Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Επιστολή 1052 Ορθοδόξων πιστών προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο

Μας κοινοποιήθηκε η ακόλουθη επιστολή:


Επιστολή 1052 πιστών, προς τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, στηρίζουν την αντιοικουμενιστική φωνή του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μανώλη και ζητούν να αποκατασταθεί η εις βάρος του αδικία στην ενορία που υπηρετεί επί 25 έτη, την ενορία του Ιερού Βυζαντινού Ναού Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης.  

Επειδή πάρα πολλοί φίλοι ζητούν να συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή, ζητούν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά από τον Παναγιώτατο και επιθυμούν να δηλώσουν την συμπαράστασή τους στον πατέρα Νικόλαο, επιβάλλεται να μας στέλνουν [Επώνυμο, Όνομα, Επάγγελμα, Τηλέφωνο ή email] στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ιστολογίου Κατάνυξις: istologionkatanixis@gmail.com .  
Κάθε εβδομάδα θα ανανεώνεται το αρχείο των υπογραφών (φυσικά χωρίς το τηλέφωνο ή το email σας, όπως θα παρατηρήσετε και στη λίστα των υπογραφών που ακολουθεί).



Αρ.Πρωτοκόλλου 56/26-1-2015     
Θεσσαλονίκη, 19-1-2015

Παναγιώτατε,
Είμαστε ενορίτες του Ι.Ν. Προφήτη Ηλία στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης, πνευματικά τέκνα του π. Νικολάου Μανώλη και ακροατές των ομιλιών του.
Δοκιμάσαμε έκπληξη, όταν, στην πρόσφατη ομιλία του της Τετάρτης 14/1/2015, ο ίδιος μας ζήτησε ως πνευματικός να απομακρυνθούμε από αυτόν, διότι εσείς θεωρείτε πως διατρέχουμε πνευματικό κίνδυνο δίπλα του. Μπροστά στον κίνδυνο να
ζημιωθεί η πίστη μας και το ορθόδοξο φρόνημά μας, από τη σχέση μας μαζί του, και με δεδομένη την αδυναμία του να κατανοήσει το πρόβλημα που εσείς διακρίνετε, κατέληξε στην ως άνω πρόταση.
Μετά από δική μας επίμονη πίεση αναγκάστηκε να μας εξηγήσει την εκπεφρασμένη άποψή σας, Παναγιώτατε, προς τον ίδιο, ότι δημιουργεί διχαστικό φρόνημα στην ενορία, ότι δεν προσπαθεί να κάνει πιστούς της Εκκλησίας, αλλά αγωνίζεται να αποκτήσει οπαδούς μιας ιδεολογίας απροσδιόριστης έξω από τους κανόνες και την πράξη της Εκκλησίας, και ότι καλλιεργεί φρόνημα που θυμίζει τους φανατικούς οπαδούς του ποδοσφαίρου.

Η πεποίθησή μας όμως είναι πως ο πατέρας Νικόλαος στοχοποιείται από εσάς, Παναγιώτατε, καθαρά και μόνο για τον σαφή αντιοικουμενιστικό του αγώνα, ο οποίος αγώνας προκαλεί τις οικουμενιστικές συνειδήσεις Πατριαρχών και Ιεραρχών. Θεωρούμε ορθόδοξη, μαρτυρική και ομολογιακή τη στάση του.
Κατόπιν τούτων, υιικώς απευθυνόμενοι στην πατρική σας αγάπη, θεωρούμε εντελώς απαραίτητο να μας απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:
Γνωρίζουμε ότι ο Παπισμός είναι αίρεση και ο Οικουμενισμός παναίρεση. Σας βρίσκει σύμφωνο αυτή η άποψη, εκπεφρασμένη από Αγίους και Πατέρες της Εκκλησίας μας; Γιατί δεν καταδικάσατε ποτέ δημοσίως τον Οικουμενισμό;
Η ενέργειά σας να οδηγήσετε τον Πατριάρχη των Αρμενίων προς προσκύνηση στο Ιερό Βήμα των Ιερών Ναών Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και του  Πολιούχου μας Αγίου Δημητρίου, είναι σύμφωνη με τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ή Οικουμενιστική καταδικαστέα ενέργεια;
Με βάση ποιές αποφάσεις και ποιούς Ιερούς κανόνες ο π. Νικόλαος δεν αναλαμβάνει πλέον εφημερία, του απαγορεύτηκαν η πολύωρη προσκομιδή, οι αγρυπνίες,  το κήρυγμα , η χρήση του Ενοριακού Κέντρου και η χρήση του Ναού;
Οι απαγορεύσεις αυτές, που περιλαμβάνουν ακόμη και την απαγόρευση να προβαίνει σε οποιαδήποτε προφορική ή γραπτή ανακοίνωση προς τους ενορίτες, καθιστούν αδύνατη τη διεξαγωγή του πνευματικού, κηρυκτικού και κατηχητικού του έργου, για το οποίο ως νόμιμος εφημέριος έχει διοριστεί με δικό σας έγγραφο. Υπενθυμίζουμε, ότι ο Πρωτοσύγγελος Αρχιμ. π. Στέφανος Τόλιος, τον Σεπτέμβριο του 2014, καθησύχασε ενορίτες, με τη διαβεβαίωση, πως θα έχει τις εφημερίες του κανονικά ο π. Νικόλαος, υπόσχεση που δεν πραγματοποιήθηκε ακόμη.
Πιστεύετε πραγματικά ότι διατρέχουμε πνευματικό κίνδυνο ως ενορίτες, πνευματικά τέκνα και ακροατές των Ομιλιών του πατρός Νικολάου Μανώλη; Αν όντως τον θεωρείτε επικίνδυνο για την πνευματική μας πρόοδο, γιατί δεν σπεύσατε να μας ενημερώσετε και να μας προστατεύσετε, παρά μόνον επιλέγετε εξουθενωτικές πρακτικές προς το πρόσωπό του, μυστικά και παρασκηνιακά;

Όσο για τους χαρακτηρισμούς σας περί οπαδών μιας απροσδιόριστης ιδεολογίας που σας θυμίζει φανατικούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου, προσβάλλουν την αξιοπρέπειά μας ως προσώπων και ως γονέων και μας στενοχωρούν βαθύτατα.

Παναγιώτατε,
η ψυχή μας είναι κατώδυνη. Βλέπουμε τον Οικουμενισμό να αλωνίζει στρώνοντας το χαλί στον Αντίχριστο και την ιερά Μητρόπολη Σας να μένει ανενεργή μπροστά στο γεγονός αυτό. Απεναντίας, εμείς, με τη Χάρη του Θεού, μαθητεύουμε για πολλά χρόνια δίπλα στον π. Νικόλαο, ο οποίος και Ορθόδοξος (παρά την αμφισβήτησή σας) και πατερικός και έμπειρος λειτουργός και διακριτικός πνευματικός και άριστος οδηγός της Ορθοδοξίας και της Ορθοπραξίας είναι στους δύσκολους καιρούς που ζούμε.
Έχουμε την τελευταία ελπίδα ότι η σύνεσή σας θα δώσει λύση στήν ακαταστασία που αδικεί τον π. Νικόλαο και ταλανίζει την ενορία μας.
Κατασπαζόμενοι την δεξιάν Σας, τελούμε άπαντες μετά βαθυτάτου σεβασμού.
Εκπροσώπους για την παράδοση ιδιοχείρως της επιστολής αυτής ορίζουμε τους:
  1. Σώρο Ιωάννη
  2. Αντωνίου Δημήτριο  
  3. Παραδείση Ιωάννη
  4. Τσιβγούλη Απόστολο
  5. Τσίτσαρη Γεώργιο
Επισυνάπτουμε (  17  ) σελίδες με τα στοιχεία μας.



  ΣΧΟΛΙΟ:
Προσυπογράφουμε φυσικά την επιστολή και ενώνουμε την φωνή μας με τους 1052 ενορίτες του Προφήτη Ηλία. Όταν διώκονται ιερείς γνωστοί για τον Οικουμενιστικό τους αγώνα, δεν μπορούμε να μένουμε απαθείς.


Σχετικές πρόσφατες αναρτήσεις: 

 

και προηγήθηκαν οι αναρτήσεις:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.