Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Η εργασία και τα κέρδη της Κυριακής είναι καταραμένα, έλεγε ο Άγιος Κοσμάς (βίντεο). ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΟΥΜΕ τις Κυριακές.

Χαιρόμαστε που υπάρχουν ακόμη ευσεβείς ιερείς -που αν και σε καθεστώς συνεχιζόμενης δίωξης- συνεχίζουν να ομολογούν την αλήθεια, τον λόγο που κύρητε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.

Λυπόμαστε που δεν υπάρχει ούτε ένα πανό (ή φυλλάδιο) που να έχει αναρτηθεί (μοιραστεί) από ορθοδόξους χριστιανούς, ενάντια στην κατάργηση της Κυριακής ως ημέρα αργίας.

Μην ξεχνάμε ακόμη ποια "θεοσεβούμενη" κυβέρνηση επέμενε  να ανοίγουν τα καταστήματα ΟΛΕΣ τις Κυριακές (από συγκυρία προς το παρόν η παρούσα αθεϊστική κυβέρνηση περιορίστηκε να ανοίγουν συγκεκριμένες Κυριακές)

Όσο οι πιστοί περιοριζόμαστε να διαβάζουμε ανακοινώσεις και να κουνάμε μοιρολατρικά το κεφάλι, τόσο η κοινωνία μας θα χάνει κάθε έννοια ηθικής  και θα υποδουλώνεται όλο και περισσότερο στην παρακμή, την ανηθικότητα και το χρήμα. Και έχουμε όλοι ευθύνη γι αυτό.

Αφιερώστε 3 λεπτά (μόλις τόσο διαρκεί το βίντεο αυτό) και ακούστε τον π.Νικόλαο Μανώλη:

το βίντεο είδαμε εδώ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το αδιαχώρητο στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης σήμερα τελευταία Κυριακή του χρόνου (ΦΩΤΟ)
Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2015 12:49


Mε γιορτινή διάθεση οι Θεσσαλονικείς κατέκλυσαν σήμερα το κέντρο της Θεσσαλονίκης, για να κάνουν τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, αφού τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά σήμερα, τελευταία Κυριακή του κόσμου.

Ο καιρός βοήθησε και σήμερα, με αποτέλεσμα πλήθος κόσμου να κατέβει στο κέντρο της πόλης, για να κάνει τα ψώνια του και να πιεί τον καφέ του, με την κίνηση στα καταστήματα μέχρι αυτή την ώρα να χαρακτηρίζεται ικανοποιητική.

http://www.thestival.gr/society/item/214143-to-adiaxorito-stin-kentriki-agora-tis-thessalonikis-simera-teleutaia-kyriaki-tou-xronoy-foto


ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΑΦΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΔΥΟ ΘΕΟΥΣ ΚΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Εμείς, απ το μικρό μας μετερίζι, οφείλουμε να λέμε την αλήθεια. Να ναι καλά δηλαδή ο π.Νικόλαος και κάθε π.Νικόλαος, που την ομολογούν και εμείς απλά την προβάλουμε.

Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Ας πάει και στα μαγαζιά και στα μπουζούκια.Πάντως εμείς οφείλουμε να πούμε ότι η Κυριακή είναι μέρα του Κυρίου και όχι για εμπόριο.

Όσο για την ηγεσία της εκκλησίας, τον κάθε δεσπότη που σιωπά, όλοι αυτοί θα δώσουν λόγο, όπως κι εμείς.

Ανώνυμος είπε...

Εύλογες Απορίες επί του θέματος της Κυριακάτικης Αργίας και των Παραμέτρων της.Υπάρχουν ένα Σωρό Επαγγελματικοί Κλάδοι που Εργάζονται ΌΧΙ μόνο Κυριακή αλλά Χριστούγεννα/Πάσχα/Δεκαπενταύγουστο κτλ. Αρχής Γενομένης απο τα Σώματα Ασφαλείας όπως:Αστυνομικοί-Πυροσβέστες-Λιμενικοί βάρδιες-Περιπολίες κτλ.,τα 3 Όπλα της Χώρας μας Στρατός Ξηράς-Ναυτικό-Αεροπορία με τους Αξιωματικούς+Στρατεύσιμους είτε να έχουν βάρδιες σε Σκοπιές ή σε Ασκήσεις Ετοιμότητας ή όταν Πρόκειται για Μόνιμους να λαμβάνουν το Ημερομίσθιο της Κυριακάτικης Αργίας.Νοσοκομεία/Κάθε λογής Κλινικές σε Εφημερεία με το Αντίστοιχο Νοσηλευτικό Προσωπικό+Γιατρούς,Μετά έχουμε τους Χώρους Εστίασης Καφετέριες-Εστιατόρια-Ταβέρνες-Ουζερί-τα Καφενεία μετά το Μνημόσυνο..;; με το Αντίστοιχο Προσωπικό,Οδηγοί ΚΤΕΛ Υπεραστικών ή Αστικών,Δημοσίων Συγκοινωνιών,ΤΡΑΜ-ΜΕΤΡΟ-ΤΡΟΛΛΕΥ κτλ.Φύλακες σε Στατικές Φυλάξης Κτιρίων ιδιωτικών Εταιρειών δηλαδή ή και σε σπίτια Ιδιωτών ή Φύλακες σε Δημόσιες Υπηρεσίες οι οποίοι λόγω της Φύσης της Δουλειάς (24ωρή Εργασία σε βάρδιες-Όλο το Έτος) δουλεύουν και τις Κυριακές.Φύλακες Αρχαιολογικών Χώρων&Μουσείων με Αντίστοιχα Ωράρια οι οποίοι Φυλάνε την Πολιτιστική&Πνευματική μας Κληρονομιά,Προσωπικό σε Δήμους (οδοκαθαριστές ή Εργάτες Καθαριότητας που δουλεύουν στην Αποκομιδή των Σκουπιδιών) μαζί βέβαια και τους Προιστάμενους οι οποίοι δίνουν τις κατάλληλες Οδηγίες για το τι θα κάνουν.Το Ερώτημα είναι αφού τα περισσότερα Επαγγέλματα έχουν μια χρηστικότητα στην Κοινωνική Δομή είτε για Υγεία ή την Ασφαλειά μας ή για τις Πυρκαγιές ή Διατήρηση της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς σε Τουριστικές Περιοχές που υπάρχουν και Χώροι Εστίασης συνήθως ΜΑΖΙ με τα Τουριστικά Καταστήματα τι θα γίνει με τις Ψυχές ΟΛΩΝ αυτών;; έχει σημασία δηλαδή για ποιό λόγο το κάνει κάποιος π.χ μπορεί να εργάζεται εξ'ανάγκης για να θρέψει την Οικογενειά του ή να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα Υγείας βλέπε Καρκίνος-Σκλήρυνση Κατά Πλάκας ή να είναι Άνεργος και να εργάζεται με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου.Υπάρχουν Κριτήρια "Αξιολόγησης" για όποιους Δεν Τηρήσουν την Αργία;; Αν Ναι ποιά;; θα ήθελα την θέση σας επάνω σε αυτό

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον ιατρό που εφημερεύει την Κυριακή, ή τον αστυνομικό ή τον πυροσβέστη ή τον στρατιώτη,
με την κυρία που βγαίνει για ψώνια ή τον έμπορο που ανοίγει το κατάστημα του την ημέρα αυτή για να βγάλει κέρδος.
Ο Χριστός καυτηρίασε τον φαρισαϊσμό που εφάρμοζε τυπικά τον νόμο και έδειξε ότι πάνω από τον τύπο είναι ο άνθρωπος.

Φυσικά λοιπόν τηρούμε την αργία της Κυριακής αφού ο ίδιος ο Κύριος έδωσε την εντολή αυτή αλλά υπάρχουν και επαγγέλματα που δεν μπορούν να σταματήσουν να λειτουργούν. Όμως αυτό αποτελεί εξαίρεση. Ο κανόνας είναι ότι η κατάργηση της αργία της Κυριακής είναι μία ακόμη ένδειξη για το πόσο νοσεί πνευματικά η κοινωνία μας, πόσο έχει απομακρυνθεί από τον Θεό.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.