Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ π.Νικολάου Μανώλη: "ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ το μέγεθος της ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑΣ και του ΚΑΙΣΑΡΟΠΑΠΙΣΜΟΥ που επικρατεί στην ιερά μητρόπολη Θεσσαλονίκης, ακόμη και στις ιερές ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα". Σχόλιο.


Ὁ Θεσσαλονίκης κ.Ἄνθιμος ἀκολουθεῖ τὸν νόμο τῶν πεπτωκότων! 
«Ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι»! (Ἀποκ. 22, 11). 


Μετὰ τὴν ἀποδοχὴ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀποδέχεται καὶ ἄλλη αἵρεση: «Διακήρυξε ψευδῶς –στὸ κήρυγμά του τὴν Μεγάλη Δευτέρα τὸ ἀπόγευμα στὴν ἀκολουθία τοῦ Νυμφίου– πὼς οἱ Μονοφυσίτες εἶναι Ὀρθόδοξοι καὶ ὄχι αἱρετικοί, καὶ ἄρα ἐκτὸς Σωτηρίας» (π. Νικόλαος Μανώλης, εδώ)
καί, βέβαια, συνεχίζει νὰ ταλαιπωρεῖ πολυτρόπως τὸν π. Νικόλαο Μανώλη. 


Τὸ δυστύχημα στὴν περίπτωση εἶναι ὅτι ὁ π. Νικόλαος Μανώλης, δὲν φαίνεται νὰ ἐκμεταλλεύεται τὸ β΄ ἡμιστίχιο τοῦ χωρίου τῆς Ἀποκαλύψεως! Ἀδικεῖται μέν, ἀλλὰ μὲ τὴ στάση του ἀδικεῖ τὴν ἁγιοπατερική μας Παράδοση καὶ τὸν ἑαυτό του, ἐφαρμόζοντας Διακοπὴ Μνημοσύνου δικῆς του ἐμπνεύσεως καὶ ἤθους . 




Ανοιχτή Επιστολή π.Νικολάου Μανώλη:


Χριστός Ανέστη αδελφοί μου, πνευματικά μου τέκνα, αγαπητοί μου ενορίτες, Προφητηλιώτες και της Τριανδρίας. Χριστός Ανέστη διαδικτυακοί μου φίλοι και ακροατές των Ομιλιών μου.  
Θανάτου εορτάζομεν νέκρωσιν, Άδου τήν καθαίρεσιν, άλλης βιοτής, τής αιωνίου απαρχήν, καί σκιρτώντες υμνούμεν τόν αίτιον, τόν μόνον ευλογητόν τών Πατέρων, Θεόν καί υπερένδοξον” (ζ΄ ωδή του αναστάσιμου κανόνα).


Εύχομαι σε όλους σας, να ζήσετε μέσα στην καρδιά σας, την πανευφρόσυνη ημέρα της Αναστάσεως Του Χριστού. Μαζί με Εκείνον να αναστηθείτε και σεις, αποφασισμένοι να αλλάξετε πορεία, να διορθώσετε τα κακώς κείμενα στη ζωή σας και να προσαρμοστείτε στα ιερά μηνύματα της λαμπροφόρου Εορτής. Να είστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι· κανείς να μην μπορέσει να χαλάσει την χαρά σας· πάντοτε να απολαμβάνετε την Χάρη Του Αναστάντος Χριστού.


Προσωπικά βιώνω φέτος τα Πάθη και την Ανάσταση Του Χριστού από το πεδίο των συκοφαντιών, των διώξεων, των τιμωριών, και των ανακρίσεων. 

Ως γνωστόν για λόγους Πίστεως διέκοψα την πνευματική κοινωνία με τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κόβοντας τη μνημόνευσή του από τις ιερές ακολουθίες, όπως ορίζουν οι ιεροί κανόνες για ζητήματα Πίστεως. Αλλά ο Οικουμενιστής επίσκοπος, παραβαίνοντας αυτούς τους κανόνες που επιβάλλουν τον έπαινο στον ιερέα που διακόπτει τη μνημόνευση και απαγορεύει τις τιμωρίες (ΙΕ΄ κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου επί Μεγάλου Φωτίου), ως θεομάχος, μου επέβαλλε το επιτίμιο της ακοινωνησίας (δεν μου επιτρέπει να κοινωνώ των αχράντων Μυστηρίων) και ένα σωρό ακόμα τιμωρίες και αργίες (απαγόρευση πάσης Ιεράς Ακολουθίας και Αγιαστικής Πράξεως, Ιερών Μυστηρίων, Θείας Λειτουργίας και Θείου Κηρύγματος).  Προσωρινές απαγορεύσεις τις ονόμασε, αλλά ως γνωστόν ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.


Όχι, δεν παραπονούμαι, απλά θέλω να καταγγείλω το μέγεθος της δεσποτοκρατίας και του Καισαροπαπισμού που επικρατεί στην ιερά μητρόπολη Θεσσαλονίκης, ακόμη και στις ιερές ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα. Είναι φυσικά γνωστή η στάση του Πάπα και του Βατικανού που κάποτε, την μεγάλη εβδομάδα των Ορθοδόξων, έδωσε την ευλογία του για τον βομβαρδισμό του Βελιγραδίου από την νατοϊκή αεροπορία! Δε σεβάστηκε την ιερότερη Εορτή της χριστιανοσύνης… Οι αθεόφοβοι κάθε εποχής δεν έχουν δισταγμούς! Όλοι αυτοί εμπνέονται από την δαιμονική νοοτροπία του παπικού αλαθήτου!
Ως Πάπας συμπεριφέρεται και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, συνεπικουρούμενος από
εγκάθετους του συγκριτιστικού συστήματος. Αρχιμανδρίτες της κακιάς ώρας, εμπαθείς, αγράμματους στα θεολογικά και Πατερικά γράμματα. Διαστρεβλωτές της Ορθής Πίστης. Άλλος από αυτούς πιστεύει ότι ο παπισμός είναι Εκκλησία με σωστική Χάρη και πως ο Πάπας έχει ιεροσύνη Χριστού, άλλος πως η παναίρεση του Οικουμενισμού δεν υφίσταται, άλλος είναι θεασώτης της ζηζούλιας αιρέσεως περί επισκοποκεντρισμού διδάσκοντος πως τα ιερά Μυστήρια τελούνται στο όνομα του Επισκόπου, ενώ η πατερική γραμμή είναι Χριστοκεντρική,  άλλος ζητά την καθαίρεσή μου και διαλαλεί πως είμαι δαιμονισμένος και τρελός. Από την Ιερά Μονή της Αγίας Θεοδώρας έως το Κουλέ καφέ, από τη μια άκρη ως την άλλη της μητρόπολης Θεσσαλονίκης, ζητούν την καθαίρεσή μου. Κρυφός ενορχηστρωτής αυτής της δολιοπλοκής είναι μητροπολίτης κοντινής μητρόπολης της Θεσσαλονίκης που ορκίστηκε να με καταστρέψει γιατί του χαλώ τα οικουμενιστικά του σχέδια και γιατί με θέλει ως παράδειγμα αρνητικό για όσους ιερείς σκέφτονται να με ακολουθήσουν διακόπτοντας το μνημόσυνο των επισκόπων τους.


Την κύρια ευθύνη όμως την έχει ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης. Δεν γνωρίζω αν φταίει η καταγωγή του, αλλά το μίσος που τρέφει προς το πρόσωπό μου είναι απαράμιλλο. Άνθρωποι που τυχαίνει να του μιλήσουν για την περίπτωσή μου, εντυπωσιάζονται από τα συναισθήματα που εκπορεύονται από τον Δεσπότη, με το άκουσμα του ονόματός μου!


Αλήθεια, κ. Άνθιμε, πιστεύετε ότι κόβετε και ράβετε εσείς τελικά σε αυτήν τη ζωή; Γελιέστε! Ο Σταυρωθείς Κύριος του οποίου τον Σταυρό εξαιτίας σας σηκώνω αγόγγυστα και χαρούμενα, αυτός έχει τον τελικό λόγο. Προσωπικά ζω την χαρά Του Κυρίου, εσείς; Γιατί αν εγώ ζω με την χαρά και την Χάρη του, κάποιος ζει με τις τύψεις, όσο και αν τις απωθεί μακρυά του...


Θα μπορούσαμε όλοι να βιώνουμε αυτό που νιώθω και βιώνω. Μα εσείς προτιμήσατε δύο διαφορετικά πράγματα να ακολουθήσετε. Να γίνετε ο εισηγητής της παναιρέσεως του Οικουμενισμού στην μητρόπολή σας και να πολεμήσετε με μανία, καταχρώντας την εξουσία σας, όποιον αντισταθεί στα υποχθόνια σχέδιά σας. Θύμα της δεσποτικής αλαζονείας σας είναι ο υποφαινόμενος. Προτιμήσατε τον πόλεμο.


Χρονιάρες μέρες με αφήσατε χωρίς πετραχήλι και θεία Κοινωνία…
Αλήθεια, πώς σας πάει η καρδιά; Ακόμη και στους βαρυποινίτες τέτοιες μέρες δίνουν χάρη. Οι μαχόμενες παρατάξεις στον πόλεμο καλούνται εκεχυρίας για να μεταλάβουν των Αχράντων Μυστηρίων. Μα εσείς προτιμήσατε να με ξεχάσετε, περιθωριοποιημένο, τιμωρημένο, κυρίως αδικημένο και ακοινώνητο.
Καταλαβαίνω και γνωρίζω την απάντησή σας και των αθεολόγητων συνεργατών σας. Λέτε πως ήταν επιλογή μου! Ντροπή! Αν δεν γνωρίζετε τους ιερούς κανόνες και τους παραβαίνετε, να παραιτηθείτε. Εφόσον δεν με ακούσατε, δεν καταδεχτήκατε να συμμορφωθείτε στις αγιοπατερικές αποδείξεις που σας κατέθεσα με ένα σωρό επιστολές μου, είστε εμπαθής.


Είναι ξεκάθερο το πώς σκεφτήκατε. Σας έκανα διακοπή μνημοσύνου και θα με αφήνατε έτσι; Ακόμη και για λόγους βιτρίνας έπρεπε να δείξετε πυγμή! Τί θα έλεγαν οι υπόλοιποι συνάδελφοί σας; Τἰ πρόσωπο θα δείχνατε στο Φανάρι που ζητά την κεφαλή μου επί πίνακι. Μήπως επίσης αν με αφήνατε ατιμώρητο θα ακολουθούσαν και άλλοι ιερείς την ίδια μέθοδο βλέποντας τις αιρετικές επιλογές σας; Θα αφήνατε ατιμώρητο έναν τρελό και δαιμονισμένο που δε σας μνημονεύει; Πάντως σας είναι σίγουρα γνωστό πως ούτε η ακοινωνησία, ούτε οι αργίες, ούτε οι υπόλοιπες τιμωρίες σας ισχύουν σύμφωνα με το κανονικό δίκαιο. Οι τιμωρίες σας μου επιβλήθηκαν παράνομα και δεν τις αποδέχομαι. Κανονίστε με τον Θεό.


Είχα μια κρυφή ελπίδα και περίμενα άλλα από σας, ματαίως. Πίστευα πως την κίνησή μου αυτή της διακοπής, θα την σκεφτόσασταν πιο σοβαρά. Θα σας προβλημάτιζε έστω και στο ελάχιστο. Ήλπιζα πως δεν θα την εκλάβετε εγωιστικά αλλά μέσα στο πνεύμα των Πατέρων. Άλλωστε γι αυτό προέβην στην ενέργεια να διακόψω κάθε πνευματική κοινωνία με το πρόσωπό σας. Να σας ταρακουνήσω για να συνέλθετε από την κατρακύλα που επιλέξατε. Να προβληματιστείτε. Οποιοσδήποτε να ήταν στη θέση σας, είτε Άνθιμος, είτε Βασίλειος, το ίδιο θα έκανα αν ακολουθούσε την αίρεση όπως εσείς. Η Ορθόδοξη συνείδησή μου αντέδρασε. Ενήργησα σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες. Ελπίζω ακόμα και την ύστατη ώρα να συνέλθετε εν μετανοία και να αποκηρύξετε την παναίρεση του Οικουμενισμού, να καταδικάσετε τις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης που εισαγάγουν νέα εκκλησιολογία στην Εκκλησία μας, να διακηρύξετε πως οι Μονοφυσίτες είναι αιρετικοί, εκτός Σωτηρίας και όχι Ορθόδοξοι όπως ψευδώς είπατε στο κήρυγμά σας την Μεγάλη Δευτέρα το απόγευμα στην ακολουθία του Νυμφίου.


Με Πνεύμα Ορθόδοξο να πορευθείτε και με αυτό το Πνεύμα να οδηγήσετε το ποίμνιό σας στη Σωτηρία. Οι Αιρέσεις που διδάσκετε “γυμνή τη κεφαλή” και η εν γένει χλιαρή σας στάση στα θέματα αυτά, οδηγούν στην απώλεια του ποιμνίου, και σεις έχετε την ευθύνη γι αυτό.


Τελειώνοντας τον λόγο μου, πικραμένος αλλά και περήφανος κατά Χριστόν, παραθέτω μια ρήση του οσίου Συμεών του Νέου Θεολόγου, ευχόμενος να ζήσουμε τα μυστήρια της Πίστης μας και της Αναστάσεως του Θεανθρώπου.
Σέ ὅποιους φανερωθεῖ ὁ ἀναστημένος Χριστός, ὁπωσδήποτε φανερώνεται πνευματικῶς στά πνευματικά τους μάτια. Διότι, ὅταν ἔλθει μέσα μας διά τοῦ Πνεύματος, μᾶς ἀνασταίνει ἀπό τούς νεκρούς καί μᾶς ζωοποιεῖ καί μᾶς ἐπιτρέπει νά τόν βλέπομε μέσα μας αὐτόν τόν ἴδιο ὅλον ζωντανό, αὐτόν τόν ἀθάνατο καί ἄφθαρτο, καί ὄχι μόνον αὐτό, ἀλλά καί μᾶς δίνει τή χάρη νά γνωρίζομε εὐκρινῶς ὅτι συνανασταίνει (Ἐφ. 2, 6) καί συνδοξάζει (Ρωμ. 8, 17) καί ἐμᾶς μαζί του, ὅπως μαρτυρεῖ ὅλη ἡ θεία Γραφή”. (ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, Ἁγίου Συμεών τοῦ Νέου Θεολόγου).


13 σχόλια:

Unknown είπε...

ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΦΗΣΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ! ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!! ΑΡΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ 2 ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ 15 ΚΑΝΟΝΑ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ! ΚΡΙΜΑ ! (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ)

Θαλασσινός είπε...

Από αυτά πού καταγγέλει ο Π.Νικόλαος σχετικά με το ότι τον άφησε χωρίς πετραχήλι καί Θεία Κοινωνία ο Κος Άνθιμος, χρονιάρες μέρες όπως γράφει, και γενικότερα από το πνεύμα τής καταγγελίας, μάλλον δέν έχει καταλάβει τι σημαίνει αποτείχηση, ή θεωρώ ότι κάτι άλλο έχει στο μυαλό του, δηλαδή να επιστρέφει αργότερα από εκεί πού έφυγε και νά γίνει η δεύτερη πλάνη χείρων της πρώτης.
Απέσπασε από το ποίμνιο τα "ζήτω", τα "μπράβο", καί τις ηρωικές επευφημίες, και τελικά στέλνει τα πνευματικοπαίδια του να κοινωνούν από εκεί πού αποτειχίστηκε....

Ανώνυμος είπε...

"Άλλωστε γι αυτό προέβην στην ενέργεια να διακόψω κάθε πνευματική κοινωνία με το πρόσωπό σας. Να σας ταρακουνήσω για να συνέλθετε από την κατρακύλα που επιλέξατε. Να προβληματιστείτε. "
"Χρονιάρες μέρες με αφήσατε χωρίς πετραχήλι και θεία Κοινωνία…"
Αναρωτιέμαι ο π Νικόλαος Μανώλης βλέπει την αποτείχιση ως διαμαρτυρία;
Δεν διέκοψε τη κοινωνία με την αίρεση προκειμένου να είναι εντός Εκκλησίας;
Ήθελε να λάβει Θεία Κοινωνία από τον Μητροπολίτη Άνθιμο από τη στιγμή που από τη μνημόνευση του και μόνο το Μυστήριο έχει μολυσμό για εκείνους που το λαμβάνουν με επίγνωση της αιρέσεως;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Όπως είπαμε στεκόμαστε στο πλευρό ΚΑΘΕ διωκόμενου ιερωμένου, λόγω οικουμενισμού και δεσποτοκρατίας. Δεν αφήνουμε ΚΑΝΕΝΑΝ μόνο.
Να συγκρίνουμε τον π.Νικόλαο με τους χιλιάδες "μουγκούς" ιερείς; Που για τα "τριάντα αργύρια" της μισθοδοσίας τους, απαρνιούνται την ορθόδοξη αλήθεια;


Από κει και πέρα όσοι εργάζονται κάνουν λάθη.
Ελπίζουμε σύντομα ο π.Νικόλαος να διορθώσει το λάθος του.

ΔΟΞΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ είπε...

Επειδή ζούμε στη χώρα της παροιμίας "σε ξένο κ.... σαράντα δεκανίκια" εγώ δε δέχομαι πλέον υψηλή κριτική από φαφλατάδες που έχει πήξει ο τόπος από δαύτους. Δέχομαι κριτική μόνον από αυτούς που έχουν πράξει κάτι ανάλογο μ' αυτό το οποίο κριτικάρουν, αλλέως τους γράφω μετά ...συγχωρήσεως. Όσοι έχουν να επιδείξουν στο ενεργητικό τους ή ...παθητικό τους κάτι ανάλογο έχουν στόμα να κρίνουν τον παπα-Νικόλα του οποίου το έργο δεν συνίσταται σε μια ...έρμη αποτείχιση αλλά είναι πλουσιοτάτη γενικότερα απ' ό,τι βλέπω (κι αυτό είναι που μετράει, τι να το κάνω εγώ να αποτειχιστεί κάποιος και να αποσυρθεί στα ...βουνά). Κι εγώ βιάστηκα να κρίνω αυστηρά τον παπά αρχικά, αλλά όταν ...στραγγίσω τις παρόλες με το παραπάνω βιωματικό φίλτρο βρίσκω τις αντιδράσεις βιαστικές, αστάθμιστες, πομπώδεις, άκαιρες, επιφέρουσες τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιδιωκόμενα (κοινώς διαίρεση). Αυτό που πρέπει να στοχεύσουν οι Ορθόδοξοι θα δοκιμασθεί όχι σε μια εβδομάδα ή δυο-τρεις μήνες αλλά σε διάρκεια ετών κι εδώ θα 'μαστε για να δούμε τη δράση του Πατρός-Νικολάου σε σύγκριση με τα πεπραγμένα των ακράτητων και πιθανότατα ...ακάπνιστων επικριτών του πληκτρολογίου. Και θα ξεχωρίσει τους γνήσιους αγωνιστές από τους εγκάθετους των δαιμονικών οικουμενιστών (δεν αμφιβάλλω ότι μετέρχονται κάθε ύπουλο μέσον, καθώς έδωσαν τη σκυτάλη από τους μεγαλόσχημους που ξεμπροστιάστηκαν πλέον και δεν πείθουν κανέναν σε απλούς πρακτορίσκους) Ο χρόνος θα κρίνει όλους! (ούτε καν έχω γνωρίσει τον άνθρωπο ούτε όσους τον περιστοιχίζουν)

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Συμφωνώ ότι στεκόμαστε δίπλα σε κάθε διωκόμενο ιερέα λόγω της παναίρεσης του οικομενισμού.
Ευχόμαστε ολόψυχα ο π. Νικόλαος να καταλάβει και να διορθώσει το λάθος του,αλλιώς, πίστεψε με αγαπητό ιστολόγιο θα προτιμούσαμε τους μουγκούς,καθώς λιγότερη βλάβη προκαλούν από τους αγωνιστές με λάθος θέσεις και τοποθετήσεις.

Θαλασσινός είπε...

Παιδαγωγέ, εάν ο Π. Νικόλαος είναι συμμέτοχος σε ένα σκηνοθετημένο reality, μεταξύ εκείνου και της οικουμενιστικής Δεσποτοκρατείας, δηλαδή σκοπίμως να βγήκε για νά ξαναμπεί μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα,προκειμένου νά απαλύνει όλες τις αντιδράσεις αυτών που σκέφτονται την αποτείχιση σε κλήρο και λαό, διαδίδοντας ότι είναι η ίδια αίσθηση, ""το να ζείς δηλαδή γεμάτος, αναπαυμένος, ήρεμος, ευτυχισμένος, και να βιώνεις από εδώ τον παράδεισο"", ο τυποποιημένος πλέον πρόλογος σε κάθε του βίντεο, θα είναι η "χείρων πλάνη" των καταστάσεων για τους διαμαρτυρόμενους αντιοικουμενιστές, πού ταλανίζονται χωρίς νά μπορούν να πάρουν μία απόφαση, γιά το εάν πρέπει να παραμείνουν ή να αποτειχίζονται.
Πάντως δεν νομίζω ότι ο Κος Βαρθολομαίος αισθάνεται κάτι έξω από αυτά τα "σημεία", που περιγράφει για την αίσθηση της Ορθοδοξίας ο Π. Νικόλαος Μανώλης....

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θεωρούμε ότι "σκηνοθέτησε" να αποτειχιστεί, για να επιστρέψει και πάλι στις δεσποτικές αγκάλες.
Έχει τραβήξει ήδη πολλά -σε σχέση με τους υπόλοιπους "νεκρούς" παπάδες μας και το αναγνωρίζουμε.

Απλά θέλει γερά κότσια για να τα βάλεις με το σύστημα, το οποίο είναι πράγματι πανίσχυρο και ελέγχει τα πάντα (από δικαστές μέχρι ... )
οπότε αντιλαμβανόμαστε ότι ένας χριστιανός που έμαθε να του έρχονται όλα βολικά και να επευφημείται, δύσκολα θα ανέβει μόνος τον δρόμο του μαρτυρίου. Ψάχνει μια δικαιολογία για να αποφύγει το ποτήριο.

Σκεφθείτε να απειλούσαν με μαρτύριο οι αιρετιτκοί οικουμενιστές, με φυλακίσεις, με αποκεφαλισμούς κλπ. Πόσοι απειροελάχιστοι θα απέμεναν ..
Είμαστε αξιολύπητοι όλοι. Δεν έχουμε καμία σχέση με τους μάρτυρες και τους ομολογητές που υποτίθεται τιμούμε.

Θαλασσινός είπε...

Παιδαγωγε δέν διαφωνώ μαζί σου, ομως θά πρέπει νά αναλογιστουμε ότι το σενάριο πού παραθέτω δεν είναι εξωγήινη πρακτική. Θα θυμίσω για τον Ιερομόναχο της Ιεράς Μονής Αγίου Νικολάου στην Άνδρο πού αποτειχίστηκε και μετά ένα έτος επανήλθε. Επίσης να θυμίσω τα λαύρα κηρύγματα των Μητροπολιτών και Ιερέων κατά της Συνόδου και πρό Συνόδου, στην ημερίδα που διοργάνωσαν στο Ειρήνης και Φιλίας, και μετά τη Σύνοδο, ουδείς Μητροπολίτης κουνήθηκε από τη θέση του. Ας είμαστε υποψιασμένοι. Όσο γιά το πόσο δύσκολο είναι να ξεφύγει κάποιος από το σύστημα του Οικουμενισμού, θα συμφωνήσω ότι ναί είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο, και δεν θα είχαμε δικαίωμα να μιλούσαμε εάν δεν γνωρίζουμε ότι ο Πανάγαθος Αναστάς εκ Νεκρών προπορεύεται στον αγώνα του καθενός μας για την σωτηρία μας, καθώς επίσης ότι υπάρχουν και πολλά παραδείγματα ποιμένων του πατρίου πού είναι άμισθοι, χωρίς κοινωνική ασφάλιση περίθαλψη και σύνταξη. Επίσης η Ιερά Μονή Εσφιγμένου γιά πολλά χρόνια δίνει μία πολύ μεγάλη Ορθόδοξη μαρτυρία.
Όλα δυναται να συμβούν γύρω μας, και
ας είμαστε υποψιασμένοι..

Ανώνυμος είπε...

Ο πονος του πιστου λαου ειναι μεγαλος επειδη υπαρχει διωγμος στην Εκκλησια , τους αγιορειτες κ τους ιερεις που θελησαν να αποστασιοποιηθουν απο τον επισκοπο τους,γιαυτο κ σταματησε να μιλα .
Και ακομα η εκκλησια εχει να λυσει τοσα προβληματα σε σχεση με τα δογματα κ το διαχωρισμο που προεκυψε Εκκλησιας-Κρατους.μπαινουν πολλα εμποδια στο δρομο της λοιπον!
Ο Ι.Κανονας της ΑΒ συνοδου κατα την πτωχη μου γνωμη, δεν εγινε για να καταδικασει τους υπολοιπους ,που δεν αποτειχιστηκαν κ που ομολογουν την πιστη τους.
...οποιος λοιπον ελεγχει φανερα πρεπει να ειναι σοφος ιατρος κ οποιος ''ιατρευει''μπροστα σε πολλους ,να μην ονειδιζει ...κατα τον Εφραιμ τον Συρο γιατι επισυρει την οργη των αντιτιθεμενων.
Μηπως το ''αιρετικον μετα δυο η τρεις νουθεσιας παραιτου'' αυτον που το πιστευει ,δεν ,τον δεχεται Ο Θεος επειδη εχει επιγνωση των μετρων του;
Ουτως η αλλως το δογμα δεν καταπολεμα το της αγαπης χρεος.Αγ.Νεκταριος
Αλλα ο λαος βλεπει πως αυτο δε συμβαινει.
Καλο λοιπον ειναι ο καθενας να γνωριζει πως πρεπει να μιλησει για να μην κανει κακο και στους πατερες που διωκονται κ στους ιεραρχες που ομολογησαν Ορθοδοξια .

'' '' Ο Υμενιος κ ο Φιλητος ξεστρατησαν απο την αληθεια λεγοντας πως εγινε η ανασταση των νεκρων κ ετσι γκρεμιζουν την πιστη μερικων κ ομως το ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ,...
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟ Κ ΕΧΕΙ ΤΗ σφραγιδα ''εγνω Κυριος τους οντας Αυτου και αποστητω απο αδικιας πας ο ονομαζων τον ονομα Του Κυριου''. Β` Τιμ 2 18,20-&26]
Οι αγιοι Πατερες ετρεμαν τις διαιρεσεις και τα σχισματα.
Βεβαιως ,οπως λεγει και ο π Επιφανιος Θεοδωροπουλος τον οποιον πολλοι αμφισβητουν,η Εκκλησια ειναι βασιλειον Χαριτος κ ουχι στρατοδικειον κ οπως σε επιστολη του προς Θεοδωρητον ειπε το εξης σοφο πως παραταξεις κ υποπαραταξεις-εξυπηρετουμε τον οικουμενισμο'',...πρεπει να ειμαστε προσεχτικοι.


Μηπως πρεπει
...να θυμηθω αυτο που λεγει ο αποστολος των εθνων στην ιδια επιστολη'' παρουσιαζονται στις συναξεις σας διαιρεσεις κ ειναι αναγκη να παρουσιαζονται για να φαινονται κ ποιοι πιστευουν, επειδη ειστε ανθρωποι με ελαττωματα κ αδυναμιες κ ο Θεος το επιτρεπει για να γινουν φανεροι εκεινοι που εχουν δοκιμασμενη αγαπη κ δεν παρασυρονται κ ενα μερος απο οσα ακουω το πιστευω,δεν σας επαινω ομως πιο κατω λεγει,διοτι εγω παρελαβα απο Τον Κυριο αυτο που σας παρεδωσα''.
Και κατι ακομα,
Χρειαζεται να μελετησει κανεις το στυλ του καθε ιστοτοπου .Αν λοιπον πνιγονται καποια σχολια,δεν φταιμε εμεις,μια φορα κακο δεν θελουμε να κανουμε σε καμμια περιπτωση.
Ποιοι ειναι οι νεκροι παπαδες;Κανετε λαθος αγαπητε παιδαγωγε!
Η συνειδηση των περισσοτερων δεν θεωρει προδοτες τους επισκοπους της Εκκλησιας.
Μηπως η εκκλησια της Βουλγαριας κ της Γεωργιας αυτο θεωρουν,γιαυτο δεν εχουν κοινωνια με την ελλαδικη Εκκλησια; ˆ φυσικα κ εχουν!
Μηπως δεν γνωριζετε τι γινοταν επι αρειανισμου ;

Αφηστε τους Πατερες να αποφασισουν ελευθερα κ οποια αποφαση παρουν,ειναι σεβαστη.
Η αγαπη προς τα πνευματικοπαιδια τους ειναι μεγαλη....
Αυτοι οι γεροντες μπορουν να βγαλουν αγιους.[....]
Ας σταθουμε με διακριτικοτητα στο πλαι τους .Με αλλους συμφωνω ,με αλλους διαφωνω κ συγχωρηστε με εαν καποιον αδικησα.
Ολοι γραφουν σελιδες επι σελιδων,ομως τα πτωχα τα δικα μου πειραξαν.
Εκεινο που με ανεπαυσε ηταν πως αυτες τις ημερες απο αμβωνος ξεκαθαριζοταν η θεση για το οτι Μια ειναι η Αγια,Καθολικη κ Αποστολικη Εκκλησια σε σχεση με τις χριστιανικες ομολογιες.
Παντως επειδη σχολιαζω σε καποια ιστιολογια,δεν γνωριζω τι γραμμης ειναι.
Σκοπος ομως δεν ειναι να γινουμε ενας πολτος ποικιλιας,αλλα να ομοφρωνουμε εν ενι στοματι κ μια καρδια.
Να θυμηθω κ τον στυλοβατη της Ορθ.Πιστεως αγ.Κυριλλο ο οποιος οταν ανελαβε την επισκοπη του στα Ιεροσολυμα βρηκε πως χιμαζοταν απο αρειανοφρωνες πνευματομαχους και αλλους αιρετικους και εργαστηκε εως θανατου να τους επαναφερειμε τον θειο λογο,καθως και επανεφερε στους κολπους της εκκλησιας ολους αυτους που ειχαν απομακρυνθη απο σχισματα.Και το καταφερε τα λεγει στις κατηχησεις του τα δυο βιβλια.
Χριστος Ανεστη αδελφοι !π

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Για τον ιερομόναχο εξ Άνδρου τον πατέρα Ευθύμιο Χαραλαμπίδη
πολύ φοβόμαστε ότι έχετε δίκιο.

Τον καιρό που διέκοψε την μνημόνευση, μέχρι και το τέλος Ιουλίου, που τον είχαμε επισκεφθεί (στο μοναστήρι στην Άνδρο), είχε ανδρείο φρόνημα. Ομοίως και ο ηγούμενος του. Ήταν πραγματικά αποφασισμένος να μην το επαναφέρει.

Όμως κάναμε το λάθος και τον φέραμε σε επαφή με γνωστό αντιοικουμενιστή ιερέα της νοτίου Ελλάδος (στην προσπάθεια μας να τον γνωρίσουμε με τους λοιπούς αντιοικουμενιστές), και αυτός με τον π.Γεώργιο Μεταλληνό.

Αποτέλεσμα:
όπως ο ίδιος ο ιερομόναχος μας ενημέρωσε, συνέταξε επιστολή -με τη βοήθεια του π.Γ.Μ- προς τον επίσκοπο του, επέστρεψε εκεί (στην μητρόπολη Σύρου)
η θέση του ως εφημέριος σε χωριό που ήταν πολύ κοντά στο μοναστήρι του δόθηκε σε άλλον ιερέα (τυχαίο;)
και του είπαν ότι έπρεπε να πάει σε άλλο χωριό, πολύ μακρυά από το μοναστήρι του, οπότε νοίκιασε σπίτι εκεί και ξέκοψε αναγκαστικά και από το μοναστήρι (ο ηγούμενος του οποίου ήταν αντι-οικουμενιστής).

Έκτοτε δεν απάντησε ποτέ σε τηλέφωνα μας, παρά τις προσπάθειες μας για επικοινωνία.

Αντί να τον στηρίξουν τον έπεισαν να "παραδοθεί"..
αυτοί είναι οι "αντιοικουμενιστές "...

Ανώνυμος είπε...

Προς Κορινθιους Α` 11 17-23]...
Απο λαθος επιστολης που παρεθεσα οσον αφορα τις διαιρεσεις ''εμαθα στις συναξεις σας παρουσιαζονται διαιρεσεις...'' ''κλπ
Αληθως Ανεστη!π

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Ποιοι ειναι οι νεκροι παπαδες;Κανετε λαθος αγαπητε παιδαγωγε!
Η συνειδηση των περισσοτερων δεν θεωρει προδοτες τους επισκοπους της Εκκλησιας."


Αγαπητέ Ανώνυμε:
"νεκροί παπάδες" είναι αυτοί που ενώ η αίρεση επιβάλλεται, αυτοί ΣΙΩΠΟΥΝ.
Η συνείδηση τους γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει. Αποκλείεται να μην μαθαίνουν τα νέα. Αποκλείεται να μην είδαν Πάπα και Βαρθολομαίο είτε στο Φανάρι είτε στα Ιεροσόλυμα είτε στο Βατικανό να συμπροσεύχονται,
αποκλείεται να μην άκουσαν το "αγιότατο Πάπα Ρώμης" ή το "πολυχρόνιο" στον Πάπα ΜΕΣΑ στον ναό του Αγ.Γεωργίου στο Φανάρι.

Μην δουλευόμαστε λοιπόν.Καμιά συνείδηση δεν έχουν. Είναι προδότες της πίστεως. Μακάρι να μετανοήσουν. Δεν τολμούν καν να μιλήσουν, μην δυσαρεστήσουν τον δεσπότη τους και χάσουν την εύνοια του.

"νεκροί" λοιπόν, έτσι τους ονομάζει και η Αποκάλυψη, έτσι τους χαρακτηρίζουμε και εμείς.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.