Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Θλιβερές πρακτικές των π.Θεοδώρου Ζήση και των "συν αυτώ". Σχολιασμός του 2ου τους βίντεο. Και μια σημαντική ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. Κάλεσμα ενότητας και αγώνα.


1. Οι 3 ιερωμένοι της Θεσσαλονίκης ακολούθησαν μια "δική τους" αποτείχιση
Όπως γράψαμε (εδώ) σχολιάζοντας και το 1ο τους βίντεο, 
οι 3 ιερωμένοι της Θεσσαλονίκης-Λαγκαδά, που διέκοψαν το μνημόσυνο των μητροπολιτών τους, ακολούθησαν δυστυχώς μια "δική τους" αποτείχιση:
Έπαψαν μεν το μνημόσυνο του επισκόπου αλλά ΔΕΝ αποτειχίστηκαν από αυτόν και τους συνκοινωνούντες με αυτόν. 

Για να κυριολεκτούμε, απλά "διακήρυξαν" την διακοπή του μνημοσύνου, αφού έκτοτε δεν τελούν μυστήρια -για να εφαρμόσουν την διακοπή του μνημοσύνου.
Τα επιτίμια που επιβλήθηκαν από τους δεσποτάδες, τους ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ να εξομολογήσουν (πανέξυπνα οι δεσποτάδες τους ξεκόβουν από τα πνευματικά τους παιδιά) και να τελέσουν ακολουθίες.
Και δυστυχώς αυτοί τα αποδέχθηκαν για να δείξουν την νομιμοφροσύνη τους, εγκαταλείποντας όμως τους πιστούς και τα πνευματικά τους παιδιά βορά στους αιρετικούς.


2. Δίπλα στα "τσιράκια" του Πειραιώς, προτρέπουν τα πνευματικά τους παιδιά να εκκλησιάζονται εκεί όπου μνημονεύεται ο επίσκοπος!
Αντί οι 3 αυτοί ευλαβείς ιερωμένοι να τηρήσουν κατά γράμμα την αγιοπατερική στάση, αντί να εφαρμόσουν δηλαδή την διακοπή κάθε κοινωνίας με τον επίσκοπο τους, αυτοί -συνεπικουρούμενοι και από 2 ιερείς του μητροπολίτη Πειραιώς(!)- προτρέπουν τα πνευματικά τους παιδιά να εκκλησιάζονται εκεί όπου μνημονεύεται ο επίσκοπος! 
Και το ίδιο κάνουν και οι ίδιοι!
Και αντί να αναλογιστούν το λάθος τους, αναζητούν μάταια επιχειρήματα για να δικαιολογήσουν την "οικονομία" (=ατολμία) τους. 


3. Είναι λογικό, οι ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ που διέκοψαν την μνημόνευση, να εγκαλούν δημόσια τους ΠΡΩΤΟΥΣ;
Δυστυχώς, αντί να ενωθούν με τους αγιορείτες που ΠΡΩΤΟΙ (μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης), διέκοψαν το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου (υφιστάμενοι ήδη τις συνέπειες και τις εκδιώξεις από τα μοναστήρια και από τα κελιά τους), η 3άδα, δηλαδή οι ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ που διέκοψαν, εγκαλούν δημόσια τους ΠΡΩΤΟΥΣ!


4.  Επιμένουν να κατηγορούν τους αγιορείτες 
Επιμένουν να κατηγορούν τους αγιορείτες ότι "δεν φοράνε παντελόνια" επειδή άλλα είχαν συμφωνήσει.
Επαναλαμβάνουμε κάτι που διαβάσαμε στο Πατερική Παράδοση:
Αν ο Ηρώδης αρνιόταν τον όρκο που έδωσε στην κόρη της Ηρωδιάδος, και ΔΕΝ έδινε διαταγή να αποκεφαλιστή ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, δεν θα έκανε σωστά;
Επειδή δηλαδή οι Αγιορείτες πιεζόμενοι συμφώνησαν σε κάποια αρχική διακήρυξη (στην οικία του π.Θεοδώρου Ζήση, και ενώ οι ιερείς οι φίλα προσκείμενη στον π.Θεόδωρο είχαν συνεννοηθεί εκ των προτέρων πως θα παγιδεύσουν τους αγιορείτες στη συμφωνία αυτή),
μπορούν να τους κατηγορούν γιατί δεν τήρησαν την αντι-ορθόδοξη και αντι-πατερική αυτή συμφωνία;


5. Να ποιοι έπρεπε να προβληθούν και να μιλήσουν στην ημερίδα
Αντί στην ημερίδα να προβληθούν (γιατί όχι και να τιμηθούν) οι ιερωμένοι που εδώ και χρόνια διέκοψαν την μνημόνευση του επισκόπου τους λόγω οικουμενισμού, μπήκαν ως ομιλητές ιερωμένοι -τσιράκια του Πειραιώς- που ΔΕΝ έχουν διακόψει -ούτε μέχρι σήμερα!- την μνημόνευση του επισκόπου τους.


6. Την απάντηση έδωσε ο πιστός λαός
Όσα βίντεο κι αν βγάλουν ο π.Θεόδωρος και οι "συν αυτώ", για να πείσουν τα "πρόβατα" ότι καλώς απείχαν από την ημερίδα και καλώς την αποκήρυξαν ΠΡΙΝ την πραγματοποίηση της. Οι 1000-1400 παραβρισκόμενοι έδειξαν την έμπρακτη συμπαράσταση τους. Οι πιστοί απέδειξαν ότι ο αγώνας δεν γίνεται για πρόσωπα αλλά ενάντια στην αίρεση του Οικουμενισμού.


7. Κολοτούμπες ;;;
Όσο για τις "κολοτούμπες", ας μην μας αναγκάσουν να καταγράψουμε πόσες "κολοτούμπες" (στις διακηρύξεις του) έκανε μέχρι τώρα ο π.Νικόλαος Μανώλης (έχει τα περισσότερα βίντεο οπότε πολύ εύκολα τα αποδεικνύουμε).
Κι ο πάτερ Θεόδωρος Ζήσης δεν έλεγε πριν λίγες βδομάδες ότι υπάρχει μοναστήρι στον νομό Θεσσαλονίκης και ότι θα πηγαίνουν να εκκλησιάζονται εκεί; Το ξέχασε; Τώρα λέει δεν έχει ναό;

Χρόνια τώρα σε έναν πόλεμο ενάντια στην Νέα τάξη, αντιλαμβανόμαστε ότι πολλές φορές κάποιος "ποθεί" να κάνει κάτι, το εξαγγέλλει, αλλά αργότερα βλέπει ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει και υποχωρεί. Υφίστανται λοιπόν υποχωρήσεις σε επίπεδο τακτικής ή ανθρώπινης αδυναμίας, αλλά όχι και να ειρωνευόμαστε όσους παραμένουν στην πρώτη γραμμή και πολεμάνε, για να δικαιολογήσουμε την δική μας υποχωρητικότητα. 


8. "Τι να κάνουμε, ΔΕΝ έχουμε ναό".
Μα τους υποδείξαμε 2 ναούς στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Και μέχρι πότε θα πάει αυτή η δικαιολογία με το ναό. Τι περιμένουν; να τους χτυπήσουν την πόρτα και να τους παραδώσουν τα κλειδιά του Αγίου Δημητρίου; Οι ίδιοι πρέπει να φροντίσουν να βρεθεί ο ναός.
Ασχολούνται; ή τους βολεύει μια χαρά η πρόφαση της έλλειψης μεγάλου ναού;


9. Στο βίντεο κοκκορεύονται και αλληλοκολακεύονται 
Είναι θλιβερό αυτοί που έφτιαξαν μια "αποτείχιση" στα μέτρα τους,
να κοκκορεύονται και να αλληλοκολακεύονται στο βίντεο.



10. Σχετικά με το ιστολόγιο Κατάνυξις
Το ιστολόγιο Κατάνυξις δυστυχώς διέγραψε πλήθος σχολίων μας (σχετικά με την ημερίδα στο Ωραιόκαστρο). Αν δεν αντέχουν τον διάλογο, ας κλείσουν τα σχόλια στις αναρτήσεις τους.
Γι αυτό αποφασίσαμε, μέχρι να συνειδητοποιήσουν το λάθος τους, να ΜΗΝ ξανασχολιάσουμε στο ιστολόγιο τους. Ας καμαρώνουν τα σχόλια του Τελεβάντου και των χειροκροτητών τους.

Τα ίδια εδώ και χρόνια κάνουν και ένα σωρό άλλα "ορθόδοξα" ιστολόγια πχ το Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό, οι Ακτίνες, τα Θρησκευτικά κλπ. Διαγράφουν τα σχόλια που δεν τους βολεύουν.
(Για τα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων δεν σχολιάζουμε ούτε "γκρινιάζουμε". Επαγγελματίες είναι, όποιος τους πληρώνει, έχει και την ανάλογη προβολή. Ο "πελάτης έχει πάντα δίκιο" και οι δεσποτάδες, με τα άφθονα χρήματα που αποκομίζουν από τα παγκάρια των πιστών είναι οι καλύτεροι πελάτες τους. Κατά τα άλλα οι 3 ιερωμένοι συνεχίζουν να στέλνουν τα "πρόβατα" στις εκκλησίες όπου μνημονεύουν, ενισχύοντας οικονομικά την αίρεση).

Επανερχόμαστε στα ορθόδοξα ιστολόγια: αν είναι άχρηστα τα σχόλια, ας αφήσουν τους αναγνώστες τους να το διαπιστώσουν. Γράφαμε με το επίσημο προφίλ μας. Τι φοβούνται λοιπόν; Μην αμφισβητήσουν τα "πρόβατα" τον "γέροντα" ή τους "γέροντες" του κάθε ιστολογίου; 


11. Αυτοί που προέτρεπαν ΝΑ ΜΗΝ αποτειχιστούμε θα καθοδηγήσουν τον αγώνα; 
Από που κι ως που αυτοί που προέτρεπαν ΝΑ ΜΗΝ αποτειχιστούμε επικαλούμενοι τον "Εφραίμ της Αριζόνα", ή τους επισκόπους, "τα λιοντάρια" που θα αντιδρούσαν αλλά ποτέ δεν αντέδρασαν,  τώρα θα καθοδηγήσουν τον αγώνα;
Ο ίδιος ο π.Θεόδωρος Ζήσης στο 2ο βίντεο (στο 4ο λεπτό), ενώ βεβαιώνει ότι προέτρεπε τους αγιορείτες να ΜΗΝ διακόψουν μόνοι τους (Ιούλιος 2016), αργότερα (στο 5:30), λέει ότι ακόμη και τον Νοέμβριο (2016) δεν είχε αποφασίσει ο ίδιος να διακόψει. Άρα τους κορόϊδευε. ΔΕΝ είχε εξ αρχής σκοπό να διακόψει την μνημόνευση. Αλλά τους έλεγε ψέμματα για να τους σταματήσει.
Είναι φανερή λοιπόν η δειλία που είχαν εξ αρχής.


12. Υπάρχουν "Αρχιστράτηγοι" και δεν το ξέρουμε;
Από που κι ως που οι ΕΣΧΑΤΟΙ, αυτοί που τόσα χρόνια έχουν εγκλωβίσει την σύναξη της Γατζέας στην απραξία, απαιτούν να τους δοθεί το έμβλημα του "αρχιστράτηγου" και να υποταχθούμε όλοι στην παράλογη "λογική" τους (να συνεχίσουμε να εκκλησιαζόμαστε εκεί όπου μνημονεύονται, καταργώντας στην πράξη την αποτείχιση);


13. Το Κατάνυξις ως "μονοπώλιο"
Από που κι ως που, απαιτούν να στέλνουν οι αρθρογράφοι τα άρθρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο Κατάνυξις; Γιατί να στηριχθεί το δικό τους ιστολόγιο και όχι οποιοδήποτε άλλο αντιοικουμενιστικό; (αυτό το απαίτησαν έγκαιρα! τώρα αντιλαμβανόμαστε τους λόγους). Ακούς εκεί να μην μπορεί κάποιος αρθρογράφος να στέλνει το άρθρο του και αλλού εκτός από το Κατάνυξις!


14. Δεν θα αφήσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ ανυπεράσπιστο. 
Δημοσιεύσαμε ήδη την ανοιχτή επιστολή του π.Νικολάου Μανώλη προς τον μητροπολίτη Άνθιμο για το Πάσχα, εδώ. Φυσικά θα είμαστε δίπλα του.

Όπως έχουμε δεσμευθεί θα είμαστε δίπλα και σε κάθε διωκόμενο ιερωμένο που διώκεται λόγω οικουμενισμού. 
Δεν θα αφήσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ ανυπεράσπιστο. 

Πολύ περισσότερο όταν ΧΙΛΙΑΔΕΣ άλλοι παπάδες, ΣΙΩΠΟΥΝ για να μην έρθουν σε ρήξη με τον δεσπότη τους.

Κάποιοι ελάχιστοι ιερωμένοι, παριστάνουν τους "ευσεβείς", γράφουν ή βάζουν τις ομιλίες τους στο διαδίκτυο και μιλούν επί παντός επιστητού, θυμούνται ένα σωρό ανούσια θέματα, αλλά για την ουσία: για την αίρεση που έγινε επίσημα αποδεκτή από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος αυτοί ..  τσιμουδιά
περί άλλων τυρβάζουν.. "Πόντιοι Πιλάτοι".. οι "αντιοικουμενιστές"..

Ότι έκαναν δηλαδή τόσα χρόνια και οι "παραδοσιακοί" δεσποτάδες μας (Πειραιώς, Γόρτυνος, Κονίτσης, Ναυπάκτου, Αιτωλίας, Κυθήρων, Καλαβρύτων κλπ) και κοίμιζαν τον κόσμο. Παριστάνουν ότι τάχα μαλώνουν με τον Τσίπρα για τα Θρησκευτικά για να πείσουν τα "πρόβατα" ότι τάχα αγωνίζονται και να σταματήσουν να "βελάζουν".


15θα τους εγκαλούμε να διορθώσουν το λάθος τους. 
Εχθρός μας είναι ο Οικουμενισμός. 
π.Θεόδωρε, τουλάχιστον θυμηθείτε τι λέγατε.

Όσο κάποιοι θεωρούμενοι ως "αρχιστράτηγοι" (στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος) του αντιοικουμενιστικού αγώνα,  δειλιάζουν ή ειρωνεύονται και μέμφονται όσους συνεχίζουν να πολεμούν, τότε θα τους εγκαλούμε να διορθώσουν το λάθος τους.

Επαναλαμβάνουμε ότι εχθρός μας είναι ο Οικουμενισμός.


Από κει και πέρα "ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται"


Ακούστε πχ τι έλεγε ο π.Θεόδωρος Ζήσης στο 5ο λεπτό του παρακάτω βίντεο  
(μια και οι ίδιοι μιλάνε για "κολοτούμπες" και ειρωνεύονται.. 
ακούστε λοιπόν πατέρα Θεόδωρε τι λέγατε):



16. Κλείνουμε με μια πολύ σημαντική ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: 

Αρκετά ΠΡΙΝ την σύνοδο της Κρήτης, είχε αποτειχιστεί ο ιερομόναχος π.Ευθύμιος Χαραλαμπίδης, από τον γνωστό οικουμενιστή μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο. Εκείνο το καλοκαίρι τον επισκεφθήκαμε στο μοναστήρι του στην Άνδρο -από συγκυρία έτυχε να βρίσκεται εκεί. Τότε είχε ανδρείο φρόνημα, όπως και ο ηγούμενος του, και τον Σεπτέμβριο που είχε κληθεί στην Σύνοδο για απολογία ήταν έτοιμος για όλα.

Κάναμε το λάθος και τον συστήσαμε σε γνωστό "αντιοικουμενιστή" αρθρογράφο, ιερέα της Πελοποννήσου, για να τον στηρίξει (έτσι νομίζαμε). 
Μάλιστα είχαμε στείλει στον ιερέα (της Πελοποννήσου) και βιβλία και χάρτινη εικόνα με τους αναιρεθέντες αγιορείτες υπό Βέκκου κλπ που είχε αγιογραφήσει ο ηγούμενος του π.Ευθυμίου Χαραλαμπίδη, που είχαμε πάρει ως ευλογία από το μοναστήρι της Άνδρου.

Αυτός με την σειρά του τον έφερε σε επικοινωνία με τον π.Γεώργιο Μεταλληνό, επειδή ο ιερομόναχος έμενε προσωρινά στο πατρικό του σπίτι στην Αθήνα, οπότε ήταν εύκολο να συναντηθούν. 

Με έκπληξη 1-2 μήνες μετά, πληροφορηθήκαμε ότι με την συμβολή του π.Γεωργίου Μεταλληνού, ο π.Ευθύμιος Χαραλαμπίδης, έγραψε επιστολή στον δεσπότη του για να γυρίσει πίσω!

Στο μεταξύ ο δεσπότης είχε φροντίσει να δώσει την ενορία που ήταν κοντά στο μοναστήρι σε άλλον ιερέα. Οπότε επιστρέφοντας, ο ιερομόναχος βρέθηκε σε άλλη ενορία, πολύ μακρυά από το μοναστήρι του (κλασσική τακτική των οικουμενιστών, να σε απομακρύνουν από τους ενορίτες σου), οπότε νοίκιασε σπίτι εκεί, φεύγοντας ουσιαστικά από το μοναστήρι! 
Έκτοτε δεν απαντάει στα τηλέφωνα μας (ακόμη και χθες, 18/4/2017, τον καλέσαμε επανειλημμένα και στο κινητό και μέσω viber και δεν απάντησε). Τι να πει; Λυπάμαι που λιποτάκτησα; 

Χθες (18/4/2017 το βράδυ) επικοινωνήσαμε με τον ηγούμενο του και επιβεβαιώσαμε εκ νέου την συμβολή του π.Γεωργίου Μεταλληνού στην συγγραφή της επιστολής του ιερομονάχου π.Ευθ.Χαραλαμπίδη προς τον μητροπολίτη Δωρόθεο για ΔΙΑΚΟΠΗ της αποτείχισης .. (τα ίδια μας είχε πει και ο ίδιος ο ιερομόναχος τότε, κάποιο διάστημα που επισκεύαζε το νέο οίκημα που θα διέμενε, αλλά και ο ιερωμένος εκ Πελοποννήσου ...)


Εύγε π.Γεώργιε Μεταλληνέ!
Αντί να προτρέψεις τους ελάχιστους αγωνιστές να σταθούν όρθιοι στις επάλξεις .. 
με την "αυθεντία" σου, με την δειλία σου, τους προέτρεψες για το αντίθετο. 
Ότι πάει να κάνει τώρα και η άλλη "αυθεντία", ο π.Θεόδωρος Ζήσης ;;;


Στο 2ο βίντεο  (στο 10ο -12ο λεπτό), καταγράφεται η "κολοτούμπα" του π.Γεωργίου Μεταλληνού στην ημερίδα που υποτίθεται συμφώνησαν στην Γατζέα.
Εκεί ο π.Θεόδωρος Ζήσης, στην ημερίδα που θα γινόταν ΜΕΤΑ το Πάσχα (2017), διευκρινίζει ότι θα μιλούσε ο ίδιος για την αποτείχιση αλλά "καθαρά επιστημονικά! Χωρίς εξαγγελία διακοπής!"
Αλλά ακόμη και έτσι, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να συμμετέχουν οι π.Γεώργιος Μεταλληνός, π .Σαράντης Σαράντος και ο π.Αθανάσιος των Μετεώρων.
Καλύτερα να την αφήνατε την διακοπή του μνημοσύνου για τον Αύγουστο ... που όπως λέει κι ο λαός, "είναι παχιές οι μύγες". Κατά τα άλλα τους φταίνε οι αγιορείτες.. για την δική τους ατολμία.



16. Επίλογος - Προσκλητήριο Κάλεσμα Αγώνα :
Το γράφουμε για τελευταία φορά και ελπίζουμε να το καταλάβετε:
Είμαστε Ορθόδοξοι πιστοί. ΔΕΝ έχουμε "γέροντα" για να του κάνουμε υπακοή. 
Οι λαϊκοί έχουν πνευματικό. ΔΕΝ έχουν γέροντα.

Αλλά ακόμη και αν είμασταν μοναχοί και είχαμε γέροντα, σε ζητήματα πίστεως, σε θέματα αίρεσης, ΔΕΝ κάνεις υπακοή. Κάνεις το ΧΡΕΟΣ ΣΟΥ.

Αν κάποιοι μπόρεσαν να γίνουν καθηγητάδες σε Πανεπιστήμια ή να μαζέψουν άφθονα πνευματικά παιδιά, και γι αυτό νομίζουν ότι θα πρέπει να τους "προσκυνάμε" και να τους υπακούμε και να τους κολακεύουμε, είναι γελασμένοι.

Οδηγός μας το Ευαγγέλιο και οι Άγιοι Πατέρες μας. Όσο ταυτίζεστε μαζί τους, ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΤΕ να πολεμάμε ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ. 
Ξέρετε ότι πολεμάμε τον εχθρό. Τον πληγώνουμε. Τον εξουθενώνουμε αργά και σταθερά. 
Όταν θέλουμε μπορούμε να τον κάνουμε να σπαράσσεται και να ουρλιάζει από αλλοφροσύνη. 
Και όσο πιο πολύ πεισμώνει, τόσο πιο εύκολα βγάζει το προσωπείο του και αποκαλύπτονται οι λύκοι, οι αιρετικοί οικουμενιστές με τις δεσποτικές προβιές. Ξέρετε ότι η φαρέτρα μας είναι γεμάτη. Το ξέρουν κι αυτοί.
Ο ένοχος πάντα θα φοβάται. Είμαστε ο εφιάλτης στον ύπνο τους.
Αναλογιστείτε απλά ποια ήταν η κατάσταση πριν 1 μόλις χρόνο, όταν ούτε εμείς γνωρίζαμε καλά καλά την έννοια της διακοπής μνημόνευσης (=αποτείχισης). Βλέπετε πόσα καταφέραμε σε τόσο λίγο χρόνο. Φυσικά οι οικουμενιστές έχουν επιβληθεί ειδικά μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης και απειλούν και εκβιάζουν και εκδιώκουν, αλλά αυτή ακριβώς η αλαζονείας τους, θα γίνει η αχίλλειος πτέρνα τους.


Θα χαρούμε πολύ σύντομα να καταλάβετε το λάθος σας και να επιστρέψετε στην σωστή γραμμή του αγώνα. Την γραμμή των Αγίων Πατέρων. Δεν μπορείτε να την χαρακτηρίζετε "αυστηρή" ή "όχι τελείως αποκρουστέα"! Των Αγίων Πατέρων που δεν ρωτούσαν δικηγόρους που δεν έκαναν μυστικές συνεννοήσεις. Που διακήρυτταν χωρίς φόβο με παρρησία την αλήθεια χωρίς να αναλογιστούν ή να υπολογίσουν το κόστος.

Σας βεβαιώνουμε ότι ξέρουμε να συγχωρούμε. Ως ευλαβείς ιερείς που είστε και οι τρεις σας, γνωρίζουμε ότι μπορείτε να συγχωρείτε και εσείς. Οι μικροδιενέξεις που έγιναν με τους Αγιορείτες -εξαιτίας της λανθασμένης στάσης σας και δικών τους ίσως λαθών- είναι πολύ εύκολο να ξεπεραστούν.

Θα επιστρέψετε ΧΩΡΙΣ γαλόνια. Στον πόλεμο δεν μετράνε τα "πτυχία". Τα παράσημα δίνονται ΜΕΤΑ τη μάχη. Και αληθινή μάχη, εδώ και πολλά χρόνια  δεν δόθηκε (με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις κάποιων που έχουν δοκιμαστεί, κάποιων που βρέθηκαν εδώ και χρόνια ξαφνικά μόνοι, χωρίς χρήματα, χωρίς ναό, χωρίς .... Μόνον αυτοί ξέρουν τι θα πει δεσποτική "ευλογία", "Ιερά Σύνοδος" και τι θα πει να υπομένεις και να αντέχεις με την βοήθεια του Θεού στο μαρτύριο, χωρίς να ξέρεις πότε και αν θα τελειώσει). 



Αν επιστρέψετε στον αγώνα θα είμαστε όλοι απλοί συμπολεμιστές. Για το καλό της εκκλησίας μας πρέπει να πολεμήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Να είμαστε ενωμένοι. Όπως μας θέλει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός.
Το ξέρετε ότι υπάρχουν κάποιοι ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ μέχρι τέλους. Θα έχετε την μοναδική εμπειρία να πολεμήσετε δίπλα τους. Να γράψετε με τη βοήθεια του Θεού ένδοξες σελίδες στην ιστορία της εκκλησίας μας.



Αν όχι, αργά ή γρήγορα θα σας κατασπαράξει ο εχθρός 
ή κάποιοι, οι πιο "συνετοί", θα σπεύσετε να "παραδοθείτε" από μόνοι σας, στους λύκους (απευθυνθείτε και σεις στον π.Γ.Μεταλληνό να σας γράψει την επιστολή μεταμέλειας).

Θα εκλιπαρείτε στο τέλος, όπως εκλιπαρούσαν κάποτε οι πεπτωκότες ..
που θυσίαζαν στα είδωλα, που συνέχιζαν να συνκοινωνούν με τους αιρετικούς "σιωπώντας", τέτοια παραδείγματα επικαλείσθε τώρα για να περάσετε ως "διδασκαλία" την υποχώρηση και την προδοσία (δείτε πχ σε ένα άλλο βίντεο εδώ, στο 48ο λεπτό πως τους δικαιολογείτε).
Άλλο η μακροθυμία της εκκλησίας, ΜΕΤΑ τον διωγμό, σε όσους δείλιασαν και άλλο το λάθος, η δειλία, να γίνεται επίσημη πρόταση  τάχα "αντίδρασης".


Δεν μένει τίποτε άλλο, παρά η προσταγή: 
"Όσοι πιστοί".

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Θυμίζουμε 2 ακόμη ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στο 2ο βίντεο των 3 πατέρων, που δημοσιεύσαμε χθες,  εδώ και εδώ.

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ

Καταθέτω την δική μου μαρτυρία για όσους συνεχίζουν και πιστεύουν τους εγκάθετους θρησκευτικούς συνδικαλιστές, παλαιότερους και σύγχρονους.

Αποτειχισμένος Ιερέας από το Νέο [ τον ξέρετε ] μου είπε τηλεφωνικώς:
Εδώ και 20 χρόνια κάνουμε συνάξεις με κληρικούς προκειμένου να αποτειχιστούμε, και όλες τις τορπίλισαν ο Μεταλληνός και ο Εφραίμ ο Αριζονίτης

ΥΣ
Τώρα αποκτήσατε καινούργιο Playmaker - τον Ζήση.

Ανώνυμος είπε...

αναδημοσιευση σχολιου απο το σαιτ ομολογια:

sotirio19 Απριλίου 2017 - 12:03 π.μ.

Είδαμε τον Βαρθολομαίο σε παπικούς ναούς , σε συναγωγές σε τεμένη να συμμετέχει σε θρησκευτικά δρώμενα αλλότριων και να προβάλει τα Κοράνια και το Ταλμούδ σαν Ιερά ...και συνοδικά ακόμα να δέχεται τους αιρετικούς σαν εκκλησία μέχρι και λεσβίες επισκοπινες και ομοφυλόφιλους επισκόπους , και να μνημονεύει Πάπα και να τελεί θρησκευτικά δρώμενα ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ να κανει το ΠΣΕ και τους Αιρετικούς εκκλησία ....

Ναι αλλά ο Χριστός δεν πήγε ούτε σε ναό ειδωλολατρών αλλά ούτε στο όρος Γαριζίμ στον ναό των Σαμαρειτών των αιρετικών της εποχής να θυσιάσει Με την παραβολή του καλού Σαμαρείτη δίδαξε την έννοια του πλησίον αλλά ελέγχει την Σαμαρείτιδα και ανάμεσα στα άλλα της λέει ""Ο Θεός είναι Πνεύμα, και οι προσκυνούντες Αυτόν, εν Πνεύματι και αληθεία πρέπει να τον προσκυνούν"
Αλλά και οι μαθητές του δεν πήγαν να θυσιάσουν σε ναούς αλλότριων
Δεν θα είχαν αντίθεση οι Ρωμαίοι για έναν ακόμα θεό στο πάνθεον .
Πόσα εκατομμύρια από τους προσκυνούντες Αυτόν, εν Πνεύματι και αληθεία μαρτύρησαν για να μην κάνουν ότι ο Βαρθολομαίος ?

Ενα ερώτημα είναι βεβαίως βεβαίως τι λένε οι κανόνες ...

Τί λέει ο Κανώνα της εν Καρχηδόνι αγίας Τοπικής Συνόδου ? (258 μ.Χ.) ? «... αυτό και τώρα ορίζουμε, το οποίο ΠΑΝΤΟΟΤΕ ισχυρώς και ασφαλώς κρατούμε, ότι κανείς δεν μπορεί να βαπτισθή έξω της Καθολικής Εκκλησίας, επειδή είναι ένα το Βάπτισμα και υπάρχει μόνο μέσα στην Καθολική [δηλ. Ορθοδόξη] Εκκλησία [...] στην Καθολική Εκκλησία ημπορεί να δοθή [άφεση αμαρτιών], αλλά πλησίον των αιρετικών, όπου δεν υπάρχει Εκκλησία, είναι αδύνατον να λάβη κανείς άφεση αμαρτιών [...] Ο αιρετικός δεν ημπορεί να αγιάση το έλαιον, επειδή δεν έχει ούτε θυσιαστήριο, ούτε Εκκλησία. Και δεν ημπορεί ολωσδιόλου να υπάρχη χρίσμα στους αιρετικούς [...] Και γι’ αυτό εμείς που είμαστε με τον Κύριο και κρατούμε την ενότητα του Κυρίου, κατά την αξία που μας χορηγείται, και λειτουργώντας την ιερατεία Του στην Εκκλησία, όσα κάνουν οι εναντίον Του αντικείμενοι, δηλαδή εχθροί και αντίχριστοι, οφείλουμε να τα αποδοκιμάσουμε και αποποιηθούμε και απορρίψουμε και να τα έχουμε ως ΒΈΒΗΛΑ... "
Τι λέει ο 2ο ιερό Κανώνας τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου: «.... μὴ ἐξεῖναι δὲ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις... Εἰ δὲ φανείῃ τις τῶν ἐπισκόπων, ἢ πρεσβυτέρων, ἢ διακόνων, ἤ τις τοῦ κανόνος τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι, ὡς ἂν συγχέοντα τὸν κανόνα τῆς ἐκκλησίας»? Τι λέει ο 33ο Κανόνα τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου: «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι...

Ενα άλλο ερώτημα είναι αν πρέπει να ψάχνουμε ποιον κανόνα παραβίασε ο Βαρθολομαίος η αν άφησε κάποιον που να μην παραβιάσει ..

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΝΑΙΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΌΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ .

sotirio19 Απριλίου 2017 - 1:00 μ.μ.

Ποιος είναι ο Θεός του Βαρθολομαίου ?

ΑΥΤΟ είναι το ΠΡΩΤΟ και βασικό ερώτημα και πάνω στην απάντηση αυτού του ερωτήματος όλα τα άλλα κρίνονται .

Οποιος συζητά για κανόνες και θέτει ερωτήσεις και κάνει αναφορές στην ιερή παράδοση γραφτή και άγραφη πρέπει πρώτα να απαντήσει με τιμιότητα ποιός είναι ο Θεός των οικουμενιστών .

Είναι άλλος απο τον Θεό των μασόνων , τον ΜΑΣ , τον αρχαίο δαίμονα ΜΠΑΦΟΜΕΤ .. ???

Τα ερωτήματα του Ιωάννου Ρίζου αλλά και οι αναμενόμενες απαντήσεις των ψευτο αποτειχισμένων ΄"ιερεων" Ζήση , Μανώλη τι νόημα έχουν οταν τον Θεό των μασόνων , τον ΜΑΣ , τον αρχαίο δαίμονα ΜΠΑΦΟΜΕΤ λατρεύει ο οικουμενισμός ???

Ανώνυμος είπε...

Εντυπώσεις απο το Φετινό Πάσχα,
Ύστερα απο αρκετά Χρόνια Παρακολούθησα με Μεγαλύτερη Κατάνυξη όλες τις Λειτουργίες της Μεγάλης Εβδομάδας(και τις άλλες Χρονιές πήγαινα αλλά ΟΧΙ όπως εφέτος πιο συνειδητά)απο την Μ.Δευτέρα έως και το Μ.Σάββατο,υπήρχε κάπου σε ένα συρτάρι η Ιερά Σύνοψις την βρήκα,ξεφύλλισα λίγο για να δω που βρίσκονται οι Ακολουθίες-Τροπάρια-Ψαλμοί της Συγκεκριμένης Περιόδου αφού τις εντόπισα όσο γινότανε γιατί Πολλές φορές έπρεπε να πηγαίνεις μια πιο μπροστά και την άλλη στις σελίδες του Εκάστοτε Τροπάριου κτλ.Οπότε υπό αυτή την έννοια Παρακολουθούσα διαβάζοντας τα λόγια που άκουγα απο Ψάλτες και Παπάδες και ήταν κάτι Ιδιαίτερο για εμένα σε σχέση με το πως ΒΙΩΝΑ το όλο θέμα.Ακολουθούσα ψελλίζοντας τα λόγια ή έστω κάποια απο αυτά σε μερικά Τροπάρια ή Εγκώμια του τύπου:ο Νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της Νυκτός,το Τροπάριο-Ποίημα της Κασσιανής Μοναχής και βέβαια τα Εγκώμια της Μεγάλης Παρασκευής.Εφέτος και εννοώ σε μια διάρκεια αρκετών Μηνών βιώνω μια Κατάσταση Ψυχοσωματικού Προσωπικού Γολγοθά-Σταύρωσης για διάφορους λόγους σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είχαμε μια "απώλεια" Κοντινού Συγγενικού Αγαπημένου Προσώπου το Σάββατο του Λαζάρου έγινε η Κηδεία εντωμεταξύ ο Γιός της Γυναίκας που "Έφυγε"...Νοσηλεύεται σε Νοσοκομείο της Αθήνας στην Μονάδα Ενταντικής θεραπείας εδώ και 1 Μήνα σχεδόν με ένα σημαντικό Θέμα Υγείας...Σημείωση: Έφυγε Χωρίς να τον δει..ενώ τον ζητούσε με το βλέμμα+την διαισθησή της αφού Καταλάβαινε ότι Κάτι δεν πάει καλά...για να ΜΗΝ έρχεται να την δει...τα γράφω όλα αυτά ώστε να Καταλάβετε ότι εφέτος ήταν+είναι ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ=ΣΤΑΥΡΩΣΗ και ύστερα η ΑΝΑΣΤΑΣΗ κάποια στιγμή...Πιο έντονα Συναισθήματα,Γοητευτική Χαρμολύπη-Χαρούμενη Λύπη ή Λυπημένη Χαρά...Επίσης Παρατήρησα τα εξής στην Εκκλησία που πήγαινα καθ'όλη την διάρκεια της Μ.Εβδομάδας πλην του Μ.Σαββάτου ότι την Μ.Παρασκευή απο τα γνωστά Εγκώμια Άξιον Έστι-Αι γενναίε Πάσε-η Ζωή εν Τάφω κόβανε Πολλούς Στίχους πιθανόν επειδή είναι Πολλοί και λέγανε μερικούς απο τα Εγκώμια,σε μια απο τις λειτουργίες της Μ.Εβδομάδας κάποια στιγμή που οι Ιερείς κάνανε μια ανακοίνωση ο ένας εκ των δύο ανέφερε τον άλλο "Συνάδελφο του" λες και είναι σε κάποια Επιχείρηση ή εργάζεται στο Μαγαζί ως Υπάλληλος..Μπορεί να μπερδεύτηκε o άνθρωπος ίσως ή να έχω λάθος εγώ άλλα μου προκάλεσε δυσαρέσκεια.

Ανώνυμος είπε...

Το Μ.Σάββατο πήγαμε Οικογενειακώς για την Ανάσταση σε έναν απο τους πιο Ιστορικούς Ναούς των Αθηνών και μιλάω για την Αγία Αικατερίνη στην Πλάκα του 11ου Αιώνα,η οποία βρίσκεται κάτω απο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης εκεί είδα πράγματα εντός του Ναού που με ενόχλησαν όπως:αρκετά Άτομα να είναι με τα Χέρια στις τσέπες ή να μασάνε τσίχλα-επικρατούσε μια κατάσταση Οχλαγωγίας...τύπου Καφετέριας ή Νυχτερινού Μαγαζιού με πολλά Κοσμικά Χαραχτηριστικά Κυρίες πολύ καλά Ντυμένες με Κόρες οι οποίες θεωρούσαν ότι πηγαίνουν σε μια βραδυνή Έξοδο στην Παραλιακή "Ντυμένες" απο Γυμνές έως Ημίγυμνες..αναφέρομαι σε σούπερ-μίνι ή κάτι που έμοιαζε σαν Πολύ Κοντό Σορτσάκι..βέβαια ειδικά για το Συγκεκριμένο Ναό θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι επειδή βρίσκεται σε Τουριστική Περιοχή μπορεί κάποιοι/ες να ήταν Τουρίστες απο την Δυτική Ευρώπη που ΣΙΓΟΥΡΑ ισχύει αυτό όποτε εκεί είναι πιο "Απελευθερωμένοι" στα Ζητήματα του Κώδικα Ενδυμασίας άρα έχουν μια "Δικαιολογία"..κάποιοι άλλοι ήταν Έλληνες/Ελληνίδες νομίζω αλλά με Εκμαυλισμένη Συνείδηση θεωρώ ή έστω Αδιαφορία-Απάθεια σε αυτά τα ζητήματα.Το Κερασάκι στην Τούρτα ήταν στην Αναστάσιμη λειτουργία που κάτσαμε αφού φύγανε οι πολλοί παρατήρησα μια Γυναίκα να Μπαινοβγαίνει αρκετές φορές μέσα στο Ιερό απο την Αριστερή Πλευρά όπως κοιτάζει κάποιος που Εκκλησιάζεται..Μου φάνηκε εξαιρετικά Περίεργο και δεν το είχα ξαναδεί..δεν ξέρω αν εντάσσεται στα Πλαίσια του Οικουμενισμού ή είναι Νέα Ήθη&Έθιμα...Κάτι Τελευταίο αλλά όχι Ασήμαντο ως γνωστόν η εν λόγω Εκκλησία είναι η Εκκλησία που παρεβρίσκονται οι κάθε λογής διάσημοι ειδικά την Μ.Παρασκευή στον Επιτάφιο αλλά όχι Μόνο..το λέω αυτό γιατί είδα έναν Πολύ γνωστό Αναλυτή των Γεωστρατηγικών Θεμάτων στα Ελληνοτουρκικά ο οποίος έχει και δικιά του Ιστοσελίδα και παλιότερα είχε εμπλακεί με την Γνωστή Υπόθεση Απαγωγής του Οτσαλάν...ο Κύριος Καλεντερίδης λοιπόν στο δεξί στασίδι της Εκκλησίας παρακολουθούσε την Αναστάσιμη λειτουργία μασώντας την Τσίχλα του...τον είδα με το που μπήκα μέσα στην δεξιά πλευρά της Εκκλησίας..ύστερα αυτός θα μας κάνει Ανάλυση Γεωστρατηγική και θα μιλάει για Εθνικά Ζητήματα..Μάλιστα..Αυτά ΔΕΝ είναι Κατάκριση αλλά θέμα ΟΡΙΩΝ-Δυστυχώς έχουμε υπερβεί τα Εσκαμμένα σε Πολλά Ζητήματα..Χριστός Ανέστη και το Μήνυμα της Ανάστασης του θεανθρώπου να φέρει στον Καθένα ότι Χρειάζεται στην Ζωή Του!!!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Παρακαλούμε περιοριστείτε στο περιεχόμενο της ανάρτησης. Δεν αφορά γενικά και αόριστα τον οικουμενισμό ούτε την κατάπτωση μέσα στις εκκλησίες μας, ούτε το Πάσχα.

Αν σώνει και καλά θέλετε να αντιγράψετε ένα σχόλιο που κάνατε και αλλού, μπείτε στον κόπο τουλάχιστον να βρείτε μια σχετική ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Την αυτήν εμπειρίαν με υμάς είχε και αδελφός Ιερομόναχος της Συναθροίσεως Εφφαθά, ο οποίος εκαλούσε τον π. Ευθύμιο εις το κινητό του και ενώ εις το παρελθόν απαντούσε μετά την επιστροφή του εις τον επίσκοπο του δεν απαντούσε ποτέ.

Πρέπει να ειπωθεί και κάτι άλλο. Την εποχή της επισκέψεως του πάπα Ρώμης εις την Αθήνα, λέγεται πως ο π. Θεόδωρος είχε δηλώσει πως θα αποτειχισθεί. Τελικώς δεν το έπραξε και οι αναμένοντες την κίνησην του αυτήν, λίαν απογοητεύθησαν και απεμακρύνθησαν τινές εξ αυτού. Αν οι πληροφορίες αυτές είναι αληθείς τότε και ο π. Θεόδωρος έχει αλλάξει στάση εις το παρελθόν του.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικώς δεν κατανούμε το ουσίωδες εις την υπόθεσην ''αντιοικουμενισμός'', όταν ορώμεν τινές ρασοφόρους ν' ανεβάζουν βίντεο εις τα οποία απλώς εκθέτουν τον εαυτόν των με θετικό τρόπο.

Όταν άγιοι τηγανίσθησαν ζώντες, εγδάρησαν ζώντες, εκάησαν ζώντες, τί να παρουσιάσωμεν ημείς οι αμαρτωλοί ως παθήματα; Την μετάθεσην και τον ψυχολογικόν πόλεμον; Σεβαστά και αυτά άνευ ετέρου λόγου. Αλλά εδώ καιόμεθα να ενωθεί η μία κίνησις με την άλλην, αγιορειτική και Ζησιακή, το ποίος πταίει περισσότερον μας αφορά; Η έκφρασις δε που διετυπώθη, ''εμείς δεν έχουμε ευθύνη'' την αφήνουμε ασχολίαστη...

Μερικές στιγμές απορούμε εις την σύναξην μας όταν συναθροιζόμεθα, μήπως τελικώς ημείς είμεθα οι περίεργοι, οι πνευματικώς άρρωστοι και μας φαντάζουν όλα τόσο παρηκμασμένα;

Ανώνυμος είπε...

Πρός 19 Απριλίου 2017-4:14
Εντάξει δεκτή η Παρατήρηση ότι είναι εκτός θέματος οι Προσωπικές μου Βιωματικές Εντυπώσεις απο το Φετινό Πάσχα σε σχέση με την Ανάρτηση,ωστόσο ΔΕΝ αντέγραψα απο κάπου αλλού ΣΧΟΛΙΟ γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ υπάρχει σε διαφορετικό Ιστολόγιο αυτό που σχολίασα στο δικό σας,τόσο απλά.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς οι συγκεκριμένοι πατέρες όχι απλά δεν μας έπεισαν με τα λεγόμενα τους,αλλά μας κατασκανδάλισαν!
Προσωπικά αισθανθήκαμε να μας θεωρούν ως άβουλα,ηλίθια όντα,ανίκανα να κρίνουν, λόγω έλλειψης πανεπιστημιακών θεολογικών γνώσεων, τα οποία πρέπει να υποκληθούν και να
χειροκροτήσουν τις αυθεντίες!
Συγνώμη και με όλο τον σεβασμό στο σχήμα τους,η όλη τους στάση δεν μας πείθει ότι είναι έτοιμοι για αγώνες και θυσίες.
Αντίθετα, επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μας,το μυαλό μας πάει και αλλού.
Παρ'όλα αυτά όμως,ευχόμαστε ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΎΡΙΟΣ να τους φωτίσει να κατέβουν από το καλάμι και όλοι μαζί ν'αγωνιστούμε κατά της αίρεσης.
Διαφορετικά θα επαναλάβουμε, ότι πια δεν μας πείθουν ότι διέκοψαν το μνημόσυνο γιατί τους ελέγχει η ιερατική τους συνείδηση.
Θα πρέπει να μάθουν ότι δική μας λαική συνείδηση δεν μας επέτρεψε να ακούσουμε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ από χείλη ορθόδοξων αλλά μη αντιδρώντων ιερέων.



Ανώνυμος είπε...

2:41 την ερώτηση σας την έχω ακούσει από πολλούς, είναι απορία αρκετών πιστών
θλίψη μας κυριεύει για την έλλειψη ενότητας και σύμπλευσης, κρίμα...
ωστόσο όλες μας οι ελπίδες είναι στον Αναστάντα Κύριο Αυτός είναι ο Αρχηγός, Τον περιμένουμε, δεν θα μας αφήσει έτσι... Ισως πρέπει να κατανοήσουμε πως δεν θα σωθούμε αγκιστρωμένοι στο ράσο ή στο θεολογικό κουστούμι ανθρώπων, αλλά αγκιστρωμένοι στον Χριστό κι Εκείνος θα μας φωτίσει ποιούς να ακολουθήσουμε
ο Θεός λατρεύεται παντού είναι Αχώρητος, και ένα απλό σπιτάκι μπορεί να γίνει ναός για να γίνει η Θεία Λειτουργία, πού νομίζετε ότι γινόταν στις κομουνιστικές χώρες ή πού τελούν τα μυστήρια οι κρυπτοχριστιανοί σήμερα;
το ευχάριστο είναι πως η παπαδιά δεν θα χει παράπονα όπως ακούσαμε σε βίντεο παλαιότερα σχετικά με τον πατ Θεόδωρο και τον σύζυγο αν θυμάμαι καλά παράπονα που ο σύζυγος δεν είχε την ανάλογη στήριξη εν αντιθέσει με τον πατ Θεόδωρο, κάτι είναι κι αυτό χαιρόμαστε που είναι αγαπημένοι και μάλιστα πολύ

Ανώνυμος είπε...

απαντώντας σε σχόλιο πιό πάνω, η κατάσταση με τα κινητά να χτυπούν αλύπητα μες τον ναό είναι πλέον πολύ συνηθισμένη, θα είναι γεμάτοι οι ναοί, γι αυτό δεν ενδιαφέρονται για τις αντιδράσεις των ολίγων, τα πρόβατα θα χουν φύγει...τα έχουν προφητέψει οι Αγιοι

Ανώνυμος είπε...

μου χάλασε την διάθεση η αναφορά που έγινε σε χρήματα που χάθηκαν... ενώ μιλούσαν για τα της πίστεως
όταν πρόκειται για την πίστη όχι μόνο χρήματα θα θυσιάσουμε αλλά καλούμαστε να δώσουμε και την ζωή μας, είμαστε καλομαθημένοι και ολιγόψυχοι, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα αν θέλουμε να λεγόμαστε χριστιανοί

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μου προκάλεσε η μεγάλη ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ σας είναι:
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΕΚΠΛΗΞΗ, ΟΡΓΗ και ΑΠΟΡΙΑ.

Απογοήτευση για την έκβαση της αποτείχισης του π. Ευθυμίου.
Θα έπρεπε όμως να αναφέρετε, πιστεύω ότι αυτό το γνωρίζατε, ότι ο π. Ευθύμιος ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ! Είχε πάει σε άλλη ΣΥΝΟΔΟ, και μνημόνευε επίσκοπο της Ρώσικης Διασποράς. ΑΠΟΡΩ: δεν τα γνωρίζατε αυτά; Δεν σας τα είχε πει ο π. Ευθύμιος;
Ή μήπως επειδή τότε λόγω άγνοιας..., δεν καταλάβατε τι εστί να είσαι με άλλη σύνοδο;

Είχε κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει κάθε ιερέας του νέου που αποτειχίζεται. Δεν περίμενε να περάσει πάρα πολύς χρόνος χωρίς να έχει επίσκοπο. Και τον βρήκε και τον μνημόνευε και υπαγόταν κανονικά σε ΣΥΝΟΔΟ της Ρώσικης Διασποράς με έδρα το Παρίσι!

Αυτό όμως δεν άρεσε στους αποτειχισμένους του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά οι οποίοι εκκλησιάζονταν στον π. Εύθύμιο Χαραλαμπίδη για κάποιο χρονικό διάστημα. Του ζητούσαν, αντί του επισκόπου του, να μνημονεύει "πάσης επισκοπής ορθοδόξων".....με ποια λογική; Εκείνοι γνωρίζουν.

Επίσης μία μέρα, την ημέρα του Αγίου Σπυρίδωνος με το Ιουλιανό ημερολόγιο (αυτό ακολουθούν ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ, οικουμενιστές και μη) οι οπαδοί του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά επέμεναν να διαβαστούν κάποια Χριστουγεννιάτικα τροπάρια.
Με ποια λογική;;; Εκείνοι γνωρίζουν...
Είχαν κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να πείσουν τον π. Ευθυμιο Χαραλαμπίδη να ακολουθήσει τον π. Ευθ. Τρικαμηνά.

Ο π. Ευθύμιος Χαραλαμπίδης τους είχε κάνει (ΚΑΚΩΣ) το χατήρι να μνημονεύει "πάσης επισκοπής ορθοδόξων" παρά το γεγονός ότι ανήκε ήδη σε ΣΥΝΟΔΟ. Και όταν ο π. Ευθ. Χαρ. κατάλαβε ότι αυτό δεν έπρεπε να ξαναγίνει (επικοινώνησε με τη σύνοδό του και του είπαν ότι αυτό δεν έχει ευλογία να το κάνει, και πώς θα ήταν δυνατόν να του επιτρέπεται κάτι τέτοιο;) και μνημόνευσε τον επίσκοπό του ΩΣ ΟΦΕΙΛΕ, τότε οι οπαδοί του π. Ευθ. Τρικαμηνά σταμάτησαν τελείως όλοι τους να εκκλησιάζονται εκεί. (ΛΑΚΙΣΑΝ)
Τότε καταλάβαμε πραγματικά ποιος έχει μετατρέψει το ημερολόγιο σε δόγμα με την κακή έννοια.

Δεν γνωρίζω την πνευματική σας κατάσταση όταν οδηγήσατε τον π. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη στον αντιοικουμενιστή της Πελοποννήσου γιατί "έτσι νομίζατε".

Γι αυτό όταν δεν γνωρίζουμε καλά κάποια πράγματα είναι καλύτερα να μην σπεύδουμε να "βοηθήσουμε" κάποιον που μοιάζει να χρειάζεται βοήθεια.

Христос воскрес!

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ

Δεν εχει καμία δικαιολογία κανένας ποιμένας να «παρασυρθεί» απο το πρόβατο.
Μάθετε και μια παροιμία επιπλέον:
Ηθελα να πέσω και καλά που μ’ έσπρωξαν...

Воистину Воскрес [Αληθώς Ανέστη ]

Ανώνυμος είπε...

Ένα πράγμα ανάμεσα σε άλλα είναι για οποίο οφείλω να σας συγχαρώ ως ιστολόγιο: Για το θάρρος σας να τολμήσετε να βλέπετε πέρα από γέροντες ή πνευματικούς. Γέροντες και πνευματικοί μας πρώτα απ όλους πρέπει να έχουμε τους αγίους μας που δόξα τω Θεώ έχουν αποφανθεί πεντακάθαρα για το δέον γενέσθαι εν καιρώ αιρέσεως. Θα επιθυμούσα και μια πιο προσωπική επικοινωνία ή και γνωριμία μαζί σας.
Ιωάννης
rwmios@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ
Γεμίσαμε ποιμένες - οδηγούς που δεν ξέρουν από πού έφυγαν, που βρίσκονται, και προς τα πού οδεύουν.
Εάν δεν υπάρχει ειλικρίνεια μην περιμένετε τίποτα καλό, ο διάβολος θα αλώσει τους πάντες και τα πάντα
Ειδαμε τα αποτελέσματα στους ΓΟΧ, τα ειδαμε στην ΡΟΕΔ με τον αρχιεπίσκοπο Λαύρο που ενώθηκαν με τους οικουμενιστές, τα βλέπουμε σήμερα και με τους αποτειχισμένους...
Συμφέροντα, ιδιοτέλειες, φιλαρχίες = Διάβολος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Γνωρίζουμε ότι ο π.Ευθύμιος Χαραλαμπίδης έκανε κάποιες επαφές με την Ρωσσική Εκκλησία της Διασποράς. Δεν γνωρίζουμε πόσο προχώρησαν. Με εξαίρεση την συνάντηση στο μοναστήρι της Άνδρου και 3-4 τηλέφωνα μετά που αποσκοπούσαν στην στήριξη του, δεν γνωρίζουμε τίποτε περισσότερο.

Μας είναι παντελώς άγνωστα τα περιστατικά που περιγράφετε σχετικά με τους "οπαδούς" -όπως τους αποκαλείτε- του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά.
Λογικά αναφέρεστε σε προγενέστερη περίοδο και όχι στο καλοκαίρι του 2015 που τον συναντήσαμε (γιατί πολύ άμεσα ακολούθησαν οι δυσάρεστες εξελίξεις της υποχώρησης του και επιστροφής του στην μητρόπολη της Σύρου).

Δεν αισθανόμαστε "οπαδοί" κανενός και σας βεβαιώνουμε ότι ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς μας προέτρεψε να εκκλησιαζόμαστε σε οποιονδήποτε που διέκοψε την μνημόνευση πχ π.Γεώργιο Αγγελακάκη, π.Παϊσιο Παπαδόπουλο κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Τόσο μανία με τους Γ.Ο.Χ Κ.+ΙΓΖ! Τους αδιάφορους και ακατάρτιστους στη πλειοψηφείαν των οπαδούς του Νέου Καλενδερίου, κυρίως υπεύθυνους της κατάστασης του Οικουμενισμού και της εκκοσμίκευσης, ούτε κουβέντα. Θα ήταν φρόνιμο να παραδέχεστε ότι ο Χριστός απευθύνθηκε σε άτομα και όχι στη μάζα! Χριστός Ανέστη και συγχωρέστε με! Πνευματικοπαίδι του Π. Χρυσοστόμου Σπύρου και Π. Θεοδώρητου Μαύρου!

+Β.Γ.

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ

Προς Σταύρο
Προσπάθησα, αλλά κατι δεν παει καλα με το ταχυδρομείο μου.

Δια ταύτα:
Απάντησα σε ότι με ρώτησαν, και το θέμα έληξε.
Περαιτέρω,
Η συνεργασία ΓΟΧ - ΡΟΕΔ Αγαθαγγέλου κρέμεται σε μια κλωστή
Συνεπώς εγω δικαιώνομαι....

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα για τον Πατερ Ευθυμιο στην Άνδρο...ο Θεός να τον φωτίσει, είχα χαρεί πολύ τότε που αποτειχιστηκε
Ειχα επισκεφτεί την Ι.Μονή καλοκαίρι του 2014 και η ευωδία του μύρου ήτανε αισθητή απ την ασφαλτο. Δεν ειπα τιποτα αλλα μολις στριψαμε στην κατηφορα-χωματοδρομο με μια φωνη το ειπαμε με τους συνταξιδιωτες κι επισης ενα ζευγαρι επισκεπτες του Μοναστηριου εκει που πιασαμε την κουβεντα ενθουσιασμενοι μας ανεφεραν το ιδιο

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Όσο για τα περι Επισκοπων που πιστευουν Ορθοδοξα στην κρατουσα, αυτο "αποδεικνυεται" κι απ το σημερινο αρθρο με τα κατορθωματα του Κομοτηνης κι ουδεις προκειται να τον καλεσει σε απολογία. Όπως κι οταν καποτε καλεσαν τον Μεσσηνιας, τον απαλλαξε ο φίλος του, Πειραιως, βεβαιωνοντας για το Ορθοδοξο φρόνημά του (!!!) και τόσα αλλα που χει κανει ο Πειραιως που γραφεις βιβλιο. Κι έτσι ο "αντιΟικουμενιστης" Πειραιως οδηγησε στη σημερινη καταντια αλλα δυστυχως συνεχιζεται το προδοτικο εργο του και θα αποδειχθει ο μεγαλυτερος δουρρειος ιππος στην Ιστορία. Οι πολιτικαντηδες ανετα θα παιρνανε μαθηματα απ τον Πειραιως. Αλλα και δεν ειναι δυνατον καποιοι να ξεγελιουνται ακομα απ τον Πειραιως...να αναρωτηθουν μηπως βολευονται να "ξεγελιουνται".
Για ολα αυτα λοιπον ειναι ξεκαθαρα εδω και καιρο ΣΥΝΟΛΟ "Επισκοπων" ακολουθουντων κεκκριμενες αιρεσεις, αφού ουδείς είχε έστω την διαθεση να καθαιρέσει παλιότερα τους ξεφωνημενους αιρετικους, αλλα μαλλον να τους βραβευει και να συλλειτουργει μαζι τους (βλεπε Πειραιως και αλλους "αντιΟικουμενιστες"). ΣΥΝΟΛΟ που τελικα επισημοποιηθηκε μεσω της ψευτοσυνοδου και της αποδοχης απο Δ.Ι.Σ.
Για τους Ιερείς υπό τον Π.Ζηση δεν φανταζομουνα ποτε τετοια ασχημη εξελιξη...Θα θυμήσω απλά κάτι που ο ίδιος ο Π.Νικόλαος Μανωλης δηλωνε προ ολίγου καιρού. Τωρα πως αυτο ταιριαζει με την υπαρξη Επισκοπων που πιστευουν Ορθοδοξα ειναι αλλο θεμα...
Μεγας Βασιλειος: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101).

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Δεν γνωρίζω την πνευματική σας κατάσταση όταν οδηγήσατε τον π. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη στον αντιοικουμενιστή της Πελοποννήσου γιατί "έτσι νομίζατε".

Γι αυτό όταν δεν γνωρίζουμε καλά κάποια πράγματα είναι καλύτερα να μην σπεύδουμε να "βοηθήσουμε" κάποιον που μοιάζει να χρειάζεται βοήθεια."

ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ:
1) Με τις μικρές, ελάχιστες δυνάμεις μας, προσπαθούμε φιλότιμα να βοηθήσουμε όπου μπορούμε. Αλάθητοι δεν είμαστε.

2) Με τον συγκεκριμένο ιερέα εκ Πελοποννήσου, γνωριζόταν προσωπικά μέλος της ομάδος μας, εγγυόταν για το ήθος και ήταν γνωστό το αντιοικουμενιστικό του φρόνημα από δημόσιες τοποθετήσεις, οπότε φυσικά και προσπαθήσαμε να φέρουμε σε επικοινωνία τον διωκόμενο π.Ευθύμιο Χαραλαμπίδη μαζί του. Προορατικό χάρισμα δεν είχαμε ποτέ, για να μπορούμε να προβλέψουμε τι θα συμβεί.

3) Εκ των υστέρων διαπιστώσαμε -και από άλλες περιπτώσεις που μας αναφέρθηκαν- ότι κάποιοι ιερωμένοι που παριστάνουν τους αντιοικουμενιστές, πλεύριζαν έγκαιρα και συντονισμένα βάση σχεδίου συγκεκριμένα πρόσωπα για να ΜΗΝ διακόψουν το μνημόσυνο Βαρθολομαίου/επισκόπων. Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια. Δεν θεωρούμε ότι το έκαναν με άνωθεν εντολές. Ακόμη πιστεύουμε ότι το έκαναν καλόπιστα, νομίζοντας ότι αυτό είναι η καλύτερη στάση. Πάντως έγιναν τέτοιες κινήσεις. Δεν είναι όλοι τόσο "αγνοί" "αντιοικουμενιστές", όσο δείχνουν.

Ανώνυμος είπε...

Διαβαζω το ιστολογιο σας επισταμενως, αλλα δεν καταλαβαινω τι ειδους σας κυβερνανε. Ζησης και οι συν αυτω εχουν διαλαχει τον δικο τους τροπο διαμαρτυριας και αντιστασης οπως φαινεται να εχει διαλεξει ο Μεταλληνος και το ιστολογιο σας. Τι στο καλο τρωγεσθε και χλεβαζεται ο ενας τον αλλο, αντισταση οπως και να το κανεις ειναι αντισταση και ολοι μαζι ειμαστε πολυ λιγοι απεναντι στην λαιλαπα του οικουμενισμου εσεις θελεται να μας κανεται ακομα λιγοτερους; Δεν βλεπεται τισ διασπασεις των παλαιοημερολογητων; ποσα κομματια θα κανεται την ΟΡΘΟΔΟΧΙΑ ΜΑΣ. Σταματηστε επιτελουσ να υποτασεσθε στισ βουλες του τρισκαταρατου διαβολου.

Με απερανι αγαπη σε ολους εσας (συμπεριλαμβανει και το ιστολογιο σας)που μαχεσθε εναντια στην πανωλη του οικουμενισμου. Ειθε Ο Μοναδικος ΘΕΟΣ μασ να μας ελεησει

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αγαπητέ σε βεβαιώνουμε έχουμε την ίδια αγωνία -σε σχέση με την ενότητα.

Αν όμως βγαίνουν κάποιοι και συστήνουν "πηγαίνετε στους ναούς όπου μνημονεύουν", ενώ γνωρίζουν ότι υπάρχουν ναοί και ιερωμένοι που ΔΕΝ μνημονεύουν, τι να κάνουμε; να πούμε καλά κάνουν;;

Σε νεότερο βίντεο του ο π.Νικόλαος λέει ότι συστήνει στα πνευματικοπαίδια του να πάνε να εξομολογηθούν αλλού αφού απαγόρευσαν στον ίδιο να εξομολογεί. Να πάνε δηλαδή σε όσους συνεχίσουν να μνημονεύουν, για να καθοδηγηθούν! Δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. Τι να κάνουμε.
Ενότητα εν τη αληθεία.

Δεν θα τους αφήσουμε μόνους απέναντι στους οικουμενιστές. Αλλά δεν μπορούμε να αποσιωπούμε τόσο σοβαρά λάθη. Εμείς δεν αναγνωρίζουμε το παπικό αλάθητο σε πρόσωπα. Αν κανείς δεν τα επισημαίνει, πως θα διορθωθούν τα λάθη;

Ανώνυμος είπε...

Απόσιωπιση σε κάτι πού φαίνεται στραβό ποτέ, αλλά η χριστιανική μας αγάπη θα βαδίζει πιο μπροστά από οποιοδήποτε επίπληξη για να παραμείνει ή χαρις του Υψίστου Θεού ανάμεσα μας γιατί χωρίς αυτήν σωστές αποφάσεις πότε δεν θα μπορέσουμε να πάρουμε όσο έξυπνοι και δίκαιοι ας νομίζουμε ότι ήμαστε. Η Ορθοδοξια μας χρειάζεται όχι μόνο αυτούς που αντιτασουν όπλα απέναντι στον εχθρό οικουμενισμο αλλά και αυτούς πού κάθονται απρακτοι γιατί σιγά σιγά γίνεται η σπίθα φωτια σε μερικούς από εμάς (ομιλώ φυσικά για αυτούς που μνημονευουν αλλά δεν άλλαξαν στρατόπεδο μέσα στην καρδιά τους) και ας μην τούς κόψουμε οποιαδήποτε διάθεση για αντιπαράθεση εχουν. Εύχομαι και προσεύχομαι το Άγιον πνεύμα να καθοδηγεί τον προσωπικό σας αγώνα, του ιστολογιου σας, και τον αγώνα όλων πού έχουν την διάθεση.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.