Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Κόντρα στα σχέδια της Ουνίας-Ουκρανίας-Βαρθολομαίου-Οικουμενισμού, ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ, μας ΔΙΔΑΣΚΕΙ… (βίντεο)

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Δεκάδες χιλιάδες Ορθόδοξοι Ουκρανοί της Αγίας Μητρόπολης του Κιέβου, έκαναν αυτές τις μέρες μια μεγαλειώδη πορεία για την ειρήνη με την Ρωσία στους κεντρικούς δρόμους της ουκρανικής πρωτεύουσας, τιμώντας τον μεγάλο Άγιο της ρωσικής Ορθοδοξίας, τον Άγιο Σεραφείμ του Σαρώφ.


Οι κρατικές δυνάμεις ασφάλειας προφανώς εχθρικές, καθώς υποστηρίζουν το σχισματικό πατριαρχείο του Κιέβου το οποίο «ερωτοτροπεί» με τον Βαρθολομαίο και υπέρ την ουνιτικής εκκλησίας που εμφανίζεται σαν ορθόδοξη αλλά ανήκει στην αίρεση του παπισμού, προσπάθησαν να στρέψουν την πορεία σε δύσκολους δρόμους για να δυσκολέψουν και να μειώσουν το πλήθος, αλλά δεν κατάφεραν τίποτα.

Αυτό φάνηκε σε μια φάση όταν το βίντεο τους έδειξε που κοιτούσαν με εχθρικό βλέμμα τον ατελείωτο κόσμο των πιστών, που βάδιζε με κατάνυξη την πορεία της ειρήνης.

Η δύναμη της Ορθοδοξίας εδώ εκδηλώθηκε με όλο της το μεγαλείο!


Αλλού, δυστυχώς είναι… «κοιμωμένη», παρά τις τόσες δυσκολίες των πιστών, (ο νοών νοείτο).


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
Πηγή

Σχόλιο:
Όπως βλέπετε υπάρχουν ορθόδοξοι που αν και πέρασαν από πυρός σιδήρου, αν και γνωρίζουν ότι διοικούν οι φιλοδυτικοί, δεν φοβούνται, δεν το βάζουν κάτω, αντιστέκονται. 

Ενώ εμείς, στην "ορθόδοξη" Ελλάδα μας .. 
ψάχνουμε να βρούμε κανέναν ιερέα και μοναχό να έχει το θάρρος να κόψει το μνημόσυνο του οικουμενιστή Πατριάρχη. Και τότε, θα τον ακολουθήσουμε με κάθε θυσία;;;

Δυστυχώς έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. 
Εκτός αν χρειαστεί να περάσουμε κι εμείς "δια πυρός και σιδήρου"..
Ιστολόγιο "Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Διηνέκης είπε...

Αυτό, μοιράσθηκε την Παρασκευή, στα παιδιά του Εκκλησιαστικού Γυμνασίου Σταυρουπόλεως Θες/νίκης παρακαλώ.
Το οποίο τελεί υπό την εποπτεία της μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως

http://rosalux.gr/publication/pio-kryo-kalokairi
Τα συμπεράσματα, δικά σας.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Συζήτηση με καθηγητή του εκκλησιαστικού σχολείου της μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως με μέλος της ομάδας ο Παιδαγωγός (Στην εκδήλωση στο Βελίδειο - παρουσίαση ταινίας για τον γέροντα Αυγουστίνο Καντιώτη):


- Πως είναι το κλίμα του εκκλησιαστικού (ρωτάει το μέλος μας);
- Πολύ καλό (απάντηση καθηγητή εκκλησιαστικού)
Σκέψου έχουν βγει ήδη τόσοι (αναφέρεται ο αριθμός) ιερείς (το νούμερο πιθανώς ήταν 200).
- 200 ιερείς; Μα που είναι όλοι αυτοί;
Τι σόι ιερείς είναι; Μιλάνε;
Ή έχουν ραμμένο το στόμα;

Παύση.



Το χειρότερο στην κοινωνία μας δεν είναι ότι υπάρχει ασωτία, διαφθορά, έλλειψη ιδανικών, ατομισμός κλπ.
Το χειρότερο είναι ότι νέρωσε το κρασί στην εκκλησία μας. "Κατ οικονπομίαν" το ένα, "κατ' οικονομίαν" το άλλο.

Επιπλέον, οι παπάδες και οι δεσποτάδες και οι μοναχοί μας, καλλιεργούν ένα πρότυπο κοιμισμένου πιστού.
Που θα πηγαίνει στην εκκλησία, θα βοηθάει συνεχώς οικονομικά (κάποιος πρέπει να πληρώσει τα δώρα που δωρίζουν οι δεσποτάδες),
θα ακολουθεί τυφλά τον πνευματικό του ακόμη κι όταν εξώφθαλμα παριάζονται Ιεροί Κανόνες,
που θα βλέπει τους προδότες (πολιτικούς) και τους αιρετικούς μέσα στην εκκλησία μας, και θα λέει "υπακοή στην εκκλησία" (εννοώντας τον δεσπότη).

Όπως είχε πει κάποιος ιερέας, σε λίγο οι μοναχοί θα πορνεύουν και θα λένε "έχω ευλογία".
Τέτοια "βλήματα" καλλιέργησε η δεσποτοκρατία.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.