Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Γιατί ο άγιος Μάξιμος Ομολογητής, έκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με τον Πατριάρχη Κωσταντινουπόλεως; Αν και απλός μοναχός για 25 τουλάχιστον χρόνια ήταν ο κύριος εκφραστής της ορθόδοξης πίστης. Το σχόλιο μας.

Αγαπημένο μου
πριν φύγουμε για διακοπές και σύ και γω...
-που λέει ο λόγος, "διακοπές", διότι...δεν το βλέπω να πάω πουθενά
- "εντός και επί τα αυτά", με βλέπω τη γραία- που να τρέχω τώραααα-
λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν Γιώργο μου -
σου παραθέτω κάποια βιογραφικά και λίγους στίχους από το βίο του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή.


Είναι η Ομολογία του, στους αιρετικούς που τον δίωκαν με δαιμονικό μίσος
και του έκοψαν και τη γλώσσα, παρακαλώ, μάλιστα μάλιστα!
και το δεξί του αγιασμένο χεράκι
ώστε να μη μπορεί να γράφει τους Θεολογικούς, Ορθοδοξότατους και σοφότατους λόγους.


Τον καταδίωξαν με απίστευτο φθόνο και κακία απερινόητη, πλην,αυτούς δεν τους θυμάται πια κανείς, ενώ τον αγιώτατο Μάξιμο, γεραίρει και τιμά ο Κύριος Ιησούς Χριστός -"η Χώρα των Ζώντων".


Ο όσιος Μάξιμος γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από αριστοκρατική οικογένεια το 580 μ.Χ.
Υπήρξε σοφότατος και πεπαιδευμένος και διετέλεσε και σύμβουλος του Βασιλέως μέχρι που εγκατέλειψε τα εγκόσμια επιλέγοντας τον μοναχικό-αγγελικό βίο.



Διαβάζουμε:

"Μεταβάς εις Ρώμην ανεμίχθη εις την υπό τον Πάπα Ρώμης Μαρτίνον Α΄ (649-655) συγκληθείσαν σύνοδον του Λατερανού (649), η οποία αποφαστικώς κατεδίκασε τον Μονοθελητισμόν, ως αίρεσιναρνουμένην την ύπαρξιν της ανθρωπίνης εν Χριστώ θελήσεως και ανεθεμάτισε τον Κώσταντος "Τύπον".



Ο αυτοκράτωρ αντέδρασε δυναμικώς εξορίσας τον Μαρτίνον εις Χερσώνα , όπου και το 655 απεβίωσεν.

Ο δε Μάξιμος κατεδικάσθη παρά της συγκλήτου και εστάλη εξορίαν εις Βιζύην της Θράκης.



Εν έτος αργότερον κατεδικάσθη εκ νέου διότι δεν επείσθη εις τας του Πατριάρχου Κων/Πολεως Πέτρου (654-666) και της αυλής απαιτήσεις, να δεχτεί συμβιβαστικήν τινα λύσιν , υποστηρίζουσαν διθελητισμόν και μονοθελητισμόν εν Χριστώ.



Όθεν(ο Άγιος Μάξιμος) ανεθεματίσθη μετά των δύο μαθητών αυτού Αναστασίων και εις Λαζίαν εξορίσθη του Ευξείνου Πόντου.



Απέκοψαν δε οι αιρετικοί χριστιανοί την γλώσσαν και την δεξιάν αυτού(του Μαξίμου) χείραν.
Ως δε ο ιερός Νικόδημος αναφέρει, η μελίρρυτος αυτού γλώσσα θαυματουργικώς αποκατεστάθη υγιής και ωμίλει καθαρώς έως του θανάτου αυτού, εις το εν Αλανία Κάστρον Χίμαρις , κατά το 662 μ.Χ έτος".



Στον καιρό του Αγίου Μαξίμου  ΟΛΑ  τα Πατριαρχεία είχαν πέσει στην αίρεση του Μονοθελητισμού.

Ορθοτομούσε το λόγο της Αληθείας μόνο ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, με μια χούφτα πιστά πνευματικά του τέκνα- μαθητές του.

Επειδή ήταν και μορφωμένος κατά κόσμον , αγαπημένο μου, και επειδή είχε και την Χάρη, του αγιωτάτου βίου, οι αιρετικοί χριστιανοί, είχαν φρυάξει, που δεν τους ακολουθούσε στην αίρεση.


Τους έλεγχε, το μεγάλο του πνευματικό κύρος, γι αυτό και τον εξόρισαν και τον μαστίγωσαν
(οι λέξεις είναι πολύ φτωχές, δεν αποδίδουν την οδύνη του αδαμάντινου Μάξιμου) και τον ακρωτηρίασαν- από δαιμονικό μίσος, υποκινούμενοι- οι εν Χριστώ "αδελφοί" του.

Πλην, ο Αγιώτατος Μάξιμος (με ωμεγα το -ωτατος, παρακαλώ, δεν αντέχω να το γράψω με ο μικρόν διοτι ήταν ωωωωμέγας ο Μάξιμος) άντεξε- νικηφόρα.

Όμως..όπως σχολιάζει ένας... πανεπιστήμων φίλος- που δεν είναι και του κατηχητικού:

"Το κατεστημένο του ιερατείου, ουδέποτε συγχώρησε στον Μάξιμο το ότι έλεγξε τους..προισταμένους του-( κοτζαμάν Πατριάρχες) και ένεκεν τούτου, στο διάβα των αιώνων, ελάχιστες εκκλησίες κτίστηκαν προς τιμήν του Μαξίμου."

Αν και απλός μοναχός για εικοσιπέντε τουλάχιστον χρόνια ήταν ο κύριος εκφραστής της ορθόδοξης πίστης.

O μεγάλος αυτός άγιος της Εκκλησίας φέρει τον τίτλο του Ομολογητή γιατί
όταν ομολογούσε τις δύο θελήσεις του Χριστού ΔΕΝ υπήρχε κανείς επί της γής για να "εκφράσει την πίστη του, ομού μετ’ αυτού"

και έτσι αναγκάστηκε να ομολογήσει με τους πεθαμένους, τους νεκρούς, τους όντως ζώντες εν Χριστώ αγίους της Εκκλησίας 
Τον καιρό της αντίστασης, στη φυλακή και στην εξορία, "η τύχη της Χριστολογίας εξαρτήθηκε από την άκαμπτη σταθερότητα ενός ανθρώπου μονάχα".
(H. U. VON BALTAHASAR, op. C. σ. 32) 
Από την Εισαγωγή του π. Δ. Στανιλοάε στη ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ)


(Διαβάζοντας τα ανωτέρω κατανοούμε ίσως -κάπως- το "γιατί" οι άνθρωποι του Σκότους, θα αγωνιστούν σήμερα-πιο άγρια από όποια περασμένη εποχή- να εξαφανίσουν από προσώπου γης,με παν μέσον, τους Ορθόδοξους που ακολουθούν το παράδειγμα του Αγίου Μαξίμου.


Δίδονται εντολές "άνωθεν" για πλήρη εξόντωση και συκοφαντία, όποιου δεν πάει με το ρεύμα της αίρεσης. Δεν είναι συνωμοσιολογία. Το βλέπουμε, να συμβαίνει.


Τρέμουν.
Φοβούνται μήπως μείνει -έστω και ένας- Ορθόδοξος.
Έστω και ένας αληθινός Ορθόδοξος, μεγάλη φλόγα Ορθόδοξης Πίστης, μπορεί, πάλι, στην Οικουμένη ν' ανάψει.
Όμως, το Πνεύμα το Άγιο, πάντα θα βρίσκει μια απλή και καθαρή ανθρώπινη καρδιά που θα Του προσφέρει Ανάπαυση.
Η αήττητος δύναμη του Τιμίου Σταυρού, θα σχίζει πάντα το καταπέτασμα της Ιστορίας, στα δύο.


Και πάντα κάποιοι,
-όπως γράφει κι ο Διονύσιος Σολωμός των Ελεύθερων Πολιορκημένων-
είν' έτοιμοι " στην άσπονδη πλημμύρα των αρμάτων
Δρόμο να σχίσουν τα σπαθιά, κι ελεύθεροι να μείνουν,
Εκείθε με τους Αδελφούς, εδώθε με το χάρο")

...............................................................................................................................................


Στη συνέχεια, θα παραθέσω το κείμενο όπως καταγράφεται στην Πατρολογία του Migne, επειδή πιστεύω, ότι η αληθινή και όχι η υποκριτική τιμή του Μάρτυρος και Ομολογητού, είναι η Μίμηση του Μάρτυρος.

Ας έχει η τίμια ψυχή σου, τις πρεσβείες του.

................................................................................................................................................



Ρώτησαν, λοιπόν. οι Διώκτες, ιερείς και απεσταλμένοι του Πατριάρχη Κωσταντινουπόλεως, τον Αγιώτατο Μάξιμο:
-Ου κοινωνείς τω θρόνω Κωνσταντινουπόλεως;( Δεν έχεις εκκλησιαστική κοινωνία -και σχέση με το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως;)


Και είπεν:
-Ου κοινωνώ(όχι, δεν έχω εκκλησιαστική κοινωνία και σχέση)καληώρα όπως οι διωκόμενοι Εσφιγμενίτες, έκοψαν την κοινωνία με το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, από το 1965, μέχρι σήμερα, για λόγους Πίστεως και Ορθοδοξίας,
δε θέλω να σε κουράσω με περισσότερα, δεν είναι αυτό το θέμα μου, σήμερα.

-Δια ποίαν , ου κοινωνείς, αιτίαν; είπον.
Απεκρίθη, (ο άγιος Μάξιμος ) ότι
τας Αγίας Τέσσερας Συνόδους εξέβαλον δια των εν Αλεξανδρεία γενομένων εννέα κεφαλαίων.
Και δια της εν ταύτη τη πόλει γενομένης παρά Σεργίου Έκθέσεως, και δια τούτο προσεχώς επί της έκτης Ινδικτιώνος εκτεθέντος Τύπου.

Και ότι όπερ εδογμάτισαν δια της Εκθέσεως , δια του Τύπου ηκύρωσαν.
Και καθείλον εαυτούς πολλάκις(και αυτοκαθαιρέθηκαν πολλές φορές)
Οι τοίνυν υφ'εαυτών κατακριθέντες
(αυτοί λοιπόν, που καθαιρέθηκαν μόνοι τους εξ αιτίας της αιρετικής ομολογίας τους)
και υπό των Ρωμαίων(και επίσης καθαιρέθηκαν και από την Εκκλησία της Ρώμης),
και οι μετά ταύτα επί της ογδόης Ινδικτιώνος γενομένης συνόδου καθαιρεθέντες,
ποίαν επιτελέσουσιν μυσταγωγίαν, ή ποίον Πνεύμα,τοις παρά των τοιούτων επιτελουμένοις επιφοιτά;
( ποια μυσταγωγία, λοιπόν, θα επιτελέσουν αυτοί που έπεσαν στην αίρεση ή ποιο Άγιο Πνεύμα επιφοιτά σε αυτούς που ιεροπρακτούν με αυτόν τον τρόπο ;)



Και λέγουσιν αυτώ:
(μια ερώτηση που και σήμερα την κάνουν με οργή και χλευασμό οι μοντερνιστές χριστιανοί, αιρετικοί ή αιρετίζοντες, προς τους Ορθόδοξους:)

-Συ μόνος σώζη, και πάντες απόλλυνται;
(Εσύ μόνος θα σωθείς και όλοι οι άλλοι θα χαθούν;)Και είπεν(στους Διώκτες του, ο Άγιος Μάξιμος):
-Ουδένα κατέκρινον οι τρείς Παίδες, μη προσκυνήσαντες τη εικόνι
πάντων ανθρώπων προσκυνούντων(ενώ την προσκυνούσαν πάντες οι άνθρωποι).
Ου γαρ εσκόπουν (διότι δεν πρόσεχαν)
τα των άλλων,(τι έκαναν οι άλλοι)
αλλ'εσκόπουν (φρόντιζαν )
όπως αν αυτοί μη εκπέσωσι της αληθούς ευσεβείας
( πώς αυτοί οι ίδιοι- οι Τρείς Παίδες, δηλαδή- δεν θα ξεπέσουν από την αληθινή ευσέβεια).

Ούτω (έτσι) και Δανιήλ βληθείς εις τον λάκκον των λεόντων,
ου κατέκρινεν τινά (δεν κατέκρινε κάποιον)
των μη προσευξαμένων τω Θεώ(από αυτούς που δεν προσευχήθηκαν στο Θεό)
-κατά το θέσπισμα Δαρείου - (σύμφωνα με την διαταγή του Δαρείου)
αλλά το ίδιον εσκόπησεν
(αλλά κοίταγε τι θα πράξει ο ίδιος, πώς δηλαδή, ο ίδιος, δεν θα παραβεί το Θέλημα του Θεού)

Και είλετο(προτίμησε) αποθανείν (να πεθάνει) και μη παραπεσείν τω Θεώ (παρά να αμαρτήσει ενώπιον του Θεού)
και , υπό της ιδίας μαστιγωθήναι συνειδήσεως( και να μαστιγώνεται από τη δική του συνείδηση)
επί τη παραβάσει( εξ αιτίας της παράβασης ) των φύσει νομίμων.

Καμέ ουν( και μένα, λοιπόν) 
μη δω ο Θεός(να μην επιτρέψει ο Θεός)
κατακρίναι τινά, (να κατακρίνω οποιονδήποτε)
ή ειπείν(ή να πω)
ότι εγώ μόνος σώζομαι.

Αιρούμαι δε αποθανείν( προτιμώ δε να πεθάνω)
ή θρόησιν έχειν περί το συνειδός
(παρά να έχω ταραχή στη συνείδηση )
ότι περί την εις Θεόν πίστιν
παρεσφάλην,
καθ' οιονδήποτε τρόπο
(ότι έσφαλα γύρω από την πίστη -την προς τον Θεό- κατά οποιονδήποτε τρόπο)

.....Το Πνεύμα το Άγιον δια του Αποστόλου, και αγγέλους αναθεματίζει,
παρά το κήρυγμα τι νομοθετούντας
(εφόσον νομοθετούν αντίθετα με το κήρυγμα των Αποστόλων).

(PG Μigne 90,120,121)

...............................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................


Κάθε φορά που διαβάζω αυτή την Ομολογία, οι σκέψεις και τα συναισθήματά μου δεν περιγράφονται.

Τι σχέση έχουμε σήμερα εμείς, οι χριστιανοί του γλυκού νερού, με αυτούς τους Πνευματικούς Γίγαντες;

Δεν περιμένω να μου απαντήσεις. Ούτε και θέλω.

Καλό ξημέρωμα, λατρεμένο μου

Σαλογραία






Και μία ακόμη πραγματικά χαριτωμένη ανάρτηση από το ίδιο ιστολόγιο:


Εσύ, περιστεράκι μου,

που πρωτομπαίνεις σε αυτό το μπλογκάκι

και ενδιαφέρεσαι για την ψυχική σου σωτηρία και έχεις φρικάρει με τα εκκλησιολογικά ξεσαλώματα 
του Πατριάρχη Βαρθολομαίου

μπορείς  διαβάσεις τα σχετικά  με τη Διακοπή  Μνημοσύνου...

(το δίνουν το δικαίωμα 

οι ιεροί κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας)

...πατώντας
πρώτον ΕΔΩ
και μετά...ΕΔΩ.

-Οι καιροί ου μενετοί!

-Για τήρα, οι αλλόθρησκοι 
τι λύσσα κακιά εξαπολύουν 
εναντίον ημών, των ονομαζομένων Χριστιανών,
πάρε, και κατάλαβε πόσο κοντά επικρέμαται, 
ως Σουλεϊμάν σπάθη, εκάστου η τελευτή...

-Και τι λόγο, μανδάμ, θα δώσουμε στο Χριστούλη
αν ξαφνικά, μας καλέσει σε Απολογία;
Με τι μούτρα θα Τον αντικρίσουμε;  

-Έλα μου ντε! 
Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι!
-Γι αυτό σε προειδοποιώ ποστάροντας τα ανωτέρω,
και αμαρτίαν ούκ έχω!


Πηγή




Σχόλιο:
Μετά από όσα διαβάσαμε και τα οποία ειλικρινώς αγνοούσαμε, και κυρίως μετά το 
"Αν και απλός μοναχός για εικοσιπέντε τουλάχιστον χρόνια ήταν ο κύριος εκφραστής της ορθόδοξης πίστης" θα σχολιάσουμε:
κρίμα που ο Άγιος Μάξιμος δεν περίμενε κι αυτός να βρεθούν τουλάχιστον 3 δεσποτάδες για να κόψουν όλοι μαζί ομαδικά το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των συν αυτώ ..

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


ΥΓ. Κρίμα που δεν ζούσε τότε, στα χρόνια του Αγίου Μαξίμου, ο κατά τ' άλλα αγαπητός μας κύρ-Παναγιώτης Τελεβάντος, να του κόψει την καλημέρα (όπως κόβει και σε εμάς τα σχόλια) και να του συστήσει να ΜΗΝ προχωρήσει σε διακοπή του μνημοσύνου στον Πατριάρχη, γιατί λέει αυτόματα γίνεται "σχισματικός" και φεύγει από την εκκλησία!


Ευτυχώς που δεν υπήρχε τότε η ΝΔ γιατί αν ζούσε ο κ.Τελεβάντος θα μας προέτρεπε να την ψηφίζουμε και αυτήν μέχρι να πεθάνουμε ..!  Αν τολμούσαμε να το αμφισβητήσουμε, θα μας λοιδορούσε! Τελικά μαζί με τα γηρατειά, συχνά έρχεται και ο φόβος, μην το ένα, μην το άλλο, .. καλύτερα στο κοτέτσι. Συνεχίστε την μνημόνευση του Πατριάρχη λοιπόν! Σε λίγο θα μνημονεύεται και ο αγιότατος Πάπας Ρώμης, στο Φανάρι συμβαίνει ήδη, δείτε:


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


....με την υποθεση του οικουμενισμου,πιο πολυ μαρτυρησαν απο σας οι Ορθοδοξοι,παρα απο τους οικουμενιστες,τετοια καταντια!
Τα δε σχισματα που εχουν κανει αλληλοαναθεματιζομενοι και αλληλοκαθαιρομενοι ,ειναι πιο πολλα απο ο,τι φτιαξαν οι προτεσταντες[βαπτιστες,αντβεντιστες,ευαγγελικοι,,πεντηκοστιανοι,ιεχωβητες κλπ
Απο το 1009 αρχισαν οι παπικοι τις κακοδοξιες.Οι πατερες μακροθυμησαν μεχρι το 1054,οπου εγινε στο σχισμα.
Εγω απο κανονες δεν γνωριζω,γνωριζω ομως αυτο που λεγει ο αγιος Κυριλλος Ιεροσολυμων
''Μεινε στο κοπαδι των λογικων προβατων και αποφευγε τους λυκους.Μη φευγεις απο την Εκκλησια,να αποστρεφεσαι αυτους που ασπαστηκαν τις αιρεσεις και αν δεν δοκιμασεις για πολυν καιρο,πολυν καιρο την μετανοια τους,μη βιαστεις να τους εμπιστευθεις , τον εαυτον σου[μη βιασθεις].Γινε εμπειρος Τραπεζιτης,κατεχοντας το καλο και μενοντας μακρια απο καθε κακο.κλπ''
Οι εχθροι Του αγιου Πνευματος ειναι πολλοι!
Η Αγια Εκκλησια μας η Ορθοδοξος,δεν χανει την Κεφαλη Της!
Ο αγιος Κυριλλος Ιεροσολυμων αγωνισθηκε εναντιον πολλων αιρεσεων[Αρειανων,Απολλιναριστων,Πνευματομαχων,αδιαταραχτος ,αλλα με υπομονη και θερμη πιστη επανεφερε απο τις ταραχες οσους ειχαν αποσχισθει απο τους κολπους της Εκκλησιας.Και ερχεται η Β Οικουμενικη,η οποια το 381 στην Κων/λη αναδεικνυει τον αγιο Κυριλλο ως ''στυλοβατη της Ορθοδοξιας''.
Επιτελους οι γοχ,κανετε που κανετε ντορο,αγαπημενο μου, μη καπελωνετε εκ του μακροθεν παρασυρροντας κοσμο ουτε να προσπαθειτε να τον πεισετε να ερθη στις συναξεις σας,γιατι πολλους ενοριτες χασαμε,με το θεμα του οικουμενισμου και κατεφυγαν στους παλιομερολογιτες,οι οποιοι αυτοι τους τραβηξαν και καλα να τους σωσουν.
χαιρετισμους αγωνιστικους!π

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Εμείς δεν ανήκουμε στον χώρο του πατρίου ημερολογίου, προς το παρόν τουλάχιστον.
Για να ακριβολογούμε, κατ ουσίαν τον "ανακαλύψαμε" πολύ πρόσφατα, μέσω άρθρων. Εκεί διαβάσαμε για τις διώξεις που όσοι -ορθώς- επέλεξαν να ακολουθήσουν το πάτριο ημερολόγιο υπέστησαν. Χρειάστηκε να χτίσουν ναούς από την αρχή, μοναστήρια κλπ. Τους τα πήραν ΟΛΑ. Θα δείτε δημοσιεύματα με τους εξευτελισμούς που υπέστησαν όσοι ευλαβείς ιερείς αρνήθηκαν να ακολουθήσουν το νέο ημερολόγιο. Εξευτελισμοί από αστυνομικά όργανα, διαπομπεύσεις, ξύρισμα ιερέων, ξυλοδαρμοί, μέχρι και θάνατοι.
Αλλά βλέπετε για αυτά δεν διαβάσαμε ποτέ τίποτε στα ορθόδοξα "χριστιανικά έντυπα". Μόνον για τις επισκέψεις τους Βαρθολομαίου μας ενημερώνουν..

Λίγο αργότερα μάθαμε για τα ανοίγματα των Οικουμενιστών, που παραδόξως ήταν τα ίδια πρόσωπα που προώθησαν και την αλλαγή του ημερολογίου. Τελικά μασονία και οικουμενισμός συμβαδίζουν.

Εμείς οφείλουμε να αποκαλύπτουμε τους "λύκους". Διαταγές δεν δίνουμε σε κανέναν. Ο καθένας είναι υπεύθυνος να κάνει την επιλογή του. Το ιστολόγιο μας, ειδικά τα σχόλια, είναι ανοιχτά σε όλους.

Πάντως θεωρούμε επιβεβλημένη την άμεση διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και όσων κοινωνούν με αυτόν και τις πράξεις του.

Ανώνυμος είπε...

Όταν η Ορθή Πίστη διώκεται και οι αυτοαποκαλούμενοι χριστιανοί δεν διώκονται, τότε τα έχουν βρει με τους αιρετικούς...
και σήμερα η Ορθή Πίστη διώκεται από τον Οικουμενισμό και όσοι ισχυρίζονται ότι είναι της Εκκλησίας δίχως να υποφέρουν οτιδήποτε για χάρη της Πίστεως, αν μη τι άλλο στέρηση Μυστηρίων αν όχι και στέρηση μισθού και κύρους στη κοινωνία, τα έχουν βρει με τους μασόνους οι οποίοι επίσης διαφημίζονται ως "χριστιανοί"...

Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.

Για άλλον λόγο μπήκα στο άρθρο, αλλά κατόπιν του παραπάνω ανώνυμου σχολίου είμαι υποχρεωμένος να γράψω δυο λόγια.

"Εγω απο κανονες δεν γνωριζω,γνωριζω ομως αυτο που λεγει ο αγιος Κυριλλος Ιεροσολυμων..."

Απο την στιγμή που δεν γνωρίζεις το Σύνταγμα της Εκκλησίας - Κανόνες - με ποια παρρησία και με ποια ιδιότητα θέλεις να δογματίσεις και να οδηγήσεις ψυχές;
Εαν κάνεις λάθος ( που κάνεις) έχεις σκεφθεί ότι θα δώσεις λόγο για το αίμα των ψυχών που σε άκουσαν και πλανήθηκαν;
Την ευθύνη του δογματίζω δημοσίως ( οδηγώ ψυχές) την αντιλαμβάνεται κανείς;

"Μεινε στο κοπαδι των λογικων προβατων και αποφευγε τους λυκους.Μη φευγεις απο την Εκκλησια,να αποστρεφεσαι αυτους που ασπαστηκαν τις αιρεσεις"

Ποιο είναι το κοπάδι των λογικών προβάτων; Μήπως είναι το κοπάδι που συλλειτουργεί παρέα με τους λύκους;;; Αυτό το κοπάδι εννοείς;;;
Οι Οικουμενιστές έχουν στους κόλπους τους όλους τους αρχαίους αιρετικούς αυτούς που εκδίωξε ο Κύριλλος που επικαλείσαι, και Αναθεματισμένους απο Οικουμενικές Συνόδους. Αυτή είναι η εκκλησία που μετέχει του καλού και αποστρέφεται το κακό;
Για τις συμπροσευχές με τους δαιμονολάτρες δεν ξέρεις τίποτε; Επίσημα άρχισαν το 1986 στην Ασσίζη ( βλέπε youtube στην διεύθυνση, αυτοί θα μας παραδώσουν στον αντίχριστο - αρκετά βίντεο )

Χωρίς να διεκδικώ το προορατικό σε ενημερώνω ότι στο εφεξής θα ξεκινήσει τσουνάμι αποτειχίσεων απο το νεο-οικουμενισμό που με θράσος αποκαλείτε εκκλησία, και θα ακουμπήσουν στο μη χείρον βέλτιστον = παλαιό και για τους πραγματικά ενδιαφερόμενους για την σωτηρία τους, θα απευθυνθούν σε αποκλειστικά αποτειχισμένους κληρικούς του παλαιού. Το γιατί θέλει πολλούς χαρακτήρες, και δεν έχουμε την δυνατότητα...
Γράφε σχόλια εν είδει ερωτήσεων και θα την βρείς την άκρη με τις απαντήσεις ( εαν και εφόσον είσαι ειλικρινείς )


Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Μόνο ένα παράδειγμα των Τριών νεότερων Ιεραρχών, Φωτίου Γρηγορίου Παλαμά και Μάρκου ευγενικού.
Οι Ιεράρχες του νεου τιμούν με την μεγαλύτερη μεγαλοπρέπεια αυτούς που απέδειξαν τις καραμπινάτες αιρέσεις του Πάπα, και την επαύριο συλλειτουργούν με τους Παπικούς. Αυτό είναι το λογικό κοπάδι που υπάγεσαι;

Ανώνυμος είπε...

Ας μην διαπληκτιστουμε,το εχω κανει με πολλους παλαιοημερολογιτες και το μονο που εισεπραξα ηταν χλευη και συκοφαντια.
Παραθετω δυο κειμενα και οποιος θελει ας μας εξηγησει.

''Και περι του Αββα Ιουλιανου οστις ητο τυφλος,αλλα ζηλωτης της Ορθοδοξιας,ελεγον οτι επειδη ο Πατριαρχης Ιεροσολυμων Μακαριος ητο αιρετικος Μονοθελητης,δεν ηθελε να συγκοινωνησει με αυτον και εμηνυσεν εις τον αγιον Συμεων τον θαυματοστοριτην λεγων:
- Ιδου ειμαι τυφλος και που να υπαγω δεν ηξευρω.Να κοινωνησω απο τας χειρας του Πατριαρχου δεν αναπαυομαι.Λοιπον ,φανερωσε μου τι ποιησω;;;;
Ο δε ιερος Συμεων του απεκριθη:
Μη αναχωρησης σε αλλον τοπον,ουτε να χωρισθης συ απο την Καθολικην Εκκλησιαν και λεγω σου οτι με την Χαριν Του Κυριου ημων Ιησου Χριστου,...
Κ α κ ο ν τιποτε δεν εχεις, ο υ τ ε β λ α π τ ε σ α ι .
Γιγνωσκε δε τουτο.Οτι οποταν ο Πατριαρχης ελθη εις το Μοναστηριον και
Λειτουργηση,εχετε 'υτου περα ενα μεγαν Γεροντα Πατρικιον καλουμενον ο οποιος ισταται εξω του ιερατειου πλησιον του διακονικου τοιχου της Εκκλησιας κ την ωρα τηςν της εκτελεστικης ευχης της θειας αναφορας,αυτος λεγει την ευχην μ υ σ τ ι κ ω ς .
Εκεινου λογιζεται η αναφορα κ οχι του κακοφρονος Μακαριου δια την αναξιοτητα του.
1

Ανώνυμος είπε...

2
Εις αγιος Γερων εκαθητο στα μονιδρια,ο οποιος απο την απλοτητα του,εκοινωνει οπου και αν ευρισκε λειτουργιαν ειτε Ορθοδοξος ειτε κακοδοξος ιερευς ελειτουργη
[Σημ: τοτε οι μονοθεληται ησαν μεμιγμενοι με τους Ορθοδοξους]
Οταν επλησιασεν ο καιρος της τελευτης του εφανη προς αυτον Αγγελος Κυριου
''Ιδου το τελος σου η λ θ ε ,με ποιους θελεις να σε ενταφιασωμεν με τους αλλους η καθως με τους ιεροσολυμιτες;;;;''
Ο δε Γερων ειπε οτι δ ε ν η ξ ε υ ρ ε !
Λεγει αυτω ο αγγελος:
''Σκεψου κ μετα τρεις ημερες ερχομαι και μου λεγεις''
Συλλογιζομενος ο Γερων απηλθεν εις αλλον Γεροντα,ο οποιος του εφανερωσεν τον λογον του Αγγελου,οστις ακουσας εμεινεν αφωνος.
''Ειπε μοι Γερων που μεταλαμβανεις τα Αχραντα Μυστηρια;;;''
Λεγει αυτω ο οσιος :
''Οπου αν ευρω'' ''προσεχε,αλλην φοραν απο αλλους μη κοινωνησεις παρα μονον απο τους Ορθοδοξους οι οποιοι δεχονται τας τεσσας ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΦΟΥ ΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΑΙ ΤΗΝ Δ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΔΕΝ ΕΔΕΧΟΝΤΟ.
Αληλθεν ο Γερων εις το κελλιον του οπου την τριτην ημεραν κατεφανη ο Αγγελος κ λεγειν του:
''Τι εγινε Γερων,αστοχασθης με ποιους να καταρταγης;;;'
Αυτος δε απηντησε πως θελει να καταταγη με τους Ιεροσολυμιτας.
Τοτε ο αγγελος ειπε καλως,,,,καλως!
Σημ///ειχε αποφασισει να κοινωνει μονον απο τους Ορθοδοξους ιερεις και εφυγε με την αποφαση .]
Διοτι ευθυς μετα την ομολογια του αυτη,παρεδωσε την ψυχην του
Αυτο δε εγινε ινα μη χασει τους κοπους του!

Ανώνυμος είπε...

3
Ευχαριστω για αυτο τον ελεγχο ''με ποια παρησια θελεις να οδηγησεις ψυχες''
Απαντω στην ερωτηση,πως εγω διαμαρτυρια εκανα ενωπιον των ιεραρχων κ των συνανθρωπων μου για τα κακως δρωμενα μιας οικουμενιστικης κινησης,η οποια εξεληχθη σε παναιρεση ,αλλα επρεπε και να το αποδειξω.
Εκανα λοιπον με τη βοηθεια Του Θεου,πα'ολα τα εμποδια τα αδυνατα δυνατα και κατεθεσα τις θεσεις των αγιων Πατερων.Κανονολογος δεν ειμαι,αυτα ειναι για αλλες πνευματικοτητες.Οπως μου ειπε και ο Γερων μου''μεχρις εκει!''....υπαρχουν αλλοι .
Βλεπεις οι αγιοι γεροντες γνωριζαν τους Κανονες της Εκκλησιας και ερμηνευαν λαβε τον αγιορειτη Νικοδημο,ο οποιος ερηνευει ιερους Κανονες με ακριβεια,δεν ειναι οι Κανονες προχειροι να τους εξφενδονιζεις οπως ναναι εαν δεν εχεις τα καταλληλα εφοδια και τον φωτισμο Του αγιου Πνευματος,αλλα και την περισταση,την κατασταση,την οικονομια,την ανοχη,τον τροπο κλπ που θα χειρισθεις,ετσι ωστε να μην παρασυρεις και την Εκκλησια στα βραχια.Ειναι ο καιρος του σιγαν κ καιρος του λαλειν,καιρος που θα πετας πετρες και καιρος που θα λαμβανεις και καιρος υπαρχει για ολα αλλα και περιστασις.
Γνωριζω και για τις συμπροσευχες και για ολα και δεν συμφωνω,δεν συμφωνω.
Βλεπω εχουν οικουμενιστικοποιηθει ολα,παρ''ολα αυτα,δεν κλονιζομαι ως προς το οτι υπαρχει η Κεφαλη μας Ο Κυριος Ημων Ιησους Χριστος,ο οποιος γνωριζει πως να διορθωνει,πως να ανεχεται,πως να δινει ευκαιριες η αναλογα παραδιδει στη μωρια ολους οσους δεν πιστευουν.Η αδελφικη σχεση των Ορθοδοξων εκκλησιων προυποθετει πνευματικη συμπνοια και αρμονια,αλλα βλεπουμε ο κοσμος κατα τους ποιμενες πινει νερο και κατα τις πραξεις αυτων μιμειται.
Οφελος η Εκκλησια δεν εχει εφοσον υπαρχει αταξια και οπου υπαρχει αυτη,εκει σεισμοι,ασθενειες,πολεμοι,κακοπραγιες και κακοδοξιες κ δρομοι που οδηγουν στον θανατο.
Δεν εχω να πω κατι αλλο απο αυτο που συνιστα ο γερ.Επιφανιος Θεοδωροπουλος στα δυο ακρα.
Επισης,παρακαλω σας οι λοιποι που διαβασατε τη συνομιλια να μη σκανδαλισθητε!
Εχω μαθει να βλεπω οπως βλεπω τους αδελφους κ τις αδελφες πνευματικα και οχι οπως νομιζουν καποιοι.
Εγω μιλουσα διαρκως για τον Πατερα μας και εκεινοι με διαπομπευαν!
Τελος ,δεν ξερω τι θα απογινει,εχει Ο Θεος!
Σαςευχομαι ''καλη Παναγια''...
Με το καλο να περασουμε και αυτη την Σαρακοστη και η Παναγια μας ,να μας ευλογησει και να δεηθει,για τα παιδια της εκει στο αγιον Ορος,τα παιδια της Θεομητωρος.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Εν πρώτοις δεν διαπληκτίζομαι με κανέναν.
Πάμε τώρα στην ουσία.
Κανείς άγιος ΔΕΝ έχει το αλάθητο, αλλά δυστυχώς κάποιοι και μάλιστα μεγάλοι είχαν γίνει και οι ίδιοι αιρετικοί...

Ιδου ενα δείγμα:
κάποιοι από τους μεγαλύτερους Ιεράρχες του 4ου αιώνος, είχαν υιοθετήσει Ωριγενιστικές δοξασίες με αιχμή του δόρατος τον Γρηγόριο Νύσσης καθώς έγραψε και βιβλίο, ενώ κάποιοι άλλοι Καππαδόκες δεν δέχονταν το βιβλίο της αποκαλύψεως. Λίγο αργότερα υιοθετήθηκε η χιλιαστική δοξασία, ανάμεσά τους ήταν ο Παπίας Ιεραπόλεως, ο Ειρηναίος της Λυών, ο Ιππόλυτος Ρώμης, ο Τερτυλλιανός και άλλοι.
Σημειωτέον
Εκατοντάδες Ιεράρχες στις Οικουμενικές Συνόδους είχαν αιρετικές θέσεις, μέχρι του εναντίον.
Ο Γεράσιμος ο Ιορδανίτης δεν δεχόταν την 4η Οικουμενική Σύνοδο. Ο Ισαάκ ο Σύρος είχε υιοθετήσει τον Νεστοριανισμό. Περαιτέρω τις περισσότερες αιρέσεις κήρυξε ο Αυγουστίνος, καθώς ήταν ο Ιδρυτής του Φιλιόκβε, και της αιρέσεως περί απολύτου προορισμού.
Ο Γεννάδιος Σχολάριος έκανε δεκτόν το Βάπτισμα – επίχυση των Παπικών… Ουδείς αλάθητος Γι’ αυτό η Εκκλησία έχει Συνοδικό σύστημα.

Οι Κανόνες είναι Ξεκάθαροι.
Μπες στην σελίδα μου Μαρτυρική Εκκλησία στην ετικέτα Κανόνες.
Οτι απορία έχεις γράψε ενα σχόλιο σε όποια ανάρτηση θέλεις και θα σου απαντήσω με αποδείξεις.

Είμαι με το παλαιό αλλά με κανέναν απατεώνα και θεομπαίχτη παλαιοημ/τη
Ελπίζω να σε καλύπτει αυτή η θέση.

ΥΣ
Τα δυο άκρα του θεοδωρόπουλου
Τότε ο ίδιος γιατί έγερνε apriori μονόπατα σαν τον πύργο της Πίζας;;;
Γράφε Μεταλληνός Θ.Ζήσης Σαράντης Σαράντος κλπ

Η αλήθεια είναι Μονόδρομος και Φως, ενω οι θολολόγοι σας κηρύττουν σύγχυση για να σου πασάρουν στο τέλος, κάτσε και μόλις ξεκαθαρίσουν τα πράγματα κόβουμε...
Ημουν νιος και γέρασα.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.