Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

"Πρέπει να φυλάξετε την Πίστη. Πρέπει να κρατήσετε τους ναούς. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΤΕ την είσοδο των οικουμενιστών στους ναούς." Νέα ανακοίνωση της ομάδος "(like) Ορθοδοξία"

Ήλθα να βάλω φωτιά στις καρδιές, μας λέει ο Κύριος. 
Καίγεται, όμως, η καρδιά μας; Ξεχείλισε από αγάπη, ζήλο, πόθο για τον Θεό;
Γεμίζει μόνο από τον Θεό και στόχος της είναι να ενωθεί μαζί Του; 
O Κύριος ημών Ιησούς Χριστός φανέρωσε την δόξα Του στους μαθητές νια να καταλάβει ο άνθρωπος πόσο δοξασμένος μπορεί να γίνει όταν ενώνεται μαζί Του.
Κάποιοι σήκωσαν τα μάτια στον ουρανό, ξέχασαν τα του κόσμου τούτου και με καρδιά γεμάτη από Θεό ομολόγησαν την πίστη τους με το όποιο κόστος.



Τελευταία παραδείγματα ιερέας στην ευρύτερη περιοχή Σερρών, πατέρας δύο ανηλίκων παιδιών και οι μοναχοί στην ι.μ. Αγίας Παρασκευής στην Πτολεμαϊδα. 
Με ανδρείο φρόνημα, με καρδιά γεμάτη φωτιά στάθηκαν απέναντι στην αίρεση του Οικουμενισμού, αρνούμενοι κάθε είδους συμβιβασμό, μάρτυρες της ορθοδόξου πίστεως. 

Το παράδειγμά τους, φωτεινός οδοδείκτης σ'όλους εμάς που ξεχνούμε πως ομολογία είναι δίωξη και αγώνας για τον Τριαδικό Θεό. Οι πιστοί, αναγνωρίζοντας σ'αυτούς τους στρατιώτες του Θεού, τους φύλακες του ευαγγελικού νόμου, τάχθηκαν στο πλευρό τους Θαύμασαν το φρόνημά τους, την καθαρότητα της πίστης τους, την γενναιότητά τους απέναντι σ'ένα σάπιο και διαβρωμένο εκκλησιαστικό σύστημα.

Ελάχιστοι ναοί στην Ελλάδα, επανδρωμένοι από ομολογητές, καλύπτουν σήμερα μετά την ληστρική σύνοδο, το ορθόδοξο ποίμνιο που δεν θέλει να υποχωρήσει και να αλωθεί από την αίρεση. Οι προσευχές μας μαζί τους.


Είμαστε στο πλευρό των αγωνιστών, γνωρίζοντας πως είμαστε μαζί με τον Χριστό.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την σθεναρή στάση των κληρικών και μοναχών των ορθοδόξων ναών.
Ξέρουμε πως είμαστε ελάχιστοι αριθμητικά, όμως είμαστε το ορθόδοξο ποίμνιο.
Έχετε χρέος απέναντί μας. 
Πρέπει να φυλάξετε την Πίστη. 
Πρέπει να κρατήσετε τους ναούς.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΤΕ την είσοδο των οικουμενιστών στους ναούς.


Οποιοσδήποτε συμβιβασμός, οποιαδήποτε υποχώρηση αποτελεί  προδοσία.
Η παραμικρή κοινωνία με την αίρεση αίρει την χάρη του Θεού. Ο Θεός είναι η απόλυτη καθαρότητα. Δεν μπορεί να είναι εκεί που υπάρχει συμβιβασμός και νόθευση σε θέματα πίστεως.



Η αποτείχιση είναι στάση ζωής: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ. 
 Μεσότης δεν υπάρχει.
Ξεκάθαρη θέση: ή με τον Χριστό ή χωρίς Αυτόν.

Καλό αγώνα.

Ορθοδοξία”

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζηλωτες της αποτειχισης: Η 5η φαλαγγα του οικουμενισμου [δεν κατηγορω ολους τους αποτειχισμενους, αλλα κυριως τους κυρηττοντες αυτην ως υποχρεωτικη και ολους τους αλλους πλανεμενους. Αυτο ονομαζεται ζηλος ου κατ' επιγνωσιν. Πώς ειναι δυνατον πριν καθαρθει και φωτιστει ο ανθρωπος να τολμαει να υφαρπαξει την δοξα που περιποιει ο 15ος κανονας; Ποσο κουφιο κεφαλι ποσο θρασος ποση ασεβεια; Καλη φωτιση σε ολους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν νομίζουμε να υποχρεωσαμε κάποιον να αποτειχιστει.
Εσύ συνέχιζε να μνημονευεις τον Βαρθολομαίο και ολους τους δεσποταδες που επίσημα, στο Κολυμπαρι, πρόδωσαν την πίστη μας.
Αφού δεν σε ενοχλεί να βλέπεις να συμπροσευχονται ορθόδοξοι και αιρετικοί μαζί, αγνοησε τους ιερούς κανόνες και κάνε ότι νομίζεις.

Ανέστης είπε...

"διό ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς" (Κορινθ. 6,17)

Βλέπεις γιατί είναι υποχρεωτικός ο 15ος Κανόνας; Γιατί είναι ΕΝΤΟΛΗ του Κυρίου μέσα στην Αγία Γραφή! Διότι αν δεν την τηρήσουμε ΔΕΝ θα μας δεχθεί ο Κύριος! Αυτός είναι ο λόγος, και όχι για δόξα και τιμή όπως ισχυρίζεσαι! Κάτσε εσύ λοιπόν εκεί που είσαι και αποκοίμιζε τη συνείδησή σου 'άχρι καιρού'!!! Η ελευθερία σου να δράσεις (ή να μη δράσεις) όπως θέλεις είναι Θεόσδοτη και δεν μπορεί να σου την αφαιρέσει κανείς. Πρόσεξε μόνο μην ξυπνήσεις όταν θα είναι πολύ αργά, όπως οι μωρές παρθένες που αργήσαν να αγοράσουν λάδι και βρήκαν την πόρτα του Νυμφίου κλειστή!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ζω στην Αμερική και δεν ξανά -πάτησα στην εκκλησία από τη στιγμή που έμαθα ότι ο ιερέας είναι μέλος της
μασονικής οργάνωσης ΑΧΕΠΑ και όλα τα μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου είναι επίσης μέλη της ΑΧΕΠΑ... Δυό μέλη του συμβουλίου που δεν ήταν μέλη τους, τους ανάγκασαν να παραιτηθούν!

Μέσα δε στην εκκλησία υπάρχουν 2 μονήρεις στήλες που δεν έχουν καμμιά δουλειά εκεί και φυσικά η Στοά της ΑΧΕΠΑ συνεδριάζει μέσα στην εκκλησία! Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν στις εκκλησίες της Αμερικής και του Καναδά, με τις ευλογίες του Αρχιεπισκόπου Αμερικής και του Πατριάρχη Ιστανμπούλ...

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει; Θα το βάλετε το σχόλιό μου για τη μασονία στις εκκλησίες της Β. Αμερικής ή όχι;

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 2.11 μ.μ. έγραψες με πολύ στόμφο ( ο οποίος σύμφωνα με τη νηπτική θεωρία οδήγησε εύκολα στους ασχημους χαρακτηρισμους που εξαπελυσες), οποτε θα πρεπει να ενημερωθεις για καποια πραγματα
Αν λοιπόν τις απόψεις στις μετεφεραν καποιοι Ιερωμενοι, να τους πεις οτι τα νηπτικα κειμενα οριζουν επισης να είναι κάποιος προς το τελος του σταδιου της καθαρσεως, να εχει εισελθει στο σταδιο της φωτισεως, για να γινει Ιερεας. Ακομα περισσσότερο, να εχει εισελθει καποιος Ιερεας στο επομενο σταδιο της θεωσεως, για να γινει Επισκοπος. Καθως λοιπον οι τοιουτοι δεν βρισκονται ουτε στο ενα ουτε στο αλλο πνευματικο σταδιο (αλλιως δεν θα επετρεπαν την προδοσια δεκαετιων, δες παρακατω...), αν δεν μπορουν να παραιτηθουν, τουλαχιστον να σταματησουν να συμβουλευουν κι ειδικα με αναφορες σε νηπτικα κειμενα

Αν οι αποψεις ειναι κυριως δικες σου, σε εχουν συνεπαρει δηλαδη τα νηπτικα κειμενα, θα πρεπει επισης να διαβασεις πληθος λογων Αγιων και κυριως Ιερων Κανόνων, οι οποίοι λένε συγκεκριμενα πραγματα περι αποτειχισεως και κοινωνιας με ακοινωνητους, καθως και ποιοι ειναι οι ακοινωνητοι. Κι οι οποίοι αφορούν όλους τους Πιστούς, ανεξαρτητου πνευματικης καταστασεως (άλλο πάλι και τουτο)
Πριν σου παραθεσω ενδεικτικα έναν λόγο του Μεγάλου Βασιλείου, να σε ενημερωσω οτι το πρωτο απ τα τελωνια που περναει η ψυχη είναι αυτο της ορθης Πίστεως. Καποιος λοιπον που αντιδραει-πολεμαει τα παθη του αλλα δεν τα ξεπερασε, μπορει πιθανον να σωθει, αλλα καποιος που δεν θα περασει το πρωτο τελωνιο δεν μπορει να δει Παραδεισο
Μεγας Βασιλειος: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101)

Ως προς τις τεραστιες προδοσιες δεκαετιων (γιατι μάλλον θεωρεις ότι ειναι κάτι σχετικα πρόσφατο), μπορεις να διαβασεις τα σχολια στο προηγουμενο άρθρο, εδω
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/08/blog-post_15.html#comment-form
Αν θεωρεις οτι αυτα κατασκευασματα Ζηλωτων, μπορεις να δεις κι εδω (εχει και πολύ περισσοτερες λεπτομερειες), οπου τα ομολογουν οι ιδιοι Οικουμενιστες υπερηφανευομενοι ή για να ανελθουν σε υψηλοτερες θεσεις
http://ikee.lib.auth.gr/record/135798/files/GRI-2015-13742.pdf

Μελετησε τα, πρωτα απ΄ολα για το δικο σου καλο

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Και μιας και πηγε ο λογος σε νηπτικα κειμενα, ας δουμε την πορεία ενος "νηπτικου" κι "αντι-Οικουμενιστη" Ιερωμενου, του Ναυπάκτου Ιεροθεου Βλάχου, ο οποιος δημοσιευσε κι αρκετα αξιόλογη εργασια συλλογης νηπτικων κειμενων (αν εξαιρεσουμε τις συνομιλιες με μεταπατερικο Φιλοθεο Φαρο που συμπεριέλαβε)
Η εργασια του εγινε πριν γινει Επισκοπος, οπου ετρεξε κι εκεινος να ανέλθει, θεωρωντας φαινεται σύμφωνα με τα νηπτικα κειμενα οτι βρισκεται στο σταδιο της Θεωσεως
πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι.

Eιδαμε στις παραπανω παραπομπες το "έργο" του Δημητριου, ας δουμε και την αποψη του τοτε Ἀρχιμανδρίτου Ἱερόθεου Βλάχου, ο οποίος γράφει γιὰ τὸν Πατριάρχη Δημήτριο:
«... Πέρα ἀπὸ τὸ μαρτύριο καὶ τὴ μαρτυρία τοῦ Γένους καὶ τῆς Παραδόσεως, ὁ Πατριάρχης Δημήτριος ἔχει καὶ τὸ δικό του μαρτύριο καὶ μαρτυρία. Ἀσκεῖ μία δική του ἐπιρροὴ καὶ ἐπίδραση. Ἁπλός, ταπεινός, καταδεχτικός, εὐαίσθητος, κυριαρχεῖ καὶ καταπλήσσει. Δὲν ἐπιδιώκει νὰ κάνει ρητορεία καὶ νὰ δημιουργήσει κατάπληξη. Ὅμως αὐτὸ γίνεται χωρὶς νὰ τὸ ἀντιλαμβάνεται. Καὶ ἐκεῖ φαίνεται τὸ μεγαλεῖο αὐτοῦ τοῦ ἀνθρώπου. Νὰ μεταδίδει μηνύματα χωρὶς νὰ κάνει καμία προσπάθεια νὰ μεταδώσει. Ἦταν κοινὴ διαπίστωση... ὅτι ὁ Πατριάρχης Δημήτριος εἶναι τρομερὰ εὐαίσθητος. Τὸν διακρίνει αὐτὴ ἡ εὐαισθησία ποὺ εἶναι στοιχεῖο ἀληθινότητος καὶ γενικὰ στοιχεῖο ζωῆς. Αὐτὴ τὴν εὐαισθησία ἔπιασαν ὅλοι, μικρὰ παιδιὰ καὶ μεγάλοι στὴν ἡλικία, ἀνάλογα μὲ τὸ δικό τους τρόπο. Μεγάλη εὔνοια τοῦ Θεοῦ ποὺ ἔχουμε τέτοιο ταπεινό, ἁπλὸ καὶ εὐαίσθητο Πατριάρχη. Εἶναι αὐτὸ ποὺ χρειαζόμαστε καὶ ἐμεῖς. Ὁ Πατριάρχης Δημήτριος εἶναι τιμὴ καὶ καύχημα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας».

Πηγη το αρθρο όπου "λιβανιζεται" ο Δημητριος :
http://www.agiazoni.gr/article.php?id=89198258749528804231

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Σταύρε και οι ''συν αυτω'' πλαναστε απο ζηλο ου κατ' επιγνωση και δυστυχως αν δεν χαμηλωσετε λιγο ετσι θα παραμεινετε παρασυροντας και αλλους στις πλανες σας. Οχι οτι ειμαι καλυτερος γιατι αν ημουν θα προσευχομουν για εσας αντι να γραφω αδιακριτους λογους. Ολοι χρειαζομαστε καμποσο κοντεμα και μακαρι ο Κυριος να μας το χαρισει οσο πιο ανωδυνα γινεται.

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα να 'σαι ζηλωτής ου κατ' επίγνωσιν, παρά οικουμενιστής κι'αιρετικός εν επιγνώσει.

Ανώνυμος είπε...

Η απαγόρευση εισόδου των "οικουμενιστών" στους ναούς είναι απλά προτροπή, ή πρόκειται να γίνει και πράξη από την ομάδα Ορθοδοξία; Γιατί από "επαναστάτες" στα λόγια έχουμε χορτάσει... Τέτοιες ενέργειες χρειάζονται κότσια... Τα έχετε; Αν ναι αποδείξτε το...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σας ενημερώνουμε ότι η ομάδα like "Ορθοδοξία" έχει ήδη κάνει πράξη την ορθόδοξη στάση της διακοπής μνημόνευσης και εκκλησιαστικής κοινωνίας με όσους μνημονεύουν αιρετικούς (οικουμενιστές).

Ανώνυμος είπε...

Πότε απαγόρευσαν την είσοδο των "οικουμενιστών" σε εκκλησία; Άμα είχε γίνει κάτι τέτοιο θα το ξέραμε.

Ανώνυμος είπε...

Καλή συνεχεια 2.11 - 10.14

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ανώνυμε που επιπλήττεις την ομαδα "like ορθοδοξία" γιατί δεν απαγόρευσαν την είσοδο οικουμενιστων σε ναούς(!)
πες μας πώς ακριβώς το φαντάζεσαι;
Να πάνε πχ έξω από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και να μην αφήσουν τον Άνθιμο να εισέλθει;

Τα δικαστικά έξοδα θα τα καλύψεις εσύ; Την σύλληψη και τις ποινικες συνέπειες τις παραβλέπουμε.

Πότε ακριβώς έκανες κάτι τέτοιο εσύ; Γιατί "θα το μαθαίναμε".

Γεμίσαμε ανώνυμους παλικαράδες του πληκτρολογίου που εγκαλουν όσους πολεμούν. Όσοι στεκόμαστε στις επάλξεις γνωριζόμαστε. Ευκαιρία να κάνετε κι εσείς ένα βήμα μπροστά (περα από τα ανώνυμα σχόλια)

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή κύριε παιδαγωγέ, η ομάδα αυτή κάνει μόνο προτροπές και περιμένει από μας να τις υλοποιήσουμε; Αυτό θα πει γενναιότητα... Ο "πόλεμος" δηλαδή που μας λέτε, τελικά είναι μόνο η μη μνημόνευση... Καλά κρασιά πολεμισταράδες...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"γενναιότητα" ειναι αυτό που κάνεις εσύ.
Γραφεις ανώνυμα σχόλια εγκαλωντας -απο τη θερμοκοιτιδα σου- όσους και αγωνίζονται.

Και μπαίνεις δέκα φορές τη μέρα να δεις τι σου απαντήσαμε. Λυπόμαστε που δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τις προτροπές κολλυμενων αργοσχολων. Υλοποίησε τες, ξεκινα κι εμείς εδώ είμαστε θα σε προβάλουμε (αν ποτέ αποφασίσεις να δράσεις).

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε παιδαγωγε,θελεις να σου πω για ποσους λογους μπορει κανεις να μπει σε μια αναρτηση να τη διαβασει κ αν κατι δεν παει καλα να μπει κ να ξαναμπει να ψαξει και στα δικα του τευτερια να δει κατα που στρεφεται ο λογος,ποιο πνευμα εχει,τι ζητα στην κυριολεξια,τι προθεσεις υπαρχουν εφοσον δεν προκειται για πολιτικη,αλλα για δογματικη της Ορθ.Εκκλησιας.Το ιδιο συμβαινει και με τα σχολια.
Δεν εχω σχεση με τον πιο πανω σχολιαστη που δεν βαζει τονους,ομως το να μπαινει καποιος κ να ξαναμπαινει ειτε σε αναρτηση ειτε σε σχολια ειναι παρα πολλοι οι λογοι.Ενας ακομσ λογος οτι μπορει καποιος αλλος να του εχει απαντησει ετσι που να διορθωσει καπως τη γνωμη του ειτε να περιμενει καποιος αλλος γνωστης του θεματος να απαντησει.Αν ειχα δικο μου μπλοκ,δεν θα με ενδειεφερε ποσες φορες και ποιοι μπαινουν και ξαναμπαινουν για να σχολιασουν η να δουν μονο και να φυγουν ειτε επειδη ειναι κ κουρασμενοι ειτε γιατι δεν θελουν.Εκτος εαν αυτος που σχολιαζε,εβριζε ασυστολα .Εαν λοιπον καποιος εχει διαφορετικη γνωμη,δεν βρισκω λογικο και συγχωρειστε με,να ελεγχω ακομα και τις κινησεις των φιλοξενουμενων.
Επι τη ευκαιρια,λογω του οτι εχω διωχθει και εγω και δεν ανεβαινουν τα σχολια μου σε παραπλησια ιστιολογια,μονο καπου καπου και αυτο για λογους που γνωριζουν οι ιδιοι,ηθελα να ευχαριστησω το ιστιολογιο σας.Δεν υπαρχει ωραιοτερη χειρονομια,απο το να ειμαστε πρωτα απ'ολα ανθρωποι φιλοξενοι ..Τα προβατα βελαΖουν απο δω και απο κει,Ο Θεος ομως α κ ο υ ε ι...π

Ἠλίας Χορευταρῆς/Elias Horeftaris είπε...

Χρῆζει παράθεση τῆς ἀκριβοῦς διευθύνσεως/ἐνεργοῦ συνδέσμου τῆς ὀμάδος τούτης -'Ὀρθοδοξία'- στό φατσοκιτάπι/facebook...
Εἰδάλλως, δυστυχῶς εἶναι+παραμένει ἀνύπαρκτη, διαδικτυακά τουλάχιστον...

Ἀπό τό σκότος,
στό Φῶς...
Πάντα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Συνεπώς για να "υπάρχει" κάποιος πρέπει να έχει προφίλ στο Facebook!
Ενδιαφέρον!

Το πώς θα εκφράζεται μια ομαδα διαδικτυακά το αποφασίζουν όσοι την απαρτίζουν.

Ἠλίας Χορευταρῆς/Elias Horeftaris είπε...

Καμμία σχέση, Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"...
Ἡ προβαλλόμενη ὀμάδα κατάλαβα ὄτι εἶναι στό φατσοκιτάπι
<> κλπ.,
ὄπου ὄμως δέν ὐπάρχει, ἄρα πολύ ἀπλά δέν ὐπάρχει...

Ἄν ὄμως δέν κατάλαβα καλά
+δέν εἶναι ὀμάδα ἐκεῖ ἀλλά κάπου ἀλλοῦ στό διαδίκτυο,
τότε πολύ ἀπλά πάλι δέν ὐπάρχει...,
διότι τουλάχιστον ἀπό τή δημοσίευση ἐδῶ δέν παρέχεται καμμία διεύθυνση αὐτῆς, νά ἀνατρέξει ὀ πάς εἶς ἐνδιαφερόμενος...

Συνεπῶς, ἄρα+τά τοιαύτα,
χρῆζει 'ἐπανεκκίνηση' ἡ ὄλη τοποθέτηση τῆς ἀνάρτησης+τῶν σχολίων της...

Τό πῶς δέ θά ἐκφράζεται ὄποιος θέλει,
ἄς τό κάνει ὄπως,ὄπου+ὄταν θέλει...
Ἀρκεῖ νά βγάζει νόημα...
Ἀλλιῶς, ἀπλά Δέν ὐΠάΡΧΕΙ!...
Ες σίμπλ ες δατ...

Ἀπό τό σκότος...,
στό Φῶς.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.