Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

2 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στον αρχιμανδρίτη της μητρόπολης Φλωρίνης π. Σεβαστιανό Τοπάλη.

Πριν παραθέσουμε τις δύο εξαιρετικές απαντήσεις,
δημοσιεύουμε το σχόλιο με το οποίο απαντήσαμε σε αναγνώστη μας, εδώ.

Κατανοούμε απόλυτα την πρωτοβουλία ενός ακόμη αρχιμανδρίτη της μητρόπολης Φλωρίνης. 

Προηγήθηκε ο π.Νικηφόρος Μανάδης (να σιγοντάρει την απόφαση του δεσπότη να στείλει σε συνοδικό δικαστήριο του π.Παϊσιο), 
ακολούθησε ο π.Αυγουστίνος Αυξωνίδης, 
έτρεξε καταϊδρωμένος και ο π.Σεβαστιανός Τοπάλης.
Να δούμε ποιος θα προλάβει να πιάσει δεσποτικό θρόνο.


ΥΓ. Όσα γράφει o π.Σεβαστιανός περιπαίζοντας τους πιστούς και τους ιερωμένους που σε πείσμα των δαιμόνων φυλάνε Θερμοπύλες, όσα τους κατηγορεί ότι κάνουν, ταιριάζουν απόλυτα με όσα έκανε και ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης. Έτσι τον έλεγαν και εκείνον: "Φανατικό", "υπερβολικό" κλπ.

Τα χρόνια περνάνε, οι άνθρωποι σιχάθηκαν την υποκρισία και αναζητώντας καθάριο νερό, γέμισε το διαδίκτυο με κηρύγματα και βίντεο του π.Αυγουστίνου. 


κ.Τοπάλη (ηγούμενε της μονής Αγ.Γρηγορίου Παλαμά!!! Ήδη βλέπουμε να σας ανταμείβουν, και μάλιστα προκαταβολικά για τις "υπηρεσίες σας". Πήραν το μοναστήρι από τον κτήτορα του π.Παϊσιο Παπαδόπουλο και το έδωσαν σε εσάς, θυροκολλώντας στην εξώπορτα ένα χαρτί, παρουσία ασφαλιτών! Ντροπή.)

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 
π. ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟ ΤΟΠΟΛΗ

(Αρχιερατικό επίτροπο Αμυνταίου και νέου ηγουμένου της Ι.Μονής Αγ.Γρηγορίου Παλαμά μετα την αφαίρεση της ηγουμενίας από τον π.Παΐσιο Παπαδόπουλο).

Του Ιωάννου Ρίζου

Οι προσωπικές κατηγορίες που εκτοξεύετε π. Σεβαστιανέ στο πρόσφατο άρθρο σας δεν αποτελούν αντικείμενο της απαντήσεως μου γιατί αυτοί που κατηγορούνται «ηλικίαν έχουν» να απαντήσουν. Η εννέα σελίδων επιστολή σας απαιτεί για την «απολύμανση» της τουλάχιστον 50 σελίδες κειμένου. Κάτι που εγγυάται την απόρριψη της τόσο από τον διαχειριστή του eordaia.org, αλλά και από τους αναγνώστες. Αν όμως μου το ζητήσετε θα το γράψω με χαρά.

Άς απαντήσω όμως σε ένα-δύο από τα βοθρολύματα της δολιότητας σας που τα παρουσιάζετε ως γνήσια Ορθόδοξη πνευματική τροφή, μήπως τελικά ωφεληθεί και γλυτώσει κάποιος από την τροφική δηλητηρίαση.

Λέτε ότι ο παπισμός: «..είναι πλέον ένα ξεδοντιασμένο θηρίο και ένα παραπαίον ανήθικο παιδεραστικό σύστημα που όλος ο κόσμος το ‘’κράζει’’ ως την πόρνη της Αποκαλύψεως». 
Αμέσως όμως μετά, σα να μετανιώσατε και αναρωτιέστε «γιατί τόσο πολεμικό μένος και μια τέτοια ιδεολογική τυραννία και αντιπαράθεση; …Και άραγε τι εξυπηρετεί ένα τέτοιο πολεμικό μένος κατά του Πατριάρχη και των Επισκόπων; Γιατί άραγε πρέπει όλοι, ιερείς και λαϊκοί, πρέπει να ακολουθήσουν τους αποτειχισμένους και αποτυχημένους για να είναι οι καλοί και πιστοί στον Θεό;»
Ευτυχώς που το ίνδαλμα σας, ο κ. Βαρθολομαίος, δεν ασχολείται με το Αμύνταιο και τα γραφόμενα σας αλλιώς θα νιώθατε από πρώτο χέρι τον ασφυκτικό, «αγαπητικό» και «ορθόδοξο» εναγκαλισμό του στα κακά λόγια που λέτε για τον παπισμό. 
Αλλά πιθανόν και … «να σας την χάριζε»… γιατί είναι φανερό ότι τους απαξιωτικούς σας χαρακτηρισμούς για τον παπισμό δεν τους πιστεύετε. Τους γράφετε με υπερχειλισμένη υποκρισία και πονηρία για να εξαπατάτε την αυλή των αφελών που δημιουργήσατε και να εξασφαλίζετε την παρουσία σας στον κατάλογο μισθοδοσίας. Γιατί αν τα πιστεύατε αυτά δεν θα προστατεύατε συγχρόνως τον κ. Βαρθολομαίο που την τάχα «πόρνη της Αποκαλύψεως» την ονομάζει «αδελφή εκκλησία».

Δεν θα απομακρύνω για πολύ την αγιότητα σας από την πολυτελή, αρωματισμένη και καλοπληρωμένη σουίτα της εικονικής ορθοδοξίας στην οποία εγκαταβιώνετε και θα σας πω μόνο δύο-τρείς ειδήσεις από το θυροτηλέφωνο της πνευματικής σας βίλλας και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
Στις 27 Ιουνίου 1995 , το είδωλο σας , ο κ. Βαρθολομαίος μιλώντας σε Παπικούς νέους είπε: 
«Τέκνα της Εκκλησίας εν Κυρίω ευλογημένα και αγαπητά… συνεορτάζομεν η Ανατολή και η Δύσις [ενν.την θρονικήν εορτήν της Ρώμης]. Θεού το δώρον… εορτάζομεν, διότι είμεθα η επί γης πορευομένη κοινωνία των Αγίων… είναι δε η εορτή της Εκκλησίας πεπληρωμένη όταν είναι παρούσα και συνεορτάζουσα η νεολαία… Ελάβατε δια του Αγίου Βαπτίσματος και του Χρίσματος τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Φέρετε εν τη ψυχή και τω μετώπω υμών τα σημεία της Βασιλείας του Θεού».1 
Αμέσως μετά ο νέος Βέκκος, [ ελπίζω π. Σεβαστιανέ να μην μπερδεύετε αυτό το όνομα με την εξαιρετική Φλωρινιώτικη βιοτεχνία μαρμελάδων «Βέκκου»] , συνυπέγραψε με τον Πάπα «ΚΟΙΝΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΠΙΣΤΕΩΣ», παρόλο που ο Παπισμός καταδικάστηκε από δεκάδες Συνόδους που τους μεν Παπικούς αναθεμάτισαν τους δε κοινωνούντας εν γνώσει με αυτούς κατέστησαν ακοινώνητους. 
Συνεπώς, εφόσον ο κ. Βαρθολομαίος θεωρεί τον Παπισμό «αδελφή εκκλησία» και δίδει «κοινή μαρτυρία πίστεως» με τον Πάπα, στα μάτια των Πατέρων και όλης της Εκκλησίας είναι ακοινώνητος, δηλαδή εκτός εκκλησίας!!! 
Τι δεν καταλαβαίνετε «πάτερ» εσείς και οι όμοιοι σας;



Στην Κων/πολη τον Ιούνιο του 2003 και για την 25η επέτειο της παποσύνης του Πάπα Παύλου του Β΄ ο κ. Βαρθολομαίος εκφωνεί ένα δουλοπρεπή και προδοτικό λόγο, στον οποίο πάλι ονομάζει τον πάπα «αγιότατο».
Σε αυτόν τον λόγο επαινεί το ηθικό ανάστημά του πάπα και δηλώνει ότι είναι «όντως απεσταλμένος του Θεού» και «προφητικός αρχηγός όχι μόνο των χριστιανών αλλά και όλου του κόσμου». 
Ότι «Είναι βαρύ έργον το να είναι τις τοιούτο πρότυπον»3 
και ότι «αποτελεί αδαπάνητον θησαυρόν και οδοδείκτην».4 

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σε δεκάδες δημόσιες ομιλίες του ονομάζει τον Πάπα Βενέδικτο «άγιο», «αγιότατο» και «άγιο επίσκοπο»,5 
όταν τόσοι Άγιοι και Σύνοδοι θεωρούν τους πάπες εργάτες του διαβόλου.


Στις 29 Νοεμβρίου 2006, ο Πάπας έγινε δεκτός στο Οικουμενικό Πατριαρχείο με εκκλησιαστικές τιμές, ως Ορθόδοξος πρωθιεράρχης και συμμετείχε στη θεία Λειτουργία φορώντας ωμοφόριο, απαγγέλλοντας το: «Πάτερ ημών», ανταλλάσσοντας ασπασμό με τον Πατριάρχη στο «Αγαπήσωμεν αλλήλους», ενώ έλαβε χώρα κανονική και δημόσια μνημόνευση : 
«Έτι δεόμεθα υπέρ του αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου και του Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Βαρθολομαίου και υπέρ του κατευθυνθήναι τα διαβήματα αυτών εις παν έργον αγαθόν». 6 


Αυτές οι πράξεις, είναι προδοσίες της Αποστολικής, Πατερικής και Συνοδικής μας διδασκαλίας και Παράδοσης. Με τέτοιου είδους λειτουργικές συμπράξεις το Βατικανό αναγνωρίστηκε ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ως κανονική Εκκλησία και ο αιρεσιάρχης Πάπας ως κανονικός Επίσκοπος Ρώμης. 
Την ίδια ώρα η διαχρονική και αταλάντευτη θέση του Βατικανού εκδηλουμένη και δια στόματος του Πάπα Βενέδικτου είναι: «Η μόνη Εκκλησία, είναι του Βατικανού, οι Ορθόδοξοι είναι αποσχισμένη εκκλησία και πρέπει να επιστρέψουν». 7


Στις 17 Μαρτίου 2011
, η L’Osservatore Romano, η επίσημη εφημερίδα του Βατικανού μεταδίδει την είδηση: «Ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος δέχτηκε επίσκεψη ομάδας φοιτητών του Ποντιφικού Ινστιτούτου Sant Apollinare. Αναφερόμενος στους φοιτητές τους είπε: «Ακολουθήστε τον Πάπα. Ο Πάπας Βενέδικτος ο ΙΣΤ εἶναι ένας μεγάλος θεολόγος που κάνει καλό σε όλες τις Εκκλησίες. Ακολουθήστε τον με αγάπη και συμπάθεια». 8 

Και είμαστε εμείς οι «συκοφάντες του διαδυκτίου» γιατί αντιδρούμε στην ανατροπή της Ορθοδοξίας από κακοδόξους ψευδοποιμένες;

Και μόνο η προσφώνηση του Πάπα ως «αγίου» από τον κ. Βαρθολομαίο είναι βλασφημία γιατί σημαίνει λογικά ότι οι από αιώνων θέσεις της Ορθοδοξίας και των Αγίων της κατά των Παπικών ήταν λάθος. Ήταν πλανεμένες. Γιατί ή «άγιος» θα είναι ο Πάπας ή αιρετικός. Το επίσημο περιοδικό του Πατριαρχείου γράφει: «Δεν είναι δυνατό να θεωρήσουμε ότι, είτε εμείς οι Ορθόδοξοι, είτε εσείς οι Παπικοί έχουμε αποκλειστική ιδιοκτησία την διαδοχή της αρχαίας εκκλησίας». 9
Και κατηγορείς πάτερ τους αποτειχισμένους ως «τζιχαντιστές», «αρρώστους», «κινδυνολόγους», «μανιακούς», «ιδεοληπτικούς», «βδέλες», «αυτογλυκαινόμενους» και τόσα άλλα;


Λέει ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός:
«Φεύγετε αυτούς αδελφοί [τους Παπικούς] και την προς αυτών κοινωνίαν, οι γαρ τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού. Και ου θαυμαστόν, αυτός γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός… Στήκετε κρατούντες τας παραδόσεις ας παρελάβετε, τας τε εγγράφους και τας αγράφους, ίνα μη την των αθέσμων πλάνη συναπαχθέντες εκπέσητε του ιδίου στηριγμού» … 
«Όσοι ισχυρίζονται ότι ορθώς πιστεύουν οι Λατίνοι και ορθώς εξέφρασαν το δόγμα περί του Filioque, αυτοί είναι «σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένοι». [Δηλαδή έχουν πάθει διάσειση εγκεφάλου]

Ο Άγιος Αθανάσιος Πατριάρχης ΚΠολεως
δεν δεχόταν την βασιλική διαταγή να καθίσει στο τραπέζι και να φάει μαζί με τους Παπικούς, επικαλούμενος τον Ι Ἀποστολικὸ Κανόνα που λέει «αν κάποιος συμπροσευχηθεί ακόμα και μέσα σε σπίτι με ακοινώνητο, να είναι ακοινώνητος». Για αυτή του την στάση βασανίστηκε ανηλεώς.


Πάτερ Σεβαστιανέ καταλαβαίνεις τίποτα ή τζάμπα γράφω;Tα λιγοστά κομμάτια της κατακρεουργημένης από τα χέρια σας Ορθόδοξης Αλήθειας τα επιδεικνύω σε ορθόδοξο ιερέα ή σε αλλόδοξο ρασοφόρο;



και μαι δεύτερη απάντηση στον αρχιμανδρίτη π.Σεβαστιανό Τοπάλη


Ὁ Θεὸς δὲν ἐμπαίζεται

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Τὸ πρόσφατο κείμενο τοῦ ἀρχιμανδρίτη κ. Σεβαστιανοῦ Τοπάλη (http://www.eordaia.org/index.php/13-2016-noenvrios/422-i-ideologiki-tyrannia-kai-to-polemiko-menos-grafei-o-arxi-mandritis-sevastianos-topalis-arxieratikos-epitropos-amyntaiou) ἀποτελεῖ ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ ἀθεολόγητα, ἀντι- καὶ μεταπατερικὰ κείμενα Ἐπισκόπων, ἱερέων, μοναχῶν καὶ λαϊκῶν, τὰ ὁποῖα ἐμπαίζουν καὶ χαρακτηρίζουν, ὅσους ἀντιδροῦν στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ θέλουν νὰ ἀκολουθήσουν τὶς παρακαταθῆκες τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ὡς φανατικούς, μισαλλόδοξους, σχισματικούς, πλανεμένους, ἀνόητους, ἀγύρτες, τιποτένιους κλπ..

 

Πρόκειται γιὰ ἕνα κουτσομπολίστικο κείμενο, ἕνα συκοφαντικὸ λίβελλο, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ ἀρχιμανδρίτης συγγραφέας του (καὶ ὁ προσυπογράψας Ἐπίσκοπος, ἀφοῦ ὁ ἀρχιμανδρίτης δὲν κάνει τίποτα χωρὶς τὴν γνώμη τοῦ Ἐπισκόπου!), ἁρπάζοντας αὐθαίρετα ἀπὸ τὸν Θεὸ τὴν ἰδιότητα τοῦ παντογνώστη, διαβάζει σὰν καρδιογνώστης τὶς καρδιὲς τῶν θυμάτων του, καὶ τοὺς ἀποδίδει τοὺς παραπάνω χαρακτηρισμούς, τοὺς ψυχαναλύει μὲ τὴν διατεταγμένη φαντασία του μὲ σκοπὸ νὰ δικαιώσει τὴν «αὐτοκατάκριτη» ἐμμονὴ τοῦ Ἐπισκόπου του στὴν κοινωνία μὲ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. 
Αὐτοὶ ποὺ κρίνει καὶ κατακρίνει, ἔχουν (ὅπως παρακολουθοῦμε) μὲ Πατερικὰ κείμενα καὶ μὲ ἁγιογραφικὴ «λογικὴ» καταδείξει τὴν ἀλήθεια τῶν λόγων καὶ πράξεών τους, ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπιση τῶν αἱρετικῶν· αὐτὸς ὅμως, μὲ μιὰ ψυχαναλυτικὴ ἀσύδοτη παρα-λογική, μένει στὴν κατάκριση προσώπων, χωρὶς καμιὰ θεολογικὴ συνεισφορὰ στὴν πρόβλημα. 
Ἔτσι, ἡ ὅποια ἐνασχόληση μὲ τὸ κείμενό του εἶναι ματαία, γιατὶ οἱ ἀλλοπρόσαλλοι συλλογισμοί του ἀντίκεινται ἀνατριχιαστικὰ σὲ ὁλόκληρη τὴν δισχιλιόχρονη ἁγιοπατερικὴ Παράδοση –τὴν ποτισμένη μὲ τὸ αἷμα τῶν ὁμολογητῶν Ἁγίων. 
Οἱ ἀπαντήσεις ποὺ κονιορτοποιοῦν τὸν ἐμπαθῆ καὶ κατευθυνόμενο λόγο του, ἔχουν γραφεῖ καὶ εἶναι πολλὲς καί, πιθανόν, ὑπάρχουν στὴν βιβλιοθήκη του. Ἂς τὶς ξαναδιαβάσει κι ὄχι μὲ πνεῦμα ὑποστηρίξεως τοῦ Δεσπότη του Ἐπίσκοπου, ἀλλὰ μὲ πνεῦμα Θεοῦ καὶ τότε θὰ «δεῖ» τὴν ἀλήθεια. Ἐδῶ θὰ τονισθεῖ σὲ ὅλους μόνο τὸ ἑξῆς!


“Ὀρθόδοξοι“ Πατριάρχες, ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἔκλεισαν τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ στὴν φυλακή, ἐπειδή ἀνέδειξε τὴν κακοδοξία τοῦ Πατριάρχη Καλέκα.


“Ὀρθόδοξοι“ Πατριάρχες, ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἐξόρισαν τὸν ἅγιο Μᾶρκο τὸν Εὐγενικό, ἐπειδὴ δὲν ὑπόγραψε τὴν ψευδοένωση μὲ τοὺς Παπικούς.


“Ὀρθόδοξοι“ Πατριάρχες, ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ κατεδίκασαν, ἐξόρισαν 4 φορὲς καὶ κυνήγησαν τὸν Μέγα Ἀθανάσιο, ἐπειδὴ δὲν συμβιβαζόταν μὲ τὴν αἵρεση καὶ τὸν ἐμπαιγμὸ τοῦ Κυρίου καὶ τοῦ Λόγου του.


“Ὀρθόδοξοι“ ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἐξόρισαν καὶ ἔστειλαν στὸν θάνατό του τὸν ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο, ἐπειδὴ δὲν ἔκλεινε τὰ μάτια του καὶ τὸ στόμα του στὸν Φαρισαϊσμὸ καὶ στὴν ἀδικία.


“Ὀρθόδοξοι“ Πατριάρχες, ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ βασάνισαν καὶ ἐξόρισαν τὸν ἅγιο Μάξιμο τὸν Ὁμολογητή καὶ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη, ἐπειδὴ ὁμολογοῦσαν τὴν Ὀρθοδοξία καὶ ἀπέρριπταν τὴν αἵρεση.


“Ὀρθόδοξοι“ ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ συκοφάντησαν, λοιδώρησαν, ὑποτίμησαν τὸν ἅγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως καὶ προσπάθησαν να κλείσουν τὴν μονὴ ποὺ ἵδρυσε στὴν Αἴγινα, ἐπειδὴ δὲν ἄντεχαν τὴν ὀρθόδοξη στάση του, ἡ ὁποία τοὺς ἤλεγχε.


“Ὀρθόδοξος“ Πατριάρχης καὶ “ὀρθόδοξοι“ Ἡγούμενοι ἐκδίωξαν τοὺς Κολλυβάδες Ἁγίους ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ κατεδίκασαν τὸ βιβλίο τους «περὶ τῆς συνεχοῦς Θείας Μεταλήψεως» γιατὶ δῆθεν προκαλοῦσαν σκάνδαλα καὶ διχόνοιες.


“Ὀρθόδοξοι“ ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἐκδίωξαν, συκοφάντησαν καὶ συνέλαβαν τὸν Παπουλᾶκο, ἐπειδὴ κήρυττε τὴν Ὀρθοδοξία στὸν ἀκατήχητο λαό, ἐνῶ αὐτοὶ ὑποστηρίζοντας τὸν ἐκδυτικισμὸ τῆς Ἐκκλησίας σιωποῦσαν.


“Ὀρθόδοξοι“ Πατριάρχες, ἐπίσκοποι κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἐξόρισαν, βασάνισαν, φυλάκισαν, χλεύσαν ἀκόμα καὶ φόνευσαν πλῆθος ἁγίων Μαρτύρων καὶ ὁμολογητῶν. Τὸ ἔγκλημά τους; Δὲν ἔκαναν καμία συγκατάβαση μὲ τὴν αἵρεση καὶ τὴν ἀδικία, δὲν δέχθηκαν καμία ἀλλαγή στὴν Ὀρθόδοξη Πίστη τους. 
Ὁ ἀριθμός τους μέσα στο ποίμνιο; Λίγοι ἦταν ἢ ἀκόμα καὶ ἕνας καὶ μοναδικός σὲ ὁλόκληρη τὴν Ἐκκλησία.


Ο Θεὸς ὅμως, ποὺ Αὐτὸς εἶναι ἡ κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὄχι οἱ ἄνθρωποι, ἀνέδειξε καὶ ἀνακήρυξε αὐτοὺς τοὺς διωγμένους, ἐξορισμένους, βασανισμένους, κατηγορουμένους Ἁγίους
ἐνῶ τοὺς “Ὀρθοδόξους“ Πατριάρχες, ἐπισκόπους κληρικοὺς καὶ λαϊκοὺς διῶχτες, δικαστὲς καὶ κατηγόρους τοὺς ἐξὲμεσε. 


Ξέχασαν οἱ Οἰκουμενιστὲς, ὅτι ἐμπαίζοντας τοὺς ἐνάντια στὸν Οἰκουμενισμὸ ἀγωνιστὲς Χριστιανούς, ἐμπαίζουν τοὺς ἁγίους τοῦ Θεοῦ, τῶν ὁποίων τὶς ἐντολὲς ἀκολουθοῦν αὐτοὶ οἱ Χριστιανοί. 
Ξέχασαν, ὅτι ἔτσι ἐμπαίζουν τὸν Θεὸ τὸν ἴδιο καὶ τὶς ἐντολές Του. Καὶ γιὰ αὐτὸν τὸν λόγο δὲν θὰ δικαιωθοῦν.
Γιατὶ ὁ Θεός δὲν ἐμπαίζεται.



1 σχόλιο:

ΔΟΞΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ είπε...

αρχι..μανδρίτη κύριε τοπάλη, για την ουσία θα εκστομίσετε τίποτα ή θα αρκεστείτε στις χυδαίες βρισιές περί "φανατικών" κτλ. που ο κόσμος τις ακούει ...βερεσέ όταν δεν συνοδεύονται από λόγο συγκροτημένο με θεολογικά επιχειρήματα; οι χυδαίες βρισιές που δεν αρμόζουν σε κληρικό και υποβιβάζουν κατάφωρα το ιερατικό σχήμα γελοιοποιούν τον ...δημιουργό τους. όλα δείχνουν ότι δεν το αξίζετε

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.