Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

3 Κριτικές στην στάση των ιερωμένων που -τελευταία στιγμή- απέσυραν την στήριξη τους στην αντι-οικουμενιστική ημερίδα του Ωραιοκάστρου

Η προαναγγελία της εκδήλωσης και οι εξελίξεις καθώς συνέβαιναν-σε πραγματικό χρόνο, καθώς και το βίντεο κ φωτογραφίες από την πραγματοποίηση της εκδήλωσης, παρατέθηκαν ήδη εδώ.

Κριτική 1η:
Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΠΟΛΥ. ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΕΝΕΞΕΙΣ, ΠΟΥ ΛΥΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ.

Οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοί ἀγωνιοῦν γιὰ τὴν προδοσία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως ποὺ ἀσυνείδητοι ἱεράρχες καὶ πορωμένη πατριάρχες προχωροῦν στὶς τάξεις τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων των αἰρετικῶν καὶ τῶν διαφόρων σατανικῶν θρησκειῶν, ἑνώνονται μ’ αὐτὲς γιὰ νὰ πολεμήσουν ἐσωτερικὰ τὴν ΜΙΑΝ ΑΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

Ἡ μεγάλη αἴθουσα NOUVELLE τῶν 1000 θέσεων ἦταν μικρὴ γιὰ νὰ χωρέση τοὺς ἀγωνιζομένους χριστιανοὺς, ποὺ προσήρθαν ἀπ’ ὅλο τῶν κόσμο ἐθελοντὲς στὸν μεγάλο ἀγῶνα.

Ἡ προσωρινη διένεξη μεταξύ τῶν πατέρων, ἴσως ἔκανε καὶ κάποιο καλό, γιατί δὲν θὰ μποροῦσε νὰ χωρέση τὸν ὑπερδιπλάσιο κόσμο, ποὺ θὰ προσέρχονταν. Οἱ καρέκλες τῆς αἰθούσας δὲν κάλυπταν τοὺς πιστούς καὶ οἱ διάδρομοι ἦταν γεμάτοι.Τὴν ἐπόμενη φορὰ θὰ πρέπει νὰ βρεθῇ μεγαλύτερος χωρος.


Οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοί ἐνημερώνονται καὶ ἑτοιμάζονται γιὰ τὸν μεγάλο ἀγώνα. ῾Ἡ πίστη στὸ Χριστό καὶ στὴν Ἁγία του Ἐκκλησία θὰ θριαμβεύση γιὰ πολυοστὴ φορά καὶ οἱ ἐχθροί του θὰ τρυπώσουν στὶς σατανικὲς στοές του καὶ τὸ πανηγύρι τους θὰ τελειώση μιὰ για πάντα. Γιατί ἡ τελικὴ νίκη μᾶς τὸ βεβαιώνει ἡ Ἀποκάλυψη ἀνήκει στὸν Χριστό.



Κριτική 2η:

Οι ιερωμένοι (π.Θεόδωρος Ζήσης, π.Νικόλαος Μανώλης κλπ) πιστεύουμε ότι αποφάσισαν να εφαρμόσουν μια δική τους αποτείχιση
οι ίδιοι να μην μνημονεύουν τον μητροπολίτη Άνθιμο, αλλά ταυτόχρονα τόσο οι ίδιοι όσο και τα πνευματικά τους παιδιά να "λειτουργούνται" κανονικά στους ναούς όπου μνημονεύεται.
Μα τότε ποια διακοπή μνημόνευσης εφαρμόζουν;

Αυτονόητο ήταν οι αγιορείτες πατέρες να μην δεχθούν μια τέτοια άποψη ως "διδασκαλία" στην ημερίδα (στα συμπεράσματα της). 
Διευκρινίζουμε ότι άλλο ένας πνευματικός για λόγους οικονομίας να επιτρέπει σε έναν πιστό κάτι (αναλαμβάνοντας προσωπικά ο ίδιος ως πνευματικός την ευθύνη γι αυτό), 
και άλλο να γίνεται η "οικονομία" κανόνας.

Η προτροπή τους να πηγαίνουν οι πιστοί σε "ευλαβείς" κληρικούς (που όμως συνεχίζουν να μνημονεύουν) είναι τουλάχιστον φαιδρή.. και σε καμία περίπτωση δεν εφαρμόζει την "διακοπή μνημόνευσης" και δεν "αποτειχίζει" το σώμα της εκκλησίας από τους αιρετικούς. Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με όσα έκαναν οι Άγιοι Πατέρες μας προς τους αιρετικούς επισκόπους και Πατριάρχες.

(αποτειχίζω= δημιουργώ τοίχο προστασίας, μέσα στην μάντρα=εκκλησία,  για να προστατευθώ από τον μολυσμό της αίρεσης. 
Αφού στην εκκλησία μας η αίρεση σχετίζεται από τον επίσκοπο που μνημονεύεις (θεωρείται ότι έχεις την ίδια πίστη με αυτόν), τότε φυσικά οφείλεις να διακόψεις κάθε μνημόνευση του αιρετικού επισκόπου σου).
"Ο Παιδαγωγός"

Κριτική 3η:
Ακολουθεί η κριτική του θεολόγου  κ.Σημάτη : 

"Ας υποθέσουμε…"

Ὁ π. Νικόλαος Μανώλης ἔκανε μιὰ δήλωση στὴν «Κατάνυξι» (τὸ ἱστολόγιο ποὺ τὸν ἐκφράζει) σχετικὰ μὲ τὴν Ἡμερίδα στὴν Θεσσαλονίκη γιὰ τὴν καταδίκη τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου. 

Ἔγραψε:
"Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης, 3 Απριλίου 2017 - 11:19 μ.μ.

Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και ο πειρασμός πάρα πολύ μεγάλος. 
Ευχαριστούμε Τον Θεό που μας προφύλαξε από το να παραστούμε στην ημερίδα. 
Οι λόγοι είναι θεολογικοί και πάρα μα πάρα πολύ σοβαροί που έχουν σχέση με την Σωτηριολογία
Εμείς στηρίξαμε την ημερίδα και προσωπικά με μεγάλη προσπάθεια, αφού πρωτίστως είχαμε συνάντηση μαζί με τους αγιορείτες και αποφασίσαμε ορισμένα πράγματα και δώσαμε τα χέρια. Όμως σήμερα, εντελώς απρόκλητα άλλαξαν τη συμφωνία και μας έφεραν (τον π. Θεόδωρο Ζήση και μας τους υπόλοιπους) προ τετελεσμένων θεωρώντας πως τελευταία ημέρα και μάλιστα μετά από τόση προετοιμασία, δε θα μπορούσαμε ίσως να κάνουμε πίσω. 
Όμως Ο Κύριος μας φώτισε και αντισταθήκαμε.
Όλοι όσοι γράφουν και κατηγορούν δεν γνωρίζουν την ανατριχιαστική πραγματικότητα που θα την αναλύσω σε προσεχή μου Ομιλία". (Ἐδῶ) 


Ἂς ὑποθέσουμε ὅτι στὴν συνεννόηση ποὺ ἔκαναν ὁ π. Θεόδωρος καὶ ὁ π. Νικόλαος μὲ τοὺς Ἁγιορεῖτες, οἱ τελευταῖοι κάτι «άλλαξαν από τη συμφωνία». Τὸ ἐρώτημα εἶναι: ἡ «συμφωνία» εἶχε νὰ κάνει μὲ τὴν Ἁγιοπατερική μας Παράδοση; Δηλαδή, «συμφώνησαν» κι οἱ δυὸ πλευρὲς νὰ βάλουν «νερό στὸ κρασί» τους; Αὐτό, ὡς ἐκδοχή, φαίνεται ἀδιανόητο καὶ μεμπτό (ἂν ἰσχύει) καὶ γιὰ τὶς δύο πλευρές· εἴτε ἔβαλαν κι οἱ δυὸ «νερὸ στὸ κρασί» τους, εἴτε ἀνέχτηκαν τὸ «νερωμένο» κρασὶ τοῦ ἄλλου. Γι’ αὐτὸ δὲν πιστεύουμε ὅτι αὐτὸ ἐννοεῖ ὁ π. Νικόλαος.

Τότε, τί ἐννοεῖ; Γιατί δὲν δίνει νὰ καταλάβουμε μὲ δυὸ λόγια τὴν αἰτία αὐτῆς τῆς ἀναδίπλωσης; Βέβαια ἐμᾶς, πέρα ἀπὸ τὶς προσωπικὲς αὐτὲς συμφωνίες, μᾶς ἐνδιαφέρει ἡ οὐσία.


Ἐπειδή, λοιπόν, παρακολουθοῦμε χρόνια τώρα τὶς θέσεις τοῦ π. Θεοδώρου καὶ τοῦ π. Νικολάου, καὶ ἐπειδὴ κάτι ὑπαινίσεται ὁ π. Γαβριὴλ ὁ Ἁγιορείτης στὸ μόλις ἀναρτηθὲν «Κατ’ ἐπεῖγον Μήνυμά» του (εδώ), ὑποθέτουμε ὅτι ἡ διαφωνία εὑρίσκεται στὸ θέμα ὅτι οἱ μὲν ζητοῦν τὴν Ἀκρίβεια, δηλαδὴ τὴν διακοπὴ μνημοσύνου μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ ὅσους ἀποδέχονται τὶς 
ἀποφάσεις τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου, οἱ δὲ ζητοῦν τὴν ἐφαρμογὴ τῆς Οἰκονομίας, δηλαδή, να διακόψουν τὴν κοινωνία μὲ τὸν Ἐπίσκοπό τους, ἀλλὰ νὰ κοινωνοῦν μὲ ἄλλους Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς ποὺ ὑπάγονται καὶ σὲ Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους!


Γράφει ὅμως ὁ γ. Γαβριήλ:
«Οἱ ἅγιοι πατέρες μας ἐζήτησαν τήν ἀκρίβεια τῶν ἀποφάσεων τῶν συνόδων ἀλλά καί τήν οἰκονομία στό πρακτέο τῆς ζωῆς».
Αὐτό, μᾶλλον, σημαίνει:
Οἱ ἀποφάσεις ποὺ θὰ παρθοῦν στὴν Ἡμερίδα, πρέπει νὰ ἐκφράζουν τὴν Ἀκρίβεια, ἀλλὰ μπορεῖ νὰ ὑπάρχει Οἰκονομία στὴν κάθε ἐπὶ μέρους περίπτωση τῶν πιστῶν, ποὺ ἔχουν λόγους νὰ μὴν μποροῦν νὰ ἐφαρμόσουν τὴν Ἀκρίβεια.


Διότι πράγματι· ἡ Ἡμερίδα πραγματοποιεῖται γιὰ τὴν καταδίκη τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου.
Ἡ καταδίκη, ὅμως, τῆς Συνόδου τῆς Κρήτης, σημαίνει τουλάχιστον καὶ ἀπομάκρυνση ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ψήφισαν τὶς ἀποφάσεις της· σημαίνει ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ποὺ ἀποδέχτηκαν τὶς ἀποφάσεις,
σύμφωνα μὲ τὰ γραφέντα ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση:
«Τώρα ὅμως μετὰ τὴν θετικὴ ἀποτίμηση καὶ ἀποδοχὴ ἀπὸ τὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλλάδος καὶ ἀπὸ τὴν Διαρκῆ Ἱερὰ Σύνοδο τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, …ἀκόμη καὶ οἱ ἱερεῖς τῆς παλαιᾶς Ἑλλάδος, ὅπου οἱ ἀρχιερεῖς μνημονεύουν μόνο τὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ἔχουν τὸ κανονικὸ δικαίωμα νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο τοῦ οἰκείου ἐπισκόπου, διότι δὲν ἀντέχει ἡ ἱερατική τους συνείδηση νὰ τὸν ἀκούουν νὰ ψεύδεται μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ λέγει,«“Ἐν πρώτοις μνήσθητι Κύριε τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου τῆς ὀρθοτομούσης τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας”». (Ἐδῶ). 


Ἂν δὲν συμβεῖ αὐτό, εἶναι φανερὴ ἡ ἀντίφαση: Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ καταδικάζεις τὴν Σύνοδο καὶ νὰ κοινωνεῖς ταυτόχρονα μὲ τοὺς καταδικασθέντας;
Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ θεωρεῖς ὅτι τὰ ἀναθέματα ἀξίζουν σὲ ὅσους ἀναγνωρίζουν ὡς Ἐκκλησίες τὶς Ὁμολογίες τοῦ Π.Σ.Ε. καὶ ταυτόχρονα να κοινωνεῖς μὲ αὐτούς;


Καὶ ἀλλοῦ γράφει ὁ π. Θεόδωρος:
«Τοὺς ἀναγνωρίζουμε (τοὺς Προτεστάντες τοῦ Π.Σ.Ε.) ὡς Ἐκκλησίες. Ἑπομένως τὰ ἀναθέματα ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς δικούς μας, οἱ ὁποῖοι συμμετέχουν στὸ Π.Σ.Ε. Διότι, ὅποιος κοινωνεῖ μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, καὶ γι΄ αὐτὸν ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα αὐτά, καὶ γι’ αὐτὸ φοβοῦνται, γιατὶ ἀναθεματίζουν οἱ ἴδιοι τοὺς ἑαυτούς τους».(Ἐδῶ).

Πῶς εἶναι, ἐπίσης, δυνατὸν νὰ καταδικάζεις τὶς ἀποφάσεις καὶ συμφωνίες στὸ Μπάλαμαντ, στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε, στὸ Πουσὰν καὶ ἀλλαχοῦ, καὶ νὰ κοινωνεῖς μὲ ὅσους τὶς ἀποδέχονται;


Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ διδάσκεις ὅτι πρέπει (ἢ μᾶλλον ὅτι ἔπρεπε) νὰ εἶχε γίνει ἀπὸ καιρὸ ἡ διακοπὴ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου καὶ ταυτόχρονα νὰ ἐκκλησιάζεσαι σὲ Ἱ. Ναοὺς ποὺ μνημονεύεται ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ὅπως ἔκανε ὁ π. Θεόδωρος, ἐκκλησιασθείς (μετὰ τὴν διακοπὴ μνημοσύνου τοῦ μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ἄνθιμου) στὸ Μοναστήρι τῆς Γουμένισσας;
Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ διακόπτεις τὸ μνημόσυνο τοῦ Θεσ/κης Ἄνθιμου καὶ νὰ ἐκκλησιάζεται ὁ π. Νικόλαος στὴν Ἐκκλησία ποὺ μνημονεύεται ὁ κ. Ἄνθιμος;
Δὲν μετατρέπεται ἔτσι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ σὲ Ἐκκλησία δύο ταχυτήτων; Δὲν ἀλλοιώνεται, ἔτσι ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοση;

Δὲν γνωρίζουν ὅτι ἡ Οἰκονομία ἔχει ὅρια; Δὲν γνωρίζουν ὅτι μποροῦν νὰ «οἰκονομήσουν» ὡς πνευματικοὶ κάποιον πιστό, ὁ ὁποῖος ἔχει δυσκολία νὰ ἐφαρμόσει τὴν Ἀκρίβεια, ἀλλὰ δὲν ἔχουν δικαίωμα νὰ θέλουν σὲ Ἡμερίδα, νὰ ἐπιβάλλουν ὡς Ἀκρίβεια καὶ «ὁδὸ» πορείας, τὴν Οἰκονομία;

Σημάτης Παναγιώτης

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αναμένωμεν την διάψευσην των αγιορειτών περί μη τηρήσεως συμφωνίας όποια κι αν ήτο αυτή. Αν δεν διαψεύσουν όσα είπαν οι πατέρες τότε όντως αθέτησαν την μεταξύ των συμφωνία. Το αν διαφωνούμε ή όχι με την συμφωνία είναι άλλο ζήτημα.

Ημείς πάντως διαβλέπωμεν τάσεις εξουσίας εξ αμφοτέρων των μερίδων και αυτές θεωρούμε ως αιτία της ας πούμε διασπάσεως.

Διαβάσαμε εις την σύντομην ανακοίνωσην του π. Νικολάου ότι οι λόγοι είναι σωτηριολογικοί, αλλά ακούσαμε εις την αρχήν του βίντεο των πατέρων, τον π. Θεόδωρο να λέει ότι δεν είναι ουσιαστικοί οι λόγοι που δεν συμμετείχαν.

Επίσης ο π. Ευστράτιος ο Λαυρεώτης γέρων του π. Σάββα είχε επικοινωνήσει με τον π. Θεόδωρο όπως ο ίδιος λέγει εις το βίντεο, άρα ο π. Σάββας έχει σχέσεις με τον γέροντα του παρ' όλο που ούτος δεν έχει αποτειχισθεί και μνημονεύει εις την Λαύραν τον Βαρθολομαίο.

Τελικώς μήπως οι Έλληνες δια άλλην μίαν φοράν έδειξαν το DNA τους δημιουργώντας ο καθείς την δική του ομάδα; Αφού για οικονομίες ομίλησαν και οι μεν και οι δε, και ξεκαθάρισαν όλοι ότι η οικονομία δεν είναι νόμος.

Αιτία η γλυκιά εξουσία, αφορμή η διάφορη διατύπωσις των ιδίων πραγμάτων. Ας μας συγχωρέσουν όσοι αισθάνοτναι αδικημένοι από την άποψη μας. Ζητούμε ταπεινώς συγγνώμη.

Ανώνυμος είπε...


Το εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι έγινε η αρχή, ίσως προς το παρόν για ένα μικρό διάστημα, να πρέπει να τηρηθεί από τους μοναχούς η ακρίβεια και από τους λαικούς η οικονομία, μέχρι να οργανωθούμε όσοι αντιδρούμε στον οικουμενισμό.
Ο Κύριος θα κάνει επέμβαση και ίσως δεν είναι άμεση Σύνοδος αυτό που έρχεται , αλλά κάτι άλλο μέσα στο Σχέδιο του Αγίου Θεού που μόνο Εκείνος γνωρίζει!
Εμείς τους αγαπάμε όλους τους πατέρες και τους αγιορείτες που ξεκίνησαν μάχη κατά του οικουμενισμού και της πανθρησκείας του αντιχρίστου και δεν πτοούμαστε ΚΑΘΟΛΟΥ από αυτές τις διαφωνίες ως προς την γραμμή που θα ακολουθηθεί, είναι αρχή ακόμα και είναι προσωρινή η γραμμή αυτή, οι εξελίξεις από μόνες τους θα βάλουν τα πάντα στην θέση τους, ο Θεός φανέρωσε τις όποιες διαφωνίες από την αρχή, ώστε να δυναμώσει ο αγώνας περισσότερο και να φανούν αρχικά οι διαφωνίες και όχι αργότερα που πιθανόν να δημιουργούσαν ισόβιες διενέξεις και διαστάσεις και σκορπίσματα που θα γέμιζαν χαρά τους εχθρούς της Ορθοδοξίας, θα είναι πολύ ισχυρότερη η επόμενη ημερίδα και θα τους δούμε όλους μαζί! Θυμηθείτε το!
Γι αυτό ας μην χαίρονται κάποιοι για αυτό που συνέβη, γιατί το Σχέδιο του Τριαδικού Θεού δεν το γνωρίζουμε, εμείς ως Χριστιανοί είμαστε αισιόδοξοι και γεμάτοι ελπίδα και σύνεση, οι εχθροί του Θεού και τα ηλεκτρονικά τους μάτια ας προσέξουν μην σκορπίσουν άτακτα οι ίδιοι
Καμιά φορά συμβαίνει το αναπάντεχο και το απροσδόκητο ή το απίθανο και αλλάζει τον ρου των καταστάσεων, δεν το έχουμε δει σε πολέμους μέσα στην ιστορία της ανθρωπότητας πχ;
Ας έχουμε την ελπιδα μας στον Χριστό κάνοντας το ανθρώπινο και σύμφωνο με το Αγιο Θέλημα Του και Εκείνος ΔΕΝ Θα μας απογοητεύσει και θα κάνει το απίθανο και ΤΟ ΘΑΥΜΑ!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ο μόνος λόγος που επικαλούνται στο βίντεο οι 5 πατέρες που ΔΕΝ συμμετείχαν, είναι το "που θα εκκλησιάζεται ο κόσμος μας".

Μάλιστα ένας από αυτούς προκάλεσε: "δείξτε μας έναν ναό μέσα στον νομό θεσσαλονίκης, σε απόσταση μέχρι 1 ώρα από την πόλη της Θεσσαλονίκης".

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Υπάρχουν ήδη 2 ναοί που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της αποτείχισης στην περιοχή της Θεσσαλονίκης :
1) Στον Τρίλοφο (λειτουργεί ο π.Γεώργιος Αγγελακάκης)
2) παρεκκλήσιο στην Σουρωτή (λειτουργείται μόνον 1 φορά το μήνα, κάποιο Σάββατο από τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά, τις Κυριακές κλπ ΔΕΝ λειτουργείται)
Συνεπώς ΝΑΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Δεν το ξέρατε;

Φυσικά και το ήξεραν. Γιατί λοιπόν ψεύδονται;;;
(όταν υποδείξαμε τους 2 ναούς στο Κατάνυξις, στα σχόλια του βίντεο, στις 9:30 πμ σήμερα, μας έσβησαν το σχόλιο! μιλάμε για ήθος ...)

2) ο ίδιος ο π.Θεόδωρος Ζήσης έλεγε (σε πρόσφατο βίντεο) στους πιστούς ότι υπάρχει μοναστήρι στον νομό Θεσσαλονίκης όπου θα μπορούν να πηγαίνουν και να εκκλησιάζονται, όπου ΔΕΝ θα μνημονεύουν.
Γιατί λοιπόν ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ;;; ότι δεν υπάρχουν ναοί και που θα πηγαίνει ο κόσμος τους;


Πολύ απλά: για να δικαιολογήσουν την ατολμία τους. Έχουν μάθει να κάνουν ένα βήμα και να ακούνε χιλιάδες χειροκροτήματα. Αν δεν τα ακούσουν, σκιάζονται και γυρνάνε πίσω το πόδι τους.


Το θλιβερό είναι ότι δημιούργησαν η ίδια την δικιά τους θεωρία αποτείχισης ... και "τίκτουν και παρθενεούουν"

Αλλά για ποια αποτείχιση (=διακοπή μνημόνευσης) μιλάμε;

Ο π.Νικόλαος Μανώλης μετά την εξαγγελία του, ΟΥΔΕΠΟΤΕ -φανερά τουλάχιστον- λειτούργησε, για να διακόψει το μνημόσυνο. Υπάκουσε στις ποινές του Άνθιμου.

Ο π.Θεόδωρος Ζήσης -μετά την μία και μοναδική φορά που διέκοψε το μνημόσυνο, την Κυριακή της Ορθοδοξίας- έπαψε να πηγαίνει στον Άγιο Αντώνιο (υπακούοντας και αυτός στον Άνθιμο) και επίσης συνεχίζει κι αυτός να "λειτουργείται" σε ναούς όπου συνεχίζουν να μνημονεύουν.
Ποια αποτείχιση ισχυρίζονται ότι έκαναν τελικά;;; Στα λόγια;
Για τα βίντεο και τα χειροκροτήματα μια χαρά είναι.


Όσο για τα τσιράκια του Πειραιώς, που εμφανίστηκαν δίπλα τους, μάλιστα ήταν και ομιλητής ο ένας (ο οποίος συνεχίζει να μνημονεύει τον Πειραιώς, που αποδέχθηκε την Σύνοδο της Κρήτης και συνεχώς ανταλλάσσει επισκέψεις με Μεσσηνίας, Βόλου, Αλεξανδρουπόλεως κλπ, και που πρόσφατα έστειλε και δώρο στον πατριάρχη Βαρθολοαμίο):
Ο επίσκοπος που μνημονεύεις, εκκλησιαστικά εκφράζει την πίστη σου, τι πιστεύεις. Αποδέχονται λοιπόν την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης μέσω του επισκόπου τους και ταυτόχρονα παριστάνουν και τους αγωνιστές στις εκδηλώσεις;


Οι άνθρωποι τρέμουν. Τρέμουν μην τους πούνε "σχισματικούς" οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ. Ασχολούνται με τα νομικά επιχειρήματα και προσπαθούν να διασφαλισούν νομικά και αδιαφορούν για την παράδοση των Αγίων.


2 τελευταίες λέξεις:
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ που παριστάνετε και τους αγωνιστές (βέβαια όταν έχεις άλλους 10.000 παπάδες επαγγελματίες που δεν βγάζουν ούτε μιλιά, αυτοί φαίνονται ως ομολογητές). Όταν όμως στέλνουν τα πνευματικοπαίδια τους βορά στους λύκους, τότε για εμάς δεν αξίζουν καμίας τιμής.


Εμείς δεν χρειαζόμαστε "στρατηγούς". Οι στρατηγοί αναδεικνύονται την ώρα της μάχης. Και μάχες εδώ και πολλά χρόνια δεν δόθηκαν. Χαρτοπόλεμος ... άφθονος.

Ανώνυμος είπε...

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=366610540401280&id=100011570113761

Αλλόδοξοι στην ομιλία του κατά τα άλλα αντιοικουμενιστή.
Μήπως θα μπορούσατε να γράψετε κάποιο άρθρο και για αυτήν την περίπτωση να ξέρουμε τι μας συμβαίνει;

Χρύσα Πολίτη είπε...

Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σας ''Παιδαγωγέ''.
Αρχικά ισχυρίζονται ότι ουδείς ουσιαστικός λόγος υπήρξε παρά μόνο ποιμαντικός και μάλιστα ότι οι αγιορείτες και οι συν αυτώ ακολουθούν την ακρίβεια, ωστόσο κατά την πορεία της τοποθέτησης του π. Ζήση αναδεικνύονται σοβαρές διαφοροποιήσεις καθώς προσπαθούν να προωθήσουν μία εκ παραλλήλου και εξίσου έγκυρη (δήθεν πατερική) γραμμή αποτείχισης που κατ'αυτούς συμβαδίζει με αυτήν της ακρίβειας. Οι οικονομίες εφαρμόζονται προς οικοδομήν της Εκκλησίας σε ζητήματα διοικητικά και πνευματικά και ουχί σε ζητήματα πίστεως.Είναι δυνατόν να κάνεις έκπτωση στην πίστη;;Πού θα στερεωθεί η πνευματική ζωή του πιστού αν δεν αγωνιστεί ορθώς να στερεώσει την πίστη του;;
Επίσης, αναφέρθηκαν σε ειρωνείες εις βάρους τους εκ μέρους των αγιορειτών. Οι εισηγητές πατέρες επέδειξαν τον δέοντα σεβασμό προς τα πρόσωπα του π. Ζήση και των συν αυτώ και ουδέποτε τους ειρωνεύτηκαν ή συμπεριφέρθηκαν απρεπώς απέναντί τους.Αυτοί οι ισχυρισμοί είναι τουλάχιστον συκοφαντικοί.
Ακόμα, το επιχείρημά τους περί κινδύνου σύγχυσης και αντιπαράθεσης ενώπιον του ποιμνίου δεν ευσταθεί.Περισσότερο μας σκανδάλισαν με την αιφνίδια απουσία τους και όπως αποδείχθηκε υπήρξαν και φωνές όπως ο ιερές-εισηγητής εκ Μολδαβίας που ανέφερε ότι κατ'οικονομία συνεχίζει μαζί με άλλους πατέρες που δεν έχουν αποτειχιστεί να διατηρεί κοινωνία και ουδείς αντέδρασε εκ της ημερίδος ή τον στηλίτευσε για την στάση του.Επίσης, ένας άλλος εισηγητής όταν ρωτήθηκε αν θα πρέπει να εκκλησιάζονται οι πιστοί σε ναούς όπου μνημονεύεται ο οικείος επίσκοπος απάντησε εν ολίγοις ότι αν θέλει ο πιστός να πάει ας πάει δεν του το απαγορεύει κανένας αλλά δεν θα έχει νόημα ο αντιαιρετικός αγώνας αν λειτουργήσουμε κατ'αυτόν τον τρόπο.Συνεπώς διακηρύχθηκε η ακρίβεια αλλά ενδεχομένως ανάλογα με την προαίρεση του πιστού ο κάθε ποιμένας θα οικονομήσει κάποιες καταστάσεις.Αυτό όμως δεν μπορεί να συνιστά ισόκυρη με την ακραιφνή πατερική στάση.

Χρύσα Πολίτη είπε...

Μία άλλη διαστρέβλωση της πατερικής παράδοσης είναι η προσπάθεια να αλλοιώσουν τον αγώνα του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου και να προβούν στον ισχυρισμό ότι κινδυνεύουμε λίγο πολύ να οδηγηθούμε σε σχίσμα όσοι δεν κοινωνούμε σε ναούς που μνημονεύουν γιατί έτσι διακόπτουμε κάθε επαφή με όλη την Εκκλησία.Πρώτον η ρητορική περί του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου προσομοιάζει σε κάτι ύποπτες απόπειρες της Μητρόπολης Πειραιώς εν είδει Ημερίδων να παρουσιάσουν τον 15ο Κανόνα ως δυνητικό και δεύτερον όταν αναφέρονται στον όρο Εκκλησία μάλλον έχουν στο μυαλό τους κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που είναι. Η Εκκλησία εν καιρώ συνοδικής κατοχύρωσης αιρέσεως εδράζεται εκεί που διαφυλάσσεται η διαχρονική πίστη των Προφητών, Αποστόλων και Πατέρων κι αυτό πλέον δεν βρίσκει έδαφος στην Εκκλησία της Ελλάδος και την Σύνοδό της η οποία έχει αποστατήσει.
Η συμπληρωματική τοποθέτηση του π. Μανώλη συγγνώμη που θα το πω αλλά συνιστά απλά ένα εγκώμιο στον π. Ζήση. Αν είναι δυνατόν!!Κάθονται και ευλογούν τα γένια του π. Ζήση ως υπερομολογητή, αυτό είναι ξεπεσμός.Συγγνώμη που το λέω αυτό αλλά είναι αηδιαστικό και αποκρουστικό να κάθονται ο ένας να επαινεί τον άλλον όταν άλλοι διώκονται και καθαιρούνται.Κατά τα άλλα θα αποκάλυπταν την ανατριχιαστική πραγματικότητα και το σκοτεινό παρασκήνιο....
Το κείμενο που απέρριψαν εν τέλει οι αγιορείτες είχε συνταχθεί φαντάζομαι από τον π. Ζήση. Τί υπεροψία να αποκαλεί θρασείς τους αγιορείτες γιατί δεν σεβάστηκαν τάχα την ιδιότητά τους ως μπαρουτοκαπνισμένου πανεπιστημιακού καθηγητή!!Δεν νομίζω τα κοσμικά αξιώματά σας π. Ζήση να έχουν κάποια αξία σε ζητήματα πίστεως.

Χρύσα Πολίτη είπε...

Μία άλλη διαστρέβλωση της πατερικής παράδοσης είναι η προσπάθεια να αλλοιώσουν τον αγώνα του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου και να προβούν στον ισχυρισμό ότι κινδυνεύουμε λίγο πολύ να οδηγηθούμε σε σχίσμα όσοι δεν κοινωνούμε σε ναούς που μνημονεύουν γιατί έτσι διακόπτουμε κάθε επαφή με όλη την Εκκλησία.Πρώτον η ρητορική περί του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου προσομοιάζει σε κάτι ύποπτες απόπειρες της Μητρόπολης Πειραιώς εν είδει Ημερίδων να παρουσιάσουν τον 15ο Κανόνα ως δυνητικό και δεύτερον όταν αναφέρονται στον όρο Εκκλησία μάλλον έχουν στο μυαλό τους κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που είναι. Η Εκκλησία εν καιρώ συνοδικής κατοχύρωσης αιρέσεως εδράζεται εκεί που διαφυλάσσεται η διαχρονική πίστη των Προφητών, Αποστόλων και Πατέρων κι αυτό πλέον δεν βρίσκει έδαφος στην Εκκλησία της Ελλάδος και την Σύνοδό της η οποία έχει αποστατήσει.
Η συμπληρωματική τοποθέτηση του π. Μανώλη συγγνώμη που θα το πω αλλά συνιστά απλά ένα εγκώμιο στον π. Ζήση. Αν είναι δυνατόν!!Κάθονται και ευλογούν τα γένια του π. Ζήση ως υπερομολογητή, αυτό είναι ξεπεσμός.Συγγνώμη που το λέω αυτό αλλά είναι αηδιαστικό και αποκρουστικό να κάθονται ο ένας να επαινεί τον άλλον όταν άλλοι διώκονται και καθαιρούνται.Κατά τα άλλα θα αποκάλυπταν την ανατριχιαστική πραγματικότητα και το σκοτεινό παρασκήνιο....
Το κείμενο που απέρριψαν εν τέλει οι αγιορείτες είχε συνταχθεί φαντάζομαι από τον π. Ζήση. Τί υπεροψία να αποκαλεί θρασείς τους αγιορείτες γιατί δεν σεβάστηκαν τάχα την ιδιότητά τους ως μπαρουτοκαπνισμένου πανεπιστημιακού καθηγητή!!Δεν νομίζω τα κοσμικά αξιώματά σας π. Ζήση να έχουν κάποια αξία σε ζητήματα πίστεως.

Χρύσα Πολίτη είπε...

Συμπερασματικά, αυτό που υποψιαζόμουν μάλλον επαληθεύτηκε.Ο π. Ζήσης ανέφερε ότι οι αγιορείτες υπαναχώρησαν χάριν πιέσεων που ασκήθηκαν από ζηλωτές, παραδοσιακούς.Επομένως δεν του άρεσε που δεν είχε ηγετικό ρόλο στον αγώνα ως αυθεντικός εκφραστής του ομολογιακού πνεύματος και που δεν επικράτησε αυτό που ήθελε εκείνος.Εν ολίγοις, ένα μείζον πρόβλημα ήταν η πρωτοκαθεδρία που αξίωνε και βρήκε γόνιμο έδαφος στα πρόσωπα του π. Μανώλη και λοιπών.
Τέλος μία άλλη υποψία η οποία πλέον κατέστη βεβαιότητα είναι ότι πίσω από όλα αυτά τα τερτίπια βρίσκεται ο Πειραιώς. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι οι δύο ιερείς εκ της Μητροπόλεως Πειραιώς παρευρίσκοντο εκεί μετά του π. Ζήση και συν αυτώ ως υποστηρικτές.Επίσης δεν είναι τυχαίο αυτό που είπε ο π. Ζήσης περί ύπαρξης ορθοδόξων επισκόπων...Υποπτεύομαι ότι θα οδηγήσουν τα ποίμνιά τους προς τα εκεί, στο στόμα του Πειραιώς και το φέρνουν σιγά σιγά...
Μπερδεύουν τον λαό του Θεού με αυτά που κάνουν και προκαλούν αναίτιες ρήξεις!

Κων/νος Παπαδόπουλος είπε...

Αυτό που δημιουργεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι στο τέλος επικαλούνται κι εύχονται να μετανοήσουν οι Αγιορείτες και να έλθουν μαζί τους! Άκουσον, άκουσον αυτοί που θέλουν να τηρήσουν την ακρίβεια να επιστρέψουν στην οικονομία και αυτό να δηλώνει μετάνοια! Μα αυτοί είναι χειρότεροι από τον μεταπατερικό Ιγνάτιο του Βόλου. Κρίμα π. Θεόδωρε Ζήση, κρίμα γιατί από πατρολόγος γίνατε μεταπατερικός Θεολόγος και ισοπεδώνετε κι αλλοιώνετε την διδασκαλία των Αγίων και ιδιαίτερα του Αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου. Ποτέ δεν περιμέναμε από σας τέτοια πτώση. Για τους άλλους κληρικούς που σας ακολουθούν ούτε λόγος. Είναι απλά τα φερέφωνά σας, οι κόλακες αυλικοί σας! Κρίμα και πάλι.

ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ είπε...

Λυπάμαι... στο στόμα του λύκου, λοιπόν...
Του λύκου, που στήριξε Καμμένο, Μπαλτάκο και ... Μαρινάκη...
Στο στόμα του λύκου, που δεν προσήλθε ούτε κατα τη συζήτηση της προσφυγής του για το τζαμί, στο Στ.Ε.!!!!!!!!!!!!
ΝΤΡΟΠΗ!

Καλλιόπη Σουφλή

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.