Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

και μεις οι τρεις στον καφενέ, τσιγάρο, πρέφα και καφέ...

Γελαδερούλι μου...

Τη Δευτέρα μετά την περασμένη Κυριακή των Αγίων Πάντων,
ξεκίνησε η νηστεία των Αγίων Αποστόλων...
η οποία πανάρχαιη νηστεία προς τιμήν των Αγίων Αποστόλων,
λήγει στις 29 Ιουνίου/ 12 Ιουλίου εκάστης περιόδου.

Για την εν λόγω νηστεία, τόνισε κάποτε ο επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης:

"Ἀπὸ τὴν ἑβδομάδα, ἀγαπητοί μου, ἀπὸ τὴν ἑβδομάδα ποὺ ἀκολουθεῖ μετὰ τὴν Κυρι­ακὴ τῶν ἁγίων Πάντων ἕως τὶς 29 Ἰουνίου εἶ­νε περίοδος νηστείας· εἶνε ἡ νηστεία τῶν ἁ­γί­ων ἀποστόλων.

Μὲ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ ἡμερολο­γίου δυστυχῶς ὡρισμένες χρονιές, ὅταν τὸ Πάσχα πέφτῃ ἀργά, ἡ νηστεία αὐτὴ μειώνε­­ται καὶ κάποτε μηδενίζεται"...
(τάδε έφη, Μικάκι μου,  ο συχωρεμένος επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης...)


αυτή τη νηστεία, λοιπόν, των Αγίων Αποστόλων...
(παρακαλώ, αγαπημένο μου,προς Θεού,
μη μπερδεύεις τη νοοτροπία της νηστείας με την πρακτική της δίαιτας)

οι καλοί μας φίλοι, οι νεοημερολογίτες
την έχουνε κουτσουρεμένη
όπως πολλά άλλα του εορτολογικού τους κύκλου
τα έχουν καινοτομικώς κουτσουρεμένα,

αλλά, δε βαριέσαι, αδερφέ, εκεί θα κολλήσουνε τώρα;
δεν ιδρώνει το αυτάκι τους...

Και θα το επαναλάβω σπαστικά,
και όποιος θέλει ας καταλάβει:

Ενός κακού δοθέντος , μυρία έπονται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.