακτικός πού νὰ βελτιώνει τὴ ζωή μας, ἀντιθέτως προωθεῖ ἀκόμα περισσότερο τὴν ἰδέα τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ, τοῦ Global Governance στὸν ὁποῖο πρωτοαναφέρθηκε ὁ πρώην πρωθυπουργός κος Γεώργιος Παπανδρέου.



ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ, Θέσπιδος 11 ΜΑΡΟΥΣΙ, 2108025211,  estiapm@gmail.com


Επιμέλεια παρουσίασης : Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

3 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Τά δῆθεν ὀφέλη τοῦ ἑνιαίου ἀριθμοῦ ὑπερκαλύπτονται ἀπό τό τρομακτικόν κόστος, τό ὁποῖον ἀπορρέει ἀπό: (1) τήν ἀπώλειαν τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν συνεχῆ παρακολούθησίν του ὑπό τῶν Σατανιστῶν τῆς ΝΤΠ, (2) τόν φόβον του μή τοῦ κλαπῇ ὁ μοναδικός αὐτός ἀριθμός ὑπό τῶν χάκερς, κάτι πού διαβάζουμε ὅτι συμβαίνει συχνά, (3) τήν ὡς ἐκ τούτου κατακόρυφον αὔξησιν τῆς ἀνασφάλειας τῶν πολιτῶν, καί, τό σπουδαιότερον, (4) τήν ἀπώλειαν τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου μέ τήν οἰκειοθελῆ ἔνταξίν του στό κράτος τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἄς θυμηθοῦμε τό Παύλειον: «τιμῆς ἠγοράσθητε· μὴ γίνεσθε δοῦλοι ἀνθρώπων» (Α' Κορ. 7:23).

kwnkar είπε...

Κ. Χατζηνικολάου εσείς δεν θα πάρετε την ταυτότητα;
apotixisi.blogspot.com και θα λυθούν οι απορίες σας!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αναφορικά με το «Κ. Χατζηνικολάου εσείς δεν θα πάρετε την ταυτότητα;», παρακαλούμε βάλτε κάποιο συγκεκριμένο σύνδεσμο και όχι απλά το url ενός ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.