Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

"Εργα και ημέραι Ανθίμου": ΑΙΣΧΟΣ. ΕΚΤΑΚΤΟ! Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος τιμώρησε τον π. Νικόλαο Μανώλη πριν αυτός απολογηθεί. Η απάντηση μας.

Το τι σημαίνει δεσποτοκρατία, το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι. Ξέρουμε τι θα πει "παρατρεχάμενοι" μητροπολιτικών γραφείων (είναι αυτοί που μας κορόϊδευαν κάθε φορά που τους ζητούσαμε συνάντηση με τον μητροπολίτη ή να του προτείνουμε να αναλάβει πρωτοβουλία για κάποια αντίδραση πχ γυμνή ποδηλατοδρομία, gay pride κλπ). 
Μας κορόϊδευαν: "ελάτε μετά από 1-2 βδομάδες ...", μέχρι να είναι αργά.

Το τι θα πει "μένος δεσπότη", επίσης το γνωρίζουμε εδώ και πολλά χρόνια. 
Όσο υπάρχουν παρατρεχάμενοι που τον "ενημερώνουν" επιλεκτικά και πιστοί "βλήματα" που τον επαινούν για το κήρυγμα του, ακόμη κι αν λέει ασυναρτησίες ή φλυαρίες, τόσο ο δεσποτικός εγωισμός θα απογειώνεται και θα τρίζει τα δόντια του σε όποιον τολμήσει να του υποδείξει τα σοβαρότατα δογματικά του παραπτώματα..

Για κακή τους τύχη όμως σήμερα υπάρχει το διαδίκτυο. 
Και οι πιστοί ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ τι συμβαίνει. Η υπομονή των δεσποτάδων εξαντλείται με όσα σιγά σιγά αποκαλύπτονται, εκνευρίζονται και αποθρασσύνονται ακόμη περισσότερο, με συνέπεια, οι μάσκες τους να πέφτουν.

Αφού λοιπόν την περασμένη Παρασκευή ΑΠΕΤΡΕΨΑΝ τον π.Νικόλαο Μανώλη να λειτουργήσει (ανακοινώνοντας του  υποχρεωτική άδεια λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει την Θεία Λειτουργία, δείτε εδώ), τώρα του ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ να λειτουργεί και να εξομολογεί (είχε ανακοινωθεί το πρόγραμμα εξομολογήσεων του, εδώ).

Ότι ποινές και να ανακοινώσετε με τους πληρεξούσιους δικηγόρους σας, γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν έχουν ΚΑΜΙΑ απολύτως ισχύ. Ακόμη κι αν τον καθαιρέσετε (όπως πληροφορούμαστε αυτή είναι η προτροπή του Ιερώνυμου: στείλτε τους μου στην Αθήνα .., για να μην φαίνεται "κακός" ο εκάστοτε τοπικός μητροπολίτης), η καθαίρεση αυτή είναι ΑΚΥΡΗ.



Άνθιμε, "παναγιότατε"(τι μετριόφρων όρος!!! σε ηδονίζει να τον ακούς),
μαθαίνουμε ότι είσαι άρρωστος. 
Ακόμη κι αν δεν είσαι, σε λίγα χρόνια θα πεθάνεις. 

  • Μοιχεπιβάτης στην μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως (κατέλαβες τον θρόνο ενώ ζούσε ο δεσπότης), 
  • εγκατέλειψες το ποίμνιο του για να πας σε πιο μεγάλη μητρόπολη, τη Θεσσαλονίκη (γνωρίζεις ότι η ποινή σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες και γι αυτό είναι η καθαίρεση σου),
  • θα το εγκατέλειπες ξανά όταν επεδίωκες να γίνεις αρχιεπίσκοπος Αθηνών .. (δείτε εδώ)

Τώρα διώκεις ανηλεώς όχι τους ομοφυλόφιλους αρχιμανδρίτες σου, αλλά τους πιο ευλαβείς κληρικούς σου.
Τι λόγο θα δώσεις μόλις πεθάνεις;


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ακολουθεί η ενημέρωση από το ιστολόγιο Κατάνυξις:
Με καραμπινάτες παρατυπίες συνεχίζει επιτιθέμενος ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, κατά του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη. 
Παραβιάζοντας νόμους και κανονισμούς, μετά την απαράδεκτη κλήση σε απολογία που δημοσιεύσαμε εδώ, πριν ακόμη απολογηθεί ο π. Νικόλαος, και ενώ η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος, απέστειλε νέο μητροπολιτικό έγγραφο ντροπής, με το οποίο, τιμωρεί βαρύτατα τον πνευματικό μας πατέρα, καταλύοντας κάθε αίσθημα δικαίου. 
Πρόκειται για προσωρινή παύση ιεροπραξιών και ακοινωνησίας, μέχρι την ολοκλήρωση της ανάκρισης και τυχόν επισκοπικού δικαστηρίου.

Η εμπάθεια έχει επικρατήσει στα μυαλά ορισμένων εκεί, ώστε να ενεργούν αχαλίνωτα. Πριν καν ανοίξει το στόμα του ο κατηγορούμενος για να απολογηθεί, ο μητροπολίτης βγάζει απόφαση και καταδικάζει τιμωρώντας.


Ρωτήσαμε τον π. Νικόλαο για την εξέλιξη. Μας απάντησε λέγοντας τα εξής: 
“Περίμενα παράτυπη ενέργεια από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης με την λήξη της υποχρεωτικής άδειας και δικαιώθηκα. 
Δε θέλουν με τίποτα να κάνουν υπακοή στους ιερούς κανόνες που τους αναγκάζουν να μη με τιμωρήσουν για τη διακοπή μνημοσύνου και την διακοπή της πνευματικής κοινωνίας με τον μητροπολίτη μου, που ανακοίνωσα στις 19 Φεβρουαρίου 2017 από το Ναό μου. 
Έκοψα το μνημόσυνο του επισκόπου μου για λόγους Πίστεως. 
Εξήγησα πως είμαι αποφασισμένος να φτάσω μέχρι το τέλος. Τελικά, ο Χριστός θα νικήσει και όχι η παναίρεση του Οικουμενισμού. 
Ο μητροπολίτης μου διακατέχεται από εμπάθεια προς το πρόσωπό μου και δεν είναι σε θέση να αναλογιστεί μήπως, για την πράξη μου να του κόψω το μνημόσυνο, έχω δίκαιο. Ας ενεργήσει κατά συνείδηση, υπάρχει και η δικαιοσύνη Του Θεού”.

Οι τιμωρίες του κ. Ανθίμου είναι οι εξής:

Απαγόρευση πάσης Ιεράς Ακολουθίας και Αγιαστικής Πράξεως, Ιερών Μυστηρίων, Θείας Λειτουργίας και Θείου Κηρύγματος και
Αποκοπή από κάθε εκκλησιαστική Κοινωνία - Θεία Ευχαριστία (Επιτίμιον Ακοινωνησίας).

Κατόπιν της παρακλήσεως του ιδίου του π. Νικολάου, δημοσιεύουμε το σημερινό (1 Μαρτίου 2017) έγγραφο του μητροπολίτου με τις ποινές, το οποίο παρεδόθη στον π. Νικόλαο μέσω δικαστικού επιμελητού.

8 σχόλια:

GeorGRE είπε...

Παραλογισμός από πλευράς αυλικών του Ανθίμου. Κατηγορούν τον π Νικόλαο ΟΧΙ για αυτά που γράφει στην επιστολή του προς τον Άνθιμο αλλά για τα σχόλια σε μπλοκ!!!
Όσο για τον ίδιο τον Άνθιμο αμφιβάλλω εαν γνωρίζει τι υπέγραψε.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Σωστά είναι αυτά που γράψατε
Το ερώτημα όμως είναι οι άλλοι τί κάνουν ; Καί δέν αφορά μόνο στους ιερείς. Χρέος έχουν και οι πιστοί, που θα πρέπει να του αδειάσουν τους ναούς. Τότε θα καταλάβει .

ΔΟΞΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ είπε...

Όλοι κοντά στον λεβέντη παπά για να μην τους περάσει η τρομοκρατία τους. Ανθρωπάκια είναι που περνιούνται για καμπόσοι και θα τα κάνουν πάνω τους αν δούνε τον λαό να αγριεύει. Όπως ακριβώς οι αστοιχείωτοι τενεκέδες που μας κυβερνάνε, οι ανύπαρκτοι, ασήμαντοι και καταγέλαστοι των ανθρώπων που το μόνο που έχουν είναι η γυαλάδα που τους κολλάνε τα βοθροκάναλα, που αν ζούσαν δίπλα σε κανονικούς ανθρώπους θα γελούσε ο κάθε πκραμένος με τους άχρηστους ανεπάγγελτους μαμόθρεφτους

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Άνθιμε, υπάρχει ένας ΜΕΓΑΣ ΚΡΙΤΗΣ!
Όχι αυτος που υπηρετείς... αλλά ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΣ!
ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΚΡΙΝΕΙ... ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ!
Προς το παρόν, και στην επίγεια παραμονή σου, το μόνο που καταφέρνεις, είναι να νοιώθουν οργή και αηδία οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, για τα... έργα σου και ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΗ!

Συνέχισε το διαβολάρεστο έργο σου κατά του ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΙΕΡΕΑ!
Αλλά, να θυμάσαι...
ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ!
ΤΟ ΜΙΣΟΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!


Καλλιόπη Σουφλή
http://attikanea.blogspot.gr/2017/03/blog-post_14.html

Ανώνυμος είπε...

Ας παρουν πρωτοβουλια τα πραγματικα Ορθοδοξα blogs, να δημοσιευσουν τραπεζικους λογαριασμους, ίδιως οικογενειαρχών Ιερεων, ώστε να υπάρξει πανελλαδικη στηριξη, καθως οι αποτειχισμενοι του νεου ειναι μετρημενοι.
Και που θα παει ο Πατερ Νικολαος να απολογηθει πολύ τους ειναι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα τους τα πει οπως πρεπει. Απλη υπαλληλικη εξουσια έχουνε, κι όχι Δεσποτικη, καθως βρισκονται πια στην αιρεση, κι ακομα κι η υπαλληλικη ειναι κατα παραβαση του Συνταγματος, που δεχεται και στηριζει ως επισημη θρησκεια την Ορθοδοξια κι οχι την αιρεση

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλη υπομονη εχει κανει ο κ. Ανθιμος με τον π. Νικολαο.
Ακομη και τωρα δεν του αφαιρει το οφφικιο του Πρωτοπρεσβυτερου ουτε του περικοπτει τον μισθο του, παρα την προσβολη που εχει δεχθει στο προσωπο του, με την διακοπη του μνημοσυνου του.
Απλως κανει το στοιχειωδες. Δεν επιτρεπει να τελη Μυστηρια ενας κληρικος που δεν αναγνωριζει τον Επισκοπο του, ωστε να μην δημιουργηθη Παραεκκλησια.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

8:47 πμ. Πρωί πρωί!
Τι ώρα μπαίνετε στα μητροπολιτικό γραφείο;!


Χαιρόμαστε που μετά
1) την αφαίρεση της ιδιότητας του Προϊσταμένου του Προφήτη Ηλία
2) την υποχρεωτική μετάθεση του π.Νικολάου από τον Προφήτη Ηλία στον Άγ.Σπυρίδωνα Τριανδρίας
3) την απαγόρευση τέλεσης προγραμματισμένης Θείας Λειτουργίας την περασμένη Παρασκευή 24/2/2017 (με ανακοίνωση υποχρεωτικής άδειας λίγο πριν ξεκινήσει τη Θεία Λειτουργία!)
4) τώρα την απαγόρευση κηρύγματος και τέλεσης μυστηρίων (αμέσως μετά την ανακοίνωση προγράμματος εξομολόγησης εκ μέρους το π.Νικολάου)

μας υπενθυμίζετε την μακροθυμία του Άνθιμου για την μη αφαίρεση οφικίου!! Πάντως δεν γνωρίζουμε να έχει ταλαιπωρήσει τόσο άλλον ιερέα εξαιτίας της ευσέβειας του (και φυσικά τον αγώνα του ενάντια στην αίρεση του Οικουμενισμού).

Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει τέτοια διαδικασία αφαίρεσης οφικίου αλλά σίγουρα αντιλαμβανόμαστε ότι ο Άνθιμος, ο "παναγιότατος"(!), κάνει το παν να κόψει τον π.Νικόλαο Μανώλη από τους πιστούς και να τρομάξει τους πιστούς (αφού δεν θα μπορούν να μεταλάβουν και να εξομολογηθούν πριν το Πάσχα σε αυτόν-αν εφαρμόσει την άδικη αυτή απόφαση). Το αν έχει ή όχι οφίκιο, κανείς πιστός δεν το αντιλαμβάνεται.

Από κει κ πέρα δεν αμφιβάλουμε ότι θα βρεθούν πιστοί-βλήματα που θα παπαγαλίσουν την νέα καραμέλα σας:
"είδες τι καλός είναι ο "Παναγιότατος", δεν του αφαίρεσε το οφίκιο".

Ανώνυμος είπε...

Η λύσις είναι μία. Ο Λαός να αδειάσει τους ναούς του κάθε διώκτη εξουσιαστή επισκόπου. Τότε θα παρακαλούν για έναν πιστό. Εκεί μόνο πονούν οι πλανεμένοι επίσκοποι αδελφοί μας.

Ορθόδοξε λαέ ώρα να στηρίξεις την αποτείχιση, ώρα να φανείς χριστιανός επιτέλους, θυσιάζοντας τον καναπέ σου και την άνεση σου εις την τηλεθέαση και την μπυρίτσα.

Ούτοι οι Πρεσβύτεροι εισήλθαν εις ένα στάδιο πνευματικής μάχης, για την ψυχή τους αλλά και για σένα. Εσύ θα απλωθείς για άλλη μία μέρα στην πολυθρόνα σου με το τηλεχειριστήριο ανά χείρας, φωνασκώντας εκ του ασφαλούς;

Οι ιεροί προγόνοι μας πάλευσαν πνευματικώς υπέρ βωμών και εστιών. Εσύ;

Όπλα πνευματικά, αγάπη, πίστη, ελπίδα, ταπείνωση, γνώση των Αγίων Γραφών. Αρχή και τέλος προσευχή για το χάρισμα της ταπείνωσης άνευ του οποίου αδύνατον να περάσωμεν τις παγίδες του διαβόλου.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.