Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ για την Αγωνιστική πορεία ΚΑΤΑ του Μουσείου του Σφαγέα Κεμάλ (Πέμπτη 19 Μαΐου 2016)

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016 

Επέτειος Μνήμης Ποντιακής Γενοκτονίας


ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΤΑ του ΜΟΥΣΕΙΟΥ του ΣΦΑΓΕΑ ΚΕΜΑΛ
Έναρξη πορείας 7 μμ:
Αγίου Δημητρίου & Λαγκαδά



ΠΡΟΣΟΧΗ:
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ 
(κυρίως προς μεμονωμένα άτομα, ιδίως νεαρούς).


Επειδή οι ανθέλληνες αναρχικοί, πάντα στην υπηρεσία του συστήματος, ανακοίνωσαν αντισυγκέντρωση στη γωνία Παπαζώλη Αγ,.Δημητρίου και επειδή ως θρασύδειλοι που είναι, συνηθίζουν να επιτίθενται σε μεμονωμένα άτομα, ακόμη και μεγάλης ηλικίας (τους ρωτάνε προηγουμένως "μήπως πηγαίνετε στην συγκέντρωση του Ιερού Λόχου"), 

για την δική σας ασφάλεια, αποφύγετε την προσέγγιση από την Αγ.Δημητρίου (από το κέντρο). Για πιο ασφαλή προσέγγιση στο σημείο της συγκέντρωσης από δυτικά (από την οδό Λαγκαδά).

Την ημέρα της συγκέντρωσης παραμείνετε συντονισμένοι στο facebook και στο ιστολόγιο μας για
ΟΔΗΓΙΕΣ.





ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ :
Υπεύθυνος για την μαζική δολοφονία-γενοκτονία εκατομμυρίων αθώων ανθρώπων : Ελλήνων, Αρμενίων, Ασσυρίων.

Όμως εδώ και 3 χρόνια ίδρυσαν στην Θεσσαλονίκη, ΜΟΥΣΕΙΟ, για τον άθλιο αυτόν σφαγέα.

ΜΟΥΣΕΙΟ στην μνήμη ενός ανθρώπου ο οποίος το μόνο που άφησε στην παρακαταθήκη της ανθρώπινης ιστορίας είναι βασανισμούς, θηριωδίες, εκτοπίσεις και εκτελέσεις.

Μάλιστα πρόσφατα ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο τουρκολάγνος δήμαρχος του, τοποθέτησε και πινακίδα στα ελληνικά και στα τουρκικά!!!





Βροντοφώναξε και ΕΣΥ :


ΚΑΝΕΝΑ ΜΝΗΜΕΙΟ καμία τιμή για τον αιμοδιψή εγκληματία που αιματοκύλησε την ανθρωπότητα.

Η ύπαρξη ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΚΕΜΑΛ, προσβάλει τους 1.000.000 Έλληνες νεκρούς μας (πόντιους, μικρασιάτες κλπ).



Την πρωτοβουλία στηρίζουν :

Ορθόδοξο Σωματείο Άγιος Βασίλειος
Σύλλογος "Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος" Καβάλας
Κίνηση πολιτών "Θεσσαλονίκη πόλη Ελληνική"


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:


Έλληνες αλυσοδεμένοι σαν ζώα.
Διαβάστε εδώ για την πολύπαθη επαρχία της Αμισού

Επείγον Τηλεγράφημα της Επιτροπείας Ποντίων προς τον Πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο (1920) :
"Πανταχόθεν του Πόντου αγγέλλονται σφαγαί προκρίτων Ελλήνων, ατιμώσεις Ελληνίδων, ληστείαι και διαρπαγαί Ελληνικών περιουσιών παρά Τουρκικών ορδών και τουρκικών αρχών..."



Έκκληση Ελλήνων διανοουμένων προς τους διανοούμενους της Ευρώπης και της Αμερικής "Δια τας Σφαγάς του Πόντου". Νοέμβριος 1921

Καράβι, υπό Αγγλική σημαία, με 400 τόννους ανθρωπίνων οστών (ξεκίνησε από τα Μουδανιά της Μικράς Ασίας) φθάνει στην Μασσαλία (σαπουνοποίηση). Δημοσίευμα 22 Δεκεμβρίου 1924


Διαβάστε και φρίξτε:

"Εβίασαν όλας ανεξαιρέτως τας γυναίκας, τας παρθένους και τα παιδία των άνω πόλεων, τας ωραιοτέρας δε παρθένους και νέους έκλεισαν εις τα χαρέμια. Πλείστα βρέφη εφόνευσαν, σφενδονίζοντες αυτά κατά των τοίχων...
(από την επιστολή των Ελλήνων διανοουμένων προς τους συναδέλφους τους σε Ευρώπη και Αμερική)


1919: Το Οικουμενικό Πατριαρχείο εκδίδει την
"Μαύρη Βίβλο Διωγμών και Μαρτυρίων του Εν Τουρκία Ελληνισμού (1914-1918)"




(ολόκληρη την έκδοση μπορείτε να κατεβάσετε σε pdf εδώ). Πάνω από 400 σελίδες με περιγραφές και ντοκουμέντα.


Τηλεγράφημα του Reuter's όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της νότιας Αυστραλίας The Recorder. Τίτλος "Γυναίκες και παιδιά σφαγιάστηκαν". (Διαβάστε αναλυτικά εδώ μία ακόμη ιστορία των Ελλήνων της Ανατολικής Θράκης)


Διαβάστε εδώ για το "μαύρο Πάσχα" των Ελλήνων της Θράκης



Οι "σφαγιασθέντες" πρόγονοι ΣΕ ΚΑΛΟΥΝ
να κάνεις το  ΧΡΕΟΣ σου απέναντι στην Ιστορία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.