Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

ΝΕΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.








Σχόλιο:
Είναι αυτονόητο ότι θα στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις και αυτή την αγωνιστική συγκέντρωση.
Όπως έχουμε δεσμευθεί, δεν αφήνουμε ΚΑΝΕΝΑΝ που μάχεται ενάντια στην Νέα Τάξη και τον Οικουμενισμό, μόνο του στα αρπακτικά που αγρίεψαν και κατασπαράσουν.


Και την ερχόμενη Κυριακή λοιπόν: ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ, στη Θεσσαλονίκη!

10 σχόλια:

Η συντακτική επιτροπή του Συλλόγου είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ.
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ.

Ανώνυμος είπε...


http://thriskeftika.blogspot.gr/2017/02/blog-post_74.html

"Ο παλαιοημερολογίτης Εσφιγμενίτης Μεθόδιος για τους Οσίους Παΐσιο και Πορφύριο"

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σε κάθε άλλο ιστολόγιο, θα διέγραφαν απλά το σχόλια σας και θα 'ταν όλα μια χαρά.

Εμείς αφενός λόγω αρχής -να μην διαγράφουμε χωρίς σοβαρό λόγο σχόλια - αφετέρου επειδή δεν μας ενοχλεί να απαντάμε στις προκλήσεις,
σας υπενθυμίζουμε σχόλιο που κάναμε πριν μόλις λίγες μέρες σχετικά με τον γέροντα Μεθόδιο:

Σε κάποιο σημείο της αγωνιστικής παρέμβασης του όμως, ο γέροντας Μεθόδιος αναφέρει ότι από 1η Ιουνίου θα καταργηθεί το Άβατο του Αγίου Όρους. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί.

Ένα αντίστοιχο λάθος έκανε και στο παρελθόν, όταν ανακοίνωσε ημερομηνία κατά την οποία θα είναι υποτίθεται υποχρεωτικό το τσιπάρισμα νεογέννητων στην Ελλάδα (μια πλαστή είδηση που στηρίχθηκε σε ένα εξίσου πλαστό δημοσίευμα στο εξωτερικό και κάποιοι για να κερδίσουν επισκεψιμότητα το μετέφρασαν).

Δεν αμφιβάλουμε ότι όλα αυτά είναι σχέδια της Νέας τάξης. Ναι εκεί πάμε. Το βλέπουμε. Στην αχρήματη κοινωνία, στην πανίσχυρη κάρτα, στο απόλυτο ηλεκτρονικό φακέλωμα. Αλλά προς τι η αναφορά ημερομηνιών;

Ένα ακόμη λάθος που έκανε στο χαιρετισμό του στην Ουρανούπολη ο γέροντας είναι η αναφορά του στα μυστήρια -κατά πόσο έχουν εγκυρότητα. Όπως γνωρίζουμε, τα μυστήρια έχουν εγκυρότητα μέχρι να καταδικαστούν οι αιρετικοί -οικουμενιστές- από Οικουμενική Σύνοδο (ανθρωπίνως, αυτό νομίζουμε αφορά μόνον όσους δεν γνωρίζουν και συμμετέχουν σε αυτά, πχ μικρά παιδιά, γέροντες που δεν γνωρίζουν κλπ, για λόγους καθαρά οικονομίας η εκκλησία αναμένει μέχρι την οριστική καταδίκη τους). Πάντως τυπικά, τα μυστήρια είναι έγκυρα εξ όσων γνωρίζουμε.

Από κει κ πέρα, φυσικά
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ την Ιερά Μονή Εσφιγμένου
και τον γέροντα της
για τον αγώνα που κάνουν για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία.


Αλάθητος, φυσικά δεν είναι κανείς άνθρωπος (εξαιρείται ο Πάπας!!).
Δεν προβάλουμε λοιπόν τον γέροντα Μεθόδιο (ή οποιονδήποτε άλλο γέροντα, δεσπότη ή ιερέα), ούτε ως "γκουρού" ούτε ως κατέχοντα το Παπικό "αλάθητο"
αλλά ως έναν συμπολεμιστή μας, ενάντια στην Παγκοσμιοποίηση, τον Οικουμενισμό και την Νέα Τάξη,

http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/522017.html

Βαγγέλης είπε...

Κάτω τα χέρια από το γέροντα Μεθόδιο!
Οι οικουμενιστές νεοημερολογίτες με τα άκυρα μυστήρια και τους δήθεν αγίους προσπαθούν να ξεγελάσουν τον κόσμο!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Βαγγέλη"
συμπτωματικά έχεις το όνομα ενός λαϊκού, που κάνει κουμάντο σε μια μητρόπολη κεντρικής Μακεδονίας! Μιλάμε, δεν μπορείς να συναντήσεις τον δεσπότη αν δεν πάρεις το οκ από τον "Βαγγέλη"!

Σοβαρός παλαιοημερολογίτης αποκλείεται να είσαι,
αποτειχισμένος ή σοβαρός νεοημερολογίτης επίσης αποκλείεται,
για προβοκάτορας μας ακούγεσαι, έμμισθος σε καμιά μητρόπολη ..

αρκετά πονηρό το σχόλιο σου,
στην κρίσιμη στιγμή του αγώνα: που η κρατική (δικαστική) εξουσία χτυπάει από τη μια, και ο Οικουμενισμός από την άλλη (απειλές και εκδιώξεις αγιορειτών και ευλαβών ιερωμένων),
προσπαθείς να σπείρεις "ζιζάνια".

Άξιος! Μπορείς να ζητήσεις τα "30 αργύρια".

Βαγγέλης είπε...

Αδελφέ τώρα είναι η στιγμή να λάμψει η αλήθεια.
Όχι μεσοβέζικα πράγματα. Ο Κύριος μας θέλει καθαρούς στη πίστη.

Από την άλλη κατέδειξες το ρόλο που παίζει το ιστολόγιο σου ενάντια στους γνήσιους ορθοδόξους χριστιανούς, οπότε φεύγω από εδώ και τινάζω τη σκόνη από τα παπούτσια μου, όπως μας διδάσκουν και οι Άγιοι Απόστολοι!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Αδελφέ τώρα είναι η στιγμή να λάμψει η αλήθεια."
Όχι μόνο τώρα, η αλήθεια πάντα πρέπει να λάμπει. Πρόσεχε όμως μήπως αντί να λάμψει η αλήθεια φανεί η ανοησία κάποιων.


"Όχι μεσοβέζικα πράγματα. Ο Κύριος μας θέλει καθαρούς στη πίστη."
Όσοι του νέου ημερολογίου διέκοψαν την μνημόνευση του Βαρθολομαίου, έχουν κάποια διαφορετική πίστη δογματικά από τους ΓΟΧ; Ορθόδοξοι και οι μεν και οι δε. Συνεπώς η πίστη παραμένει η ίδια. Πεντακάθαρη.


"Οι οικουμενιστές νεοημερολογίτες με τα άκυρα μυστήρια και τους δήθεν αγίους ..." έγραψες πιο πριν:
Για εμάς ο γέροντας Παϊσιος ήταν Άγιος. Γνωρίσαμε αρκετά πρόσωπα που πήγαιναν να τους συμβουλεύσει, είχε πράγματι προορατικό χάρισμα και τους βοήθησε απίστευτα. Αρκεί να διαβάσεις το βιβλίο "Οι Γκουρού ο νέος και ο Γέροντας Παΐσιος" http://www.impantokratoros.gr/guru-neos-geron-paisios.el.aspx
Γνωρίζουμε πλήθος άλλων προσώπων ο καθένας μας.


Για να αγιάσει κάποιος δεν χρειάζεται συγκεκριμένο ημερολόγιο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παραβλέπουμε ότι το νέο ημερολόγιο το επέβαλαν μασόνοι και οικουμενιστές.
Αλλά το ημερολόγιο δεν αποτελεί προϋπόθεση σωτηρίας ή αγιοσύνης. Άλλο τι αποτελεί σωστή παράδοση και άλλο αν είναι "δόγμα".

Στο καλό! Τα χαιρετίσματα μας στον (νεοημερολογίτη!) δέσποτα σου (συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι έγραψες προβοκατόρικα)

Ανώνυμος είπε...

εύχομαι να πάψει αυτό με τα ημερολόγια και να ακολουθούμε όλοι το παλιό όπως στο Άγιο Ορος και αλλού

GeorGRE είπε...

Νέο ημερολόγιο, παλιό ημερολόγιο και...τρίχες κατσαρές. "Γνήσιοι" Ορθόδοξοι Χριστιανοί που δεν αναγνωρίζουν την αγιότητα του Αγ.Πορφυρίου του Αγ.Παισίου και πόσων άλλων και από την άλλη μπερδεμένοι Πατριάρχες, αρχιεπίσκοποι, ηγούμενοι, αγιορείτες που δεν ξεχωρίζουν τη μύγα από το λιοντάρι (διαβάστε το "Πατερική αγάπη και ετερόδοξοι" της ΙΜ Κουτλουμουσίου πρόσφατο κείμενο).
Λάθη εκατέρωθεν και στη μέση ο απλός ταπεινός χριστιανός που ετοιμάζεται για την Αγία και Μεγάλη Σαρακοστή.
Ο ένας αγιορείτης ηγούμενος να χάνει μια μέρα για να γράψει ένα κείμενο που δικαιολογεί τις οικουμενιστικές κινήσεις Βαρθολομαίου, ο άλλος να τα βάζει με τους αγίους Παίσιο, Πορφύριο (όταν σας έγραφα πριν καιρό "ρωτήστε τί γνώμη έχουνε οι Παλαιο/τες για τους συγκεκριμένους αγίους" αλλάζατε θέμα).
Καλή Σαρακοστή και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.

Ανώνυμος είπε...

Τα νεα από την συγκέντρωση για τον Μεθοδιο στην Θεσσαλονίκη

Όπως εχουμε ξαναγράψει, οι ΓΟΧ στα λόγια στηρίζουν τον Γέροντα ενώ στην πράξη του σκάβουν τον λάκκο.
Σήμερα δεν ήταν κανείς κληρικος ΓΟΧ Καλλινίκου εκτός από λίγους λαικούς που ήρθαν με πούλμαν.
Ο κόσμος και οι κληρικοί που παρευρίσκονταν στην συγκέντρωση ήταν από άλλη Σύνοδο, του Μακαρίου, τους οποίους και παρεκάλεσαν οι διοργανωτές να παρευρεθούν για στήριξη [ γνώριζαν για το μποϊκοτάζ των ΓΟΧ]
Ομιλητής ήταν και πάλι ο ΓΟΧ Αμβρόσιος Δράμας τον οποίο και κάποιοι εκβίασαν να παρευρεθεί…. απο κάποια ενορία δική του [ τα συμπεράσματα δικά σας]

Και ένα σχόλιο για την αγνωμοσύνη των διοργανωτών,
Από την μία παρακαλέσατε τον Ευθύμιο Θεσσαλονίκης από την Σύνοδο του Μακαρίου να σας στηρίξει, όπως και έκανε με πλήθος κληρικών και πιστών, και από την άλλη δεν του δώσατε μικρόφωνο ούτε για 1’ έστω για έναν χαιρετισμό, και μάλιστα ούτε τον αναγγείλατε ότι παρευρέθηκε να σας στηρίξει.
Είστε Αχάριστοι και προσκυνημένοι παρόλο που παραπονιέστε για τους ΓΟΧ… στην πραγματικότητα είστε συνέταιροι
Όπως στρώσατε θα κοιμηθείτε.
Πηγαίνετε τώρα στους “ΓΟΧ” Καλλινίκου να σας σώσουν…

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.