Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στον ΚΩΣΤΑ ΖΟΥΡΑΡΙ (και το δικό μας σχόλιο)

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Ένα κλασικό παράδειγμα το τι… «παθαίνουν» όσοι αποκτούν βουλευτικό θώκο, είναι ο κύριος Κώστας Ζουράρις.

Άλλοτε φανατικός υπερασπιστής όλων των εθνικών δικαίων και σήμερα φανατικός υπερασπιστής των… δυο εσοχών των ρούχων του των κάτω άκρων του.

Θυμάμαι…. θυμόμαστε…. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς! Αγαπητέ δάσκαλε Κωνσταντίνε Ζουράρι, συνδεθήκαμε σε στιγμές καθοριστικές και δύσκολες! Όταν σοβούσε το θέμα…





Αγαπητέ δάσκαλε Κωνσταντίνε Ζουράρι, 

συνδεθήκαμε σε στιγμές καθοριστικές και δύσκολες!



Όταν σοβούσε το θέμα της κλεψίτυπης ονομασίας του υβριδικού κρατιδίου των Σκοπίων (καρκινώματος που μας θυμίζει τα λάθη της εξωτερικής πολιτικής) τήρησες από τις στήλες της "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ" πατριωτική και ανδρεία στάση.
Η φράση σου «παραχώρηση ονόματος ισοδυναμεί με παραχώρηση εδάφους», έκλεινε τα στόματα των χλιαρών ριψάσπιδων, αναρριχώμενων σαλιαγκών !

Υπερασπιζόμενοι την άποψή σου αυτή δημοσίως, διαλύσαμε πριν την ώρα της, την ημερίδα για την ονομασία του ψευδοκράτους που έλαβε χώρα στην αίθουσα της Ε.Μ. Σπουδών, συγκρουόμενοι με την άποψη του κατα τ” άλλα συμπαθούς και συνεπούς αγωνιστή Γιώργου Καραμπελιά.

Κοινές προσπάθειες μάς εσφράγισαν, στον κλεφτοπόλεμο, κατά του διαβόητου εθνοκτόνου εγχειριδίου της Ρεπούση, βιβλίου Ιστορίας της Στ” Δημοτικού , και στον συνεχιζόμενο αγώνα για την αλλαγή των νεοταξίτικων- παγκοσμιοποιητικών Αναγνωστικών του Δημοτικού, με ύλη μαγκαζίνου ποικίλης ύλης : μικρές αγγελίες, συνταγές, οδηγίες χρήσεως !


Αλησμόνητες ημερίδες, ομιλίες, και εκπομπές πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή του επιστήθιου φίλου σου και συναγωνιστή μας Κρίτωνα Σαλπιγκτή καθώς και άλλων αγωνιζόμενων δασκάλων.




Ο ορθόδοξος λαός της Θεσσαλονίκης σε ανέδειξε δύο φορές βουλευτή με το κόμμα των Α.Ν.Ε.Λ.

Α. Δυστυχώς εσύ και το κόμμα σου μετατρέψατε τις κόκκινες γραμμές σε ροζ, και μάλιστα από εξισορροπητική δύναμη ελέγχου και αποτροπής των απευκταίων, γίνατε νομιμοποιητική δύναμη των αποφάσεων της κυβέρνησης!


Β. Γνώριζες πολύ καλά, ως πολιτειολόγος διεθνούς φήμης, ότι η ιθαγένεια δεν ταυτίζεται με την υπηκοότητα, προτίμησες όμως να ψηφίσεις θετικά , κατά την ψήφιση του νόμου για τη γρήγορη απόδοση της ιθαγένειας στους μετανάστες, ενώ και πάλι γνώριζες ότι σκοτεινά μυαλά ταύτισαν τις δύο εννοιες!
Τι θα γίνει τώρα, που θα ζητούν την απόδοση ιθαγενείας, εκατοντάδες χιλιάδες ταλαίπωροι, παγιδευμένοι , λαθραίοι και νόμιμοι μετανάστες και πρόσφυγες;

Γ. Κανέναν στεντόρειο φιλιππικό δεν εξεφώνησες για την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα μας, για τις αυτοκτονίες, για


την εξόντωση των «ιθαγενών» παντοιοτρόπως, την επιβολή του Δ” Ράιχ και την φορολογική λαίλαπα!


Δ. “Έσπευσες να ψηφίσεις το «σύμφωνο συμβίωσης» των ομοφυλοφίλων (αυτό ήταν το μέγα πρόβλημά μας!) με προσχηματικές δικαιολογίες περί δικαιώματος ελεύθερης επιλογής, ενώ γνώριζες πολύ καλά ότι:

α) Πάντοτε οι ομοφυλόφιλοι ως πρόσωπα ήταν συμπαθείς στους “Ελληνες, αρκεί το αφύσικο πάθος τους να μη γινόταν σημαία. ”Τα εν οίκω μη εν Δήμω”!
β) Η παράδοση στα πάθη είναι ψευδής ελευθερία.
γ) Οι κοινωνίες ανοχής των πάντων αυτοκαταστρέφονται.
δ) Στόχος ήταν πάντα το σπάσιμο της παραδοσιακής ελληνικής οικογενείας και η εισαγωγή της πολυμορφικής, πολλών ταχυτήτων «οικογενείας» με απώτερο σκοπό την εκ του πλαγίου ……. υιοθεσία παιδιών!!!
Οϊμέ! Ουαί! παπαί! βαβαί! αταταί!

Ε. Το ποτήρι όμως ξεχείλισε, όταν λησμονώντας τους αγώνες σου, υπεράσπισες και την πανελληνίως κατακριτέα στάση του υφυπουργού μεταναστευτικής πολιτικής, ν” αποκαλεί την Vardarska ως Μακεδονία, με διαλείμματα συγγνώμης!




Κώστα Ζουράρι, 

επειδή η πολιτική είναι γλυκεία αλλά έχει πικρούς καρπούς, επειδή η μετάλλαξη που προκαλεί είναι ύπουλη και δυσδιάκριτη, επειδή η υστεροφημία είναι προτιμότερη της πρόσκαιρης δόξας, εμείς οι παλιοί συν- Αδελφοί, σε καλούμε να:


1) Προβείς σε δημόσια αυτοκριτική και παραδοχή των ατοπημάτων σου, ζητώντας συγγνώμη από λαό και Θεό!

2) Εξομολογηθείς λόγω μεγάλης Σαρακοστής , διότι η ορθοπραξία δεικνύει την ορθοδοξίαν, η οποία προσεγγίζεται βεβαίως καρδιακά και οντολογικά και όχι φιλολογικά.
3) Να παραιτηθείς από το βουλευτικό σου αξίωμα εγκαταλείποντας το σκάφος , πριν από τους ποντικούς και πριν αυτό βουλιάξει, διότι και κατά κόσμον πλείστην δόξαν έλαβες και χρήματος ουκ υστέρησας !

Τα υστερνά τιμούν τα πρώτα , αδελφέ Κώστα!
Συγχώρεσέ μας και μη μας απογοητεύεις άλλο!




Θωμάς Χ. Ε. Γκιάτας, δάσκαλος
Κωνσταντίνος Δ. Σαμοΐλης,δάσκαλος,
Οδυσσέας Κέλλογλου,καθηγητής γερμανικών.


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

www.nikosxeiladakis.gr



Σχόλιο:
Την επιστολή αφιερώνουμε σε κάτι "ρωμαίικα" ιστολόγια που "φτιαχνόταν" προβάλλοντας τις ομιλίες (ατάκες για να ακριβολογούμε) του Ζουράρη στην Βουλή (=καθαρή επίδειξη και προσπάθεια εντυπωσιασμού με στομφώδη αρχαϊζουσες λέξεις που προσπαθούσαν να καλύψουν την κενότητα του κυβερνητικού λόγου). Ελπίζουμε τουλάχιστον τώρα να κατάλαβαν το λάθος τους: "μὴ πεποίθατε ἐπ᾿ ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἷς οὐκ ἔστι σωτηρία".


Αν νομίζουν κάποιοι ότι παραιτούμενοι από το βουλευτικό αξίωμα λίγο πριν βυθιστεί το σκάφος αποποιούνται των ευθυνών τους και όλων των προδοτικών νομοσχεδίων που στήριξαν και ψήφισαν, είναι σίγουρα γελασμένοι.



Όπως έχουμε ξαναγράψει, το μεγαλύτερο πρόβλημα του σημερινού Έλληνα και ορθοδόξου, είναι ο "μεσσιανισμός" και η "γκουροποίηση". Περιμένει έναν "Μεσσία" να τον σώσει (για να επιστρέψει στην ευδαιμονία του). Αντί να πάρει ο ίδιος το αλέτρι να οργώσει, τεμπελιάζει και περιμένει να γίνει θαύμα. Και αναζητεί και "πνευματική" τεκμηρίωση (συνήθως απομονώνοντας φράσεις γερόντων), για να πειστεί ότι όλα "θα πάνε καλά" και δεν χρειάζεται να ανησυχεί για το τι συμβαίνει -και στην πατρίδα και στην ορθόδοξη εκκλησία. Και συχνά, πέφτουν και οι γέροντες στην τρύπα, να παριστάνουν τους προφήτες. Ποιος θα αρνιόταν τον ρόλο του "γκουρού", με τόσα "βλήματα".. 

Ιστολόγιο- Ομάδα εκπαιδευτικών " Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Μισό λεπτό για να καταλάβω, δηλαδή ο Ζουράρης ΠΡΙΝ μπει στη Βουλή ήταν καλός και μόλις μπήκε...χάλασε; Αυτό λέει το άρθρο;

Λυπάμαι που θα χαλάσω την «ονείρωξη» ορισμένων, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει: ΠΑΝΤΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ήταν ο συγκεκριμένος ψευτο - καθηγητής! Ένας βρώμικος πατριδοκάπηλος και χριστιανοκάπηλος, που ουδέποτε μίλησε φυσιολογικά αλλά είχε δίπλα του το ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ να τον εκθειάζει για τις αρλούμπες και τις αμπελοφιλοσοφίες του!

Επειδή προφανώς κατάλαβε πως ο νεοέλληνας (ή καλύτερα νεοραγιάς) μόλις του πετάξεις δυο - τρεις «πατριωτικούς» και «χριστοκεντρικούς» δεκάρικους, πόσο μάλλον διανθισμένους με ακαταλαβίστικες και ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ λέξεις, θα σε κοιτάξει σαν...χάνος ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ και χαμηλής πνευματικής καλλιέργειας, πάτησε στην γελοία υποκουλτούρα της μεταπολίτευσης και...έδεσε το γλυκό! Βουλευτής ο τσαρλατάνος, με την συνδρομή βεβαίως και διάφορων «χριστιανικών» και «πατριωτικών» οργανώσεων και ιστοσελίδων, που φυσικά «δεν ασχολούνται με την πολιτική» αλλά «επιτέλους ακούστηκε λόγος ρωμαίικος στη Βουλή», «ανέφερε το όνομα της Παναγίας» και άλλα τέτοια...συγκλονιστικά!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μεγάλη προσοχή στους απατεώνες, απ' όπου κι αν προέρχονται. Ειδικά όσους κοιτάνε να καλύψουν την ΨΕΥΤΙΑ τους επικαλούμενοι θρασύτατα τα Ιερά και τα όσιά μας, αυτούς πρέπει να τους βάζουμε εκεί που αξίζουν: Στο Τσίρκο.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι ..

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.