Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Μία ακόμη δήλωση αποτείχισης (διακοπής μνημοσύνου συνκοινωνούντων με των αιρετικών)

ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ


Εν αναμονή των αποτελεσμάτων της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος του Οκτωβρίου τρέχοντος έτους, θα περιμένω και έως το τέλος του έτους.

Έκτοτε, θα απομακρύνομαι εντελώς από χώρους όπου θα παραβρίσκονται επίσκοποι οι οποίοι δεν έχουν δημόσια τοποθετηθεί αρνητικά ή καταδικάσει, ή έχουν προσυπογράψει την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου Κρήτης.

Επιπρόσθετα, σε επισκοπές που ο ιεράρχης τους διώκει ορθοδόξους κληρικούς ή λαϊκούς επειδή αντιδρούν λόγω ή έργω στην παναίρεση του Οικουμενισμού όπως αυτή είναι κατεγνωσμένη από τους αγίους, οσίους και ομολογητές της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, κυρίως δε, από τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, 
 αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τις έως τώρα μελέτες και δημοσιεύσεις επιφανών ορθοδόξων επιστημόνων και τις αντιδράσεις πλήθους πιστών για το θέμα αυτό, 
ουδεμία εκκλησιαστική κοινωνία θα έχω και με τους ιερείς -πλην των διωκομένων- που θα εξακολουθούν να έχουν κοινωνία με τον αιρετικό διώκτη επίσκοπο.

Απόστολος Κανδιανού Σαραντίδης
Καβάλα, 8 Σεπτεμβρίου 2016.


Διαβάστε ακόμη (του ιδίου), σχετικό άρθρο, εδώ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

“Εν αναμονή των αποτελεσμάτων της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος του Οκτωβρίου τρέχοντος έτους, θα περιμένω και έως το τέλος του έτους.”

Μάλλον δεν υπάρχει τίποτα και κανείς λόγος για να περιμένουμε, εφόσον η Εκκλησία της Ελλάδος ηδη αποδέχθηκε την παναίρεση του οικουμενισμου!

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2016
Κυριάκος Κυριαζόπουλος, Παύση μνημόνευσης Μητροπολίτη από κληρικούς

Η ΜΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ - Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΩΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΣ - ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΤΟΥ
ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ
Ή
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΊΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΠΡΕΠΟΥΣΑΣ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ;
Του
Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Α.Π.Θ.

Ερώτηση: Με δεδομένο ότι, μετά τη λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» της Κρήτης, ένας Μητροπολίτης από τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που συμμετείχαν σε αυτήν, αν υποτεθεί ότι έχει ορθόδοξο φρόνημα, αλλά, συμβιβαζόμενος με τις «συνοδικές» αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, μνημονεύει την προϊσταμένη του αρχή (π.χ. με δεδομένο ότι ένας Μητροπολίτης από τις λεγόμενες Νέες Χώρες της Βόρειας Ελλάδος, αν υποτεθεί ότι έχει ορθόδοξο φρόνημα, αλλά μνημονεύει τις προϊσταμένες του αρχές, ήτοι τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος), αν ένας υφιστάμενός του, ιερομόναχος ή ιερέας, παύσει το μνημόσυνο του εν λόγω Μητροπολίτη, τότε ο ιερομόναχος ή ο ιερέας διαπράττει το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα του σχίσματος ή όχι ;
Απάντηση: Σαφώς όχι, για τους εξής λόγους:


http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/09/blog-post_9.html

Απόστολο είπε...

Για μεγαλύτερη σαφήνεια, έχει συμπληρωθεί: https://sarandides.blogspot.com. Στο γιατί όχι άμεσα, για να ξεκαθαρίσει εντελώς το τοπίο ποιοί είναι με ποιούς και αυτό θεωρώ ότι θέλει λίγο παραπάνω χρόνο. Ας δώσουμε τον ελάχιστο χρόνο μετά από την Ιεραρχία, μήπως και καταλάβουν κάποιοι και συνέλθουν, για να μην έχουν να λένε οι υπόλοιποι - που θα λένε. Και ένας να μεταστραφεί, κέρδος ουράνιο. Όχι ότι πιστεύω πως θα αλλάξει τίποτα σοβαρό βέβαια. Στην αίρεση σου φορά ο διάβολος παραμορφωτικά γυαλιά και σε πάει κατευθείαν στον γκρεμνό. Μόνο προσευχή χωρά. Και φυσικά ουδεμία εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς. "...μετά μίας και δευτέρας νουθεσίας...". Τα γνωρίζετε καλύτερα από μένα. Όχι όμως πριν να τοποθετηθούν στην Ιερά Σύνοδο. Κανονικά. Δεν δημιουργούμε σχίσματα, δεν είμαστε φανατικοί δεν είμαστε καν παράξενοι αντιοικουμενιστές. Ορθόδοξοι είμαστε και αμαρτωλοί που αγωνιζόμαστε και τίποτα παραπάνω. Ούτε κάνουμε αποτείχιση. Εμείς παραμένουμε εντός. Οι αιρετικοί αποτειχίζονται δυνάμει από τις πράξεις τους, ενεργεία δε, από μελλοντική σύνοδο που κάποτε θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ζούμε ημέρες ανάλογες "εικονομαχίας" και ο αγώνας θα είναι μακροχρόνιος. Αυτό είναι ανάγκη να γίνει κατανοητό. Το τέλος γνωρίζουμε ότι θα είναι λαμπρό, ίσως όμως τότε να μη ζούμε για να το δούμε στον κόσμο τούτο. Άλλο τίποτα οι πιστοί δεν μπορούν να κάνουν. Τον μεγάλο λόγο έχουν οι Ορθόδοξοι Ποιμένες. Η Εκκλησία ποτέ δεν αποτειχίζεται ούτε σχίζεται ακόμη κι αν παραμείνουν σε αυτή "τρεις κι ο κούκος" διότι ο Ιδρυτής της δεν έχει τις ιδιότητες αυτές.

Ανώνυμος είπε...

Βλέπε κανόνες Πηδαλίου αποστολικό 31ο και επι Μ.Φωτίου 15ο
Κόβεις απο αιρετικό επίσκοπο

Οσο για τους αιρετικούς "ορθοδόξους" επισκόπους με τα συλλειτουργα και τις συμπροσευχές με τους βουδιστές και ινδιάνους, είναι όλοι καθαιρείμενοι, βλεπε αποστολικό 45ο
βλέπε και αποστολικό 68ο

Εκκλησία είναι αυτός που κρατάει την πίστη και οχι αυτός που συμμετέχει στην αίρεση

Ο αγιος Μαξιμος ο ομολογητής είχε μείνει ο Μοναδικός ορθόδοξος μαζί με τους δυο υποτακτικούς του. Εκοψε απο όλους, δεν έκανε τον "πολεμο" απο μεσα. Ο Μ.Βασίλειος έκοψε απο τον επίσκοπο Διάνοι που τον Βαπτισε και χειροτόνησε - μηπως ο αγιος ήταν σχισματικος;
ατελειωτες οι περιπτώσεις με τελευταία τον αγιο Ιουστίνο Πόποβιτς - ο μεγαλύτερος θεολόγος στην σύγχρονη ιστορία - έκοψε απο το Σερβικό Πατριαρχείο και μάλιστα πολύ πρις επισημοποιηθεί αυτό το αίσχος του οικουμενισμού - μηπως ο αγιος και τεράστιος θεολόγος ήταν σχισματικός;

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.