Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

13 παλικάρια ενός χωριού (από τα πολλά που ρωτήθηκαν) μεταφέρανε 75 σακιά (2 τόνους πέτρας). Χρωματίζοντας τες έφτιαξαν ελληνική σημαία 25 τμ στην πλαγιά του χωριού τους! Υπερήφανοι Έλληνες...υπερήφανοι Ζαρκινοί! Το σχόλιο μας.

Όπως πλέον οι περισσότεροι θα γνωρίζετε, στην πλαγιά του χωριού μας δεσπόζει η εθνική μας σημαία. Την θαυμάσαμε από την ανάρτηση μας στη σελίδα μας στο facebook που ταξίδεψε σε όλη τη χώρα και καταλάβαμε όλοι μας πως όταν οι Έλληνες μονοιάζουν , τότε μεγαλουργούν. 






Χωρίς κανένα χρηματικό ή άλλο κίνητρο, 13 παιδιά του χωριού (από τα πολλά που ρωτήθηκαν) μεταφέρανε 75 σακιά πέτρας στην πλαγιά του λόφου του προφήτη Ηλία.
Με τους 2 τόνους πέτρας καλύψαμε 25 τετραγωνικά της πλαγιάς και χρωματίζοντας τες φτιάξαμε την ελληνική σημαία.
Όι πέτρες αυτές είχανε περισσέψει από την κατασκευή των 2 στρατοπέδων του χωριού που κατασκευάστηκαν μισό αιώνα πριν. Δεν ήταν εύκολο και ας φαίνεται μικρό με το μάτι! Το φτιάξαμε βάζοντας πλάτη, μια λέξη που έχει ξεχαστεί από τη γενιά μας.


Για την ιστορία θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε πως επί βασιλείας στην πλαγιά του βουνού "Κοκκιναδάκι", υπήρχε ένα στέμμα που έφτιαξαν και συντηρούσαν οι φαντάροι των στρατοπέδων. Ήταν ένας κυκλικός τοίχος μικρού ύψους αλλά μεγάλης διαμέτρου που διατηρήθηκε έως τη χούντα.
Τότε με ανώτερη διαταγή το στέμμα διαλύθηκε και τη θέση του πήραν τα γράμματα 21 ΑΠΡΙΛΙΌΥ
Με το τέλος της χούντας το στρατόπεδο έκλεισε και τα γράμματα χάθηκαν…έως τις 17 ΑΥΓΌΥΣΤΌΥ 2016 όπου μακριά από κάθε πολιτική καθοδήγηση η εθνική μας σημαία πήρε τα ινία.


Στο σημείο αυτό θα ήταν ορθό να ευχαριστήσουμε τους εξής νέους που έκαναν τον κόπο αυτό:
  • Βούλγαρης Αναστάσιος
  • Νικατσιός Σταμάτιος
  • Μητρουλιάς Παναγιώτης
  • Μουράτης Αλέξανδρος και Θεόφιλος
  • Κουκούδας Δημήτριος
  • Αγναντής Νικόλαος
  • Βαρελάς Χρήστος
  • Ντόντης Βαγγέλης
  • Αμπλιανήτης Χρήστος
  • Καματσέλος Κυριάκος και Σταμάτιος.


Την ιδέα συνέλαβα εγώ, ο τελευταίος εξ’αυτών, αλλά

1) ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ: "Ο ΑΧΡΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ …ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ". 2) Απάντηση στον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο για τις νέες προκλητικές του δηλώσεις.

 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ: 
"Ο ΑΧΡΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ …ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ".  

Παρακολούθησα το βίντεο που ανάρτησε, χθες, η εκλεκτή ειδησεογραφική ιστοσελίδα της Εορδαίας «Τα Νέα της Πτολεμαΐδας» και ομολογώ πως θαύμασα το θάρρος και την παρρησία του ηγουμένου της μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα. Ο π. Παΐσιος «έσπασε» τη συνομωσία της σιωπής και το αρρωστημένο και αντιχριστιανικό κλίμα του φόβου, της υποτέλειας και του ραγιαδισμού που κυριαρχεί στην ελλαδική Εκκλησία, και είπε τα πράγματα με τ’ όνομά τους. 
«Όλα τα 'σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά» (Σολωμός). Αυτός είναι τίτλος που αρχικά σκέφτηκα να βάλω στο άρθρο που διαβάζετε τώρα. Και σαν φωτογραφία, είχα σκοπό να βάλω τον πίνακα του Γύζη με το «κρυφό σχολειό». 
Δυστυχώς, μπορεί σε πολιτικό επίπεδο να έπεσε η δικτατορία το 1974 και να έχουμε δημοκρατία. 
Σε εκκλησιαστικό επίπεδο, όμως, έχουμε «δικτατορία»! 
Στην Εκκλησία του Χριστού, στην οποία, κατ’ εξοχήν, θα έπρεπε να πνέει αέρας ελευθερίας, κυριαρχεί …φόβος και τρόμος! Κανείς δεν τολμάει να πει την αλήθεια: ότι έχουμε αιρετικό Πατριάρχη και Αρχιεπίσκοπο! Ότι την Εκκλησία μας τήν λυμαίνεται μια φοβερή αίρεση, η παναίρεση του Οικουμενισμού. Φοβούνται οι ιερείς μας να μιλήσουν, γιατί θα πέσουν στη δυσμένεια των επισκόπων, φοβούνται και οι επίσκοποι να εκφραστούν για να μην πέσουν στη δυσμένεια του αρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου, του μεγάλου δικτάτορα της Εκκλησίας μας!


Ειδικά στη Βόρειο Ελλάδα, όπου έχει μια κάποια δικαιοδοσία το Οικουμενικό Πατριαρχείο, οι μητροπολίτες τρέμουν και μόνο με την ιδέα ότι μπορεί να χτυπήσει το τηλέφωνο και στην άλλη άκρη της γραμμής να είναι ένας οργισμένος Πατριάρχης! Τους λούζει κρύος ιδρώτας και μόνο με τη σκέψη! 
Το ομολόγησε και ο μητροπολίτης μας δυο φορές: 
Η πρώτη ήταν το 2005, όταν του τηλεφώνησε ο ηγούμενος της μονής Αγίας Τριάδος Γατζέας Βόλου, ο π. Γρηγόριος, για να διαμαρτυρηθεί στον π. Θεόκλητο γιατί απομάκρυνε από το Ναό της Αγίας Σκέπης Πτολεμαΐδας τον π. Μελέτιο Βαδραχάνη. Ο π. Γρηγόριος ήταν πνευματικό παιδί του π. Αυγουστίνου, γνώριζε προσωπικά το μητροπολίτη μας και μ’ αυτό το θάρρος τού τηλεφώνησε. Ο π. Θεόκλητος ομολόγησε ότι φοβάται τον Πατριάρχη. 
Η δεύτερη φορά ήταν λίγα χρόνια αργότερα, στη γιορτή του ηγουμένου της μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Εορδαίας, του π. Μαξίμου Καραβά. Έτυχε να κάθονται δίπλα δίπλα ο μητροπολίτης μας και ο π. Θεόδωρος Ζήσης, Καθηγητής της θεολογικής σχολής του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, άνθρωπος διεθνούς κύρους. Κάποια στιγμή ο Καθηγητής γύρισε και ρώτησε τον π. Θεόκλητο: «Σεβασμιώτατε, τί κατάσταση είναι αυτή; Έως πότε θα ανέχεσθε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο να ατιμάζει την Εκκλησία μας;» Ο π. Θεόκλητος απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Τον φοβόμαστε πάτερ Θεόδωρε. Είναι πολύ σκληρός»!

Ναι, είναι αλήθεια αυτό που είπε ο σεβ. μητροπολίτης μας. Πίσω από το γλυκό, μειλίχιο και ειρηνικό πρόσωπό του «Πατριάρχη του Γένους», του «Πράσινου Πατριάρχη», που τον προβάλουν συνεχώς τα ΝεοΤαξικά ΜΜΕ (γιατί άραγε;), κρύβεται ένας «πολύ σκληρός» και αδίστακτος άνθρωπος. 
Θα σας αναφέρω δυο, μόνο, παραδείγματα: 
Πρώτον, σύμφωνα με μαρτυρία του μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου, το 1989 ο κ. Βαρθολομαίος «καθαίρεσε» …τηλεφωνικώς (!) τον τότε μητροπολίτη Θυατείρων Μεθόδιο, επειδή έμαθε ότι ο Μεθόδιος έκανε ένα δυσμενές σχόλιο για το πρόσωπό του! Ούτε εκκλησιαστικό δικαστήριο, ούτε απολογία… Τίποτα! «Όπως είσαι, φύγε!» 
Δεύτερον, το 1994, οργισμένος με την αντι-ουκουμενιστική δράση του θεολόγου Νίκου Σωτηρόπουλου, συγκάλεσε στο Φανάρι ένα αντικανονικό μόρφωμα που το ονόμασε «Μείζων και Υπερτελή Σύνοδο» και «αφόρισε», με συνοπτικές διαδικασίες, τον αγωνιστή θεολόγο, χωρίς να τον καλέσει σε απολογία, χωρίς να καλέσει μάρτυρες, χωρίς να απαγγείλει κατηγορητήριο και χωρίς να του κοινοποιήσει τον «αφορισμό»! Ο άνθρωπος έμαθε ότι «αφορίστηκε» από …τις εφημερίδες! Ζήτησε από το Πατριαρχείο να του στείλουν όλα τα πρακτικά της ψευτοσυνόδου (στην οποία πλαστογράφησαν και την υπογραφή του τότε Αρχιεπισκόπου Κύπρου!) και δεν του τα έστελναν! Αναγκάστηκε να τα ζητήσει με εξώδικο, μέσω δικηγόρου! Φοβερά πράγματα! Τα γνωρίζει αυτά ο κόσμος που τον ραίνει με ροδοπέταλα στις συχνές επισκέψεις που κάνει στην Ελλάδα; Ακόμη και στα πλέον φασιστικά και ολοκληρωτικά καθεστώτα καλούσαν σε απολογία τους αντιφρονούντες και τους απήγγειλαν ένα κατασκευασμένο, έστω, κατηγορητήριο!

Ήταν τόσο γελοίος αυτός ο ψευτοαφορισμός που οι περισσότεροι μητροπολίτες δεν τον αναγνώριζαν (χωρίς να το πουν, όμως, φανερά!). Υπ’ όψιν ότι ο θεολόγος Νίκος Σωτηρόπουλος ήταν πνευματικό παιδί και «το δεξί χέρι» του π. Αυγουστίνου Καντιώτη. Αρκετοί είπαν ότι ο Πατριάρχης τον «αφόρισε» για να εκδικηθεί τον π. Αυγουστίνο που συνεχώς ήλεγχε τον Οικουμενισμό. Το γεγονός αυτό πλήγωσε πολύ το Γέροντα. Θυμάμαι, το 1995, ήμουν φοιτητής στην Αθήνα και έτυχε να βρίσκομαι στην μεγάλη αίθουσα της οδού Ζωοδόχου Πηγής 44. Ανέβηκε στο βήμα για να μιλήσει ο π. Αυγουστίνος, αλλά πριν ξεκινήσει την ομιλία του κάλεσε κοντά του τον Σωτηρόπουλο, τον αγκάλιασε και… άρχισε να κλαίει σαν μικρό παιδί! «Είναι περίλυπη η ψυχή μου έως θανάτου», είπε, με λυγμούς. «Δεν θα ησυχάσω αν δεν αποκατασταθεί η αδικία που έγινε εις βάρος του Νίκου. Αναθέτω το θέμα του στο Χριστό» φώναξε, και έδειξε την μεγάλη επιγραφή από την Αγία Γραφή που κρεμόταν στον τοίχο «Έως θανάτου αγώνισαι υπέρ της Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου!» (Σοφία Σειράχ 4, 28)».
Και ερωτώ: Τί έκανε ο π. Θεόκλητος γι’ αυτό το θέμα; Αγωνίστηκε καθόλου να αρθεί ο ψευτοαφορισμός ή αδιαφόρησε τελείως και, σαν να μην συνέβη τίποτα, συνέχισε κανονικά τις επικοινωνίες και τις φιλίες του με τον άνθρωπο που προδίδει την Ορθοδοξία και καταπλήγωσε τον Γέροντά του, τον π. Αυγουστίνο; Σχεδόν σε κάθε επίσκεψη του ασεβή Πατριάρχη σε ελληνικό έδαφος (ακόμη και στη μακρινή Κρήτη!) τρέχει να τον υποδεχθεί! Στην κηδεία, όμως, του Νίκου Σωτηρόπουλου, πρόπερσι, δεν πήγε! Ίσως να φοβήθηκε μήπως του τηλεφωνήσει και τον μαλώσει ο αρχιαιρεσιάρχης του σβησμένου Φαναρίου! Αλλά και το 2010, στην κηδεία του π. Αυγουστίνου, τόσο ο μητροπολίτης Θεόκλητος, όσο και ο τότε πρωτοσύγκελος π. Ιουστίνος Μπαρδάκας, αρνήθηκαν να

Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Ντροπή: ο μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς, ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ του Αγίου Κοσμά, τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης Ειρηναίο και τον Αρκαλοχωρίου!

Ενώ στην εκκλησία μας ζούμε κοσμοϊστορικές στιγμές, είναι μάλλον φανερό πλέον, ότι άδικα περιμένουμε από τους αποκαλούμενους "παραδοσιακούς" δεσποτάδες να διακόψουν το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου και την εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση του οικουμενισμού και τα φερέφωνα της.

Μακάρι να διαψευστούμε αλλά αισθανόμαστε ότι κάποιοι επίσκοποι μας κοροϊδεύουν (γράφουν όμως από κανένα κείμενο ο καθένας, όπως πχ ο Γόρτυνος εδώ, για να εφησυχάζουν τον λαό, και μετά ξανακάθονται στον μαλακό θρόνο τους -αν δεν στείλουν και απολογητικό γράμμα συγνώμης και αιώνιας αφοσίωσης στον Πατριάρχη, όπως έκανε στο παρελθόν εδώ). 

Εξαίρετοι "ομολογητές"..
Με τέτοιους "ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα", μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι..
και μάλλον αυτό θέλουν.
πηγή φωτογραφίας

Δείτε δημοσιεύματα από την πρόσκληση του μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά προς τον αρχιεπίσκοπο Κρήτης Ειρηναίο, μόλις 2 μήνες μετά την (ψευδο) Σύνοδο.

"Εύγε" κ.Κοσμά..


Πηγή φωτογραφίας : e-nafpaktia.gr

πηγή φωτογραφίας agrinioculture.gr 
Πηγή φωτογραφίας agrinionews


Πριν την απόλυση της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Κοσμάς ευχαρίστησε ιδιαιτέρως τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ Ειρηναίο, για την παρουσία του στη γενέτειρα του Αγίου Κοσμά και για τον μεγάλο κόπο τον οποίο έκανε για να έλθει να ευλογήσει την τοπική μας Εκκλησία, παρά το βεβαρυμένο πρόγραμμά του.

«Κι όμως, ήρθατε με πολύ χαρά» τόνισε ο Σεβασμιώτατος κ. Κοσμάς, «για να προστήτε των λατρευτικών εκδηλώσεων επί τη μνήμη του μεγάλου προστάτου μας και Πολιούχου Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. 
Ήρθατε να τελέσετε το μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας, να μας ευλογήσετε, και το απόγευμα κατά την περιφορά της εικόνος του Αγίου μας, να μας προσφέρετε λόγον οικοδομής, λόγο Αγίου Κοσμά.
Ομολογώ, χωρίς να θέλω να φιλοφρονήσω, πάντα από τότε που γνωριστήκαμε, με εδίδασκε η ταπείνωσή σας, η απλότης σας, η πραότης σας, η ειληκρινής ευσέβειά σας 

Όλοι οι Αιτωλοακαρνάνες, κληρικοί και λαϊκοί, σας ευχαριστούμε σήμερα και ταπεινά ευχόμαστε να σας χαρίζει ο Κύριος, δια πρεσβειών του Αγίου Κοσμά, έτη πολλά κατά πάντα υγειή και αγιασμένα, για να διδάσκετε και να οδηγείτε κάθε ψυχή του ποιμνίου σας στη σωτηρία.(...)».
πηγή κειμένου


Σεβασμιότατε Κοσμά, σειρά έχει τώρα να καλέσετε και τον πατριάρχη Βαρθολομαίο!
Τα εντυπωσιακά χαλιά όπως βλέπουμε τα έχετε έτοιμα, στρωμένα.

Να σας "ευλογήσει" κι αυτός... να σας "οδηγήσει" και αυτός "στην σωτηρία" (με τους καρδινάλιους και τις αιρετικές επισκοπίνες)
Φέρνουν πολύ "ευλογία" οι αιρετικοί οικουμενιστές; 
Τελικά την αποδεχόμαστε την σύνοδο στην Κρήτη κ.Κοσμά;

Κάποιοι όσο κι αν ελπίζουμε να αποδειχθούν γίγαντες, πολύ φοβόμαστε ότι θα παραμένουν πάντα "νάνοι". Ίσως έτσι συνήθισαν.
Μακάρι να διαψευστούμε. Πάντως τα σημάδια που βλέπουμε μέχρι τώρα, δεν είναι καθόλου καλά.
Στην πιο κρίσιμη καμπή, ήπιαν όλοι τους το αμίλητο νερό. Έτσι έκαναν οι ομολογητές;

Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ. Η απάντηση μας στα τσιράκια του ΣΥΡΙΖΑ.


Έτσι ανταμείβει η "νέα τάξη" τους πρόθυμους υπηρέτες

Τον θυμάστε τον ανεκδιήγητο συριζαίο...που δήλωνε ότι "Πομάκοι, Ρομά και Μουσουλμάνοι της Θράκης .. .είναι όλοι ένας ΣΥΜΠΑΓΕΣ Τούρκικο πράγμα";


Τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ....
διέγραψε την Σαμπιχά Σουλεϊμάν ...επειδή τόλμησε να δηλώσεi Ελληνίδα κι όχι Τουρκάλα;
Κάνει διεθνή καριέρα τώρα ο αστραπόγιαννος ...όπως όλοι οι πρόθυμοι...


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγχαρητήρια του Προέδρου της Βουλής στον Δημήτρη Χριστόπουλο για την εκλογή του ως προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου

Τα θερμά συγχαρητήριά του εξέφρασε ο Πρόεδρος της Βουλής, κ. Νικόλαος Βούτσης, στον κ. Δημήτρη Χριστόπουλο για την εκλογή του στη θέση του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (FIDH).


Ο Πρόεδρος της Βουλής στο συγχαρητήριο τηλεγράφημά του αναφέρει:
«Αγαπητέ κ. Δημήτρη Χριστόπουλε,
Με τη βεβαιότητα ότι θα διαδραματίσετε έναν ιδιαίτερα θετικό ρόλο από τη νέα θέση ευθύνης θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εκλογή σας ως Προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και να σας ευχηθώ καλή και αποτελεσματική δουλειά.

Είμαι βέβαιος για την επιτυχία στα νέα καθήκοντά σας, αφού για πολλά χρόνια έχετε δώσει σημαντικό δείγμα γραφής στην πρώτη σειρά της τεκμηρίωσης και διεκδίκησης κρίσιμων θεμάτων που άπτονται δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, μέσα στην κοινωνία αλλά και στις διαδικασίες διαβούλευσης στη Βουλή, όποτε αυτό απαιτήθηκε
».


Στα τσιράκια του ΣΥΡΙΖΑ και στις ατελείωτες ΜΚΟ, συνήθως χρηματοδοτούμενος από τον Σόρρος, δίνουμε την απάντηση μας, μέσα από το ιστολόγιο "Πομακοχώρια":

ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ

Την Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016 έγινε στις Καπναποθήκες «Π» εκδήλωση με τίτλο «Γιορτή της Θράκης - Μια νύχτα πολυσυλλεκτικής μουσικής». Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από το

ΓΡΑΜΜΟΣ 2016. ΤΙΜΗΘΗΚΑΝ οι ΠΕΣΟΝΤΕΣ των ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ που συνέτριψαν την κομμουνιστική ανταρσύα 1946-1949. Ρεπορτάζ, φωτογραφίες, ΒΙΝΤΕΟ. Επίμαχα σχόλια.

ΓΡΑΜΜΟΣ 2016

ΤΙΜΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ 
ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΡΙΨΑΝ ΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΑΡΣΙΑ 1946-1949.

Την Κυριακή 28-08-2016 τελέσθηκε με λαμπρότητα η εθνικοθρησκευτική εκδήλωση μνήμης - Επέτειος της Νίκης του Στρατού μας στο Γράμμο και το Βίτσι έναντι των κομμουνιστοσυμμοριτών του «Δ.Σ.Ε.» που αιματοκύλησαν την πατρίδα κατά τα έτη 1946-1949. Στο Γράμμο (Βούρμπιανη Κονίτσης) έγινε το καθιερωμένο μνημόσυνο στη μνήμη των πεσόντων Αξιωματικών , Υπαξιωματικών και Οπλιτών του Ελληνικού Στρατού καθώς και των Πεσόντων της, θρυλικής ,Ελληνικής Βασιλικής Χωροφυλακής ιερουργούντος του Μητροπολίτη Δρυινπουπόλεως Πωγωνιανής κ Κονίτσης κ. κ. Ανδρέα.


Εκατοντάδες προσκυνητών (άνω των 1.000 ατόμων) κατέκλυσαν τη Βούρμπιανη με δεκάδες λεωφορεία να φέρνουν προσκυνητές από όλη την Ελλάδα. Διοργανωτής της εκδήλωσης μνήμης ήταν η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (Ε.Α.Α.Σ) παρ/μα Ιωαννίνων. 
Επίσης παρέστησαν οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής Αιτωλοακαρνανίας κ. Μπαρμπαρούσης Κων., Παππάς Χρήστος και ο Ευρωβουλευτής-Αντιστράτηγος ε.α. Επιτήδειος Γεώργιος .



Μετά το μνημόσυνο εντός του ναού και τoν εθνικό Ύπμνο (που έψαλλαν ΑΠΑΝΤΕΣ δυνατά), ο κόσμος μετέβει στο προαύλιο όπου έγινε έπαρση σημαίας ακολούθησε προσκλητήριο νεκρών, εψάλη τρισάγιο στο μνημείο Πεσόντων και τηρήθηκε ενός λεπτού σιγής στη μνήμη των στρατευμένων παλικαριών που έπεσαν ηρωικά στο Γράμμο. 
Έπειτα απεύθυνε χαιρετισμό ο πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ. Αθηνών Υποστράτηγος ε.α. Δανιάς Ευάγγελος. Υπογράμμισε τη σημασία της ανάληψης της Αρχιστρατηγίας από τον Αλ. Παπάγο στη σύντομη Ιστορική ομιλία του για την Νίκη των Ενόπλων Δυνάμεων τον Αύγουστο του 1949.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ Ιωαννίνων Αντιστράτηγος ε. α. κ. Κωστούλας Δημ. εκφώνησε τον πανηγυρικό λόγο της ημέρας. Με ένα σύντομο χαιρετισμό του καλωσόρισε τους προσκυνητές που προσήλθαν και φέτος στην εκδήλωση μνήμης. Στηλίτευσε την απουσία της επίσημης Πολιτείας από το ιερό μνημόσυνο. Εξήρε τη σημασία της θυσίας των πεσόντων του Στρατού και της Χωροφυλακής σε Γράμμο και Βίτσι.





ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΑΠΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΔΡΕΑ:
Τέλος στην ομιλία του ο Σερβασμιώτατος Μητροπολίτης Κονίτσης κ .κ. ΑΝΔΡΕΑΣ , εμψύχωσε και αναπτέρωσε το φρόνημα των προσκυνητών με ένα πύρινο λόγο. Εξήρε τη θυσία των στρατευμένων παιδιών της εποχής που έπεσαν ηρωικά τότε υπέρ Πίστεως και Πατρίδος. Καυτηρίασε την προκλητική ενέργεια του ΚΚΕ που πήγε στο Λιτόχωρογια να τιμήσει τους αντάρτες του Δ.Σ.Ε. που επιτέθηκαν το 1946 στον Σταθμό Χωροφυλακής. Τόνισε και ο ίδιος τη σημασία της θυσία της Χωροφυλακής και της Αστυνομίας Πόλεμων και των Ενόπλων Δυνάμεων κατά τα έτη του συμμοριτοπολέμου 1946-49. Έκλεισε το λόγο του καλώντας το λαό να παραμείνει πιστός στις Χριστιανικές και εθνικές αξίες.


ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ - ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΦΑΝΩΝ
Τέλος και ο Βουλευτής της Χ.Α. κ. Παππάς, έκανε ένα σύντομο χαιρετισμό αναφερόμενος στα γεγονότα της εποχής, στον πατέρα του που πολέμησε και τραυματίστηκε και κάλεσε τους παραβρισκομένους να φέρνουν τα παιδιά τους σε τέτοιες εκδηλώσεις οφειλόμενης μνήμης κι τιμής.

Ακολούθησε κατάθεση πολλών στεφάνων: από τον Μητροπολίτη Κονίτσης κ. Ανδρέα, τον Βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ. Παππά, την Ε.Α.Α.Σ. Αθηνών, Ε.Α.Α.Σ. Ιωαννίνων, απόστρατους αξιωματικούς της Πολ. Αεροπορίας, ο τότε μαχητής του Γράμμου Αντιστράτηγος ε.α. Κόρκας για τη Λέσχη καταδρομών-Ιερολοχιτών, η Εθνική Αντίσταση Ε.Ο.Ε.Α-ΕΔΕΣ-ΠΕΣΕΑ, ο κ. Μπαφατάκης, η Εθνική Αντίσταση Ε.Ο.Ε.Α.-ΕΔΕΣ Άρτας κ. Θεοχάρης, η εθν. Αντίσταση ΕΟΕΑ-ΕΔΕΣ Πρεβέζης, οι απόστρατοι της Χωροφυλακής και Αστυνομίας Ιωαννίνων & Άρτης, απόστρατοι της Αστυνομίας Πόλεων, η ένωση Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Ν. Λαρίσης, η Βασιλική Ένωση Ιωαννίνων κ. Γ. Τόσκας και Κονίτσης, οι έφεδροι αξιωματικοί Ν. Ιωαννίνων και Πρεβέζης, η Εθν. Αντίσταση Π.Α.Ο.-ΥΒΕ κ. Βουλγαρόπουλος Διον., η Β’ Μοίρα Καταδρομών, ο σύνδεσμος Καταδρομέων-Ιερολοχιτών Μακεδονίας, για τους μαχητές της Κρήτης ο κ. Ι. Φατσέας εκπρόσωπος από τους «Ανεξ. Έλληνες», κ.α.

-Η σεμνή εκδήλωση τελείωσε με την ανάκρουση του εθνικού Ύμνου. 
Κείμενο συνεργάτη της ομάδας "ο Παιδαγωγός"


Σχόλια προς τον μητροπολίτη Ανδρέα:
1) Επαινούμε τον αγωνιστή μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης Ανδρέα, που συνεχίζει να παραβρίσκεται και να τιμά τους πεσόντες στον κομμουνιστοσυμμοριτοπόλεμο. 
Τα χιλιάδες παλικάρια στρατιώτες, αξιωματικοί, χωροφύλακες κλπ, του Ελληνικού Στρατού, που πολέμησαν, πέθαναν ή τραυματίστηκαν δικαιούνται τιμής και μνήμης.
Οι ψυχές τους δικαιούνται ένα τρισάγιο.


2) Τον Επαινούμε ακόμη επειδή έκλεισε την ομιλία του με την ευχή της ΕΝΩΣΗΣ της Βορείου Ηπείρου με την Ελλάδα
Δεν ζήτησε ούτε γενικά και αόριστα "ανθρώπινα δικαιώματα" ούτε ημίμετρα όπως η Αυτονομία. Ως κομμάτι ελληνικής γης που οι ξένοι αποφάσισαν το 1913 να το παραχωρήσουν στην Αλβανία, ως γη  από αρχαιοτάτων χρόνων ελληνική, ως γη ποτισμένη με ελληνικό αίμα, απαιτεί ΔΙΚΑΙΩΣΗ.


3) Επαινούμε ακόμη τον μητροπολίτη Ανδρέα που όταν είδε φλας να φωτογραφίζουν μέσα στον ναό έσπευσε να παρακαλέσει να μην λαμβάνονται φωτογραφίες εντός του ναού. (οι ελάχιστες φωτογραφίες και τα πολύ σύντομα βίντεο που τραβήξαμε εντός του ναού, λήφθηκαν χωρίς φλας και απολύτως διακριτικά)
Συγκρίνετε την στάση του με τους υπόλοιπους μητροπολίτες που ποζάρουν ασταμάτητα από κάθε οπτική γωνία και δημοσιεύουν μετά τις φάτσες τους, τις πολυτελής μήτρες, τα εγκόλπια και τα επιγονάτια στα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων.


4) Λυπηθήκαμε όμως πολύ όταν ακούσαμε με τα αυτιά μας τον μητροπολίτη Ανδρέα να

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Ένας ιερέας ομολογεί στους πιστούς το συνειδησιακό του δίλημμα και την τελική του απόφαση και τους καλεί αν είναι παλικάρια να τον ακολουθήσουν. Ένας πιστός ξεσπά .. (βίντεο).

Συγχαρητήρια κατ αρχήν στον συνάδελφο Εμμανουήλ Δημήτρη, για την άμεση, αυθεντική του παρέμβαση μέσα στον ναό. 


https://www.youtube.com/watch?v=FvjDwwo5lDQ



Συγχαρητήρια και στον ιερέα για την ειλικρίνεια στην παρέμβαση του. 
Εκφράζει και αυτός το συνειδησιακό του δίλημμα (που θα έπρεπε σήμερα να έχει κάθε ευσυνείδητος ιερωμένος): μπορεί ο επίσκοπος του (ο Φλωρίνης Θεόκλητος) να μην είναι ο ίδιος αιρετικός (οικουμενιστής), αλλά υπέγραψε 2 φορές προσκαλώντας τον Πάπα (η τελευταία στην Λέσβο) και μετά την (ψευδο)σύνοδο στην Κρήτη  υποδέχθηκε τον Βαρθολομαίο στη Βέροια (δείτε εδώ και εδώ) και συλλειτούργησε μαζί του. 


Οφείλει λοιπόν ο ιερέας να σταματήσει να μνημονεύει τον μητροπολίτη Θεόκλητο αφού συνκοινωνεί με αιρετικούς. 
Αυτό προστάζει η συνείδηση του και και υπάρχουν πιστοί που δεν έρχονται στον ναό του για αυτόν ακριβώς τον λόγο (γιατί συνεχίζει και τον μνημονεύει).

Ο ιερέας αναμένει τους αγιορίτες (να κόψουν το μνημόσυνο).
Βέβαια ήδη αρκετοί αγιορίτες έχουν ήδη πάψει να μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο, απλά μένει να επισημοποιηθεί και να ανακοινωθεί ως κοινή απόφαση.
Αν όμως δεν υπήρχαν αγιορίτες; Δεν θα έπρεπε να διακοπεί το μνημόσυνο; Τι λέει η εκκλησιαστική ιστορία και οι ιεροί κανόνες;

Ακούστε την φωνή του πιστού. 
Χαιρόμαστε που οι φωνές πολλαπλασιάζονται ανά την Ελλάδα. 
Ευχόμαστε σύντομα να γίνουν μαζικά πραγματική πράξη αντίδρασης-αντίστασης.

Αντιλαμβάνεστε γιατί κάποιοι δεσποτάδες θέλουν τους πιστούς μόνον ως ντεκόρ στις φιέστες τους (συλλείτουργα σε ονομαστικές τους εορτές και στις υποδοχές ιερών λειψάων και εικόνων). Γιατί ακριβώς φοβούνται την αλήθεια όπως θα έβγαινε από τα στόματα των πιστών.

ακούστε και την τοποθέτηση του ιερέως. Αναγγέλλει ότι θα διακόψει κι αυτός το μνημόσυνο. Καλεί τους πιστούς που είναι παλικάρια, να τον ακολουθήσουν. π.Παϊσιος Παπαδόπουλος, Ιερά Μονή Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα Φλώρινας. Την ευχή σου να έχουμε πάτερ  :





τα βίντεο είδαμε εδώ
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών " Ο Παιδαγωγός"

Ο Μπουτάρης αποκάλεσε τα Σκόπια «Μακεδονία» και η ΑΛΩΣΗ της πόλης της Θεσσαλονίκης μέσα από κραυγαλέα παραδείγματα. Σχόλια, με αφορμή και την ίδρυση νέου ορθοδόξου κόμματος.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ – ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ –
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ




Δείτε το βίντεο:



το είδαμε εδώ

Σχόλιο:
Ο Μπουτάρης ως "πιστό σκυλί" της Νέας Τάξης, συνεχίζει απτόητος το έργο του.
Από τα gay pride μέχρι τους Τούρκους και τους Εβραίους. Άψογος "αποδομητής" μιας πόλης με ελληνορθόδοξη ιστορία, αξίες και ιδανικά. Του αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια για τις επιτυχίες του. Πέρα από τις γυμνές ποδηλατοδρομίες και τα gay pride που καθιέρωσε, μέχρι Αλβανική πλατεία έκανε απέναντι από τον Σιδηροδρονικό σταθμό.
Πρόσφατη βράβευση του Μουτάρη από τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής!, δείτε εδώ


Μην ξεχνάμε ότι εκλέχτηκε στον Δήμο Θεσσαλονίκης επειδή η ίδια η ΝΔ φρόντισε να εκλεγεί (θυμηθείτε ότι ακόμη και η Ντόρα Μπακογιάννη στήριζε Μπουτάρη).
Μην ξεχνάτε ότι ο έτερος υποψήφιος Δήμαρχος στον β' γύρο (στις δημοτικές εκλογές του 2010), ο υποψήφιος της ΝΔ Κώστας Γκιουλέκας, είναι επίτιμος πρόεδρος και μόνιμος θαμώνας των Ρόταρυ στη Θεσσαλονίκη (δείτε  εδώ). Ομοίως και ο κ.Σταύρος Καλαφάτης (αντίπαλος Μπουτάρη στις εκλογές του 2014), όπως μπορείτε να είτε εδώ.






Η Νέα Τάξη είναι εδώ, και φοράει διάφορα προσωπεία. 
Από την μασονοκρατούμενη ΝΔ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη που υπερασπίστηκε και υπερψήφισε το σύμφωνο "συμβίωσης ομοφυλοφίλων",

μέχρι υπηρέτες όπως ο Τσίπρας και ο Λεβέντης που με διαφορετικά επιχειρήματα, καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα:  πρέπει να ξεπουλήσουμε τη χώρα.
Μόλις τελειώσουν οι παραλίες και τα φιλέτα και τα χρεωμένα ξενοδοχεία, σειρά έχουν τα οικόπεδα με το φυσικό αέριο.. Γι αυτό πρέπει πάντα να χρωστάμε. Όπως χρωστάνε όλες οι αποικίες.


Μην ξεχνάτε ότι τον Κυριάκο Μητσοτάκη τον περίμενε μετά "Βαϊων και κλάδων" τα Θεοφάνια στην Θεσσαλονίκη ο μητροπολίτης Άνθιμος (λίγο πριν τις τελικές εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ), δείτε εδώ.




Η Θεσσαλονίκη, η πόλη μας,  δυστυχώς "έχει πέσει". 
Από τον Ζουράρη (που προβαλλόταν ως μεσσίας από ορθόδοξα ιστολόγια, δείτε πχ εδώ), 





μέχρι την Θεολογική Σχολή όπου κάποιοι "Σωτηρικοί" καθηγητές, υπερψήφισαν την ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, (δείτε τα ονόματα τους εδώ).

Ο ένας μετά τον άλλον, οι "ηγέτες" εξαγοράζονται, ο καθένας λαμβάνοντας το "πινάκιο φακής" που του αναλογεί (από δεσποτικούς θρόνους βουλευτικές έδρες και έδρες στις θεολογικές σχολές και θεολογικές ακαδημίες, μέχρι τακτοποίηση υιών και θυγατέρων)..
(Για να μην κατηγορούμε μόνον την ηγεσία, γι αυτό δυστυχώς νοιάζονται και αρκετοί  "χριστιανοί" της πόλης μας: πως θα βολέψουν τα παιδιά τους. Πάνε τα χρόνια που έβγαιναν στον δρόμο να αντιδράσουν με διαδηλώσεις και πορείες για το σχολείο Ιστορίας της Α' Λυκείου, για το νόμο για τις εκτρώσεις, για την Μακεδονία και την Βόρειο Ήπειρο. Στις ελάχιστες περιπτώσεις "αντιδράσεων", περιοριζόμαστε σε κυριλέ εκδηλώσεις με άφθονους προσκεκλημένους επισήμους, για να διατηρούμε τα "κονέ" με την εξουσία ..)




Όταν η ίδια η μητρόπολη Θεσσαλονίκης παραχωρεί αίθουσες της και χαιρετίζει εκδηλώσεις των Ρόταρυ (δείτε εδώ), τότε σε ποιους έχουμε να ελπίζουμε;



Όταν ένας δεσπότης δεν έχει ηθική αναστολή να καταπατήσει ιερούς κανόνες για να "μετατεθεί" από την Αλεξανδρούπολη στην Θεσσαλονίκη (εκκλησιαστικώς, το να εγκαταλείψει ένας επίσκοπος το ποίμνιο του για να πάει σε άλλη, καλύτερη μητρόπολη, χαρακτηρίζεται "μοιχεπιβασία"), 
είναι αυτονόητο ότι πιθανότατα δεν θα έχει ηθικές αναστολές και στο μέλλον. 


Θυμηθείτε ότι ο Μπουτάρης ανακοίνωσε ότι συμφωνεί ο Άνθιμος να γίνονται συναυλίες μέσα στον ιερό ναό του Αγ.Γεωργίου στη Ροτόντα! δείτε εδώ. Και πράγματι, έγιναν οι συναυλίες, χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως αντίδραση από την μητρόπολη.

Μέχρι και το Άγιο Όρος, που πάντα στήριζε πνευματικά την πόλη της Θεσσαλονίκης, τώρα, λίγο μετά την ληστρική σύνοδο της Κρήτης που αναγνώρισε τους αιρετικούς ως "εκκλησίες", ψελλίζει κάτι ασυναρτησίες μην τολμώντας να διακόψει επί τέλους το μνημόσυνο του οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου και να ομολογήσει την αλήθεια.
Μόνον μερικές εκατοντάδες κελιώτες μοναχοί, που δεν έχουν πολυκατοικίες και "φιλέτα" και "πάρκινγκ" στο Assos Odeon, τόλμησαν και αντιδρούν και φυσικά διώκονται (διαβάστε για τις απίστευτες διώξεις τους, σειρά αναρτήσεων μας εδώ).

Το μεγαλύτερο αμάρτημα της πλειοψηφίας των ορθοδόξων πιστών είναι "ο μεσσιανισμός"
Περιμένουν ακόμη έναν πολιτικό ή κάποιους "παραδοσιακούς" δεσποτάδες ή ιερωμένους να τους σώσουν, αντί να

Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Οι πιστοί συνεχίζουν να δείχνουν τον δρόμο του αγώνα! Νέες αγωνιστικές πρωτοβουλίες σε Βόλο, Κρήτη και Θεσσαλονίκη

Σχόλιο:
3 νέες αγωνιστικές επιστολές- τελεσίγραφα από ορθοδόξους πιστούς από Βόλο,  Κρήτη και Θεσσαλονίκη. 

Αφού επαινέσουμε όσους είχαν την πρωτοβουλία, τις προσυπογράφουμε και τις παραθέτουμε διαδοχικά: 


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 
ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ - ΛΑΪΚΩΝ 
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ 
ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ


Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, ὡς πλήρωμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης, μετά ἀπὸ προσεκτικὴ μελέτη τῶν πεπραγμένων καὶ ἀποφασισθέντων τῆς ἐπονομαζόμενης «Ἁγίας καὶ Πανορθοδόξου» Συνόδου τῆς Κρήτης, ποὺ ἔλαβε χώρα στὸ Κολυμπάρι ἀπὸ 19 - 23 Ἰουνίου 2016 καὶ ἀντιπαραβάλλοντας τὶς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου αὐτῆς μὲ τὴν ὅλη Ὀρθόδοξη Παρακαταθήκη, ἀποδεικνύεται ὅτι οἱ ἀποφάσεις αὐτὲς εἶναι ξένες καὶ ἀντίθετες μὲ τὰ παραδεδομένα τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῶν Ἁγίων Τοπικῶν καὶ Οἰκουμενικῶν Συνόδων, σὲ βαθμὸ ποὺ νὰ χαρακτηρίζεται «κακόδοξη», «ψευδοσύνοδος» καὶ «ληστρικὴ»
Διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς, σᾶς ἐπισυνάπτουμε τὴν ἄκρως θεολογικὴ καὶ ἐπιστημονικὴ μελέτη τοῦ κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου, Καθηγητοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Κανονικοῦ Δικαίου, Θεολόγου καὶ Δικηγόρου παρ’ Ἀρείῳ Πάγῳ, (δείτε την εδώ) καθὼς καὶ τὴν μελέτη τοῦ κ. Δημητρίου Τσελεγγίδου, Καθηγητοῦ Θεολογίας Α.Π.Θ. (δείτε την εδώ)


Ὡς ἐκ τούτου καὶ κατὰ πιστὴ ἐφαρμογὴ τῆς θεωρητικῆς καὶ βιωματικῆς διδαχῆς τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, σᾶς ἐνημερώνουμε ὅτι θὰ διακόψουμε κάθε ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία:
α) Μὲ τοὺς ὑπογράψαντες ἐπισκόπους.
β) Μὲ τοὺς ἐπισκόπους ποὺ δὲν ὑπέγραψαν τὰ κείμενα τῆς Συνόδου, ἀλλὰ διατηροῦν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς ὑπογράψαντες. Βασιζόμενοι στὴν ὀρθόδοξη διδαχὴ, ἡ μὴ καταγγελία ἐκ μέρους τους τῆς παρεκτροπῆς τῆς Συνόδου τοῦ Κολυμπαρίου, δὲν τοὺς ἀπαλλάσσει ἀπὸ τὴν εὐθύνη καὶ τοὺς καθιστᾶ – διὰ τῆς σιωπῆς, ἤ ἀδιαφορίας, ἤ κρυφῆς ὑποστήριξης – συνεργούς στὴν καθιέρωση καὶ ἐξάπλωση τῆς κακοδοξίας.


Διακηρύσσουμε τὴν ὑποστήριξη καὶ συμπόρευσή μας μὲ τοὺς ἁγιορεῖτες Πατέρες, ἀλλὰ καὶ μὲ ὅσους ἄλλους ἀδελφοὺς διέκοψαν, κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὸν ἐκφραστὴ τῆς κακοδοξίας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο καὶ μὲ τοὺς περὶ αὐτὸν κρυφούς καὶ φανερούς συνεργάτες ἐπισκόπους.


Δηλώνουμε ὅτι, δὲν κρίνουμε τὴν ἐγκυρότητα τῶν μυστηρίων ποὺ τελοῦν οἱ Οἰκουμενιστὲς, οὔτε ἀποφαινόμαστε γιὰ τὴν παρουσία τῆς Θείας Χάριτος σὲ αὐτοὺς καὶ στὶς ἱεροπραξίες τους, κατὰ μίμηση τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ ἐναπέθεταν αὐτὸ τὸ ἔργο, στὴν ἁρμοδιότητα κάποιας μείζονος Συνόδου.
Ἐπίσης δηλώνουμε ὅτι, δὲν δημιουργοῦμε, οὔτε σκοπεύουμε νὰ δημιουργήσουμε ἄλλη «Ἐκκλησία», μὲ ξεχωριστὲς «συνόδους» καὶ διοικητικὰ ὄργανα.


Οἱ συνειδήσεις μας δέν ἀνέχονται ἄλλη συμπόρευση μὲ τὴν κακοδοξία καὶ τοὺς κακοδόξους, ποὺ περιφέρονται μὲ «κώδιον προβάτου». Σᾶς καλοῦμε, μέ αὐτὴν τὴν ὑστάτη παράκληση, νὰ προασπίσετε καθηκόντως τὴν Ὀρθόδοξη Παρακαταθήκη ποὺ παραλάβαμε ἀπὸ τούς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὶς Ἁγίες Συνόδους. Νὰ προστατέψετε τὸ ποίμνιό σας, ἀπὸ τούς ὑπερασπιστὲς τῶν ποικίλων αἱρέσεων καὶ τοῦ ἐπάρατου Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ ὁμογενοποιεῖ τὶς κακοδοξίες μὲ τὴν Ὀρθοδοξία καὶ δημιουργεῖ μεταλλαγμένη θεολογία καὶ παράδοση καὶ ἐκ τῶν ὑστέρων, νά ἀπορρίψετε τὴν λεγομένη Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο.
Σεβασμιώτατοι, Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, ἐὰν ἐσεῖς καθηκόντως δὲν τὴν ἀπορρίψετε, σᾶς προειδοποιοῦμε ὅτι ἐμεῖς δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσουμε, ἀλλὰ θὰ ἀκολουθήσουμε τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας, πού ἐκφράζεται μὲ τὴν ἀπάντηση τῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς πρὸς τὸν Πάπα Πῖον τὸν Θ΄ τὸ 1848, «Παρ' ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἠδυνήθησαν ποτὲ εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὑπερασπιστὴς τῆς Θρησκείας ἐστὶ αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῶν Πατέρων αὐτοῦ».
Εὐελπιστώντας ὅτι θὰ ὀρθοτομήσετε τὸν λόγο τῆς ἀληθείας,


Διατελοῦμεν μετὰ τιμῆς καὶ σεβασμοῦ,
Ὀρθόδοξοι Κρῆτες.


Οἱ ὑπογραφές νὰ ἀποστέλονται:

Ἠλεκτρονικά στὴν διεύθυνση: e-mail orthodoxoi.krites@yahoo.gr 
Ταχυδρομικῶς στὴν διεύθυνση: Τ.Θ. 26, 73014 ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΧΑΝΙΑ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ:




Επιστολή διαμαρτυρίας Θεσσαλονικέων 
προς την Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας

Εν Θεσ/νικη 24-8-2016


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Προς την Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας.
Κοινοποίηση
Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους
Πολιτική Δοιήκηση Αγίου Όρους
Υπουργείο Εξωτερικών


Σεβαστοί Πατέρες,
Είμαστε προσκυνητές πολλά έτη στο ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, στο διάστημα αυτών των χρόνων, διδαχθήκαμε άπο εσάς πόσο καταστροφικές είναι οι ΑΙΡΕΣΕΙΣ (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ-ΠΑΠΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ-ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟΣ κ.α.) για την πίστη μας και την ψυχή μας.


Με αυτές τις διδαχές προσπαθούμε και αγωνιζόμαστε στη βιότη μας. Αν κάτι έχει αλλάξει απ’ αυτές, παρακαλούμε να μας κάνετε κοινωνούς των αλλαγών , αλλιώς δεν κατανοούμε γιατί εκδιώκονται ΜΟΝΑΧΟΙ ενώ συμφωνούν και ομολογούν αυτά που εσείς διδάσκετε.

Ο τρόπος που ενεργείτε και περισσότερο η αφωνία και το θολό τοπίο είναι που μας μπερδεύει, και όχι η ξεκάθαρη θέση των ΜΟΝΑΧΩΝ που αντιδρούν.

Ιδιαίτερα μετά τις αποφάσεις , της ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, οι οποίες είναι πλέον επίσημα κείμενα και δεσμευτικά κατά τον ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ, είναι επιτακτική ανάγκη να γνωρίζουμε τη θέση σας για τα κείμενα που μας δεσμεύουν.

Παρακαλούμε δώστε λύση και απάντηση στο ερώτημα μας με αγάπη και όχι με αυταρχισμό.



ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ
Τυριτίδης Αλέξανδρος
Τυριτίδης Νικόλαος
Τυριτίδης Γρηγόριος
Τυριτίδης Σταύρος
Τσακλίδου Ελένη
Κυρατζάκου Σοφία
Βασιλειάδης Θεόδωρος
Βασιλειάδης Κοσμάς
Βασιλειάδου Σοφία
Σιολόγκας Παναγιώτης





ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΒΟΛΟΥ

Υπεύθυνος Επικοινωνίας : Νικόλαος Σακαλάκης του Ευαγγέλου
ΒΟΛΟΣ 24/08/2016
(Αγίου Κοσμά του Αιτωλού)


Σεβαστοί Πατέρες της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους

Στις ημέρες μας έλαβε χώρα στην Κρήτη η σύγκλιση μιας συνόδου Ορθοδόξων Επισκόπων – προκαθημένων, με πρωτοβουλία του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/λεως. Προσπάθησε, ανθρωπίνως, η σύνοδος αυτή να παρουσιασθεί ως η διευθυντική έκφραση της ορθόδοξης σκέψης και ζωής. Αποδείχθηκε όμως, ότι βίωνε την οικουμενιστική αίρεση. Αυτό αντανακλάται στις αποφάσεις της.


Πολλοί Αγιορείτες Πατέρες, σε ανοικτή επιστολή τους, σας ανέλυσαν εύστοχα την πραγματικότητα αυτή. Το ίδιο έπραξε και ο π. Σάββας Λαυριώτης, στην απολογία του προς την Ι. Μονή Μεγίστης Λαύρας.
Κανονικώς κρινόμενες και Ορθοδόξως αντιμετωπιζόμενες οι θέσεις τους, βλέπουμε ότι είναι σύμφωνες με τη διαχρονική διδασκαλία και πρακτική της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Γιατί λοιπόν ασκούνται διώξεις;



Σεβαστοί Πατέρες, βλέπουμε ότι τοποθετηθήκατε απέναντι στη σύνοδο και στον κ. Βαρθολομαίο με συνειδησιακό ρυθμό ασύμφωνο προς την Ορθόδοξη πίστη καθώς και προς παλαιότερες τοποθετήσεις του Αγίου Όρους.
Γιατί αυτή η αλλοίωση του Ορθόδοξου φρονήματός σας;

Από την αλλοίωση αυτή προέρχονται και οι πικροί καρποί, που είναι οι διώξεις των μοναχών. Στ’ αλήθεια, όμως, έχουμε δίωξη του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ.

Πονούμε εν Κυρίω, εν Χριστώ Ιησού. Και ο πόνος μας αυτός είναι και η διαμαρτυρία μας.
Να είσθε σίγουροι, ότι για κάθε διωκόμενο Ορθόδοξο θα ισχύσει το ψαλμικό: «όπλω κυκλώσει σε η αλήθεια αυτού». (Ψαλ 90,4)



Κοινοποίηση:

Ι. Μονή Μεγίστης Λαύρας
Ι. Μονή Χιλανδαρίου
Πολιτικό Διοικητή Αγίου Όρους
Υπόλοιπες Μονές Αγίου Όρους



Με τιμή και σεβασμό οι υπογράφοντες:

Ενα Ρώσικο ντοκιμαντέρ για το Βυζάντιο το οποίο μας δείχνει το μέλλον.

Δείτε ένα ντοκιμαντέρ Ρωσικής παραγωγής με την σύνοψη της Βυζαντινής ιστορίας και με ιδιαίτερο βάρος στα διαχρονικά προβλήματα και αδυναμίες που οδήγησαν στην πτώση της αυτοκρατορίας και την φυσικά την άλωση της Πόλης.
Πέρα όμως από τα παραπάνω το ντοκιμαντέρ αυτό εάν μελετηθεί όπως πρέπει θα αποτελέσει τον απόλυτο οδηγό για την κατανόηση της γεωπολιτικής σκέψης της σύγχρονης Ρωσίας του Πόυτιν .Οι Ρώσοι δείχνουν να έχουν μελετήσει βαθιά την Βυζαντινή ιστορία.
Η διαφθορά , η άρνηση των χριστιανικών αξιών , η άνοδος των ολιγαρχών , η απάθεια του λαού στις τελευταίες δεκαετίες πριν την ολοκληρωτική πτώση αλλά κυρίως η επιρροή της δύσης με τον οικονομικό και εμπορικό έλεγχο σύμφωνα με το ντοκιμαντέρ αποτέλεσαν τις διαχρονικές αιτίες για την πτώση του Βυζαντίου.



Εάν κάποιος πάρει την διήγηση το Ρώσου Αρχιμανδρίτη στην ομολογουμένως υπερπροσεγμένη παραγωγή και την προσαρμόσει στην σημερινή γεωπολιτική πραγματικότητα και κινήσεις του Πόυτιν θα διαπιστώσει ότι το ντοκιμαντέρ στην πραγματικότητα δεν αναφέρεται στο παρελθόν , αλλά στο μέλλον που οραματίζεται ο Πούτιν, όραμα της αναβίωσης της αυτοκρατορικής Ρωσίας με την Μόσχα ως τρίτη Ρώμη και πάντα απαλλαγμένη από τα λάθη του Βυζαντίου εκ των οποίων το βασικότερο ήταν οι σχέσεις με την Δύση και οι παραχωρήσεις που έγιναν υπέρ της.
Σε κάθε περίπτωση η ενδελεχής έρευνα και η τεκμηριωμένη παράθεση των ιστορικών γεγονότων έστω και σε τόσο περιορισμένο χρόνο δίνει μια απάντηση στους νεόκοπους ερασιτέχνες αναλυτές-ιστορικούς-παντογνώστες οι οποίοι πιπιλάνε την καραμέλα της Κερκόποτας που δήθεν άνοιξαν οι ''κακοί'' παπάδες χωρίς βέβαια να κρύβει την ενδοτικότητα και το τουρκοπροσκύνημα μέρους της Βυζαντινής ελίτ . Απάντηση δίνει και σε όσους προσπαθούν να περάσουν το μήνυμα ότι οι υπερασπιστές της Πόλης ήταν μόνο οι αρχαιολάτρες και όψιμοι δωδεκαθεϊστές του Πλήθωνα Γεμιστού οι οποίοι στην πραγματικότητα αποτέλεσαν μια από τις αιτίες διάλυσης της αυτοκρατορίας.
Ωστόσο το ντοκιμαντέρ δίνει έμφαση στην οικουμενικότητα του Βυζαντίου και την πολυπολιτισμικότητα του εις βάρος της Ελληνικότητας του , υποστηρίζοντας ότι το Βυζάντιο αποτελούσε πρωτίστως ως αυτοκρατορία Ρωμαϊκού τύπου και λειτουργούσε ως χωνευτήρι λαών και δευτερευόντως ως κράτος με Ελληνικά χαρακτηριστικά. Το θέμα δεν είναι εάν έχει δίκαιο ή όχι , το νόημα κρύβεται αλλού.Το ντοκιμαντέρ αποτελεί έμμεση πρόσκληση προς τα Ευρωπαικά ανατολικά και ορθόδοξα κράτη για την ένωση τους με τη Ρωσία και την δημιουργία μια νέας αυτοκρατορίας ,της Ευρασιατικής , με την υπόσχεση ότι όλοι θα είναι ίσοι και όχι μόνο οι Σλάβοι.
Greek Spirit
το είδαμε εδώ

Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Οι Δειλοί: ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΟΛΑΣΗ

Στον εξωνάρθηκα τοῦ Ι.Ναού της Μεγίστης Λαύρας (εκεί που διώκονται οι θαρραλέοι αγωνιστές αντι-οικουμενιστές Μοναχοί ) ἱστορεῖται ὁ Παράδεισος καὶ ἡ Κόλαση.

Στὴν Κόλαση ὑπάρχουν πολλὲς κατηγορίες κολασμένων, μέσα σὲ διάφορες τυραγνίες καὶ βασανιστήρια.

Σὲ μία ἀπ’ αὐτὲς και πρωτοι κατά σειρά ,περιγράφονται ὅλοι οἱ: ΔΕΙΛΟΙ-ΠΟΡΝΟΙ-ΜΑΓΟΙ-ΦΟΝΕΙΣ-ΒΔΕΛΥΡΟΙ και άλλοι .


Ἐντύπωση μᾶς κάνει πὼς ἀκόμη καὶ οἱ δειλοί, ποὺ φοβοῦνται ἢ δὲν κρίνουν φρόνιμο νὰ ἐκθέσουν τὸν ἑαυτὸ τους μπροστὰ στὴν Ὁμολογία Τοῦ Χριστοῦ,(και ιδιαίτερα στην σημερινή Οικουμενιστική εποχή) θὰ κολασθοῦν πρώτοι και ἐξίσου μαζὶ μὲ τοὺς μάγους, τοὺς παλιανθρώπους καὶ ἄλλους, ἔστω καὶ ἐὰν αὐτοὶ οἱ δειλοὶ ὑπῆρξαν κατὰ τὰ ἄλλα, ἠθικοί, ἥσυχοι, «καλοὶ χριστιανοί» κ.ἅ.

¨ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΣ¨


Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Η αλήθεια πίσω από τη φωτογραφία με τον Κύπριο αιχμάλωτο και τον Τούρκο στρατιώτη

Ο ηρωικός υπερασπιστής της Κύπρου που οι Τούρκοι εισβολείς τον συνέλαβαν και του πρόσφεραν τσιγάρο. Η αλήθεια πίσω από τη φωτογραφία με τον 23χρονο Γιάννη Παπαγιάννη, αποκαλύφθηκε μετά από 35 χρόνια …

Στις 14 Αυγούστου του 1974 οι τούρκοι εισβολείς της Κύπρου εκτέλεσαν 18 άοπλους αιχμαλώτους πολέμου και τους έριξαν μέσα σε ένα πηγάδι στο Τζιάος της επαρχίας Αμμόχωστου. 


Ο 23χρονος Ιωάννης Παπαγιάννη έφθασε στην Κύπρο στις 17 Ιουλίου από την Αγγλία όπου σπούδαζε, μέσω Ελλάδος, για να καταταχθεί στην Εθνική Φρουρά και να υπερασπιστεί το νησί του από την τουρκική εισβολή.

Πολέμησε στην επαρχία Αμμοχώστου και όπως μπορεί κανείς να συμπεράνει έπεσε αιχμάλωτος των Τούρκων. Μαζί του ήταν άλλοι 18 συμπολεμιστές του. Στη φωτογραφία εμφανίζεται γονατιστός με τα χέρια πίσω από το κεφάλι.

Ένας Τούρκος στρατιώτης του ανάβει το τσιγάρο και ένας άλλος τον φωτογραφίζει. Όπως αποδείχτηκε αργότερα αυτή ήταν μια κίνηση εικονικής μεγαλοψυχίας.

Ο τούρκος φωτογράφος συνελήφθη λίγο αργότερα από Έλληνες μαχητές και όταν εκτυπώθηκε το φιλμ όλοι συγκλονίστηκαν. Είδαν τον Παπαγιάννη με αναμμένο τσιγάρο να καπνίζει. Το φιλμ αυτό τόνωσε την κρυφή ελπίδα ότι οι αιχμάλωτοι βρίσκονταν κάπου ζωντανοί.

Έτσι τα επόμενα χρόνια ξεκίνησε διεθνής εκστρατεία για των εντοπισμό των αγνοούμενων της Κυπριακής τραγωδίας. Μέχρι τότε η ελπίδα των συγγενών του Γιάννη από το Νέο Χωριό Κυθρέας και των άλλων στρατιωτών, ότι μπορεί να υπάρχουν επιζώντες, δεν είχε σβήσει.

Η φωτογραφία συμβόλιζε τον αγώνα για τον εντοπισμό όλων των χαμένων του Αττίλα. Τριάντα πέντε χρόνια μετά τη λήψη της φωτογραφίας βρέθηκε ένα πηγάδι με οστά στο Τζιάος της Αμμοχώστου. Ακολούθησε ταυτοποίηση του DNA και το συμπέρασμα ήταν ότι ο Γιάννης Παπαγιάννης και οι 18 συμπολεμιστές του εκτελέστηκαν εκεί το 1974 και ρίχτηκαν στο πηγάδι που μετατράπηκε σε ομαδικό τάφο.

Ο Τούρκος τον κέρασε το τελευταίο τσιγάρο της ζωής του. Δεν ήταν ένας μεγαλόψυχος στρατιώτης, αλλά ένας

Ο πανικός των ελίτ μπροστά στο οργισμένο “πρεκαριάτο”

του Λεωνίδα Χ. Αποσκίτη* 

Λίγα έγιναν γνωστά σχετικά με τις μυστικές συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Δρέσδη, τον Ιούνιο, κατά την Σύνοδο του 2016 της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ. 

Όμως, αυτό που φαίνεται ότι χαρακτήρισε την φετινή συνάντηση ήταν το θέμα: “Πρεκαριάτο και μεσαία τάξη”

Αν σκεφθούμε ότι η αιχμή αυτής της κλειστής συνάντησης των ισχυρών της διεθνούς ελίτ δεν ήταν μόνο να συζητήσουν το τι συμβαίνει σήμερα στον κόσμο, αλλά να καθορίσουν το τι θα συμβεί, δικαιολογημένα προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον η εισαγωγή του καινοφανούς αυτού θέματος. 

Άλλωστε ο όρος “πρεκαριάτο” είναι μοναδικός αφού είναι ένας νεολογισμός που επινοήθηκε από τον καθηγητή Guy Standing του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, ο οποίος βρισκόταν στην λίστα των φετινών συμμετεχόντων γι’ αυτό τον λόγο. 

Το “πρεκαριάτο” είναι ένας νέος όρος, που τείνει να αντικαταστήσει τον όρο προλεταριάτο στις, μη-μαρξιστικές, σύγχρονες αναλύσεις των κοινωνικο-οικονομικών αδιεξόδων της παγκοσμιοποίησης. Αφορά την νέα κοινωνική τάξη που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που υποφέρουν από επισφάλεια: άνεργους, “απασχολήσιμους”, ανασφάλιστους, εργαζόμενους με μπλοκάκια, περιστασιακά εργαζόμενους σε διανοητική εργασία και γενικώς εργαζόμενους με “ελαστικούς όρους” εργασίας ή χαμηλοσυνταξιούχους. Με λίγα λόγια, κάθε είδους αβέβαιος και επισφαλής τρόπος ζωής στο παγκοσμιοποιημένο μοντέλο του καζινο-καπιταλισμού (από το λατινικό precarious, που σημαίνει αβέβαιος). 


Στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία υπήρχε ο proletarius, δηλαδή ο πολίτης που δεν είχε τίποτα άλλο να δώσει στην Ρώμη παρά μόνο παιδιά (proles) για στρατιώτες… από εκεί εμπνεύστηκαν οι μαρξιστές το “προλεταριάτο” (proletariat). 

Στην σημερινή νεοταξική Αυτοκρατορία της νεοφιλελεύθερης οικονομικής φούσκας μετατρέπουν τους ανθρώπους σε τρομοκρατημένα όντα σε μια

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Οι «Αντάρτες» του Αγίου Όρους

Δείτε το βίντεο
πάντα επίκαιρο
όπως είπαμε πολλές φορές, η ιστορία επαναλαμβάνεται ..
Ιστολόγιο "Ο Παιδαγωγός




Η Μονή Εσφιγμένου είναι το μοναδικό μοναστήρι στο Άγιον Όρος που έχει διακόψει κάθε σχέση με το Οικουμενικό Πατριαρχείο εδώ και 30 χρόνια. Οι δογματικές διαφορές των Εσφιγμενιτών μοναχών με τα Κεντρικά της Ορθοδοξίας έχουν οξυνθεί τόσο πολύ το τελευταίο διάστημα που έχουν οδηγήσει ακόμη και σε σκηνές βίας. 

Πέρυσι το καλοκαίρι η φωτογραφία του μονάχου με τη μολότοφ στα χέρια έκανε το γύρο του ελληνικού internet, μετά τις συμπλοκές στις Καρυές, ενώ στα τέλη Οκτωβρίου φέτος αστυνομικοί εισέβαλαν στο κονάκι της Μονής Εσφιγμένου στη Θεσσαλονίκη προσπαθώντας να εκτελέσουν δικαστική εντολή σύμφωνα με την οποία το διαμέρισμα επί της οδού Βενιζέλου πρέπει να δοθεί στην -αναγνωρισμένη από το Πατριαρχείο- Νέα Αδερφότητα Εσφιγμενιτών. Λίγες μέρες αργότερα κυκλoφόρησε η φήμη πως εντός του μοναστηριού κρατήθηκε «όμηρος» ένας επισκέπτης-«κατάσκοπος» της νέας αδερφότητας ο οποίος φωτογράφιζε χωρίς την άδεια του ηγούμενου.



Ποιοι είναι άραγε αυτοί οι σκληροί ζηλωτές της Ορθοδοξίας που κόντρα σε όλα αρνούνται να αποδεχθούν τη θέληση του Πατριαρχείου και παραμένουν ταμπουρωμένοι στη Μονή, υπό το καθεστώς ενός ιδιότυπου εμπάργκο; Και πόσο δύσκολη μπορεί να γίνει η ζωή τους, υπό αυτές τις συνθήκες;



Το VICE απέκτησε σπάνια πρόσβαση, στα μέσα Σεπτεμβρίου, στο μοναδικό «ανυπότακτο» Μοναστήρι της Ορθοδοξίας. Έτσι, είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τους ανθρώπους που θεωρούνται οι «Αντάρτες» του Αγίου Όρους και να περάσει ένα «παράνομο» τριήμερο εντός της μονής, καταγράφοντας τόσο τη σκληρή ζωή των μοναχών όσο και την προσπάθεια τους να επιβιώσουν αποκομμένοι από την εξουσία του Πατριαρχείου.

Παρουσίαση: Αντώνης Ντινιακός
Σκηνοθεσία: Στέφανος Μπερτάκης
Παραγωγή/Έρευνα: Κώστας Καλλέργης
Κάμερα: Χρήστος Αραμπατζής
Μοντάζ: Πάνος Βουτσαράς