Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ 52ου ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Πέμπτη 29-12-2001


ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν μπαίνοντας στην ιστοσελίδα 
ακούγεται ταυτόχρονα και κάποιος εκκλησιαστικός ραδιοφωνικός  σταθμός, 
επιλέξτε από πάνω το "Ζωντανές Μεταδόσεις"
TV_METADOSI-2
52___2011-1
52ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τήν Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011 στό Ἀμφιθέατρο τοῦ Πολεμικοῦ Μουσείου Ἀθηνῶν θά πραγματοποιηθεῖ τό 52ο Παιδαγωγικό Συνέδριο τοῦ τομέως Ἐπιστημόνων τοῦ Συλλόγου «Ὁ Μέγας Βασίλειος» μέ γενικό θέμα: "Ὁ ἰδεολογικός ὁλοκληρωτισμός καί ἡ δύναμη τοῦ ἑνός".
Οἱ ἐργασίες τοῦ Συνεδρίου θά διεξαχθοῦν σέ δύο συνεδρίες μέ τίς ἑξῆς εἰσηγήσεις:
α) Τά ὁλοκληρωτικά στοιχεῖα τοῦ σύγχρονου πολιτισμοῦ, ἀπό τόν κ. Ἀπόστολο Νικολαΐδη, Καθηγητή Θεολογικῆς Σχολῆς Π.Α.
β) Ὁ ἰδεολογικός ὁλοκληρωτισμός στήν πνευματική ζωή τοῦ τόπου (συζήτηση στρογγυλῆς τραπέζης), ἀπό τούς κ. Γεώργιο Σπανό, Καθηγητή Φιλοσοφικῆς Σχολῆς Π.Α., κ. Σαράντο Καργάκο, Ἱστορικό - Συγγραφέα, κ. Θεοδώρα Τζιντζῆ, Καθηγήτρια Φιλόλογο, καί κ. Δημήτριο Νατσιό, Δάσκαλο.
γ) Ἡ δυναμική τοῦ προσώπου, ἀπό τόν κ. Βασίλειο Γιούλτση, Ὁμ. Καθηγητή Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
δ) Ἡ δύναμη τοῦ ἑνός, ἀπό τόν π. Κανέλλο-Κων/νο Φερτάκη, Θεολόγο Ἐκπαιδευτικό
Ἡ ἔναρξη τοῦ Συνεδρίου θά γίνει τό πρωί τῆς Πέμπτης 29/12 στίς 9.30΄ π.μ.
Τό Συνέδριο θά ἐπαναληφθεῖ στή Θεσσαλονίκη στίς 3/1/2012 καί στήν Πάτρα στίς 4-5/2/2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.