Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Ερώτημα προς ΕΞΙ ΚΥΚΚΩΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ: Γιατί δεν υπεραπισθήκατε την πίστιν την αμώμητον; Γιατί ονομάσετε «Εκκλησίες» τους αιρετικούς;;; "μετρήθηκες, ζυγίσθηκες και βρέθηκες λειψός"

Στους Πανιερωτάτους μητροπολίτες που προέρχονται από την παλαίφατη Μονή του Κύκκου και δη στον Καθηγούμενο κ. Νικηφόρο
απλώς θυμίζουμε την επιγραφή που (όπως αναφέρει το βιβλίο του προφήτη Δανιήλ) εμφανίστηκε στον τοίχο την ώρα που, διασκέδαζε με τους καλεσμένους του ο βασιλιάς της Βαβυλώνος Βαλτάσαρ: Μενέ, θεκέλ, φαρές.


Τους υποβάλλω επίσης το ερώτημα: 
Πανιερώτατοι,γιατί δεν υπεραπισθήκατε την πίστιν την αμώμητον και αφήσατε να αλωνίζουν οι οικουμενιστές;
 Ήταν ανάγκη να ονομάσετε «Εκκλησίες» τον εκπεσόντα της αληθείας Παπισμό, τον κακόφρονα και κατακερματισμένο Προτεσταντισμό, τον παραπαίοντα Αγγλικανισμό με τις γυναίκες «επισκόπους» και τον καταδεδικασμένον από Οικουμενικές (κι όχι δικαιολογημένα αμφισβητούμενες) Συνόδους Μονοφυσιτισμό; 


Όσο κι αν κραυγάζει, μετά υψηλού κηρύγματος, υψηλά ιστάμενος ταγός ότι οι πιο πάνω ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ είναι (άκουσον, άκουσον!!!) «αδελφές Εκκλησίες» οι ιεροί κανόνες, που καταπατήθηκαν σκαιότατα στο Κολυμβάριο, βοούν και λέγουν: αέρα δέρετε και μάτην κοπιάτε. 
Ή μήπως έχετε κι εσείς την εντύπωση πως είναι «σκωληκόβρωτοι»;

απόσπασμα, το είδαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.