Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Η Πρεσβυτέρα Αικατερίνη του π.Νικολάου Μανώλη για την διακοπή του μνημοσύνου [ΒΙΝΤΕΟ 2017]

Από τις 19 Φεβρουαρίου 2017, ο π. Νικόλαος έκοψε το μνημόσυνο του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου, για θέματα Πίστεως, καταγγέλλοντας τον μητροπολίτη για την παράδοση της Θεσσαλονίκης, στην παναίρεση του Οικουμενισμού μέσω κυρίως της αποδοχής των αποφάσεων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης.

https://youtu.be/AZOiFatpC0I

Σχόλιο:
Συγχαίρουμε και τον πατέρα Νικόλαο αλλά εξίσου συγχαίρουμε και την πρεσβυτέρα του. 

Μην κρυβόμαστε. Αν δεν ήταν αυτή δίπλα του, πολύ δύσκολα θα μπορούσε να προχωρήσει ο παπά Νικόλας. Ένα σωρό άλλοι, συνεχίζουν να "κάνουν υπακοή" στην πρεσβυτέρα τους. Και φυσικά απολύτως κατανοούμε τους φόβους κάθε πρεσβυτέρας: 
πως θα ζήσουμε; χωρίς μισθό; χωρίς ασφάλιση; δεν θα πάρεις σύνταξη; τι θα απογίνουν τα παιδιά μας;
Απολύτως εύλογα ερωτήματα, αν δεν πιστεύεις πραγματικά στον Θεό. Αν πιστεύεις, προχωράς μπροστά και δεν φοβάσαι παρά μόνον τον Θεό. 
Τι μπορούν να μας κάνουν; Αργά ή γρήγορα αυτή η ζωή θα τελειώσει και θα ακολουθήσει η Ουράνια, η Αιώνια. Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε. 

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που τα λες γίνε ιερέας, κάνε παιδιά και μετά διάκοψε το μνημόσυνο να μην έχεις χρήματα να θρέψεις τα παιδιά σου. Αλλά είναι εύκολο να έχεις ένα ιστολόγιο και να κρίνεις κάθε μέρα τους άλλους.

Ανώνυμος είπε...

Ακολούθως συγχαίρουμε και εμείς εσας για το ωραίο σχόλιό σας Εχετε δίκιο οτι πολλοί κάνουν υπακοή στην πρεσβυτέρα τους ......

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Άλλο να μην μπορείς, να φοβάσαι και να μην προχωράς, κι άλλο να διαστρεβλώνεις το τι είναι σωστό και τι λάθος.

Κι ο π.Θεόδωρος Ζήσης ΔΕΝ διέκοψε το μνημόσυνο του Ανθίμου (και κατ επέκταση του Βαρθολομαίου), αλλά τουλάχιστον ομολογεί την σωστή αγιοπατερική οδό.

Αντιθέτως, ένα σωρό άλλοι ιερείς, που τόσα χρόνια στο "επάγγελμα" έχουν βγάλει διπλάσια και τριπλάσια χρήματα από τον κανονικό νόμιμο τους μισθό (από τα τυχερά, μυστήρια κλπ), δεν λένε τσιμουδιά μην δυσαρεστήσουν τον δεσπότη τους. Αυτή είναι η τραγική κατάσταση στην εκκλησία μας.

Όσο για τα "παιδιά" που δεν θα χει "χρήματα να τα θρέψει", με το ίδιο σκεπτικό αύριο θα μνημονεύει τον "Αγιότατο Πάπα Ρώμης", όπως κάνουν στο Φανάρι. Ο ιερέας δεν είναι "κασετόφωνο". Ούτε "ηθοποιός" . Δεν δίνει "παράσταση" στο ναό. Έχει ευθύνη για την στάση του. Ποιμένει ψυχές. Θα δώσει λόγο για κάθε έναν από τους ενορίτες του.
Που είναι οι εκατοντάδες ιερείς που πέρασαν από τις κατασκηνώσεις του π.Αυγουστίνου Καντιώτη; Τα ξέχασαν όσα μάθαιναν;
Πραγματικά άξιοι λύπησης ... Ο Θεός να τους λυπηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Τέτοιες παπαδιές Ελληνίδες χρειάζεται ο τόπος για να πάει μπροστά!

Ανώνυμος είπε...

Ναι αλλά για το έγγραφο της Μητρόπολης εναντίον του παπα Νικόλα της 1ης Μαρτίου δεν λέτε τίποτα!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Κύριε ανώνυμε, πλάκα κάνεις;
εκτός του να γράφεις σχόλια έχεις άλλες εργασίες στη ζωή σου;
Εργάζεσαι; Έχεις οικογένεια; τρως; ψωνίζεις; προσεύχεσαι;

Η είδηση μόλις προβλήθηκε στο Κατάνυξις, πότε να προλάβουμε να την αναρτήσουμε; Φυσικά κάποια στιγμή θα την προβάλουμε.

Ανώνυμος είπε...

θα ψαχνουμε να βρουμε με το φαναρι του διογενη
τετοιους ιερεις παληκαρια και κυριως σημαντικο ειναι οτι ειναι και η πρεσβυτερα κοντα στον πατερα Νικολαο Μανωλη γιατι ειναι μεγαλο πραγμα να συμφωνουν ολοι στον αγωνα
να τους δινει ο Θεος δυναμη να συνεχισουν τον αγωνα
αλεξιος κ

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.