Ἀπαγόρευσε ὁ Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος στόν Πρωτ. π. Θεόδωρο Ζήση νά ὁμιλήσει κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ σέ πιστούς τῆς Κορινθίας
ὑπό Νεκταρίου Χαλκιώτη, Θεολόγου
Χθές τό ἀπόγευμα, ἡμέρα Τετάρτη 26 Ἀπριλίου τρ.ἔτους, ἐπρόκειτο νά ὁμιλήσει στό Λουτράκι Κορινθίας ὁ πρωτοπρεσβύτερος καί ὁμότιμος Καθηγητής τῆς Θεολογίας π. Θεόδωρος Ζήσης γιά τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τόν ἀντι-οἰκουμενιστικό ἀγώνα, σέ πιστούς τῆς περιοχῆς.
Ἡ ἐκδήλωση δέν διαφημίστηκε σέ κανένα τοπικό μέσο ἐνημερώσεως, διαδόθηκε ὅμως ἡ σχετική πληροφορία ἀπό στόμα σέ στόμα, μέ ἀποτέλεσμα νά γεμίσει σχεδόν μία εὐρύχωρη αἴθουσα γνωστοῦ μεγάλου Ξενοδοχείου τοῦ Λουτρακίου, οἱ ἰδιοκτῆτες τοῦ ὁποίου διατηροῦν στενές σχέσεις μέ τόν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας καί προσωπικῶς μέ τόν π. Θ. Ζήση.
Μεταξύ τῶν παρισταμένων ἦταν ἀρκετοί θεολόγοι, ἐκπαιδευτικοί, νομικοί καί, κυρίως, ἀγωνιζόμενοι χριστιανοί μέ ἐνδιαφέρον γιά τά θέματα τῆς Πίστεως.
Τό ἀκροατήριο ὅμως ἀπογοητεύθηκε, ὅταν κατά τήν ἔναρξη τῆς ἐκδηλώσεως ἐνημερώθηκε ἀπό τόν ἴδιο τόν π. Θεόδωρο Ζήση ὅτι τό μεσημέρι ἔλαβε, μέσω φάξ, ἔγγραφο τοῦ ἐπιχωρίου Μητροπολίτη, μέ τό ὁποῖο τοῦ ἀπαγορεύεται νά ὁμιλήσει.
Ὁ γνωστός Καθηγητής, ὁ ὁποῖος πρόσφατα διέκοψε τό μνημόσυνο τοῦ ἐπισκόπου του, Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ἀνθίμου (γνωστοῦ δουλοπρεπῶς προσκειμένου στόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη καί ἀδιάφορου γιά τίς προδοσίες τῆς Πίστεως ἐπισκόπου), κρατώντας ἀνά χεῖρας τό ἔγγραφο τοῦ Μητροπολίτου Κορίνθου, ἐσχολίασε τήν κοινοποίησή του στόν Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης καί ἐδήλωσε τήν ἀπόφασή του νά σεβασθεῖ τήν ἀπαγόρευση πρός ἀποφυγή περαιτέρω ἐμπλοκῶν. Διευκρίνησε μάλιστα ὅτι ἡ παρουσία του καί ἡ ὁμιλία του θά γινόταν στά πλαίσια τῶν δραστηριοτήτων τῆς Ἐταιρείας πατερικῶν σπουδῶν στήν ὁποία προϊσταται καί ἡ ὁποία εἶναι σωματεῖο ὄχιἐκκλησιαστικό, ἀλλά πολιτιστικό.
Ὡστόσο ἐπρότεινε τήν κάλυψη τοῦ δημιουργηθέντος κενοῦ μέ τήνἀνάθεση τοῦ λόγου στόν συνοδεύοντα αὐτόν κατά σάρκα υἱόν του μοναχό π. Σεραφείμ Ζήση, χαρακτηρίζοντάς τον μάλιστα ὡςἐγκρατέστερο θεολόγο.
Πράγματι ὁ τελευταῖος ὡμίλησε γιά ἀρκετή ὥρα (σχεδόν δύοὦρες) καί δέχθηκε νά ἀπαντήσει σέ ἐρωτήματα καί ἀπορίες τῶν παρισταμένων. Ὁμολογουμένως ἡ ὁμιλία τοῦ ὁσιολογ. μοναχοῦἦταν ἐνδιαφέρουσα καί κράτησε ἀμείωτο τό ἐνδιαφέρον τοῦἀκροατηρίου. Ὁ λόγος περιεστράφη στήν σοβαρότητα καί ἐπικινδυνότητα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν στάση τῶν Ἁγίων Πατέρων ἔναντι τῶν αἱρέσεων, τήν προδοτική δράση καί ἀντορθόδοξη διδασκαλία τῶν ἡγετῶν καί φορέων τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (Ζηζιούλα κ.ἄ.), τήν ἱστορική ἐξέλιξη τοῦΟἰκουμενισμοῦ καί τή σχέση του μέ τήν Μασωνία κλπ.
Παρά τό γεγονός ὅτι τό ἀκροατήριο παρακολούθησε μέ πνευματική ὄρεξη τήν ὁμιλία τοῦ ὁσιολ. μοναχοῦ, ὁ ὁποῖος ὁμολογουμένως εἶχε συγκροτημένο καί τεκμηριωμένο λόγο, ἐκ τῶν ὑποβληθέντων ἐρωτημάτων προέκυψε ἀνάγλυφη ἡ ἀγωνία καί κάποια ἀνησυχία τῶν πιστῶν γιά τό μέλλον τοῦ ἀντι-οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος.
Ἔναντι αὐτῶν, τόσο οἱ τοποθετήσεις, ὅσο καί οἱ ἀπαντήσεις τοῦ ὁμιλητοῦ δέν κατάφεραν νά διαγράψουν ἕνα σαφές πλαίσιο μέ δυναμική προοπτική πού νά τό χαρακτηρίζει ἡ συνέπεια στήν Πατερική Παράδοση καί τόν ρεαλισμό, μέ βάση τά τραγικά δεδομένα τῆς κυριαρχίας τῆς οἰκουμενιστικῆς προπαγάνδας.
Ἐνδεικτικά νά ἀναφερθεῖ ὅτι ἐνῶ χαρακτηρίστηκε εὐθαρςῶς ὡς αἱρεσιάρχης ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος καί ἐκφράστηκε ρητορικῶς ἡ ἀπορία τοῦ ὁμιλητή πῶς εἶναι δυνατόν μέ τήν σχεδόν πλήρη ἐπικράτηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νά θεωροῦνται ὅλοι αὐτοί Ἐκκλησία καί μάλιστα νά ἀναμένεται μέσα ἀπό αὐτή τήν κατάσταση νά προκύψει Σύνοδος καταδίκης τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, ἐντούτοις προτάθηκε ὅπως οἱ πιστοί μέ ἐπιμονή καί εὐγένια παρακαλοῦν τούς ἐπισκόπους των νά πάρουν θέση στό θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
Χαρακτηριστική ἐπίσης ἦταν ἡ ἀντίδραση καί τοποθέτηση τοῦ ὁμιλητοῦ στήν ὑπενθύμιση, ἐκ μέρους πιστοῦ, τῆς κανονικῆς ἀρχῆς «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ, ἀκοινώνητος ἔσται», ὅτι