Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Το Πατριαρχείο ξαναχτυπά. Θέλει οπωσδήποτε καθολική εκκλησία στην Πάτμο. Συνεδριάζει το ηγουμενοσυμβούλιο. – Δρομολογούνται εξελίξεις

Δημοσιεύουμε αποσπάσματα από επώνυμο άρθρο σε ιστολόγιο της Πάτμου (ακολουθεί σχόλιο μας  στο τέλος).
Όταν προ εβδομάδας δημοσιεύτηκε στα Πατμιακά Χρονικά άρθρο μας για το παρασκήνιο που εξακολουθεί να υπάρχει στη παραχώρηση ορθόδοξου ναού στους Kαθολικούς , θεωρήθηκε υπερβολικό, επικράτησε ησυχία, αλλά « πριν αλέκτωρ φωνήσαι» επιβεβαιωθήκαμε πλήρως με την εξέλιξη της υπόθεσης.

Έγκυρη πηγή μας, μας ανέφερε ότι τιτλούχος του Πατριαρχείου επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα μας , δηλώνοντας ότι 
«Τα πάντα έχουν τελειώσει. Έχουν ετοιμαστεί όλα και έχουν υπογραφεί από τον Πατριάρχη για την παραχώρηση της εκκλησίας στους καθολικούς. Η καθυστέρηση και η ηρεμία ήταν σκόπιμη για αποπροσανατολισμό και για να πιάσουν στον ύπνο τους διαφωνούντες.
Το Πατριαρχείο δεν πτοείται από τέτοιου είδους αντιδράσεις τοπικού χαρακτήρα. Έχει δεσμευτεί ο Πατριάρχης στα πλαίσια του διαλόγου των δύο εκκλησιών και δεν μπορεί να κάνει πίσω
».
(...) Ο Πατριάρχης μπορεί να δεσμευτεί όταν βγάζει από την τσέπη του και όχι από τις τσέπες των άλλων (...)
Φυσικά πάντα περνάει από το μυαλό μας η επιθυμία του Πατριάρχη για την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού. Λυπούμαστε που δεν την υιοθετούμε όπως την θέλει εκείνος, ΑΝΑΠΤΥΞΗ με παραχωρήσεις, γιατί εμείς θέλουμε Πατριάρχη να προάγει την πίστη μας και να την προστατεύει και όχι ιδιοκτήτη πρακτορείου γενικού τουρισμού με τους καθολικούς με σκοπό την αποκόμιση κέρδους. Και όσο πιο πολλά εισπράξει το μοναστήρι τόσο πιο πολλά θα πάρει το πατριαρχείο. Τόσο απλά!!!

Γιατί τα είπαμε αυτά; Επειδή το θέμα επανέρχεται στο ηγουμενοσυμβούλιο. Φυσικά όχι με την πρωτοβουλία του ηγουμένου αλλά κατόπιν πιέσεων ΑΝΩΘΕΝ και ο οποίος ηγούμενος όπως αντιλαμβανόμαστε λόγω υπακοής δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.
Ή μάλλον μπορεί, λαμβάνοντας την απόφαση της οριστικής ρήξης καταγγέλλοντας αυτού του είδους τις μεθοδεύσεις και κερδίζοντας την περισσότερη αγάπη του ντόπιου ποιμνίου του.

 (...) Άραγε τι επιδιώκει με το «πρεσάρισμα» και το συνεχές «μαρκάρισμα» στον ηγούμενο; Να του προσθέσει και άλλα προβλήματα υγείας στα πολλά που ήδη έχει, ώστε να είναι ευκολότερη η άλωση της Μονής από «ΦΥΤΕΥΤΗ» αδελφότητα, εντολοδόχος του πατριαρχείου και ξένη για την Πάτμο; (...) 

Ο λαός επαγρυπνεί και θα παρέμβει δυναμικά.
Νίκος Μελιανός-patmostimes

και το ΣΧΟΛΙΟ μας:
Οι τακτικές του Φαναρίου είναι πανομοιότυπες. Όπως εκτοπίζουν αγωνιστές κληρικούς, όπως -παράνομα- εγκαθιδρύουν νέες μοναστικές αδελφότητες (πχ Εσφιγμένου), όπως "αρμέγουν" από παντού,
έτσι εκδίδουν και τα "φιρμάνια" του "Σουλτάνου".

Δεν κατανοούμε καθόλου, πως ένας μοναχός, πολύ περισσότερο ένας ηγούμενος, μπορεί να ανέχεται να δέχεται πιέσεις. Θα πρεπε αν ισχύουν όσα διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε, να είχε δημόσια αποκαλύψει το άθλιο παζάρι με τους παπικούς, να είχε διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχη και να έμενε για πάντα στην εκκλησιαστική ιστορία. 

Ήρθε ο καιρός οι πιστοί να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Να κλείσουν τους "λύκους" έξω από την "στάνη". Αρκετά χαλιά τους στρώσαμε, αρκετά ανεβάσαμε τον εγωισμό και την αλαζονεία τους με τις υποδοχές, τις μετάνοιες και με τα άφθονα δώρα. 

Και επειδή εκτός από τον Πάπα, τους αρέσει και το "Κοράνι" και τιμούν και τον σφαγέα Κεμάλ, ευκαιρία να τους δώσουμε μια "ευχή" στην γλώσσα τους :" Άει σιχτίρ". ΠΡΟΔΟΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.