Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Καταιγιστικοί Κεραυνοί του Γέροντος Γρηγορίου της Δοχειαρίου κατά διοικητού Αγ Όρους, των κυβερνητικών θηλυδριών (θηλυπρεπών) του ΣΥΡΙΖΑ, του Οικουμενιστού Αναστασίου Αλβανίας, και τινών άλλων παροικούντων εν τη Αθωνική Πολιτεία


Ο Ηγούμενος Γρηγόριος απαντά στον διοικητή του Αγίου Ορους από το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ: ΄΄ Δεν πτοούμαι ούτε με φυλακή ΄΄


Στην αντεπίθεση περνά ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου Αγίου Ορους, Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος απαντώντας στον πολιτικό διοικητή του Αγίου Ορους, κ. Αρίστο Κασμίρογλου για τα όσα προηγήθηκαν μεταξύ τους. 
Με επιστολή του ο Αγιορείτης Ηγούμενος εξηγεί ότι κ. Κασμίρογλου συνεργάζεται με μία άθεη κυβέρνηση, και επιμένει ότι ως πολιτικός διοικητής κατευθύνει τους επισήμους σε φιλικά του μοναστήρια.
Αναλυτικά η απάντηση του Καθηγουμένου της Ι.Μ. Δοχειαρίου Γέροντα Γρηγορίου στον Πολιτικό Διοικητή του Αγίου Όρους


Αξιότιμε κ Πολιτικέ Διοικητά της Αγιωνύμου Πολιτείας,


εγώ καθόλου δεν θα ήθελα να κατέβω στην αρένα της δημοσιότητας, αλλά έτσι που φύσηξε ο άνεμος πάω κι εγώ. Τα δικά μου γράμματα δεν είναι ούτε ιεροσφράγιστα ούτε πρωτοκολλημένα. Είναι φωτοβολίδες μέσα στα σκοτάδια που εξαπέλυσαν οι κρατούντες.


Κατ᾽ αρχάς απορώ πως εσείς, κατηχητόπαιδο του πραγματικά μεγάλου αυτού επισκόπου της Εκκλησίας και με χριστιανικά φρονήματα, συνεργάζεστε με μία κυβέρνηση άθεη, η οποία από οδοδείκτης κατήντησε κολοδείκτης, εξ ου και οι διαστροφές και οι ακολασίες μεσουρανούν στον τόπο μας, με συλλαλητήρια από θηλυδρίες και με συμμετοχή υπουργών και άλλων κρατικών προσώπων, που κράτησαν η κρατούνε θέσεις-κλειδιά στην αβάπτιστη, αλειτούργητη και αχαρίτωτη σημερινή κυβέρνηση. Και δεν θυσιάζετε τον θώκο σας κι εξακολουθείτε να παραμένετε εκπρόσωπος της όχι μόνον άθεης κυβέρνησης, αλλά και της μαχόμενης κατά των οσίων και ιερών του αγίου τόπου μας, που ονομάζεται Ελλάδα.


Και το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ έτρεξε να το προτάξη των ταπεινών μου σκέψεων, γιατί βέβαια εσείς είστε πολιτικός του Αγίου Όρους κι εγώ ένας απλός μοναχός στις παρυφές του Άθωνα. Δεν πτοούμαι ούτε την φυλακή ούτε την εξορία. Παντού Χριστός και Ορθόδοξη Εκκλησία.


Προσπαθείτε να τοποθετήσετε προκάλυμμα στην όλη αυτή κατάσταση, που εδώ και χρόνια επικρατεί στο Αγιώνυμον Όρος, τα διακεκριμένα δηλαδή πρόσωπα να διαμένουν και να φιλοξενούνται σε διακεκριμένα μοναστήρια, που ίσως βιώνουν την αγιορειτική παράδοση πιο συνειδητά από εμάς, που βαστάμε την αξίνη, τον κασμά και τον μαλά από πρωίας έως εσπέρας και πέραν από την εσπέρα. Κι έτσι, όπως φαντάζομαι, τα τιμώμενα αυτά πρόσωπα παίρνουν μαζί τους, φεύγοντας από το Όρος, την αληθινή παράδοση του μοναχισμού. Εμείς, χειρώνακτες και απαίδευτοι, τι μπορούμε να προσφέρουμε στους υψηλόφρονες νόες; Αλήθεια, η τροχιά αυτή των επισήμων μέσα σ᾽ αυτόν τον τόπο μας είναι τόσο συνήθης, που δεν ξαφνιαζόμαστε πλέον, όταν ακούμε τα μοναστήρια που θα επισκεφθούν και θα φιλοξενηθούν. Πάντως, εάν ένα μοναστήρι δεν φέρει το ζήτα μπρός η πίσω, που είναι και το μεγαλύτερο ψηφίο της αλφαβήτου, δεν μπορεί να προσφέρη την θεοδίδακτη φιλοξενία.




Όσον αφορά τον αρχιεπίσκοπο Τιράνων δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω το κύρος της προσωπικότητάς του και τις ικανότητές του. Και μόνον που κράτησε την θέση αυτήν τόσα χρόνια, μέσα σ᾽ ένα λαό δυσσεβή και παράνομο, είναι άξιο θαυμασμού. Αλλά, όταν ο διάκονος Αναστάσιος άφησε το άντρο της Ζωής, κατέφυγε στον γέροντα Αμφιλόχιο τον Πάτμιο. Εκείνα τα χρόνια βημάτιζα και εγώ στον χώρο του μοναχισμού. Με ρώτησε ο Γέροντάς μου:

– Να τον κρατήσουμε; Θα μπορέσης να τον φιλοξενήσης στο πάμπτωχο Κουβάρι, που πολλές φορές και το ψωμί στερούμεθα; Θα μπορέσετε να τον φιλοξενήσετε μόνον με μακαρονάκι;

– Γέροντα, θα προσπαθήσω, με την ελπίδα ότι θα πάρω κι εγώ κάποια εφόδια για τον δρόμο που ξεκίνησα.


Βέβαια, ο χριστιανός δεν είχε καμμία γνώση του μοναχισμού, εκτός από το «Πορευθέντες». 
Ακόμη και το «Κύριε, ελέησον» που λέγαμε σαράντα φορές, το εύρισκε ενοχλητικό. «Γιατί σαράντα και όχι τρεις;» Δεν είχε προσέξει ότι στην ορθόδοξη λατρεία οι επαναλήψεις είναι εκ των ων ουκ άνευ και τα ευαγγελικά αναγνώσματα είναι πάντα τα ίδια, γιατί η Εκκλησία δεν είναι εφημερίδα, είναι ο αιώνιος λόγος του Θεού. Έχοντας πάντα το πνεύμα να απαντώ στα περίεργα χαριεντιζόμενος, το πρωΐ που μου έλεγε «Καλημέρα», του έλεγα «Το ᾽παμε και χθες, θα το πούμε και σήμερα; Πάντα τα ίδια θα λέμε;». Εν τη φιλοτιμία μου γύριζα όλα τα μπαϊρια του κατάξερου νησιού να μαζέψω το χορταράκι που μόλις θα ανέμιζε στην γη, για να περιποιηθώ τον πατέρα Αναστάσιο. Τώρα όμως ανέβηκε πολύ ψηλά και αντραλίζεται και δεν θυμάται τον πτωχό Κουβαρίτη Γρηγόριο. Ας έχη δόξα ο Θεός.


Στα σαράντα έξι χρόνια της ηγουμενίας μου κουράστηκα με τα διακεκριμένα πρόσωπα και δεν έχω καμμία διάθεση να έχω συνάντηση μαζί τους. Στο μοναστήρι μου, όπως δέχομαι τον μπαρμπα-Μανώλη από τα Χανιά, έτσι θα δεχθώ και τον κάθε διακεκριμένο. Ο δρόμος μου δεν είναι στ᾽ ακρογιάλια, είναι στις ακτές του Όρους. Και πιστεύω αυτοί οι υψηλοί άνθρωποι δεν θα έχουν καθόλου διάθεση να δεχθούν λόγο η και καλωσόρισμα από ένα φτωχό μοναχό.


Κράτησα την φτώχεια, για να έχη ασφάλεια η ψυχή μου, και προσπαθώ και την αρετή της ταπεινώσεως να εξασκώ, γιατί αυτά τα δυό πιστεύω ότι είναι τα πιο σωστά πατήματα για την βασιλεία των ουρανών. Θα συνεχίσω αυτήν την πορεία που ξεκίνησα από τα μικρά μου χρόνια και Κύριος ο Θεός ελεήσαι και οικτιρήσαι και εμένα και τους συνοδοιπόρους μου. Αμήν.



Γρηγόριος ο Αρχιπελαγίτης

14 σχόλια:

Στυλιανός είπε...

Ο συγκεκριμένος πήρε ΕΣΠΑ;; Μνημονεύει αιρετικό Πατριάρχη;; Ας με διαφωτίσει κάποιος.

Ανώνυμος είπε...

Γρηγόριε, λίγα λόγια για την «Ζωή». Πόσους ανθρώπους έμαθε να προσεύχονται, να μελετούν την Αγία Γραφή, να εκκλησιάζονται, να εξομολογούνται και να αγωνίζονται η Αδελφότης η ΖΩΗ δεν φαντάζεσαι. Τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά το περιοδικό «Ακτίνες» της Ζωής τον έκανε γνωστό από την δεκαετία του 1960 στο ποίμνιο. Αν περιμέναμε έκδοση από την Μονή Δοχειαρίου, ακόμη μεσάνυχτα θα είχατε.

Επίσης, τι καταλαλιά είναι αυτή να εκθέτεις την προσωπική πνευματική ζωή κάποιου προ 50/ετίας; Αυτό σε απασχολεί ή τα ΤΩΡΙΝΑ γυμνή τη κεφαλή οικουμενιστικά του καμώματα;

Ή μήπως αν έρχονταν είτε ο Τιράνων Αναστάσιος είτε οι άλλοι «επίσημοι» στο μοναστήρι σου, δεν θα σε πείραζε και δεν θα εγόγγυζες, κι ας είναι και οικουμενιστές και άθεοι και θηλυδρίαι;

labitochromis είπε...

Είναι φοβερό το να βλέπεις ηγουμένους και μάλιστα του Αγίου Όρους να συμπεριφέρονται σαν χαμαιλέοντες, δηλαδή να αλλάζουν τόοοοσο πολύ άρθρο σε άρθρο. Στο προηγούμενο (από αυτό) άρθρο του μας έλεγε πως τρέχει από υπουργείο σε υπουργείο και παρακαλεί για χρήματα. Στο πρόπροηγουμενο (από αυτό) άρθρο του μας έκανε νουθεσίες για τον γάμο, την στιγμή που ο ίδιος άσκησε ψυχολογική βία σε αρκετούς ανθρώπους να γίνουν μοναχοί και μοναχές, τη στιγμή που ο ίδιος γνώριζε ότι έχουν σχέση.

Του γράψαμε σχόλια κάτω από τα άρθρα του, αλλά δεν καταδέχθηκε να απαντήσει. Ίσως αν είχε και από μας έννομο συμφέρον (όπως από τον πολιτικό διοικητή του Αγίου Όρους), να μας απαντούσε.

Αν θέλετε, μπορώ να σας δώσω και τα λινκ.

π. Βασίλειος

Ανώνυμος είπε...

Ειδατε το αλλο προσφατο αρθρο του Γρηγοριου για αντιμετωπιση Πατριαρχη, οικουμενισμο, θερμοαιμους ζηλωτες κ.τ.λ. ;;
Πόσα απαραδεκτα λεει ;
Δεν ειναι να προβαλλετε τετοιους Γεροντες με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ αν δεν μετανοησουν, ακομα κι αν που κατι καλο.
Αυτοι ειναι οι 4 Ηγουμενοι που μας ελεγε το katanixis οτι θα αντιδρουσανε ;;
Με τη τεραστια ζημια που εχουν κανει στη Πιστη και ψυχες που κοινωνουν την αιρεση, δεν αρκει απλα να αντιδρασουν ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ=Αποτείχιση, αλλα να παραιτηθουν και να πανε σε κανα κελι να κλαινε τις αμαρτιες τους
Πόσο μαλλον ο ενορχηστρωτης Εφραιμ Αριζονας, που αν κοιμηθει σ αυτη την αθλια κατασταση της προδοσιας θα ειναι ο επομενος για "Αγιοποιηση"...

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Μιλησα με επιεικια στο παρελθον για οψιμους αποτειχισμενους, οι οποίοι αναζητουν κι απο πανω δαφνες και πρωτοκαθεδριες καθώς και για ελλειψη αυτοκριτικης. Δυστυχώς επιβεβαιωνομαι ολο και περισσοτερο κι αυτο ειναι θλιβερο. Δεν θελουν οι Πιστοι να γνωριζουν την Εκκλησιαστικη Ιστορια, να ειναι "τυφλοι", προσκολλημενοι πανω τους. Η αιρεση γι αυτους δημιουργηθηκε προσφατως κι ειναι οι ηρωες που αποτειχιστηκαν
Δημοσιευσα χθες το παρακατω ενημερωτικο σχολιο, με ΓΕΓΟΝΟΤΑ, και το katanixis το διεγραψε. Λυπαμαι...
Θα το δημοσιευσω εδω

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Ιδου λοιπον το σχολιο που διεγραψε το katanixis :

"Θα πρεπει να αναφερθουν Εκκλησιαστικά ΓΕΓΟΝΟΤΑ (τέρατα και σημεία) απ΄τη δεκαετία του ΄70, τα οποία οδηγησαν στο σημερα, ωστε ο καθε Πιστος να βγαλει τα συμπεράσματά του και να εχει καλυτερη αποψη για πολλους μεγαλογερονταδες
Του Αθηναγόρα είναι αρκετά γνωστά και δεν θα αναφερθώ σ΄αυτά. Παμε λοιπόν στον Δημήτριο, που αρκετοί λένε ότι ήτανε πιο light Οικουμενιστής, ενώ κι ο διάδοχος του Βαρθολομαίος (το δεξί χερί, διευθυντης του ιδιαίτερου γραφείου κι ο μέντορας του Δημητρίου) λένε καποιοι ότι δεν είχε ακόμα αποκαλυφθεί, αργησαν ταχα να τον καταλαβουνε….ομως ειδικα εντος Αγιου Ορους, αλλα και σε επιπεδο Ιεραρχιας, αυτα ηταν πασιγνωστα, μπορει να μην υπηρχανε τοτε κινητα κι internet, ομως απ την Αγιορειτικη «εφημεριδα» δεν ξεφευγει τιποτα. Κι επιπροσθετα οι αντιδρωντες γραφανε πληθος κειμενων με αποδειξεις, ενω απο πολύ παλιά κυκλοφορουσε με φωτο κι αλλα ντουκουμεντα και το βιβλιο «Φιλλήματα Ιούδα». Oμως θα παραθεσω και «συστημική πηγή», καθώς οι ιδιοι τα ομολογουν υπερηφανευομενοι ή θελοντας να προαχθουν
Έτσι στην παρακατω διπλωματικη εργασια του 2012 στο Αριστοτελειο Πανεπιστημιο, τμήμα Θεολογίας, με επιβλεποντα καθηγητη τον "συστημικο" "Μητροπολιτη" Αρκαλοχωρίου Ανδρέα Νανάκη
http://ikee.lib.auth.gr/record/135798/files/GRI-2015-13742.pdf
βλεπουμε πλήθος ανατριχιαστικων αποκαλυψεων για οσους αφιερωσουνε χρονο....
Στον ενθρονιστηριο λογο του, το 1972, δηλωσε οτι θα ακολουθουσε τη γραμμη του Αθηναγορα κι απεκαλεσε τον Παπα Παυλο ΣΤ΄ ως πρωτον της καθ΄ολου Εκκλησιας
Το 1979, "λειτουργουντος" του Δημητριου στην Κων/πολη, "εχοροστατει" ο Παπας Ιωαννης Παυλος Β΄ και στο αγαπησωμεν αλληλους εξηλθεν εκ του Ιερου ο Δημητριος κι εκανε λειτουργικο ασπασμο με τον Παπα κι εν συνεχεια ο Παπας απηγγειλε το Πατερ ημων. Λειτουργουντος την επομενη μερα του Παπα εις παπικην παρασυναγωγην της Κων/λεως, ο Δημητριος κι η συνοδεια του μετεβησαν προς συμπροσευχη
Στις σελιδες 151-160 για Επισκεψη στην Αγγλικανικη το 1987 (παρων κι ο Βαρθολομαιος), αφου αρχικα αναφερεται η επισκεψη το 1982 στο Φαναρι του ψευδοαρχιεπισκοπου Αγγλικανικης....τερατα και σημεια κι εδώ
Το 1986 στελνει εκπροσωπο στην σατανολατρικη "συμπροσευχη" της Ασιζης
Στις σελίδες 133-151 για επισκεψη του Δημητριου στο Βατικανο το 1987, παλι με πιπερατες λεπτομερειες (τον αποκαλεί Αγιωτατε Παπα, αδελφοι εν Χριστω, μιαρο "συλλειτουργο" στον Αγιο Πετρο και αλλα πολλα..). Παρων κι ο Βαρθολομαιος, ως Φιλαδελφειας τοτε
Ενα ετος προ του θανατου του, παει στην Αμερικη (μαζι παντα ο Βαρθολομαιος, φαινεται στην εικονα 62, σελ 499 ως Μητροπολιτης τοτε Χαλκηδονος) κι εκει συμπροσευχηθη όχι μονο με ολους τους αιρετικους αλλα κι αλλοθρησκους κι αποκαλεσε την Μασονια "οικουμενικη δοξολογια ειρηνης"
Στο τελος της σελ 200 να μιλαει για την ειρηνικη Τουρκια και τον μεγαλο Αττατουρκ…
Στην κηδεια του παρεστησαν συν"ιεργωντας" εκτος απο ολους τους αιρετικους ακομα και Ραββινοι, ενω μετα την ασπασμο της σωρου ο Βαρθολομαιος κι η συνοδεια του ασπαζονταν τους απεσταλμενους της Αγιας Έδρας, ως δειγμα υποτελειας. Κι ομως εκει παρεστησαν κι Αγιορειτες Ηγουμενοι !!!
Και μετεπειτα λοιπον, ο Βαρθολομαιος, ο καθοδηγητης του Δημητριου, όχι μονο δηλωσε ΕΞ΄ΑΡΧΗΣ οτι θα ακολουθουσε την ιδια γραμμη, αλλα καλεσε στον ενθρονιστηριο λογο του όσους διαφωνουν να εγκαταλειψουν το Αγιο Ορος !!! "

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σταύρο, είχαν γνώση της διπλωματικής εργασίας του 2012 οι αγιορείτες της εποχής του Δημητρίου;
Σήμερα ΟΛΟΙ γνωρίζουν. Όλοι βλέπουν τις συμπροσευχες σε Φανάρι, Ρώμη, Ιεροσόλυμα, Λέσβο κλπ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ο Γρηγόριος άθελά του προβάλει το κατάντημα του Αγίου Όρους και της ηγεσίας της κρατουσης εκκλησίας, για αυτό προβάλουμε τα άρθρα του.
Αλάθητος δεν είναι.
Τα χέρια του συγκεκριμένου είναι ροζιασμενα από τον ξυλοκασμα.Οπως και των μοναχών του. Το γνωρίζουμε γιατί σκαψαμε και ιδρώσαμε δουλεύοντας σκληρά εθελοντικα στο μοναστήρι του.
Καβάλησε κι αυτός κάποιες φορές το καλάμι για αυτό κάποιοι μοναχοί του έφυγαν.

Διευκρινιστηκα ο Γρηγόριος, δεν ανήκει στους 4 ηγουμένους που -αβουλα- υπακούν στον Εφραίμ Αριζόνας.

Τέλος, φυσικα έχει τελείως λάθος θέση και στάση απέναντι στους αιρετικούς οικουμενιστες.

Ανώνυμος είπε...

Την διπλωματικη του 2012 απλά την ανεφερα γιατι τα "Φιλήμματα Ιουδα" ειναι Ζηλωτικη εκδοση, η οποία ομως είχε φωτο και πολλα αλλα ντοκουμεντα και κυκλοφορησε αρκετα πριν το 1990 (εχω στα χερια την Ε΄εκδοση με ημερομηνια 1996). Ζηλωτικη εκδοση, για την οποία οσοι "κρυβονταν" κι επαιζαν τη κολοκυθιά μιλαγαν για μονταρισμενες φωτο κι οτι αλλη χαζομαρα μπορεις να ακουσεις.
Τα περισσοτερα απο αυτα που αναφερω ηταν ΠΑΣΓΝΩΣΤΑ, ειδικα στην Αθωνικη Πολιτεια. Ακομα και τα μισα εγκληματα να γνωριζαν, ητανε υπεραρκετο για να πραξουν τα δεοντα.
Οπως ειπα, στον ενθρονιστηριο λόγο του ο Βαρθολομαιος ειπε τα ανωτερω κι ομως μονο η Ι.Μ. Εσφιγμενου απαντησε με επιστολη κι επραξε τα δεοντα. Οι αλλοι τί δεν καταλαβαν ;;
Ητανε αγνωστος ακομα κι ο ενθρονιστηριος λόγος ;;
Η αγνοια της Ιστοριας συγκαλυπτει και οδηγει σε πολλα λαθος μονοπατια, όπως π.χ οι οψιμοι ηρωες που ζητανε δαφνες, οι Γεροντες-γκουρου, το να συζηταμε ακομα αν ειναι υποχρεωτικη η αποτειχιση κι αλλα πολλά...

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Κι οπως εχω ξαναπει, ειλικρινα πολλα μπραβο σε οσους αποτειχιζονται κι αγωνιζονται, εστω και με αυτη την καθυστερηση.
Μπορει να αποδειχθουν καλυτεροι απο καποιους αλλους που το παιζανε ζηλωταρες και τωρα "ξεφουσκωσαν"
κι εσονται οι πρωτοι εσχατοι κι οι εσχατοι πρωτοι
Αρκει ομως να υπαρχει ταπεινο φρονημα κι αυτοκριτικη (υπαρχουν και τετοιοι) κι οχι δαφνες εν κρυπτω, οι Ορθοδοξοι δεν λειτουργουν εν κρυπτω

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

O ενθρονιστηριος λογος του Βαρθολομαιου ειναι εδω
https://www.scribd.com/document/288508814/%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%9D%CE%98%CE%A1%CE%9F%CE%9D%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%9F%CE%A3

Στις σελιδες 10-13 αποκαλυπτει τα παναιρετικα του φρονηματα, κατι που γινεται αλλωστε κι απ το "λιβανισμα" του προκατόχου του Δημητριου, του οποιου υπηρξε το δεξι χερι κι ο μεντορας κι ο συγκοινωνος του σ΄ολες τις παναιρετικες πραξεις

Οι απειλες κι οι διωξεις ξεκινησαν για την ακριβεια λιγακι αργοτερα
Έτσι στις 20. 5. 1992 εξεδίωξε δια της αστυνομίας την αδελφότητα της Σκήτης του Προφήτου Ηλιού εν Αγίω Όρει, επειδή δεν τον εμνημόνευε λόγω των οικουμενιστικών του ενεργειών.
(μηπως δεν το εμαθαν αυτο καποιοι ;;)
Εν συνεχεία κάλεσε τους ζηλωτάς που εγκαταβιούν στην Αθωνική Πολιτεία, υπολογίζονταν τότε γύρω στους τριακόσιους (τυχαίο ;;), ''εις μετάνοιαν και ανάνηψιν'' και στη περίπτωση που αρνηθούν κάτι τέτοιο ''να απέλθουν εκτός Αγίου Όρους, ''διότι αυτό είναι έδαφος του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν έχουν θέσιν εις αυτό, οι τα ενάντια προς αυτό φρονούντες''. (ΤΑ ΝΕΑ 9.11.92).
Ακόμη έθεσε το ρητορικό ερώτημα: ''ημπορεί σε μια οικογένεια, τα παιδιά να διαφωνούν με τον πατέρα, τον αρχηγό της οικογενείας;'' (ΕΘΝΟΣ 7.11.92).

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ? ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΑΔΕΡΦΕ ?

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αναγνώστες που τοποθετούνται τεκμηριωμένα πχ Σταύρος, πρέπει να επαινουνται.
Αν εσεις εχετε κάποια ένσταση σε οσα κατέθεσε, μπορείτε να την διατυπώσετε. Αλλιώς αφήστε τις εξυπνάδες για το αν κουράστηκε.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ ! ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΕ ΑΠΛΩΣ ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΟΥΣ .

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.