Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

ΑΙΣΧΟΣ : Έλληνας Δήμαρχος ανεβάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποφάσεις του Δήμου στην Τουρκική γλώσσα. Το σχόλιο μας.

Με απόφαση του ο Δήμαρχος Μύκης ανακοίνωσε την αναστολή λειτουργίας όλων των σχολείων στα Πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης λόγω της κακοκαιρίας που εδώ και μέρες επικρατεί στην περιοχή. Μια απόφαση γραμμένη στην ελληνική γλώσσα η οποία δημοσιεύτηκε και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου. 
Ωστόσο με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως ο Δήμαρχος Μύκης αποφάσισε την ίδια απόφαση να την μεταφράσει και στην τουρκική γλώσσα και να τη δημοσιεύσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο FACEBOOK.



Εννοείται πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να δημοσιεύει ότι θέλει και σε όποια γλώσσα θέλει σε έναν προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά εδώ μιλάμε όχι απλά για ένα δημόσιο πρόσωπο αλλά για έναν άνθρωπο που ασκεί εξουσία και που πληρώνεται ως Δήμαρχος από το ελληνικό κράτος. Ασφαλώς η κίνηση αυτή του Δημάρχου Μύκης δεν είναι παράνομη, αναρωτιέμαι όμως κατά πόσο είναι και ηθική αφού ο ίδιος είναι Δήμαρχος σε έναν ελληνικό δήμο του οποίου οι δημότες δεν είναι Τούρκοι.



Άρα θέτω ένα ξεκάθαρο ερώτημα προς τον Δήμαρχο Μύκης. Προς τι η τουρκική γλώσσα κύριε Δήμαρχε; Σας είπε κανείς πως στα Πομακοχώρια του Δήμου Μύκης ζούνε Τούρκοι; Το να αισθάνεστε εσείς ο ίδιος
Τούρκος, Κινέζος, Αλβανός ή οτιδήποτε άλλο είναι δικαίωμα σας και ασφαλώς εμάς δε μας πέφτει λόγος. Επίσης επαναλαμβάνω πως σε έναν προσωπικό σας λογαριασμό έχετε το δικαίωμα να δημοσιεύετε ότι θέλετε αλλά είστε ένας άνθρωπος ο οποίος ασκεί εξουσία, πληρώνεται από το ελληνικό κράτος και θα έπρεπε τουλάχιστον να δείξετε έναν ελάχιστο σεβασμό προς την Ελλάδα και αποφάσεις που έχουν να κάνουν με τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟ ΜΥΚΗΣ να μην τις δημοσιεύετε στην τουρκική γλώσσα ούτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να μην πρόκειται για μια παράνομη κίνηση αλλά σίγουρα είναι τουλάχιστον προκλητική.

Εννοείται πως δεν έχασαν την ευκαιρία και ορισμένοι στενοί συνεργάτες και φανατικοί υποστηριχτές του Δημάρχου Μύκης να αναδημοσιεύσουν τη συγκεκριμένη απόφαση στην τουρκική γλώσσα, συνεργάτες εκ των οποίων ορισμένοι κάποτε έδωσαν μάχες για τη διατήρηση και ανάδειξη του πομάκικου στοιχείου της περιοχής. 

Σ. Καραχότζα

Σχόλιο:
Ως εκπαιδευτικοί, γίναμε μάρτυρες μια πολιτιστικής "γενοκτονίας":
Οι Πομάκοι, που φυλετικά, γλωσσικά, πολιτιστικά δεν έχουν ούτε ίχνος σχέσεις με τους τούρκους, έχουν κυριολεκτικά "βιαστεί" από το Τουρκικό Προξενείο και τα τσιράκια του, απλά επειδή είναι μουσουλμάνοι (πιθανότατα εξισλαμίστηκαν επί Τουρκοκρατίας, υπάρχουν άφθονες μαρτυρίες πως τα συγκεκριμένα χωριά στο παρελθόν ήταν χριστιανικά).

"Η γέφυρα του Παπά",
Προσέξτε τον σταυρό που είναι χαραγμένος στο κέντρο της.
Πως βρέθηκε ο σταυρός σε μια αμιγώς μουσουλμανική σήμερα περιοχή;;;

Παρά τον εκφοβισμό, Πομάκοι-κες αρχίζουν να διαδίδουν και να τραγουδούν τα τραγούδια τους.


Παιδιά 5 ετών, πάνε στο σχολείο και αντί να μαθαίνουν Πομάκικα και Ελληνικά, ακούνε τον δάσκαλο τους να τους μιλάει στα Τούρκικα.

Ακολουθούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ εκπαίδευση στα Τουρκικά, γιατί έτσι αντιλαμβάνονται οι  "Έλληνες" κυβερνώντες μας, την εφαρμογή της συνθήκης της Λωζάνης (φυσικά η βαθύτερη αιτία είναι να μην χάσουν τους ψήφους που ελέγχει το Τουρκικό Προξενείο:  το πιο προδοτικό κόμμα, λαμβάνει τις ψήφους, υπάρχει λοιπόν ένας ανταγωνισμός εθνικής (ελληνικής) μειοδοσίας). 
Που είναι οι προστάτες των δικαιωμάτων; Πόσο ακόμη θα αντιστέκονται οι Πομάκοι, εγκαταλελημμένοι από το ελλαδικό κράτος, στα χέρια της τουρκίας;

ο πομάκος δημοσιογράφος Σεπαεδήν Καραχότζα
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.