Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Η εορτή των Τριών Ιεραρχών και η απαξίωσή της από την Ιστοσελιδα του Υπουργείου Παιδείας

Πριν από μόλις 4 ημέρες (26/01/2012), το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να μετατρέψει σε προαιρετικό τον καθιερωμένο εκκλησιασμό την ημέρα των Τριών Ιεραρχών- (δείτε την πρόσφατη ανάρτησή μας εδώ).


Σήμερα, 30 Ιανουαρίου 2012, μνήμη των Τριών Ιεραρχών, το Υπουργείο Παιδείας ΠΡΟΚΑΛΕΙ και πάλι:
Όπως εύστοχα και ειρωνικά επισήμανε το Ιστολόγιο ΤΑΧΑΛΙΑ 
 "Το Υπουργείο Παιδείας τιμά τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών
Με εκτενές αφιέρωμα στην Χριστιανική γιορτή, στην πρώτη σελίδα του site: http://www.minedu.gov.gr/   "
http://taxalia.blogspot.com/2012/01/blog-post_3207.html



Δείτε το "εκτενές αφιέρωμα" του Υπουργείου στους Τρεις Ιεράρχες :


ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ!


Δείτε αναλυτικά τη θεματολογία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (...)  την 30η Ιανουαρίου 2012:



Παραθέτουμε και το πρωτότυπο (χωρίς καμία επεξεργασία) για του λόγου το αληθές.



Είναι αυτονόητο ότι όταν δεχόμαστε  τέτοιες επίμονες  προκλήσεις  ΔΕΝ μπορούμε να παραμένουμε σιωπηλοί. Άραγε θα επικαλεσθούν την σημερινή "αργία" για την μη ενημέρωση της Ιστοσελίδας τους;

Ντροπή ...




Νεότερη Ενημέρωση

Συνεχίζαμε να επισκεπτόμαστε την Ιστοσελίδα του Υπουργείου με την ελπίδα έστω και αρκετά καθυστερημένα να εμφανιζόταν κάτι όμορφο για την σημερινή θρησκευτική εορτή.

Πράγματι:
λίγες ώρες μετά "κάτι" εμφανίστηκε με ημερομηνία 30/01/12:


Αλλά δυστυχώς ούτε κι αυτό είχε καμία σχέση με τους Τρεις Ιεράρχες .. :





Με λύπη διαπιστώνουμε λοιπόν ότι για την απαξίωση της παρουσίασης των Τριών Ιεραρχών από την Ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας δεν ευθυνόταν η σημερινή "αργία".

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
αντί να ασχολείστε με τις συνεχείς προκλήσεις από το Υπουργείο Παιδείας, ασχοληθείτε με τα παιδιά που διδάσκετε. Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι: το Υπουργείο και γενικότερα το κράτος είναι εναντίον του ελληνικού έθνους. Ας σταματήσουμε να ασχολούμαστε με αυτούς. Δεν έχει νόημα. Απλά μια εκτόνωση είναι. Όσο και να φωνάξουμε αυτοί δεν αλλάζουν. Ας αλλάξουμε όμως εμείς...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προφανώς ο στόχος της ομάδας μας είναι να "χτίσει".

Γι αυτό και στους 3-4 μήνες παρουσίας μας στο διαδίκτυο, φροντίσαμε να γεμίσουμε το Ιστολόγιό μας με όμορφα και χρήσιμα κείμενα.
Μπορείτε να διαβάσετε δεκάδες κείμενα κατηγοριοποιημένα ανά σχολική γιορτή.
Υπάρχουν επίσης και οι "ετικέτες" στη δεξιά στήλη του Ιστολογίου και φυσικά πολλές ακόμη ιδέες και προτάσεις που δεν προλάβαμε να υλοποιήσουμε.

Προφανώς δεν είναι αυτοσκοπός μας ο "καταγγελτικός λόγος" και δεν ωφελεί από μόνος του.
Αλλά από την άλλη νομίζουμε ότι δεν είναι δυνατόν και να απουσιάζει.
Αυτό το παράδειγμα μας έδειξαν και οι σημερινοί τιμώμενοι Άγιοι. Δεν δίστασαν να τα βάλουν με την "εξουσία" όταν χρειαζόταν. Και φυσικά δεν το έκαναν για να "εκτονωθούν"!

Μακάρι τη σημερινή ημέρα να διάλεγε κάτι όμορφο και επίκαιρο με τη θρησκευτική εορτή το Υπουργείο μας. Με πολύ χαρά θα το επαινούσαμε και θα το μεταδίδαμε. Δυστυχώς όμως ...

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ! ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3! ΞΑΝΑΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.