Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

ένας Σκανδαλισμένος αγιορείτης Μοναχός αφηγείται για όσα συμβαίνουν

Οι προδοσίες των Ποιμένων και η εκ του ποιμνίου αντιμετώπισις.

Μετά τό φρικτό καί ανεπανάληπτο γεγονός τής συμπροσευχής τών «Κεφαλών» τού «Χριστιανισμού», δηλ. 
  • τού αντιχρίστου Πάπα,πού υποκρίνεται τόν παγκόσμιον καλόν Ποιμένα, αφού θέρισε κόσμο καί παπάδες στήν Αργεντινή μέ τόν δικτάτορα Πινοσέτ, ο οποίος συνεχώς βλασφημάει τόν Χριστό ότι δέν είναι Θεός, 
  • τού μονοφυσίτη Πατριάρχη πού επιμένει στήν αίρεση πού έχουν καταδικάσει οι άγιοι Πατέρες, η 4η Οικουμενική Σύνοδος,η αγία μεγαλομάρτυς Ευφημία καί πρόσφατα ο άγιος γέροντας Παϊσιος καί ο ηγούμενος Γεώργιος Καψάνης τής Μονής Γρηγορίου, 
  • τού «δικού μας» Πατριάρχη Κων/λεως, η ιστορική μορφή πού καταφρόνησε όλες τίς αρχές καί αξίες τής Ορθόδοξης Εκκλησίας μέ τίς αντίχριστες δηλώσεις του γιά τούς αγίους Πατέρες, τούς Ιερούς Κανόνες, τίς άλλες θρησκείες τό κοράνιο καί μέ τίς ατελείωτες αντικανονικές του ενέργειες, 
  • τού Πατριάρχη Αλεξανδρείας πού ώς φαίνεται δέν έχει νά παρουσιάσει καμμία ευαισθησία στήν πίστη του
  • καί τού εκπροσώπου τής Αντιοχειανής Εκκλησίας, πού ναί μέν δέν πήγαν στήν Σύνοδο τής Κρήτης γιά τό πλούσιο οικόπεδο τού Κατάρ, ενώ είναι ολοφάνερο ότι συμφωνεί καί συμμετέχει κατά πάντα σέ όσα αποφασίστηκαν εκεί.

Δέν τούς έφτανε αυτή η σατανική εκδήλωση ασέβειας καί αποστασίας από τό θέλημα τού Θεού πού είναι σαφώς τό νά κρατήσουμε ανόθευτη τήν πίστη Του καί νά τήν μεταδώσουμε στήν επόμενη γενεά, ήδη κανόνισε ο παναιρετικός Πατριάρχης νά πάει στόν Καρδινάλιο τής Μπολόνιας νά γιορτάσει τήν Ύψωση τού Τιμίου Σταυρού μέ τούς φίλους του τούς αιρετικούς. 
Άς πάει κι άς κάτσει εκεί, διότι εδώ μόνο κακό μάς κάνει.



Αλλ`όμως δείτε τί κάνουν καί οι Αγιορείτες Ηγούμενοι. 
Ο μέν Βατοπαιδινός πήγε στό Φανάρι καί εγκωμίασε τήν Σύνοδο καί κατηγόρησε όσους αντιδρούν, ξεσκεπάζωντας τά αιρετικά του φρονήματα

καί ο Σιμωνοπετρίτης ηγούμενος Ελισαίος πήγε τήν Κυριακή τών Μυροφόρων στό Μπαλουκλί σέ Αρχιερατικό Συλλείτουργο πού ήταν εκτός από τόν Πατριάρχη, ο Περγάμου Ζηζιούλας, τό αιρετικό σφουγγάρι πού μαζεύει κάθε αιρετική βρωμιά από τούς δυτικούς ετεροδόξους καί τήν στίβει στήν Ορθόδοξη Εκκλησία μας καί είναι τό δεξί χέρι τού αθεολόγητου Πατριάρχη. Εκεί ο Ελισαίος έβγαλε λόγο έξ Αγίου Όρους καί τί είπε;
«Παναγιώτατε πάτερ καί προσκυνητέ ημών Δέσποτα Οικουμενικέ». 
Ερωτώ, είναι ή δέν είναι ασέβεια νά προσφέρεις τήν προσκύνησή σου σ΄ έναν Πατριάρχη ασεβή καί βλάσφημο καί με αμέτρητες καθαιρέσεις καί αναθεματισμούς από τούς Ιερούς Κανόνες; Είναι ή δέν είναι αυτό πνευματική κατάπτωση;

Αυτό είναι δικό του θέμα, αλλ΄ όμως τί λέει παρακάτω; «Εσκέφθημεν ότι η ευλογία τού Αρχιεπισκόπου ημών νά παρίσταμαι συμμέτοχος καί συγκοινωνός τής Ιεράς τάυτης πανηγύρεως, αισθητοποιεί τήν άρρηκτον ενότητα τού Σεπτού Κέντρου τού Φαναρίου καί τού Αγίου Όρους».

Ποιός σάς δίνει τό δικαίωμα νά εκφράζεστε γιά όλο τό Άγιον Όρος; 
Αυτή η έκπτωση πίστεως καί η επαίσχυντη φιλία μετά τών Οικουμενιστών, μόνο τό οικουμενιστικό κεφάλι σας βαραίνει καί όσους δυστυχείς σάς μιμούνται, όπως τού Βατοπαιδινού Πρωτεπιστάτη πού πήγε σέ Παπικό ναό καί συμμετείχε σέ Λειτουργία μέ Καρδινάλιους 
ή του Ηγουμένου τής Ιβήρων πού πήγε σέ χειροτονία τού Φαναρίου παρόντων Καρδιναλίων.

Καί συνεχίζει ο Ηγούμενος τό αδιάντροπο παραλήρημα, κατά
μίμησην τού αρχηγού τού ψεύδους διαβόλου: «Πέντε συναπταί πενταετίαι πατριαρχείας διασφαλίζουν ανά τόν κόσμον τήν ενιαίαν φωνήν τής Εκκλησίας καί εκφράζουν τόν τεράστιον αγώνα διά τήν ενότητα τής Ορθοδοξίας μέ αποκορύφωμα διά συνεργίας ουρανού καί γής τήν επίτευξιν τής συγκλήσεως τής Αγίας καί Μεγάλης Συνόδου τών Ορθοδόξων».

Άγιε Καθηγούμενε ντροπή, πού τά είδες όλ΄ αυτά πού λές; Ολόκληρες Εκκλησίες δέν συμφωνούν μέ τήν Σύνοδο, Ιερείς διακόπτουν τό μνημόσυνο τών Μητροπολιτών πού συμφωνούν μέ τήν Σύνοδο, μοναχοί στό Άγιον Όρος διώκονται διότι η συνείδηση τούς απαγορεύει νά δεχθούν τόν αιρετικό πατριάρχη πού δέχεστε εσείς, Ιερείς στήν Ρουμανία καθαιρούνται καί μοναχές πετιούνται έξω από τά Μοναστήρια τους, διότι δέν θέλουν νά μνημονεύεται μητροπολίτης πού συμφωνεί μέ τήν Σύνοδο, αμέτρητος λαός δέν ξέρει τί νά κάνει κι εσύ ώς γνήσιος ψευδοδιδάσκαλος εγκωμιάζεις μέ χίλια δύο ολοφάνερα ψέματα τόν καταστροφέα τής Ορθόδοξης Εκκλησίας;

Γι΄ αυτό καλοί μου χριστιανοί φεύγετε μακριά απ΄όλους αυτούς τούς ψευδόχριστους καί ψευδοποιμένες, αδειάστε τίς Εκκλησίες τών Οικουμενιστών καί πηγαίνετε όπου υπάρχει αληθινός Ιερέας τού Χριστού, αντιοικουμενιστής στά έργα καί όχι στά λόγια, πού δέν μνημονέυει τούς Οικουμενιστές, δηλ. όλους ανεξαιρέτως τούς μητροπολίτες πού δέχθηκαν τήν οικουμενιστική σύνοδο τής Κρήτης, διότι Εκκλησία τού Χριστού είναι αυτή πού κρατάει τήν αποστολική πίστη καί ακολουθεί τούς Ιερούς Κανόνες τών Οικουμενικών Συνόδων δηλ. η Ορθόδοξη, η ακαινοτόμητη πού δέν δέχεται νεωτερισμούς. Όταν κάποιος επίσκοπος παρεκλίνει από την ορθή πίστη καθίσταται καθαιρετέος. Εντός της Εκκλησίας παραμένουν αυτοί πού τού κόβουν τό μνημόσυνο, διότι αυτός είναι ο μόνος ενδεδειγμένος εκκλησιαστικός αγώνας έναντι της αιρέσεως, κατά τους αγίους Πατέρες.



ένας Σκανδαλισμένος αγιορείτης Μοναχός

Σχόλιο:
Για τον εξευτελιστικό λόγο του ηγουμένου της Σιμωνόπετρας Ελισαίου, γράψαμε ήδη εδώ.

5 σχόλια:

Θαλασσινός είπε...

Αυτός ο σκανδαλισμένος μοναχός δεν έχει όνομα;
Τι σόι ανυπόφραφη διαμαρτυρία είναι αυτή;
Το σημαντικότερο τής αποτείχησης όμως δεν το έγραψε.
Η κρυφή χαρά των οικουμενιστών καί τού διαβόλου είναι γιά αυτούς που διαμαρτύρονται αλλά παραμένουν μέσα στο μαντρί.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Το γιατί επιλέγει ένας μοναχός να μην εμφανιστεί με το ονοματεπώνυμο του αλλά με ένα προφίλ, είναι δικό του θέμα.

Μπορεί να το κάνει για λόγους ταπείνωσης, μπορεί επειδή γνωρίζει την "αγάπη" των οικουμενιστών και δεν βιάζεται να την βιώσει, μπορεί επειδή τέτοια ευλογία του έδωσε ο γέροντας του.

Πάντως ξεκαθαρίζουμε ότι υφίσταται ως πρόσωπο, τον γνωρίζουμε.

Επαναλαμβάνουμε ότι για εμάς σημασία δεν έχει τόσο ΠΟΙΟΣ γράφει κάτι, όσο η ίδια η ιδέα, η άποψη που κατατίθεται.
Αυτό το σκοπό έχει και η ύπαρξη ανώνυμων ιστολογίων.
Δεν πρόκειται να πολιτευθούμε δεν θέλουμε όνομα ούτε ψήφους.
Καταθέτουμε απλά την άποψη μας.
Όπως ακριβώς κατέθεσε τον προβληματισμό του και ο μοναχός.

Θαλασσινός είπε...

Όχι αγαπητέ μου δεν κατάλαβες.
Η ανωνυμία που καταγγέλω δεν είναι γιά την δική μου περιέργεια.
Αφορά εκείνον και μόνο εκείνον, διότι η ομολογία και ο σκανδαλισμός πού δημοσιοποιείται, αποσκοπεί στο να χαρούμε όλοι εμείς, ότι ένας ακόμη αψηφά την πλανη και το δηλητήριο και έρχεται στην Αγία Εκκλησία.
Για την Αγία Εκκλησία είναι η χαρά και λαμπρότητα.
Άρα λοιπόν βλέποντας μία διαμαρτυρία με το όνομα, και την αποτείχηση,
(δεν ενδιαφέρει επίθετο ), αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι τρολ.
Βλέποντας σκέτο σκανδαλισμό χωρίς όνομα, χωρίς αποτείχηση, σκέφτομαι ότι είναι άλλη μία διαφήμιση για το σούπερ θέμα των ημερών, πού λέγεται "διαμαρτυρία από μέσα"!!!!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ο μοναχός έχει διακόψει την μνημόνευση.

Το γιατί προτίμησε να μην χρησιμοποιήσει και το πραγματικό του όνομα, σας βεβαιώνουμε ότι μας ρώτησε και εμάς τι νομίζουμε αωστό (αν δηλαδή έπρεπε στην ιδιότητα "ένας σκανδαλισμένος Αγιορείτης μοναχός" να προσθέσει και το όνομα του),
μετά από συζήτηση μαζί του, του απαντήσαμε ότι δεν χρειάζεται.
Ο ίδιος θεώρησε ταπείνωση να μην προβληθεί.
Μας έδωσε την δυνατότητα να βάλουμε το όνομα του αν θέλαμε.
Σεβαστήκαμε την επιθυμία του/κίνητρο του και δεν το προβάλαμε.

Θαλασσινός είπε...

Να είναι ευλογημένο! Μέ χαροποιεί αφάνταστα, νά έχω την ευχή του, καί τον παρακαλώ νά εύχεται και για εμένα τον πανάθλιο...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.