Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Το Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο ψάχνει... μανούλα

Tο «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ» στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης ζητά να προσλάβει για τη θέση της «μητέρας», κυρίες ηλικίας 35 ετών και άνω, υγιείς, τουλάχιστον απόφοιτες Γυμνασίου, για εσωτερική εργασία σε «οικογένειες» παιδιών και εφήβων.
Ιδιαίτερο προσόν τους θα θεωρηθεί η αγάπη τους για τα παιδιά που δεν έχουν οικογένεια.

Πληροφορίες στα γραφεία Κ.Κεραμοπούλου 11 ( πλατεία Αγίας Σοφίας) στο τηλ. 2310/233033 από Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-14:00.

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Έχουμε χούντα! Απαιτούν από τους εκπαιδευτικούς να κάθονται στο σχολείο μέχρι τις 2 το μεσημέρι !!!!!

Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν με τη μνημονιακή κυβέρnηση! Απαιτούν από τους καθηγητές Μέσης Εκπαίδευση, να αποποιηθούν το κεκτημένο δικαίωμα, να διδάσκουν δυό ωρίτσες και "να την κάνουν με ελαφρά" κατά τις 11 το πρωί και τους ζητούν να μένουν στο σχολείο μέχρι τις 2 ! Από τις..
8 μέχρι τις 2 ! 6 ολόκληρες ώρες ζητούν τα φασισταριά της χουντικής μνημονιακής κυβένρησης των τοκογλύφων, να κάθονται στη δουλειά τους, οι εκπαιδευτικοί ! 

Αλλά οι ηρωικοί εκπαιδευτικοί μας αντιστέκονται ! Κάθε εκπαιδευτικός θα γίνει ένας νέος Λεωνίδας, που θα υπερασπιστεί με τη ζωή του στις hot gates της εκπαίδευσης, το δικαίωμα να σχολάει στις 11 !

Έτσι, άρχισαν οι πρώτες σφοδρές αντιδράσεις, από συλλόγους εκπαιδευτικών, για το απάνθρωπο αυτό μέτρο της κυβέρνησης του ακροδεξιού φασίστα Αντώνη Σαμαρά.
Ιδού οι εγκύκλιοι:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  Π.Ε. « η Αθηνά »

Koρίνης 20, Γαλάτσι Τηλ-φαξ  210-2912250,
syllogosathina1@gmail.com

26 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΣ: 
Μέλη μας, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.-ΕΛΜΕ, διαδίκτυο
ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΚΕΝΑ ΜΑΣ; ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2ΜΜ;
ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ- ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
Ο σύλλογος Αθηνά σας κοινοποιεί άλλη μια φορά το πλαίσιο εργασιακών δικαιωμάτων, τόσο του συλλόγου Αθηνά όσο και της ΔΟΕ, και καλεί κάθε συνάδελφο και όλους τους συλλόγους διδασκόντων στην υπεράσπισή τους από οποιαδήποτε απόπειρα καταστρατήγησης. Τούτες τις στιγμές που επιχειρείται να εμπεδωθεί η αυθαιρεσία και η παρανομία από την πλευρά της διοίκησης και των κυβερνώντων, ένα δίκτυο φημών, οδηγιών και αυθαίρετων εντολών,  άνωθεν κατευθυνόμενο και ταχύτατα διασπειρόμενο, με στόχο την εθελούσια αποδοχή νέων μέτρων καταστρατήγησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων, βρίσκεται σε εξέλιξη.
Μέχρι και οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης χρησιμοποιούνται επιπρόσθετα ως βολικός «μπαμπούλας» για τη αποδοχή νέων μέτρων, νέων δυσμενών όρων στο εργασιακό μας καθεστώς. Καταγγέλλουμε όλα τα κέντρα εκπομπής αυθαίρετων και παράνομων

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΟΛΜΕ καλεί τους καθηγητές να περιφρουρήσουν τις μαθητικές καταλήψεις !!

Μία ημέρα μετά τη αδυναμία της ΟΛΜΕ να λάβει απόφαση για κινητοποιήσεις, καθώς η πλειονότητα των καθηγητών ψήφισε αναστολή, η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της εμμένει αγωνιστικά αλλά με τις μαθητικές καταλήψεις.
Σε ανακοίνωση που υπογράφει ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θ. Κοτσυφάκης και ο γενικός γραμματέας καταγγέλλονται οι μετακινήσεις μαθητών που έχουν κατάληψη σε διπλανά σχολεία λέγοντας:

«Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη απόφαση ορισμένων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να επιβάλλουν την μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών από σχολεία που βρίσκονται σε κατάληψη σε άλλα γειτονικά, σε απογευματινή βάρδια. Οι διευθυντές αυτοί, θεωρούν ότι οι αγώνες και οι κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας αποτελούν θεομηνία και δικαιολογούν έτσι την παράτυπη απ’ όλες τις απόψεις και αντιπαιδαγωγική απόφασή τους.

Είναι φανερό πως αυτή η στάση έχει τιμωριτικό χαρακτήρα για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και αποβλέπει να τους αποτρέψει από του να διεκδικήσουν με όποιο τρόπο θεωρούν πρόσφορο τα αιτήματά τους και να αναπτύξουν τους αγώνες τους.

Απαιτούμε να αποσυρθούν αμέσως αυτές οι εντολές και καλούμε τους συναδέλφους και τις ΕΛΜΕ να οργανώσουν τον αγώνα για να μην προχωρήσουν αυτές οι εκφοβιστικές και απαράδεκτες εντολές.


Οι ΕΛΜΕ καλούνται, σε συνεργασία με τους γονείς και τις μαθητικές κοινότητες, να περιφρουρήσουν τις κινητοποιήσεις των μαθητών, και να αποτρέψουν αυταρχικές ενέργειες που μπορεί να εκδηλωθούν.

Όπου κριθεί αναγκαίο, οι ΕΛΜΕ να κηρύξουν στάσεις εργασίας για την κάλυψη των συναδέλφων που θα κληθούν να υπακούσουν σε παράτυπες και εκφοβιστικές εντολές».

το είδαμε εδώ

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Πως η Τουρκία αφάνισε όλα τα μειονοτικά σχολεία

Επιμέλεια : Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ

Αποκαλυπτικά στοιχεία για τον αφανισμό των πάσης φύσεως μειονοτικών σχολείων στην Τουρκία - με πρώτα τα ελληνικά - περιέχει Έκθεση που ετοιμάστηκε από το Ίδρυμα Ιστορίας της Τουρκίας που δημοσιεύει η Radikal. Με τον τίτλο «Τα μειονοτικά σχολεία '‘έλιωσαν’' σε 90 χρόνια», γράφει ότι σύμφωνα με την  εν λόγω Έκθεση (που φέρει την ονομασία «Μειονοτικά σχολεία από το παρελθόν μέχρι σήμερα»), τα μειονοτικά σχολεία στην Τουρκία ‘'έλιωσαν’' εντός 90 ετών και ο αριθμός τους , που το 1924 ήταν 6.437, μειώθηκαν σήμερα σε 22!

Από την πλευρά της η  εφ/δα Today’s Zaman αναφέρεται στην Έκθεση του Ιδρύματος Ιστορίας, αναφέροντας ότι σύμφωνα με αυτή, τα μειονοτικά σχολεία στην Τουρκία έχουν έλλειψη από μαθητές.
Σύμφωνα με την έκθεση, το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα Ελληνικά σχολεία στην Τουρκία. Ένα από τα προβλήματα που εντοπίζονται είναι, υποστηρίζει,  η αρχή της αμοιβαιότητας. Για παράδειγμα, εάν ένα ελληνικό σχολείο στην Τουρκία θελήσει να προσλάβει Έλληνα δάσκαλο, τότε η Τουρκία θα απαιτήσει η Ελλάδα να προσλάβει Τούρκο δάσκαλο στα σχολεία στην Ελλάδα.

Βεβαίως, λέμε εμείς,  ο τελευταίος  ισχυρισμός δεν ισχύει σε κανένα βαθμό.

Η πραγματική αιτία της εξαφανίσεως σχεδόν των ελληνικών σχολείων ήταν οι συστηματικές διώξεις των Ελλήνων κατοίκων της Πόλης, της Σμύρνης και πάρα πολλών άλλων πόλεων από το 1922 και έκτοτε. 
Οι μελανές σελίδες είναι νωπές ακόμα - άλλωστε πρόσφατες είναι και οι ομολογίες των ίδιων των Τούρκων για την νύχτα των Κρυστάλλων στην Πόλη το 1955 ή τις άλλες διώξεις και εξαναγκασμός σε φυγή ( το 1964 κλπ). 
Ή η πολιτική αρπαγής περιουσιακών στοιχείων Ελλήνων ή της μειονότητας οι κατασχέσεις, η εξαναγκαστική πολιτική  ''Μίλα Τουρκικά'' κλπ κλπ. 
Τώρα, αν κάνει μια μικρή στροφή ο Ερντογαν για να πάρει θετική έκθεση από την ΕΕ είναι μεν μια πρόοδος αλλά πλέον είναι πολύ αργά, όπως πολυ αργά είναι να σβηστούν τα εγκλήματα των Τούρκων κατά όλων των μειονοτήτων στην Τουρκία : Ελλήνων, Αρμενίων, Εβραίων , γενικά Χριστιανών κλπ

πηγη
το είδαμε εδώ

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Νέα σχολική χρονιά στη Β. Ήπειρο, χωρίς βιβλία οι ελληνικές τάξεις

Άρχισε η νέα σχολική χρονιά 2013-2014 για τα εννιάχρονα  και λύκεια της Αλβανίας. Εξακόσιες χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες θα καθίσουν στα θρανία, τη σχολική αυτή χρονιά, σε όλη την επικράτεια, ένα μέρος των οποίων στα σχολεία της Ελληνικής Κοινότητας.


Βρεθήκαμε την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς στο σχολείο «Α. Σέμε» των Αγ. Σαράντα, εκεί που στεγάζονται οι ελληνικές τάξεις, με  το μεγαλύτερο αριθμό  μαθητών απ’ όλα τ’ άλλα ελληνικά σχολεία. Η αυλή του σχολείου από το πρωί καταπλημμύρισε από εκατοντάδες μαθήτριες και μαθητές, από γονείς  και κηδεμόνες, από το δασκαλικό εκπαιδευτικό. 


Εννιά τάξεις, από το μεγάλο πλήθος, απαρτίζουν οι ελληνικής καταγωγής μαθητές.   Είναι οι τάξεις του ελληνικού σχολειού των Αγ. Σαράντα, που άνοιξε με τόσο κόπο, ύστερα από διαμαρτυρίες, συλλαλητήρια, το 1992, να ξανακλείσει και να ξανανοίξει το 1995 και να συνεχίσει μέχρι σήμερα, σε αντίθεση με άλλα σχολεία που, λόγω της μετανάστευσης των μαθητών, έκλεισαν, όπως στο Μετόχι, στο ΜΤΣ, στη Μπίστρισσα και στα Εξαμίλια.

Από τις ελληνικές τάξεις του σχολείου αυτού βγήκαν δεκάδες εκατοντάδες μαθητές οι οποίοι συνέχισαν τα λύκεια και τα πανεπιστήμια της Αλβανίας και της Ελλάδος και σήμερα ακτινοβολούν σε διάφορα μέρη και θέσεις.


Είναι οι ελληνικές τάξεις που τους άξιζε  περισσότερο ενδιαφέρον και μέριμνα  απ’ όλους τους Φορείς, ειδικά από την Ομόνοια, τόσο για τη στέγασή τους σε ξεχωριστό κτίριο, όσο και την στενή συνεργασία μαζί τους, για να μετατρέπονταν σε παραδειγματικό, πειραματικό σχολείο σε όλη την Ελληνική Κοινότητα και όχι μόνον.


Είναι οι ελληνικές τάξεις που σχεδόν κάθε χρόνο έχουν ν’ αντιμετωπίσουν δεκάδες προβλήματα, τόσο με την υπόληψή τους στο αλβανικό περιβάλλον, όσο και με την έλλειψη των βιβλίων.

236 είναι ο αριθμός των μαθητών στις εννέα ελληνικές τάξεις του σχολείου αυτού.  Είκοσι περισσότεροι από την περσινή σχολική χρονιά. Δεκαπέντε κάθισαν για πρώτη φορά στα θρανία. Μαθητές που παράλληλα με την ικανοποίηση,  που ήρθε η μέρα να καθίσουν στα θρανία, διακρίνεις και την απογοήτευση που δεν έχουν ούτε ένα βιβλίο, για να χαρούν, τουλάχιστον.

 Η διευθύντρια, μας είπε πως

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

′Οταν το παιδί αρνείται να πάει στο σχολείο

Ήρθε λοιπόν ο πιο μαύρος μήνας του χρόνου για τα βλαστάρια μας αλλά και τους γονείς, δυστυχώς για τους οποίους τα παιδιά δεν ήρθαν με οδηγίες χρήσης. Πως θα αντιμετωπίσουν λοιπόν ένα παιδί που δεν θέλει να πάει σχολείο;
Πολλά από τα παιδιά που πάνε πρώτη φορά σχολείο, μπορεί να αρνηθούν να πάνε σχολείο. Η άρνηση αυτή είναι τόσο έντονη που φέρνει σε απελπισία γονείς και δασκάλους, γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν.
Δημοσίευση: 1 Σεπτεμβρίου 2008Γράφει: Βασιλειάδης Γρηγόρης
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής, Διδάκτωρ Ψυχολογίας (Ph.D.)
Μερικές φορές μάλιστα, οι γονείς αντιδρούν με έντονο θυμό σ’αυτή τη συμπεριφορά του παιδιού, αλλά γρήγορα διαπιστώνουν ότι μ’αυτή την αντίδραση, όχι μόνο δεν πετυχαίνουν τίποτα, αλλά μπορεί και να φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα, απ’αυτά που επιθυμούν.
Πώς εμφανίζεται;
Ένα μικρό παιδί μπορεί να κλαίει, να κάνει εμετούς και να παραπονιέται για πονοκεφάλους, πόνους στο στομάχι ή στην κοιλιά. Ακόμα, μπορεί να αρχίζει να βρέχεται τη νύχτα, να μωρουδίζει και να είναι πολύ προσκολλημένο στη μητέρα του, ή σε κάποιον άλλον ενήλικο μέσα στο σπίτι.
Ένα μεγαλύτερο παιδί μπορεί επίσης να έχει άγχος, να φοβάται υπερβολικά, να παραπονιέται ότι έχει πονοκεφάλους και ζαλάδες, και ότι δεν μπορεί να συγκεντρωθεί. Μερικές φορές το παιδί είναι θλιμμένο, δεν μπορεί να κοιμηθεί καλά κι έχει ανορεξία.
Μ’αυτά τα συμπτώματα, το παιδί εκδηλώνει έντονο άγχος. Αυτό μπορεί να συνδέεται με το φόβο του μήπως αποτύχει στο σχολείο, μήπως δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες των γονιών και των δασκάλων του.
Έτσι προτιμά να μην εγκαταλείψει την ασφάλεια του σπιτιού του. Πολύ συχνά, και οι ίδιοι οι γονείς –ιδίως η μητέρα – δυσκολεύονται να αποχωριστούν το παιδί τους. 
Παιδιά που αρνούνται να πάνε στο σχολείο αναφέρουν καμιά φορά ότι τους πειράζουν οι συμμαθητές τους, ή ότι ο δάσκαλός τους είναι ιδιαίτερα αυστηρός, χωρίς αυτό απαραίτητα να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. 
Τι μπορείτε να κάνετε;
Σε ένα μικρότερο παιδί:
  • Δείξτε στο παιδί ότι νοιάζεστε γι’αυτό
  • Βοηθήστε το να αποχωριστεί ευκολότερα τη μητέρα του, ενθαρρύνοντάς την να μένει λίγη ώρα για κάποιο χρονικό διάστημα, στο προαύλιο του σχολείου
  • Βοηθείστε το παιδί να νιώσει άνετα με τους συμμαθητές του, χρησιμοποιώντας το δυναμικό της ομάδας της τάξης, και φροντίστε να δημιουργήσει μια σχέση με κάποιο άλλο παιδί
  • Ενθαρρύνετε το παιδί να ενταχθεί στην ομάδα, χωρίς να το μειώνετε ή να το αποπαίρνετε
  • Το παιχνίδι με τα άλλα παιδιά θα το βοηθήσει να νιώσει πιο άνετα και θα αποκτήσει κάποια εμπιστοσύνη στον εαυτό το
  • Αν θελήσει να

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Η Ειδική Αγωγή στο εκτελεστικό απόσπασμα! (Κείμενο και videos)

Την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013, ξεκίνησα για να διδάξω στο σχολείο μου. Εκεί, όπως και την προηγούμενη ημέρα, με περίμεναν οι (περίπου) 20 μαθητές του! Μα καλά, υπάρχει σχολείο με 20 μαθητές; Ναι υπάρχει! Έχει εγγεγραμμένους περίπου 120 και τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας του έρχονται 20!!! Γιατί;;;

    Το σχολείο που υπηρετώ, είναι το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Κορωπίου και ως τέτοιο είναι διαδημοτικό. Δεν εξυπηρετεί δηλαδή μόνο παιδιά του Κορωπίου, αλλά και παιδιά από άλλους Δήμους της Αττικής όπως το Ψυχικό! Έτσι, είναι απαραίτητη η μεταφορά των μαθητών με λεωφορεία τα οποία δεν υπάρχουν για φέτος!

    Κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται! Την περυσινή χρονιά, το πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών, λύθηκε πριν τα Χριστούγεννα!

    Το σχολείο που υπηρετώ, είναι το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Κορωπίου και ως τέτοιο είναι διαδημοτικό. Έτσι, στεγάζεται (φιλοξενείται) σε εγκαταστάσεις του ΕΠΑΛ Κορωπίου και φυσικά (;) ο οικείος Δήμος δεν έχει λόγο (;) να το στεγάσει σε πιο κατάλληλο οίκημα, μιας και δεν φοιτούν σε αυτό μόνο παιδιά του Κορωπίου! Έτσι, το σχολείο μου είναι ξεχασμένο και απ' το... Θεό!

   Ας γίνω όμως πιο σαφής. Φέτος τα τμήματά μας είναι 15 και έχουμε 13 αίθουσες. Όταν λέμε αίθουσες, μην φανταστείτε τίποτα σπουδαίο! Τα παρασκήνια του αμφιθεάτρου, μας εξασφαλίζουν 2 αίθουσες περίπου 10 τ.μ. πίσω απ' τις καρέκλες του αμφιθεάτρου, πέρυσι φτιάχτηκαν 3 αίθουσες με novopan, με παράθυρα που βλέπουν στο αμφιθέατρο. Υπάρχει και αίθουσα πληροφορικής ημιυπόγεια, χωρίς παράθυρο!

    Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μπορούσα να αναφέρω, ώστε να πείσω πως το σχολείο μου δεν είναι σχολείο! Δεν είναι σχολείο, κυρίως για παιδιά με νοητική υστέρηση, με σύνδρομο down και άλλες παθήσεις που εντάσσονται στην Ειδική Αγωγή.

    Την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013 στις 12 το μεσημέρι, βρισκόμασταν γονείς (κάποιοι με τα παιδιά τους) και καθηγητές, έξω απ' το υπουργείο Παιδείας (το Εθνικής... εξαϋλώθηκε απ' τον τίτλο του). Ήμασταν από τα: ΤΕΕ Ε.Α. Κορωπίου, ΤΕΕ Ε.Α. Αχαρνών, ΕΕΕΕΚ Αγ. Δημητρίου, ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας, ΤΕΕ Ε.Α Αγ. Δημητρίου, ΤΕΕ Ε.Α Αιγάλεω, ΕΕΕΕΚ Πειραιά, ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω.

    Αφού άνοιξαν οι πύλες του υπουργείου στις 12:30, περάσαμε στο αμφιθέατρο που βρίσκεται στο ισόγειο του υπουργείου. Εκεί συζητήσαμε, και υπογράψαμε το ψήφισμα που μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.

    Κάποια στιγμή, ειδοποιηθήκαμε ότι ο υφυπουργός κ. Συμεών Κεδίκογλου, θα δεχτεί μία επιτροπή με έναν εκπρόσωπο από κάθε σχολείο. Έφυγαν λοιπόν οι εκπρόσωποι, με την πρόθεση (οι περισσότεροι) να ζητήσουν απ' τον υφυπουργό να έρθει στο αμφιθέατρο,για να ακούσει τα αιτήματα από οιονδήποτε ήθελε να του μιλήσει. Κάποτε λοιπόν, ήρθαν οι εκπρόσωποι στο αμφιθέατρο και μας είπαν ότι ο υφυπουργός θα έρθει!

    Το παρακάτω video, είναι ένα δείγμα της συζήτησης που υπήρξε. Μιλά στον υφυπουργό, ο διευθυντής κ. Β. Μπέκας και η σε διαθεσιμότητα υποδιευθύντρια του ΤΕΕ Ειδ. Αγωγής Κορωπίου κ. Ε. Γαβαλά.
   Όταν ο διευθυντής ζητά να

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Η 2η Γκάφα μετά τον “συνωστισμό” …, της κ. Ρεπούση.

Πριν από λίγα χρόνια η κα Ρεπούση έπεσε σε ένα τραγικό ολίσθημα μιλώντας για τους  Μικρασιάτες πρόσφυγες που “συνωστίζονταν” στο λιμάνι της Σμύρνης το 1922. Και βέβαια ήταν ένα ιστορικό ατόπημα που προσέβαλλε ευθέως το 1,5 εκατομμύριο προσφύγων και τους απογόνους τους, οι οποίοι στη πλειοψηφία τους ήταν βενιζελικοί ( και ένα μεγάλο μέρος αριστερής ιδεολογίας ), αλλά και ολόκληρο τον Ελληνισμό. Τώρα επανέρχεται και μιλά για “θρησκευτική κατήχηση” που γίνεται, λέει,  στο μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία  και ειδικά στο Λύκειο ! Το ότι το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία δεν είναι “κατηχητικό” δεν χρειάζεται να το αποδείξουμε εμείς ! Το αποδεικνύουν τα ίδια τα στοιχεία!

Αν ίσχυε αυτό που αναφέρει η κ. Ρεπούση, τότε όλες οι ορθόδοξες εκκλησίες θα ήταν γεμάτες με νέους και με νέες σε ποσοστά άνω του 90% ! Στη πραγματικότητα, λοιπόν, στο μάθημα των Θρησκευτικών ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ και απλά οι μαθητές μαθαίνουν ( γνωστικά ) ορισμένα στοιχεία της χριστιανικής πίστης, ιστορίες από την Παλιά και την Καινή Διαθήκη, αλλά δεν γνωρίζουν εις βάθος την Ορθόδοξη Θεολογία και δεν συμμετέχουν ενεργά στα Μυστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας!
 
Η κ. Ρεπούση θα όφειλε να γνωρίζει ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ να μαθαίνει κανείς κάποια πράγματα για την ορθόδοξη χριστιανική πίστη ! Στις άλλες θρησκείες ή στα περισσότερα χριστιανικά δόγματα τα “πιστεύω”  τους  είναι θεωρητικά και η “λατρεία” τους περιορίζεται είτε σε ακρόαση ομιλιών ή προσευχών ή σε διάφορες “δράσεις”. Στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αρκεί η πίστη ή η γνώση σε ορισμένα θρησκευτικά δόγματα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή στην Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η αποδοχή και η συμμετοχή στα Μυστήρια της Εκκλησίας και ειδικότερα στα Μυστήρια του Βαπτίσματος και του Χρίσματος, της Εξομολογήσεως- Αφέσεως αμαρτιών και της Θείας Ευχαριστίας, καθώς και η καλλιέργεια ησυχαστικού πνεύματος μέσω μιας ανώτερης μορφής προσευχής, της νοερής ή καρδιακής προσευχής. Τα παιδιά στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, λοιπόν, μαθαίνουν ορισμένα στοιχεία της χριστιανικής πίστης, αλλά δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή τους στα Μυστήρια της Εκκλησίας,γεγονός που θα μετέτρεπε το μάθημα των Θρησκευτικών σε “κατηχητικό”
 
Η κ. Ρεπούση θα όφειλε να γνωρίζει ότι σε όλη την Ευρώπη οι μαθητές διδάσκονται το μάθημα του χριστιανικού δόγματος που υπερτερεί στη κάθε χώρα, ενώ, επίσης, οι ετερόδοξοι και αλλόδοξοι μαθητές απαλλάσσονται του μαθήματος των Θρησκευτικών  ( αν και ποτέ δεν καταλάβαμε αυτή τη σκοπιμότητα της “απαλλαγής” των ετερόδοξων μαθητών, και ειδικά όσων οι θρησκευτικές ομάδες συμμετέχουν και στο Παγκόσμιο Συμβούλιο “εκκλησιών” ! Δεν έχουν εμπιστοσύνη στα παιδιά τους ; Δεν έχουν εμπιστοσύνη σε όσα τους διδάσκουν ; Εδώ δεν υπάρχει “ελεύθερη επιλογή” των μαθητών, όπως ζητούν όταν κάνουν “προσηλυτισμό” στα παιδιά ή στους νέους των Ορθοδόξων Χριστιανών ; ) και σε τελική ανάλυση τα παιδιά των Ορθοδόξων Χριστιανών μαθαίνουν ( και αυτά )  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ( σε άλλα μαθήματα ) απόψεις που μπορεί να μην συμφωνούν με τα θρησκευτικά τους πιστεύω!
 
Η άποψη της κας Ρεπούση ότι τα Θρησκευτικά είναι “κατήχηση” ισοδυναμεί με την άποψη ότι το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών αποτελεί “κατήχηση” στο δωδεκάθεο ! Συμβαίνει, όμως, κάτι τέτοιο ; Τι θα λέει αύριο η κ. Ρεπούση αν βρεθούν ορθόδοξοι μαθητές και γονείς και πουν ότι δεν θέλουν το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών γιατί 

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ και οι «ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ»


Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός υπήρξε η πλέον λαμπρή μορφή του Γένους κατά την Τουρκοκρατία. Θα ανέμενε κάποιος να τιμάται η μνήμη του από την Πολιτεία κατά τρόπο λαμπρό και πανηγυρικό. Δυστυχώς όμως η τιμή περιορίζεται σ’ αυτή που του αποδίδει ο λαός δια μέσου της Εκκλησίας. Δεν είναι εντυπωσιακή η ολιγωρία της Πολιτείας, αν λάβουμε υπ’ όψη ότι αυτή δεν αξιώθηκε ακόμη να πραγματώσει το τάμα του Γένους.

Γιατί η Πολιτεία δια των πανεπιστημιακών και λοιπών εκπαιδευτικών κύκλων δεν τιμά τον άγιο Κοσμά; Η απάντηση είναι απλή: Ο άγιος αντιπροσωπεύει έναν χώρο, την Εκκλησία, τον οποίο η Πολιτεία αντιμάχεται συνεπικουρούμενη ακόμη και από πρόσωπα της ίδιας της Εκκλησίας! Η Πολιτεία είναι της Δύσης γέννημα, αφού αυτή τελικά προσέφερε την ελευθερία στη χώρα μας, και θρέμμα, αφού επέβαλε σ’ αυτήν τους θεσμούς της.

Ο άγιος Κοσμάς υπήρξε ο κατ’ εξοχήν φωτιστής των σκλαβωμένων! Ο ίδιος μήνες προ του μαρτυρικού του θανάτου κάνει τον απολογισμό του εκπαιδευτικού του έργου σε επιστολή του προς τον αδελφό του Χρύσανθο, δάσκαλο. «Έως τριάντα επαρχίας περιήλθον, δέκα σχολεία ελληνικά εποίησα, διακόσια δια κοινά Γράμματα, του Κυρίου συνεργούντος και τον λόγον μου βεβαιούντος δια τινών επακολουθησάντων σημείων πλην δόξα τω λέγοντι, η γαρ δύναμίς μου εν ασθενία τελειούται». Το έργο είναι θαυμαστό τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά και ασύγκριτο προς το αντίστοιχο του οποιουδήποτε άλλου δασκάλου του Γένους.

Οι οπαδοί του δυτικού «διαφωτισμού» στους ακαδημαϊκούς κύκλους, η συντριπτική πλειοψηφία δηλαδή, περιορίζονται σε σύντομη αναφορά στο πρόσωπο του αγίου, τον οποίο καλούν, «ίνα μη μιανθώσιν», πατρο-Κοσμά κατατάσσοντάς τον στη χωρία των Ελλήνων διαφωτιστών (εδώ χρησιμοποιώ τη λέξη χωρίς εισαγωγικά). Βέβαια οι ακαδημαϊκοί χρησιμοποιούν τον όρο με περιεχόμενο σαφώς διακριτό απ’ εκείνο της Εκκλησίας, που συνήθως χρησιμοποιεί τον όρο φωτιστής. Βλέπουν το σχολείο ως γνωσικεντρικό, κατά τα πρότυπα της Εσπερίας μηδέ των εκεί θεολογικών χώρων εξαιρουμένων. Ο άγιος έβλεπε το σχολείο πολύ διαφορετικά απ’ ότι οι «διαφωτιστές». Εξηγούσε στους απλούς ακροατές των κηρυγμάτων του, γιατί έπρεπε να ιδρύουν σχολεία με τα ακόλουθα, όπως σώζονται στις διδαχές του: «Την αγάπην, επειδή δεν την ηξεύρετε, πρέπει παιδία μου, να στερεώνετε σχολεία, διατί πάντα εις τα σχολεία γυμνάζονται οι άνθρωποι και ηξεύρουν και μανθάνουν το τι εστι Θεός, το τι είναι οι άγιοι Άγγελοι, τι είναι οι καταραμένοι δαίμονες και το τι είναι η αρετή των δικαίων. Το σχολείον φωτίζει τους ανθρώπους. Ανοίγουν τα ομμάτια των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών να μανθάνουν τα μυστήρια».

Τονίζουμε τη θλιβερή διαπίστωση του αγίου ότι οι ακροατές του δεν ήξευραν την αγάπη. Τους παρακινούσε γι’ αυτό να ιδρύσουν σχολεία, ώστε σ’ αυτά να διδαχθούν για τον Θεό, Ο Οποίος είναι αγάπη (Α΄ Ιωάννου Δ΄ 16). Τί σχέση έχουν τα λόγια της διδαχής με το πρότυπο του σχολείου των «διαφωτιστών»; Αυτοί φαίνεται ότι προβάλλουν την αξία της γνώσης υπέρ την αγάπη. Παράλληλα ψεύδονται συκοφαντώντας την Εκκλησία ως εχθρό της φυσικής γνώσης, της μόνης για την οποία δήθεν ενδιαφέρονται, ενώ ασυστόλως προπαγανδίζουν δια του «διαφωτιστικού» σχολείου τον υλισμό (αθεΐα), την ιδεολογία τους δηλαδή. Το σχολείο της εποχής μας εξέπεσε στην έσχατη κατάντια, καθώς δεν διδάσκει την αρετή. Από γνωσικεντρικό κατολίσθησε σε άκρως χρησιμοθηρικό, στο οποίο οι μαθητές δεν αμιλλώνται κατά τα πρότυπα των προγόνων μας, αλλά γυμνάζονται, προκειμένου να εξοικειωθούν με την άκρως ανταγωνιστική και βάρβαρη κοινωνία, στην οποία κυριαρχούν τα ιδεολογήματά των αστών, πρώτων οπαδών του «διαφωτισμού», πού επικουρούνται από αρκετούς μαρξιστές, υποτιθέμενους κοινωνικοπολιτικούς τους αντιπάλους, και ενδοτικούς θρησκευτικούς ηγέτες, οι οποίοι τηρούν επτασφράγιστες τις επικίνδυνες για το σύστημα διδαχές του Ευαγγελίου.

Οι «διαφωτιστές» έχουν σε μεγαλύτερη εκτίμηση τον Ευγένιο Βούλγαρη απ’ ότι τον άγιο Κοσμά. Ο πρώτος υπήρξε δάσκαλος του δευτέρου για διάστημα στην Αθωνιάδα σχολή. Ήταν σπουδασμένος στη Δύση πολύξερος και εισηγητής της διδασκαλίας των θετικών επιστημών στους μαθητές των σχολείων του σκλαβωμένου Γένους. Αυτός και αρκετοί άλλοι δάσκαλοι του Γένους συνέγραψαν ή μετέφρασαν βιβλία θετικών επιστημών και εκτύπωσαν αυτά. Αγνοούν οι «διαφωτιστές» όλους αυτούς, που υπήρξαν σε σημαντικό αριθμό και κληρικοί , όταν σπεύδουν να καταγγείλουν κάποιους πατριάρχες που εκφράστηκαν κατά του «διαφωτισμού». Στην ουσία δεν καταγγέλλουν μόνον αυτούς ως εχθρούς της γνώσης, αλλά την Εκκλησία! Αποκρύπτουν την ανάλυση των κινήτρων. Προσποιούνται πως δεν αντιλαμβάνονται την ανησυχία τους και την αγωνία τους ακόμη για τη διασπορά της αθεΐας με πρόσχημα την προσφορά επιστημονικής γνώσης! Αλλά ο υλισμός δεν είναι επιστημονική γνώση είναι αντίθεη φιλοσοφία! Το διαπίστωσε αυτό κάπως καθυστερημένα και ο Ευγένιος Βούλγαρης, γι’ αυτό και δέχεται τα πυρά των «διαφωτιστών», επειδή υποχώρησε από τις αρχικές του θέσεις σε συντηρητικότερες. Αλλά ο Βούλγαρης και όλοι οι άλλοι δάσκαλοι του Γένους δεν είχαν λόγους να ασπαστούν τον υλισμό, όπως έπραξαν πολλοί διανοούμενοι στη Δύση, λαβόντες ως αφορμή τις αθλιότητες των εκπροσώπων του δυτικού χριστιανισμού. Μετρίασε με την πάροδο του χρόνου τον αρχικό ενθουσιασμό του βλέποντας πού στοχεύουν οι πρωτοπόροι του «διαφωτισμού». Υπήρξε αρκετά ευφυής, όπως δέχονται και οι «διαφωτιστές», ώστε να μην παίξει τον άχαρο ρόλο του «νεροκουβαλητή» ώς το τέλος του βίου του.

Επειδή οι «διαφωτιστές» δεν ενδιαφέρονται για την ιστορία, αλλά για την ερμηνεία της ιστορίας με βάση τις φιλοσοφικές τους αρχές, ανεζήτησαν κάποιο ίνδαλμα να προβάλουν, αφού τόσο ο άγιος Κοσμάς, όσο και ο Βούλγαρης και οι λοιποί δάσκαλοι του Γένους υπήρξαν πιστά τέκνα της Εκκλησίας. Φαντάστηκαν για κάποια χρονική περίοδο, σύντομη, δυστυχώς, γι’ αυτούς, ότι βρήκαν: Ήταν ο Ρήγας Βελεστινλής. Τον εγκατέλειψαν, αφού προηγουμένως και σε πολιτική νεολαία είχαν δώσει το όνομά του, όταν η ιστορική έρευνα έφερε στο φως στοιχεία ακλόνητα της θρησκευτικότητάς του ως το μαρτυρικό του θάνατο. Έτσι έμαθαν να τιμούν οι «διαφωτιστές»: Είσαι δικός μας, είσαι μεγάλος! Δεν είσαι, σε απαξιώνουμε. Αναζήτησαν εναγωνίως κάποιον, έστω και έναν, δικό τους, δηλαδή άθεο! Και θεώρησαν ότι τον βρήκαν. Ονομάζεται

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Ω… οι ωραίες μέρες … (Από το ημερολόγιον μιας εκπαιδευτικού)…


Του Γιάννη Μαστοράκη
Θυμάμαι, όταν αγοράσαμε το πρώτο μας αυτοκίνητο, ήταν ένα σοβιετικό λανδα. Τι ευτυχία Θεέ μου… είμεθα ακόμη κομμουνιστές και όλα ήσαν υπέροχα…
Ο Μίκης ο Λοϊζος, ο Λεοντής, ο Νταλάρας, οι μορφωτικοί σύλλογοι με τους δημοτικούς χορούς (αργότερα διαλύθησαν διότι  ατόνισεν το θέμα και εν τέλει είδαμε ότι εκάμαμε τη δουλειά των συντηρητικών),  ο πολιτισμός, όλα ήσαν δικά μας
Θυμάμαι την πρώτη φορά που σε είδα, ήταν σε μια γενική συνέλευση   στην αίθουσα της Νομαρχίας. Είχες ανέβει στο βήμα και ωμίλεις  για την απεργία. Είχες τόσο πάθος, τόση δύναμη ως ο Λένιν μας, που σ` ερωτεύτηκα αμέσως…(ήταν τότε που κάναμε ένα μήνα απεργία μαζί με τους δεξιούς).

Εφωνάζαμε δημόσια παιδεία, λάθος,  δημόσια δωρεάν παιδεία… τι υπέροχον ιδανικό, μέχρι και οι καθηγηταί των φροντιστηρίων δεν εντρέποντο όταν μιλούσαμε για την παραπαιδεία, έσκυβαν το κεφάλι και συμφωνούσαν μαζί μας…και ύστερα επιάσαμε το Λύκειο. Και να τα ιδιαίτερα και να τα δώρα και να οι αυξήσεις. Έτσι επήραμε το διαμέρισμα, μαζί βέβαια με εκείνο το δανειάκι. Αλλά μετά πήραμε το οικόπεδο και φτιάξαμε εκείνο το εξοχικό και εσπουδάσαμεν τα παιδιά μας στο εξωτερικό (εννοείται ότι ξεφορτωθήκαμεν ολίγον ενωρίς εκείνο το αργό αυτοκινητάκι ).

Στις 11 η ώρα εσχολάζαμεν, είχαμεν βλέπεις τρίωρο, α και καμιά φορά τετράωρο και ύστερα μη μας είδατε. Κάθ` εβδομάδα  και από μια αργία  με διαφόρους αφορμάς, εν τω μεταξύ   τον σχολικόν σύμβουλον ούτε που τον

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Θ. Λειτουργία στο σχολείο του Μπεσλάν όπου «έσβησαν» 186 μαθητές (φωτογραφιες)

Εννιά χρόνια μετά την τραγωδία στο σχολείο του Μπεσλάν, που συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο, γονείς, αδέρφια, φίλοι και συγγενείς των 334 νεκρών συγκεντρώθηκαν στο σημείο της τραγωδίας για να προσευχηθούν για τους νεκρούς τους.

Από τα 334 θύματα, τα 186 ήταν παιδιά που πήγαιναν στο σχολείο όπου πραγματοποιήθηκε η τρομοκρατική επίθεση ακραίων μουσουλμανικών στοιχείων από την Τσετσενία.

Στη σχολική αίθουσα όπου παίχτηκε η τελευταία πράξη της τραγωδίας, δεν έχουν αλλάξει πολλά από εκείνη την στιγμή.
Οι τοίχοι είναι γεμάτοι με τις φωτογραφίες των παιδιών που έσβησαν σε εκείνη την αίθουσα.

Εκεί στο σημείο όπου οι απαγωγείς είχαν συγκεντρώσει τα παιδιά, ο Αρχιεπίσκοπος του Βλαδικαφκάζ τέλεσε τη Θεία Λειτουργία.
ΣΧΟΛΙΟ:
Βλέποντας τις φωτογραφίες, κάντε μια σύγκριση με τον τρόπο που γίνεται- όταν σπανίως, γίνεται- ο εκκλησιασμός στο Ελληνικό σχολείο :








 





Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΟ ¨ΡΩΜΑΙΙΚΟ¨ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΙΜΒΡΟΥ…

Το ρωμαίικο σχολείο στην Ίμβρο μετά από 49 χρόνια, αρχίζει εκπαίδευση με 2 μαθητές. Ο πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ίμβρου Στέλιο Μπερμπέρ δηλώνει πως ¨Με ενθουσιασμό περιμένουμε να αυξηθεί ο αριθμός¨.
Το ρωμαίικο σχολείο που θα ανοίξει φέτος στην Ίμβρο θα αρχίσει εκπαίδευση με δύο μαθητές. Μετά από διάλειμμα 49 ετών, το υπουργείο Εθνικής Παιδείας έδωσε άδει λειτουργίας και υπήρξαν δύο αιτήσεις μαθητών. Ο πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Αλληλεγγύης Ίμβρου Στέλιο Μπερμπέρ δήλωσε πως ¨Το γεγονός πως το σχολείο ανοίγει μετά από 49 χρόνια είναι ένα πραγματικά καλό νέο για εμάς.

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ
Στα 1964 λειτουργούσαν στην Ίμβρο 7 δημοτικά και ένα γυμνάσιο που παρείχαν εκπαίδευση στα ελληνικά (Rumca !!!). Με τα γεγονότα στην Κύπρο, η εκπαίδευση στα ελληνικά απαγορεύτηκε. Το χέρι του κράτους κατά παράβαση της συνθήκης της Λοζάννης τα έκλεισε. Μετά από αυτό οι ρωμαίικες οικογένειες του νησιού αποφάσισαν να φύγουν από το νησί. Και έτσι ενώ ο αριθμός των Ρωμιών στο νησί κατά την δεκαετία του 60 ήταν 5.487, χάρη στην κρατική πολιτική για εγκατάλειψη του νησιού από τους Ρωμιούς, σήμερα βρίσκονται στην Ίμβρο περίπου 200. Και με ιδιαίτερα μεγάλο μέσο όρο ηλικίας.
……………
Εφ. Ταράφ 27/7/2013

Σχ : Προσέξτε ότι η εφημερίδα όπως και ΟΛΕΣ οι τουρκικές εφημερίδες γράφουν όχι μόνο για ¨Ρωμαίικη μειονότητα¨, αλλά και για ¨ρωμαίικα¨ αντί για ελληνικά ! 

η μετάφραση της Τουρκικής εφημερίδας, έγινε από τα

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Είχαμε κάποτε μια ωραία ελληνική γλώσσα

Τα ελληνικά ήταν και παραμένουν μία δύσκολη γλώσσα. Υπήρχε, όμως, στα παλαιότερα χρόνια μία ηθική υποχρέωση των πολιτικών, των δημοσιογράφων και των διαμορφωτών της κοινής γνώμης να μιλούν και να γράφουν σωστά ελληνικά. Για να δείχνουν τον σεβασμό τους προς την πανάρχαια γλώσσα μας και για να γίνονται παράδειγμα προς μίμησιν από τον λαό. Σήμερα δυστυχώς ακούμε και διαβάζουμε σοβαρά γλωσσικά ολισθήματα από –υποτίθεται- μορφωμένους ανθρώπους. Καταγράφω χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:
Από προβεβλημένο στέλεχος της κυβερνήσεως ακούσαμε τη δήλωση ότι θα ασχοληθεί με το πρόβλημα «των πλεονάζοντων θέσεων»! Διπλό το ολίσθημα. Πρώτον η λέξη θέση είναι γένους θηλυκού, άρα το σωστό είναι «των πλεοναζουσών θέσεων». Αλλά και αρσενικό να ήταν το γένος, το σωστό είναι «των πλεοναζόντων υπαλλήλων», όχι «πλεονάζοντων». Εκτός αν ο ομιλητής μιμείται την κακόηχη «δημοτικιά» των αριστερών φοιτητικών συλλόγων που γράφουν «του Πανεπιστήμιου» αντί «του Πανεπιστημίου».
Νεόκοπο πολιτικό κόμμα εμφανίσθηκε και ονομάσθηκε «Νέα Μέρα». Με το καλημέρα έγινε το ολίσθημα. Η λέξη ΜΕΡΑ δεν είναι υπαρκτή λέξη, αλλά παραφθορά και προφορική λαϊκότροπη μορφή της λέξεως «ημέρα» . Το λεξικό Μπαμπινιώτη στο λήμμα «μέρα» γράφει: Βλέπε λέξη «ημέρα». Το προφορικό ιδίωμα έχει μεγαλύτερες ανοχές. Αλλά ένα πολιτικό κόμμα, που υπόσχεται ότι θα υπερασπισθεί το έθνος και τον λαό, οφείλει πρωτίστως να υπερασπίζεται τη γλώσσα και την εθνική κληρονομιά μας. Και το «γειά σου» προέρχεται από συγκεκομμένη μορφή της λέξεως «υγεία», αλλά κανείς πολιτικός μέχρι σήμερα δεν τόλμησε να μετονομάσει το Υπουργείο Υγείας σε Υπουργείο «Γειας».
Στα Λύκειά μας, με την ανοχή ορισμένων -όχι όλων- εκπαιδευτικών καθιερώθηκε η μαθητική έκφραση «πενταήμερη εκδρομή». Τέτοια έκφραση στα ελληνικά δεν υπάρχει. Το σωστό είναι να λέμε «πενθήμερη», αλλά ο περιρρέων λαϊκισμός και η διάθεση

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

«Ο αντιρατσιστικός Νόμος στα "σκαριά". Να χει ο Πρωθυπουργός κάτι να υποσχεθεί πηγαίνοντας στο Ισραήλ!»

Αναδημοσιεύουμε από το πάντα αγωνιστικό Ιστολόγιο Κατάνυξις:

Την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013, 
η πρώτη Ομιλία για το νέο εκκλησιαστικό έτος του πρωτοπρεσβυτέρου π. Νικολάου Μανώλη

 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΙΕΡΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

Την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου, θα γίνει Ομιλία με κεντρικό θέμα
«Ο αντιρατσιστικός Νόμος στα "σκαριά". Να χει ο Πρωθυπουργός κάτι να υποσχεθεί πηγαίνοντας στο Ισραήλ!»

Στο πνευματικό μας κέντρο (Ολυμπιάδος 53) κάθε Τετάρτη στις 7.30 μμ, πραγματοποιείται η σύναξη νέων (και μεγαλυτέρων).
Αναλύουμε το Ευαγγέλιο της επομένης Κυριακής, καθώς επίσης σοβαρά θέματα της εκκλησιαστικής επικαιρότητας και της σύγχρονης προσωπικής, οικογενειακής και ενοριακής ζωής. 

εκ του Ι. Ναού
τηλέφωνον 2310273790