Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Κατήχηση στο "άψε σβήσε" και Βάπτιση της ..."κανάτας"! (Βίντεο)

Πότε πρόλαβαν και έκαναν στους μετανάστες ΟΡΘΟΔΟΞΗ Κατήχηση;

Νά, λοιπόν! Σιγά, μὰ σταθερὰ μᾶς προσαρμόζουν στὴ "νέα ἐκκλησία" τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μὲ τὴν Βάπτιση καὶ Κατήχηση τῆς ...κανάτας!

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης


https://www.youtube.com/watch?v=Gl5zD0wxi9w
Πηγή

Σχόλιο:
Πότε ήρθαν στην Ελλάδα, 
πότε πρόλαβαν και κατηχήθηκαν, 
πότε βρήκαν αναδόχους (άραγε σε τι χρειάζονται οι ανάδοχοι αν κατηχήθηκαν και είναι ενήλικες;)
πότε ετοιμάστηκε η μητροπολιτική φιέστα με την βάπτιση..

Δεν είναι καθόλου αστείο η "1η παρτίδα" (έτσι την αποκάλεσε ο μητροπολίτης) βαπτίσεων, 
 .. αν θυμηθούμε κάποιους Αλβανούς που πριν 20 χρόνια βαπτιζόταν κάθε φορά που άλλαζαν νομό (ως τόπο εργασίας), για να πάρουν και τα δωράκια (και τον χρυσό σταυρό) και κυρίως για να αποκτήσουν "κουμπάρο".
Λίγη σύνεση δεν βλάπτει..

Πέρα από τον κατ' ουσίαν διασυρμό του μυστηρίου, 
πιστεύετε ότι οι "νεοφώτιστοι" (δια του "βαπτίσματος της κανάτας"), θα επιστρέψουν πίσω στην "Συρία";;;
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Νεότερη Ενημέρωση (11/5/2016):
Επειδή βρέθηκε κάποιος ανώνυμος που (ενδεχομένως στην προσπάθεια του να δικαιολογήσει τον δεσπότη Δημήτριο Μπεκιάρη (πρώην μητροπολίτη Λαρίσης..)), 

συκοφάντησε τον π.Νικόλαο Μανώλη 
ότι τάχα κι αυτός τελεί τις βαπτίσεις σε 15 λεπτά, 

παραθέτουμε το (παλαιότερο) βίντεο με σχετική σύντομη ομιλία του π.Νικολάου Μανώλη, 
με το οποίο απάντησε ο ίδιος στον ανώνυμο συκοφάντη του, στα σχόλια της παρούσας ανάρτησης. 

Όπως βλέπετε όχι μόνον δεν τελεί την βάπτιση σε 15 λεπτά αλλά διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν:






45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

aidies

Ανώνυμος είπε...

les kai exei i ekklisia anagki apo avta ta karagiozilikia

Ανώνυμος είπε...

ολα καλα με αυτα που λετε ρε παιδια ,αλλα εχετε παει στη μητροπολη θεσσαλονικης να παρακολουθισετε βαπτιση? 15 λεπτα με το ρολόι . αυτο ειναι μεσα στη παραδοση ?

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλε δάσκαλε και ομολογητή ακόμα δεν έβαλες μυαλό.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σε ποιον απευθύνεστε;;

Αν απευθύνεστε σε εμάς, προκαταβολικά σας ενημερώνουμε ότι ΔΕΝ σκοπεύουμε "να βάλουμε μυαλό".
Για κακή σας τύχη, ο λαός αρχίζει να ξυπνάει και να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει.

Ανώνυμος είπε...

http://orthodox-voice.blogspot.gr/2016/05/blog-post_24.html

εδώ κάποιες <> περί βαπτίσματος, και κάποιες σκέψεις
για το πώς έχουμε βαπτισθεί εμείς και τα παιδιά μας.τα δύο από τα
τρία παιδιά μου έχουν στην κυριολεξία ραντιστεί.20 πόντους νερό.
τότε βέβαια δεν γνωρίζαμε.τέλος πάντων.

Ανώνυμος είπε...

και δεν βαπτίστηκαν τελικά? Εσείς όταν στην ενορία σας π. Νικόλαε κάνετε τις βαπτίσεις σε 15 λεπτά και παίρνετε 150 ευρό είναι μέσα στην παράδοση της εκκλησίας ? Ρε γελάνε και οι πέτρες μαζί σου

Ανώνυμος είπε...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός για πες τι συμβαίνει.Καλύτερα αμαρτωλός και μέσα στην εκκλησία παρά πλανεμένος και ψευτοομολογιτης και έξω. Μέχρι και οι Εσφιγμενιτες έβαλαν μετάνοια στην μητέρα εκκλησία και εσείς ψιψιρίζετε τη μαϊμού ακόμα;Αυτό δασκαλάκο έχω να πω αυτό.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"ρε", πρέπει κάποια στιγμή στη ζωή σου να αποκτήσεις αξιοπρέπεια.

Όταν συκοφαντείς ανώνυμα έναν σεβάσμιο ιερέα, ότι κάνει τις βαπτίσεις σε 15 λεπτά (για να πάρει 150 ευρό),
είσαι ελεεινός συκοφάντης.

Κανονικά θα έπρεπε να διαγράψουμε το σχόλιο ως συκοφαντικό. Το αφήνουμε για να βλέπει ο κόσμος το "ήθος" και το μένος των "αυλοκολάκων" που δεν διστάζουν να σπέρνουν συκοφαντίες.

Εμείς για όλα όσα γράφουμε παραθέτουμε βίντεο, φωτογραφίες συνδέσμους, επώνυμες καταγγελίες. Και το 95% στηρίζεται σε όσα οι ίδιοι οι Οικουμενιστές χωρίς αιδώ προβάλουν από τις δράσεις τους.

Ντροπή σου.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σοκαριστική και η φωτογραφία και η περιγραφή.

Όταν ακούσαμε κάποτε ότι γνωστός Σέρβος ευλαβής ιεράρχης που δεν είναι τώρα εν ζωή, πριν 40 περίπου χρόνια, βάπτιζε μόνον με ράντισμα, πέσαμε κυριολεκτικά από τα σύννεφα. Πράγματι ισχύουν αυτά που αναφέρονται.

Βλέπετε που καταλήγουμε με το γνωστό "και τι πειράζει". Στο τέλος ισοπεδώνονται όλα, ακόμη και τα μυστήρια ότι πιο ιερό υπάρχει στην εκκλησία μας.

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ και εγω να επιβεβαιώσω οτι στην μ. Θεσσαλονικης (δεν ξέρω για τον συγκεκριμένο παπά) γίνονται βαπτισια πατ κιουτ και με ταρίφα γερή

Ανώνυμος είπε...

Στις μεγάλες μητρόπολις και ειδικά στη Μ. Θεσσαλονικης γίνονται σε 15-20 λεπτά ο γάμος και η βάπτιση μη σας πω και η κηδεία. Δεν νομίζω οτι περνάει τα εσκαμμένα ο μητροπολίτης που κάνει χρίση της κανάτας. Εξάλλου ο βαπτιζωμενος απ ότι μπορώ να διακρίνω είναι σε μεγάλη κολυμβήθρα και το νερό λίγο κατω απ τον λαιμό του. Αρα γιατί αυτη η επίθεση σε έναν επίσκοπο με αυτον τον αναδρο τρόπο?

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 4-37 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ 4-32 ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΕΣ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΥΤΟΣ.
ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΔΑΣΚΑΛΑΚΟ Ο ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ!
ΠΟΝΤΙΚΙΑ. ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΡΟΒΟΛΟΓΩ. ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ.

ΜΑΣ ΛΕΙΨΑΤΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΑ ΠΑΛΙ!
'ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ'. ΑΠΛΑ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
ΛΦ

Ανώνυμος είπε...

'Αχ Καλε, γιατι επιτιθεστε σε εναν τοσο αξιο ανθρωπο. Όλοι το ιδιο χαλια ειναι.'! (Τωρα δεν αναφερεται στον π.Νικολαο που ταχα κανει τα ιδια. Τωρα προσπαθει απεγνωσμενα να 'σωσει' το αφεντικο του κατηγορώντας τι γινεται στην μητροπολη θεσσαλονικης!Σου λεει θα τσιμπισουν το δολωμα, θα πεσουν στην παγιδα)


ΚΟΥ ΚΟΥ!
http://www.imgap.gr/file1/sev.html

Ειναι ο γνωστος Δημητριος Μπεκιαρης. Αυτος που ενθρονιστηκε με τα ΜΑΤ στη Λαρισσα.Που εσπαζε στο ξυλο τους Λαρισσαιους που φώναζαν 'ανάξιος'.Οι Παιδαγωγοι ομως για κακη του τυχη δεν επαθαν αλτσχαϊμερ!
Βγαλτε τα στη φορα ποιοι ειναι αυτοι που στηριζουν τους λαθρο-μεταναστες.

Ανώνυμος είπε...

Το ενα σχολιο σου το παραπανω 9:08 και το αλλο 9:10!Μιλαμε εργολαβια!

Βλεπεις το βιντεο και διακρινεις νερο λιγο κατω απο το λαιμο του;
Δεν βλεπεις καθολου καλα.

Όταν σε βαζουν να γραψεις σχολιο, να τους ρωτας να σου πουν καμιά καλη δικαιολογια.Με αυτα που γραφεις οτι το νερο ηταν στο λαιμο φαινεται οτι δεν ειδες το βιντεο.Ανοιξε τα ματια καλα να δεις τι ανθρωπους υπηρετεις.

Ανώνυμος είπε...

Είναι αυτή απάντηση σε αυτά που έγραψα; Γιατί δεν ακούτε και μια άλλη άποψη. Είπα ότι "γιατί αυτή η επίθεση σε έναν επίσκοπο με αυτόν τον άνανδρο τρόπο;" Όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι υπηρέτης των άλλων; το μόνο σχόλιο που έγραψα ειναι το 9.10

Ανώνυμος είπε...

Με αγαπη !!
«Αλίμονο σας Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές». Με αυτή τη φράση ξεκίνησε ο Ιησούς τις επτά καταγγελίες του για τη θρησκευτική ηγεσία του Ισραήλ. Στη διδασκαλία του προειδοποιεί τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους για την επερχόμενη τιμωρία τους. 
Τους χαρακτήρισε υποκριτές και τους κατηγόρησε για ασυνέπεια λόγων και έργων. Οι Φαρισαίοι ήταν μια ομάδα ειδικών που εκπροσωπούσε τον Νόμο. Πιστοί και προσηλωμένοι, τηρούσαν αυστηρά τις παραδόσεις και τους τύπους. Οι αντιλήψεις τους ήταν πιο κοντά σε αυτές της Παλαιάς Διαθήκης, θεωρούσαν ότι είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους και ασκούσαν ισχυρή επιρροή στη κοινωνία του Ισραήλ. Οι Γραμματείς ήταν αυτοί που μελετούσαν τον Μωσαϊκό νόμο και τις γραφές. Έδιναν τρομερή προσοχή στις λεπτομέρειες της θρησκείας και για χάρη των συμφερόντων τους μπορούσαν να φτάσουν στα άκρα. Ήταν προσκολλημένοι στο δόγμα και δεν δέχονταν καμία μεταρρύθμιση. Φυσικά, η ερμηνεία των νόμων ήταν αποκλειστικότητά τους....

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω τι να πω! Να πω πως σε λιγο μηπως ερωταται ο γονεας εαν θελει το παιδι του να βαπτιζεται σε οποια ηλικια κρινει το ιδιο εαν θελει να βαπτισθη η και εαν θελει να γινει μελος αλλης εκκλησιας ''ισοτιμου',#
Με τη Μια,Αγια,Καθολικη και Αποστολικη.Διοτι με την βαπτισματικη θεολογια,εφοσον οπου υπαρχει βαπτισμα,υπαρχει και ενοτητα,τι και να ραντισθω στην φραγκικη εκκλησια,τι να βαπτισθω κανονικα η μη στην ορθοδοξη.Ετσι δεν παει;
''Αιρετικους ονομαζομε τους υπο της εκκλησιας αποκηρυχθεντας και μετεπειτα αναθεματισθεντας ΣΤ`Καν της Β` αν θυμαμαι,Οικουμενικης,
Δια τουτο τους εξ'αυτων προελθοντες αναβαπτιζομεν.Μζ` της Β ΟΙΚ.''
ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΝΑΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ;
ΕΧΟΝΤΕΣ....' ισχυρα μυστηρια'' και αυτοι;
Εαν τα παιδια βγαινουν κακοριζικα εφοσον δεν τα βυθιζουν κανονικα ,που δεν φταινε τα καημενα γι'αυτο,οι γονεις απο την αλλη που να το ξερουν;Και ετσι να ειναι ,πρεπει να αγωνισθουν για την τυχη των παιδιων τους.
Ελεγε μια γεροντισσα η οποια δεν ζει πια'' τι φαντασθηκες ,οτι με την βαπτιση θα μεινεις ενεργοςκαι παει και τελειωσε η αποστολη σου;;;'' και φευγοντας φωναζε:
Αγωνας...αγωναααας!Θα αγωνισθης για τα παιδια σου!
Φαντασου να επιθυμει η οικογενεια να βαπτισθη το τεκνο της οταν εκεινο θελει σε οποια ηλικια και σε οποια εκκλησια!
Μηπως εσφαλαν οι οικουμενικαι Συνοδοι που εθεταν ορια παραμενοντας πιστοι εως θανατου η δεν ισχυει το του Ησαια ξβ6
''Αλλα και επι των τειχων σου Ιερουσαλημ κατεστησα φυλακες,ολην την ημεραν και την νυχτα,οι δια τελους ου σιωπησονται μιμνησκομενοι Κυριου'';
---
Οι χριστιανοι εχουμε χρεος απο τους Πατερες αλλα κ οποιος θελει,να μελεταμε καλα κ πολλες φορες τα προς σωτηριαν δογματα κ οχι μονον οι μοναχοι,αλλα και οι λαικοι.
Ειναι αδυνατον να τυχουν ελαμψεως οι εκτος Ορθοδοξου Βαπτισματος μαθαμε καλα,''σοφοι'.Αγ.Γρηγοριος Παλαμας.
Χριστος Ανεστη!

π.Νικόλαος Μανώλης είπε...

Αφιερωμένο στον συκοφάντη μου (10 Μαΐου 2016 - 4:32 μ.μ.)
https://www.youtube.com/watch?v=RVcuuPyedqM

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που έγραψε ο ανώνυμος (είναι φανερό και από τα επόμενα σχόλια που ακολούθησαν ότι είναι ο ίδιος που επιμένει) για τον π.Νικόλαο Μανώλη είναι ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ.

Όταν τελεί βαπτίσεις ο π.Νικόλαος, η διάρκεια τους όχι μόνον δεν είναι 15 λεπτά όπως γράφει ο ανώνυμος συκοφάντης αλλά ξεπερνά την 1 ώρα.
Αν αναφέρεται σε συνεφημερίους του, δε θα έπρεπε να αναφέρει το όνομά του.

π.Νικόλαος Μανώλης είπε...

Επίθεση; Δημόσια κριτική σε δημόσια ενέργεια είναι, όχι επίθεση.
Άνανδρη; Δημόσια και επώνυμη τοποθέτηση είναι με κίνδυνο να ζητηθεί μέσω των γνωστών ενδοεκκλησιαστικών καναλιών, η δίωξή μου. Ανδρεία λοιπόν και όχι ανανδρεία, στα πλαίσια άλλωστε των συνταγματικών μου διακιωμάτων...

Ανώνυμος είπε...

H KAΠΕΛΑ ΣΙΞΤΙΝΑ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΠΟΥ ΕΚΔΙΏΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ ΕΦΕΥΡΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΞΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΗΣ
http://agonasax.blogspot.gr/2016/05/h-ka.html

ΛΦ

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Επειδή δηλαδή οι Φαρισαίοι ζητούσαν πιστή εφαρμογή του νόμου, και ο Χριστός τους κατηγορούσε (για την ασυνέπεια λόγων και έργων), σημαίνει ότι μπορούμε να τροποποιούμε ανεξέλεγκτα τα μυστήρια της εκκλησίας μας και να τα τελεί ο καθένας όπως θέλει;
Δεν είμαστε προτεστάντες. Στην Ορθοδοξία υπάρχει τάξη, κανόνες, όλα αυτά προέκυψαν με πολύ σοφία -και ευλογία- κάποιων Αγίων Πατέρων. αλίμονο αν ο καθένας από άγνοια ή αδιαφορία τα καταργεί.

ΥΓ. Τραγικότερο του βίντεο της βάπτισης, είναι η επιμονή των 1-2 σχολιαστών να προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και να επιμένουν.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε πάτερ, το προσθέσαμε στην ανάρτηση μας.
Αφού οι ανώνυμοι συκοφάντες δεν μπορούν να εντοπιστούν για να δώσουν λόγο για τα ψεύδη που διαδίδουν, ας φανεί τουλάχιστον η αλήθεια.

Ανώνυμος είπε...

Xαρηκα που ειδα στο δευτερο βιντεο να βουτιεται ολοκληρο το παιδι.
Καλη δυναμη και για τα υπολοιπα...
Ενας βασικος λογος της σημερινης καταστασης ειναι οτι η πλειοψηφια των παιδιων μετα το 1970 ειναι ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ.
Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός :
"να μην μεινει ουτε ψύλλου το μάτι άβρεχο, γιατι απο κει θα εισερχεται ο διαβολος"
ΣΤΑΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Οι βαπτίσεις είναι κανονικότατες και δεν σηκώνουν αμφισβήτηση. Όλα που γράφονται κατά του Μητροπολίτη είναι εκ του πονηρού. Έχει πολλές φορές στοχοποιηθεί από διάφορους χωρίς ως τώρα να μπορέσουν να τον βλάψουν αν και θα το ήθελαν. Χριστός Ανέστη εκ νεκρών, θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασιν, ζωήν χαρισάμενος. Αμήν !

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση: Τις βαπτίσεις των καθολικών, τις θεωρείς επίσης κανονικότατες;;


Κοίτα αυτές τις δικαιολογίες που αντί να απαντάνε στην κατηγορία, λένε ότι γίνεται από 'στοχοποίηση', τις κάνουν μόνον επαγγελματίες σχολιαστές, που τους βάζουν, που δεν έχουν ιδέα για το θέμα και από θεολογία και ιερούς κανόνες στην ορθοδοξία και επικαλούνται τέτοια χαζά επιχειρήματα.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν πάντα οι αυλοκόλακες που η τακτική τους είναι η ίδια. Για τη θέση τους προς τον ιερέα που φυλάγει τις ιερές παραδόσεις, εύχομαι καλή μετάνοια.
Όλοι έχουμε βρεθεί σε βαπτίσεις των 15 λεπτών, στις περισσότερες δε, δεν γίνεται βύθιση. Και τι πρέπει να πούμε; Ότι έγιναν σωστά; Όταν διάβασα από τις διδαχές του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού αυτά που λέγει για το πώς να βαπτίζουν οι ιερείς τα παιδιά, τρόμαξα. Πήγα να δω τα βίντεο από τις βαπτίσεις των παιδιών μου. Μακάρι να μας τα βάπτιζε o π. Νικόλαος.
Είναι ντροπή και η ουσία είναι αυτή, οι Επίσκοποι να φέρνουν μέσα στην Ορθοδοξία τέτοιες δυτικές καινοτομίες.
Αυτά να τα λέμε. Σκοπός μας είναι o Παράδεισος. Πώς θα τον πετύχουμε με συνεχείς υποχωρήσεις; Νιτσεβω φώναζε o άγιος Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιωτης. Νιτσεβω.
Α.Μ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή / αγαπητέ δεν μίλησα για Λατίνους ή Παπικούς (αυτή είναι η σωστή ονομασία τους). Ο άγιος Γουμενισσης έχει αποδείξει τι επίσκοπος είναι. Από το 1989 δυστυχώς για κάποιους στέκεται όρθιος και ακέραιος στην αποστολή. Οι "σέκτα" των τότε λίγων φανατικών Λαρισέων που είναι σήμερα; Και που είναι ο Επίσκοπος Δημήτριος!!! Ο θεός να σε λυπηθεί! καλή μετάνοια!

Ανώνυμος είπε...

από το 1970? μέχρι τότε ζούσε ο γέροντα σου που έκανε τις ορίτζιναλ βαπτίσεις? Έλεος ρε παιδιά έλεος .... τι θα ακούσουμε ακόμα. Για αυτό που λέει ο Άγιος Κοσμάς συμφωνώ απόλυτα!

Ανώνυμος είπε...

Γράφουν διάφορα για τον π. Νικόλαο. Οι πιο πολλοί κάνοντας υπακοή στα "αφεντικά" τους και χωρίς να τον γνωρίζουν. Με αγάπη δυο λόγια για όλους αυτούς από τον πιο συκοφαντημένο Άγιο: "Μεγάλο κακό ο φθόνος. Αυτός μαυρίζει τα μάτια της ψυχής και την περιτυλίγει με βαθύ σκοτάδι. Αυτός προκαλεί αναισθησία στις αισθήσεις της. Πρώτα την σκλήρυνε και μετά την οδήγησε στην πώρωση. Αυτός τελείως διέφθειρε τον άνθρωπο. Ούτε το σκουλήκι και ο σκόρος συνηθίζει έτσι να εγκαθίσταται στο ξύλο και να το τρώει, ούτε ο σκόρος που τρώει το μαλλί, δεν κάνει τόσο κακό, καθώς ο πυρετός της ζήλειας κατατρώει τα κόκκαλα των φθονερών και καταληστεύει την σωφροσύνη της ψυχής.
Ο Μέγας Βασίλειος λέει.Τι πιο καταστροφικό μπορεί να υπάρχει από την αρρώστια αυτή; Είναι φθορά της ζωής, αρρώστια της φύσης· εχθρεύεται ακόμη και αυτά που ο Θεός έχει δώσει, εναντιώνεται προς τον Θεό, είναι κακό αφόρητο, διδασκαλία του πονηρού, εφεύρεση των δαιμόνων, σπορά έχθρας, αρραβώνας της κόλασης, εμπόδιο της ευσέβειας, δρόμος προς τη γέεννα, στέρηση της βασιλείας των ουρανών." Αγίου Νεκταρίου

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ
To ρήμα «βαπτίζω» πού ἀναφέρεται εἰς τά θεῖα ἀρχέτυπα τῶν ἱερῶν Εὐαγγελίων προέρχεται από το εμβαπτίζω, δηλαδή «βυθίζω ἐντός τοῦ ὕδατος» κι όχι από τη λανθασμένη μετάφραση στη λατινική λέξη baptizo και τέτοια λανθασμένη "γραμμή" έχει δοθεί στην κρατούσα "Εκκλησία" από τη δεκαετία του 1970.
Αγίου Γρηγορίου Παλαμά
«Οι τρεις καταδύσεις στο νερό γίνονται μεν για τη σωστική επίκληση της ζωαρχικής Τριάδος, εικονίζουν δε τη τριήμερη ταφή του Κυρίου. Δηλώνουν συνάμα και την ανάσταση του τριμερούς της ψυχής από την αμαρτία και την επάνοδο του νου, της ψυχής και του σώματος μαζί, προς την αφθαρσία. Ώστε μέσα στο θείο βάπτισμα και ο θάνατος να βλέπεται και η ζωή, η ταφή και η ανάσταση μαζί. Αφού με το θείο βάπτισμα πεθάναμε στην αμαρτία και οφείλουμε να ζούμε με την αρετή για το Θεό».
Ὁ N΄ Kανόνας τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων ἀπαιτεῖ ρητῶς
«τρία βαπτίσματα μιᾶς μυήσεως», δηλαδὴ τρεῖς καταδύσεις καὶ ἀναδύσεις.
Ὁ ἅγ. Nικόδημος ὁ Ἁγιορείτης ονομάζει ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΥΣ τους Λατίνους και το "βάπτισμα" τους στερημένο πάσης χάριτος, αγιασμού και αφέσεως αμαρτιών ομιλώντας για την έλλειψη των τριών καταδύσεων, όχι για το θέμα της αιρέσεως, όπως φαίνεται παρακάτω :
«Tὸ βάπτισμα αὐτῶν ψεύδεται τὸ ὄνομα αὐτοῦ. Kαὶ οὐχ ὅλως ἐστὶ βάπτισμα, ἀλλὰ ράντισμα μόνον ψιλόν… Tὸ λατινικὸν ράντισμα, τῶν καταδύσεων καὶ ἀναδύσεων ὂν ἔρημον, ἀκολούθως ἔρημον καὶ τοῦ τύπου τοῦ τριημερονυκτίου θανάτου καὶ τῆς ταφῆς καὶ Ἀναστάσεως τοῦ Kυρίου ὑπάρχει. Ἐκ δὲ τούτων, δῆλόν ἐστι καὶ ὁμολογούμενον, ὅτι καὶ ἔρημον πάσης χάριτός ἐστι καὶ ἁγιασμοῦ καὶ ἀφέσεως ἁμαρτιῶν. Eἰ δὲ οἱ Λατῖνοι ἀνθίστανται, ὅτι τὸ ἑαυτῶν ράντισμα διὰ τῶν ἐπικλήσεων τῆς ἁγίας Tριάδος παρεκτικόν ἐστιν ἁγιασμοῦ καὶ χάριτος, ἂς μάθωσιν, ὅτι δὲν τελειοῦται τὸ βάπτισμα διὰ μόνον τῶν τῆς Tριάδος ἐπικλήσεων, ἀλλὰ δεῖται ἀναγκαίως καὶ τοῦ τύπου τοῦ θανάτου καὶ τῆς ταφῆς καὶ ἀναστάσεως τοῦ Kυρίου. Ἐπειδὴ οὔτε μόνη ἡ εἰς τὴν Tριάδα πίστις σῴζει τὸν βαπτιζόμενον, ἀλλὰ σὺν αὐτῇ ἀναγκαία ὑπάρχει καὶ ἡ εἰς τὸν θάνατον τοῦ Mεσσίου πίστις καὶ οὕτω δι᾽ ἀμφοτέρων ἐντὸς τῆς σωτηρίας καὶ μακαριότητος γίνεται οὗτος».
Σὲ ἄλλο δὲ σημεῖο ὁ ἱερὸς Πατὴρ τονίζει:
«Ἓν τοῦτο ἐπιχείρημα, τὸ ὁποῖον, τόσο εἶναι ἰσχυρὸν καὶ ἀναντίρρητον, ὅσον εἶναι ἰσχυροὶ καὶ ἀναντίρρητοι οἱ Kανόνες τοῦ μεγάλου Bασιλείου καὶ τοῦ ἱερομάρτυρος Kυπριανοῦ, ὡσὰν ὁποῦ ἔλαβον, καὶ ἔχουν μάλιστα τὸ κῦρος ἀπὸ τὴν ἁγίαν καὶ Oἰκουμενικὴν στ΄ σύνοδον (β΄ καν.) οἱ Λατῖνοι εἶναι ἀβάπτιστοι, διατὶ δὲν φυλάττουσι τὰς τρεῖς καταδύσεις εἰς τὸν βαπτιζόμενον, καθὼς ἄνωθεν ἡ ὀρθόδοξος Ἐκκλησία παρὰ τῶν ἁγίων Ἀποστόλων παρέλαβεν… Λοιπὸν ἀβάπτιστοι οἱ Λατῖνοι, διατὶ δὲν κάνουσι τὰς τρεῖς καταδύσεις καὶ ἀναδύσεις, κατὰ τὴν Ἀποστολικὴν παράδοσιν. Περὶ τούτων τῶν τριῶν καταδύσεων πόσον εἶναι ἀναγκαῖαι καὶ ἀπαραίτητοι εἰς τελείωσιν τοῦ βαπτίσματος, δὲν λέγομεν. Ὅποιος ἀγαπᾷ, ἂς ἀναγνώσῃ, ἀλλὰ κατὰ πᾶσαν ἀνάγκην ἂς ἀναγνώσῃ τὸ ἐγχειρίδιον τοῦ πολυμαθεστάτου καὶ σοφωτάτου Eὐστρατίου τοῦ Ἀργέντου».

ΣΤΑΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ Β'
Ακόμα παραθέτω παρακάτω και τί διδάσκουν οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, πέραν των πολλών χωρίων τῆς Αγίας Γραφῆς, καθὼς καὶ πολλὲς μαρτυρίες τῆς ἀρχαίας Ἐκκλησίας, ὅπως τὴν ἐπιστολὴ Bαρνάβα, τὰ «Kλημέντια», τὸν «Ποιμένα» τοῦ Ἑρμᾶ, τὸν Ἰουστῖνο καὶ τὶς Διδαχὲς τῶν Δώδεκα Ἀποστόλων, οἱ ὁποῖες σαφῶς μαρτυροῦν περὶ καταδύσεως
Ὁ M. Bασίλειος γράφει:
«Ἐν τρισὶ καταδύσεσι καὶ ἰσαρίθμοις ταῖς ἐπικλήσεσι τὸ μέγα μυστήριον τοῦ βαπτίσματος τελειοῦται, ἵνα καὶ ὁ τοῦ θανάτου τύπος ἐξεικονισθῇ καὶ τῇ παραδόσει τῆς θεογνωσίας τὰς ψυχὰς φωτισθῶσιν οἱ βαπτιζόμενοι».9 Kατὰ τὸν μέγα φωστῆρα τῆς Kαισαρείας καὶ οἰκουμενικὸ διδάσκαλο τῆς Ἐκκλησίας τὸ Mυστήριο τοῦ Bαπτίσματος δὲν τελειοῦται ἄνευ τῶν τριῶν καταδύσεων.
Ἀπὸ τὸν ἅγ. Γρηγόριο Nύσσης τὸ βάπτισμα, ποὺ τελεῖται μὲ τριττὴ κατάδυση, χαρακτηρίζεται «μίμησις τοῦ θανάτου καὶ τῆς ἀναστάσεως τοῦ Kυρίου».
Ὁ ἅγιος Διονύσιος ὁ Ἀρεοπαγίτης γράφει:
«Tὸν οὖν ἱερῶς βαπτιζόμενον ἡ συμβολικὴ διδασκαλία μυσταγωγεῖ, ταῖς ἐν τῷ ὕδατι τρισὶ καταδύσεσι, τὸν θεαρχικὸν τῆς τριημερονύκτου ταφῆς Ἰησοῦ τοῦ ζωοδότου μιμεῖσθαι θάνατον». Kαὶ ἀλλοῦ: «Oἰκείως ἡ δι᾽ ὕδατος ὁλικὴ κάλυψις εἰς τὴν τοῦ θανάτου καὶ τοῦ τῆς ταφῆς ἀειδοῦς εἰκόνα παρείληπται». Kαὶ ἀλλοῦ: «Tρὶς μὲν οὖν αὐτὸν (τὸν κατηχούμενο) ὁ Ἱεράρχης βαπτίζει ταῖς τρισὶ τοῦ τελουμένου καταδύσεσι καὶ ἀναδύσεσι, τὴν τριττὴν τῆς θείας μακαριότητος ἐπιβοήσας ὑπόστασιν».
Ὁ ἅγιος Kύριλλος Ἱεροσολύμων στοὺς Kατηχητικοὺς Λόγους του γράφει: «Kαθάπερ ὁ Σωτὴρ ἡμῶν τρεῖς ἡμέρας καὶ τρεῖς νύκτας ἐν τῇ κοιλίᾳ τῆς γῆς ἐποίησεν, οὕτω καὶ ἡμεῖς ἐν τῇ πρώτῃ ἀναδύσει, τὴν πρώτην ἐμιμεῖσθε τοῦ Xριστοῦ ἐν τῇ γῇ ἡμέραν, ἐν δὲ τῇ καταδύσει, τὴν νύκτα. Kαὶ πάλιν, ὥσπερ ὁ Ἰησοῦς τὰς οἰκουμενικὰς ἁμαρτίας ἀναλαβὼν ἀπέθανεν, ἵνα θανατώσας τὴν ἁμαρτίαν ἀνα στήσῃ σε ἐν δικαιοσύνῃ, οὕτω καὶ σὺ καταβὰς εἰς τὸ ὕδωρ, καὶ τρόπον τινὰ συνταφεὶς ὥσπερ ἐκεῖνος ἐν τῇ πέτρᾳ, ἐγείρεσαι ἐν καινότητι ζωῆς περιπατῶν. Kαὶ αὖθις ἐπὶ τὴν ἁγίαν τοῦ θείου βαπτίσματος ἐχειραγωγεῖσθε κολυμβήθραν, ὡς ὁ Xριστὸς ἀπὸ τοῦ ἐπὶ τὸ προκείμενον μνῆμα. Kαὶ πάλιν ὥσπερ ὁ Xριστὸς ἐν τῷ Ἰορδάνῃ λουσάμενος ποταμῷ, καὶ τῶν φώτων τῆς Θεότητος μεταδοὺς τοῖς ὕδασιν, ἀνέβαινεν ἐκ τούτων, καὶ Πνεύματος ἁγίου ἐπιφοίτησις οὐσιώδης αὐτῷ ἐγένετο, τῷ ὁμοίῳ ἐπαναπαυομένου τοῦ ὁμοίου, οὕτω καὶ ἡμῖν ἀναβεβηκόσιν ἀπὸ τῆς κολυμβήθρας τῶν ἱερῶν ναμάτων, ἐδόθη χρῖσμα τὸ ἀντίτυπον, οὗ ἐχρίσθη Xριστός».
Ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος, ἑρμηνεύοντας τὸ Ἀποστολικὸ «σύμφυτοι γεγόναμεν τῷ ὁμοιώματι τοῦ θανάτου αὐτοῦ», γράφει: «Σύμφυτοι γεγόναμεν, ἤγουν μέτοχοι, ὥσπερ τὸ σῶμα τὸ Δεσποτικὸν ταφὲν ἐν τῇ γῇ, ἔφυσε σωτηρίαν τῷ κόσμῳ, οὕτω καὶ τὸ ἡμῶν σῶμα ταφὲν ἐν τῷ Bαπτίσματι ἔφυσε δικαιοσύνην ἡμῖν αὐτοῖς. Tὸ δὲ ὁμοίωμα οὕτως ἔχει. Ὥσπερ ὁ Xριστὸς ἀπέθανε, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἀνέστη, οὕτω καὶ ἡμεῖς ἐν τῷ βαπτίσματι θνῄσκοντες ἀνιστάμεθα. Tὸ γὰρ καταδῦσαι τὸ παιδίον ἐν τῇ κολυμβήθρᾳ τρίτον καὶ ἀναδῦσαι, τοῦτο δηλοῖ τὸν θάνατον καὶ τὴν τριήμερον ἀνάστασιν τοῦ Xριστοῦ».
Tὰ αὐτὰ διδάσκει καὶ ὁ ἱερὸς Xρυσόστομος, ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς καὶ ἄλλοι Πατέρες τῶν ὀκτὼ πρώτων αἰώνων, ἀλλὰ καὶ μεταγενέστεροι Πατέρες.
Ὁ Πατριάρχης Kωνσταντινουπόλεως Ἰερεμίας B΄ (1573-81), ἀπαντώντας στοὺς Λουθηρανοὺς θεολόγους τῆς Tυβίγγης, γράφει γιὰ τὸν τύπο τοῦ κανονικοῦ βαπτίσματος: «Tῆς Tριάδος ἐπαδομένης, τρισὶ καταδύσεσιν, ἀλλὰ μὴ ἐπιχύσει τρισσῇ χρώμενοι. Ἐβάπτιζον γὰρ οἱ πάλαι οὐ χερσὶν οἰκείαις τὸ ὕδωρ ἐπιρραντὶζοντες τοῖς βαπτιζομένοις, ἀλλὰ διὰ τριῶν καταδύσεων, τοῖς θείοις εὐαγγελίοις ἑπόμενοι».
Ὁ Mητροφάνης Kριτόπουλος στὴν ὁμολογία του τονίζει καὶ αὐτὸς τὴν ἀνάγκη τῶν τριῶν καταδύσεων ὡς ἑξῆς: «Tοὺς βαπτιζομένους καταδύεσθαι χρὴ τρὶς ἐν τῷ ὕδατι, ἐπεὶ καὶ ὁ Σωτὴρ κατέδυ εἰς τὸ ὕδωρ ὑπὲρ ἡμῶν… Ἔτι τὸ βάπτισμά ἐστιν εἰκὼν καὶ ὁμοίωμα τοῦ Σωτῆρος θανάτου… Ὁμοιωθησόμεθα δὲ τῷ θανάτῳ ἐκείνου πῶς ἄλλως, εἰ μὴ κρυβῶμεν τρὶς ἐν τῷ ὕδατι, ὥσπερ ἐκεῖνος τριήμερος ἐν τῇ γῇ; “Συνετάφημεν οὖν αὐτῷ διὰ τοῦ βαπτίσματος“, τουτέστι κρυβέντες ἐν τῷ ὕδατι συνετάφημεν τῷ Kυρίῳ».

ΣΤΑΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

το 1970 έγινε καμιά σύνοδος η κάποιο σχίσμα; Γιατί κάνεις αναφορά σε αυτή την ημερομηνία;

Ανώνυμος είπε...

"Λοιδορούμενοι εὐλογοῦμεν, διωκόμενοι ἀνεχόμεθα, βλασφημούμενοι παρακαλοῦμεν" πατερ μου!

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=JsxFGp5b0TE

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=cI0pCY-5MKo

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=Yyx-zPYh0wk

Ανώνυμος είπε...

Ενα πραγμα θα πω. Εισ(ν)αι τυχερος που πριν 25 χρόνια δεν υπηρχε το ιντερνετ. Να δεις τι θα ελεγαν τωρα για τον δεσποτη σου.Αλλα θά θελα να βρω εκεινο το βιντεο του Μακη (Ζουγκλα) με τα χρηματα που μαζευαν απο το προσκυνημα τα τσιρακια του!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μπράβο
δες τώρα κι αυτό το βίντεο :
https://www.youtube.com/watch?v=o4MijL_g53M

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε
πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι βοήθησαν όλους αυτούς τους άντρες νέους σε ηλικία να "αλώσουν" την Ευρώπη.
Η ιστορία θα είναι αμείλικτη και δεν επηρεάζεται από παραστάσεις καλοσύνης υπό την συνδρομή καναλιών.


ΥΓ. Είναι φανερό τώρα ποιος έγραφε όλα τα παραπάνω σχόλια για τον "καλό μητροπολίτη" που αδικήσαμε γιατί σχολιάσαμε πως βάφτιζε με κανάτα κι όχι με βύθιση στο νερό. Φαίνεται εξ άλλου από το κανάλι στο youtube.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 9.47 διαβασε αναλυτικα παρακατω

ΣΤΑΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ακούσατε ακούσατε...κι άλλη βάπτιση απ τον Γουμενίσσης
http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/8352-neofotistos-stin-orthodojia-78-eton-foto

Ανώνυμος είπε...

Να σταματήσουν τις ανούσιες φαιδρότητες οι ακραίοι τύποι που το παίζουν άτλαντες της Ορθοδοξίας παπάδες όλων των βαθμών και λαϊκοί καθώς και οι παρεκκλησιαστικοί σύλλογοι και οι άνθρωποί τους να μην προκαλούν με δημοσιεύματα στα παλαιολιθικά περιοδικά τους δημιουργώντας εντάσεις χωρίς λόγο.

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλα τα λες.
Αφηστε την δεσποτοκρατια να αλωνιζει, αφηστε τον οικουμενισμο να προκαλει συγχυση στον κοσμο, μην δινεται σημασια στα μυστηρια και στον τροπο που γινονται δεν πειραζει, υπακουμε μονιμα σε οτι πει ο δεσποτης, του δινουμε και χρηματα καθε Κυριακη, παραδωστε την εκκλησια μας στους εκφυλους και ανηθικους και κοιταξτε τη δουλεια σας.
Μην βγαζετε εφημεριδες περιοδικα τιποτε, μην μιλαμε μεταξυ σας. Μην σκεπτεστε. Δεν χρειαζεται.Καθηστε στην ησυχια σας, διαβαστε καμια ιστοριουλα για θαυματα και πατε για υπνο. Ετσι σας θελουμε.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.