Επειδή συνηθίσαμε να περιμένουμε διαρκώς τη σωτηρία από ότι νέο μας σερβίρουν ή εμφανιστεί, διαβάστε με προσοχή τα ευρήματα της νέας έκθεσης του ΟΟΣΑ.
Όπως επισημαίνεται:
«Οι μαθητές που χρησιμοποιούν ταμπλέτες και υπολογιστές πολύ συχνά τείνουν να έχουν χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με όσους κάνουν μέτρια χρήση» είπε.
Προειδοποίησε επίσης ότι οι μαθητές τείνουν να αντιγράφουν από το Διαδίκτυο τις σχολικές εργασίες τους και η προσοχή τους μπορεί να διασπάται από τους υπολογιστές.
"Παν μέτρον άριστον" λοιπόν.
Μπορεί αρκετοί γονείς να "ξεφορτώνοντα" τα παιδιά τους χαρίζοντας τους έναν υπολογιστή ή ένα tablet, αλλά ήρθε η ώρα να μάθουν και μέσα από επίσημα στοιχεία τις συνέπειες της επιλογής τους (δεν σχολιάζουμε καθόλου τους κινδύνους από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου, δικτύων κοινωνικής δικτύωσης κλπ).
Ακολουθεί το άρθρο:
Όπως επισημαίνεται:
«Οι μαθητές που χρησιμοποιούν ταμπλέτες και υπολογιστές πολύ συχνά τείνουν να έχουν χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με όσους κάνουν μέτρια χρήση» είπε.
Προειδοποίησε επίσης ότι οι μαθητές τείνουν να αντιγράφουν από το Διαδίκτυο τις σχολικές εργασίες τους και η προσοχή τους μπορεί να διασπάται από τους υπολογιστές.
"Παν μέτρον άριστον" λοιπόν.
Μπορεί αρκετοί γονείς να "ξεφορτώνοντα" τα παιδιά τους χαρίζοντας τους έναν υπολογιστή ή ένα tablet, αλλά ήρθε η ώρα να μάθουν και μέσα από επίσημα στοιχεία τις συνέπειες της επιλογής τους (δεν σχολιάζουμε καθόλου τους κινδύνους από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου, δικτύων κοινωνικής δικτύωσης κλπ).
Ιστολόγιο Ο παιδαγωγός
ΟΟΣΑ: Οι υπολογιστές στα σχολεία δεν βελτιώνουν τις μαθητικές επιδόσεις
Παρίσι
Η «συχνή χρήση» υπολογιστών στα σχολεία όχι μόνο δεν βελτιώνει αλλά αντίθετα ρίχνει τις επιδόσεις των μαθητών, ακόμα και όσον αφορά τις ψηφιακές δεξιότητες, διαπιστώνει έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης. Η τεχνολογία στο εκπαιδευτικό σύστημα «έφερε φρούδες ελπίδες», συμπεραίνει.
Η έκθεση του ΟΑΣΑ εξετάζει τις συνέπειες των υπολογιστών στα
Η έκθεση του ΟΑΣΑ εξετάζει τις συνέπειες των υπολογιστών στα