Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ ! ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ



ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗ ΣΥΝΑΞΗ 
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ 
ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ






Έπειτα από την πολύ επιτυχημένη διορθόδοξη ημερίδα καταδίκης της ψευδοσυνόδου της Κρήτης , που έγινε στις 4 Απριλίου στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης , ακολούθησε για πρώτη φορά για την Νότια Ελλάδα μία αντίστοιχη εκδήλωση με επιλογή μιας ιστορικής πόλης του Αιγίου, στα διοικητικά όρια μιας επίσης ιστορικής Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας . 


Παμπελοποννησιακή σύναξη ενάντια στην κάρτα του πολίτη και τον Οικουμενισμό 
« Επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσιν»
Αίγιο 11 Ιουνίου Κυριακή των Αγίων Πάντων στις 6:00 το απόγευμα
«Πολύκεντρο» Συνεδριακό Κέντρο –κάτωθεν ιερού προσκυνήματος Παναγίας Τρυπητής 
–Λιμάνι Αιγίου 



Οι διοργανωτές κάλεσαν τον πιστό λαό να διατρανώσει την αντίθεσή του με ένα βροντερό όχι στα ύπουλα σχέδια καθολικής επικράτησης των αχρήματων συναλλαγών με την επιβολή της χρήσης πλαστικού χρήματος για το αφορολόγητο , που μας οδηγεί ολοταχώς στην νέα ηλεκτρονική υπερταυτότητα(κάρτα πολίτη) με μικροτσίπ και αντίχριστα σύμβολα (666) .

Επίσης οι διωκόμενοι ομολογητές Αγιορείτες Πατέρες από την Κοινότητα του Αγίου Όρους κατεντολήν του αιρεσιάρχου Πατριάρχη Κων/λεως Βαρθολομαίου ,ανάλυσαν διεξοδικά τις προδοτικές αποφάσεις των επισκόπων που σύστησαν την ληστρική, λεγομένη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» στο Κολυμπάρι της Κρήτης ,δεσμεύοντας σε εφαρμογή τους και το ποίμνιο , ενώ ενημέρωσαν και για την υποχρέωση των πιστών σε έμπρακτη αντίδραση σύμφωνα με το σύνολο της Πατερικής διδασκαλίας , ώστε να καταδικαστεί και να μην επικρατήσει η αίρεση που πολεμά την Εκκλησία εκ των έσω και να διασωθεί η Ορθοδοξία .



ΒΙΝΤΕΟ  :



00:05 - 00-15 Χαιρετισμός Βασιλείου Γεωργαντά προέδρου του συλλόγου Παναιγιάλεια Ορθόδοξη Σύναξη «Παπουλάκος».

00:18 - 00:22 Χαιρετισμός Γεώργιου Βλαμάκη προέδρου του συλλόγου Σύναξη Ορθοδόξων Κρητών.
00:23 - 00:47 Γέρων Σάββας Λαυριώτης. Εισήγηση με θέμα, Παραλαβή ηλεκτρονικής κάρτας και πνευματικές συνέπειες.
00:48 - 01:22 Άγγελος Πιλάτης Εκπρόσωπος ΙΝΚΑ - ΓΟΚΕ Εισήγηση με θέμα, Η υποχρεωτική επιβολή πλαστικού χρήματος και νέας ηλεκτονικής ταυτότητας με το 666 -Άρνηση Πίστεως- Απώλεια Ελευθερίας, Ψυχικός θάνατος.
01:22 - 01:42 Μοναχός Επιφάνιος Καψαλιώτης. Εισήγηση με θέμα, Η προδοτική αναγνώριση των αιρετικών ως «Εκκλησίες» απο την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου της Κρήτης ως κορύφωση της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
01:43 - 02:16 Ιερομόναχος Χαρίτων Καρεώτης. Εισήγηση με θέμα, Ποιά η οφειλόμενη στάση των ορθοδόξων σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων και τους Αγίους Πατέρες.
02: 17 - 03:04 Απαντήσεις σε ερωτήσεις του κοινού.


Αγιορείτες Πατέρες

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ο πρώτος ομιλητής Βασίλειος Γεωργαντάς
είναι πολύ πολύ παλιός γνωστός, την εποχή της αθωότητας στις φοιτητικές εστίες, όπως στην Θεολογική στα Ιλίσια στην Αθήνα
Ο Βασίλειος είναι Θεολόγος.
Να είσαι καλά παλιόφιλε.

Ανώνυμος είπε...

Οι αγιορειτες πατερες ειναι ομολογητες μακαρι να τους ακολουθησουν και αλλοι ειναι νεοι πατροκοσμαδες να τους ενισχυει ο Θεος και παλι φετος το καλοκαιρι θα οργωσουν την ελλαδα και οχι μονο ειναι οι εκλεκτοι του θεου πρεπει να τα κανουμε πραξη αυτα που ακουμε απο τους πατερες αλεξιος κ

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.