Σας ευχαριστουμε πατερ για ο,τι μας εχετε διδαξει κατα καιρους και ευχομαι η αγια Εκκλησια μας να επανελθη συν Θεω ! Ενταξει,εμεις δεν εχουμε την τελεια γνωση,την οποια προσπαθουμε να αποκτησουμε και παλι και παλι επαναλαμβανουμε τα των Πατερων λογια για να κλειστουν καλα στο ταμειον της καρδιας μας. Και ειχα υπ'οψιν μου οταν ακουσα αυτα που ειπατε, τους λογους του αγιου Γρηγοριου του Παλαμα ,ο οποιος με τη διδασκαλια που μας αφησε δεν απεθυνοταν κυριως σε Μοναχους αλλα και στον πιστο λαο! ''ο Μαρασμος η η Ανθησις της Εκκλησιας ,της π ν ε υ μ α τ ι κ ο τ η τ α ς της Ορθοδοξου Εκκλησιας μας εξαρταται απο τα τεκνα της,την ραθυμια η την σπουδην των'' Ο γερων Θεοκλητος Διονυσιατης πολυ ορθα παρατηρει! Επειδη πολλοι εμειναν εις το ''ζητειτε με-λεγει Ο Κυριος -ουχ οτι ειδετε σημεια,αλλ''οτι εφαγετε εκ των αρτων και εχορτασθητε'' και τελειωνει εκει ο ακοπος αγων με τον Κυριο μας να ελεει μεσω των θλιψεων και του πονου και με μια πιστη ριχη. Η Ορθοδοξος ομως Εκκλησια μας,καλει στη θεωση,εχοντας ως αξιοπιστους τους αγιους μας ,που με τον αγωνα τους πατησαν στα μονοπατια των Εντολων Του ,που στην αρχη ηταν αρχαριοι,επειτα μεσοι ,μετεπειτα προκοψαντες με τη νηπτικη εργασια και Ζωη και στο τελος γιναν με τη βοηθεια της χαριτος τελειοι δια της υπερφυσικης ενωσεως με Τον Θεο και επιναν απο τον υπερφυσικον οινον της θεωσεως,επειδη ειχαν καθαρθη ψυχη τε και σωματι και δεν εμειναν ανεραστοι οπως οι αρνουμενοι την θεοποιο Δωρεα και ψυχροι οπως οι Λατινοι και πασης φυσεως παραφυαδες,αλλα αναπαυονταν εν Μακαριοτητι ακομα δε και οι ποικιλλης δεκτικοτητας πιστοι φωτισμενοι και κεκαθαρμενοι μεσα στο Φως των ΑΚΤΙΣΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ του Τριαδικου Θεου[αν τα λεγω καθαρα]. Και μαθαινουμε τελικα απο τον ιδιο πως Η Ορθοδοξος Εκκλησια ,θελει τους χριστιανους τελειους,και οπως το εδεσα στο νου να μη μου φυγει''οικιουμενους ολον τον προσφερομενον υπο Του Θεου,πλουτον της χαριτος δια της ασκησεως κ λπ και να εξαντλησουν ολα τα προσφερομενα μεσα προς θεωσιν...''πραγμα που πολυ ολιγοι ακολουθουν το Αρνιον οπου και αν υπαγη! Επομενως ,εχουμε προβλημα που βρισκεται το Αγιον Πνευμα φυσικα αλλα και ακομα ενα ,πως θα γινει το Ευαγγελιο κεντρο Ζωης που αγγιζει τις καρδιες των ανθρωπων και που μορφωνει συνειδησεις,και κρατα τα ηθη!! Εμεις ομως εχουμε την Χαρη Του Αγ.Πνευματος ως εγγυηση! Ετσι επανερχομαι στον γεροντα Διονυσιατη Θεοκλητο ο οποιος εγραψε για τον αγιο Γρηγοριο'' ''Οταν ευρισκωμαι με την παραταξη του Γρηγοριου Παλαμα,α γ ω ν ι ζ ο μ ε ν η ν ακουσον και στεναξον, Υπερ της Ο ρ θ ο δ ο ξ ο υ Θεολογιας,πως ειναι δυνατον να μην αξιολογω και την θ ε ο λ ο γ ι α ν ,,,και τας π ρ α ξ ε ι ς του Αγιου τουτου,πως ομως;;;; Υπο την αμεσον επηρειαν της Ορθοδοξου πιστεως-μου επι την α γ ι ο τ η τ α & ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ;;;;; ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ,προβλημα δεν υφισταται την εποχη της θεολογικης συγκρουσεως δι'ημας διοτι δεχομεθα ως αξιοπιστους τους φιλους του θειου Παλαμα και απορριπτομεν ως αναξιοπιστους[και δεν φοβαται να το πει,το λεγει ευθεως]...ως αναξιοπιστους τους ουδετερους η τους εχθρους του[τους εχει το ιδιο;;;] Ενταυθα εφαρμοζεται ο λογος Του Κυριου ''ο μη συναγων μετ'εμου,σκορπιζει.''Λουκ ια 23] Κατοπιν τουτων λεγει τοποθετουμεθα σαφως οτι δεν μας χρειαζονται αι μαρτυριαι των περι την πιστιν ναυαγησαντωνΒαρλααμ,Ακινδυνου,Γρηγορα,Καλεκα,Προχορου,κ.α αλλα και των επισκοπων που συνεκροτησαν την συνοδον,τι λεγω την ψευδοσυνοδον του 1345...αλλα ουτε μας ενδιαφερουν αι γνωμαι των προτεσταντων και Ρωμαιοκαθολικων και ολων των ψυχρων παρατηρητων εξωτερικων γεγονοτων! Πως να μην αναπηδησει απο την χαρα της Ορθοδοξη ψυχη,οταν διαβαζει κανεις και μελετα την εις βαθος αληθεια,αλλα και που πρεπει να μιμηθει αυτους τους αγιους, οσο μπορει;;; Ευλογησον πατερ! Εχουμε ακομα πολλα να μαθουμε οι πιστοι!
Ο διάλογος της αγάπης των οικουμενιστών κυριαρχείται από γυμνό συναισθηματισμό ενώ η ουσία της αγάπης είναι η αλήθεια.Η καταπάτηση της αλήθειας δεν συνάδει με την αγάπη,είναι πρόσχημα,προσωπείο.Λέγει ο Μέγας Βασίλειος «σκοπεῖν ὀφείλομεν οἷς ἑαυτούς ἀναμίγνυμεν» πρέπει νά προσέχουμε πολύ μέ ποιούς συναναστρεφόμαστε,μα τι έχουν πάθει οι μητροπολίτες μας...?τόσοι άγιοι και σύγχρονοι άγιοι μας έχουν αφήσει τόμους ολόκληρους για την στάση μας απέναντι στους αιρετικούς γιατί δεν κάνουν αν δεν έχουν βιώματα έστω έναν κόπο μελέτης..?γιατί μένουν μόνο στο επιχείρημα της αγάπης και της αποφυγής κατακρίσεως..?
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας. Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.
2 σχόλια:
Σας ευχαριστουμε πατερ για ο,τι μας εχετε διδαξει κατα καιρους και ευχομαι η αγια Εκκλησια μας να επανελθη συν Θεω !
Ενταξει,εμεις δεν εχουμε την τελεια γνωση,την οποια προσπαθουμε να αποκτησουμε και παλι και παλι επαναλαμβανουμε τα των Πατερων λογια για να κλειστουν καλα στο ταμειον της καρδιας μας.
Και ειχα υπ'οψιν μου οταν ακουσα αυτα που ειπατε, τους λογους του αγιου Γρηγοριου του Παλαμα ,ο οποιος με τη διδασκαλια που μας αφησε δεν απεθυνοταν κυριως σε Μοναχους αλλα και στον πιστο λαο!
''ο Μαρασμος η η Ανθησις της Εκκλησιας ,της π ν ε υ μ α τ ι κ ο τ η τ α ς της Ορθοδοξου Εκκλησιας μας εξαρταται απο τα τεκνα της,την ραθυμια η την σπουδην των''
Ο γερων Θεοκλητος Διονυσιατης πολυ ορθα παρατηρει!
Επειδη πολλοι εμειναν εις το ''ζητειτε με-λεγει Ο Κυριος -ουχ οτι ειδετε σημεια,αλλ''οτι εφαγετε εκ των αρτων και εχορτασθητε'' και τελειωνει εκει ο ακοπος αγων με τον Κυριο μας να ελεει μεσω των θλιψεων και του πονου και με μια πιστη ριχη.
Η Ορθοδοξος ομως Εκκλησια μας,καλει στη θεωση,εχοντας ως αξιοπιστους τους αγιους μας ,που με τον αγωνα τους πατησαν στα μονοπατια των Εντολων Του ,που στην αρχη ηταν αρχαριοι,επειτα μεσοι ,μετεπειτα προκοψαντες με τη νηπτικη εργασια και Ζωη και στο τελος γιναν με τη βοηθεια της χαριτος τελειοι δια της υπερφυσικης ενωσεως με Τον Θεο και επιναν απο τον υπερφυσικον οινον της θεωσεως,επειδη ειχαν καθαρθη ψυχη τε και σωματι και δεν εμειναν ανεραστοι οπως οι αρνουμενοι την θεοποιο Δωρεα και ψυχροι οπως οι Λατινοι και πασης φυσεως παραφυαδες,αλλα αναπαυονταν εν Μακαριοτητι ακομα δε και οι ποικιλλης δεκτικοτητας πιστοι φωτισμενοι και κεκαθαρμενοι μεσα στο Φως των ΑΚΤΙΣΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ του Τριαδικου Θεου[αν τα λεγω καθαρα].
Και μαθαινουμε τελικα απο τον ιδιο πως Η Ορθοδοξος Εκκλησια ,θελει τους χριστιανους τελειους,και οπως το εδεσα στο νου να μη μου φυγει''οικιουμενους ολον τον προσφερομενον υπο Του Θεου,πλουτον της χαριτος δια της ασκησεως κ λπ και να εξαντλησουν ολα τα προσφερομενα μεσα προς θεωσιν...''πραγμα που πολυ ολιγοι ακολουθουν το Αρνιον οπου και αν υπαγη! Επομενως ,εχουμε προβλημα που βρισκεται το Αγιον Πνευμα φυσικα αλλα και ακομα ενα ,πως θα γινει το Ευαγγελιο κεντρο Ζωης που αγγιζει τις καρδιες των ανθρωπων και που μορφωνει συνειδησεις,και κρατα τα ηθη!!
Εμεις ομως εχουμε την Χαρη Του Αγ.Πνευματος ως εγγυηση!
Ετσι επανερχομαι στον γεροντα Διονυσιατη Θεοκλητο ο οποιος εγραψε για τον αγιο Γρηγοριο''
''Οταν ευρισκωμαι με την παραταξη του Γρηγοριου Παλαμα,α γ ω ν ι ζ ο μ ε ν η ν ακουσον και στεναξον,
Υπερ της Ο ρ θ ο δ ο ξ ο υ Θεολογιας,πως ειναι δυνατον να μην αξιολογω και την θ ε ο λ ο γ ι α ν ,,,και τας π ρ α ξ ε ι ς του Αγιου τουτου,πως ομως;;;;
Υπο την αμεσον επηρειαν της Ορθοδοξου πιστεως-μου επι την α γ ι ο τ η τ α &
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ;;;;;
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ
ΕΠΟΜΕΝΩΣ,προβλημα δεν υφισταται την εποχη της θεολογικης συγκρουσεως δι'ημας διοτι δεχομεθα ως αξιοπιστους τους φιλους του θειου Παλαμα και απορριπτομεν ως αναξιοπιστους[και δεν φοβαται να το πει,το λεγει ευθεως]...ως αναξιοπιστους τους ουδετερους η τους εχθρους του[τους εχει το ιδιο;;;]
Ενταυθα εφαρμοζεται ο λογος Του Κυριου ''ο μη συναγων μετ'εμου,σκορπιζει.''Λουκ ια 23]
Κατοπιν τουτων λεγει τοποθετουμεθα σαφως οτι δεν μας χρειαζονται αι μαρτυριαι των περι την πιστιν ναυαγησαντωνΒαρλααμ,Ακινδυνου,Γρηγορα,Καλεκα,Προχορου,κ.α αλλα και των επισκοπων που συνεκροτησαν την συνοδον,τι λεγω την ψευδοσυνοδον του 1345...αλλα ουτε μας ενδιαφερουν αι γνωμαι των προτεσταντων και Ρωμαιοκαθολικων και ολων των ψυχρων παρατηρητων εξωτερικων γεγονοτων!
Πως να μην αναπηδησει απο την χαρα της Ορθοδοξη ψυχη,οταν διαβαζει κανεις και μελετα την εις βαθος αληθεια,αλλα και που πρεπει να μιμηθει αυτους τους αγιους, οσο μπορει;;;
Ευλογησον πατερ!
Εχουμε ακομα πολλα να μαθουμε οι πιστοι!
Ο διάλογος της αγάπης των οικουμενιστών κυριαρχείται από γυμνό συναισθηματισμό ενώ η ουσία της αγάπης είναι η αλήθεια.Η καταπάτηση της αλήθειας δεν συνάδει με την αγάπη,είναι πρόσχημα,προσωπείο.Λέγει ο Μέγας Βασίλειος «σκοπεῖν ὀφείλομεν οἷς ἑαυτούς ἀναμίγνυμεν» πρέπει νά προσέχουμε πολύ μέ ποιούς συναναστρεφόμαστε,μα τι έχουν πάθει οι μητροπολίτες μας...?τόσοι άγιοι και σύγχρονοι άγιοι μας έχουν αφήσει τόμους ολόκληρους για την στάση μας απέναντι στους αιρετικούς γιατί δεν κάνουν αν δεν έχουν βιώματα έστω έναν κόπο μελέτης..?γιατί μένουν μόνο στο επιχείρημα της αγάπης και της αποφυγής κατακρίσεως..?
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.