α. Οι παπικοί είναι Ορθόδοξοι;
β. Οι παπικοί είναι Εκκλησία;
γ. Επιτρέπεται η Κοινωνία μαζί τους;
Ομάδα Προσκυνητών Αγίου Όρους Αργολίδος
εκπροσωπουμένη από τον:
Καρυανό Ιωάννη του Νικολάου
Ναύπλιον, 07 Ιαν 2017
εκπροσωπουμένη από τον:
Καρυανό Ιωάννη του Νικολάου
Ναύπλιον, 07 Ιαν 2017
ΠΡΟΣ:
Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αργολίδος κ. Νεκτάριο
Βασιλέως Κωνσταντίνου 31
21100 Ναύπλιον
ΚΟΙΝ.:
Όπως στον Πίνακα Κοινοποιήσεων
Θέμα :
Αίτημα απάντησης για την παναίρεση του Οικουμενισμού
Σχετικά:
α. Η από 08 Σεπ 2016 Εγκύκλιός σας
β. Η από 09 Σεπ 2016 επιστολή μου
γ. Η από 05 Οκτ 2016 Εγκύκλιός σας
δ. Η από 09/21 Νοε 2016 Ομολογία Ορθοδόξου Πίστεως των Αγιορειτών Πατέρων
Σεβάσμιε Ποιμενάρχη μας,
Σεβασμιώτατε,
Σεβασμιώτατε,
β. Οι παπικοί είναι Εκκλησία;
γ. Επιτρέπεται η Κοινωνία μαζί τους;
Πίνακας Κοινοποιήσεων1. Μακαριώτατο Αριεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο
2. Σεβ. Μητροπολίτη Άρτης κ. Καλλίνικο
3. Σεβ. Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμία
4. Σεβ. Μητροπολίτη Ηλείας και Ωλένης κ. Γερμανό
5. Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο
6. Σεβ. Μητροπολίτη Κορίνθου και Σικιώνος κ. Διονύσιο
7. Σεβ. Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ
8. Σεβ. Μητροπολίτη Μάνης κ. Χρυσόστομο
9. Σεβ. Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο
10. Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο
11. Σεβ. Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης κ. Ευστάθιο
12. Σεβ. Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο
13. Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ
14. Σεβ. Μητροπολίτη Τριφυλίας και Ολυμπίας κ. Χρυσόστομο
15. Σεβ. Μητροπολίτη Ύδρας και Σπετσών κ. Εφραίμ
Αίτημα απάντησης για την παναίρεση του Οικουμενισμού
Σχετικά:
α. Η από 08 Σεπ 2016 Εγκύκλιός σας
β. Η από 09 Σεπ 2016 επιστολή μου
γ. Η από 05 Οκτ 2016 Εγκύκλιός σας
δ. Η από 09/21 Νοε 2016 Ομολογία Ορθοδόξου Πίστεως των Αγιορειτών Πατέρων
Σεβάσμιε Ποιμενάρχη μας,
Σας εκφράζουμε κατ’ αρχήν την χαρά μας διότι έχουμε ξανά την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να ζητήσουμε την πατερική και ποιμαντική σας καθοδήγηση. Είμαστε βέβαιοι ότι η Ορθόδοξος Πίστη σας, ο πλούτος των θεολογικών γνώσεών σας και η τιμία και ευθεία κρίση σας μπορεί να μας προσφέρει τις απαντήσεις στα θέματα Πίστεως που εναγωνίως αναζητούμε.
Στις 29 Νοε 2016 δημοσιεύθηκε στον ηλεκτρονικό τύπο η Διακήρυξη - Ομολογία Ορθοδόξου Πίστεως των Αγιορειτών Πατέρων (σχετικό (δ)), η οποία απαντά στις αγωνίες μας. Παραδείγματος χάρη, η ανάρτηση:
Σεβασμιώτατε,
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός μίλησε με απλά λόγια στο ποίμνιό Του. Το «ναί, ναί, το ού, ού». Διευκρίνησε επίσης ότι: «τα του Καίσαρος, τω Καίσαρι και τα του Θεού, τω Θεώ», συνεπώς οι ανησυχίες μας ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν είναι μόνον για τον ΕΝΦΙΑ και τα βιωτικά, αλλά πολύ περισσότερο για τα θέματα της πίστεως. Συγκεκριμένα το θέμα της παναιρέσεως του Οικουμενισμού μας αφορά και εμάς, ως ποίμνιο και μέλη του σώματος της Εκκλησίας.
Σεβασμιώτατε,
Σας παρακαλούμε θερμά, όπως μας ενημερώσετε συγκεκριμένα και ξεκάθαρα και εμάς όπως και όλα τα πνευματικά τέκνα του σώματος της Μητροπόλεώς μας.
Σας ερωτούμε ευθέως:
α. Οι παπικοί είναι Ορθόδοξοι;β. Οι παπικοί είναι Εκκλησία;
γ. Επιτρέπεται η Κοινωνία μαζί τους;
Γνωρίζουμε ότι η Ιερά Σύνοδος παρέπεμψε το θέμα της «Συνόδου της Κρήτης» και των απφάσεών της, σε επιτροπή. Δηλαδή, κατ’ εμάς, στις καλένδες... Δεν έχουμε αυτόν τον χρόνο, ούτε αρμόζει σε άνδρες της εμβελείας σας να χρησιμοποιούν μίαν επιτροπή ως φύλλο συκής για την αφωνία τους. Άλλωστε, ο
σιωπών δοκεί συναινείν.
σιωπών δοκεί συναινείν.
Επιθυμούμε την άμεσο καθοδήγησή σας. Πιστεύουμε ότι ο ποιμαντικός σας θρόνος, σας αποδίδει το χρέος όπως μας αποκαλύψετε ομολογιακά την πάσα αλήθεια, με παρρησία και ειλικρίνεια, για την αίρεση της Οικουμενιστικής λαίλαπας εντός του ιερού χώρου της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, να απαντήσετε στα παραπάνω ερωτήματα και να λύσετε την αγωνία μας.
Η δική σας φωτισμένη εκτίμηση και απάντηση θα βοηθήσει τα μέγιστα στον συνειδησιακό προσδιορισμό μας. Εάν όμως, παρ’ ελπίδα, σιωπήσετε στην έκκλησή μας, είμαστε αναγκασμένοι καιαποφασισμένοι να ακολουθήσουμε τις οδηγίες των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας: τον Ι΄ και ΜΕ΄ Κανόνα των Αγίων Αποστόλων, τον ΛΒ΄ καιΛΓ΄ της εν Λαοδικεία Συνόδου, τον Β΄ Κανόνα της εν Αντιοχεία και τονΙΕ΄ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου των Πατέρων μας και να προχωρήσουμε για λόγους σωτηριολογικής φύσεως στην διακοπή Κοινωνίας και στηναναζήτηση ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ Ιερέων για την σωτηρία μας, για την Αλήθεια του Κυρίου, την Ορθοδοξία και την Ελλάδα μας.
Μετά του προσήκοντος σεβασμού,
για την Ομάδα Προσκυνητών Αγ. Όρους,
εν Χριστώ προσκυνητής
Ιωάννης Καρυανός
Πίνακας Κοινοποιήσεων1. Μακαριώτατο Αριεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο
2. Σεβ. Μητροπολίτη Άρτης κ. Καλλίνικο
3. Σεβ. Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμία
4. Σεβ. Μητροπολίτη Ηλείας και Ωλένης κ. Γερμανό
5. Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο
6. Σεβ. Μητροπολίτη Κορίνθου και Σικιώνος κ. Διονύσιο
7. Σεβ. Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ
8. Σεβ. Μητροπολίτη Μάνης κ. Χρυσόστομο
9. Σεβ. Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο
10. Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο
11. Σεβ. Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης κ. Ευστάθιο
12. Σεβ. Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο
13. Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ
14. Σεβ. Μητροπολίτη Τριφυλίας και Ολυμπίας κ. Χρυσόστομο
15. Σεβ. Μητροπολίτη Ύδρας και Σπετσών κ. Εφραίμ
1 σχόλιο:
Εκπληκτική απάντηση σε καραοικουμενιστή αρχιμανδρίτη:
http://www.pentapostagma.gr/2017/01/η-οργή-των-οικουμενιστών-για-τον-λόγο-τ.html
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.